JÓMONDOD!z25z írta:De nem ám, és nekem úgy rémlik, hogy még egy olyan kb. 2 mm vastag kis rézgyűrűnek is lennie kellene amin átmegy a tű és az gátolja, hogy ibolyogjon a tű, vagy tévednék?

JÓMONDOD!z25z írta:De nem ám, és nekem úgy rémlik, hogy még egy olyan kb. 2 mm vastag kis rézgyűrűnek is lennie kellene amin átmegy a tű és az gátolja, hogy ibolyogjon a tű, vagy tévednék?
Kinézet alapján lehet, elég jól kiverődött már.
RR_ZOZY írta:Na Hali!
Node hogy feladat mindíg legyen, a szívócsonkot sikerült eltörnöm a csavarok visszahúzása után
Legalább jó erőben vagy Zozy !RR_ZOZY írta:Na Hali!
Köszönöm a válaszokat, már egy ideje nem néztem fel a fórumra.
... Érdemi próba csak ezután jöhet.
Node hogy feladat mindíg legyen, a szívócsonkot sikerült eltörnöm a csavarok visszahúzása után
A bovdenek nem szorulnak? Különösen a szivató!Ha a levegő csavart betekered teljesen,akkor mit csinál?Imi írta:Sziasztok
A tavasz közeledtével elővettem a motorom, de valami megváltozott a télen vele. Nehezen indult, és le is akart állni könnyen, holott ősszel még teljesen jó volt az alapjárat. Kitisztítottam a gyári karbit, mindent megnéztem rajta nem láttam semmi különös változást (a tű egy minimálisan görbe ugyan, de korábban is az volt már). Most azt produkálja, hogy nagyon pici gázra is nagyon felpörög, és csak lassan csökken le a fordulata, ott viszont újra fulladozik, és nem tapasztalok semmi változást hiába próbálom állítgatni a tolattyú és a melléklevegő csavarral.
Valakinek valami ötlet, vagy legalább hogy merre induljak a keresésben?
Köszi előre is.
Olyan motorból ami 6L felett eszik? NEM KELL!!!!zsakfos írta: Ha megmondod miről ismerhető fel hogy tutira gyári,akkor megnézem az én csatosomat hogy abban milyen van és leméretezheted ha akarod
Ha megmondod miről ismerhető fel hogy tutira gyári,akkor megnézem az én csatosomat hogy abban milyen van és leméretezheted ha akarodMrDok írta: Nem adják, és kölcsön sem kapod, meg leméretezni sem akarja egyik sem............
Nem adják, és kölcsön sem kapod, meg leméretezni sem akarja egyik sem............hell írta:Az teljesen hibátlan akkor.
Ha valakinek van gyári elfekvőben akkor az csak volt mert megveszem...
Nincs jó minta.........hell írta:Köszönöm az infót! Esetleg valahol be lehet szerezni jót? Vagy van lehetőség legyártatásra valaki próbálkozott már vele?
Én vettem egy tűt, nagyon nem jó. Tűtartót sem nagyon kaptam (zégerek, rugó) azt úgy kerestem más cuccokból.hell írta:Jó akkor kizárásos alapon teszt lesz. Remélem nem lesz nagy tanulópénz. Bár a tű az tuti szar lesz dehát ez van nincs más lehetőség sajnos...
A fórummotor úgy működik, hogy a privát üzenet addig a "Kimenő" között van, amíg a címzett el nem olvassa.Larocca92 írta: Írtam már 4 E-mail-t de egyiket se engedi elküldni, csak bedobja a kimenőbe.
Dreamer írta:Larocca92 írta:
Két utángyártott Kenste karbit próbáltam (N2, N3) írtam róla.
Most viszont Keihin PWK30 replika karbit teszteltem.
Előzmény 6 litert fogyasztott az motorom, 105nél többet nem ment, melegen sokalt.
PWK replika: hidegen melegen rúgásra indul gáz nélkül, stabil alapjárat, 5.ben háromezertől már mérsékelten gyorsít (ja egyébként 130 kg vagyok), gond nélkül felhúz 120-ra is (pontos bicajóra alapján), ha és most teszteltem hegyi túrán Romániában. Itthon tele tankoltam a 250-est, 282 km után még nem volt tartalékon (benézve a tankon min. két liter még volt benne). Ja powerjetes és érezhetően dob rajta 5000-től!
Ha érdekel a, bővebb infó privátban.
Az, hogy az úszóházból egy megkerülő csatornán keresztül bizonyos szíváskor többlet üzemanyagot kap. Ezért van az, hogy elég 130 helyett 120-as fúvóka, mert az részterheléskor még elég, ha kell a kraft, akkor meg szívja a powerjeten keresztül.sunbim írta:Dreamer.
Az mi hogy powerjetes?
Két utángyártott Kenste karbit próbáltam (N2, N3) írtam róla.Larocca92 írta:pnlaci írta:
Én is tudom hogy utángyártott ezért is raktam idézőjelbe.Inkább tapasztalatokat,véleményeket szeretnék kérni. De persze ha kell a németektől rendelek. Azért Köszi!
Inkább keress börzén gyárit.Larocca92 írta: Én is tudom hogy utángyártott ezért is raktam idézőjelbe.Inkább tapasztalatokat,véleményeket szeretnék kérni. De persze ha kell a németektől rendelek. Azért Köszi!
Én is tudom hogy utángyártott ezért is raktam idézőjelbe.
Hali!Gyári karbit csak a Németektől kapsz!
A gyári karburátor 140-145ös főfúvókával. Kísérletezéssel megállapítható hogy neked melyik a legjobb, ill. a motorodnak.Larocca92 írta:Sziasztok!
300-as hengerhez milyen karbit javasoltok? Esetleg a 350-es Jawa karbi megfelelő lenne?
Mz, a hengerhez hangolva.Larocca92 írta:Sziasztok!
300-as hengerhez milyen karbit javasoltok? Esetleg a 350-es Jawa karbi megfelelő lenne?
Teljesen más a fúvókák mérete!Szerintem azért kipróbálhatod,legfeljebb ha szarabb le veszed!Lacus írta:Üdv mindenkinek.A kérdésem az lenne hogy TS karbit fel lehet rakni ETZ re?125 ről van szó.
Dreamer írta:Ez nem Pollini karbi, hanem Keihin PWK 30-as. Ennek a másolatát vettem meg kínából pofátlan áron. Sajnos hosszú tapasztalat nincs vele, de majd idén!Larocca92 írta:Sziasztok!
Most vásároltam egy szépséges 250-es ETZ-t!
Korához képest nagyon szép állapotban! Szóval egyszerűen beleszerettem, de vannak azért gondok.
A főbb kérdésem az volna hogy az én karbim úgy néz ki használhatatlan viszont egy amit érdemes venni az a BING mert ahogy olvastam a 12eft-os az egy Taiwani után gyártott és nem gondolom hogy jó minőség lenne.(cáfoljatok meg ha tévedek.)
Viszont van egy olasz cég ami igaz robógtuninggal foglalkozik viszont van egy 30mm-es Racing karbija. A Polini-re gondolok. Nem tudom hogy használható ez esetleg MZ-n? Szerintetek ez megoldható vagy inkább a Bing? Természetesen tudom hogy némi átalakításra lesz szükség csak maga az hogy MZ-n használható-e? Azért gondoltam erre az alternatívára mert azért 14eft a különbség. Egyébként nem csak az üzemanyag ellátás lenne a kérdésem csak ez volt a legfőbb ezért ebbe a topikba írtam. A másik téma a gyújtás... Miért van az hogy van hogy hátrafele indul el... mindenképp cserélni szeretném tirisztorosra. Valami nagyon nincs rendjén ezzel a gyújtással mert olyan érdekesen pattog az egész és a fordulatot is ordítva küszködve veszi. Szerintetek hol érdemes vásárolni gyújtást?A tankot is takarítom épp mert elég rozsdás belülről és mindenhol ilyen iszapos lerakódása volt... a csapban az úszóházban stb... Ez okozhat olyan hibát hogy ingadozik a fordulatszám? 1500 aztán felpörög 4000-re majd van hogy le is áll. Kitakarítom teljesen aztán teszek egy újabb próbát hátha segít valamit az ingadozáson. De biztos hogy komplexebb a dolog csak hátha nektek van valami tippetek.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv. Ádám
ui.: mellékletben küldtem a Polini karbit!
Ez nem Pollini karbi, hanem Keihin PWK 30-as. Ennek a másolatát vettem meg kínából pofátlan áron. Sajnos hosszú tapasztalat nincs vele, de majd idén!Larocca92 írta:Sziasztok!
Most vásároltam egy szépséges 250-es ETZ-t!
Korához képest nagyon szép állapotban! Szóval egyszerűen beleszerettem, de vannak azért gondok.
A főbb kérdésem az volna hogy az én karbim úgy néz ki használhatatlan viszont egy amit érdemes venni az a BING mert ahogy olvastam a 12eft-os az egy Taiwani után gyártott és nem gondolom hogy jó minőség lenne.(cáfoljatok meg ha tévedek.)
Viszont van egy olasz cég ami igaz robógtuninggal foglalkozik viszont van egy 30mm-es Racing karbija. A Polini-re gondolok. Nem tudom hogy használható ez esetleg MZ-n? Szerintetek ez megoldható vagy inkább a Bing? Természetesen tudom hogy némi átalakításra lesz szükség csak maga az hogy MZ-n használható-e? Azért gondoltam erre az alternatívára mert azért 14eft a különbség. Egyébként nem csak az üzemanyag ellátás lenne a kérdésem csak ez volt a legfőbb ezért ebbe a topikba írtam. A másik téma a gyújtás... Miért van az hogy van hogy hátrafele indul el... mindenképp cserélni szeretném tirisztorosra. Valami nagyon nincs rendjén ezzel a gyújtással mert olyan érdekesen pattog az egész és a fordulatot is ordítva küszködve veszi. Szerintetek hol érdemes vásárolni gyújtást?A tankot is takarítom épp mert elég rozsdás belülről és mindenhol ilyen iszapos lerakódása volt... a csapban az úszóházban stb... Ez okozhat olyan hibát hogy ingadozik a fordulatszám? 1500 aztán felpörög 4000-re majd van hogy le is áll. Kitakarítom teljesen aztán teszek egy újabb próbát hátha segít valamit az ingadozáson. De biztos hogy komplexebb a dolog csak hátha nektek van valami tippetek.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv. Ádám
ui.: mellékletben küldtem a Polini karbit!
Patrik írta:Szia!
A karbira nem tudom a választ,hogy használható-e,de az alapjárat ingadozást okozhatja a kosz,a karbi érzékeny dolog apróságnak tűnő szennyeződés is nagy cirkuszt tud csinálni plána ha sok a trugyi.
Az,hogy vissza felé indul be,valószínűleg a rossz gyújtás időpont miatt van,felsőholtponton gyújt így hol erre hol arra lendül át,emitt lehet kemény,pattogó a járása is.
Azt,hogy hol vedd a gyújtást,több lehetőséged van,de majd az "illetékes személyek" kifejtik bővebben.
pl.:
http://mullerelectronics.hu/gyujtasok.html
Csak szépen sorban...Még viszonylag messze van a motoros szezon.A tankból a rozsdát távolítsd el!Zúzottkő,kutyalánc a tankba,és mozgatás kézzel,vagy malterkeverőgépre rögzítve forgatni néhány órát.Larocca92 írta:Sziasztok!
Most vásároltam egy szépséges 250-es ETZ-t!
Korához képest nagyon szép állapotban! Szóval egyszerűen beleszerettem, de vannak azért gondok.
A főbb kérdésem az volna hogy az én karbim úgy néz ki használhatatlan viszont egy amit érdemes venni az a BING mert ahogy olvastam a 12eft-os az egy Taiwani után gyártott és nem gondolom hogy jó minőség lenne.(cáfoljatok meg ha tévedek.)
Viszont van egy olasz cég ami igaz robógtuninggal foglalkozik viszont van egy 30mm-es Racing karbija. A Polini-re gondolok. Nem tudom hogy használható ez esetleg MZ-n? Szerintetek ez megoldható vagy inkább a Bing? Természetesen tudom hogy némi átalakításra lesz szükség csak maga az hogy MZ-n használható-e? Azért gondoltam erre az alternatívára mert azért 14eft a különbség. Egyébként nem csak az üzemanyag ellátás lenne a kérdésem csak ez volt a legfőbb ezért ebbe a topikba írtam. A másik téma a gyújtás... Miért van az hogy van hogy hátrafele indul el... mindenképp cserélni szeretném tirisztorosra. Valami nagyon nincs rendjén ezzel a gyújtással mert olyan érdekesen pattog az egész és a fordulatot is ordítva küszködve veszi. Szerintetek hol érdemes vásárolni gyújtást?A tankot is takarítom épp mert elég rozsdás belülről és mindenhol ilyen iszapos lerakódása volt... a csapban az úszóházban stb... Ez okozhat olyan hibát hogy ingadozik a fordulatszám? 1500 aztán felpörög 4000-re majd van hogy le is áll. Kitakarítom teljesen aztán teszek egy újabb próbát hátha segít valamit az ingadozáson. De biztos hogy komplexebb a dolog csak hátha nektek van valami tippetek.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv. Ádám
ui.: mellékletben küldtem a Polini karbit!
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 3 vendég