Neked... Neked van ilyen ETZ250/1 a motorod leírásánál....steev94 írta:ezt most kinek írtad ?:Dsunbim írta:Most nézem az avatarod alatti tipus leírást.
Te, Pisti. Olyan nincs hogy ETZ250/1 !
Vagy ETZ-d van , vagy pereggyesed !V. mindkettő?
Esetleg valami ritka hibrid? ... Most melyik szart be?
12V-os a rendszer , vagy 6V-os ?
Elektronika topik - a pokol kapuja
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- rolleres
- Hozzászólások: 19
- Csatlakozott: 2013.07.29. 23:54
- MZ-d típusa: Mz Etz 251
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye Tát
Re: Elektronika
ezt most kinek írtad ?:Dsunbim írta:Most nézem az avatarod alatti tipus leírást.
Te, Pisti. Olyan nincs hogy ETZ250/1 !
Vagy ETZ-d van , vagy pereggyesed !V. mindkettő?
Esetleg valami ritka hibrid? ... Most melyik szart be?
12V-os a rendszer , vagy 6V-os ?
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika
Most nézem az avatarod alatti tipus leírást.
Te, Pisti. Olyan nincs hogy ETZ250/1 !
Vagy ETZ-d van , vagy pereggyesed !
V. mindkettő?
Esetleg valami ritka hibrid? ... Most melyik szart be?
12V-os a rendszer , vagy 6V-os ?
Te, Pisti. Olyan nincs hogy ETZ250/1 !
Vagy ETZ-d van , vagy pereggyesed !


12V-os a rendszer , vagy 6V-os ?
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- rolleres
- Hozzászólások: 19
- Csatlakozott: 2013.07.29. 23:54
- MZ-d típusa: Mz Etz 251
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye Tát
Re: Elektronika
Hát akkor mit ? 

- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika
Jaj,bocsánat.steev94 írta: Ezt hogy érted hogy privátban ?


...
Na, ezt rakd össze

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- rolleres
- Hozzászólások: 19
- Csatlakozott: 2013.07.29. 23:54
- MZ-d típusa: Mz Etz 251
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye Tát
Re: Elektronika
Ezt hogy érted hogy privátban ?sunbim írta:Hmm. Én mindig az olcsóbb megoldástól szoktam indulni. Kontakthiba, kábelszakadás , testhiba stb a drágábbig.steev94 írta:Már gondolkodtam rajta . De most hogy mondod ez leszNincs töltésem és úgy néz ki hogy a kábelekkel van a baj :/ már forgó részt is lecseréltem és semmi :/
![]()
Nem baj ha nem értesz hozzá, csak legyél következetes. Amit már leírtunk, és én privátban, azokat rakd össze logikailag!!
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika
Hmm. Én mindig az olcsóbb megoldástól szoktam indulni. Kontakthiba, kábelszakadás , testhiba stb a drágábbig.steev94 írta:Már gondolkodtam rajta . De most hogy mondod ez leszNincs töltésem és úgy néz ki hogy a kábelekkel van a baj :/ már forgó részt is lecseréltem és semmi :/

Nem baj ha nem értesz hozzá, csak legyél következetes. Amit már leírtunk, és én privátban, azokat rakd össze logikailag!!
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- rolleres
- Hozzászólások: 19
- Csatlakozott: 2013.07.29. 23:54
- MZ-d típusa: Mz Etz 251
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye Tát
Re: Elektronika
Már gondolkodtam rajta . De most hogy mondod ez lesz
Nincs töltésem és úgy néz ki hogy a kábelekkel van a baj :/ már forgó részt is lecseréltem és semmi :/

- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Elektronika
Akkor miért nem javítod meg a régit. Pár forint a csúszósaru darabja, vezetéket bontasz valami mtk kábelből, kés és kombináltfogó meg csak van kéznél...steev94 írta:az a baj hogy az új az drága am köszi a gyors válaszod
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika
Ok.
A tieddel mi történt? Teljes hosszában leégett a köteg?
Hogy a használtadat egy másik használtra lecserélnéd?
A tieddel mi történt? Teljes hosszában leégett a köteg?

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- rolleres
- Hozzászólások: 19
- Csatlakozott: 2013.07.29. 23:54
- MZ-d típusa: Mz Etz 251
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye Tát
Re: Elektronika
az a baj hogy az új az drága am köszi a gyors válaszod 

- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika
Asszem Bakimáté a ,,kábel királyunk,, . Ő gyártja a kábelköteget. Tehát új. Valahol hirdet is itt a honlapon. 

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- rolleres
- Hozzászólások: 19
- Csatlakozott: 2013.07.29. 23:54
- MZ-d típusa: Mz Etz 251
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye Tát
Re: Elektronika
nincs valakinek eladó kábelezése ? nagyon fontos lenne.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Leveszed a fedelét, és ránézel az érintkezőkre.takzol írta:Köszönöm Gabsic, ha sikerül szereznem, lehet, hogy még foglak "zaklatni" a bekötéssel kapcsolatban. Tekintettel arra, hogy igen analfabéta vagyok szerelés területén.
Egyébként a régi elektromechanikus szabályzóm van, eredeti. Hosszabb utakra is szoktam menni és tartok a meghibásodásától, ezért szeretném bebiztosítani magam. Meddig él egy eredeti ETZ fesszab? Egy alig használt , bontatlan kis ETZ-m van 16000 km -rel.
Az eddigi segítséget nagyon köszönöm, üdv.: takzol
Ha nincs kopásnak, beéégésnek nyoma, akkor még örök élet + 1 nap.
Inkább az szokott gond lenni, hogy időnként után kell állítani a rugók előfeszítettségén (20 év után kb pont aktuális)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Elektronika
Köszönöm Gabsic, ha sikerül szereznem, lehet, hogy még foglak "zaklatni" a bekötéssel kapcsolatban. Tekintettel arra, hogy igen analfabéta vagyok szerelés területén.
Egyébként a régi elektromechanikus szabályzóm van, eredeti. Hosszabb utakra is szoktam menni és tartok a meghibásodásától, ezért szeretném bebiztosítani magam. Meddig él egy eredeti ETZ fesszab? Egy alig használt , bontatlan kis ETZ-m van 16000 km -rel.
Az eddigi segítséget nagyon köszönöm, üdv.: takzol
Egyébként a régi elektromechanikus szabályzóm van, eredeti. Hosszabb utakra is szoktam menni és tartok a meghibásodásától, ezért szeretném bebiztosítani magam. Meddig él egy eredeti ETZ fesszab? Egy alig használt , bontatlan kis ETZ-m van 16000 km -rel.
Az eddigi segítséget nagyon köszönöm, üdv.: takzol
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Hátha még aktuálissnjeno írta:Üdvözletem!
Arra lennék kíváncsi, hogy ETZ 125-re lehet valahogy angel eye elsö lámpát rakni? Ilyesmire gondolok: http://www.youtube.com/watch?v=Wn47bIYK2a4
http://racing-bazar.hu/alkatresz/lampa- ... lampa_1_db
(nincs közöm a hirdetéshez...)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Szia!
A ráírt adatok alapján ez is jó lehet de nem tudom ez mibe való. A Skoda 120-asé a a PAL Magneton 443.116-419.071 típus, én ezt szoktam venni, már kb 10 motorba raktam ilyet, gond nélkül.
Amit te mutattál, az a 070 végű, más, de ettől lehet jó.
A Skoda szabályzóról: bekötése annyiban más, mint a gyárinak, hogy a diódahídról a feszszabra menő + vezetéket egyszerűen a biztitáblára dugod (és a gyári feszszabról a biztitáblára menő + vezetéket pedig elteszed emlékbe).
Egyébként így néz ki:
http://2.bp.blogspot.com/_JsBCDBIbgQc/T ... GE_238.jpg
Egyébként nem tudom neten mennyiért találtad, én bontókban max 500Ft-ot szoktam érte adni.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
Hogyne lehetne a 2 golf a megoldás! 18 ezer körül van újan párban! Én csak azért nem vettem meg... 

Re: Elektronika
Üdvözletem!
Arra lennék kíváncsi, hogy ETZ 125-re lehet valahogy angel eye elsö lámpát rakni? Ilyesmire gondolok: http://www.youtube.com/watch?v=Wn47bIYK2a4
Arra lennék kíváncsi, hogy ETZ 125-re lehet valahogy angel eye elsö lámpát rakni? Ilyesmire gondolok: http://www.youtube.com/watch?v=Wn47bIYK2a4
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Szélességben van pár (3-4) milliméter különbség, de ettől egyébként egyébként szépen bepasszol. KEresek képet, és dobok át.takzol írta:Köszönöm "gabsic" a gyors választ. A Skoda szabályzója talán pontosan felszerelhető a régi helyére?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Elektronika
Nekem IFA fesszabályzó van benne, az is illik a helyére.
Re: Elektronika
Köszönöm "gabsic" a gyors választ. A Skoda szabályzója talán pontosan felszerelhető a régi helyére?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Igen, ugyanúgy, feltéve, hogy nem valamilyen, 6 diódás generátorhoz való szabályzót használsz (pl régi zsiguli szabályzója)takzol írta:Tisztelt Fórumozók!
Ha elektronikus feszültségszabályozó van a motorban, a töltésjelző lámpa ugyanúgy működik, mint a mechanikus esetében? Készülök ilyet beépíttetni én is a kis ETZ-be.
Üdv.
Ami ajánlott: bármely autó szabályzója aminek gerjesztődiódás generátorja van. Kb 1000x megbízhatóbb, és jobb, mint a feketedobozos kisipari csoda, és ez a legolcsóbb megoldás is egyben. (ha a rögzítéssel nem akarsz bajlódni, akkor gyári Skoda 120 elektronikus külső szabályzót keress - bontóban kb 500Ft)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Elektronika
Tisztelt Fórumozók!
Ha elektronikus feszültségszabályozó van a motorban, a töltésjelző lámpa ugyanúgy működik, mint a mechanikus esetében? Készülök ilyet beépíttetni én is a kis ETZ-be.
Üdv.
Ha elektronikus feszültségszabályozó van a motorban, a töltésjelző lámpa ugyanúgy működik, mint a mechanikus esetében? Készülök ilyet beépíttetni én is a kis ETZ-be.
Üdv.
Re: Elektronika
Készül az elektronikus fesz szabályozó (Köszi Szabi), a LED-es áramgenerátoros hátsó lámpa, és a 6V-os automata akksi töltő.


- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Elektronika
Nem biztos, lehet h csak én nyúltam mellé vele. A tied lehet h friss, de az enyém ki tudja hány hónapot vagy évet állt egy raktárban...vagy csak eleve hibás volt.csabyka88 írta:Húh, nekem is ez a JP Moto van, bár én nem a TESCO-ban vettem. Ezek szerint jól mellényúltam vele?! Eddig nem volt baja, igaz, még csak 2 hónapja használom...bébé írta: Köszi szépen, akkor ezt most kihagyom!
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: 2011.07.11. 20:35
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Re: Elektronika
Köszönöm a választ....sunbim írta:A másik forgórésszel. Ugye. Mert van ez és van az állórész!
Gyártási szórásból is adódhat az eltérés. De ez szerintem nincs több +-10%-nál, lehet sokat is mondtam.
Még egy 5let: Forraszd újra az állórész 3kivezetését (a lakkozott rézhuzalon). Lehet szemmel nem látod, de ott elég sokunknak elrepedt a forrasztás.
Széles utat...
Üdv. Dárgo
Üdv. Dárgo
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika
A másik forgórésszel. Ugye. Mert van ez és van az állórész!
Gyártási szórásból is adódhat az eltérés. De ez szerintem nincs több +-10%-nál, lehet sokat is mondtam.
Még egy 5let: Forraszd újra az állórész 3kivezetését (a lakkozott rézhuzalon). Lehet szemmel nem látod, de ott elég sokunknak elrepedt a forrasztás.
Gyártási szórásból is adódhat az eltérés. De ez szerintem nincs több +-10%-nál, lehet sokat is mondtam.
Még egy 5let: Forraszd újra az állórész 3kivezetését (a lakkozott rézhuzalon). Lehet szemmel nem látod, de ott elég sokunknak elrepedt a forrasztás.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: 2011.07.11. 20:35
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Re: Elektronika
sunbim :Látom kettő ötvenes ETZ-d van. Alapjáraton ne is várj töltést!
Üdv.
Ezzel kapcsolatban csak egy kérdésem van, akkor hogy hogy a másik generátor és az eredeti fesz.szab alapjáraton is adott töltést az akksinak, legalább is nem világított a lámpa.
2000-2500-as fordulaton már termel áramot a generátor.
Üdv.
Ezzel kapcsolatban csak egy kérdésem van, akkor hogy hogy a másik generátor és az eredeti fesz.szab alapjáraton is adott töltést az akksinak, legalább is nem világított a lámpa.
2000-2500-as fordulaton már termel áramot a generátor.
Széles utat...
Üdv. Dárgo
Üdv. Dárgo
- csabyka88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 389
- Csatlakozott: 2012.06.04. 10:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Hahót (Zala megye)
Re: Elektronika
Húh, nekem is ez a JP Moto van, bár én nem a TESCO-ban vettem. Ezek szerint jól mellényúltam vele?! Eddig nem volt baja, igaz, még csak 2 hónapja használom...bébé írta: Köszi szépen, akkor ezt most kihagyom!
"El innen rablók, ez az én Hazám...!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.11.10. 00:31
- MZ-d típusa: mz ts 250/1
- Tartózkodási hely: Zala megye Borsfa
Re: Elektronika
PÜ ment!gesszti írta:Nem jársz Keszthelyen? A Tapolcai úton van egy kis akksibolt. Ott van olcsón fehércsomagos banner akksi. Olcsó, és jól bírja a strapát. Ha kell, megnézem, milyen van most nála. Mekkora kellene neked?bébé írta:Köszi szépen, akkor ezt most kihagyom!
"az élet olyan mint a motor, ha nem megy be kell rúgni"
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika
Látom kettőötvenes ETZ-d van. Alapjáraton ne is várj töltést!
Kb 1500-1800tól kezd tölteni. Ha e felett, akkor ez már baj.
Mi az hogy csak fordulaton? 3000? 4000??
Kb 1500-1800tól kezd tölteni. Ha e felett, akkor ez már baj.
Mi az hogy csak fordulaton? 3000? 4000??

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: 2011.07.11. 20:35
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Re: Elektronika
Üdv.
Új forgórészt és, új fesz.szabot raktam a motoromba, de alapjáraton nincs töltésem, csak fordulaton. Az akkumlátor teljesen új. Mi okozhatja ezt? Hol keressem a hibát?
Új forgórészt és, új fesz.szabot raktam a motoromba, de alapjáraton nincs töltésem, csak fordulaton. Az akkumlátor teljesen új. Mi okozhatja ezt? Hol keressem a hibát?
Széles utat...
Üdv. Dárgo
Üdv. Dárgo
Re: Elektronika
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... cle&id=363
Ezt a feszabályozót valaki megépítette? Hogy bírja neki? Gyári alkatrészekkel, amiket a tervező elképzelt? (KY708, BD243...)
Ezt a feszabályozót valaki megépítette? Hogy bírja neki? Gyári alkatrészekkel, amiket a tervező elképzelt? (KY708, BD243...)
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Elektronika
Nem jársz Keszthelyen? A Tapolcai úton van egy kis akksibolt. Ott van olcsón fehércsomagos banner akksi. Olcsó, és jól bírja a strapát. Ha kell, megnézem, milyen van most nála. Mekkora kellene neked?bébé írta:Köszi szépen, akkor ezt most kihagyom!
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.11.10. 00:31
- MZ-d típusa: mz ts 250/1
- Tartózkodási hely: Zala megye Borsfa
Re: Elektronika
Köszi szépen, akkor ezt most kihagyom!allllli írta:Nekem volt JP Moto akksim. Tavaly júliustól szeptemberig volt jó. Utána magától elkezdett romlani az állapota. Nem bírta állóhelyben a dudát index stb. A világítások felkapcsolva azonnal halványulni kezdtek. És egyre rosszabb lett. Most Varta van benne 5 Ah-s 4900-ért vettem márciusban...semmi baja.bébé írta:Sziasztok!
A Tescoban most akciós aksi 4690 HUF, JP Moto. Valakinek tapasztalat, érdemes rá beruházni?
Válaszokat köszönöm!
bébé

"az élet olyan mint a motor, ha nem megy be kell rúgni"
-
- rolleres
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2013.05.06. 09:03
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Re: Elektronika
át van alakítva, de a főtengely nem jön ki annyit, hogy rá tudjam tennigesszti írta:A babszi forgórész azért nem passzol mz főtengelyéhez, mert babetta főtengelyhez készítették. Át kell alakítani. Vidd el megfelelő szakemberhez, aki tudja, hogy mit kell vele csinálni. A közdarabot a blokkra kell felfogatni...CselliStunt írta:Sziasztok!
Az a problémám, hogy a babetta gyújtás lendkereke nem passzol az etz főtengelyéhez. Úgy értem, hogy a főtengely túl rövid, és emiatt nem megy rá a lendkerék. A másik baj a közdarab, hova kell felfogatni?
köszi előre is


Re: Elektronika
sziasztok
segítséget szeretnék kérni most vettem egy 250 mzt és nincs töltésem
ha leveszem az aksiról a sarut akkor leáll a motor és ha a világítást is rákapcsolom olyan mintha levenném gyujtásról szerintetek hol lehet a hiba a töltéslámpám is világít
segítséget szeretnék kérni most vettem egy 250 mzt és nincs töltésem
ha leveszem az aksiról a sarut akkor leáll a motor és ha a világítást is rákapcsolom olyan mintha levenném gyujtásról szerintetek hol lehet a hiba a töltéslámpám is világít
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Elektronika
Nekem volt JP Moto akksim. Tavaly júliustól szeptemberig volt jó. Utána magától elkezdett romlani az állapota. Nem bírta állóhelyben a dudát index stb. A világítások felkapcsolva azonnal halványulni kezdtek. És egyre rosszabb lett. Most Varta van benne 5 Ah-s 4900-ért vettem márciusban...semmi baja.bébé írta:Sziasztok!
A Tescoban most akciós aksi 4690 HUF, JP Moto. Valakinek tapasztalat, érdemes rá beruházni?
Válaszokat köszönöm!
bébé
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.11.10. 00:31
- MZ-d típusa: mz ts 250/1
- Tartózkodási hely: Zala megye Borsfa
Re: Elektronika
Sziasztok!
A Tescoban most akciós aksi 4690 HUF, JP Moto. Valakinek tapasztalat, érdemes rá beruházni?
Válaszokat köszönöm!
bébé
A Tescoban most akciós aksi 4690 HUF, JP Moto. Valakinek tapasztalat, érdemes rá beruházni?
Válaszokat köszönöm!
bébé
"az élet olyan mint a motor, ha nem megy be kell rúgni"
Re: Elektronika
Köszönet szketo hozzászólásának kicseréltem az akksi vezetékeit és hihetetlen de tompitottal rendesen világit az irányjelzőm és reflektorral is eddig azt hittem a töltéssel van gond hát köszi mégegyszer erre soha nem gondoltam volna:):)
A végtelenbe és még tovább!
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 75
- Csatlakozott: 2012.08.16. 18:25
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Elektronika
Vitatkoznék. A WD40 tökéletesen jó kontakt spray-nek, én 10 éve használom ilyen célra (nem üzemszerűen). Szénkefét, sarut, kapcsolót befújni -természetesen mértékkel- tökéletesen megfelel!gesszti írta:A wd40 NEM(!) kontaktspré! Ilyen célra rendes kontaktsprét kell használni, vagy ami mégjobb, zsírsprét, ami egy fehér trutyit képez a csatlakozón, ezzel elzárja a levegőtől az érintkező felületeket, lassabban korrodálódnak.csabyka88 írta:A 6V-os rendszernél vegyétek figyelembe, hogy a 12V-tal ellentétben dupla akkora áramok folynak ugyanolyan teljesítmény mellett, ezért az érintkezési pontok jobban szeretnek oxidálódni, magyarán gyakrabban kell fújkálni WD40-nel. (Szerintem ez volt az egyik ok, amiért 12V-osra tértek át az autóknál és a motoroknál is.)
Ha rendes kontakt Spray-t használtam pl sarukra, akkor úgy elkezdett oxidálódni, mint az állat, ugyan ez a kapcsolóknál.
- csabyka88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 389
- Csatlakozott: 2012.06.04. 10:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Hahót (Zala megye)
Re: Elektronika
"Nedvesség kiszorító, korróziógátló, védő..." a WD40 is, de nem vitatkozni akarok, hogy mi a rendes, meg mi a nem rendes. Mindezektől függetlenül a 6V-os rendszer sokkal inkább korrodálódik, szóval gyakrabban kell fújkálni a kapcsolódási pontokat.gesszti írta: A wd40 NEM(!) kontaktspré! Ilyen célra rendes kontaktsprét kell használni, vagy ami mégjobb, zsírsprét, ami egy fehér trutyit képez a csatlakozón, ezzel elzárja a levegőtől az érintkező felületeket, lassabban korrodálódnak.
"El innen rablók, ez az én Hazám...!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Elektronika
A babszi forgórész azért nem passzol mz főtengelyéhez, mert babetta főtengelyhez készítették. Át kell alakítani. Vidd el megfelelő szakemberhez, aki tudja, hogy mit kell vele csinálni. A közdarabot a blokkra kell felfogatni...CselliStunt írta:Sziasztok!
Az a problémám, hogy a babetta gyújtás lendkereke nem passzol az etz főtengelyéhez. Úgy értem, hogy a főtengely túl rövid, és emiatt nem megy rá a lendkerék. A másik baj a közdarab, hova kell felfogatni?
köszi előre is
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Elektronika
A wd40 NEM(!) kontaktspré! Ilyen célra rendes kontaktsprét kell használni, vagy ami mégjobb, zsírsprét, ami egy fehér trutyit képez a csatlakozón, ezzel elzárja a levegőtől az érintkező felületeket, lassabban korrodálódnak.csabyka88 írta:A 6V-os rendszernél vegyétek figyelembe, hogy a 12V-tal ellentétben dupla akkora áramok folynak ugyanolyan teljesítmény mellett, ezért az érintkezési pontok jobban szeretnek oxidálódni, magyarán gyakrabban kell fújkálni WD40-nel. (Szerintem ez volt az egyik ok, amiért 12V-osra tértek át az autóknál és a motoroknál is.)
-
- rolleres
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2013.05.06. 09:03
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Re: Elektronika
Sziasztok!
Az a problémám, hogy a babetta gyújtás lendkereke nem passzol az etz főtengelyéhez. Úgy értem, hogy a főtengely túl rövid, és emiatt nem megy rá a lendkerék. A másik baj a közdarab, hova kell felfogatni?
köszi előre is
Az a problémám, hogy a babetta gyújtás lendkereke nem passzol az etz főtengelyéhez. Úgy értem, hogy a főtengely túl rövid, és emiatt nem megy rá a lendkerék. A másik baj a közdarab, hova kell felfogatni?
köszi előre is

- csabyka88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 389
- Csatlakozott: 2012.06.04. 10:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Hahót (Zala megye)
Re: Elektronika
A 6V-os rendszernél vegyétek figyelembe, hogy a 12V-tal ellentétben dupla akkora áramok folynak ugyanolyan teljesítmény mellett, ezért az érintkezési pontok jobban szeretnek oxidálódni, magyarán gyakrabban kell fújkálni WD40-nel. (Szerintem ez volt az egyik ok, amiért 12V-osra tértek át az autóknál és a motoroknál is.)
"El innen rablók, ez az én Hazám...!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Elektronika
Nekem is problémáim voltak a töltéssel és ha ,,,mert ugye muszáj nappal is világítani,,,,,,!!!.. akkor a bekapcsolt irányjelzöm szinte alig látszott.Aztán ezt elpanaszoltam egy elektromossághoz értő egyénnek.Javaslata az volt hogy a frankó 0.75 gyári vezetéket cseréljem.A test vezetéket 4-esre,az irányjelzőkét 1.5-re.Én ennek dacára a test vezetéket 6-ra a pozitívot 4-esre cseréltem.Tapasztalatom jóbb lett a töltés is és most már ha világítás mellett is jól látható az irányjelzők működése is.Nem pislákolgat mint előtte.Kicsit hülyén néz ki a vaskos kábel már ami nem nagyon látszik kívülről,,,,,!!??.. de, így legalább meg van a megfelelő áram ellátás a megfelelő keresztmetszetű vezetéken.Hogy ez hosszú távon hogy válik be????
.....később a tapasztalatok alapján leírom....
..Ja!!! és itt is van egy jó használható tipp szerintem....??http://www.youtube.com/watch?v=4CTxzVvp04Q


,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
- Target
- Simsonos
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2013.05.01. 17:11
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Elektronika
Igazából nekem is bemásolták, nem is olyan régen.
A 2. oldalon megtalálható
A 2. oldalon megtalálható

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 4 vendég