mzgergõ!
hogyan raktad össze a blokkot? hidegen belevertél mindent?
én azt fogom most csinálni hogy valakivel kimaratom a fõtengelysonkához közelebb esõ 6204-es fészkét úgy hogy 6304-es menjen abba is, és akkor így fog kinézni a fõtengely csapágyazás: 6204-6304-H-6304 (H=hajtókar). Csapágyragasztást én megpróbálom (Loctite 641 vagy 638)
http://www.loctite.hu/int_henkel/loctit ... anguage=hu
http://www.loctite.hu/int_henkel/loctit ... anguage=hu, mert igaz hogy a jobb oldali fõtengelycsapágyat (a szóló 6304-est) a baromja normál illesztésûre cserélte, azon kívül mindegyik csapágy gyári volt benne, azonban a váltó csapágyfészkei totál ki vannak kopva, meg a fõtengelysonkához közelebb esõ 6204-es fészke is nagyot kapott, ezért akarom 6304-esre maratni

Nekem azért kell új fõtengely, mert a régi teljesen kinyírta magát, a csapágyak teljesen elforogtak/elforognak rajta

Egyébként én FAG TVH csapágyakat akarok beletenni a fõtengelynek, textilbakelit kosaras csapágyak, és nincs bennük zsír, tehát nem kell kínlódni azzal hogy benzinnel meg ecsettel kimossam belõle, mert, KOYO-ból csak olyat találtam mûanyag kosárral ami gumiporvédõs 2RS és van benne zsír. Igaz a FAG TVH kb 2x drágább a mûanyagkosaras KOYO-tól de nem tudom hogy mennyire lenne gáz ha véletlenül maradna egy kis zsír a futófelületen...
koyo,fag csapágyak pesten:
1116, Budapest Kondorosi út 7.
1119, Budapest Andor u 60.