Hellló!
Ismét előjött a korábbiakban leírt problémám. A motor a garázstól nem messze lefulladt. Újra indítottam, kicsit dadogott elindultam, aztán megint lefulladt... indítottam, kicsit dadog, kicsit járatom a gázt, aztán megint leáll... Ezt eljátszotta 20 percen keresztül, még meg nem untam és elkezdtem keresni a hibát...,de nem találtam. Az úszóházba volt benya, kapott új tűszelepet, ha esetleg felakadna és azért fulladna, de nem javult.... A karbin már hibát nem találtam, benzinszint elméletileg jó, benya lefolyik és akkor is volt benne, mikor szopatott és a gyertyán is volt nafta... Marad a gyújtás oldala, amihez nem értek.... :/
Másfél-két óra szerelgetés és indítgatás után, az aksimban 10.4 Volt volt. Ezek után nem csoda ha már nem indulna, de még ekkor is játszotta, hogy ha pár percet vártam indított járt pár másodpercig aztán fulladás... Pár nappal korábban is mértem már 11.x voltot az aksin, szóval már az is gyenge. Akkor nem indítgattam sokat, szóval azért se szívhatta le...
Kérdésem,hogy gyenge aksi, ha már egyszer beindul a moci és töltésvisszajelző lámpa is elalszik, akkor okozhat-e valamilyen, netán ilyen tüneteket??? Vagy amíg be tudom indítani vele a mocit, addig nem számít?
Várnék további tippeket, mert eddig nem sikerült megoldani a dolgot... (Szerintem ilyen félrekábelezés és hasonlóak nem lehetnek, mert 2-3 hete csinálja ezt a mocit, egy hegyi túra óta, előtte több 100 km-en keresztül nem volt gond....)
Köszönöm előre is!