motrosmano írta: ↑2019.07.04. 11:00
Hali!
Tudja-e valaki, hogy hogy a kis Trophira fel lehet-e tenni a kis TS vagy a Jawa csepp tankot?
Haver el fogja küldeni hamarosan a tüzelőanyag tartályát felújítatni, és kellene neki ideiglenesen addig valami pótlás, viszont elég messzire lakunk egymástól, ahhoz, hogy személyesen ki tudjuk próbálni, ezért kérdezem meg!
Köszi!
Szia!
Lehetni éppen lehet, de hogyan oldod meg az első lámpát?
Hali!
Tudja-e valaki, hogy hogy a kis Trophira fel lehet-e tenni a kis TS vagy a Jawa csepp tankot?
Haver el fogja küldeni hamarosan a tüzelőanyag tartályát felújítatni, és kellene neki ideiglenesen addig valami pótlás, viszont elég messzire lakunk egymástól, ahhoz, hogy személyesen ki tudjuk próbálni, ezért kérdezem meg!
Köszi!
motrosmano írta: ↑2019.06.21. 12:13
Köszi!
Én biztos, hogy nem fogok itthon neki fogni sem hegeszteni, sem forrasztani!
Pusztán csak azért érdekelt, mert van 2db kis TS vagy ES blokkom ami már dolgozott kistraktorban, vagy csettegőben és ki van vágva ott ahol nem kéne... mindegy is, szóval menthetők-e vagy kuka!
Köszi!
Én biztos, hogy nem fogok itthon neki fogni sem hegeszteni, sem forrasztani!
Pusztán csak azért érdekelt, mert van 2db kis TS vagy ES blokkom ami már dolgozott kistraktorban, vagy csettegőben és ki van vágva ott ahol nem kéne... mindegy is, szóval menthetők-e vagy kuka!
ha a te ülésszivacsod már teljesen szét van üllve,vagy esetleg porlik szét az anyaga,akkor annál minden jobb.A Török szivacs jó(kemény).Esetleg Kanuni néven próbálj keresni.
Sziasztok!
ETZ 250 motoron az ülés szivacsot kiszeretém cserélni.
Van bevált szivacs vagy bolt esetleg ami általatok ajánlott? A kifejezetten MZ-hez árult szivacs milyen?
Esetleg nem tud valaki valamilyen jóféle ragasztót ami a foncsort és az üveget összefogná atom erősen és rugalmas is és magas hőállóságú? Fehér vagy szintelen kellene. Gyárilag fehér volt benne. FBS nem jöhet szóba mert ecetsavas ha jól tudom így mondják és megmarja a foncsort. Valami más csoda kellene. Szélvédő ragasztóból nem találtam eddig fehéret vagy szintelent az is szóba jöhetne talán....
motrosmano írta: ↑2018.11.04. 13:05
Helló!
A donor alkatrészeimből összeraktam egy komplett motort (kis TS-t), frankón működik rajta minden, ahhoz képest hogy a teljes vezetékelését egyedül köttötem be, csak a töltés visszajelzőhöz kellet segítség, de mindegy is.
Két kérdésem lenne:
Húgomnak készült, amolyan gyakorló/tanuló motornak, csupa olyan alakrészből amiért nem kár, ha el dőlne.
Viszont neki igen pici keze van, és nehézkesen éri a fék és kuplung karokat. Milyen megoldást tudnátok javasolni, hogy ne legyen akkora távolság a kormány és a karok között?
Másik kérdés, ha üzem közben összetörik az egyik dugattyúgyűrű, akkor gyengébb lesz, vagy hogy lehet, ha lehet szétszerelés nélkül kideríteni?
Szia!
Például az EBAY-en lehet kapni occsón állítható karokat.
Berugókart közepes, egyenletes erővel , gyújtás nélkül lenyomod. Ha ez hamar sikerül, akkor szedheted szét.
Persze nem árt, ha van egy jó állapotú motor összehasonlításnak.
motrosmano írta: ↑2018.11.04. 13:05
Helló!
A donor alkatrészeimből összeraktam egy komplett motort (kis TS-t), frankón működik rajta minden, ahhoz képest hogy a teljes vezetékelését egyedül köttötem be, csak a töltés visszajelzőhöz kellet segítség, de mindegy is.
Két kérdésem lenne:
Húgomnak készült, amolyan gyakorló/tanuló motornak, csupa olyan alakrészből amiért nem kár, ha el dőlne.
Viszont neki igen pici keze van, és nehézkesen éri a fék és kuplung karokat. Milyen megoldást tudnátok javasolni, hogy ne legyen akkora távolság a kormány és a karok között?
Másik kérdés, ha üzem közben összetörik az egyik dugattyúgyűrű, akkor gyengébb lesz, vagy hogy lehet, ha lehet szétszerelés nélkül kideríteni?
Szia!
Például az EBAY-en lehet kapni occsón állítható karokat.
Berugókart közepes, egyenletes erővel , gyújtás nélkül lenyomod. Ha ez hamar sikerül, akkor szedheted szét.
Persze nem árt, ha van egy jó állapotú motor összehasonlításnak.
Helló!
A donor alkatrészeimből összeraktam egy komplett motort (kis TS-t), frankón működik rajta minden, ahhoz képest hogy a teljes vezetékelését egyedül köttötem be, csak a töltés visszajelzőhöz kellet segítség, de mindegy is.
Két kérdésem lenne:
Húgomnak készült, amolyan gyakorló/tanuló motornak, csupa olyan alakrészből amiért nem kár, ha el dőlne.
Viszont neki igen pici keze van, és nehézkesen éri a fék és kuplung karokat. Milyen megoldást tudnátok javasolni, hogy ne legyen akkora távolság a kormány és a karok között?
Másik kérdés, ha üzem közben összetörik az egyik dugattyúgyűrű, akkor gyengébb lesz, vagy hogy lehet, ha lehet szétszerelés nélkül kideríteni?
Köszi!
Elég borsos ára van annak kis lemezkének!
Sajnos hozzám már kosárban került a motor, amúgyis jawa csepptank volt rajta, etz órák, talán jawa első lámpa, talán nem, meg rengeteg barkácsolás pl plusz merevítés a vázba, kivágva az akku tartó aluból, hogy az ülés levétele nélkül lehesen az akksit ki-be rakosgatni - gondolom én- és a kedvencem a váznál levágott csomagtartó. Ráadásul az előző gazdája nem foglakozott szegénnyel csak hajtotta mint a barom, egyszer még egy fának is neki ment, szerencsére a váz nem deformálodott. Nagyjából összeszedtem mindent hozzá csak ilyen apróságok hiányoznak még. Aztán indulhat az összeépítés!
Standarden simán fel van ragasztva a fényezésre. Az MZ logót pedig az első krómtartó csavarra szerelt lemez tartja. Pont akkora mint maga a tábla
Azért kérdeztem meg, mert eddig az összes nagy TS tankon amit láttam a gumi felfogató/tartó fülek fele magán a tankon volt fele pedig a króm díszlemezen. De kis TS tankokon valóban úgy van megoldva. De még csak az embléma tartó lemez se egyezik meg a kis és TS tankokon Sőt eddig még webshopokba se láttam embléma tartó lemezt, vagy olyan gumit ami standardhez való lenne. Bár ezek nem olyan problémák, de jó lenne minnél hűebben helyreállítani!
TS 250 vagy 250/1 STANDARD-nál hogy van meg oldva a tankon a térdvédőgumi rögzítése?
Van 1 pár megrozsdásodott krómozott tank oldal díszlemezem, ha abból faragom ki felirat-tartókat és gumi-tartókat az esetleg bukta lenne veteránvizsgán?
Voltam mostanában pár börzén de véletlenül se volt ilyen nagy TS tank.
Standarden simán fel van ragasztva a fényezésre. Az MZ logót pedig az első krómtartó csavarra szerelt lemez tartja. Pont akkora mint maga a tábla
Azért kérdeztem meg, mert eddig az összes nagy TS tankon amit láttam a gumi felfogató/tartó fülek fele magán a tankon volt fele pedig a króm díszlemezen. De kis TS tankokon valóban úgy van megoldva. De még csak az embléma tartó lemez se egyezik meg a kis és TS tankokon Sőt eddig még webshopokba se láttam embléma tartó lemezt, vagy olyan gumit ami standardhez való lenne. Bár ezek nem olyan problémák, de jó lenne minnél hűebben helyreállítani!
TS 250 vagy 250/1 STANDARD-nál hogy van meg oldva a tankon a térdvédőgumi rögzítése?
Van 1 pár megrozsdásodott krómozott tank oldal díszlemezem, ha abból faragom ki felirat-tartókat és gumi-tartókat az esetleg bukta lenne veteránvizsgán?
Voltam mostanában pár börzén de véletlenül se volt ilyen nagy TS tank.
Standarden simán fel van ragasztva a fényezésre. Az MZ logót pedig az első krómtartó csavarra szerelt lemez tartja. Pont akkora mint maga a tábla
TS 250 vagy 250/1 STANDARD-nál hogy van meg oldva a tankon a térdvédőgumi rögzítése?
Van 1 pár megrozsdásodott krómozott tank oldal díszlemezem, ha abból faragom ki felirat-tartókat és gumi-tartókat az esetleg bukta lenne veteránvizsgán?
Voltam mostanában pár börzén de véletlenül se volt ilyen nagy TS tank.
Sajnos a Trophy-m hátsó csomagtartóján a kereszt menetes szár jelenleg nem éppen oda való, és ezt szeretném kicserélni (az amelyiken elforog a felhajtható rész). Érdekelne, hogy egyszerűen egy menetesszár kell oda méretre vágva, vagy van kultúráltabb megoldás is (mondjuk amit a gyár alkalmazott)
Válaszokat előre is köszi.
Szia!
Menetes szár? Ott olyan nincs. Vagy két külön csavar, vagy két csavar és egy belsőmenetes cső. Eredetileg az van ott.
De ha beírod a google-be, hogy MZ ES csomagtartó, ott a képeknél meg is nézheted.
Sajnos a Trophy-m hátsó csomagtartóján a kereszt menetes szár jelenleg nem éppen oda való, és ezt szeretném kicserélni (az amelyiken elforog a felhajtható rész). Érdekelne, hogy egyszerűen egy menetesszár kell oda méretre vágva, vagy van kultúráltabb megoldás is (mondjuk amit a gyár alkalmazott)
Nem sikerült rákeresnem az ebay-n, legközelebb a bicikli első lámpák kilistázásával jártam. Nem vagyok perfekt angolból, és azok a szavak amik az eszembe jutottak nem hoztak sajnos eredményt.
Tudna valaki segíteni?
Köszi!
Ui.:
Jav.: -ha egyszer is elkészül-
Írd be a keresőbe: Motorcycle Headlight
Nekem jóval több mint 60 oldalt adott ki, oldalanként 50 hirdetéssel.
hát ez eszembe se jutott az este!
köszi!
most aztán már el se tudom dönteni melyik tetszik jobban!
Zorka írta: ↑2018.09.05. 18:59
Az ebayos (Kínából) cuccokon általában nincsen E megfelelőségi jelzés, így azok a lámpák nem is vizsgáztathatóak.
Nem sikerült rákeresnem az ebay-n, legközelebb a bicikli első lámpák kilistázásával jártam. Nem vagyok perfekt angolból, és azok a szavak amik az eszembe jutottak nem hoztak sajnos eredményt.
Tudna valaki segíteni?
Köszi!
Ui.:
Jav.: -ha egyszer is elkészül-
Írd be a keresőbe: Motorcycle Headlight
Nekem jóval több mint 60 oldalt adott ki, oldalanként 50 hirdetéssel.
motrosmano írta: ↑2018.09.05. 18:56
Ez a motor - ha egyszer is készül - soha nem kerül forgalomba, csak is kizárólag a saját szórakoztatásomra csinálom, de azért köszi tippet! Nézek valami mást, nem akarom nagyon szívatni magam!
Az ebayos (Kínából) cuccokon általában nincsen E megfelelőségi jelzés, így azok a lámpák nem is vizsgáztathatóak.
Nem sikerült rákeresnem az ebay-n, legközelebb a bicikli első lámpák kilistázásával jártam. Nem vagyok perfekt angolból, és azok a szavak amik az eszembe jutottak nem hoztak sajnos eredményt.
Tudna valaki segíteni?
Köszi!
motrosmano írta: ↑2018.09.05. 18:56
Ez a motor - ha egyszer is készül - soha nem kerül forgalomba, csak is kizárólag a saját szórakoztatásomra csinálom, de azért köszi tippet! Nézek valami mást, nem akarom nagyon szívatni magam!
Az ebayos (Kínából) cuccokon általában nincsen E megfelelőségi jelzés, így azok a lámpák nem is vizsgáztathatóak.
Ez a motor - ha egyszer is készül - soha nem kerül forgalomba, csak is kizárólag a saját szórakoztatásomra csinálom, de azért köszi tippet! Nézek valami mást, nem akarom nagyon szívatni magam!
motrosmano írta: ↑2018.09.05. 18:19
Az eleje (töklámpás helyett) biztos, hogy valamilyen egyedi gyártású lesz, kis Polski fényszóró, 120-as Skoda műszerfal, magura ( vagy mi? ) sport kormány, idáig jutottam eddig, tervezés szintjén. Pár dolgot már össze szedtem, nem tudom hogy véletlen műve-e, hogy a skoda km óra és visszajelző helyére egy az egybe bemennek az mz órái.
Annyira nem komoly ez az építés, csak nem tudtam gyerek koromban eleget legózni!
A kispolák fényszórót jól gondold meg, mert azon kívül, hogy borzasztó a fénye, rengeteg más gondod is lesz vele.
(nekem az volt fenn az első TS-en, de soha többet) Egyébként pl az ebayon jobbnál jobbak vannak occsón. /meg műszerfalak/
Az eleje (töklámpás helyett) biztos, hogy valamilyen egyedi gyártású lesz, kis Polski fényszóró, 120-as Skoda műszerfal, magura ( vagy mi? ) sport kormány, idáig jutottam eddig, tervezés szintjén. Pár dolgot már össze szedtem, nem tudom hogy véletlen műve-e, hogy a skoda km óra és visszajelző helyére egy az egybe bemennek az mz órái.
Annyira nem komoly ez az építés, csak nem tudtam gyerek koromban eleget legózni!
aronpfabian írta: ↑2018.09.01. 20:05
...A lámpatök nem fog elférni az ETZ lámpatartó öntvénytől.
ebben biztos vagy???
Ez egy többszörös tévedés.
Az ETZ lámpa nem fér el a TS kormányzár konzoljától az ETZ kormányvilla alsófej használatakor. Tudom, mert nekem is le kellett a kormányzárkonzol végét köszörülni, és még így is kellett egy kis ügyeskedés. Mondjuk az is igaz, hogy a kis TS két villafejének nagyobb az egymáshoz viszonyított távolsága, (hosszabb a nyak) ezért ott másabbak az arányok.
Az évek alatt felhalmozódott tetemes mennyiségű pótalkatrészből elkezdtem összerakni egy MZ-t, mivel leginkább kis TS alkatrészeim vannak ezt használom alapnak és arra lennék kíváncsi, hogy a hátsó rúgós tagok helyett milyen más motorét lehetne esetleg beépíteni? Egy az egybe vagy minimális átalakítással!
Ez esetleg tényleg bemenne? https://auto.jofogas.hu/borsod_abauj_ze ... 208747.htm
Másik:
Az ETZ-k komplett elejét be lehet tenni vagy csak villákat?
Ha csak a villákat kell-e valamit alakítani?
A tárcsafék miatt érdekel!
A válaszokat előre is köszönöm!
Lengéscsillapítóból mindent bele lehet, az erőssége-használhatósága próba-szerencse. A szemek mérete feleljen meg az MZ-nek, vagy a meglévő szilentet alakítsd át hogy feltehető legyen.
ETZ-nél a kormánycső hosszára figyelj, amúgy felszerelhető villahidastul mindenestül. A lámpatök nem fog elférni az ETZ lámpatartó öntvénytől.
A TS villa keskenyebb, így a TS villahíd használatával gépmunka szükséges az ETZ agy és a tárcsa beszereléséhez.
Az évek alatt felhalmozódott tetemes mennyiségű pótalkatrészből elkezdtem összerakni egy MZ-t, mivel leginkább kis TS alkatrészeim vannak ezt használom alapnak és arra lennék kíváncsi, hogy a hátsó rúgós tagok helyett milyen más motorét lehetne esetleg beépíteni? Egy az egybe vagy minimális átalakítással!
Ez esetleg tényleg bemenne? https://auto.jofogas.hu/borsod_abauj_ze ... 208747.htm
Másik:
Az ETZ-k komplett elejét be lehet tenni vagy csak villákat?
Ha csak a villákat kell-e valamit alakítani?
A tárcsafék miatt érdekel!
A válaszokat előre is köszönöm!
z25z írta: ↑2018.08.19. 18:52
Böngésztem a motoralkatresz24-et és ezen megakadt a szemem. Ezt hogy? A 251-esé tök olyan, mint a 250, vagy ez valahogy kompatibilissé tehető a régivel? http://motoralkatresz24.shop/spd/210000 ... ASKAPCSOLO
Ez egészen pontosan a 125 4T-é.
A "Kanuni" műszerrel szerelteknél találkozhatsz hasonlóval, de annak egy kapcsolási pozícióval több állása van.
Ezen a honlapon találsz egy cikket ábrákkal erről. http://mzclubhungary.com/index.php/cikkek?id=661
Csak azt nem vágom, hogy ezen mi az akciós, amikor én 2 db-ot is 6 ezerért vettem, egyszer 3 éve, egyszer pedig idén márciusban, mindkét esetben 6 ezerért vettem
Ez csak marketing akció
Igen, ez így van. De ezt akkor mindjárt meg is beszéltük.
Csak azt nem vágom, hogy ezen mi az akciós, amikor én 2 db-ot is 6 ezerért vettem, egyszer 3 éve, egyszer pedig idén márciusban, mindkét esetben 6 ezerért vettem
Ez csak marketing akció
ETZ250 motorról a baloldali (légszűrőt fedő, nem nyitható) deklit hogy a viharba kell leszedni? Le kell felüle/mögüle mindent bontani?
Köszi a tippeket!
csucsu91 írta: ↑2018.04.28. 13:57
Sziasztok
Szeretnek vásárolni etz 125-re fejidomot amit a 250 meg a 301 es hez volt,vagy ha valaki tudna valami hasonlót szívesen fogadnám,hol és mennyiért beszerezhető.
Előre is köszönöm
Szia!Nekem van 1 eladó Kesjár féle idomom,ami ETZ 150-en volt.Valamikór a rendőrségi Mz-re is szerelték,egészidomos,bukócsővel,kispolszki lámpás.Kis javítást igényel,de üvegszállal dolgozó ember megtudja javítani!De van 1 fél idomom is,mely Jáwára való,de erre is felrakható!Érd:30/4894661