De jó lenne megint kicsomagolni egy vadonatúj ETZ-t! (a későbbi ETZ-m így jött mintadarabnak, akkor módom volt kipróbálni az érzést)em150 írta:http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... les-110786
Pedig ez nagyon eredetinek néz ki!


De jó lenne megint kicsomagolni egy vadonatúj ETZ-t! (a későbbi ETZ-m így jött mintadarabnak, akkor módom volt kipróbálni az érzést)em150 írta:http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... les-110786
Pedig ez nagyon eredetinek néz ki!
Alap megvolt, a festék ment fel. Akril cucc, semmi extra, lakk majd még ezután megy. Új volt, bár igaz, hogy egy-egy fújás végén adta elő, mikor sokadjára forgattam el a darabot.sunbim írta:Fényezőpisztojjal.![]()
Új volt a spray? Többnyire a már használt sprék szoktak ilyet művelni a beszáradt daraboktól.
Mit fújtál? Alapozót, bázist, lakkot?
Hello Larinov !Larionov írta:Sziasztok!
Majd télen szeretném a motoromat (1987-es ETZ 250) ezüstre festetni, és majd 3 év múlva amikor veterán korú lesz OT minősítést szerezni rá.
Emiatt az első kérdésem az lett volna, hogy gyárilag készültek e ilyen sima ezüst fényezéssel, mert ezen az oldalon nem láttam a gyári színek között:
http://www.simantik.de/mz-farben.shtml
http://sm-ft-2.jspcdn.com/100524-33633/ETZ12.JPG
De visszaolvasva a fórumban látom, hogy igen, meg egy gyári fotót is találtam: http://www.rideastride.com/files/images/etz250.jpg
...
A másik téma a matricák. Gyárilag is létezett a manapság használatos fekete hátterű "egyben" matrica (http://www.bercsekft.hu/motorosbolt/ima ... parban.jpg), vagy csak a régi "különálló" fajta? (http://onlinedekor.hu/1383-2187-thickbox/etz-250.jpg)
Olyan festékboltba menj be ahol autófényezők is vásárolnak!VS461 írta:Na, elővettem a tankot csiszolni, alapozni, és persze felvált a rohadt gyurma két helyen is. Most jön a te általad javasolt cuccKILL3R etz írta:Miért nem edzős epoxi kittel csináltad? Olcsó, oszt jó. Könnyű vele dolgozni, felkenni is, az edzővel tudod "állítani" a kötés gyorsaságát, és a felület keménységét. Csiszolni is jó. Erre lett kitalálva.![]()
Na, elővettem a tankot csiszolni, alapozni, és persze felvált a rohadt gyurma két helyen is. Most jön a te általad javasolt cuccKILL3R etz írta:Miért nem edzős epoxi kittel csináltad? Olcsó, oszt jó. Könnyű vele dolgozni, felkenni is, az edzővel tudod "állítani" a kötés gyorsaságát, és a felület keménységét. Csiszolni is jó. Erre lett kitalálva.
Szervusz!bugyi63 írta:Üdv!
Valami bevált eljárást tud valaki ajánlani, amivel házilag szép fényessé tehetem a blokk két deklijét, illetve a hengert és hengerfejet? Ha szép fényes nem is lesz, de legalább olyat szeretnék elérni, mintha új öntés lenne... fémtiszta.
Szinte biztos, hogy létezett, fekete sárvédőkkel. (Vagy krómozott elsővel.)Larionov írta:Sziasztok!
Majd télen szeretném a motoromat (1987-es ETZ 250) ezüstre festetni, és majd 3 év múlva amikor veterán korú lesz OT minősítést szerezni rá.
Emiatt az első kérdésem az lett volna, hogy gyárilag készültek e ilyen sima ezüst fényezéssel, mert ezen az oldalon nem láttam a gyári színek között:
http://www.simantik.de/mz-farben.shtml
http://sm-ft-2.jspcdn.com/100524-33633/ETZ12.JPG
De visszaolvasva a fórumban látom, hogy igen, meg egy gyári fotót is találtam: http://www.rideastride.com/files/images/etz250.jpg
A kérdésem, hogy az első sárvédőt, meg a blokkon az dekniket is ilyenre fújták gyárilag?
Jah igen és ha gyárilag volt ezüstben, akkor valamit rosszul tudok, mert eddigi ismereteim szerint ezeket a gépeket egyrétegű festékkel fújták, tehát nem volt külön lakkréteg rajtuk. Viszont eddig úgy tudtam, hogy az ezüst festékek csak 2 rétegűben léteznek, külön az alap ezüst bázisfesték ami még matt, és arra a lakkréteg hogy elnyerje végső fényét. Mi az igazság?
A másik téma a matricák. Gyárilag is létezett a manapság használatos fekete hátterű "egyben" matrica (http://www.bercsekft.hu/motorosbolt/ima ... parban.jpg), vagy csak a régi "különálló" fajta? (http://onlinedekor.hu/1383-2187-thickbox/etz-250.jpg)
Mert nem tudtam, hogy van olyanKILL3R etz írta:Miért nem edzős epoxi kittel csináltad? Olcsó, oszt jó. Könnyű vele dolgozni, felkenni is, az edzővel tudod "állítani" a kötés gyorsaságát, és a felület keménységét. Csiszolni is jó. Erre lett kitalálva.
Öööö, fényező csináljasell írta:Klassz lett, mivel fogod alapozni? Színét már kigondoltad?
sunbim írta: De abból. A horganyzás csak ,,fedőtevékenység" !![]()
De abból. A horganyzás csak ,,fedőtevékenység" !VS461 írta:Hát Urak-Hölgyek, ezt én nem értem! Horganyzást végző helyet kerestem, nyilván magamhoz közel, fel is hívtam az egyiket. Kinyomott. Ez oké, van az úgy, hogy nem alkalmas. Mondjuk, erre lehetne tartani vezetékest, meg adminisztrátori személyzetet. A cég elég nagynak tűnik, több telephellyel. Nyilván vissza sem hívott... Más kérdés, hogy közben tovább keresgéltem-találtam, de szerintem, ha egy vállalkozás a neten hirdeti magát, és megad telefonszámokat, akkor azon hívásokat, leendő megrendelők jelentkezését várja. Persze csak szerintem, mert kerestem már meg cégeket telefonon, s a legtöbb visszahívott, ha nem volt alkalmas nekik éppen... Vagy itt, a virágzó Kelet-Magyarországon a vállalkozók nem pénzből élnek?
Na ezt megnézem.Köszi!Atilla írta:Az új törzskönyvben már nincs szín, szóval -6000, ha olyan van a motorhoz. De még így is lehúzás. Miért nem írják be egyszerűen kézzel a forgalmiba? van ere valami hülye jogszabály?Patrik írta:Hát köszönöm a válaszokat!
Végül is valamit valamiért(ezzel nyugtatom magam).Ha a motorra nézek azt mondom megéri,ha az üres pénztárcámra akkor...![]()
Tényleg csak azért bosszantó mert egy okmányért kell kiadni,illetve kettőért amit egyszer már kifizettem.
Köszi, ránézek! Ezt nem dobta fel a Google, amikor keresgéltem. Mondjuk, azt hittem, hogy négy cégnek elég is elküldeni az ajánlatkérést...Gexxx írta: http://www.sztr.hu
www.sztr.huVS461 írta:Ja. Máshonnan nem is válaszoltak. Úgy látszik, a vállalkozók nem a bevételből élnek... Az amerikai Cold Steel support egy órán belül válaszolt a késemmel felmerült problémára, és nem robotüzenet volt, hanem ember írta. Egy-két dolgot el lehetne tanulni a halódó Nyugattól...
Az új törzskönyvben már nincs szín, szóval -6000, ha olyan van a motorhoz. De még így is lehúzás. Miért nem írják be egyszerűen kézzel a forgalmiba? van ere valami hülye jogszabály?Patrik írta:Hát köszönöm a válaszokat!
Végül is valamit valamiért(ezzel nyugtatom magam).Ha a motorra nézek azt mondom megéri,ha az üres pénztárcámra akkor...![]()
Tényleg csak azért bosszantó mert egy okmányért kell kiadni,illetve kettőért amit egyszer már kifizettem.
Ezért szokták cinkkel kezelni porfestés előtt a vasat... Ugyanis a hajlatokban (sem a külső, sem a belső ívekben) nem tapad a porfesték, a Faraday-kalitka jelenség miatt.VS461 írta:... nem javasolja, mert a kicsi apró résekben nem fed a szinter, és ott kezd el rohadni. ...
Nekem nem volt forgalomban a motor, mikor vettem, így tudtam színt változtatni, mert még szürke forgalmis volt. Műszakin és eredetvizsgán már az új szín került a papírra, így a forgalmit is eszerint kapta. Jó tudni, hogy ha eredeti színét akarnám visszaállítani, akkor 14 rugó a mutatvány...Patrik írta:Hát köszönöm a válaszokat!
Végül is valamit valamiért(ezzel nyugtatom magam).Ha a motorra nézek azt mondom megéri,ha az üres pénztárcámra akkor...![]()
Tényleg csak azért bosszantó mert egy okmányért kell kiadni,illetve kettőért amit egyszer már kifizettem.
Ezt hívják lehúzós bürokráciának.Patrik írta:Sziasztok!
Átfestettem a gépet gyöngyház bordóra(szép lett nagyon).
Na most előtte utána néztem a dolgoknak,mindenhol azt írták 1500Ft színváltozást bejegyeztetni.
Bementem az okmányirodába megkérdezni miújság,ott mondja a hölgyike,hogy 1500Ft,Új forgalmi 6000Ft,új törzskönyv 6000Ft.
Összesen 13500Ft. Na meg amit még elkér az NKH a szemrevételezésér mert ugye Ők állapítják meg ,hogy a bordó az nem neon zöld hanem bordó.
A kérdés: mi a francnak új forgalmi,a fater motorja is át lett festve x-évvel ezelőtt beírták a forgalmiba az új színt pecsét rá azt mehet.Utána nézhettem volna jobban is,de kb. ennyiért festette le nekem a figura haveri alapon,adjak ennyi pénzt egy színváltoztatás miatt.
Ha valaki csinált mostanában ilyet írja már meg legyen szíves ,hogy tényleg ilyen költséggel jár?
Köszönöm előre is!
.sell írta:Jó lett, alkoholos filcel csináltad? Ha igen , szerintem érdemes lenne szintelen lakkal átfújni, ebből a fajtából létezik is fedőlakk (Wery W.). Elvoltál vele egy darabig.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég