Blokk
Re: Blokk
Van adhatok.De biztos hogy 6-os kell?pempelli írta:6 mm-es szám beütője nincs valakinek kölcsönbe?
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ezt nekem is csinálja, főleg amikor hideg az olaj.benely írta:amikor már kettesben van, akkor ránt egyet
Re: Blokk
amikor már kettesben van, akkor ránt egyet
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Mikor 1-esből felkapcsolsz 2-esbe?benely írta:Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy mitől lehet az hogy kettesben ránt egyet a gép? Mintha szalajtana egy pillanatra
Kuplung jó, és a sebességet is szépen veszi
Köszi
Talán nem csúsztatod eléggé a kuplungot kiengedéskor? Vagy nem kuplungolsz
Re: Blokk
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy mitől lehet az hogy kettesben ránt egyet a gép? Mintha szalajtana egy pillanatra
Kuplung jó, és a sebességet is szépen veszi
Köszi
Tudnátok abban segíteni, hogy mitől lehet az hogy kettesben ránt egyet a gép? Mintha szalajtana egy pillanatra
Kuplung jó, és a sebességet is szépen veszi
Köszi
Re: Blokk
Köszi a gyors segítséget mindenkinek!!
Re: Blokk
A hogy Pempeli írta a hossz ugyan az de az alsó csapszeg átmérője más TS 28mm az ETZ 32mmkisott92 írta:Sziasztok!
MZ Ts 250/1-esre szeretnék kipufogót tervezni, ha valaki tudna abban segíteni, hogy megmérné ennek a típusnak a hajtókar csapszeg furatainak távolságát, azt megköszönném. Nem vagyok benne biztos, hogy az ETZ 250-nek is megegyezhet-e ez a mérete, ezért is kérek segítséget.
Üdv: Otti
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Távolság ugyan az csak az átmérő nem.kisott92 írta:Sziasztok!
MZ Ts 250/1-esre szeretnék kipufogót tervezni, ha valaki tudna abban segíteni, hogy megmérné ennek a típusnak a hajtókar csapszeg furatainak távolságát, azt megköszönném. Nem vagyok benne biztos, hogy az ETZ 250-nek is megegyezhet-e ez a mérete, ezért is kérek segítséget.
Üdv: Otti
Re: Blokk
Sziasztok!
MZ Ts 250/1-esre szeretnék kipufogót tervezni, ha valaki tudna abban segíteni, hogy megmérné ennek a típusnak a hajtókar csapszeg furatainak távolságát, azt megköszönném. Nem vagyok benne biztos, hogy az ETZ 250-nek is megegyezhet-e ez a mérete, ezért is kérek segítséget.
Üdv: Otti
MZ Ts 250/1-esre szeretnék kipufogót tervezni, ha valaki tudna abban segíteni, hogy megmérné ennek a típusnak a hajtókar csapszeg furatainak távolságát, azt megköszönném. Nem vagyok benne biztos, hogy az ETZ 250-nek is megegyezhet-e ez a mérete, ezért is kérek segítséget.
Üdv: Otti
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Blokk
Harcos írta:Köszönöm, hogy segítettetek!
Kipuf milyen állapotban van? Nincs eltömődve? Magas pattogó üveghangon szól, ha igen akkor oks... Jön erőteljesen ki belőle a füst? Ha megkopogtatod valamivel a kipufogót kongó, csengő hangnak kéne lennie, ha tompa akkor már sok a lerakódás....
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Re: Blokk
Köszönöm, hogy segítettetek!
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
mexás= hagyományos megszakítósHarcos írta:Milyen méretű fúvókát kellene vennem és mit jelent a mexás gyújtás?
gyárilag 120-as vagy 115-ös főfúvóka van a 24-es karbikban. Ha ezektől kisebb, akkor cseréld 120-asra, ha meg 120-as akkor jöhet bele a 125 vagy 130.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
5 századdal nagyobbat mint mi most van.
mexás = megszakítókalapácsos.
mexás = megszakítókalapácsos.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Blokk
Milyen méretű fúvókát kellene vennem és mit jelent a mexás gyújtás?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Első körben főfúvókát cserélnék nagyobbra, ha nem változik, vagy romlik, akkor az elektronikus gyújtást cserélném mexásra.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Blokk
Sziasztok!
Frissen bejáratott ETZ-m nem a várt módon teljesít. A problémám az lenne, hogy 5000-ig tényleg remekül húz, viszont amint a mutató átlépi az 5000-t hirtelen megtorpan a motor és egy kis hatásszünet után újra szép lassan kezd el feljebb pörögni (minél magasabb a sebességfokozat annál jobban érzékelhető). Sajnos így 90 km/h fölé nem is jut el, viszont 150-es hengerszett van rajta 4 felömlővel, Berta dugattyúval (ami rendesen be lett járatva és passzolt is a felszabályozott hengerbe) 24-es karbival, NGK B9HS gyertyálva és elektronikus gyújtás jeladóval. A motor rendesen indul hidegen,melegen. A gyújtás elvileg 3mm-re van állítva. A karbit úgy raktam bele ahogy a dobozból kivettem, nem állítottam el.
Mi lehet a probléma? Esetleg a súbertűt kellene feljebb emelni?
Előre is köszönöm!
Frissen bejáratott ETZ-m nem a várt módon teljesít. A problémám az lenne, hogy 5000-ig tényleg remekül húz, viszont amint a mutató átlépi az 5000-t hirtelen megtorpan a motor és egy kis hatásszünet után újra szép lassan kezd el feljebb pörögni (minél magasabb a sebességfokozat annál jobban érzékelhető). Sajnos így 90 km/h fölé nem is jut el, viszont 150-es hengerszett van rajta 4 felömlővel, Berta dugattyúval (ami rendesen be lett járatva és passzolt is a felszabályozott hengerbe) 24-es karbival, NGK B9HS gyertyálva és elektronikus gyújtás jeladóval. A motor rendesen indul hidegen,melegen. A gyújtás elvileg 3mm-re van állítva. A karbit úgy raktam bele ahogy a dobozból kivettem, nem állítottam el.
Mi lehet a probléma? Esetleg a súbertűt kellene feljebb emelni?
Előre is köszönöm!
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Blokk
Köszi!tiger1342 írta: Katalógus megmondja:
http://support.mz-b.info/etz250/t4-2.htm
A 7-es és 8-as alkatrész:
http://support.mz-b.info/mz/angebot/eng ... hause8.htm
7 O-ring 14x2 96 72 602
8 O-ring 17x2.5 96 72 803
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Katalógus megmondja:kobraCode írta:Sziasztok,
ETZ 250 kuplung oldali deklinél a sebváltónál és a berúgókarnál milyen tömítés van? Tudja valaki annak a méretét?
Köszi.
http://support.mz-b.info/etz250/t4-2.htm
A 7-es és 8-as alkatrész:
http://support.mz-b.info/mz/angebot/eng ... hause8.htm
7 O-ring 14x2 96 72 602
8 O-ring 17x2.5 96 72 803
-
- rolleres
- Hozzászólások: 16
- Csatlakozott: 2012.03.20. 21:42
- MZ-d típusa: TS 250 Deluxe 1975
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Hát akkor lehet félre értettél vagy én írtam le rosszul.allllli írta:Pont az a baj, hogy nagy a holtjátéka, így nem old a tengelykapcsoló. A KRESZ kérdésekben is benne van.imo88 írta:Sziasztok
A TS 250 nél kuplung problémák léptek fel.
Recsegve veszi a sebességeket. illetve ha beteszem sebességbe teljes behúzott kuplungnál is gurul a motor.
A kuplungom nincs elkopva mert bőven van még állítási lehetőség rajta, rengeteg még a holtjátéka.
Azt sejtem hogy a lamelláknak lehet baja megégett vagy iesmi.
De nem vagyok benne biztos.
Egy kis segítséget kérnék hogy mihez kezdjek vele
Előre is köszönöm.
A túl kicsi holtjátéknál pedig csúszik. Akkor jó, ha 2-3 mm-es holtjátéka van a karnak és utána kezd oldani a kuplung.
A karnak semmi holtjátéka sincs úgy állítottam be, ha engedem a kart kifele a végén kezd megindulni a motor.
Ha hagyok neki 2-3 centit akkoris ugyan az a szitu.
ha rakom sebességbe olyan mintha kuplung nélkül váltanék , és be huzott kuplungnál csúszik, nem emel ki rendesen a kuplung.
Re: Blokk
Ma megint szét szedtem.MZsGabi írta:Nem és még így is nehezen jár a váltó.Target írta:Az normális.
Ha tekersz egy kicsit a hátsó keréken, akkor tudsz feljebb váltani.
Lehet megnézem megint a program kapcsoló tengelyt.
Minden fokozatot tudok kapcsolni,de az normális hogy minden fokozat után van egy üres????
Használat közben nem volt!
Re: Blokk
Tudom, hogy nem ide tartozik, de egy olyan embert keresnék aki vállalná egy Mz ts 250 blokk felújitását, ha tudtok valakit aki megbizható szóljatok, szállitani 150km-es kőrzetben tudok, Budapesti vagyok.
Re: Blokk
Ez a csavar volt benne eredetileg is,és csavar nélkül próbálgatom a váltót.kiszsebi írta:Talán túl hosszú a csavar. Szedd ki, úgy próbálj meg váltani. Szinte biztos, hogy menni fog. A próba idejére meg úgysem kell az üres.MZsGabi írta:...az üres állás rögzítő csavart nem tudom teljesen be tekerni kb 3-4mm kellene még de megszorul...
Holnap leveszem a deklit és meg mozgatom még a program kapcsolót.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2824
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Talán túl hosszú a csavar. Szedd ki, úgy próbálj meg váltani. Szinte biztos, hogy menni fog. A próba idejére meg úgysem kell az üres.MZsGabi írta:...az üres állás rögzítő csavart nem tudom teljesen be tekerni kb 3-4mm kellene még de megszorul...
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
Nem és még így is nehezen jár a váltó.Target írta:Az normális.
Ha tekersz egy kicsit a hátsó keréken, akkor tudsz feljebb váltani.
Lehet megnézem megint a program kapcsoló tengelyt.
Re: Blokk
Lehet beragasztottad a programtengelyt?! )
Tekerd ki az üres állás kapcsolót és nézd meg, hogy a váltókar lenyomására elmozdul-e a mögötte hengeres rész.
Ha nem, akkor a kuplung oldalon bontsd le a deknit és próbáld kicsit segíteni az elfordulását. Ha megindul, jó eséllyel működni fog rendesen.[/quote]
Köszi megnézem de ez szerintem már vasárnapi akció lesz.
Majd meg írom a fejleményeket.[/quote]
Szét szedtem ,és meg volt ragadva a program kapcsoló tengelye.Egy kicsit meg ütöttem és meg indult.
De van még problémám ,az üres állás rögzítő csavart nem tudom teljesen be tekerni kb 3-4mm kellene még de megszorul.
Hogy kell állnia a váltónak hogy be tudjam tekerni a csavart?
Még valami álló motornál be tudom rakni egyesbe üresbe meg másodikba,fölfelé tovább nem tudok váltaniez csak azért van mert nem jár a motor vagy szedhetem megint szét?
Tekerd ki az üres állás kapcsolót és nézd meg, hogy a váltókar lenyomására elmozdul-e a mögötte hengeres rész.
Ha nem, akkor a kuplung oldalon bontsd le a deknit és próbáld kicsit segíteni az elfordulását. Ha megindul, jó eséllyel működni fog rendesen.[/quote]
Köszi megnézem de ez szerintem már vasárnapi akció lesz.
Majd meg írom a fejleményeket.[/quote]
Szét szedtem ,és meg volt ragadva a program kapcsoló tengelye.Egy kicsit meg ütöttem és meg indult.
De van még problémám ,az üres állás rögzítő csavart nem tudom teljesen be tekerni kb 3-4mm kellene még de megszorul.
Hogy kell állnia a váltónak hogy be tudjam tekerni a csavart?
Még valami álló motornál be tudom rakni egyesbe üresbe meg másodikba,fölfelé tovább nem tudok váltaniez csak azért van mert nem jár a motor vagy szedhetem megint szét?
Re: Blokk
Kösz de nekem új alátát van raja.Draby írta:Szia! Ezzel én is szoptam , az "golyós" csavaron volt egy alátét, ami már nem töltötte be szerepét, szétnyírodott. Golyó+rugó a csavarba , 1mm vastag alátét a csavarra, betekertem, tökéletes.MZsGabi írta:Sziasztok!
ETZ 250-ről van szó.
Olajat cseréltem a váltóban, ki lett tekerve az üres állás rögzítő csavar is,a rugó és golyó ellenőrzése végett.
A problémám pedig az lett ,hogy nem tudom sebességbe rakni.Ma indultam volna motorozni egyet kicsit járattam hogy melegedjen míg be öltözöm,indulnék el és nem veszi a sebességet.
Se fel fel le.
Az üres állásrögzítőnek lehet hozzá köze?
Vagy valami teljesen más hiba jött elő?
A segítséget előre is köszönöm.
Széles utat!
Úgy hogy ezt ki zárnám.
De azért köszi.
- occsike87
- Simsonos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2012.12.13. 16:31
- MZ-d típusa: Mz etz 125
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Re: Blokk
Én is csináltam már ilyet. Kilöki a felesleget, letörlöd és annyi.intelatom írta:Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy ts250-BE 1liter olajat töltöttem (hajtómüolaj) (tudom saját figyelmetlenség), és menet után arra lettem figyelmes, hogy dől belőle az olaj, igazából nem tudtam eldönteni honnan jöhet mert minden tiszta olaj volt.
Csak ki löki magából a felesleget és nem lesz baj, vagy ilyenkor kell vele valamit csinálni?
Előre is köszönöm!
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Szerintem nem lesz belőle baj. Az más dolog, hogy talán a kuplung is, meg a váltószerkezet is lomhább a több olaj miatt picivel, de kárt nem okoz. Legalább is logikusan gondolkodva nem kellene.intelatom írta:Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy ts250-BE 1liter olajat töltöttem (hajtómüolaj) (tudom saját figyelmetlenség), és menet után arra lettem figyelmes, hogy dől belőle az olaj, igazából nem tudtam eldönteni honnan jöhet mert minden tiszta olaj volt.
Csak ki löki magából a felesleget és nem lesz baj, vagy ilyenkor kell vele valamit csinálni?
Előre is köszönöm!
Re: Blokk
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy ts250-BE 1liter olajat töltöttem (hajtómüolaj) (tudom saját figyelmetlenség), és menet után arra lettem figyelmes, hogy dől belőle az olaj, igazából nem tudtam eldönteni honnan jöhet mert minden tiszta olaj volt.
Csak ki löki magából a felesleget és nem lesz baj, vagy ilyenkor kell vele valamit csinálni?
Előre is köszönöm!
Egy olyan problémám lenne, hogy ts250-BE 1liter olajat töltöttem (hajtómüolaj) (tudom saját figyelmetlenség), és menet után arra lettem figyelmes, hogy dől belőle az olaj, igazából nem tudtam eldönteni honnan jöhet mert minden tiszta olaj volt.
Csak ki löki magából a felesleget és nem lesz baj, vagy ilyenkor kell vele valamit csinálni?
Előre is köszönöm!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Köszönöm.bambi írta:Számit de nem sokat,viszont a kipufogó szelep idő előtti beégését viszont elősegíti.pempelli írta:Srácok tudom nem ide tartozik de hátha kapok választ.
4 ütemű 4 hengeres mocinál (4 az 1 -be kipu)mennyit számít a hátsó dobban lévő fojtás fogyasztás szempontjából.
Teljesen ki van herélve átlátok rajta.
Re: Blokk
Számit de nem sokat,viszont a kipufogó szelep idő előtti beégését viszont elősegíti.pempelli írta:Srácok tudom nem ide tartozik de hátha kapok választ.
4 ütemű 4 hengeres mocinál (4 az 1 -be kipu)mennyit számít a hátsó dobban lévő fojtás fogyasztás szempontjából.
Teljesen ki van herélve átlátok rajta.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Srácok tudom nem ide tartozik de hátha kapok választ.
4 ütemű 4 hengeres mocinál (4 az 1 -be kipu)mennyit számít a hátsó dobban lévő fojtás fogyasztás szempontjából.
Teljesen ki van herélve átlátok rajta.
4 ütemű 4 hengeres mocinál (4 az 1 -be kipu)mennyit számít a hátsó dobban lévő fojtás fogyasztás szempontjából.
Teljesen ki van herélve átlátok rajta.
Re: Blokk
Szia! Ezzel én is szoptam , az "golyós" csavaron volt egy alátét, ami már nem töltötte be szerepét, szétnyírodott. Golyó+rugó a csavarba , 1mm vastag alátét a csavarra, betekertem, tökéletes.MZsGabi írta:Sziasztok!
ETZ 250-ről van szó.
Olajat cseréltem a váltóban, ki lett tekerve az üres állás rögzítő csavar is,a rugó és golyó ellenőrzése végett.
A problémám pedig az lett ,hogy nem tudom sebességbe rakni.Ma indultam volna motorozni egyet kicsit járattam hogy melegedjen míg be öltözöm,indulnék el és nem veszi a sebességet.
Se fel fel le.
Az üres állásrögzítőnek lehet hozzá köze?
Vagy valami teljesen más hiba jött elő?
A segítséget előre is köszönöm.
Széles utat!
Re: Blokk
tiger1342 írta:Lehet beragasztottad a programtengelyt?! )MZsGabi írta: Kipróbáltam de semmi változás.
De viszont lehet hogy nagy balgaságot csináltam!
Ugyanis a blokkból szivárgott az olaj,az üres állás kapcsoló melletti kis "vakdugónál"amit én be ragasztottam,így nem folyik az olajam.
Azóta most akartam menni a mocival lehet ez a hiba forrása?
Tekerd ki az üres állás kapcsolót és nézd meg, hogy a váltókar lenyomására elmozdul-e a mögötte hengeres rész.
Ha nem, akkor a kuplung oldalon bontsd le a deknit és próbáld kicsit segíteni az elfordulását. Ha megindul, jó eséllyel működni fog rendesen.
Köszi megnézem de ez szerintem már vasárnapi akció lesz.
Majd meg írom a fejleményeket.
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Lehet beragasztottad a programtengelyt?! )MZsGabi írta: Kipróbáltam de semmi változás.
De viszont lehet hogy nagy balgaságot csináltam!
Ugyanis a blokkból szivárgott az olaj,az üres állás kapcsoló melletti kis "vakdugónál"amit én be ragasztottam,így nem folyik az olajam.
Azóta most akartam menni a mocival lehet ez a hiba forrása?
Tekerd ki az üres állás kapcsolót és nézd meg, hogy a váltókar lenyomására elmozdul-e a mögötte hengeres rész.
Ha nem, akkor a kuplung oldalon bontsd le a deknit és próbáld kicsit segíteni az elfordulását. Ha megindul, jó eséllyel működni fog rendesen.
Re: Blokk
Kipróbáltam de semmi változás.bambi írta:Lehet hiba az üresjárati csavarnál,esetleg beszorult a golyo a csavarba,és nem eneged így váltani.Tekerd ki a csavart,és teszteld le a váltót. .MZsGabi írta:Sziasztok!
ETZ 250-ről van szó.
Olajat cseréltem a váltóban, ki lett tekerve az üres állás rögzítő csavar is,a rugó és golyó ellenőrzése végett.
A problémám pedig az lett ,hogy nem tudom sebességbe rakni.Ma indultam volna motorozni egyet kicsit járattam hogy melegedjen míg be öltözöm,indulnék el és nem veszi a sebességet.
Se fel fel le.
Az üres állásrögzítőnek lehet hozzá köze?
Vagy valami teljesen más hiba jött elő?
A segítséget előre is köszönöm.
Széles utat!
De viszont lehet hogy nagy balgaságot csináltam!
Ugyanis a blokkból szivárgott az olaj,az üres állás kapcsoló melletti kis "vakdugónál"amit én be ragasztottam,így nem folyik az olajam.
Azóta most akartam menni a mocival lehet ez a hiba forrása?
Re: Blokk
Lehet hiba az üresjárati csavarnál,esetleg beszorult a golyo a csavarba,és nem eneged így váltani.Tekerd ki a csavart,és teszteld le a váltót. .MZsGabi írta:Sziasztok!
ETZ 250-ről van szó.
Olajat cseréltem a váltóban, ki lett tekerve az üres állás rögzítő csavar is,a rugó és golyó ellenőrzése végett.
A problémám pedig az lett ,hogy nem tudom sebességbe rakni.Ma indultam volna motorozni egyet kicsit járattam hogy melegedjen míg be öltözöm,indulnék el és nem veszi a sebességet.
Se fel fel le.
Az üres állásrögzítőnek lehet hozzá köze?
Vagy valami teljesen más hiba jött elő?
A segítséget előre is köszönöm.
Széles utat!
Re: Blokk
Sziasztok!
ETZ 250-ről van szó.
Olajat cseréltem a váltóban, ki lett tekerve az üres állás rögzítő csavar is,a rugó és golyó ellenőrzése végett.
A problémám pedig az lett ,hogy nem tudom sebességbe rakni.Ma indultam volna motorozni egyet kicsit járattam hogy melegedjen míg be öltözöm,indulnék el és nem veszi a sebességet.
Se fel fel le.
Az üres állásrögzítőnek lehet hozzá köze?
Vagy valami teljesen más hiba jött elő?
A segítséget előre is köszönöm.
Széles utat!
ETZ 250-ről van szó.
Olajat cseréltem a váltóban, ki lett tekerve az üres állás rögzítő csavar is,a rugó és golyó ellenőrzése végett.
A problémám pedig az lett ,hogy nem tudom sebességbe rakni.Ma indultam volna motorozni egyet kicsit járattam hogy melegedjen míg be öltözöm,indulnék el és nem veszi a sebességet.
Se fel fel le.
Az üres állásrögzítőnek lehet hozzá köze?
Vagy valami teljesen más hiba jött elő?
A segítséget előre is köszönöm.
Széles utat!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2824
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Olvass vissza kicsit, ott bővebben találsz infót az üresjárat rögzítő golyóról és rugóról...davidgeszt írta:Sziasztok, nekem olyan problémám lenne a kis ETZ-mel hogy amikor be akarom rúgni, beugrik sebességbe. Mikor gurulok vele, akkor is. Hallottam hogy vmi rugót kéne kicserélni rajta. Illetve a váltóm sem olyan pontos,kattanós. Néha nagyon nehezen tudom kivenni egyesből is. Szerintetek érdemes lenne léptetővillákat is cserélni rajta? Előre is köszi a válaszokat.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Nekem 150-es ETZ-n most a napokban ugyanez a hang jött elő, engem is érdekelne mi lehet az....pedro121 írta:Sziasztok!
Biztos, hogy volt már téma, de nem találtam semmit, így hát úgy gondoltam csak megkérdezem.
Olyan problémám lenne, hogy 250-es ETZ kuplungjának enyhén sistergő hangja van mikor behúzom a kuplungot. Mikor elengedem a kuplungkart akkor a hang megszűnik. A kuplung rendesen ki van hézagolva, ez csak pár napja jelent meg egy 600 km-es túra után. Csapágy lenne a ludas? Ebben még 51106-es gyári DDR csapágy van, mert ezen 250-es Trophy kuplung van. Azért furcsállom mert 4 éve használom ezzel a kuplunggal és pont most a túra után jelent meg ez a jelenség, eddig semmi baja nem volt. Működés szempontjából nem tapasztaltam változást. Szépen kiemel, nem csúszik úgy viselkedik mint eddig, csak hanga lett.
Köszönöm előre is a segítséget!
-
- rolleres
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2013.06.22. 12:59
- MZ-d típusa: ETZ 125
Re: Blokk
Sziasztok, nekem olyan problémám lenne a kis ETZ-mel hogy amikor be akarom rúgni, beugrik sebességbe. Mikor gurulok vele, akkor is. Hallottam hogy vmi rugót kéne kicserélni rajta. Illetve a váltóm sem olyan pontos,kattanós. Néha nagyon nehezen tudom kivenni egyesből is. Szerintetek érdemes lenne léptetővillákat is cserélni rajta? Előre is köszi a válaszokat.
Re: Blokk
Ahha, lehet 118 csak a csomagolásán Bing 84/30/110 A volt, ebből gondolhattam. Hát akkor Bambi lesz belőle. Köszönöm!
Re: Blokk
Sziasztok!
Biztos, hogy volt már téma, de nem találtam semmit, így hát úgy gondoltam csak megkérdezem.
Olyan problémám lenne, hogy 250-es ETZ kuplungjának enyhén sistergő hangja van mikor behúzom a kuplungot. Mikor elengedem a kuplungkart akkor a hang megszűnik. A kuplung rendesen ki van hézagolva, ez csak pár napja jelent meg egy 600 km-es túra után. Csapágy lenne a ludas? Ebben még 51106-es gyári DDR csapágy van, mert ezen 250-es Trophy kuplung van. Azért furcsállom mert 4 éve használom ezzel a kuplunggal és pont most a túra után jelent meg ez a jelenség, eddig semmi baja nem volt. Működés szempontjából nem tapasztaltam változást. Szépen kiemel, nem csúszik úgy viselkedik mint eddig, csak hanga lett.
Köszönöm előre is a segítséget!
Biztos, hogy volt már téma, de nem találtam semmit, így hát úgy gondoltam csak megkérdezem.
Olyan problémám lenne, hogy 250-es ETZ kuplungjának enyhén sistergő hangja van mikor behúzom a kuplungot. Mikor elengedem a kuplungkart akkor a hang megszűnik. A kuplung rendesen ki van hézagolva, ez csak pár napja jelent meg egy 600 km-es túra után. Csapágy lenne a ludas? Ebben még 51106-es gyári DDR csapágy van, mert ezen 250-es Trophy kuplung van. Azért furcsállom mert 4 éve használom ezzel a kuplunggal és pont most a túra után jelent meg ez a jelenség, eddig semmi baja nem volt. Működés szempontjából nem tapasztaltam változást. Szépen kiemel, nem csúszik úgy viselkedik mint eddig, csak hanga lett.
Köszönöm előre is a segítséget!
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég