

Hogy volt-e gyárilag azt passzolom, minden esetre a követelmény az, hogy az utasnak lábtartó és kapaszkodási lehetőség kell. Vizsgabázis válogatja, hogy megfelel-e nekik a hátsó, de tőlem már kérdezték mielőtt vittem és elmentem érdeklődni, hogy ülés kapaszkodó ugye van?Athem írta:ETZken is volt az ülésen, kapaszkodó? Merre lelhet az ember rávalót? Valakinek lenne?
A deknik passzolnak ahogy a kicsin. De a tank nem jó, ahogy előttem írták. Viszont jó a /1 vázra. Azon meg a deknik nem jók.VarGábor írta:Sziasztok!
1985 ös évjáratú MZ ETZ 250 re fel lehet szerelni a 251 es vagy a 150 es kicsit szebb, hajlítottabb tankját és deknijeit? Szeretném, ha szépen illeszkedne vagdosás nélkül. Megoldható?
Nekem az elcsámpult vázam a kertben van, mint modern művészeteket erősítő műalkotás, a lengővillàm pedig puskatámaszként szolgálz25z írta:Unatkozás ellen: házibarkács, avagy hogyan hasznosítsuk a tönkrement MZ alkatrészeket. A MÉH telep helyett lett belőle egy multifunkciós szerszámkm meghajtó tengely aminek a ferde fogazása hazament, köszörűvel lekerekítettem, a másik végére pedig menetet vágtam. A menet pont addig ér, hogy középre húzza a blokk összefogató hengert. De alátétet és egy megfelelő távtartót használva dugattyú csapszeg kihúzónak is megfelelő.
![]()
z25z írta:Unatkozás ellen: házibarkács, avagy hogyan hasznosítsuk a tönkrement MZ alkatrészeket. A MÉH telep helyett lett belőle egy multifunkciós szerszámkm meghajtó tengely aminek a ferde fogazása hazament, köszörűvel lekerekítettem, a másik végére pedig menetet vágtam. A menet pont addig ér, hogy középre húzza a blokk összefogató hengert. De alátétet és egy megfelelő távtartót használva dugattyú csapszeg kihúzónak is megfelelő.
![]()
Azt mondtad az tartalék lesz.z25z írta:Hát ha lenne még egy olyan főtengelye biz' isten beneveznék rá. A Mester kicserélte a hajtókart meg kicentírozta és az került a játszósba. Jobb állapotú, mint a túrázóban levő, a kúpokat és a központosítót tekintve is.
Nincs az az isten, hogy ott....z25z írta:Az nincs sajna, ami van az foghíjjas. De kikupálódtam belőle, hogy azzal is vígan elmenne még jó pár 10 ezret. FB-n kerestem és jött is felajánlás, ráadásul nem is egy. Sztem próbálj ott szerencsét...
Ezelőtti könyökkel sem eresztett 10+ évig majd történt valami és elkezdte szépen. Ebbe a mostaniba tettem egy tömítő karikát amit kár volt.MrDok írta:Fém a fémen tömítés van a könyöknél.hell írta:Már késő bekentem kívül belül! Természetesen különösen nagyon belül annyira bekentem, hogy nem marad szinte semmi hely a kipuff gázoknak ez lesz a folytás!Remélem nem hibáztam.
Van benne ez a kurva tömítő gyűrű azt lesz a baja az egy rakat sz.r....
Nincs tömítés ami kibírja azt a meghúzást ami oda kell.
Nyugodtan hidd el amit írnak, először én is a legtöbbek közt voltam, aztán megmutatta MrDok, hogy is van, azóta se kellett utána húzni, vagy olaj véget vesződni. Hála azoknak akik még tudják a tutit!MrDok írta:Fém a fémen tömítés van a könyöknél.hell írta:Már késő bekentem kívül belül! Természetesen különösen nagyon belül annyira bekentem, hogy nem marad szinte semmi hely a kipuff gázoknak ez lesz a folytás!Remélem nem hibáztam.
Van benne ez a kurva tömítő gyűrű azt lesz a baja az egy rakat sz.r....
Nincs tömítés ami kibírja azt a meghúzást ami oda kell.
Fém a fémen tömítés van a könyöknél.hell írta:Már késő bekentem kívül belül! Természetesen különösen nagyon belül annyira bekentem, hogy nem marad szinte semmi hely a kipuff gázoknak ez lesz a folytás!Remélem nem hibáztam.
Van benne ez a kurva tömítő gyűrű azt lesz a baja az egy rakat sz.r....
Ezt még fokozd avval, hogy a blokk alá forgatott könyöknél húzod le a hollandit, aztán a könyökkel tovább húzhatod, míg a helyére nem kerül.......z25z írta:Tényleg b+ belül kell kikenni jó vastagon - de akkor már szívócsonkigNa, viccet félretéve: sokan ott követik el a hibát, hogy meghúzgálják a tartó bilincset hátul, elől aztán meg a hollandert. Tételezzük fel, hogy a könyök felfekvő felülete sík. Először meghúzom a hollandert, annyira, hogy még épp lehessen fordítani a könyökön. Aztán beforgatom oda ahol lennie kell majd és meghúzom egész szorosra, ezután megy rá a dob és aztán teszem rá/húzom meg az első és hátsó bilincset. Mert ha először lehúzod a tartókat és nem fekszik fel a könyök a hengeren belül akkor baszhatod a hollandert, huzigálhatod, ki fog fújni. De ha már egyszer fel lett így téve akkor lehet lenyomtad a peremet és tényleg kell a paszta.
Mgyek vele vagy 30-50 km-t aztán melegen még utánhúzok rajta és happy....erre gondoltam
Jaaa várjál már tényleg a fenébe fordítva tettem fel a könyököt...z25z írta:Hááát ha bekened vele vastagon a végdobig akkor tutiPedig hidd el, hogy nem kellene még ez sem. Az utolsó 2 alkalommal nem tettem alá semmit és (utángyártott könyök) nem ereszt. Jól teszed fel azt a könyököt?
(gondolok a csavarok sorrendjére)
Húúú ez nagyon jó, ha egyszer találkozunk személyesen, ezt még meghálálomaronpfabian írta:
http://mz.info.tm/miraculis_de/mz/text/ ... e.html#a49
http://mz.info.tm/miraculis_de/mz/text/ ... e.html#a49Tomdee írta:Akkor mindenképpen megpróbálom megcsinálni az eredetit. Tudnak küldeni valaki egy hézagolási táblázatot a kuplunghoz? Egyúttal viszont elhozom a TS kuplungot is, biztos ami biztos alapon még jól jöhetaronpfabian írta: Csak az agyat nem tudod beszerelni. A teljes kuplungot lehet cserélgetni a két típus között mert a tengely és a lánckerék ami azonos. A gyári és jó állapotú TS kuplung beszerelése valóban jobb választás lehet mint egy rosszul legyártott ETZ agy, viszont az ETZ kuplung finomabban beállítható.
Ha már keresni kell, akkor keress belevalót, ne TS-t.
Akkor mindenképpen megpróbálom megcsinálni az eredetit. Tudnak küldeni valaki egy hézagolási táblázatot a kuplunghoz? Egyúttal viszont elhozom a TS kuplungot is, biztos ami biztos alapon még jól jöhetaronpfabian írta: Csak az agyat nem tudod beszerelni. A teljes kuplungot lehet cserélgetni a két típus között mert a tengely és a lánckerék ami azonos. A gyári és jó állapotú TS kuplung beszerelése valóban jobb választás lehet mint egy rosszul legyártott ETZ agy, viszont az ETZ kuplung finomabban beállítható.
Ha már keresni kell, akkor keress belevalót, ne TS-t.
Ismét teljes a paripa.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég