Blokk
-
- versenyző
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Blokk
Ebben a dologban azt nem értem, a jól emlékszem, hajtókar cserés volt a tengelyed.. Akkor ott, a préselés után nem is "centírozták" , mert akkor csak kiderült volna , hogy baj van a tengellyel. Vagy rosszul gondolom?
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok , igen sell ütöt rendesen szemmel láthatóan a generátor odalt (jobb) gondolom ez miatt volt a gyujtás kimaradás 5000 felett üdv. juragy
-
- versenyző
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Blokk
Hali, majdcsak összeáll a gép, végülis a csapágyház mitől szopósodott ki? A főtengely görbe volt?jura györgy írta:siasztok m öze állt a blokk talán jövöhéten beregni is fog kiváncsi vagyok milyen leszés hogy 5nél kimarad-e a gyujtás és hogy a 4ezernél lesz-e kopogás üdv. juragy
Re: Blokk
Veszíteni fogsz az amúgy sem sok nyomatékból,fúrás helyett meg egészségesebb lenne egy 150 es henger.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
siasztok m öze állt a blokk talán jövöhéten beregni is fog kiváncsi vagyok milyen leszés hogy 5nél kimarad-e a gyujtás és hogy a 4ezernél lesz-e kopogás üdv. juragy
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Akkor viszont tőle kérdezd, mit tud kihozni a hengerbőlAttila19900318 írta:ö csak mondta ,hogy megtudja csinálni nem kérdeztem részleteketaronpfabian írta:Ha itt kell kérdezni mennyit ad ez a "tuning" akkor NE vele csináltasd mert fogalma sincsen mit kaparászik a hengeren!! Ezt neki kellene tudnia, mert ő tervezi/tervezné
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015.12.27. 20:57
- MZ-d típusa: MZ Ts125
- Tartózkodási hely: Sajókaza
Re: Blokk
ö csak mondta ,hogy megtudja csinálni nem kérdeztem részleteketaronpfabian írta:Ha itt kell kérdezni mennyit ad ez a "tuning" akkor NE vele csináltasd mert fogalma sincsen mit kaparászik a hengeren!! Ezt neki kellene tudnia, mert ő tervezi/tervezné
Eazy Rider.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Ha itt kell kérdezni mennyit ad ez a "tuning" akkor NE vele csináltasd mert fogalma sincsen mit kaparászik a hengeren!! Ezt neki kellene tudnia, mert ő tervezi/tervezné
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015.12.27. 20:57
- MZ-d típusa: MZ Ts125
- Tartózkodási hely: Sajókaza
Re: Blokk
Üdv! Volna egy ismerősöm aki megcsinálná nekem 4 felömlősre a hengert és fel is fúrná igény szerint 125-öt 150 re az érdekelne, hogy ez a 4 felömlő menyit dobna a motor teljesítményén ? megérné kimaratni 4 felömlősre ? durván 5 e ft ba volna nekem azt mondta a ismerős
(eddig könnyítettem a főtengelyt meg raktam rá Stihl gyújtást )
(eddig könnyítettem a főtengelyt meg raktam rá Stihl gyújtást )
Eazy Rider.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
A LOCTITE nal biztos hogy nem jársz rosszul.A lehető legjobb választás.jura györgy írta:sziasztok, 5 ml LOCTITE 648 csapágyrögzitöt vettem 1800 forint, méregettem. tolómérőőm szerint 72mm, kotyogni nem kotyogott ,remélen ez az anyag megfogja a csapágyat üdv. juragy
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok, 5 ml LOCTITE 648 csapágyrögzitöt vettem 1800 forint, méregettem. tolómérőőm szerint 72mm, kotyogni nem kotyogott ,remélen ez az anyag megfogja a csapágyat üdv. juragy
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Azért 9 pacitól ne várj csodát. Lehet hogy ahogy megmozdul a motor,rávágod a kuplungot ezért fullad le.Egy erősebb motornál kiugrana alólad. Vagy egy kicsivel több gázzal. Gyakorlás a tudás atyja.kezdő motoros ts125 írta:sziaszok lenne 1 kérdésem kezdő motoros vagyok nagyon kezdő az én hibám vagy a kumlung nem jól van beállítva ha behúzom a kuplunkot berakom 1 be a motort tolom akkor nem hajt a főtengely ha kiengedem a kuplunkot akkor hajt (3mmhoilt játék karnál megvan) szerintem ez jó beállítás, alapjáraton 1esbe kuplung behúzva nem fulladozik a motor jár ahogy kel nah a baj ott jön elő mikor indulnék motor indít ráülők kuplung be leteszem 1 be húzok 1-2 gázfröcssöt és engedem fel a kuplunkot közbe lassan húzom a gázt de a 125 ts befúl
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziazto Stephanus még nem mértem de az tény a csapágy ugy esik bele de nem érzem hogy kotyogna a fészekbe akkor csapágyrögzitő beválna ? de mindenképen megmérem hogy mennyire kopott a csapágyfészek üdv.juragy
Re: Blokk
Na csak,hogy jól értem e, sebességben behúzott kuplunggal tudod tolni könnyedén,ha kiengeded a kuplungot akkor nem.Ez így normális másképp érdekes lenne megállni a motorral.
Az elindulásra nem tudok mit mondani,majd hátha valakinek lesz ötlete,mennyire vagy kezdő nem lehet,hogy csak gyakorolni kell még?
Az elindulásra nem tudok mit mondani,majd hátha valakinek lesz ötlete,mennyire vagy kezdő nem lehet,hogy csak gyakorolni kell még?
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2016.02.26. 15:46
- MZ-d típusa: 125 mz ts deluxe
Re: Blokk
sziaszok lenne 1 kérdésem kezdő motoros vagyok nagyon kezdő az én hibám vagy a kumlung nem jól van beállítva ha behúzom a kuplunkot berakom 1 be a motort tolom akkor nem hajt a főtengely ha kiengedem a kuplunkot akkor hajt (3mmhoilt játék karnál megvan) szerintem ez jó beállítás, alapjáraton 1esbe kuplung behúzva nem fulladozik a motor jár ahogy kel nah a baj ott jön elő mikor indulnék motor indít ráülők kuplung be leteszem 1 be húzok 1-2 gázfröcssöt és engedem fel a kuplunkot közbe lassan húzom a gázt de a 125 ts befúl
- Stephanus
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 248
- Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
- MZ-d típusa: 251
- Tartózkodási hely: Ócsa
Re: Blokk
Igen, az tud kopogni rendesen. Nekem is rossz a jobb oldali. Tavaly Bakony túra előtt beragasztottam Loctite 641-el. Azóta csendben van a blokk.jura györgy írta:sziasztok végre van megint net és akkor kérdezném mit lehet csinálni kikopott csapágyfészekkel (főtengely)jobb blokkfél most derült ki hogy öszeraktam lehet ez volt a kopogás oka? üdv. juragy
Ez egy közepes erősségű csapágyragasztó, később elvileg szét lehet majd szedni. Viszont tart amennyire kell.
Az ára kicsit horror, tavaly valahol 5000Ft körül volt a 10ml-es kiszerelés. És beszerezni is csak a Farnell-nél sikerült. Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer tőlük veszek csapágyragasztót.
Az összerakott blokkról lebontottam a generátort, szimmeringet, olajterelő lemezt, hogy hozzáférjek a csapágyhoz. A külső gyűrűje "szépen" forgott körbe a fészekben. Féktisztítóval lezsírtalanítottam a rést a csapágy és a fészek között, megszárítottam, majd a csapágy és a blokk közé elkezdtem adagolni a ragasztót, miközben forgattam körbe a csapágy külső gyűrűjét. A csapágyragasztó a fémet nagyon jól nedvesíti, ezért szépen befutott a résbe, és kitöltötte. Nekem 0,08mm volt a hézag felül, ha alulról felfeküdt a csapágy. Alúlról megtámaszottam a csapágyat egy 0,04mm-es hézagmérő lappal, amíg nagyjából megkötött a ragasztó, hogy középen legyen, és kb mindenhol egyforma vastag legyen a ragasztó réteg. Na meg, hogy lehetőleg ne legyen 0.05-nél több sehol a rés (ha jól emlékszem nagyobb réshez ez a ragacs már nem ajánlott)
Kicsit talán gány (na jó, nagyon), de mikor összerakásnál próbáltam megragasztózni, sose lett jó.
A csapágyat előtte cseréltem a főtengellyel együtt, szóval remélem mostanában nem lesz baj vele. Eddig valahol 5-10e Km lehet benne, és még szépen szól.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok végre van megint net és akkor kérdezném mit lehet csinálni kikopott csapágyfészekkel (főtengely)jobb blokkfél most derült ki hogy öszeraktam lehet ez volt a kopogás oka? üdv. juragy
Re: Blokk
meg kaptam köszi
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Blokk
..Ja!! Meg kaptad a festék kódot??.Írtam a sport motorra..xl2 írta:szia nem akartunk csak ezt adták a henger hez most már legalább tudom mié köszi
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Blokk
De, legalább szépen alakul a /1..?xl2 írta:szia nem akartunk csak ezt adták a henger hez most már legalább tudom mié köszi
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
Re: Blokk
szia nem akartunk csak ezt adták a henger hez most már legalább tudom mié köszi
Re: Blokk
de már sikerült legaláb normális belevalo dugot venni
Re: Blokk
akor ez csak velem fordult elö edig?
Re: Blokk
sikerült Sóstón venni a henger hez dugot hála az égnek igy már a blokk ot ösze tudja rakni fater végre és ez már jo hozzá
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Igazad van,vannak 5-re végződőek is,de bizonyos hosszúság felett már nincs.csoka írta:Kössz'a listát!Darabonként fogom megvenni.Abban a csavar boltban,ahol a kis ETZ-hez vettem csavarokat,vannak 5mm-re végződő csavar méretek(persze nem minden méretben)..
M6x65 még létezik,de M6X85 már nem valószínű,sőt szerintem nincs is,de csak 3 db-ról van szó,nem nagy dolog kisebbet csinálni az M6X90-ből.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Az a baj, hogy azt szart akkor is olajozni/ápolni kellett ha úgy ragyogott, mint Salamon pöcse..nem sok dolgot utáltam jobban, mint fegyvert karbantartani, de ugye az alapelv az volt, hogy unatkozó katona nincs ezért ha nem volt más akkor reggel 8-délután 4-ig fegyverpucolás...pfujjjcsoka írta:.A katona viselt társaink emlékeznek rá,hogy mennyit kellett olajozni/ápolni a gépfegyvereket,a rozsda ellen...
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Blokk
Kössz'a listát!Darabonként fogom megvenni.Abban a csavar boltban,ahol a kis ETZ-hez vettem csavarokat,vannak 5mm-re végződő csavar méretek(persze nem minden méretben).Gyakorlott szerelő vagyok(szakmám szerint légi járműszerelő),a vágástól sem riadok vissza.
Tanácsom a csavar vásárlás előtt állóknak:Csak fényes csavart vegyetek!A fekete csavarok nagyon jól néznek ki,de hamar rozsdásodnak.A barnítás nem olyan felület kezelés,mint a kadmiumozás,vagy a horganyzás.A katona viselt társaink emlékeznek rá,hogy mennyit kellett olajozni/ápolni a gépfegyvereket,a rozsda ellen...
Tanácsom a csavar vásárlás előtt állóknak:Csak fényes csavart vegyetek!A fekete csavarok nagyon jól néznek ki,de hamar rozsdásodnak.A barnítás nem olyan felület kezelés,mint a kadmiumozás,vagy a horganyzás.A katona viselt társaink emlékeznek rá,hogy mennyit kellett olajozni/ápolni a gépfegyvereket,a rozsda ellen...
Re: Blokk
zsakfos írta:Jó dolog az egységcsomag,de ha mégis inkább te vennéd meg:csoka írta:Van valakinek leírása/listája ETZ250 blokkba való csavarokról? M átmérő x hosszúság / darabszám.Kis segítség lenne a helye is,de ez már csak utójáték...ki tudom kombinálni.
Alkatrész katalógus alapján:
Blokk összefogató csavarok: 7db M6X50 , 6 db M6X60, 1db M6X70
Bal dekni: 3db M6X85 2db M6X65
Jobb dekni: 4db M6x40
Ami nincs benne a kép szerint a futáros csomagban:
fordmérő kupak:3db M6X25
olajszintellenörző : 1db M6X10
Van Zsaki! A csavarok hosszai 5 mm.enként emelkednek! És ez a csavar szükséglet kb 1000 Ft csavarboltban!
Ha jól emlékszem 5-ös végződésű csavarok nincsenek a boltokban,így vagy hosszabbat veszel és levágsz belőlük vagy rövidebbet veszel.Te döntesz.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Azért nem egy ördöngösség elvágni egy csavart.Menetet sem kell újat vágni.Dgergely írta:
A hosszabb csavart véletlenül se vedd meg, ha nem tudsz levágni belőle( aztán persze menetet újravágni)! Ezt saját tapasztalatból mondom, én is úgy gondoltam, hogy " semmi az az 5mm" és szakítottam bele a hossz végett csavart.
Legközelebb te is csinálhatod így:
Anyát ráhajtani a csavarra,vasfürésszel levágni méretre,reszelővel vagy köszörűvel kicsit kúposra leszedni a végét(sorjátlanitás is egyben),majd letekerni az anyát,azt ennyi.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
A hosszabb csavart véletlenül se vedd meg, ha nem tudsz levágni belőle( aztán persze menetet újravágni)! Ezt saját tapasztalatból mondom, én is úgy gondoltam, hogy " semmi az az 5mm" és szakítottam bele a hossz végett csavart.zsakfos írta:Jó dolog az egységcsomag,de ha mégis inkább te vennéd meg:csoka írta:Van valakinek leírása/listája ETZ250 blokkba való csavarokról? M átmérő x hosszúság / darabszám.Kis segítség lenne a helye is,de ez már csak utójáték...ki tudom kombinálni.
Alkatrész katalógus alapján:
Blokk összefogató csavarok: 7db M6X50 , 6 db M6X60, 1db M6X70
Bal dekni: 3db M6X85 2db M6X65
Jobb dekni: 4db M6x40
Ami nincs benne a kép szerint a futáros csomagban:
fordmérő kupak:3db M6X25
olajszintellenörző : 1db M6X10
Ha jól emlékszem 5-ös végződésű csavarok nincsenek a boltokban,így vagy hosszabbat veszel és levágsz belőlük vagy rövidebbet veszel.Te döntesz.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Jó dolog az egységcsomag,de ha mégis inkább te vennéd meg:csoka írta:Van valakinek leírása/listája ETZ250 blokkba való csavarokról? M átmérő x hosszúság / darabszám.Kis segítség lenne a helye is,de ez már csak utójáték...ki tudom kombinálni.
Alkatrész katalógus alapján:
Blokk összefogató csavarok: 7db M6X50 , 6 db M6X60, 1db M6X70
Bal dekni: 3db M6X85 2db M6X65
Jobb dekni: 4db M6x40
Ami nincs benne a kép szerint a futáros csomagban:
fordmérő kupak:3db M6X25
olajszintellenörző : 1db M6X10
Ha jól emlékszem 5-ös végződésű csavarok nincsenek a boltokban,így vagy hosszabbat veszel és levágsz belőlük vagy rövidebbet veszel.Te döntesz.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Stephanus
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 248
- Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
- MZ-d típusa: 251
- Tartózkodási hely: Ócsa
Re: Blokk
Ha nem jönne más válasz a kérdésedre, szerintem ez egy jó kis csomag:csoka írta:Van valakinek leírása/listája ETZ250 blokkba való csavarokról? M átmérő x hosszúság / darabszám.Kis segítség lenne a helye is,de ez már csak utójáték...ki tudom kombinálni.
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=2903
Én ezzel raktam össze a blokkomat. Nagyon nem lett volna kedvem összevadászni a méreteket.
Imbuszfejű csavarok. Sokkal jobb velük dolgozni, mint a gyárival.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Blokk
Van valakinek leírása/listája ETZ250 blokkba való csavarokról? M átmérő x hosszúság / darabszám.Kis segítség lenne a helye is,de ez már csak utójáték...ki tudom kombinálni.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Senki nem úgy születik hogy mindent tud. Inkább azt érdemes szem előtt tartani hogy "a jó pap holtig tanul"xl2 írta:tudom mert ezeket én mértem le sajnos rám igaz a mondás az alma mesze eset a fájátol
Vásárlás előtt viszont érdemes lenne vagy apukád véleményét kikérni, vagy itt utánakérdezni, és akkor nem lesz ilyen gond mint pl. hogy fölöslegesen vettél alapméretes dugattyút a hengerhez.
Re: Blokk
tudom mert ezeket én mértem le sajnos rám igaz a mondás az alma mesze eset a fájátol
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Nem bántani akartalak se téged sem pedig a faterodat.xl2 írta:igen sajnos nem értek hozzá de az a szerencsém hogy fater ért hozzá ö neki már volt /1 gépe azt is régen darabok ra szete mikor felujitota és uj ra össze rakta meg simson is van in hon 4 db azt is father szereli azt is nem egy szer szete már szét meg rakta ösze meg a kocsit is öszereli meg traktor is van it hon azt is meg tudja saját maga csinálni meg rotakapátol kezdve fönyiro ig mindent komreszort is épitet már fater szóval egy igazi ezermester
régen még más nak is ö csinálta a simsont meg a mz csak sajnos én nem igazán tudom meg tanulni töle a vázon mindent meg tudok csinálni de blokk már fel adja a leckét
De amiket mérsz és ide beirogatsz,az nem tükrözi ezt a hozzáértést ne haragudj.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
igen sajnos nem értek hozzá de az a szerencsém hogy fater ért hozzá ö neki már volt /1 gépe azt is régen darabok ra szete mikor felujitota és uj ra össze rakta meg simson is van in hon 4 db azt is father szereli azt is nem egy szer szete már szét meg rakta ösze meg a kocsit is öszereli meg traktor is van it hon azt is meg tudja saját maga csinálni meg rotakapátol kezdve fönyiro ig mindent komreszort is épitet már fater szóval egy igazi ezermester
régen még más nak is ö csinálta a simsont meg a mz csak sajnos én nem igazán tudom meg tanulni töle a vázon mindent meg tudok csinálni de blokk már fel adja a leckét
régen még más nak is ö csinálta a simsont meg a mz csak sajnos én nem igazán tudom meg tanulni töle a vázon mindent meg tudok csinálni de blokk már fel adja a leckét
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Akkor én is beleokoskodompnlaci írta:Látom jól bele szaladtatok a történetbe,azért két észrevételt én is hozzá fűznék.Mind a kettő a dugóval kapcsolatos.
-A méret különbségre térve,lehet hogy a régi tulaj gondolt egyet és kurtított a szoknya részén olyan megfontolásból
hogy könnyítsen a dugón.Ezért nem stimmel a két méret (sajnos már láttam ilyet!)
-A másik is ehhez kapcsolódik. Ha mész dugóért ( már nem tudtam követni hogy alapméretesnél marad vagy nem!)akkor
vidd magaddal azt amit kaptál újat és hasonlítsd össze,mert nem kettő forint egy dugó!Legalább azt ne keljen potyára venni.
Ha jól értelmezem az új dugó nem megy bele a jó menetes /1 hengerbe? Lehet hogy nyers hengert kaptál?
Akkor felkel fúrni az alapméretes dugóhoz.
A régi hengered meg nem /1 esé ,hanem sima ts !
Ha annyit leszednének a dugattyúból,akkor az a motor el sem indulna.
A szívóoldalból szoktak leszedni kis tuning miatt,de kb 1-1,5 mm-t,nem ám 9-et
A sima TS henger ha jól tudom ugyanaz mint a /1 a rezgéscsillapító gumikat kivéve( nem mondom hogy ez 100%,de nekem így rémlik)
A kollegánál igencsak sok hozzáértés hiányzik,ilyenkor kellene átgondolni hogy inkább elvinni a blokkot szakemberhez vagy akár futárral elküldeni mondjuk Bambihoz,ha messze lakik,mert a végére sokkal többe fog fájni és még a motor sem lesz jó.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
"német gyártmányú" 250/1 hengert így lassan 35 évvel a gyártás befejezése után boltban biztosan nem találsz.
Amiket németként ("német minőség") hirdetnek az németországi székhelyű forgalmazón keresztül importált kínai. Ugye mennyivel szebben hangzik a másik irányból körülírás?
Amiket németként ("német minőség") hirdetnek az németországi székhelyű forgalmazón keresztül importált kínai. Ugye mennyivel szebben hangzik a másik irányból körülírás?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
xl2 írta:ja meg találtam az alap méres hengeremet
http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alk ... HENGER.php
ez német gyárt mányu de nem tudom hogy most akor utángyártot lehet
Sajnos a termék jelenleg nem kapható
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
ja meg találtam az alap méres hengeremet
http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alk ... HENGER.php
ez német gyárt mányu de nem tudom hogy most akor utángyártot lehet
http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alk ... HENGER.php
ez német gyárt mányu de nem tudom hogy most akor utángyártot lehet
Re: Blokk
szia magamal viszem a hengert is nem az a baj hogy nem megy bele a dugo hanem amikor rátetük a hengert a blokk ra a dugoval kb 6 mm rel hoszab volt az uj dugo és kilogot a hengerböl
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Látom jól bele szaladtatok a történetbe,azért két észrevételt én is hozzá fűznék.Mind a kettő a dugóval kapcsolatos.
-A méret különbségre térve,lehet hogy a régi tulaj gondolt egyet és kurtított a szoknya részén olyan megfontolásból
hogy könnyítsen a dugón.Ezért nem stimmel a két méret (sajnos már láttam ilyet!)
-A másik is ehhez kapcsolódik. Ha mész dugóért ( már nem tudtam követni hogy alapméretesnél marad vagy nem!)akkor
vidd magaddal azt amit kaptál újat és hasonlítsd össze,mert nem kettő forint egy dugó!Legalább azt ne keljen potyára venni.
Ha jól értelmezem az új dugó nem megy bele a jó menetes /1 hengerbe? Lehet hogy nyers hengert kaptál?
Akkor felkel fúrni az alapméretes dugóhoz.
A régi hengered meg nem /1 esé ,hanem sima ts !
-A méret különbségre térve,lehet hogy a régi tulaj gondolt egyet és kurtított a szoknya részén olyan megfontolásból
hogy könnyítsen a dugón.Ezért nem stimmel a két méret (sajnos már láttam ilyet!)
-A másik is ehhez kapcsolódik. Ha mész dugóért ( már nem tudtam követni hogy alapméretesnél marad vagy nem!)akkor
vidd magaddal azt amit kaptál újat és hasonlítsd össze,mert nem kettő forint egy dugó!Legalább azt ne keljen potyára venni.
Ha jól értelmezem az új dugó nem megy bele a jó menetes /1 hengerbe? Lehet hogy nyers hengert kaptál?
Akkor felkel fúrni az alapméretes dugóhoz.
A régi hengered meg nem /1 esé ,hanem sima ts !
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Re: Blokk
rendben köszi utána érdeklődök majd akkor náluk úgy is megyek majd jövő héten nyíregyházára
Re: Blokk
Tünde utca 14./a
Ha a Debreceni út felől mégy akkor elhagyod a Hübnert és bal kéz felöl.
Nekem legutóbb trabant hengert fúrtak 10.000 volt a kettő,gondolom egy henger akkor 5 körül lehet.
Nem a legolcsóbbak nekem is volt aki 7ezret mondott a trabira,de nagyon fasza precíz gépeik vannak,meg igencsak ügyesek.
Ha a Debreceni út felől mégy akkor elhagyod a Hübnert és bal kéz felöl.
Nekem legutóbb trabant hengert fúrtak 10.000 volt a kettő,gondolom egy henger akkor 5 körül lehet.
Nem a legolcsóbbak nekem is volt aki 7ezret mondott a trabira,de nagyon fasza precíz gépeik vannak,meg igencsak ügyesek.
Re: Blokk
és ök menyért furják meg a hengert kb nem tudod esetleg? pontos cimet nem tudol?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég