Mivel már elég kopott volt a sisakom színe így átfestésre került, és a márka jelzés is helyet kapott rajta. Vélemény?
![Kép](http://s29.postimg.org/aq3aano37/DSC00386.jpg)
![Kép](http://s29.postimg.org/58fa0li9f/DSC00387.jpg)
![Kép](http://s29.postimg.org/u33d8eshf/DSC00388.jpg)
![Kép](http://s29.postimg.org/r4x7n862b/DSC00389.jpg)
![Kép](http://s29.postimg.org/lndsqwpmb/DSC00390.jpg)
![Kép](http://s29.postimg.org/9g5gvlub7/DSC00391.jpg)
![Kép](http://s29.postimg.org/7tu1flmer/DSC00392.jpg)
![Kép](http://s29.postimg.org/dt8lrrsfn/DSC00393.jpg)
![Kép](http://s29.postimg.org/t0olc4kab/DSC00394.jpg)
![Kép](http://s29.postimg.org/hyo3rfflf/DSC00467.jpg)
![Kép](http://s29.postimg.org/do9fvuaib/DSC00468.jpg)
![Kép](http://s29.postimg.org/xdrq8aier/DSC00469.jpg)
![Kép](http://s29.postimg.org/u874i2zsj/DSC00470.jpg)
![Kép](http://s29.postimg.org/lfq5ueenn/DSC00471.jpg)
![Kép](http://s29.postimg.org/awq658bzn/DSC00472.jpg)
Megpróbálom,kösziHlaci írta:Szia pempelliGravírozással kapcsolatban érdeklődj kulcsmásolósnál
, ha nincs ötlete, akkor tudok ajánlani . Üdv Hlaci
Köszönöm!Patrik írta:Nekem két kerék (első,hátsó) 3000Ft-volt. A homokoláson kívül mindent ők csináltak,akkor hoztam el a homokszórótól és egyből oda vittem.Szerintem az se lehet sokkal több mert a felület sem sokkal nagyobb ha nagyobb egyáltalán.(az agy és a küllők is fújva lettek,nem csak a ráf).
Mondjuk ezek?Petihun írta:Sziasztok!
Tankpadot szeretnék venni a motoromra. Valaki közülletek tett már fel? Ha igen feltenne róla képet milyen lett? Tanácstalan vagyok melyik állna jól a motoromon. Pesti vagyok ha valaki tud olyan motorosboltot ahhol van választék az is nagy segítség lenne. (A futárban nincs a soxban 1-2 de egyik sem tetszett, elég válogatós vagyok)
Itt van 2 kép a motoromról hogy legyen mihez viszonyítani.
Miskolcon vettem egy motoros boltban, a boltos is rendelte vhonnan. 2500 volt, nagyon olcsón adta, mondjuk nem is Honda minőség, de a célnak megfelel és esztétikus. Annyi, hogy 8-as menetű, de csináltam rá egy menetátalakítót és máris használható. Vannak a neten hasonlók, de azok 3000 felett kezdődnek egészen 20.000-ig.m-tom írta:Én is ilyeneket nézegettem.... Hol, mennyi?allllli írta:Ma megvettem álmaim visszapillantó tükrét. A régi Honda tükör (utánzat) az MZ-re is nagyon illik...szerintem![]()
Én is ilyeneket nézegettem.... Hol, mennyi?allllli írta:Ma megvettem álmaim visszapillantó tükrét. A régi Honda tükör (utánzat) az MZ-re is nagyon illik...szerintem![]()
Neked csak a paszta kell?pempelli írta:ezt megtaláltam de egy 90 dkg -os rúd 7000ft náluk,biztos van olcsóbb is.
ezt megtaláltam de egy 90 dkg -os rúd 7000ft náluk,biztos van olcsóbb is.
Szerda környékén,nincsenek itthon a cuccaim.Dreamer írta:Tudnál (akár püben) néhány képet csak az óratartóról?pempelli írta: Eladom ha érdekel!eredetileg azt akartam felrakni de úgy néz ki elmarad.
Tudnál (akár püben) néhány képet csak az óratartóról?pempelli írta: Eladom ha érdekel!eredetileg azt akartam felrakni de úgy néz ki elmarad.
Köszönöm Mesterbambi írta:szép lesz
Aztak*rva...Miklós_88 írta:Már vártam a kérdést![]()
A lényeg, hogy egy nagy esztergagép kell hozzá. Mondjuk egy EU 700-as, amibe 700 [mm] elforduló átmérőjű alkatrészt be tudsz fogni, akár külső oldalról történő szorítással is. Nálam például a tokmány nagyobb volt, mint a 18"-os ráf
20"-os tokmányba a 18"-os felnitHejja_Petya írta:Jó nagy tokmányba a felnit?allllli írta:Lehet csak én nem értem, de ha szétfűzöd és csak a felni marad (központ nélkül), akkor mit fogsz be az eszterga tokmányába?
Jó nagy tokmányba a felnit?allllli írta:Lehet csak én nem értem, de ha szétfűzöd és csak a felni marad (központ nélkül), akkor mit fogsz be az eszterga tokmányába?
Miklós ezen behaltamMiklós_88 írta: Ami kellett hozzá, az egy esztergagép
Köszönöm a segítséged, hát az esztergagép nélkül fogok vele megpróbálkozni, és minden elismerésem gyönyörű lett a felnid.Miklós_88 írta:Szia!Szőke Roland írta:Sziasztok!
Tudnátok tippeket adni ahhoz hogyan, mivel, minek a segítségével tudnám felpolírozni a felniket?
Nálam pont aktuális a dolog, az első felnimmel végeztem is, már csak a hátsó van hátra. Ami kellett hozzá, az egy esztergagép, némi csiszoló papír, fúrógép, polír korong és paszta.
Először fűzd szét a felnit, hogy a küllők közötti részhez is hozzá tudj férni. Utána befogod a ráfot az esztergagépbe, és elkezded lassan forgatni. Forgás közben a 80, 120, 240, 320, 600, 800, 1200-as csiszolóvászonnal szép sorban végigcsiszolod a ráfot hol hossz, hol kereszt irányban, amíg a mély karcoktól kezdve a finomig el nem tűnik minden. Persze csiszolás közben vízzel kell locsolni a vásznakat.
Ha ez kész utána befogod a polír korongot a fúrógépbe, és először a pamut koronggal végigmész a felnin, utána pedig rongy koronggal, amíg teljesen fényes nem lesz. Nekem a felni polírozása 5 munkaórámba tellett, mert elég csúnyán nézett ki a kiindulási alapom.
Persze esztergagép nélkül is meg tudod csinálni, csak akkor beleőszülsz, ha neked kell végig csiszolnod a ráfot![]()
Nagyjából ilyen minőséget tudtam ezzel a módszerrel elérni:
Szia!Szőke Roland írta:Sziasztok!
Tudnátok tippeket adni ahhoz hogyan, mivel, minek a segítségével tudnám felpolírozni a felniket?
I will fix for me and for my friends. Maybe something for sale. Andras send photos of stickers on their motorcycles.K.Imi írta: Are you sell this strickers?
Ezek újra vannak horganyozva. Igen, az alkatrészeket fizikailag le kellett tisztítani, utána zsírtalanítják és mehet a horgany.Hejja_Petya írta:Neked kellett megtisztítani előtte? Rúgót nem egyszerűDreamer írta:Ma hoztam el pár cuccot a felületkezelésről:
Ugye, nem csak nekem tetszik?
Neked kellett megtisztítani előtte? Rúgót nem egyszerűDreamer írta:Ma hoztam el pár cuccot a felületkezelésről:
Ugye, nem csak nekem tetszik?
Dreamer írta:Ma hoztam el pár cuccot a felületkezelésről:
Ugye, nem csak nekem tetszik?
KöszönömDreamer írta:Esetleg itt?Szőke Roland írta:Valaki tudja esetleg az ETZ-hez tartozó színkódokat?
Esetleg itt?Szőke Roland írta:Valaki tudja esetleg az ETZ-hez tartozó színkódokat?
Csiszolópapír az felejtős, mert nem férek vele hozzá mindenhova. No meg nekem még 80-assal se lenne türelmem végigmenni rajta, nemhogy 2000-essel. Lehet, hogy lekenem sósavval, aztán miután szürkére oxidált tőle, lemosom.Patrik írta:2000-es vízpapír,meg sok türelem és nagyon szép lesz,eltűnnek a foltok.
Majdnem polír minőséget lehet vele elérni.Szép sima fényes felület lesz,de nem annyira krómhatású mintha rendesen políroznád.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég