Elektronika topik - a pokol kapuja
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2016.09.15. 20:13
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Köszönöm szépen a segítséget, ötleteket, tanácsokat!
Végül meglett a hiba oka. A kipufogó leszedésénél a javasoltak szerint rá is rúgtam a gépre, csakhogy nem indult, de addigra széthúztunk már pipát, trafót, mindent. Mint utóbb kiderült, a gyújtótrafó tüskéje olyan szinten korrodálódott, hogy miután kihúztuk a gyújtókábelt, szépen távozott a tüske is. Aztán csak pislogtunk hogy elfelejtettük összedugni? El a fenéket! xD Csere óta 3500 fölött is van gyújtás. :3 Brutus újra él! \m/
Végül meglett a hiba oka. A kipufogó leszedésénél a javasoltak szerint rá is rúgtam a gépre, csakhogy nem indult, de addigra széthúztunk már pipát, trafót, mindent. Mint utóbb kiderült, a gyújtótrafó tüskéje olyan szinten korrodálódott, hogy miután kihúztuk a gyújtókábelt, szépen távozott a tüske is. Aztán csak pislogtunk hogy elfelejtettük összedugni? El a fenéket! xD Csere óta 3500 fölött is van gyújtás. :3 Brutus újra él! \m/
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Kipufogó.Darrien írta:Sziasztok!
...
3500-ig pörög, onnan pedig csak lefelé vezet az út, de ismétlem, kb. 100 kilométeren át jó volt. Sebességbe téve rövidesen lefullad, nagy durranással leáll.
...
/
Nincs elkokszosodva? Ha mögé teszed a kezed, üti rendesen a gáz a tenyered, vagy csak pöfékel?
Szereld le a könyöknél, (kicsit hangos lesz) és próbáld ki úgy.
Milyen gyertyád van (márka, hőérték), ha kiszereled, elektródái milyen színűek?
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Sokat kap közép tartomanyban.B elefullad a bemyába.
Másik karbit próbálj ki ha van lehetőség rá.
Főfuvi mekkora és biztosan akkora e?
Szivatogumi jól zár e?
Másik karbit próbálj ki ha van lehetőség rá.
Főfuvi mekkora és biztosan akkora e?
Szivatogumi jól zár e?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Üdv a csapatban!Darrien írta:Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni, meglehetősen tanácstalan helyzetemre való tekintettel.
Alig néhány napja tettem szert egy 250-es ETZ-re, aki a keresztségben a Brutus nevet kapta (nem véletlenül).
A problémám a következő volna:
Üresben szépen veszi a gázt, egészen 3500-as fordulatig, ahonnan is elkezd dadogni, rángatni, fulladozni, és nyélgáz mellett hajlandó csak életben maradni, de előbb utóbb úgyis megfullad, ilyenkor néha egy hatalmas puffanás kíséri a kényszerpihenőt.
Ezt az előző tulajnál is eljátszotta, aki cserélt benne egy gyertyát, így nagyjából 100 kilométeren keresztül még egész jó volt (hazáig elhozott, az úton kettőnkkel is szépen ment, dombnak felfelé is, sík terepen próbaképpen meg lett kergetve 110-ig). Következő nap reggel a fent írt tünetek jelentkeztek, és azóta is.
3500-ig pörög, onnan pedig csak lefelé vezet az út, de ismétlem, kb. 100 kilométeren át jó volt. Sebességbe téve rövidesen lefullad, nagy durranással leáll.
Amit próbáltam eddig:
- Az összes sarut ellenőriztem, lefújkáltam kontakt sprével
- Többféle gyertyát próbáltam
- légszűrőházat kitisztítottam, légszűrőt megnéztem (lassan cserére érik, de még funkcionál)
- Karburátort szétszedtük, állítottunk rajta, annyit értünk el vele hogy már van alapjárat (az előző tulaj nem szerette az alapjáratot)
- gyújtást megnéztük, kis jóindulattal jónak mondható (de elődöm trabantmegszakítót szerelt bele, nem nagyon van hova állítani)
Akik megtették eddig tétjeiket, mind elektronikára szavaztak.
A helyi szerelőbácsi egy gyújtókondenzátorral és egy új gyertyapipával vágott meg, melyek beszerelése a világon semmilyen változást nem hozott.
Gyújtótrafóra gyanakszik egy barátom, de annak a hibáiról semmit sem találtam a weben.
Kérném hát hogy akinek van még valamilyen tippje, ossza meg velem, mert kifogytam az ötletekből, igaz nem vagyok egy nagy szaki. Ennek ellenére azért nem 3 hónapos szereléssel és folyamatos 30 ezres servízlátogatásokkal szeretném elkezdeni MZ-s pályafutásomat. :/
Ha Hőgyész nem áll távol tőled, segíthetek.
Első körben gyertya, pipa, kábel, trafó ellenőrzést javaslok. Aztán minden vezeték és saru vizsgálatát, alaposan.
Persze alap, hogy a főtengely ne kalimpáljon a csapágyban, és a bütyök is egyszer, jó helyen nyisson.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Trafó
Amikor megáll fogd meg a trafót ha indokolatlanul forró akkor 99%.
persze ki is mérheted de az még ráér egyelőre nézd meg mennyire melegszik na meg,hogy nincs e fordítva bekötve.
Amikor megáll fogd meg a trafót ha indokolatlanul forró akkor 99%.
persze ki is mérheted de az még ráér egyelőre nézd meg mennyire melegszik na meg,hogy nincs e fordítva bekötve.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Patrik 2016.09.15. 22:30-kor.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2016.09.15. 20:13
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni, meglehetősen tanácstalan helyzetemre való tekintettel.
Alig néhány napja tettem szert egy 250-es ETZ-re, aki a keresztségben a Brutus nevet kapta (nem véletlenül).
A problémám a következő volna:
Üresben szépen veszi a gázt, egészen 3500-as fordulatig, ahonnan is elkezd dadogni, rángatni, fulladozni, és nyélgáz mellett hajlandó csak életben maradni, de előbb utóbb úgyis megfullad, ilyenkor néha egy hatalmas puffanás kíséri a kényszerpihenőt.
Ezt az előző tulajnál is eljátszotta, aki cserélt benne egy gyertyát, így nagyjából 100 kilométeren keresztül még egész jó volt (hazáig elhozott, az úton kettőnkkel is szépen ment, dombnak felfelé is, sík terepen próbaképpen meg lett kergetve 110-ig). Következő nap reggel a fent írt tünetek jelentkeztek, és azóta is.
3500-ig pörög, onnan pedig csak lefelé vezet az út, de ismétlem, kb. 100 kilométeren át jó volt. Sebességbe téve rövidesen lefullad, nagy durranással leáll.
Amit próbáltam eddig:
- Az összes sarut ellenőriztem, lefújkáltam kontakt sprével
- Többféle gyertyát próbáltam
- légszűrőházat kitisztítottam, légszűrőt megnéztem (lassan cserére érik, de még funkcionál)
- Karburátort szétszedtük, állítottunk rajta, annyit értünk el vele hogy már van alapjárat (az előző tulaj nem szerette az alapjáratot)
- gyújtást megnéztük, kis jóindulattal jónak mondható (de elődöm trabantmegszakítót szerelt bele, nem nagyon van hova állítani)
Akik megtették eddig tétjeiket, mind elektronikára szavaztak.
A helyi szerelőbácsi egy gyújtókondenzátorral és egy új gyertyapipával vágott meg, melyek beszerelése a világon semmilyen változást nem hozott.
Gyújtótrafóra gyanakszik egy barátom, de annak a hibáiról semmit sem találtam a weben.
Kérném hát hogy akinek van még valamilyen tippje, ossza meg velem, mert kifogytam az ötletekből, igaz nem vagyok egy nagy szaki. Ennek ellenére azért nem 3 hónapos szereléssel és folyamatos 30 ezres servízlátogatásokkal szeretném elkezdeni MZ-s pályafutásomat. :/
Tanácsot szeretnék kérni, meglehetősen tanácstalan helyzetemre való tekintettel.
Alig néhány napja tettem szert egy 250-es ETZ-re, aki a keresztségben a Brutus nevet kapta (nem véletlenül).
A problémám a következő volna:
Üresben szépen veszi a gázt, egészen 3500-as fordulatig, ahonnan is elkezd dadogni, rángatni, fulladozni, és nyélgáz mellett hajlandó csak életben maradni, de előbb utóbb úgyis megfullad, ilyenkor néha egy hatalmas puffanás kíséri a kényszerpihenőt.
Ezt az előző tulajnál is eljátszotta, aki cserélt benne egy gyertyát, így nagyjából 100 kilométeren keresztül még egész jó volt (hazáig elhozott, az úton kettőnkkel is szépen ment, dombnak felfelé is, sík terepen próbaképpen meg lett kergetve 110-ig). Következő nap reggel a fent írt tünetek jelentkeztek, és azóta is.
3500-ig pörög, onnan pedig csak lefelé vezet az út, de ismétlem, kb. 100 kilométeren át jó volt. Sebességbe téve rövidesen lefullad, nagy durranással leáll.
Amit próbáltam eddig:
- Az összes sarut ellenőriztem, lefújkáltam kontakt sprével
- Többféle gyertyát próbáltam
- légszűrőházat kitisztítottam, légszűrőt megnéztem (lassan cserére érik, de még funkcionál)
- Karburátort szétszedtük, állítottunk rajta, annyit értünk el vele hogy már van alapjárat (az előző tulaj nem szerette az alapjáratot)
- gyújtást megnéztük, kis jóindulattal jónak mondható (de elődöm trabantmegszakítót szerelt bele, nem nagyon van hova állítani)
Akik megtették eddig tétjeiket, mind elektronikára szavaztak.
A helyi szerelőbácsi egy gyújtókondenzátorral és egy új gyertyapipával vágott meg, melyek beszerelése a világon semmilyen változást nem hozott.
Gyújtótrafóra gyanakszik egy barátom, de annak a hibáiról semmit sem találtam a weben.
Kérném hát hogy akinek van még valamilyen tippje, ossza meg velem, mert kifogytam az ötletekből, igaz nem vagyok egy nagy szaki. Ennek ellenére azért nem 3 hónapos szereléssel és folyamatos 30 ezres servízlátogatásokkal szeretném elkezdeni MZ-s pályafutásomat. :/
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
"Aztán csak a leolvadt vezetéket kellett követnem. ,,
Jja, így könnyű András!
Jja, így könnyű András!
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- Szebik András
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
- MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
- Tartózkodási hely: Lébény
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Ezt a tapasztalatot már én is rég megszereztem és valamiért mégsem jutott eszembe, elképzelhető azért, mert a ledes világítás már több mint egy éve benne van.
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Ez egy nagyon régi tapasztalat!!! Hetvenkettőtől motorozok, és ha valami gond lett egy működő motorral, akkor mindég ott kellett keresni a hibát ahol legutoljára hozzá piszkáltál!!!Szebik András írta:Sziasztok!
Kb egy hónapja kértem tippet zárlat felderítése kapcsán. Nos a problémám megoldódott.
A minap a gyújtáskacsolót piszkáltam, hátha tényleg az lesz a gondja, de a próbakörnél kiderült, hogy nem. Menet közben kivágta a biztosítékot és az agyamban is. Bele tettem egy 20A-ost a 15 helyett. Hazavitt és az is megadta magát. Aztán csak a leolvadt vezetéket kellett követnem. A vezetéket természetesen cseréltem azzal már nem lesz gond, viszont a probléma forrása okozója közvetve én voltam.
Még korábban az egyik cikk alapján megcsináltam a ledes műszervilágítást ami most a zárlatot okozta. Valószínű nem nem vártam meg a ragasztó teljes megkötését és ott keletkezhetett a zárlat.
Következőre körültekintőbben kell összeraknom nehogy megint megszivasson.
Egyébként most az egyikbe a ledes világítás van a másik órában az izzószálas. Hát Óriási a különbség. Amint lesz egy kis időm tuti ledest teszek bele megint.
- Szebik András
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
- MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
- Tartózkodási hely: Lébény
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Sziasztok!
Kb egy hónapja kértem tippet zárlat felderítése kapcsán. Nos a problémám megoldódott.
A minap a gyújtáskacsolót piszkáltam, hátha tényleg az lesz a gondja, de a próbakörnél kiderült, hogy nem. Menet közben kivágta a biztosítékot és az agyamban is. Bele tettem egy 20A-ost a 15 helyett. Hazavitt és az is megadta magát. Aztán csak a leolvadt vezetéket kellett követnem. A vezetéket természetesen cseréltem azzal már nem lesz gond, viszont a probléma forrása okozója közvetve én voltam.
Még korábban az egyik cikk alapján megcsináltam a ledes műszervilágítást ami most a zárlatot okozta. Valószínű nem nem vártam meg a ragasztó teljes megkötését és ott keletkezhetett a zárlat.
Következőre körültekintőbben kell összeraknom nehogy megint megszivasson.
Egyébként most az egyikbe a ledes világítás van a másik órában az izzószálas. Hát Óriási a különbség. Amint lesz egy kis időm tuti ledest teszek bele megint.
Kb egy hónapja kértem tippet zárlat felderítése kapcsán. Nos a problémám megoldódott.
A minap a gyújtáskacsolót piszkáltam, hátha tényleg az lesz a gondja, de a próbakörnél kiderült, hogy nem. Menet közben kivágta a biztosítékot és az agyamban is. Bele tettem egy 20A-ost a 15 helyett. Hazavitt és az is megadta magát. Aztán csak a leolvadt vezetéket kellett követnem. A vezetéket természetesen cseréltem azzal már nem lesz gond, viszont a probléma forrása okozója közvetve én voltam.
Még korábban az egyik cikk alapján megcsináltam a ledes műszervilágítást ami most a zárlatot okozta. Valószínű nem nem vártam meg a ragasztó teljes megkötését és ott keletkezhetett a zárlat.
Következőre körültekintőbben kell összeraknom nehogy megint megszivasson.
Egyébként most az egyikbe a ledes világítás van a másik órában az izzószálas. Hát Óriási a különbség. Amint lesz egy kis időm tuti ledest teszek bele megint.
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Köszi a tippet, megnézzük. Megmértük egyébként a gerjesztést is, és azt is leveszi kb. 7V-ra 4000 felett.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Persze. Üt a forgórész, és nem tudja követni a szénkefe........Mylo8 írta:Sziasztok!
Olyan gondom van az etz125-tel, hogy 4000-es fordulat körül majdnem teljesen elmegy a töltés. Diódák jók, vettem rá új elektronikus feszszabályzót. 4000 alatt tölt, bár ott is csak13.5V-ot, de utána leesik 12,5 V-ra. Helyzetjelzőn el tudok vele menni, annyit még tölt, de a teljesen feltöltött aksit folyamatosan 4000-es fordulat felett járva a tompított pár óra alatt lemeríti. Ha van valami ötlet, javaslat, azt nagyon várom.
Húzd le, nézd meg a főtengely vége mennyire van elkopácsolva.
Ha szét van ütve, vissza kell reszelni eredeti állapotra a kúpot.
Ha gyári állapotú, akkor üt a főtengely.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Sziasztok!
Olyan gondom van az etz125-tel, hogy 4000-es fordulat körül majdnem teljesen elmegy a töltés. Diódák jók, vettem rá új elektronikus feszszabályzót. 4000 alatt tölt, bár ott is csak13.5V-ot, de utána leesik 12,5 V-ra. Helyzetjelzőn el tudok vele menni, annyit még tölt, de a teljesen feltöltött aksit folyamatosan 4000-es fordulat felett járva a tompított pár óra alatt lemeríti. Ha van valami ötlet, javaslat, azt nagyon várom.
Olyan gondom van az etz125-tel, hogy 4000-es fordulat körül majdnem teljesen elmegy a töltés. Diódák jók, vettem rá új elektronikus feszszabályzót. 4000 alatt tölt, bár ott is csak13.5V-ot, de utána leesik 12,5 V-ra. Helyzetjelzőn el tudok vele menni, annyit még tölt, de a teljesen feltöltött aksit folyamatosan 4000-es fordulat felett járva a tompított pár óra alatt lemeríti. Ha van valami ötlet, javaslat, azt nagyon várom.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Mennyi idős az akkumulátor? Lehet cserére szorul.jancsi8511 írta:Üdvözlök mindenkit.
Egy kis segítségre lenne szükségem.Nem rég gazdája lettem egy TS 125 nek. Az index nem működött de nem is volt bekötve,vettem új index relét izzókat stb....bekötöttem.
Aztán ha pár percig járatom a motort leáll magától,aztán nem lehet beindítani szikra sincs olyankor.Már 3x próbáltam de ugyan ezt csinálja.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2016.08.30. 21:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Sziasztok valószínűleg újra kell vezetékelni a gépet,mikor ezt csinálja zárlatot lehet mérni a biztosítékok közt,van mikor ki is csapja.
Illetve a hátsó féklápa kapcsolót is ki kell cseréljem.
Illetve a hátsó féklápa kapcsolót is ki kell cseréljem.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2016.08.30. 21:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Rámértem miután ezt csinálta 6,1V volt az aksiba,volt hogy utánna tologattam,lehúztam a dudáról a sarut és utánna indult,lámpa minden mőködött. Aztán újra visszadugtam az index sarut járt pár percet,kicsit húztam neki a gázt és megint leáll.MrDok írta:Nézz rá az aksira eközben egy multiméterrel.
Szerintem elmegy az áram belőle.
Alapjáraton az aksi látja el a motort, fordulaton rásegít a dinamó.
Most lehúztam az indexet és semmi gondja.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Nézz rá az aksira eközben egy multiméterrel.jancsi8511 írta:
Szia nem,eddig nem volt semmi gond még az indexet be nem kötöttem,szépen indult nem állt le.(Simson relé van benne 6V 2x21W)
Most kicseréltem az összes izzót a gépen,bekötöttem az indexet,ha csak gyújtáson van lassan halványan villog,járó motornál szépen működik,de mire körbejárom a motort hogy megnézzem az indexeket hátul is stb leáll, utánna nem indul szikra sincs,se világítás semmi.
Szerintem elmegy az áram belőle.
Alapjáraton az aksi látja el a motort, fordulaton rásegít a dinamó.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2016.08.30. 21:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Szia nem,eddig nem volt semmi gond még az indexet be nem kötöttem,szépen indult nem állt le.(Simson relé van benne 6V 2x21W)aronpfabian írta:Menetközben is leáll pár perc után? Alapjáraton ha kicsit dús, állva járatva megszívhatja magát. De ez nem is igazán üzemszerű használatjancsi8511 írta:Üdvözlök mindenkit.
Egy kis segítségre lenne szükségem.Nem rég gazdája lettem egy TS 125 nek. Az index nem működött de nem is volt bekötve,vettem új index relét izzókat stb....bekötöttem.
Aztán ha pár percig járatom a motort leáll magától,aztán nem lehet beindítani szikra sincs olyankor.Már 3x próbáltam de ugyan ezt csinálja.
Most kicseréltem az összes izzót a gépen,bekötöttem az indexet,ha csak gyújtáson van lassan halványan villog,járó motornál szépen működik,de mire körbejárom a motort hogy megnézzem az indexeket hátul is stb leáll, utánna nem indul szikra sincs,se világítás semmi.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Menetközben is leáll pár perc után? Alapjáraton ha kicsit dús, állva járatva megszívhatja magát. De ez nem is igazán üzemszerű használatjancsi8511 írta:Üdvözlök mindenkit.
Egy kis segítségre lenne szükségem.Nem rég gazdája lettem egy TS 125 nek. Az index nem működött de nem is volt bekötve,vettem új index relét izzókat stb....bekötöttem.
Aztán ha pár percig járatom a motort leáll magától,aztán nem lehet beindítani szikra sincs olyankor.Már 3x próbáltam de ugyan ezt csinálja.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2016.08.30. 21:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Üdvözlök mindenkit.
Egy kis segítségre lenne szükségem.Nem rég gazdája lettem egy TS 125 nek. Az index nem működött de nem is volt bekötve,vettem új index relét izzókat stb....bekötöttem.
Aztán ha pár percig járatom a motort leáll magától,aztán nem lehet beindítani szikra sincs olyankor.Már 3x próbáltam de ugyan ezt csinálja.
Egy kis segítségre lenne szükségem.Nem rég gazdája lettem egy TS 125 nek. Az index nem működött de nem is volt bekötve,vettem új index relét izzókat stb....bekötöttem.
Aztán ha pár percig járatom a motort leáll magától,aztán nem lehet beindítani szikra sincs olyankor.Már 3x próbáltam de ugyan ezt csinálja.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Megvan a ludas! Valamennyire... Valamikor megcseréltem a polaritást, vagy rosszul feltételeztem, hogy a piros a + a fekete pedig a -. Fel voltak cserélve a kábelek. Szerencse, hogy eszembe jutott a biztosítékok sorrendje. Most már csak akkor ég ki a biztosíték, ha ráadom a világítást A következő lépésben leveszem azt a kábelt, amit bedugtam találomra.Seclusion írta:Nincs rajt az ülés...MrDok írta:Akkor az üléslap éri el a trafó + t.
Múkodj!!!!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
verbation írta:
Szia!
Érdeklődnék, hogy szuperál az elektronikus gyújtás? Gondolkodom én is rajta, de nem találok semmit róla, hogy mennyire megbízható a szerkezet.
Ugyan nem engem kérdeztél, de kezdek tapasztalatot összeszedni vele. Eddig 1200 km-t mentem minden gond nélkül. Vannak akik ennek sokszorosát. Nem hallottunk még róla, hogy gond lenne vele. Egyelőre én is nagy megelégedettséggel használom. Egy hátrányát tapasztaltam, de ez csak beállításkor érdekes: nagyon fényérzékeny. Tehát beállítani tényleg sötétben érdemes. Ha van egy árnyékos garázsod az tök jó. Én megvártam, hogy besötétedjen, mert nappal ha próbáltam a főtengely 5 körbefordításakor 5 különböző előgyújtás értéken adta le a szikrát. Nappal levett deknivel be sem tudtam indítani, csak ha visszatettem, ha levettem abban a pillanatban egy nagy durranás kiséretében leállt. Furikosok élőben is láthatták
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Thomas_Hun írta:Rosszul van vezetékelve a motor. Köszönöm!
Ellenőriztem a vezetékeket, a rajz alapján gyorsan átkötöttem működik.
A vendégem vagy egy sörre meg amit még kérsz.
Szia!
Érdeklődnék, hogy szuperál az elektronikus gyújtás? Gondolkodom én is rajta, de nem találok semmit róla, hogy mennyire megbízható a szerkezet.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Nincs rajt az ülés...MrDok írta:Akkor az üléslap éri el a trafó + t.
Múkodj!!!!
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Akkor az üléslap éri el a trafó + t.
Múkodj!!!!
Múkodj!!!!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Kb 3 évet pihent a gépegység, akkor hibátlanul működött az elektronika. Szétszedtem pár dolgot, de semmi olyat, ami elektronikával kapcsolatos. Ma, mikor összeállt olyan szintre, hogy indulhatott volna, azt mondta, hogy nem...MrDok írta:Pár infó hiányzik.Seclusion írta:Ha azután jelentkezett volna, hogy azt csatlakoztattam, akkor én is gyanakodnék rá, de már azelőtt is égett a pofája a biztosítéknak.
Friss bekötésű a gép, vagy egyszer csak előjött ez a hiba.
Lett matatva a vezetékezés, vagy ezer éves.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Pár infó hiányzik.Seclusion írta:Ha azután jelentkezett volna, hogy azt csatlakoztattam, akkor én is gyanakodnék rá, de már azelőtt is égett a pofája a biztosítéknak.
Friss bekötésű a gép, vagy egyszer csak előjött ez a hiba.
Lett matatva a vezetékezés, vagy ezer éves.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Ha azután jelentkezett volna, hogy azt csatlakoztattam, akkor én is gyanakodnék rá, de már azelőtt is égett a pofája a biztosítéknak.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Az a csoki sok helyen közösített, lehet azzal okozol zárlatot...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Sziasztok!
Nem olvastam végig a topikot ( picit hosszú lenne ) viszont akadt egy olyan gondom, hogy az akkumulátor csatlakoztatásakor, azonnal posszan az akksi negatív biztosítéka. Átnéztem véleményem szerint kellő alapossággal a rendszert, egy ártatlan kábel lógott a hátsó sárhányóra, ezt bekötöttem egy elosztóba, aminek a kimenő oldalán nincs kábel, így az nem okozhat többé gondot. Viszont így is olvad a bizti. Az irányjelző relét kivettem, mivel azt gondoltam, az okozhatja a gondot, a legkisebb biztosítékot is kivettem. Tudtok adni tippet, merre nézzek szét még?
Órákat kivettem, kábeleket megnéztem, lámpabúrát elől levettem, sarukat széthúztam, nehogy összeérjenek...
Előre is köszönöm a tippeket.
Nem olvastam végig a topikot ( picit hosszú lenne ) viszont akadt egy olyan gondom, hogy az akkumulátor csatlakoztatásakor, azonnal posszan az akksi negatív biztosítéka. Átnéztem véleményem szerint kellő alapossággal a rendszert, egy ártatlan kábel lógott a hátsó sárhányóra, ezt bekötöttem egy elosztóba, aminek a kimenő oldalán nincs kábel, így az nem okozhat többé gondot. Viszont így is olvad a bizti. Az irányjelző relét kivettem, mivel azt gondoltam, az okozhatja a gondot, a legkisebb biztosítékot is kivettem. Tudtok adni tippet, merre nézzek szét még?
Órákat kivettem, kábeleket megnéztem, lámpabúrát elől levettem, sarukat széthúztam, nehogy összeérjenek...
Előre is köszönöm a tippeket.
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Erre gondoltam én is, mert nálam ugyan itt a konzol alatt csak össze lett csúsztatva két anya saru, levágtam őket és csokival összekötöttem a kábeleket, majd 3 réteg zsugorcsővel szigeteltem.Ugyanígy a saruvégeket máshol, a csatlakozási pontoknál... De télen nagy átnézés lesz mert oxidálódik rendesen a csatlakozási vég néhány helyen...
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Hátsó lámpatest konzol alatt ahol átbújik a sárvédő és a tartó között vagy a környékén, kidörzsölődve, becsípődve?Szebik András írta:A múltkor a biztosíték műanyagjának leolvadása miatt az ülés alatt a javaslatotokra rendet raktam, ott nem lehet zárlat. Az utólagos és nem teljesen rögzített fesszabályzó szigeteletlen sarui miatt amit olyannak láttam, mindent megigazítottam, szigeteltem vagy a helyére raktam. Azóta amúgy nem deformálódott el a biztosíték
Szerintem is valami zárlat lesz, valami lehetetlen helyen. Csak bírjam megtalálni. A végeredményről majd beszámolok.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sunbim 2016.08.09. 17:59-kor.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- Szebik András
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
- MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
- Tartózkodási hely: Lébény
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
A múltkor a biztosíték műanyagjának leolvadása miatt az ülés alatt a javaslatotokra rendet raktam, ott nem lehet zárlat. Az utólagos és nem teljesen rögzített fesszabályzó szigeteletlen sarui miatt amit olyannak láttam, mindent megigazítottam, szigeteltem vagy a helyére raktam. Azóta amúgy nem deformálódott el a biztosíték
Szerintem is valami zárlat lesz, valami lehetetlen helyen. Csak bírjam megtalálni. A végeredményről majd beszámolok.
Szerintem is valami zárlat lesz, valami lehetetlen helyen. Csak bírjam megtalálni. A végeredményről majd beszámolok.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Zárlat lesz ez sztem... Ülés alatt nincs összecsípve a hátramenő kábelköteg? Ha ráülsz, lenyomod az ülőlapot, felkapcsolod a helyzetjelzőt, vagy a féket húzod, akkor zárlatos lesz. Ha nem ülsz rajta, nem nyomódik össze a köteg. Talán.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Szebik András
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
- MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
- Tartózkodási hely: Lébény
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Igen, hosszan is szóval az aksi is bírja. Minden működik. Egyszerre is.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Álló motornál tudsz dudálni?Szebik András írta:Rámértem. 12.5V a nyugalmi feszültség. A helyzet az hogy álló motornál nem jelentkezik a hiba. Miután elindítottam nem jelentkezett. A gyújtáskapcsolót átnéztem, ott nincs hiba. Kábelokat is kimértem, zárlatra utaló jel nincs. Gondoltam, ennek örömére kerülök vele egyet. Kint a határban egy kis pihi után elindítottam, fordulás közben behúzom az első féket és leáll ugyanazzal a hibával, mint eddig. No mondom, meg gyüttünk, már ez is kezdi. Tuti valami tök egyszerű hiba lesz, csak még egy hétig szenvedni fogok vele mire megtalálom.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Kitöredezett vezetékszigetelés a kormány mellett?Szebik András írta:Rámértem. 12.5V a nyugalmi feszültség. A helyzet az hogy álló motornál nem jelentkezik a hiba. Miután elindítottam nem jelentkezett. A gyújtáskapcsolót átnéztem, ott nincs hiba. Kábelokat is kimértem, zárlatra utaló jel nincs. Gondoltam, ennek örömére kerülök vele egyet. Kint a határban egy kis pihi után elindítottam, fordulás közben behúzom az első féket és leáll ugyanazzal a hibával, mint eddig. No mondom, meg gyüttünk, már ez is kezdi. Tuti valami tök egyszerű hiba lesz, csak még egy hétig szenvedni fogok vele mire megtalálom.
- Szebik András
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
- MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
- Tartózkodási hely: Lébény
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Rámértem. 12.5V a nyugalmi feszültség. A helyzet az hogy álló motornál nem jelentkezik a hiba. Miután elindítottam nem jelentkezett. A gyújtáskapcsolót átnéztem, ott nincs hiba. Kábelokat is kimértem, zárlatra utaló jel nincs. Gondoltam, ennek örömére kerülök vele egyet. Kint a határban egy kis pihi után elindítottam, fordulás közben behúzom az első féket és leáll ugyanazzal a hibával, mint eddig. No mondom, meg gyüttünk, már ez is kezdi. Tuti valami tök egyszerű hiba lesz, csak még egy hétig szenvedni fogok vele mire megtalálom.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Szerintem is, és emellett az akku feszültségre is rámérnék állásban, a jelenség közben, meg utána is.KILL3R etz írta:Gyújtáskapcsoló?
Főleg azért gondolom mert "pihentetés" után jó.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Gyújtáskapcsoló?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Szebik András
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
- MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
- Tartózkodási hely: Lébény
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Szerintem a lineális interpolálás nem jó. Ha 86-oshoz tartozik 3mm, 92-höz 3,6, akkor 95-höz 3,9. 100-ashoz pedig 4,4mm előgyújtás? Ez nekem soknak tűnik. 100-as benzinhez esetleg egy 3,8-as még elmegy, de szerintem az már sok. A motor alkatrészek túlzott terhelésnek lennének kitéve.
Azért azt hiszem délután kipróbálom gyakorlatban is
Kis segítségre szorulok a köv. témában:
Mikor tompítottat kapcsolok, a gyújtás és minden egyéb elektronika megszűnik üzemelni 1-1,5mp-re. Ezért csak menet közben merek lámpát kapcsolni. Ha leállítom a motort és kb fél órán belül újra berúgom akkor nem csinálja ezt.
Amit már megpróbáltam orvoslás gyanánt? lámpa testben megtisztítottam a földelést és az összes érintkezést. A biztosíték nem olvadt ki.
Mi lehet a kínja?
Azért azt hiszem délután kipróbálom gyakorlatban is
Kis segítségre szorulok a köv. témában:
Mikor tompítottat kapcsolok, a gyújtás és minden egyéb elektronika megszűnik üzemelni 1-1,5mp-re. Ezért csak menet közben merek lámpát kapcsolni. Ha leállítom a motort és kb fél órán belül újra berúgom akkor nem csinálja ezt.
Amit már megpróbáltam orvoslás gyanánt? lámpa testben megtisztítottam a földelést és az összes érintkezést. A biztosíték nem olvadt ki.
Mi lehet a kínja?
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Nekem volt mikor elmászot és 3,4 körül volt az előgyujtásom és hát igen versenygép lett belőle... De a hangja nem volt valami egészséges így vissza is lett véve...
Ja igen és a Honda trafóról annyit még. Nem kell agyon fényezni meg egedbe emelni mert nem egy nagy durranás azért. Pont olyan mint egy hagyományos trafó semmivel nem tud többet...
Ja igen és a Honda trafóról annyit még. Nem kell agyon fényezni meg egedbe emelni mert nem egy nagy durranás azért. Pont olyan mint egy hagyományos trafó semmivel nem tud többet...
- popitty
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 201
- Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
- MZ-d típusa: MZ Ts 150
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
A régmúltban hogy nagyobb legyen a kompresszió mivel az új nagyobb oktánszámú benzin bírja és, hogy az előgyújtás gyári értéken maradjon a hengerfejből vettünk le.
zudori írta:Akkor próbáljuk ki a 3,5 mm-es előgyújtást! A leírtak alapján érezhető a változás. Az én motoromban jelenleg kb. 200 km van, nem kísérleteznék vele, hiszen még ezzel sincs megfelelő tapasztalatom.
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Akkor próbáljuk ki a 3,5 mm-es előgyújtást! A leírtak alapján érezhető a változás. Az én motoromban jelenleg kb. 200 km van, nem kísérleteznék vele, hiszen még ezzel sincs megfelelő tapasztalatom.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
A könyv a 92-es benzinre ír egy ajánlott (növelt) előgyújtás-értéket. A gond hogy komolyabban nem ír a témáról, csak jóformán hogy "mivel más a benzin ezért így lesz jó". A nyakamat rá hogy nem elég lineárisan interpolálni (+1 oktánszám = +x mm előgyújtás) hanem különböző változókat figyelembe vévő képletet kéne használni. A képletet viszont sajnos nem közlik. Ehhez már szakirányú mérnök kéne aki levezeti, nem elég pár lelkes hobbistaStephanus írta:Pedig ez így helyes.Patrik írta:95-ös nek nagyobb előgyújtás? ez fura nagyobb kompresszió tűrő képességű üzemanyagnál,kisebb kompresszió értéknél gyújtunk és még jobban is megy a motor? Különös, felettébb különös.
Normális esetben a detonáció NEM önmagában a dugattyú által létrehozott sűrítés hatására következik be, hanem a megkezdődött égés miatti nyomásnövekedés, és a dugattyú által létrehozott sűrítés együttes hatására, az égéstér azon részeiben, ahova még nem jutott el a lángfront. Kisebb előgyújtás hatására az égés jobban áttolódik a holtpont utánra, ahol a dugattyú mozgása már a nyomást csökkenti, így kisebb lesz a csúcsnyomás, kisebb eséllyel alakul ki detonáció. Nagyobb előgyújtással a hatás ellentétes. Viszont a lehető legnagyobb, kopogás nélkül elérhető előgyújtás a kívánatos, mivel nagyobb előgyújtásnál a keverék nagyobb része tud elégni a munkaütem kezdetére, nagyobb lesz a nyomás a hengerben, ezért nagyobb lesz a nyomaték és a hatásfok.
Tehát az előgyújtás célja nem az, hogy meggyújtsuk a keveréket még mielőtt az magától meggyullad. Nem gyulladhat meg magától! Ha mégis, akkor ott valami nagyon nincs rendben abban a motorban, és valószínűleg ebben az esetben sem a sűrítés hatására következik be az öngyulladás, hanem valami (gyertya, koksz a dugattyútetőn, stb) túl meleg a hengerben.
A téma "más helyen" is előjött már egyszer, valaki interpolációval ki is számolta hogy 95-öshöz valami abszolút hihetetlen, 4.5mm feletti előgyújtás lenne jó, így ez a fajta számítás elég valószínű hogy hibás megközelítés - a gyújtásidőpontot nem lehet a végtelenségig előretolni mert a vezérlés fix, figyelembe kell venni hogy mennyi idő az átömlés és öblítés, mikor zárnak az ablakok, különben pont az ellenkező hatást éred el mint amit szeretnél.
Persze ezeket is lehet módosítani de ez az irány már nagyon messze vezet.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Köszi az aggódást visszatértempopitty írta:Nyilvánvaló,hogy nyáron jó időben nem a gép előtt ülünk. Szerencsémre az alkatrész cserékkel sikerül megállapítanom a hibát.
z25z írta:Nyilván senki nem volt jelen, aki tudott volna segíteni. Ennek kapcsán az jut eszembe, hogy Áron klubtársunk nagyon el van tűnve, csak nem érte valami baj? Nem jellemző rá, hogy se ide, se a FB-re nem kommentel....főleg az ilyen neki "kisujjában lévő" kérdésekre
- popitty
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 201
- Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
- MZ-d típusa: MZ Ts 150
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Nyilvánvaló,hogy nyáron jó időben nem a gép előtt ülünk. Szerencsémre az alkatrész cserékkel sikerül megállapítanom a hibát.
z25z írta:Nyilván senki nem volt jelen, aki tudott volna segíteni. Ennek kapcsán az jut eszembe, hogy Áron klubtársunk nagyon el van tűnve, csak nem érte valami baj? Nem jellemző rá, hogy se ide, se a FB-re nem kommentel....főleg az ilyen neki "kisujjában lévő" kérdésekre
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Nincs baja.Elutazottz25z írta:Nyilván senki nem volt jelen, aki tudott volna segíteni. Ennek kapcsán az jut eszembe, hogy Áron klubtársunk nagyon el van tűnve, csak nem érte valami baj? Nem jellemző rá, hogy se ide, se a FB-re nem kommentel....főleg az ilyen neki "kisujjában lévő" kérdésekre
Ezt írta nekem 29-én:"legközelebb köv. hét szombaton leszek gépnél"
Magyarul holnap.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Elektronika topik - a pokol kapuja
Nyilván senki nem volt jelen, aki tudott volna segíteni. Ennek kapcsán az jut eszembe, hogy Áron klubtársunk nagyon el van tűnve, csak nem érte valami baj? Nem jellemző rá, hogy se ide, se a FB-re nem kommentel....főleg az ilyen neki "kisujjában lévő" kérdésekre
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 6 vendég