Lehet annak is köszönhető ez az adatsell írta: Más, nem mondtad, hogy működik az új szélvédelmed? Kiváncsi vagyok ám...




Lehet annak is köszönhető ez az adatsell írta: Más, nem mondtad, hogy működik az új szélvédelmed? Kiváncsi vagyok ám...
pnlaci írta:Szevasz Zsaki.Nekem volt egy peresem,mint a tiéd és az kipörögte 5.ben a 7500/min. Számold ki az kb. mennyi.Én tudom.zsakfos írta:Most már tényleg kellene egy sebességmérő találkozót szervezni.Valami reptér szerűségen.Szerezni egy olyan digitális sebességmérőt vagy trafit azt hajrá.Egyszer s mindenkorra bizonyitani lehetne a hihetetlen sztorikat a 140-150-160-as kategóriában
Mivel első lettem az elhisző vb-n,így elhiszem.pnlaci írta:
Szevasz Zsaki.Nekem volt egy peresem,mint a tiéd és az kipörögte 5.ben a 7500/min. Számold ki az kb. mennyi.Én tudom.
Szevasz Zsaki.Nekem volt egy peresem,mint a tiéd és az kipörögte 5.ben a 7500/min. Számold ki az kb. mennyi.Én tudom.zsakfos írta:Most már tényleg kellene egy sebességmérő találkozót szervezni.Valami reptér szerűségen.Szerezni egy olyan digitális sebességmérőt vagy trafit azt hajrá.Egyszer s mindenkorra bizonyitani lehetne a hihetetlen sztorikat a 140-150-160-as kategóriában
a 125 azért már nem olyan rosszBlackIce írta:Felkerült a Bambi III-as kidörgő. Érezhetőbben jobban húz a motorom. Igaz a régi utángyári volt, meg retkes is. A hangja is eszement jó. Majd a végsebességre leszek kíváncsi, mert az előzővel 120-125 között volt.
Halisztok!tamage írta:Bambi 3-as kinézetre egyezik az utángyártottal, átmérőben, formában mint a gyári, annyi, hogy ezen a záró kúp is fényes króm. A 251-en nemtudom milyen hosszú a dob, de a gyári 250-es etz dobtól a bambi 3-as , három centivel rövidebb. És nem mellesleg nagyon jól működik.sell írta:OK. Az hogy néz ki? Én az eredeti híve vagyok legalábbis amikor csak lehet...
Bambi 3-as kinézetre egyezik az utángyártottal, átmérőben, formában mint a gyári, annyi, hogy ezen a záró kúp is fényes króm. A 251-en nemtudom milyen hosszú a dob, de a gyári 250-es etz dobtól a bambi 3-as , három centivel rövidebb. És nem mellesleg nagyon jól működik.sell írta:OK. Az hogy néz ki? Én az eredeti híve vagyok legalábbis amikor csak lehet...
Annyit tennék hozzá hogy az utángyártott kipufogó nem zsákbamacska, hanem bizonyítottan rontja a teljesítményt (a fojtott Simson dobok felépítését utánozza, mert azt a legkevesebb anyag legyártani, mégis működik 2T motorral). Bambi-félét vegyél.tamage írta:OK. Az hogy néz ki? Én az eredeti híve vagyok legalábbis amikor csak lehet....csoka írta:Az utángyári kipufogó zsákbamacska.Vegyél Bambitól kipufogót,az már bizonyított.Érdeklődj nála mikor lesz a következő gyártás,vagy van-e maradva az előző adagból.
Ez akkor fos? http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=1399
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=1400
Avagy ez a belinkelt a Bambi 3 ETZ 251 verzió??? ( Ez úgy néz ki mint a gyári, akkor Bambitól rendelek : https://www.youtube.com/watch?v=4I3EeyjtJBk )
OK. Az hogy néz ki? Én az eredeti híve vagyok legalábbis amikor csak lehet....csoka írta:Az utángyári kipufogó zsákbamacska.Vegyél Bambitól kipufogót,az már bizonyított.Érdeklődj nála mikor lesz a következő gyártás,vagy van-e maradva az előző adagból.
Hlaci írta:Szia Bambi. Érdeklődnék, hogy a kipufogó mikor várható ? Köszönöm válaszod. Üdv Hlaci
misku02 írta:üdvözöllek titeket ismét!pnlaci írta:Sajnálattal kel közölnöm hogy sajnos nem találtam a Jáva 638 ról semmit,csak a 634 es ről.Az régebbi modell és nem tudom
hogy miben változott.De ha kell akkor elküldöm az adatokat a 634 es ről.
igen mindenképpen érdekelnek a tisztítási segédletek, tippek praktikák, igen én is úgy tudtam hogy azért a 140-150nek nem kéne problémát jelentenie a technikának, szóval -és tettel- várom a beszkennelt lapokat
köszi de már a 12V-os gyújtás, és átalakítottam jeladósra.jura györgy írta:sziasztok ha a 6 voltos változatról beszélünk azt tudom hogy megszakító hézak 0,4 előgyujtás 2,8 gyertya hézak 0,7 ezek e könyvbe lévő adatok üdv. juragy
üdvözöllek titeket ismét!pnlaci írta:Sajnálattal kel közölnöm hogy sajnos nem találtam a Jáva 638 ról semmit,csak a 634 es ről.Az régebbi modell és nem tudom
hogy miben változott.De ha kell akkor elküldöm az adatokat a 634 es ről.
Ertelek, van egy szlovakiaban elo magyar ismerosom, az o Jawaja 155-160 korul megy es 638as blokkbol hozta ezt ki GPS-szel merte a sebessegetjura györgy írta:sziasztok misku én is jáváztam 15 évig és mindent elkövettem vele de az enyém sem ment 130nál többet még tudok mondani mást is bár nem ide tartozik de ha van nagyon régi motor revüd ott keresd meg a Nagy Leventét ez Erdélyi származásu mondhatnám azt is hogy székely gyerek ő meg mondja mit kell csinálni hogy töbet menjen a géped egész Kovászna megyében ő volt a legjobb szaki a 175 kcmesCetkáik is 10000-11000 pörögtek hátha valaki ismeri még rajtam kivül utolsó infóm róla hogy Budapesten dolgozott autószerelő mühelyben most már olyan 50 év felett van leht már nyugdijas vagy vissza költözött Erdélybe nem tudom üdv. juragy
Szivato nincs fellazulva, volt ilyen baj...orvosolva lett, azonban ha van masik ellenorzesi mod akkor, mond es megcsinalompnlaci írta:Szia misku.Elöszőr is nézd meg a szivatódat hogy lezár-e rendesen,mert lehet hogy azért kap sokat és azért indul szivató
nélkül hidegen.A másik,mivel a jávák 33-40 es keverékkel járnak lehet hogy a kipufogód már le van kokszosodva.Nem olajos
a vége? Ki kéne pucolni. Rezódobot meg nem ajánlom,mint írtam azt méretezni kell.Az nem egyszerü,nagy hozzáértést kíván.
Ha ezeket át nézted és még mindig nem jó,akkor folytajuk.
Pozri u cecháh,oni maju na typ.640.Myslim ze to ty bolo dobre!misku02 írta:Kisse osszetett a hiba:pnlaci írta: Bár régen volt,de ha tudok segítek.Mi a gond a jaffával?
120-130tol tobbet nem hajlando haladni es ezert keresek olyan szemelyt akivel lehetne egy kisse tobb erot belevarazsolni
4500-5000 korul elfogy az ero belole tsljesen
Nos et volna a terv, de elsosorban az optimalizalas volna a celom
Es valoszinuleg sokat is kap, hidegen -ebben a melegben- szivato nelkul indul
Szoval egy 2T szakit keresnek de ha valaki tud segiteni bhova hajlando vagyok elmotorozni.
Remelem nem baj, hogy itt kerek segitseget, nem akarok bajt ebbol
Koszonom
Kisse osszetett a hiba:pnlaci írta: Bár régen volt,de ha tudok segítek.Mi a gond a jaffával?
Bár régen volt,de ha tudok segítek.Mi a gond a jaffával?misku02 írta:Jawa 350/360, pontosabban 638as blokk 171,5 cm³ per hengerpnlaci írta:DE ebből még nem derül ki hogy mekkora motorhoz kel neked rezonátor! Mert azt méretezni kel!
Tovabba egy par technikai kiigazitas kellene a motoron, ezert keresek egy hozzaertot aki tudna segiteni
Jawa 350/360, pontosabban 638as blokk 171,5 cm³ per hengerpnlaci írta:DE ebből még nem derül ki hogy mekkora motorhoz kel neked rezonátor! Mert azt méretezni kel!
Osszessegeben nekem egy masik kortars motorhoz lenne ra szuksegem, azonban az en markamnak magyarban nincs ertelmes foruma...semmilyenzudori írta:Nem is olyan régen a face-n hirdette magát valaki, ott nézzél körül, vagy googli!misku02 írta:Udvozletem, erdeklodnek kipufogo utan, remelem jo helyen jarok.
Kisebb szepseghibaval, rezonatorra volna szuksegem 2db-ra
Kit lehet ilyen 2T rezoval zavarni?
Heló. 250 hez kel a rezó? Nekem van egy alig használt.Ha érdekel hívj a 30 275 0900.misku02 írta:Udvozletem, erdeklodnek kipufogo utan, remelem jo helyen jarok.
Kisebb szepseghibaval, rezonatorra volna szuksegem 2db-ra
Kit lehet ilyen 2T rezoval zavarni?
zudori írta:ETZ-125-150 kipufogó!
Ma megint mentem egy közel 200 km-es kört.
Egyértelműen ki tudom jelenteni,hogy ezzel a csővel jobb a motor, nyomatékosabb lett, jóval kevesebbszer fogy el 5. fokozatban. Fogyasztásról majd később.
A hangja is más, de ezt már említettem. Szépen frissen ment, pedig most nem este és reggel hajtottam, hanem a dög melegben. A gázkart is kevésbé kellett hűzni, mint régebben. Egy szó mint száz, még az elején vagyunk ugyan a tesztnek, de biztatóak a jelek!
folytatás köv.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég