Ismét teljes a paripa.
Most hogy visszakerült az idom, mentél egy kört vele?
Azért kérdem, mert nálam ha valamiért leveszem, és visszakerül, mindíg megszűnik az a hiányérzetem hogy nem teljes a motor.......
Nagyon megszoktam már.
Ismét teljes a paripa.
Csak az agyat nem tudod beszerelni. A teljes kuplungot lehet cserélgetni a két típus között mert a tengely és a lánckerék ami azonos. A gyári és jó állapotú TS kuplung beszerelése valóban jobb választás lehet mint egy rosszul legyártott ETZ agy, viszont az ETZ kuplung finomabban beállítható.Tomdee írta:Sziasztok!
A nemrég vásárolt kisETZ-mben a kuplungot akartam megcsinálni mert úgy vettem hogy járó motornál nem volt üres. Viszont szétszedés közben kiderült hogy a kuplungban a középső alu menesztő három zsákfuratából az egyikben már nincs menet, csak forgott benne a csavar. Viszont többen ajánlották hogy ne vegyek bele másikat, inkább keressek TS125 kuplung agyat és azt tegyem bele mert sokkal könnyebb beállítani meg úgy általában jobb lesz nekemBele kehet tenni 1:1 a kisTS kuplung agyat a kisTZ-be? Megéri? Van ingyen gyári bontott kompletten lamellákkal csak érte kell mennem, a gyári kuplung agyból viszont csak utángyártottat tudnék most beszerezni. Mert a tőlük kapott "úgy emlékszem pont jó bele" instrukció egy kicsit kevés nekem azért hogy elautókázzak a kuplungagyért, ezért gondoltam megkérdezlek titeket erről.
Tomdee írta:Sziasztok!
A nemrég vásárolt kisETZ-mben a kuplungot akartam megcsinálni mert úgy vettem hogy járó motornál nem volt üres. Viszont szétszedés közben kiderült hogy a kuplungban a középső alu menesztő három zsákfuratából az egyikben már nincs menet, csak forgott benne a csavar. Viszont többen ajánlották hogy ne vegyek bele másikat, inkább keressek TS125 kuplung agyat és azt tegyem bele mert sokkal könnyebb beállítani meg úgy általában jobb lesz nekemBele kehet tenni 1:1 a kisTS kuplung agyat a kisTZ-be? Megéri? Van ingyen gyári bontott kompletten lamellákkal csak érte kell mennem, a gyári kuplung agyból viszont csak utángyártottat tudnék most beszerezni. Mert a tőlük kapott "úgy emlékszem pont jó bele" instrukció egy kicsit kevés nekem azért hogy elautókázzak a kuplungagyért, ezért gondoltam megkérdezlek titeket erről.
Ez az eset is lehetséges, de mivel ha a szegecsek fellazultak, az nagyon könnyen látható, és alapvető dolog, hogy így nem rakjuk vissza az alkatrészt, ezért nem emlìti senki.Szebik András írta:Csak egy felvetés hogy ebben a kerepelés témakörben: nem lehetséges hogy nem is a hézagolása a megoldás? Oké hogy a könyv ezt írja(ha jól emlékszem). Szerintem a kuplung belsejében levő belső agy fogaskerekei mozdulnak el a kuplung fogaskerekei és a szekunder hajtás kerekeihez viszonyítva és az kotyog?
Magyarul a főtengely és a szekunder hajtás között lehet néhány tized holtjáték ami a kerepelést okozza.
Addig jó míg kerepel.aronpfabian írta:A gyári oktatófilmen is hallhatóan kerepel a 251-es. Nem valószínű hogy pár próbapados vizsgálaton kívül többet ment volna a bemutatómotor... erről ennyithell írta:Dehát az első indításnál is volt már hangja. Nem tudom, ez ismét egy x akta lesz...
De az egy 251! Azon nem lepődök meg!aronpfabian írta:A gyári oktatófilmen is hallhatóan kerepel a 251-es. Nem valószínű hogy pár próbapados vizsgálaton kívül többet ment volna a bemutatómotor... erről ennyithell írta:Dehát az első indításnál is volt már hangja. Nem tudom, ez ismét egy x akta lesz...
A gyári oktatófilmen is hallhatóan kerepel a 251-es. Nem valószínű hogy pár próbapados vizsgálaton kívül többet ment volna a bemutatómotor... erről ennyithell írta:Dehát az első indításnál is volt már hangja. Nem tudom, ez ismét egy x akta lesz...
Nincs ezen mit nem érteni. Elhibázott kontrukció.hell írta:Akkor ezt hihetelen mink is elkinlódtunk vele mire megcsináltuk és 0 körüli a holtjáték és ugyan úgy kerepel mint régen. Ezt nem értem mostmár akkor...
Csak úgy simán és kész semmi extra. Faszául kimérve egyből jó. Állati túl szép hogy igaz legyen.z25z írta:1,95
Aha ja ezt a hézagolást már hallottam nem egyszer valahol.z25z írta:Hézagolás , de egyébként majd lesz, viszont nem fog zavarni
Semmi kuplung kotyogás jól hallom? Ha igen hogyan is?z25z írta:ééééés igen, 3 hónap munkája kipróbálásra került. Kész a játszós 0 km-es.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=ul1Mq0o ... e=youtu.be
Stephanus írta: A kis órát(ami az időt mutatja) honnan szerezted? Régóta szeretnék már ilyet, de mindig csak aranyárban találok.
z25z írta:ééééés igen, 3 hónap munkája kipróbálásra került. Kész a játszós 0 km-es.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=ul1Mq0o ... e=youtu.be
A kis órát(ami az időt mutatja) honnan szerezted? Régóta szeretnék már ilyet, de mindig csak aranyárban találok.z25z írta:ééééés igen, 3 hónap munkája kipróbálásra került. Kész a játszós 0 km-es.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=ul1Mq0o ... e=youtu.be
ölég szar az átmérőjét pontosan lemérni, mivel gumi, ezért nyeklik nyaklik összevissza. 74-76 között van a belső átmérő. A vastagsága 4 mm az tuti. A legjobb az lenne, ha leveszed a kihajtás fedelet és leméred a külső átmérőt.hell írta:Esetleg valaki tudja mi a pontos mérete a fordulatszám hajtásnál a nagy gumi gyűrűnek?
Köszönöm! Dobozos autó miatt kellett de pont belefért.Athem írta:zuzi996 írta:SOS KÉRDÉS!!!!
Etz 125 motornak mekkora a teljes hossza? Szállítás miatt fontos.
Köszönöm!
Közepes méretű utánfutóra ráfért a 250-es, úgy hogy mellé egy 638-as jawa is társult.
kb. ilyenen
Ha már elszineződött akkor megváltozott az acél szerkezete, az kuka sajnosz25z írta:Fiuk! Megint a szaktudásotokra lenne szükségem, mert így még nem jártam. Történt egy kis malőr: feltettem egy csapágyat kicsit melegedni a rezsóra, de közbejött valamiés mire visszaértem késő volt, túlhevült lekaptam gyorsan, megnéztem, szépen forgott a belső gyűrű, csak lett egy kis lilás szine. Nagyon kibasztam vele, vagy ettől még nem szabad, hogy baja legyen és felhasználható?
A csapágy akkor jó ha KOYO !z25z írta:Ok fiuk, köszi!
zuzi996 írta:SOS KÉRDÉS!!!!
Etz 125 motornak mekkora a teljes hossza? Szállítás miatt fontos.
Köszönöm!
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 0 vendég