Egyéb túrák, meghívások
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Kaptunk képeket! Itt megtaláljátok a korábbiakkal együtt:
https://drive.google.com/folderview?id= ... rsZUIeD-Gq
https://drive.google.com/folderview?id= ... rsZUIeD-Gq
- fuvaros
- Simsonos
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2008.06.06. 20:34
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Salgótarján, Växjö
Re: Egyéb túrák, meghívások
Esetleg egy kalauz?Matthej01 írta: ↑2018.09.07. 13:31 Ezt a ktm-est említve elgondolkodtam (újfent nagyképű kijelentésem), annak úgy semmi értelme. Akkor miért nem ment el helikopterrel végig..... . Ez így a királyság ahogyan ti csináljátok! Ha vonattal jöttök Moszkváig akkor a vonatról hozz nekem relikviát légyszi. Nekem megfelelne egy vészfék kar, vagy egy karfa esetleg egy oldalablak![]()

-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Egyéb túrák, meghívások
Ezt a ktm-est említve elgondolkodtam (újfent nagyképű kijelentésem), annak úgy semmi értelme. Akkor miért nem ment el helikopterrel végig..... . Ez így a királyság ahogyan ti csináljátok! Ha vonattal jöttök Moszkváig akkor a vonatról hozz nekem relikviát légyszi. Nekem megfelelne egy vészfék kar, vagy egy karfa esetleg egy oldalablak 

- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Beszarok rajtad Fuvaros! Gratulálok és siess haza! 

- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Egyéb túrák, meghívások
Tátva maradt a szám! Hihetetlen srácok!
Ez egy igazi túlélő túra. Nagyon kíváncsi vagyok a beszámolóra!
Ne kapkodjatok... legfeljebb lesz egy pót-V.G.-pót .

Ez egy igazi túlélő túra. Nagyon kíváncsi vagyok a beszámolóra!
Ne kapkodjatok... legfeljebb lesz egy pót-V.G.-pót .

- fuvaros
- Simsonos
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2008.06.06. 20:34
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Salgótarján, Växjö
Re: Egyéb túrák, meghívások
Igyekszem hazaérni a pót V-G-re, de ez még elég bizonytalan. Ma lemegyünk a kikötőbe, megnézzük, hogy tudnánk áthajózni Vlagyivosztokba. Onnan valószínűleg vonattal jönnénk Moszkváig. Mondták, hogy a Transszibériai országúton már havazott. Majd meglátjuk.
Ami a motor tisztaságát illeti, láttátok volna a sártengerben. Csináltam róla képeket, majd megmutatom. Ahhoz képest a mongol sztyeppén kifejezetten tiszta volt.
És hogy milyen a mongol kaja? Ha csak egy szóval kellene jellemeznem, az az lenne, hogy szörnyű. Az még rendben van, hogy húst hússal esznek, de kóstoltatok már jaktejből készített jégkrémet? Borzalmas.
Egyébként tényleg mondta Lukas, hogy vesz egy MZ-t a következő túrára. Ide tényleg egy egyszerű, de megbízható technika kell. Vagy egy vastag buksza. Találkoztunk Barnaulban egy szlovák motorossal, vadiúj KTM-mel volt, és olyan szerződése van, hogy ha kell, helikopter viszi utána az alkatrészt.
Ami a motor tisztaságát illeti, láttátok volna a sártengerben. Csináltam róla képeket, majd megmutatom. Ahhoz képest a mongol sztyeppén kifejezetten tiszta volt.
És hogy milyen a mongol kaja? Ha csak egy szóval kellene jellemeznem, az az lenne, hogy szörnyű. Az még rendben van, hogy húst hússal esznek, de kóstoltatok már jaktejből készített jégkrémet? Borzalmas.
Egyébként tényleg mondta Lukas, hogy vesz egy MZ-t a következő túrára. Ide tényleg egy egyszerű, de megbízható technika kell. Vagy egy vastag buksza. Találkoztunk Barnaulban egy szlovák motorossal, vadiúj KTM-mel volt, és olyan szerződése van, hogy ha kell, helikopter viszi utána az alkatrészt.
- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1684
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Egyéb túrák, meghívások
Gratulálok én is! Nagy dolog amit csináltatok!
Nagyon várom a beszámolót! A barátod is hívd el valami megbízható motorral!
Hazafelé is motorral jöttök?


Hazafelé is motorral jöttök?
- Prenyugger
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 399
- Csatlakozott: 2012.09.04. 21:43
- MZ-d típusa: Etz-125 RT-125
- Tartózkodási hely: Környe
Re: Egyéb túrák, meghívások
Fuvaros! Gratulálok!
Nem semmi fickó vagy! Örülök, hogy ismerlek.
Vigyázzatok magatokra, tudod, a bajok zöme az út végén történik!
Üdvözli Maga Dán! urat a Prenyugger
Nem semmi fickó vagy! Örülök, hogy ismerlek.
Vigyázzatok magatokra, tudod, a bajok zöme az út végén történik!
Üdvözli Maga Dán! urat a Prenyugger
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Egyéb túrák, meghívások
Ügyesek vagytok, és csak így tovább. Siessetek haza, hogy pót vértesre itt legyél! Ja, és mond a barátodnak dobja el azt a szar motort és vegyen végre egy jó emzét, hogy ne kelljen folyton megállni!!! 

- fuvaros
- Simsonos
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2008.06.06. 20:34
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Salgótarján, Växjö
Re: Egyéb túrák, meghívások
Üdvözlet a világ végéről!
Sikerült.
Eljutottunk Magadanba!
Nagyon kemény volt, rengeteget küzdöttünk, de itt vagyunk.
Köszönöm a segítségeteket, a drukkolást. Nélkületek nem sikerült volna.
Sikerült.
Eljutottunk Magadanba!
Nagyon kemény volt, rengeteget küzdöttünk, de itt vagyunk.
Köszönöm a segítségeteket, a drukkolást. Nélkületek nem sikerült volna.
- fuvaros
- Simsonos
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2008.06.06. 20:34
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Salgótarján, Växjö
Re: Egyéb túrák, meghívások
Közben tovább folytatódtak a kalandok.
Elmentünk Ojmjakonba, ami arról nevezetes, hogy ez a világ leghidegebb települése. -71,2 fokot is mértek már itt, de a helyiek szerint a -50, -60 fok itt teljesen általános télen. A falu és Tomtor között újra szétszakadt a kardánhajtás a Hondán, Lukas 27 km-t gyalogolt, hogy meg tudja hegesztetni. Odafelé elvitték autóval, de a sofőr a faluban kidöntött egy kertkaput, kitört a kereke a kocsinak, így visszafele gyalog kellett jönnie. Én addig ottmaradtam a motorokkal a tajga közepén. Délután jött egy autó, és mondta a sofőr, hogy figyeljek, mert innen 3 km-re medve kóborol. Sötétedésre ért vissza Lukas, én meg már kezdtem felhalmozni a fákat a tűzhöz, hogy ha egyedül maradok éjjelre, távol tartsam a vadállatokat.
De olyan is volt, amikor éjjel farkas kerülgette a sátrakat. Reggel fél méterre találtuk meg a nyomait a sátortól. Egyébként itt már fagy éjszakánként, így ha van lehetőség, zárt helyet keresünk. Aludtunk rendkívül lepusztult szállodában, sátorban, raktárkonténerben.
Nagyon sok elhagyatott, pusztuló település van itt a tajgában, összedőlt házakkal, itthagyott autóroncsokkal. A legnagyobban, Kadikcsánban eltöltöttünk egy fél napot. Annak idején 40000-es város volt, aztán egy bányarobbanás következtében felizzott a szénmező a város alatt, és kiürítették a várost. Sok személyes dolog itt maradt a lakásokban, amit nem vittek magukkal. Döbbenetes volt egy olyan városban sétálgatni, ahol senki nem lakik már, csak a szél mozgatja az ajtókat, és néha hallani, hogy valami lezuhan. Igazi szellemváros.
Aztán folytattuk utunkat a Csontok útján, a Kolima folyó mentén. A tajga gyönyörű így ősszel, ezer színben pompázik, de az útnak tragikus története van. Közben elkezdett esni, és ahogy várható volt, sártengerré vált az út. Le kellett venni az első sárvédőt, mert nem forgott a kerék a sártól. 400 km-re közelítettük meg Magadant, amikor elszakadt a Honda vezérműlánca. 1 óra múlva jött egy terepjáró, benne egy aranybánya igazgatójával, aki küldött értünk egy darus Kamazt. Úgyhogy tegnap egy aranybányában voltunk, ma pedig a Hondát elszállították Magadanba, én meg az MZ-vel követtem őket. Majd megpróbàljuk rendbe szedni a motort, mert szegény már eddig is ezer sebből vérzett. Mongólia óta nincs töltés, egy autóakksit kötöttünk a hátuljára. Egy töltéssel kb. 1 hétig megy. A porlasztót már ezerszer szétszedtük, valószínűleg szétkopott. A hűtőventillátor kettétört az odakerült sártól, kilyukasztva a hűtőt, de azt megcsináltattuk még Mongóliában.
Elmentünk Ojmjakonba, ami arról nevezetes, hogy ez a világ leghidegebb települése. -71,2 fokot is mértek már itt, de a helyiek szerint a -50, -60 fok itt teljesen általános télen. A falu és Tomtor között újra szétszakadt a kardánhajtás a Hondán, Lukas 27 km-t gyalogolt, hogy meg tudja hegesztetni. Odafelé elvitték autóval, de a sofőr a faluban kidöntött egy kertkaput, kitört a kereke a kocsinak, így visszafele gyalog kellett jönnie. Én addig ottmaradtam a motorokkal a tajga közepén. Délután jött egy autó, és mondta a sofőr, hogy figyeljek, mert innen 3 km-re medve kóborol. Sötétedésre ért vissza Lukas, én meg már kezdtem felhalmozni a fákat a tűzhöz, hogy ha egyedül maradok éjjelre, távol tartsam a vadállatokat.
De olyan is volt, amikor éjjel farkas kerülgette a sátrakat. Reggel fél méterre találtuk meg a nyomait a sátortól. Egyébként itt már fagy éjszakánként, így ha van lehetőség, zárt helyet keresünk. Aludtunk rendkívül lepusztult szállodában, sátorban, raktárkonténerben.
Nagyon sok elhagyatott, pusztuló település van itt a tajgában, összedőlt házakkal, itthagyott autóroncsokkal. A legnagyobban, Kadikcsánban eltöltöttünk egy fél napot. Annak idején 40000-es város volt, aztán egy bányarobbanás következtében felizzott a szénmező a város alatt, és kiürítették a várost. Sok személyes dolog itt maradt a lakásokban, amit nem vittek magukkal. Döbbenetes volt egy olyan városban sétálgatni, ahol senki nem lakik már, csak a szél mozgatja az ajtókat, és néha hallani, hogy valami lezuhan. Igazi szellemváros.
Aztán folytattuk utunkat a Csontok útján, a Kolima folyó mentén. A tajga gyönyörű így ősszel, ezer színben pompázik, de az útnak tragikus története van. Közben elkezdett esni, és ahogy várható volt, sártengerré vált az út. Le kellett venni az első sárvédőt, mert nem forgott a kerék a sártól. 400 km-re közelítettük meg Magadant, amikor elszakadt a Honda vezérműlánca. 1 óra múlva jött egy terepjáró, benne egy aranybánya igazgatójával, aki küldött értünk egy darus Kamazt. Úgyhogy tegnap egy aranybányában voltunk, ma pedig a Hondát elszállították Magadanba, én meg az MZ-vel követtem őket. Majd megpróbàljuk rendbe szedni a motort, mert szegény már eddig is ezer sebből vérzett. Mongólia óta nincs töltés, egy autóakksit kötöttünk a hátuljára. Egy töltéssel kb. 1 hétig megy. A porlasztót már ezerszer szétszedtük, valószínűleg szétkopott. A hűtőventillátor kettétört az odakerült sártól, kilyukasztva a hűtőt, de azt megcsináltattuk még Mongóliában.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Egyéb túrák, meghívások
Lehet megették őket a medvék....
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Én is naponta járok ide hátha van hír. Valaki telefonáljon! 

Re: Egyéb túrák, meghívások
Szerintem a szibériai őserdőben nincs térerő!!
- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1684
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Egyéb túrák, meghívások
Tud valaki valamit fuvarosékról? 10 napja semmi hír felőlük! 

- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1684
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Egyéb túrák, meghívások
Hol jártok fiúk? Van egyáltalán térerő arra felé? 

-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Egyéb túrák, meghívások
Ja és látom szereted az együttest is még a sisakodra is flmatricáztattad! És mivel ekkora fan vagy küldök 1 számot innen a most még messzinek tűnő Magyarországból!
https://www.youtube.com/watch?v=aJHUGyD8waY

https://www.youtube.com/watch?v=aJHUGyD8waY

-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Egyéb túrák, meghívások
Szerintem, ha eddig eljutottatok akkor ez már meg sem kottyan nektek (nem úgy mint a kardán
!). A lényeg, hogy vigyázzatok magatokra, és tessék egy darabban hazaérkezni. Kitartás! Ilyen közel még sosem voltatok a VéGéhez! Mondjuk elgondolkodtató, hogy egy darabban, ez felveti azt a kérdést, hogyan nézhet ki egy dupla ember motor összeolvadás ........ ilyen kibernetikus organizmus duplán. Mint a terminátor élő szövet a fém vázon. De hisz most is olyan ! Te Fuvaros megkérdezném, hogy te vagy a ruszki terminátor?!

- Prenyugger
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 399
- Csatlakozott: 2012.09.04. 21:43
- MZ-d típusa: Etz-125 RT-125
- Tartózkodási hely: Környe
Re: Egyéb túrák, meghívások
Hello, Maga Dán!fuvaros írta: ↑2018.08.26. 11:30 Már Jakutsk is felkerült az MZ Club térképére.
Holnap felkészítjük a motorokat utunk legnehezebb szakaszára, szétnézünk a városban, feltöltjük az élelmiszerkészletünket, és nekivágunk a tajgának. A helyiek szerint még egy hétig tart a jó idő, utána már jönnek az esők. Találkoztunk egy magadani autóssal, ő azt mondta, hogy szerinte Ust Nera felé el tudunk majd menni. Jakutsk után 600 km-re sok a medve, de összebarátkoztunk helyi rendőrökkel, akik elláttak minket medveriasztó patronokkal. Azt mondták, enélkül ne induljunk el. Most is, mint utunk során oly sokszor, helyi motorosok látnak vendégül. Már csak 2000 km Magadan.
Drukkoljatok, hogy sikerüljön eljutni odáig!
Szeretném felhívni a figyelmét néhány apróságra:
1. A Pót-VG időpontja október 5-6-7. Nem ártana, ha addigra hazaenné a fene, mert ha nem tudná, szeretettel várjuk a szombat esti fő attrakciónak. Nem, a Pót-VG-t nem tudjuk későbbre rakni egy héttel. Örömhír: a VIP szobában Ön a csapat vendége - még ingyen zsíros kenyeret is kap elismerésként.

2. Motorkáim korántsem olyan patyolattiszták mint Névrokonom Zoltán kollégánké, ám meg kell jegyeznem, az Ön járgánya erős kihívásokkal küzd még az enyémekhez képest is. Tudna esetleg valamit tenni? (Nem arra a kézenfekvő megoldásra gondolok, hogy nem lesz több fotó!) Előre is köszönöm.
3. Amúgy hogy van megelégedve a sztyeppe svédasztalos félpanziójával? Kérhetnénk erről bővebb infót? Köszönjük, ha igen. Ha nem, akkor is!
Gratulálok Fuvaros! Szép volt már eddig is! Várunk szeretettel haza!
Ölel öreg barátod, a Prenyugger
- mladi
- Magkakas
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2008.05.18. 17:37
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, Suzuki
- Tartózkodási hely: Mogyoród
Re: Egyéb túrák, meghívások
Persze, hogy drukkolunk! Még ha nem is írjuk, mindig gondolunk rátok.
Hány napos legyen a pót V-G? Mert ennyi élményt szerintem egy hét alatt sem sikerül elmesélni
Hány napos legyen a pót V-G? Mert ennyi élményt szerintem egy hét alatt sem sikerül elmesélni

- fuvaros
- Simsonos
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2008.06.06. 20:34
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Salgótarján, Växjö
Re: Egyéb túrák, meghívások
Már Jakutsk is felkerült az MZ Club térképére.
Holnap felkészítjük a motorokat utunk legnehezebb szakaszára, szétnézünk a városban, feltöltjük az élelmiszerkészletünket, és nekivágunk a tajgának. A helyiek szerint még egy hétig tart a jó idő, utána már jönnek az esők. Találkoztunk egy magadani autóssal, ő azt mondta, hogy szerinte Ust Nera felé el tudunk majd menni. Jakutsk után 600 km-re sok a medve, de összebarátkoztunk helyi rendőrökkel, akik elláttak minket medveriasztó patronokkal. Azt mondták, enélkül ne induljunk el. Most is, mint utunk során oly sokszor, helyi motorosok látnak vendégül. Már csak 2000 km Magadan.
Drukkoljatok, hogy sikerüljön eljutni odáig!
Holnap felkészítjük a motorokat utunk legnehezebb szakaszára, szétnézünk a városban, feltöltjük az élelmiszerkészletünket, és nekivágunk a tajgának. A helyiek szerint még egy hétig tart a jó idő, utána már jönnek az esők. Találkoztunk egy magadani autóssal, ő azt mondta, hogy szerinte Ust Nera felé el tudunk majd menni. Jakutsk után 600 km-re sok a medve, de összebarátkoztunk helyi rendőrökkel, akik elláttak minket medveriasztó patronokkal. Azt mondták, enélkül ne induljunk el. Most is, mint utunk során oly sokszor, helyi motorosok látnak vendégül. Már csak 2000 km Magadan.
Drukkoljatok, hogy sikerüljön eljutni odáig!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Egyéb túrák, meghívások
1 a lényeg, hogy vigyázzatok magatokra; és pót vértesre érjetek haza
! Már csak a túrabeszámoló miatt is! Legközelebb, ha ilyen helyre mentek alkalmasabb járművel kell menni . A ruszki ilyennel csapatnak ott!
https://www.youtube.com/watch?v=kFFqbVT5UzU
És amint látjátok a videóban, olyan igényes és részletgazdag a kidolgozás, hogy még szökőkút is van a fülke mögött!( Ha nyerek a lottón ilyennel fogok dolgozóba illetve túrára járni!)

https://www.youtube.com/watch?v=kFFqbVT5UzU
És amint látjátok a videóban, olyan igényes és részletgazdag a kidolgozás, hogy még szökőkút is van a fülke mögött!( Ha nyerek a lottón ilyennel fogok dolgozóba illetve túrára járni!)
- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1684
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Egyéb túrák, meghívások
Én biztos félnék tőle!
Azt a keveset már fél lábom is!




- fuvaros
- Simsonos
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2008.06.06. 20:34
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Salgótarján, Växjö
Re: Egyéb túrák, meghívások
Legjobb esetben végigjönnénk motorral hazáig, de az is lehet, hogy áthajózunk Vlagyivosztokba, és onnan haza, vagy legrosszabb esetben onnan vonattal Moszkváig. Sok függ az időjárástól.
Még azt sem tudjuk, hogy odafelé merre megyünk. Jó lenne végigmenni a régi nyári úton Tomtor és Ojmjakon felé. Találkoztunk egy német motorossal,ő azt mondta, hogy ha nem esik az eső, át tudunk kelni a folyókon. Tomtorig van "út", utána 250-300 km-en át semmi nincs, mert azt az utat, ami ott volt, senki nem használja már. Rá vannak dőlve a fák az ösvényre, de motorral ki lehet kerülgetni őket. Ha esős lesz az idő, akkor megyünk Ust Nera felé, arra jobb az út, még némi forgalom is van arrafelé.
Gyűjtjük az infókat, de nehéz kihámozni az igazságot, mert mindenki másképp éli meg az utat. Van aki szerint szinte lehetetlen végigmenni rajta, más meg azt mondja, hogy nem kell tőle félni.
Majd meglátjuk.
Egyébként ma Csitában beszereztünk pár dolgot, amikre szükségünk lesz. Vettem terepgumit hátulra, kalapra szerelt moszkitóhálót, mert anélkül nem lehet létezni itt Szibériában, meg még pár apróságot.
Már csak 3800 km Magadan.
Még azt sem tudjuk, hogy odafelé merre megyünk. Jó lenne végigmenni a régi nyári úton Tomtor és Ojmjakon felé. Találkoztunk egy német motorossal,ő azt mondta, hogy ha nem esik az eső, át tudunk kelni a folyókon. Tomtorig van "út", utána 250-300 km-en át semmi nincs, mert azt az utat, ami ott volt, senki nem használja már. Rá vannak dőlve a fák az ösvényre, de motorral ki lehet kerülgetni őket. Ha esős lesz az idő, akkor megyünk Ust Nera felé, arra jobb az út, még némi forgalom is van arrafelé.
Gyűjtjük az infókat, de nehéz kihámozni az igazságot, mert mindenki másképp éli meg az utat. Van aki szerint szinte lehetetlen végigmenni rajta, más meg azt mondja, hogy nem kell tőle félni.
Majd meglátjuk.
Egyébként ma Csitában beszereztünk pár dolgot, amikre szükségünk lesz. Vettem terepgumit hátulra, kalapra szerelt moszkitóhálót, mert anélkül nem lehet létezni itt Szibériában, meg még pár apróságot.
Már csak 3800 km Magadan.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Biztos volt már róla szó, de hazafelé hogy lesz az út? Ugyanazen vissza, vagy másfelé, vagy hajó?
Hajrá fuvaros!
Hajrá fuvaros!
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
csak a miheztartás végett...
- fuvaros
- Simsonos
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2008.06.06. 20:34
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Salgótarján, Växjö
Re: Egyéb túrák, meghívások
Köszi.
Már Oroszországban vagyunk, ha minden jól megy, estére elérjük Csitát.
Már Oroszországban vagyunk, ha minden jól megy, estére elérjük Csitát.
- mladi
- Magkakas
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2008.05.18. 17:37
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, Suzuki
- Tartózkodási hely: Mogyoród
Re: Egyéb túrák, meghívások
Továbbra is minden elismerésem a tiétek
Sok sikert a a hátra lévő úthoz
.

Sok sikert a a hátra lévő úthoz

- fuvaros
- Simsonos
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2008.06.06. 20:34
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Salgótarján, Växjö
Re: Egyéb túrák, meghívások
Közben még Oroszországban megnéztük a Teleckoje tavat, aztán egy kisebb gejzírtavat, majd nekivágni Nyugat Mongóliának.
Eleinte még csak jó rázós földút volt, aztán volt egy szakasz aszfaltút, majd mély homokban folytattuk az utat. Eleinte még óvatos voltam, a homokban való motorozás sosem volt a kedvencem, de aztán rájöttem, hogy ha gyorsan megyek, nem süllyed be annyira a kerék a homokba, és jobban irányítható a motor, a kormányt pedig kissé lazán kell fogni, mert azért kicsit mozog ide-oda.
Aztán másnap éjjel elkezdett esni az eső, mi meg ott voltunk 300 km-re a legközelebbi aszfaltúttól. Elindultunk, lesz, ami lesz alapon, de hogy mennyit küszködtünk a sárban, azt csak az tudja elképzelni, aki látta a Hosszú Motorozás filmben Ewan McGregorékat. Mindehhez még hozzájárult, hogy nem tudtam az oroszoknál kicserélni a gumit, így egy lefutott utcai gumival csúszkáltam a sárban. Azt hittem, sosem érjük el Bajanhongort, ahonnan kezdődik az aszfaltút. Így is szerencsém volt, hogy csak egyszer tettem le vízszintesbe a motort, amikor már ki tudja, hogy hányadszorra keresztbe csúsztam. Akkor is megtartottam, de aztán kezdett kicsúszni a lábam, és kb. 10 másodperc múlva, szép lassan leeresztettem a földre. Utána alig tudtuk felemelni, vagy a lábunk csúszott ki, vagy a motor csúszott arrébb a sárban. Egyébként
utak nincsenek a sztyeppén, csak sok keréknyom, amikből az ember megpróbálja kiválasztani a legjobbat. Tájékozódni is csak égtáj szerint lehetett, arra van kelet, tehát arra felé kell tartanunk. A folyók is kezdtek megáradni, de szerencsére át tudtunk kelni rajtuk, csak az egyik folyómederben volt elakadva egy kamion, de mi a motorokkal ki tudtunk kapaszkodni a meredek partoldalon.
Megváltás volt, amikor elértük az aszfaltutat.
Eleinte még csak jó rázós földút volt, aztán volt egy szakasz aszfaltút, majd mély homokban folytattuk az utat. Eleinte még óvatos voltam, a homokban való motorozás sosem volt a kedvencem, de aztán rájöttem, hogy ha gyorsan megyek, nem süllyed be annyira a kerék a homokba, és jobban irányítható a motor, a kormányt pedig kissé lazán kell fogni, mert azért kicsit mozog ide-oda.
Aztán másnap éjjel elkezdett esni az eső, mi meg ott voltunk 300 km-re a legközelebbi aszfaltúttól. Elindultunk, lesz, ami lesz alapon, de hogy mennyit küszködtünk a sárban, azt csak az tudja elképzelni, aki látta a Hosszú Motorozás filmben Ewan McGregorékat. Mindehhez még hozzájárult, hogy nem tudtam az oroszoknál kicserélni a gumit, így egy lefutott utcai gumival csúszkáltam a sárban. Azt hittem, sosem érjük el Bajanhongort, ahonnan kezdődik az aszfaltút. Így is szerencsém volt, hogy csak egyszer tettem le vízszintesbe a motort, amikor már ki tudja, hogy hányadszorra keresztbe csúsztam. Akkor is megtartottam, de aztán kezdett kicsúszni a lábam, és kb. 10 másodperc múlva, szép lassan leeresztettem a földre. Utána alig tudtuk felemelni, vagy a lábunk csúszott ki, vagy a motor csúszott arrébb a sárban. Egyébként
utak nincsenek a sztyeppén, csak sok keréknyom, amikből az ember megpróbálja kiválasztani a legjobbat. Tájékozódni is csak égtáj szerint lehetett, arra van kelet, tehát arra felé kell tartanunk. A folyók is kezdtek megáradni, de szerencsére át tudtunk kelni rajtuk, csak az egyik folyómederben volt elakadva egy kamion, de mi a motorokkal ki tudtunk kapaszkodni a meredek partoldalon.
Megváltás volt, amikor elértük az aszfaltutat.
- fuvaros
- Simsonos
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2008.06.06. 20:34
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Salgótarján, Växjö
Re: Egyéb túrák, meghívások
Már Ulánbátorban vagyunk. Holnap karbantartjuk a motorokat, szombaton egy magyarul beszélő hölgy megmutatja nekünk Ulánbátor nevezetességeit, aztán legkésőbb hétfőn indulunk tovább.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Egyéb túrák, meghívások
Hol tartotok Andris?
- fuvaros
- Simsonos
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2008.06.06. 20:34
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Salgótarján, Växjö
Re: Egyéb túrák, meghívások
1980-as. 5 évvel öregebb az enyémnél. Van fiatalabb motorja is, de egy 23 éves motorral való túrázásban semmi kihívás nincs.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Egyéb túrák, meghívások
És olyanja nem volt ami nem akar állandóan szétesni?! 

- amatőr
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 490
- Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
- MZ-d típusa: ETZ 250 ; KANUNI RT
- Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Re: Egyéb túrák, meghívások
Bakker,ez lehet h öregebb az etz-d-nél!fuvaros írta: ↑2018.08.09. 02:35 Lukas Kralnak hívják a srácot. Szlovákiában, Besztercebányán lakik. Fent van Facebookon is. Magyarul nem tud, de angolul kiválóan beszél, mert 10 évig Angliában élt. Van rengeteg motorja, jópár a besztercebányai veterán motor múzeumban van kiállítva. Most egy öreg Honda CX 500-assal jött, amit ő alakított át chopperből scramblerré. Annak idején együtt voltunk Izlandon, ott ismertük meg egymást.
- fuvaros
- Simsonos
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2008.06.06. 20:34
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Salgótarján, Växjö
Re: Egyéb túrák, meghívások
Lukas Kralnak hívják a srácot. Szlovákiában, Besztercebányán lakik. Fent van Facebookon is. Magyarul nem tud, de angolul kiválóan beszél, mert 10 évig Angliában élt. Van rengeteg motorja, jópár a besztercebányai veterán motor múzeumban van kiállítva. Most egy öreg Honda CX 500-assal jött, amit ő alakított át chopperből scramblerré. Annak idején együtt voltunk Izlandon, ott ismertük meg egymást.
- fuvaros
- Simsonos
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2008.06.06. 20:34
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Salgótarján, Växjö
Re: Egyéb túrák, meghívások
Ha valahol számítógépközelben leszek, teszek fel képet. Mobiltelefonról netezek, a képeket meg fényképezőgéppel csinálom. Próbáltam átküldeni a fényképezőről a képeket a telefonra, de nekem ez nem megy.
- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1684
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Egyéb túrák, meghívások
Ha lesz lehetőséged pár fotót tehetnél fel! Szívesen nézegetnénk!



- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Egyéb túrák, meghívások



- fuvaros
- Simsonos
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2008.06.06. 20:34
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Salgótarján, Växjö
Re: Egyéb túrák, meghívások
Végre megérkezett az alkatrészt a Hondához. Mivel itt 5 órával előrébb vagyunk, mint otthon, és már késő este van, így csak holnap reggel indulunk tovább. Vár ránk Mongólia.
- fuvaros
- Simsonos
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2008.06.06. 20:34
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Salgótarján, Växjö
Re: Egyéb túrák, meghívások
Még mindig Barnaulban vagyunk, várjuk a Hondához az alkatrészt. Csehországból küldik, de már rég itt kellene lennie. Már nagyon mennénk tovább.
Idefelé jövet megálltunk Kurjában megnézni a Kalasnyikov múzeumot, itt Barnaulban meg egy régiség múzeumot néztünk meg. Volt Pobeda, régi gömbölyű Zaporozsec, oldalkocsis Izs motor. Találkoztunk több világjáró motorossal, köztük egy
erdélyi magyar származású sráccal. Sajnos a mongol határ előtt összetört a motorja, de lehet, hogy mire megérkezik nekünk a CDI, addigra az ő motorját is megcsinálják, és együtt tudunk menni.
Idefelé jövet megálltunk Kurjában megnézni a Kalasnyikov múzeumot, itt Barnaulban meg egy régiség múzeumot néztünk meg. Volt Pobeda, régi gömbölyű Zaporozsec, oldalkocsis Izs motor. Találkoztunk több világjáró motorossal, köztük egy
erdélyi magyar származású sráccal. Sajnos a mongol határ előtt összetört a motorja, de lehet, hogy mire megérkezik nekünk a CDI, addigra az ő motorját is megcsinálják, és együtt tudunk menni.
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Mi a helyzet, Fuvaros???
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Ámulattal olvasom itt a sorokat. Hajrá Fuvaros!
- fuvaros
- Simsonos
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2008.06.06. 20:34
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Salgótarján, Växjö
Re: Egyéb túrák, meghívások
A fordulatszámmérő működik. Az egyik henger tökéletes, a másik nem működik 2000-es fordulat fölött. Itt csak egy CDI van, az vezérli mindkét henger gyújtását. Valószínűleg Csehországból kell rendelni hozzá.
Az Mz-t közben rendbe szedtük. Remélhetőleg bírni fogja a mongol utakat, ha már a borzalmas kazah és kirgiz utakat kibírta.
Az Mz-t közben rendbe szedtük. Remélhetőleg bírni fogja a mongol utakat, ha már a borzalmas kazah és kirgiz utakat kibírta.
- amatőr
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 490
- Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
- MZ-d típusa: ETZ 250 ; KANUNI RT
- Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Re: Egyéb túrák, meghívások
Cseréljétek meg a két cdi-tHa így a másik henger nem megy,akkor tuti cdi hiba A fordulat mérőt is az egyik elektronika vezérli,ha az nem megy,akkor szintén a cdi döglődik.fuvaros írta: ↑2018.07.29. 16:02 Üdvözlet Szibériából!
Nagyon köszönöm mindenkinek a segítségét, akik hozzájárultak ahhoz, hogy folytatni tudjam a túrát.
Barnaulban vagyunk, most a változatosság kedvéért a Honda adta meg magát. Az egyik henger nem megy rajta, nagyon gyengén adja a szikrát. Kicseréltük a kábelt, pipát, gyertyát, trafót, de nem változott. Holnap elvisszük egy szervizbe, hogy mérjék ki, hol a hiba. Gyanús, hogy a CDI dobozban lehet a gond.
Ha már állunk, kicsit rendbe szedem az MZ-t is, mielőtt nekivágnánk Mongóliának. Kazahsztánban megperselyezték a hengerfejet a gyertyamenetnél, de nem sikerült valami jól, kifúj a menetnél. A hengerfejtömítést is ki kell cserélni, mert ott is kifúj. Lehet, hogy kap még egy terepgumit hátulra, mert innentől már nagyon sok off-road szakasz lesz.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég