1mm-es hézag 3ekm alatt? biztos h jó méretû gyûrûk lettek betéve?KILL3R etz írta:Hali!
Lenne egy kérdésem... Tud valaki olyan helyet ahol gyártanak króm gyûrût a dugóhoz?
Mert 3000 km alatt 1 mm-es hézag van a gyûrûk közt... nem akarom ien sûrûn cserélgetni...
A válaszokat elõre is köszönöm!
Blokk
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
GErgõ !!!mzgergõ írta:atescoba lehet venni polírozó pasztát 1000ft körül.Azzal polírozd át, és száraz pamutrongyal polírozd át.Meglátod, hogy tud ennél még jobban csíllogni
A krómpolírpasztára gondolsz ? mert vettem olyat de még nem használtam . A 7vg-e fele vagy jövõhéten már megcsinálok pár fényképet A régi és a mostani állapotról
Szerintem jó óóóóóóó lesz 114 ezresnél járok
Üdv : Ádám
Köd elõttem, füst utánam !! [-=UNW-042=-]
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Egyébként az a baj h én a csapágyat a fészkénél körben IS ahogy van a blokkban a bemarása neki azt a kis vályút körben feltöltöttem csapágyragasztóval... úgy voltam vele ha szétszáll a fõtengely csapjai akkor legalább a blokkfél ússza meg... ne járjak úgy mint amivel vettem... meg most a kb 100 fokos blokkfél amibe beletettem mennyire tesz jót a csapágyragasztónak, fogni fogja-e egyáltalán... bár tegnap kb a felét ki tudtam egy tiszta darab ronggyal szedni, de ettõl függetlenül annyi ideje van neki megkötni (kb 1,5 hét) amíg megjön a jogsitigris írta:Ilyet még nem hallottam,hogy ajánlják,de nem muszályhozzá az aktivátor
Mi a cégnél többfajta Loctite cuccot is használunk,volt is nálunk rövid elõadást tartani a cég egyik képviselõje,minden termékük profi és k*rvajó szerintem,nem véletlenül világvezetõk ezen a téren.Szóval vagy félreértelmeztél valamit és CSAK aktivátorral mûködik,vagy az jöhet még szóba,hogy nem zsírtalanítottad teljesen a felületet,ezt mindenképp tedd meg,mielõtt újra próbálod.
Annyi idõ alatt már illene neki megkötnie
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
A napokban érdekes dolgot vettem észre vagyis nekem az volt. Már régóta ha mentem a motorral stabilan nem tudtam menni vele 95km/h sebességgel sem(250ETZ) mert fura pattogó hangot adott ki a motor vagyis úgy hallottam(majd azt hittem hengerdarabok potyognak a kipufogón kifele lassan )! És kiderült a gyertya volt a bûnös NGK 6.... volt és ez nem volt jó most beletettem NGK 9... és mint a rakéta úgy megy semmi pattogó fura hang tökéletes lett a gép 110 meg se kotyan neki! Régebben olvastam más is panaszkodott ilyesmire nem hittem volna az enyémnek is az a baja!
Ilyet még nem hallottam,hogy ajánlják,de nem muszályhozzá az aktivátor
Mi a cégnél többfajta Loctite cuccot is használunk,volt is nálunk rövid elõadást tartani a cég egyik képviselõje,minden termékük profi és k*rvajó szerintem,nem véletlenül világvezetõk ezen a téren.Szóval vagy félreértelmeztél valamit és CSAK aktivátorral mûködik,vagy az jöhet még szóba,hogy nem zsírtalanítottad teljesen a felületet,ezt mindenképp tedd meg,mielõtt újra próbálod.
Mi a cégnél többfajta Loctite cuccot is használunk,volt is nálunk rövid elõadást tartani a cég egyik képviselõje,minden termékük profi és k*rvajó szerintem,nem véletlenül világvezetõk ezen a téren.Szóval vagy félreértelmeztél valamit és CSAK aktivátorral mûködik,vagy az jöhet még szóba,hogy nem zsírtalanítottad teljesen a felületet,ezt mindenképp tedd meg,mielõtt újra próbálod.
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Gshp!
A 401-et nem tudom h mire szolgál, de ez kifejezetten csapágyak tengelyek rögzítésére való. A poén az volt délután h már majdnem rátettem a másik blokkfelet mikor észrevettem h a váltótengely félig kicsúszott a csapágyból... wtf? hát vazz... na gondoltam egyet csapágyragasztó aztán be, utána gondoltam megnézem h megfogta-e ,de már se ki se be...
ha nagyon pöpecül akarod, akkor a két oldaldeknit lefújod színtelen lakkal polírozás után, mert anélkül vagyon hamar megmattul...
A 401-et nem tudom h mire szolgál, de ez kifejezetten csapágyak tengelyek rögzítésére való. A poén az volt délután h már majdnem rátettem a másik blokkfelet mikor észrevettem h a váltótengely félig kicsúszott a csapágyból... wtf? hát vazz... na gondoltam egyet csapágyragasztó aztán be, utána gondoltam megnézem h megfogta-e ,de már se ki se be...
ha nagyon pöpecül akarod, akkor a két oldaldeknit lefújod színtelen lakkal polírozás után, mert anélkül vagyon hamar megmattul...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
conus írta:Szikrázik a fejem a méregtõl
!#@f... csapágyragasztó megszívatott. Loctite 638. "kézi szilárdság 10 perc után".
Erre mivan? Több mint fél nap eltelt és még mindig ragad. Az agyam elszáll. Lejjebb olvasom h ilyen meg ilyen aktivátorral lehet gyorsítani a kikeményedést. De hát úgy voltam vele ha 10 perc alatt "kézi szilárdság" van akkor miafaxnak a kikeményedés gyorsító?
Aki használt már ilyet kérem segítsen: mennyi idõ míg kikeményedik? 1 hét alatt talán megköt?
max 1,5 hetet tudok várni, mert addigra megjön a jogsi
Nekem azzal nincs tapasztalatom de a loctite 401 az 5 másodperc után már nem ragadt amivel a szimeringet ragasztottam be
Szerintem szabványszerint a száradási idõ max 24 óra Mármint én a teljes megkötésre gondolok ! Deee menj be a boltba és mond meg a tagnak h adjon normális cuccott
Nah csocsi mz-sek : Ádám
Köd elõttem, füst utánam !! [-=UNW-042=-]
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Végre összeállt a blokkom !!!!!! Mindenhová SKF csapágy került , ami szükséges volt cserélve lett , a neoluxos feketérõl is lemondtam, lehomokfújattam majd 1000-es csiszólópapírral mindenhol átcsiszoltam, és végül jöhetett a müanyagkorong Rakok képet milyen lett
http://kepfeltoltes.hu/080802/01-08-08_ ... es.hu_.jpg
Üdv innen az Alföldrõl : Ádám
http://kepfeltoltes.hu/080802/01-08-08_ ... es.hu_.jpg
Üdv innen az Alföldrõl : Ádám
Köd elõttem, füst utánam !! [-=UNW-042=-]
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Szikrázik a fejem a méregtõl
!#@f... csapágyragasztó megszívatott. Loctite 638. "kézi szilárdság 10 perc után".
Erre mivan? Több mint fél nap eltelt és még mindig ragad. Az agyam elszáll. Lejjebb olvasom h ilyen meg ilyen aktivátorral lehet gyorsítani a kikeményedést. De hát úgy voltam vele ha 10 perc alatt "kézi szilárdság" van akkor miafaxnak a kikeményedés gyorsító?
Aki használt már ilyet kérem segítsen: mennyi idõ míg kikeményedik? 1 hét alatt talán megköt?
max 1,5 hetet tudok várni, mert addigra megjön a jogsi
!#@f... csapágyragasztó megszívatott. Loctite 638. "kézi szilárdság 10 perc után".
Erre mivan? Több mint fél nap eltelt és még mindig ragad. Az agyam elszáll. Lejjebb olvasom h ilyen meg ilyen aktivátorral lehet gyorsítani a kikeményedést. De hát úgy voltam vele ha 10 perc alatt "kézi szilárdság" van akkor miafaxnak a kikeményedés gyorsító?
Aki használt már ilyet kérem segítsen: mennyi idõ míg kikeményedik? 1 hét alatt talán megköt?
max 1,5 hetet tudok várni, mert addigra megjön a jogsi
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Mivel Bambi szervízelte a motort én ettõl fogva nem kételkednék abban amit õ mondott! Blokktartót meg erõsítsd meg, vegyél még egy párat, hegeszd össze õket és tedd fel
kosian írta:Az a picit maximum 1 cm és a blokktartó vason nem is látszik semmi deformáció abszolút, viszont jobban megnézve a blokkot látszik, hogy kicsit kiáll.. Amúgy 13500-at mutat az óra. Ez Rorik motorja volt, többen ajánlották itt, hogy megéri és a kilóméter is garantált. Megnézettem egy szakival aki azt mondta rá, hogy a blokk állapotából és hangjából ítélve is elképzelhetõ, hogy valós adat.z25z írta:mit jelent, hogy "picit" es mennyi a "keves" kilometer? nem mindegy, hogy 12 000-et mutat az ora es 4 centi elteres van a kozevonalhoz kepest vagy ugyanennyi elteres 75 000-en.....
amugy a blokktartokat ettol fuggetlenul erdemes megerositeni, nem egy bonyolult muvelet
problemat a lenyeges elhuzodas okoz, hiszen a ket lanckerek nem fut sikban, es az a lancnak nem igazan tesz jot
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Az a picit maximum 1 cm és a blokktartó vason nem is látszik semmi deformáció abszolút, viszont jobban megnézve a blokkot látszik, hogy kicsit kiáll.. Amúgy 13500-at mutat az óra. Ez Rorik motorja volt, többen ajánlották itt, hogy megéri és a kilóméter is garantált. Megnézettem egy szakival aki azt mondta rá, hogy a blokk állapotából és hangjából ítélve is elképzelhetõ, hogy valós adat.z25z írta:mit jelent, hogy "picit" es mennyi a "keves" kilometer? nem mindegy, hogy 12 000-et mutat az ora es 4 centi elteres van a kozevonalhoz kepest vagy ugyanennyi elteres 75 000-en.....
amugy a blokktartokat ettol fuggetlenul erdemes megerositeni, nem egy bonyolult muvelet
problemat a lenyeges elhuzodas okoz, hiszen a ket lanckerek nem fut sikban, es az a lancnak nem igazan tesz jot
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
mit jelent, hogy "picit" es mennyi a "keves" kilometer? nem mindegy, hogy 12 000-et mutat az ora es 4 centi elteres van a kozevonalhoz kepest vagy ugyanennyi elteres 75 000-en.....
amugy a blokktartokat ettol fuggetlenul erdemes megerositeni, nem egy bonyolult muvelet
problemat a lenyeges elhuzodas okoz, hiszen a ket lanckerek nem fut sikban, es az a lancnak nem igazan tesz jot
amugy a blokktartokat ettol fuggetlenul erdemes megerositeni, nem egy bonyolult muvelet
problemat a lenyeges elhuzodas okoz, hiszen a ket lanckerek nem fut sikban, es az a lancnak nem igazan tesz jot
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2008.07.28. 17:13
- Tartózkodási hely: Kõtelek
- Kapcsolat:
Helosztok
remélem valaki tudna segiteni. Vettem egy MZ TS 125 ös motort 78 as kiadásu 22000km-t futott. Pár napja észrevettem amikor motorozok vele az udvaron ha kettesböl tenném le egyesbe nem teszi vissza ojan mintha venné de nem egyesbe teszi hanem kettesbe. elöször az olajra gyanakodtam mert csuszott a kuplung nagyon lecseréltem kuplung már nem csuszik de ugyanolyan a váltó. A váltorugo msot lett kicserélve . Ha valaki tudna segiteni nagyon megköszönném. Kérem aki segitene ide irja : davidee@citromail.hu mert még nem nagyon vagyok járatos ezen az oldalon
Mégegyszer köszi
helo
remélem valaki tudna segiteni. Vettem egy MZ TS 125 ös motort 78 as kiadásu 22000km-t futott. Pár napja észrevettem amikor motorozok vele az udvaron ha kettesböl tenném le egyesbe nem teszi vissza ojan mintha venné de nem egyesbe teszi hanem kettesbe. elöször az olajra gyanakodtam mert csuszott a kuplung nagyon lecseréltem kuplung már nem csuszik de ugyanolyan a váltó. A váltorugo msot lett kicserélve . Ha valaki tudna segiteni nagyon megköszönném. Kérem aki segitene ide irja : davidee@citromail.hu mert még nem nagyon vagyok járatos ezen az oldalon
Mégegyszer köszi
helo
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Én a váltóba Castrol Actevo GP 20W-50-est tettem, hibátlan!conus írta:teljesen szintetikus hajtómûolaj nem ajánlott a váltóba, mert a lamellák megcsúszhatnak
Mogul olajról se hallottam. nem Motul akart az lenni véletlenül?
Ja,én mintha hallottam volna már Mogul olajról,de sose láttam még!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
teljesen szintetikus hajtómûolaj nem ajánlott a váltóba, mert a lamellák megcsúszhatnak
Mogul olajról se hallottam. nem Motul akart az lenni véletlenül?
Mogul olajról se hallottam. nem Motul akart az lenni véletlenül?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
tökmindegy, 80w90 olajat a váltóba és kész, mondjuk én vagyok a kivétel mert én 15w40 sima motorolajat töltöttem hibátlan vele a gépSörtank írta:Köszi Conusz a választ a motorolaj nevét az Arol 2T csak elírtam de az elõzõ gazdája ezt tett bele de akkor le is cserélem!
Nálunk a közelbe Mogul Trans 80-90W hajtómûolajat lehet kapni az is jó bele vagy inkább vegyek bele Agip Rotra Hy Sae 80-90W olajat?
benzinbe meg mol sprint 2T a minimum, bár sokféle olajat használnak az MZ-sek, Shell 2T, erpsol moto scooter, Mol Dynamic, Motul Scooter Expert 2T, Stihl, Castrol 2T
lehet válogatni, általában 1000 forint / liter ártól kezdõdnek a használható 2t olajak (benzinbe ugye)
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Én még sosem hallottam Arol T2-rõl. Arol 2T-rõl igen, de az benzinhez való, de nem ajánlott. Minimum Mol Sprint, a többség szerint a legoptimálisabb valami márkás félszintetikus olaj.
A sebváltóba én Agip Rotra Hy Sae 80-90W-t használok.
A sebváltóba én Agip Rotra Hy Sae 80-90W-t használok.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
ne keverjük a szezont a fazonnal!
sebességváltóba is másfajta olaj kell, meg a benzinbe is.
most neked melyikrõl kell infó?
sebességváltóba is másfajta olaj kell, meg a benzinbe is.
most neked melyikrõl kell infó?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
én Agip Rotra Hy SAE 80-90W-t használok bele.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
van rugó meg váltó alkatrész isbambi írta:csak hasonlítconus írta:Emberek egy kis segítséget szeretnék kérni!
már csak 1-2 apróság hiányzik a motorösszerakáshoz, viszont a gyöngyösi omega motors-al már tele van a... (puttonyom)
a 19-es számú rugóra lenne szükségem (sebesség rögzítô rugó), viszont ilyet szerintük nem gyártanak
viszont a 250-es ETZ váltójában (13-as számú) is van egy hasonló funkciójú rugó:
a kérdésem az hogy ez a két rugó valójában egy, és ugyanaz (méret, hossz)?
csak hasonlítconus írta:Emberek egy kis segítséget szeretnék kérni!
már csak 1-2 apróság hiányzik a motorösszerakáshoz, viszont a gyöngyösi omega motors-al már tele van a... (puttonyom)
a 19-es számú rugóra lenne szükségem (sebesség rögzítô rugó), viszont ilyet szerintük nem gyártanak
viszont a 250-es ETZ váltójában (13-as számú) is van egy hasonló funkciójú rugó:
a kérdésem az hogy ez a két rugó valójában egy, és ugyanaz (méret, hossz)?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Emberek egy kis segítséget szeretnék kérni!
már csak 1-2 apróság hiányzik a motorösszerakáshoz, viszont a gyöngyösi omega motors-al már tele van a... (puttonyom)
a 19-es számú rugóra lenne szükségem (sebesség rögzítô rugó), viszont ilyet szerintük nem gyártanak
viszont a 250-es ETZ váltójában (13-as számú) is van egy hasonló funkciójú rugó:
a kérdésem az hogy ez a két rugó valójában egy, és ugyanaz (méret, hossz)?
már csak 1-2 apróság hiányzik a motorösszerakáshoz, viszont a gyöngyösi omega motors-al már tele van a... (puttonyom)
a 19-es számú rugóra lenne szükségem (sebesség rögzítô rugó), viszont ilyet szerintük nem gyártanak
viszont a 250-es ETZ váltójában (13-as számú) is van egy hasonló funkciójú rugó:
a kérdésem az hogy ez a két rugó valójában egy, és ugyanaz (méret, hossz)?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Ha a légszûrõ lenne a gond,akkor attól erõtlenebbenek kéne lennie kisebb sebességnél is szerintem.Én Sástó elõtt cseréltem légszûrõt,és kisebb sebességnél/fokozatokban is éreztem,hogy jobban megy.
Esetleg egy kondicserét még kipróbálhatsz,lehet,hogy nagyobb fordulaton szaggat be a gyújtás,másra már nem tudok gondolni...
Esetleg egy kondicserét még kipróbálhatsz,lehet,hogy nagyobb fordulaton szaggat be a gyújtás,másra már nem tudok gondolni...
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
A levegõszûrõt nem néztem még... Az úszószintet pedig a club honlapjáról letöltött karburátorbeállító segédanyag alapján állítottam be. fejjel lefelé 27mm, normál állásban 33mm a tömítõ felülettõl mérve tömítés nélkül. Direkt kipróbáltam és a többi sebességi fokozatban semmilyen fordulaton nem csinálja. Sõt. Nagyon jól megy a moci, jó az alapjárat, szépen, megtorpanás nélkül húz és nagyon jó erõben van. De amint 100 fölé érek egy kicsivel, kezdõdik a gond...
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
pedig tuti benzinellátási probléma, próbáld ki hogy szaggatás közben behúzod a kuplungot és pöfög-e a kiupfogó (kap-e alapjárati keveréket), ha kevés a benzin akkor nem fog pöfögni hanem némán jár majd a motorStravkó írta:Hello!kosian írta:Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy a 250-es ETZ-m 5. sebességben 100 fölött elkezd "szaggatni". Olyan mintha nem kapna üzemanyagot és szaggatás közben elkezd lassulni. 100-nál nem tudok gyorsabban menni, mert akkor mindig ezt csinálja. Elõször üzemanyag ellátási gondra gyanakodtam és azóta már kitakarítottam a tankot, vettem új benzincsapot, kipucoltam, beállítottam a karburátort, a síbertût is kipróbáltam minden állásban, de semmi. Úgy tûnik, hogy kap üzemanyagot, de eddig bármit próbáltam csinálni, állítani, semmi sem volt jó. Cseréltem gyertyát, megnéztem a trafót, belõttem a gyújtást, de semmi Hozzáteszem, hogy ez kb másfél hete jelentkezett és azóta próbálom megcsinálni. Elõtte semmi baja nem volt. Egy-egy elõzést 120-al is be lehetett vállalni vele. És most meg 100-nál meghal. Ha valaki találkozott már hasonló problémával, vagy csak van egy ötlete, hogy mi lehet ez, szivesen venném a tanácsát. Elõre is köszönöm. Üdv.
A levegõszûrõt megnézted? Nem nagy összeg,egy próbát megér. És egy új szûrõ sosem árthat!
Üdv: Stravkó
tanksapka nincs bedugulva és vákum keletkezik a tankban?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Hello!kosian írta:Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy a 250-es ETZ-m 5. sebességben 100 fölött elkezd "szaggatni". Olyan mintha nem kapna üzemanyagot és szaggatás közben elkezd lassulni. 100-nál nem tudok gyorsabban menni, mert akkor mindig ezt csinálja. Elõször üzemanyag ellátási gondra gyanakodtam és azóta már kitakarítottam a tankot, vettem új benzincsapot, kipucoltam, beállítottam a karburátort, a síbertût is kipróbáltam minden állásban, de semmi. Úgy tûnik, hogy kap üzemanyagot, de eddig bármit próbáltam csinálni, állítani, semmi sem volt jó. Cseréltem gyertyát, megnéztem a trafót, belõttem a gyújtást, de semmi Hozzáteszem, hogy ez kb másfél hete jelentkezett és azóta próbálom megcsinálni. Elõtte semmi baja nem volt. Egy-egy elõzést 120-al is be lehetett vállalni vele. És most meg 100-nál meghal. Ha valaki találkozott már hasonló problémával, vagy csak van egy ötlete, hogy mi lehet ez, szivesen venném a tanácsát. Elõre is köszönöm. Üdv.
A levegõszûrõt megnézted? Nem nagy összeg,egy próbát megér. És egy új szûrõ sosem árthat!
Üdv: Stravkó
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy a 250-es ETZ-m 5. sebességben 100 fölött elkezd "szaggatni". Olyan mintha nem kapna üzemanyagot és szaggatás közben elkezd lassulni. 100-nál nem tudok gyorsabban menni, mert akkor mindig ezt csinálja. Elõször üzemanyag ellátási gondra gyanakodtam és azóta már kitakarítottam a tankot, vettem új benzincsapot, kipucoltam, beállítottam a karburátort, a síbertût is kipróbáltam minden állásban, de semmi. Úgy tûnik, hogy kap üzemanyagot, de eddig bármit próbáltam csinálni, állítani, semmi sem volt jó. Cseréltem gyertyát, megnéztem a trafót, belõttem a gyújtást, de semmi Hozzáteszem, hogy ez kb másfél hete jelentkezett és azóta próbálom megcsinálni. Elõtte semmi baja nem volt. Egy-egy elõzést 120-al is be lehetett vállalni vele. És most meg 100-nál meghal. Ha valaki találkozott már hasonló problémával, vagy csak van egy ötlete, hogy mi lehet ez, szivesen venném a tanácsát. Elõre is köszönöm. Üdv.
Lenne egy olyan problémám, hogy a 250-es ETZ-m 5. sebességben 100 fölött elkezd "szaggatni". Olyan mintha nem kapna üzemanyagot és szaggatás közben elkezd lassulni. 100-nál nem tudok gyorsabban menni, mert akkor mindig ezt csinálja. Elõször üzemanyag ellátási gondra gyanakodtam és azóta már kitakarítottam a tankot, vettem új benzincsapot, kipucoltam, beállítottam a karburátort, a síbertût is kipróbáltam minden állásban, de semmi. Úgy tûnik, hogy kap üzemanyagot, de eddig bármit próbáltam csinálni, állítani, semmi sem volt jó. Cseréltem gyertyát, megnéztem a trafót, belõttem a gyújtást, de semmi Hozzáteszem, hogy ez kb másfél hete jelentkezett és azóta próbálom megcsinálni. Elõtte semmi baja nem volt. Egy-egy elõzést 120-al is be lehetett vállalni vele. És most meg 100-nál meghal. Ha valaki találkozott már hasonló problémával, vagy csak van egy ötlete, hogy mi lehet ez, szivesen venném a tanácsát. Elõre is köszönöm. Üdv.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Etz-nél , a berugótengely végén levõ félkör alakú fogas alkatrészed lehet lenyúzva azaz a fogak lekerekedhedtek kb ~2000 ft egy olyan új cuc bele, az enyémben most cseréltük mert lent maradt az én berukarom is .bambi írta:milyen mz?Sittes írta:Köszönöm! Volt egy nagy baja is csak nem tom h mi lehetett az! Olyan volt h mikor rátettem eggyet akkor a berugókar lent maradt! Mi lehetett ennek az oka??? A rugót kicseréltem vadonat újra és ugyan olyan volt!! S.O.S. ETZ tesók!!!
Üdv : Ádám
Köd elõttem, füst utánam !! [-=UNW-042=-]
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
és a tûgörgõ/csapszeg kombinációt hogyan korrigáltad?minoor írta:Köszönet mindenkinek!!
Nem csörög, olajfolyásmentes! csörgés=tûgörgõ, csapszeg, olaj=bronz izé
Mehet krómoztatni
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég