Sanjnos en is igy jartam......valaki tudna segiteni,van egy MZ ES 175-m,felujitas alatt es a valtot nem tudom osszeszerelni....Troster írta:
Érdeklődnék, hogy az 5-ös számú visszahúzó rugó füleit pontosan hová kell beakasztani? Széthúztam a trophy blokkot, de sajnos a a kapcsolókilincsmű szétugrott, gondolom akkor ennek is előfeszítést kell adni összerakáskor?
Összerakáskor a 10-es számú fogasívhez kapcsolódó fogaskerék a fogasív közepén heyezkedjen el, vagy az ív valamelyik szélén?Bárhogy össze lehet forgatni, csak lehet a fogasív túlfordítása miatt nem lehet majd minden sebességet kapcsolni..?
Válaszaitokat előre is köszönöm...
Blokk
Re: Blokk
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
A kenyérbeles trükk jó régi, de működik! Simsonnál is alkalmazva!sunbim írta:Én felmelegíteném a blokkfelet rezsóval/hőlégfúvóval 100-110-fokra és kenyérbéllel kiütném.Cerebellumm írta:Sziasztok!
TS 250 blokknál, a lánckerék tengely mellett van egy csapágy 6203, amit nem tudok kivenni mivel kivülről zárt a ház. Van erre valami egyszerű módszer?
A csapágy közepébe, ahova a tengely menne, teletömni kenyér béllel, jó tömören, és egy a tengely átmérőjétől pár tizeddel kisebb átmérőjű
kiütő tüskével beleütögetve (blokk felmelegítve) ki fog jönni.
Ha hidegen csinálod kirepedhet a csapágyház fenék!

Dreamer
Re: Blokk
jó a taiwani.Egyezik ts/1 agy az etz vel. 4 seb.kuplungot is fel lehet tenni csak kell a távtartó és a kinyomó csigás lap is.bci58 írta:Az eredeti kérdésemhez visszatérve, lesarkítva:
Megbízhatom a taiwani főtengelyben?
Továbbá, a kupplungagy tényleg ua. A TS-nek mint az ETZ-nek? (Mert az is fog kelleni)
Válaszokat előre is köszi!
Re: Blokk
Az eredeti kérdésemhez visszatérve, lesarkítva:
Megbízhatom a taiwani főtengelyben?
Továbbá, a kupplungagy tényleg ua. A TS-nek mint az ETZ-nek? (Mert az is fog kelleni)
Válaszokat előre is köszi!
Megbízhatom a taiwani főtengelyben?
Továbbá, a kupplungagy tényleg ua. A TS-nek mint az ETZ-nek? (Mert az is fog kelleni)
Válaszokat előre is köszi!
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Ha barázdás,kopottak a kúpos felületek, a kúpon fellazul a kuplung és az éket is hamaroras szét fogja verni,nyírni.
Mert az éknek köszönhetően nem fogod észre venni hogy megforog és kis idő múlva szétveri, elnyírja.
A másik kérdés a megfelelő keménységű ék legyártatása, a fészek bemarása a piszok kemény főtengelybe, gépmunka költsége ... stb. ??
Szerintem.
Mert az éknek köszönhetően nem fogod észre venni hogy megforog és kis idő múlva szétveri, elnyírja.
A másik kérdés a megfelelő keménységű ék legyártatása, a fészek bemarása a piszok kemény főtengelybe, gépmunka költsége ... stb. ??
Szerintem.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sunbim 2015.02.19. 08:02-kor.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Re: Blokk
Igen, azt nem írtam, hogy csúnyán leforgott.
Úgy értettem, találtam felújított gyári főtengelyt ami kicsit olcsóbb mint a taiwani, de nem az 5 ropi határozza meg melyiket vegyem.
Egyébként elgondolkodtat az is hogy az új főtengelybe egyből belemaratok egy ékpályát, ahogy Hlaci írta (bár ha kúp nem jó akkor mindegy, ha meg jó akkor nem kell...
).
Úgy értettem, találtam felújított gyári főtengelyt ami kicsit olcsóbb mint a taiwani, de nem az 5 ropi határozza meg melyiket vegyem.
Egyébként elgondolkodtat az is hogy az új főtengelybe egyből belemaratok egy ékpályát, ahogy Hlaci írta (bár ha kúp nem jó akkor mindegy, ha meg jó akkor nem kell...

Re: Blokk
Sziasztok. Nekem is volt ilyen problémám, ékpályát a főtengelybe és a kuplung agyba, ez a tuti megoldás. Nálam bejött. Bővebben pü. ben. Üdv Hlaci
Hazugságot mondani ne merj, igazságot mondani ne félj! (Cicero)
Re: Blokk
Ha nincs megforogva a kuplung vagy a csapágy akkor érdemes felújítani a gyárit.Amúgy az utángyártott is használható.bci58 írta:Sziasztok!
Úgy 10 éve lehullott a kuplung az én szeretett motoromról (TS250, 4 gang).
Most gondolkodom az újraélesztésén, de nem tudom, hogy:
- felújított német főtengely (új nem tudom hogy létezik-e még)?
- vagy új taiwani?
![]()
Válaszokat előre is köszi!
Re: Blokk
Sziasztok!
Úgy 10 éve lehullott a kuplung az én szeretett motoromról (TS250, 4 gang).
Most gondolkodom az újraélesztésén, de nem tudom, hogy:
- felújított német főtengely (új nem tudom hogy létezik-e még)?
- vagy új taiwani?
Válaszokat előre is köszi!
Úgy 10 éve lehullott a kuplung az én szeretett motoromról (TS250, 4 gang).
Most gondolkodom az újraélesztésén, de nem tudom, hogy:
- felújított német főtengely (új nem tudom hogy létezik-e még)?
- vagy új taiwani?

Válaszokat előre is köszi!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
- Tartózkodási hely: Enying
Re: Blokk
MrDok írta:Acél dűbel? Megfelelő méretben.Cerebellumm írta:Sziasztok!
TS 250 blokknál, a lánckerék tengely mellett van egy csapágy 6203, amit nem tudok kivenni mivel kivülről zárt a ház. Van erre valami egyszerű módszer?
Beledug, megfeszít, szerelőhíddal kihuzat............. ahogy a nagy könyvben írva vagyon: https://www.youtube.com/watch?v=e71KJeBD76Y
15.30-tól.
A dűbel jó megoldásnak látszik, folyamatban van a beszerzése. Köszi szépen.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Acél dűbel? Megfelelő méretben.Cerebellumm írta:Sziasztok!
TS 250 blokknál, a lánckerék tengely mellett van egy csapágy 6203, amit nem tudok kivenni mivel kivülről zárt a ház. Van erre valami egyszerű módszer?

Beledug, megfeszít, szerelőhíddal kihuzat............. ahogy a nagy könyvben írva vagyon: https://www.youtube.com/watch?v=e71KJeBD76Y
15.30-tól.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Én felmelegíteném a blokkfelet rezsóval/hőlégfúvóval 100-110-fokra és kenyérbéllel kiütném.Cerebellumm írta:Sziasztok!
TS 250 blokknál, a lánckerék tengely mellett van egy csapágy 6203, amit nem tudok kivenni mivel kivülről zárt a ház. Van erre valami egyszerű módszer?
A csapágy közepébe, ahova a tengely menne, teletömni kenyér béllel, jó tömören, és egy a tengely átmérőjétől pár tizeddel kisebb átmérőjű
kiütő tüskével beleütögetve (blokk felmelegítve) ki fog jönni.
Ha hidegen csinálod kirepedhet a csapágyház fenék!
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
- Tartózkodási hely: Enying
Re: Blokk
Sziasztok!
TS 250 blokknál, a lánckerék tengely mellett van egy csapágy 6203, amit nem tudok kivenni mivel kivülről zárt a ház. Van erre valami egyszerű módszer?
TS 250 blokknál, a lánckerék tengely mellett van egy csapágy 6203, amit nem tudok kivenni mivel kivülről zárt a ház. Van erre valami egyszerű módszer?
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2008.11.03. 11:43
- MZ-d típusa: Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Heves
Re: Blokk
zsakfos írta:Azt nézd meg megfelelő hosszúságú-e az a rész ami a tengelybe belemegy.Sanya01 írta:
Sajnos a tengelyből akad ki valahogy, pedig rendesen belefekszik összerakáskor :/
Valamikor régen jártam így én is,hogy letörött egy kis darab belőle és én meg nem tudtam eleve milyen hosszú volt és mivel a tengelybe ettől függetlenül szépen beleakadt,mégsem volt jó.
Szóval legalább olyan hosszúnak kell lennie mint a tengely átmérője kb.
Ja és összerakáskor ugye előfeszitetted?
Megnézem a hosszát

Am igen, előfeszítettem, mindent jól raktam össze, egy jó darabig hibátlanul tette a dolgát.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Azt nézd meg megfelelő hosszúságú-e az a rész ami a tengelybe belemegy.Sanya01 írta:
Sajnos a tengelyből akad ki valahogy, pedig rendesen belefekszik összerakáskor :/
Valamikor régen jártam így én is,hogy letörött egy kis darab belőle és én meg nem tudtam eleve milyen hosszú volt és mivel a tengelybe ettől függetlenül szépen beleakadt,mégsem volt jó.
Szóval legalább olyan hosszúnak kell lennie mint a tengely átmérője kb.
Ja és összerakáskor ugye előfeszitetted?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2008.11.03. 11:43
- MZ-d típusa: Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Heves
Re: Blokk
bambi írta:A dekliből vagy a tengelyből akad ki?Sanya01 írta:Sziasztok!
NAgyjából elkészültem a géppel, de mindig kijön rajta valami apróság :/
Most a berúgószerkezet rugója akadt ki /megint/
Már nem először csinálja, pedig rendesen lett összerakva, és nem is volt gond vele egy darabig.
Miért akadhat ki?
Kikopott valami esetleg?
Előre is köszönöm
Sajnos a tengelyből akad ki valahogy, pedig rendesen belefekszik összerakáskor :/
Re: Blokk
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.
Tavaly szezon előtt, a 250-es ETZ blokkját szétszedtem Hengerfúrás és csapágycserék miatt.
Összeraktam, és attól kezdve (Szétszedés előtt jó volt) egyesbe nagyon nehezen, sokadik próbálkozásra sikerült betenni.
Volt amikor egyből elkapta, volt amikor nagyon sokat kellett "pedálozzak", s akkor elkapta. Többi sebességekkel nincs baj. Mintha akadt volna valamibe, nem akart lemenni a váltókar. Próbálgattam az ürest rögzítő rugót alátétezni, kivenni, betenni többet is. Próbáltam sokfajta olajat. Semmi nem segített. Most újra szétszedtem, de nem látok lényeges kopást a váltóvillákon sem, a fogaskerekek ferde "körmein sem". Ha bevette a sebességet nem dobta ki. Nem tudom mitől lehet. Amit még észrevettem, hogy a váltódob tengelye, állandóan nyomja kifele az üres-jelző gomba melletti kis tárcsát a helyéről (ezért olaj is folyt). A váltódob másik végén levő nagy tárcsa is meghajlott picit kifele. Nem vagyok biztos benne de lehet, hogy valahonnan innen jön a probléma oka, mert más tippem már nincs. Mennyi ennek a váltódobnak a megengedett tengelyirányú mozgása? Elkophat-e? Vagy a lánckerék felüli végén levő műanyag tárcsa? Jár oda valami alátét? Van valakinek már ebben tapasztalata?
Szívesen fogadok bármifajta tanácsot, ha szükség, akkor készítek és töltök fel képet bármelyik alkatrészről.
Köszi előre is a segítségeket!

Tavaly szezon előtt, a 250-es ETZ blokkját szétszedtem Hengerfúrás és csapágycserék miatt.
Összeraktam, és attól kezdve (Szétszedés előtt jó volt) egyesbe nagyon nehezen, sokadik próbálkozásra sikerült betenni.

Szívesen fogadok bármifajta tanácsot, ha szükség, akkor készítek és töltök fel képet bármelyik alkatrészről.
Köszi előre is a segítségeket!


-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
Nincs túl húzva ? Vagy valaki korábban levágott egy karikát .bambi írta:A dekliből vagy a tengelyből akad ki?Sanya01 írta:Sziasztok!
NAgyjából elkészültem a géppel, de mindig kijön rajta valami apróság :/
Most a berúgószerkezet rugója akadt ki /megint/
Már nem először csinálja, pedig rendesen lett összerakva, és nem is volt gond vele egy darabig.
Miért akadhat ki?
Kikopott valami esetleg?
Előre is köszönöm
A viz szalad, a kő marad!
Re: Blokk
A dekliből vagy a tengelyből akad ki?Sanya01 írta:Sziasztok!
NAgyjából elkészültem a géppel, de mindig kijön rajta valami apróság :/
Most a berúgószerkezet rugója akadt ki /megint/
Már nem először csinálja, pedig rendesen lett összerakva, és nem is volt gond vele egy darabig.
Miért akadhat ki?
Kikopott valami esetleg?
Előre is köszönöm
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2008.11.03. 11:43
- MZ-d típusa: Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Heves
Re: Blokk
Sziasztok!
NAgyjából elkészültem a géppel, de mindig kijön rajta valami apróság :/
Most a berúgószerkezet rugója akadt ki /megint/
Már nem először csinálja, pedig rendesen lett összerakva, és nem is volt gond vele egy darabig.
Miért akadhat ki?
Kikopott valami esetleg?
Előre is köszönöm
NAgyjából elkészültem a géppel, de mindig kijön rajta valami apróság :/
Most a berúgószerkezet rugója akadt ki /megint/

Már nem először csinálja, pedig rendesen lett összerakva, és nem is volt gond vele egy darabig.
Miért akadhat ki?
Kikopott valami esetleg?
Előre is köszönöm

-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
A kukactengely egyik fogának a sarka le van törve , ez a fogas iven látható vágással egybeesve rakandó összeallllli írta:Nincs valakinek Ts 250 blokkról robbantott ábra? Valami normális, amin látszanak a dolgok? Akárhogy rakom össze a váltót, nem működik. Vagy én nézek el folyamatosan valamit vagy nem kompatibilis alkatrészeket kaptam. 3 különböző léptetővilla volt hozzá, meg mintha a program (kukac) tengely nem lenne jó. Vagy a léptetővillák nem hozzávalók...

A viz szalad, a kő marad!
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Nincs valakinek Ts 250 blokkról robbantott ábra? Valami normális, amin látszanak a dolgok? Akárhogy rakom össze a váltót, nem működik. Vagy én nézek el folyamatosan valamit vagy nem kompatibilis alkatrészeket kaptam. 3 különböző léptetővilla volt hozzá, meg mintha a program (kukac) tengely nem lenne jó. Vagy a léptetővillák nem hozzávalók... 

-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
nincs szükség ráCerebellumm írta:Sziasztok!
Vettem a TS 250 blokkhoz Yoko hajtókart. Kérdésem: a hajtórúdszemnél (csapszeg) nincs furat a csapszeg kenéséhez. Ez normális, vagy csak "lefelejtették" róla? Köszi.

A viz szalad, a kő marad!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
- Tartózkodási hely: Enying
Re: Blokk
Sziasztok!
Vettem a TS 250 blokkhoz Yoko hajtókart. Kérdésem: a hajtórúdszemnél (csapszeg) nincs furat a csapszeg kenéséhez. Ez normális, vagy csak "lefelejtették" róla? Köszi.
Vettem a TS 250 blokkhoz Yoko hajtókart. Kérdésem: a hajtórúdszemnél (csapszeg) nincs furat a csapszeg kenéséhez. Ez normális, vagy csak "lefelejtették" róla? Köszi.
Re: Blokk
Jelenleg még nincs meg. Csak nem tudom, hogy megvegyem-e. Összefér-e az ETZ kuplungal és lánccal.allllli írta:Bele lehet tenni ez biztos, de hogy melyik lánc kell hozzá arról nincs tudomásom. Nézd meg azzal, amelyiked van és ha nem jó, akkor értelemszerűen a másik kell.Márton írta:Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy ETZ-be a kétsoros láncú TS kuplungkosárt bele lehet tenni? Ha igen akkor eredeti lánc maradhat benne vagy TS rövidebb lánca kell?
Előre is köszönöm!
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Bele lehet tenni ez biztos, de hogy melyik lánc kell hozzá arról nincs tudomásom. Nézd meg azzal, amelyiked van és ha nem jó, akkor értelemszerűen a másik kell.Márton írta:Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy ETZ-be a kétsoros láncú TS kuplungkosárt bele lehet tenni? Ha igen akkor eredeti lánc maradhat benne vagy TS rövidebb lánca kell?
Előre is köszönöm!

Re: Blokk
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy ETZ-be a kétsoros láncú TS kuplungkosárt bele lehet tenni? Ha igen akkor eredeti lánc maradhat benne vagy TS rövidebb lánca kell?
Előre is köszönöm!
Érdeklődni szeretnék, hogy ETZ-be a kétsoros láncú TS kuplungkosárt bele lehet tenni? Ha igen akkor eredeti lánc maradhat benne vagy TS rövidebb lánca kell?
Előre is köszönöm!

-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Köszönöm mester!bambi írta:Új blokktartó mellé kell rakni a régit,mert a cső ferdére van kopva a támalátét miatt.pempelli írta:Srácok csináltam erősített blokktartót egy régit vissza egyenesítettem és mellé hegesztettem a másikat ahogy kell,de mégis ferdén áll a blokk ahogy beállítom a láncot,ez lehet attól hogy régi gumit szilentet tettem alá és a régi motortartó szílent perselyt?

Re: Blokk
Új blokktartó mellé kell rakni a régit,mert a cső ferdére van kopva a támalátét miatt.pempelli írta:Srácok csináltam erősített blokktartót egy régit vissza egyenesítettem és mellé hegesztettem a másikat ahogy kell,de mégis ferdén áll a blokk ahogy beállítom a láncot,ez lehet attól hogy régi gumit szilentet tettem alá és a régi motortartó szílent perselyt?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Srácok csináltam erősített blokktartót egy régit vissza egyenesítettem és mellé hegesztettem a másikat ahogy kell,de mégis ferdén áll a blokk ahogy beállítom a láncot,ez lehet attól hogy régi gumit szilentet tettem alá és a régi motortartó szílent perselyt?
Re: Blokk
B.U.E.K.

- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
MZA gyártmányú váltó fogaskereket valaki próbált már ETZ 250-ben? Megéri?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Blokk
Én is azt remélem, hogy sikerül és , hogy jól is fog kinézni! Ellenben van egy olyan kérdésem, hogy nem tudom ki járt hasonló helyzetben, de tegnap behömbölödtem az árokba a motorral és amikor újra indítottam kb 500m után se kép se hang. hazahoztuk ma reggel meg pöccre indult.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Hmmm ez ismerős.
Nekem is egyszer beragadt szakszerűen a csavarja na majd picit megütögetjük azt kijön az. Aha igen a 3 kocanásra beleesett...
Pár évig egy csavar volt a helyén belől rákontrázva.
Majd hegesztettek be egy agyát amivel most is van... 




Re: Blokk
Hát nem tudom hogy èrted hogy leforgot olyan volt mintha nem vitte volna át a berugokar a rugás erejèt a fötengejbe mintha nem lett volna kompreszióm de már sikeresen megoldodot mert állitottam a kuplungon ès most megint jó azèrt köszönöm h legalább foglalkoztattok a gondomal
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Blokk
Én megadtam az ívet a blokknak! Nem tudtam eladni így arra gondoltam egy életem egy halálom! Nem bírta sokáig
elngedem 5ösbe és kidobja üresbe 3. nál lentebb nem lehet rakni. Lehet, hogy olaj is kellene néha a váltónak? 


- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Leforgott?mart432 írta:Sziasztok nekem is lehetne 1 kèrdèsem azt mi okozhatja mz ts 250-nèl hogy berugni szeretnèm de olyan mint ha a kuplungot behuznám pedig nem lètezik h a kuplung kiemelöm kopot ez miatt ?? Előre is köszönöm a segìtsèget
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
Sziasztok nekem is lehetne 1 kèrdèsem azt mi okozhatja mz ts 250-nèl hogy berugni szeretnèm de olyan mint ha a kuplungot behuznám pedig nem lètezik h a kuplung kiemelöm kopot ez miatt ?? Előre is köszönöm a segìtsèget
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2008.11.03. 11:43
- MZ-d típusa: Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Heves
Re: Blokk
Köszönöm a választ!zsakfos írta:
19:28-nál van a 3-as sebesség fogaskereke ahol mutatja az ürge hogy milyennek kelle lennie(3 fok)
21:40-től van a váltó összerakás
Sikerült is összerakni, működik minden, kivéve a kuplung

Szétszedés előtt tökéletes volt, mindent ugyanúgy raktam össze. /a kuplungot nem szedtem szét konkrétan, csak levettem a főtengelyről./
Most meg nem tudom beállítani rendesen, hiába olvasom a könyvét, vag nézem a videót

Vagy nem emel ki, vagy csúszik..... A kettő közt nincs arany középút :@
Valakinek esetleg ötlete?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
19:28-nál van a 3-as sebesség fogaskereke ahol mutatja az ürge hogy milyennek kelle lennie(3 fok)
21:40-től van a váltó összerakás
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2008.11.03. 11:43
- MZ-d típusa: Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Heves
Re: Blokk
Sziasztok!
Összerakásnál nehezen forognak a váltó tengelyek
Mindent jól raktam össze elvileg, de mikor a tengelyvéget megakarom forgatni, nehezen forog csak. Gondolom nem kellene ilyen nehezen járnia....
+ A vezető hengert milyen pozícióban tegyem rá a villákra?
Összerakásnál nehezen forognak a váltó tengelyek

Mindent jól raktam össze elvileg, de mikor a tengelyvéget megakarom forgatni, nehezen forog csak. Gondolom nem kellene ilyen nehezen járnia....
+ A vezető hengert milyen pozícióban tegyem rá a villákra?
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok, bár nem is ide tartozik de én azt szoktam mondani nyugati árak- keleti bérek üdv. juragy
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
sell írta:Értem én ezt, csak végre a magyar munkabérekre is lehetne azt mondani, "teljesen rendben van". Nem az ára sok, a bérezésünk túl alacsony!
Ja félreértettél.Arra mondtam hogy a bolt nem adta drágábban mint máshol.
Amit írsz azzal maximálisan egyetértek.
A mester is szokta mondani "nem a motor fogyaszt sokat,hanem mi keresünk keveset"

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 3 vendég