Kérdés:
Egy fõtengely fordulat alatt hányszor kell nyitnia a megszakítónak?
És nyitva is kell maradnia, vagy rögtön vissza kell zárnia, és úgy kell maradnia a következõ nyitásig?
egyszer nyit,és nem zár vissza rügtön,
lehet,hogy üt a fõtengelyed?
Kérdés:
Egy fõtengely fordulat alatt hányszor kell nyitnia a megszakítónak?
És nyitva is kell maradnia, vagy rögtön vissza kell zárnia, és úgy kell maradnia a következõ nyitásig?
Érdekes hibajelenség.Az állórészt biztosan jól raktad fel Viszont a forgórészt könnyen ellehet tenni a fõtengelyen abban az esetben ha a kis megvezetõ stift kihullot a fõtengelybõl.Elõfordul néha hogy már nem fekszik benne stabilan,fõleg ha már vették ki belõle.Kiváncsi vagyok a fényképekre én is.Mindig tanul az ember az ilyen kivételes hibákból.
Érdekes hibajelenség.Az állórészt biztosan jól raktad fel Viszont a forgórészt könnyen ellehet tenni a fõtengelyen abban az esetben ha a kis megvezetõ stift kihullot a fõtengelybõl.Elõfordul néha hogy már nem fekszik benne stabilan,fõleg ha már vették ki belõle.Kiváncsi vagyok a fényképekre én is.Mindig tanul az ember az ilyen kivételes hibákból.
z25z írta:ez elmeletileg igy igaz, csak egyfelekepp lehet a generator alloreszet betenni, ha biztos vagy benne hogy a butyok tuti jol megy ra, es a megfelelo alkatreszekkel van szerelve (nem mas tipus) akkor mar csak egy otletem maradt, (most igy hirtelen nincs elottem, de ugy remlik, hogy a forgoreszhez kapcsolodik a butyok?) a forgoresz nincs elfordulva esetleg 180 fokkal? (elvileg az is egyfelekepp mehet csak ra) jahh es nehogy elforgasd a generatort na csinalj kepet aztan meglassuk hol lehet a bibi, nagyon kivancsi leszek, hol lesz a megfejtes....
na meg valami: az alloresz szepen egyenletesen (koccig) felfekszik?
Jól emlékszel, a forgórészhez kapcsolódik a bütyök. Cseréltem már forgórészt is bütyköket is, de mindig alul nyit a megszakító. De találtam még egy forgórészt, délután összenézem mind a hármat.
Az állórész szépen felmegy ütközésig.
ez elmeletileg igy igaz, csak egyfelekepp lehet a generator alloreszet betenni, ha biztos vagy benne hogy a butyok tuti jol megy ra, es a megfelelo alkatreszekkel van szerelve (nem mas tipus) akkor mar csak egy otletem maradt, (most igy hirtelen nincs elottem, de ugy remlik, hogy a forgoreszhez kapcsolodik a butyok?) a forgoresz nincs elfordulva esetleg 180 fokkal? (elvileg az is egyfelekepp mehet csak ra) jahh es nehogy elforgasd a generatort na csinalj kepet aztan meglassuk hol lehet a bibi, nagyon kivancsi leszek, hol lesz a megfejtes....
na meg valami: az alloresz szepen egyenletesen (koccig) felfekszik?
z25z írta:amugy hirtelen olyan erzesem van mintha a butyok 180 fokkal elforditva lenne felteve.....elmeletben akkor produkalhatna ilyet vagy az egesz generator
Úgy ahogy mondod, de a bütyköt is és a generátor is csak egyféle képpen lehet betenni.
Ha nem lesz más fordítok a generátoron...
Ahogy néztem pont akkor van a legtávolabb a bütyök a megszakítótól mikor nyitni kellene lenni neki!
csinalhatnal egy olyat amikor a felso holtponton van a dugo es latszodjon a megszakito meg a butyok, meg egyet amikor also holtponton van, amugy hirtelen olyan erzesem van mintha a butyok 180 fokkal elforditva lenne felteve.....elmeletben akkor produkalhatna ilyet vagy az egesz generator
Segítségre lenne szükségem.
A 150-ETZ-en nem tudom beállítani a gyújtásomat sehogy sem.
Ugyanis, ha beállítom a 0,4-es megszakító hézagot akkor pontosan az alsó holtponton nyit.
Ha úgy állítom be hogy a felsõ holtpont elõtt nyisson akkor végig nyitva marad a megszakítom (amikor a legnagyobbat nyitja lesz vagy 1cm a hézag) csak a felsõ holtpont elõtt zár és már nyit is ki újra.
Sziasztok tudna valaki segiteni miként lehet beálitani a 6voltos MZ fesz szabját,sanos ez az egy amihez soha nem mertem hozzá nyulni de most már esedékes.Egyébként minden tökéletesen müködik a gépen másik szabályzoval tuti a töltés de sajnos az kölcsön volt csak nálam,igy most a régit kellene valahogy beálitani(voltmérõ szerint lámpa nélkül fordulaton 6,2 volt van az aksinál )de világitásal már alapjáraton csak 5,3.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út. http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
megvan a megoldás.
Az a köcs.. kisipari f.stalicska,elba...tt elkur..t,kisipari alkatrész megint.
Történt pedig hogy tavaly cseréltem szénkefét mert már ideális a gyárit kicserélni.
Amit a ndk-sok megcsináltak birta 20évig, 20000km ig.
Az UJ kisipari remekmû kb 1évig és legalább 1000km birt.
Dlaca írta:Szevasztok.Hátha valaki tudja a megoldást.
ETZ-150, csak 4000 felett van töltés,legalábbis a lámpa szerint.
Feszszabályzót már cseréltem egy másikra de probléma továbbra is fennáll.
van valakinek ötlete??
Kábeleket megnézegettem nem találtam hibát.
Várom a tanácsokat,nincs sok kedvem szerelõhöz vinni
Koszi
Ócccsó benzint a népnek.
lehet menetzárlatos az állrész,vagy a forgórész is
Sziasztok!
Utángyártott vezeték kapható:
MZ ES 125(150)/1 Trophy
MZ ES 250/2 Trophy
MZ TS 125(150)
MZ TS 250
MZ TS 250/1
MZ ETZ 250
MZ ETZ 125(150)
motorkerékpárokhoz.
Érdeklõdni: bakimate kukac freemail pont hu
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
ETZ-150, csak 4000 felett van töltés,legalábbis a lámpa szerint.
Feszszabályzót már cseréltem egy másikra de probléma továbbra is fennáll.
van valakinek ötlete??
Kábeleket megnézegettem nem találtam hibát.
Várom a tanácsokat,nincs sok kedvem szerelõhöz vinni
Koszi
A típus, amit javasoltak nekem Butapesten az Egressy úton a POSTA motorjavító részlegénél a Piaggio Free volt. Elmentem a motorboltba és 450 Ft-ért vettem is egyet. Villamosságilag mûködött is, de szemre bármennyire is hasonló volt az ETZ lámpakapcsoló és a Piaggio lámpakapcsoló menete az olasz nem ment bele a német fékkar menetébe. Próbáltam a Piaggo kapcsolót menetmetszõvel kompatibilissé tenni az ETZ-hez, de sajna a vékonyfalú bronz olasz nem bírta.
Felvetõdõtt bennem, hogy veszek egy másikat 450 Ft-ért, menetfésûvel beazonosítom a méretét és azt a kis eltérést menetfúróval módosítom az ETZ fékkarán.
Elõbb azonban kíváncsi vagyok Manoo86 és a szocimotoros megoldására.
Minden jót.
ETZ, az ERÕ földi helytartója!
Mit ér az erõ, ha nincs URALOD - ja ez most nem ide való, de jól, hangzik.
HEllo
AKinek a féklámpa kapcsoloval lenne baja az szóljon küldök a megoldásra képeket emailban, a szocimotoros.hu van egy jo kis leírás annak egy módosított verzióját tudom ajánlani.
cimem: p-gergye@freefreemail.hu
Új belépõ vagyok, bocs ha már volt a kérdés és nem találtam rá a választ. 1994-óta van egy 125-ös kis ETZ-m. A kardinális kérdés az a fránya tárcsafék féklámpakapcsolója. Számát sem tudom hányszor cseréltem. Legutóbb már mûszakira is hibásan vittem, de a biztos egy sporttárs volt és együttérzõen átengedte a mocit.
Mit javasoltok, milyen más motor féklámpakapcsolója jó az ETZ helyett, vagy milyen hosszútávú megoldást javasoltok?
Elõre is köszi.
Én is ennek a problémának a megoldásán gondolkozom, eddig két verziót ismerek:
1. Állítólag van robogó féklámpakapcsoló ami beapplikálható oda.
2. Fékcsõre T elágazás, arra pedig nyomáskapcsoló. (Cikk a szocimotoros.hu-n, ha jól emlkészem...)
Na nekem megoldódott hál égnek a világítás problémám.. Nem volt nagy baja, régi égõbe csak ki volt égve tompított, a reflektornál meg érintkezési hiba volt az égõbe... ahogy elfordítottam, jó volt.. amit meg utána beletettem, arról most utólag kiderült, hogy véletlen apám pótizzói közül vettem ki.. (Ts 250/1.. 6V ) Tehát semmi nagy baja nem volt, csak én voltam hülye
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! AdatlapomGalériám
Új belépõ vagyok, bocs ha már volt a kérdés és nem találtam rá a választ. 1994-óta van egy 125-ös kis ETZ-m. A kardinális kérdés az a fránya tárcsafék féklámpakapcsolója. Számát sem tudom hányszor cseréltem. Legutóbb már mûszakira is hibásan vittem, de a biztos egy sporttárs volt és együttérzõen átengedte a mocit.
Mit javasoltok, milyen más motor féklámpakapcsolója jó az ETZ helyett, vagy milyen hosszútávú megoldást javasoltok?
Elõre is köszi.
ETZ, az ERÕ földi helytartója!
Mit ér az erõ, ha nincs URALOD - ja ez most nem ide való, de jól, hangzik.
Csak 6 hónap garit adtak az aksira. Most egy Unibat van... kiszedtem a JAWA-ból. Vele úgyis kevésbé szeretek járni
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
bakimate írta:Ha valóban csak 8 hónapos az akksi, és ha megvan az összes papírja, vidd vissza oda, ahol vetted, hátha kicserélik. Nekem is ilyen van, és ha jól emlékszem 1 év garancia van/volt rá.
Vörcsi írta:Újra én
Szóval igazad volt. A banner aksi cellazárlatos lett, meg találtam még egy kontakt hibát is... Uff
De mekkora ideg voltam emiatt egész nap! Az embertelen
helló! megint én!
És szerintetetek ha egy stihl motorfûrész gyújtását kompelleten bele tudnám építeni akkor azzal nem lenne jó a verda??:idea:
Mert nekem végülis csak szikra kell az indításhoz, semmi más elektronika!
Mivel az az igazság, hogy nekem nem tetszik az aksi gyújtás, mivel túl sok a hibalehetõség!! Ezért szeretnék egy minnél egyszerûbb gyújtást a gépemnek!
Hege14 írta:Ezt már mondták nekem páran!!! Csak hogy már ment a motor a babetta gyújtással! Könnyen indult a 2-3. rugásra!!! Gyönyörû szikrám volt csak kellet alítanom a gyújtáson,(mert utógyújtásos volt) és azóta nem tudtam ujra elindítani! Szóval mûködött a dolog, akár rugásra is!
Szevasz akkor én is passzolok,szerintem csak valami apro dolog lehet olyan amire nem is gondolsz egyébként a babi gyujtás nagyon kényes (fõleg a rázkodást és a nedveséget nem szereti)sajnos van hozzá közöm kiss kerti gépeket szerelgetek és a Robi 55-õs csodagép is ezzel a gyujtásal kinlodik.Azért ne add fel és ha kiderül a bibi meséld el mi volt érdekelne.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út. http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Ha valóban csak 8 hónapos az akksi, és ha megvan az összes papírja, vidd vissza oda, ahol vetted, hátha kicserélik. Nekem is ilyen van, és ha jól emlékszem 1 év garancia van/volt rá.
Vörcsi írta:Újra én
Szóval igazad volt. A banner aksi cellazárlatos lett, meg találtam még egy kontakt hibát is... Uff
De mekkora ideg voltam emiatt egész nap! Az embertelen
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Köszöntem a választ, de igazat megvallva biztosítékokat nem is ellenõriztem mikor megvettem, tehát azok vannak benne amikkel az öreg használta... (nah lehet szidni engem ) Holnap lesz idõm és átnézem milyenek vannak benn, és átfutom vezetékekeket.. Hátha találok valami szemmel észrevehetõ hibát
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! AdatlapomGalériám
Vörcsi írta:8 hónapos csak az aksi és idáig baj nem volt vele baj. Valami bivaj vagy mi a márkacíme., nem tudom lejött a matrica... :S
...
banner a márka sztem
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <----------------------- Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Újra én
Szóval igazad volt. A banner aksi cellazárlatos lett, meg találtam még egy kontakt hibát is... Uff
De mekkora ideg voltam emiatt egész nap! Az embertelen
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Most kimentem és 650ma-t vesz fel az aksiból a motor félgázon. Ez egy másik aksi a JAWA-mnól ami nincs egy hónapos. Közben picit világít a töltésvisszajelzõ, de mintha csak izzana a szál, mellette az üresállás meg szép fényesen. Nem értem mi lehet a baj.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
8 hónapos csak az aksi és idáig baj nem volt vele baj. Valami bivaj vagy mi a márkacíme., nem tudom lejött a matrica... :S
Lehet hogy túl lett töltve a moci jóvoltából?
Csak azért kérdezem mert 200km-en csak tankolni szoktam megállni vele
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Remélem tudtok segíteni. Éppen hazafele tartottam az ES250/2-esemmel és városban kissebb fordulatom lefulladtam. A töltéshiány és az üresjárás éppen csak pislákolt. Egy idõ után nagynehezen betoltam, de hazaérve rámértem az aksira és csak 4.22v-ot adott. Ez érdekes, mert oda úton nem volt semmi baj, sõt méghozzá elõtte töltöttem az aksit. Egy frissen tölött aksival kirpóbáltam otthon és egy ampermérõt is rádobtam. Világítás nélkül alapjárat kicsivel felette a nemtöltés jelzõ iszonyat halványan világít, csak majdnem csutkagázon éri el azt a szintet az ampermérõ is hogy löki vissza negatívba a mutatót. Nem áztam el vele a géppel, szárazon tartom és nem értem mi lelhette, pedig az elmúlt 5000km-en csak a gyújtásom mászott el. A vezetékvégek fel vannak újítva és nem találtam kontakt hibát sem a bekötésben. Egy új (kibontatlan DDR-es töltõrelé) van benne. Segítség!
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Szia!
9500 forint, készen, felsaruzva, zsugorcsövezve. Csak be kell építeni.
flompi írta:Hi kábelköteges srác, mennyiért adsz el ts 125-öshöz kábelköteget?
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Ezt már mondták nekem páran!!! Csak hogy már ment a motor a babetta gyújtással! Könnyen indult a 2-3. rugásra!!! Gyönyörû szikrám volt csak kellet alítanom a gyújtáson,(mert utógyújtásos volt) és azóta nem tudtam ujra elindítani! Szóval mûködött a dolog, akár rugásra is!
Hege14 írta:Sziasztok!
Nekem van egy 250es cross ETZ-m amibe beleépítettem egy KOMPLETT BABETTA gyújtást!!! Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok h akkor mi lehet a probléma ha a gyújtó tekercs jó, a lendkerék jó, a jeladó jó, a gyújtóegység(tirisztor+trafó)jó, gyertya jó, egy szóval minden jó csak éppen SZIKRA NINCS! Mivel ha megfogom a gyertya végét érzem hogy halványan, de RÁZ, viszont akkora feszültségem már nincs hogy szikrám legyen!
KÉRLEK BENNETEKET HOGY SEGÍTSETEK!!! MÁR TELJESEN KÉTSÉGBE ESTEM!!! Az MSN címem: hegpet14@hotmail.com
elöre is köszönöm!!!!!
Szia nem akarlak elkeseriteni de lehet nem jó választás a babi gyujtás az lehet a gond,hogy a TZ egy rugásnál kb 1-2 szer forditja a fõtengelyt ami a kis tilisztornak kevés a gerjesztésre.Ez az én magán véleményem de halotam már mást aki szintén ilyenel probálkozot de õ is feladta.(Most valami orosz traklor talán T150 es inditó motor"gyujtásal jár)de szerintem valami kétütemü fûnyiró gyujtás is jobb mind a babi.Sok szerencsét.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út. http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Sziasztok!
Nekem van egy 250es cross ETZ-m amibe beleépítettem egy KOMPLETT BABETTA gyújtást!!! Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok h akkor mi lehet a probléma ha a gyújtó tekercs jó, a lendkerék jó, a jeladó jó, a gyújtóegység(tirisztor+trafó)jó, gyertya jó, egy szóval minden jó csak éppen SZIKRA NINCS! Mivel ha megfogom a gyertya végét érzem hogy halványan, de RÁZ, viszont akkora feszültségem már nincs hogy szikrám legyen!
KÉRLEK BENNETEKET HOGY SEGÍTSETEK!!! MÁR TELJESEN KÉTSÉGBE ESTEM!!! Az MSN címem: hegpet14@hotmail.com
elöre is köszönöm!!!!!
Hy! A biztik 16A 16A (akkumlátor) 4A (index) 2A (generátor gerjesztés). Ha a 16A-s kiment, akkor nagyon nézz körül mert nem kicsi a bibi. 12V 16A az több, mint 190 W! Bírnia kell(ene) a tompítottat és a fénykürtöt is. Keress kontakt hibát esetleg laza érintkezést. T
Üdv! sajna kis segítséget kéne kérnem... Ugye Nerbinél is már csak helyzetjelzõvel mentem, mert szar volt lámpám.. hazaérve ki is cseréltem égõt, és megtisztítottam egyik rozsdás vezetéket, hátha õ is hibás volt.. jó is volt.. lementem keszthelyre, induláskor jó volt, de haverom aki elõttem ment, azt mondta hogy megint csak helyzetjelzõm van... este sátorállításnál felkapcsoltam, akkor volt tompított, de ahogy megvillantottam reflektort, elment mindkettõ... Belülrõl a második biztosítékom (nemtom pontosan az melyik) ki volt égve, de kicseréltem, de semmit nem változott a helyzet.. Én fesszabályzóra gondoltam, de akkor kivágta volna többi izzót is nem? Bocs hogy kicsit sok lett, de megpróbáltam minden lényegeset beleírni Elõre is köszi
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! AdatlapomGalériám
hathengeres írta:Egy kis segítséget szeretnék kérni! Van egy mz ts 125-ös moci ami elõtte a gyújtásnál található elõellenállást! Mitõl lehet ez? Ha tudtok légyszi segítsetek!
Szia ne agodj nekem az egész álorész "tekercselése leégett,valoszinüleg az elektromos feszültség szabályzó a ludas ki is cseréltem egy régi eredeti( bontottra )azota jó.Szerintem te is itt keresd a hibát fesszab" valoszinüleg nem jó.Ha bármi gondod akad a gépel csak szolj már 24 éve bütykölök ilyent.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út. http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Szeretnék egy kis segítséget, ETZ elsõ féklámpa kapcsolójából egy szezon alatt kb. 2-3db fogy nálam,általában az a mûanyag nyomógomb letörik, megszórul vagy egyszerûen szétesik.Mindíg más helyen veszem hátha kifogok valami jó gyártmányt, még sikertelen! Mit lehet ezzel a hibával kezdeni??
Más féklámpa kapcsoló megoldás is érdekel.Elõre is köszi.
coco írta:Sziasztok. Van egy problema az ETZ -vel ami a napokban jelentkezett. Az iranyjelzo; ha jobbra jelzek megy rendesen, visszajelzes is van es minden tuti. De mikor balra jelzek elhalvanyul( a visszajelzo is halvanyan villog) toltes jelzo kigyul egybol es minden feny villog az iranyjelzovel egyutt. Minden visszajelzo, feklampa, elol a lampak, minden. Valaki segitsen legyszi mert foggalmam nincs hogy mi baja lehet. Elore is koszi.
Szia COCO!
Etz indexlámpában a foglalat szeret oxidálódni, ez is okozhat zárlatot.Egy kis tisztítás is segíthet rajta. A másik hibalehetõség: a bal indexlámpához tartozó kábel megtörhetett valahol és letestel, ez okozhatja a többi lámpa villogását.
Sziasztok. Van egy problema az ETZ -vel ami a napokban jelentkezett. Az iranyjelzo; ha jobbra jelzek megy rendesen, visszajelzes is van es minden tuti. De mikor balra jelzek elhalvanyul( a visszajelzo is halvanyan villog) toltes jelzo kigyul egybol es minden feny villog az iranyjelzovel egyutt. Minden visszajelzo, feklampa, elol a lampak, minden. Valaki segitsen legyszi mert foggalmam nincs hogy mi baja lehet. Elore is koszi.
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Van egy mz ts 125-ös moci ami elõtte a gyújtásnál található elõellenállást! Mitõl lehet ez? Ha tudtok légyszi segítsetek!