Én nem így csinálnám (mindennapi melómból tapasztalat). Ha van egy olajjal töltött karter (most tekintsünk el attól hogy a dekniről beszélünk

) aminek az üzeme szakaszos (gyakran hűl és melegszik), ott legalább olyan vastag anyag kell, mintha egy adott menethez való szabványos anyát vennél. M14nél ez már több mint 10 mm, és ennyi vastagság tuti nincs.
Meg lehet oldani persze alacsony anyával is, de nem a dekni anyagában. Úgy kéne, hogy csinálni egy passzos furatot, amibe belemegy a menetes rész (átesik rajta), majd a túloldalról (bentről) megtámogatni egy anyával, ami egy jó széles alátéttel szorít. Persze ide kell hely is, egyéni ízlés alapján lehet kiválasztani a pozíciót. A külső oldalról pedig egy tömítő alátét kell, ami általában egy teflonkarika.
Tehát a korrekt sorrend kívülről befele: Szintjelző csavar feje, teflon tömítőalátét, dekni anyaga, széles vas alátét (ez már a belső oldal), anya.
Meghúzni pedig még levett dekninél kell, lehet neki adni pluszban FBS-t vagy egyebet is. Utána ez már nem alkalmas olaj leeresztésére, de pl 250-es ETZ-n amúgy sem ezt használjuk, hanem az egyik alsó deknirögzítő csavart. Így precízen tudunk szintet is kiengedni, nem folydogál órákig, és amúgy ha sztenderen van, itt tudjuk az összes olajat is kiengedni. 125ösnél is biztos van hasonló hely.