Üzemanyagellátás
Re: Üzemanyagellátás
Az nagyon jó. Nem tudom mi lehet a baj,pedig a motor szép,gyári állapotban van,egy idős bácsitól vettem nemrég.
- occsike87
- Simsonos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2012.12.13. 16:31
- MZ-d típusa: Mz etz 125
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Re: Üzemanyagellátás
Hali. Nekem is 125 ösöm van. Hosszú távon 70-80 között hajva 2,8 körül eszik 100 on. Valami nem pàlya a géppel.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok.
Nem régóta vagyok mz tulajdonos. (125 ccm)
Tegnap elősször mentem vele hosszabb távot és sokallom kicsit a fogyasztást.
76 km-t mentem és 4,2 l-t fogyasztott. átlag 70-80 km/h-val.
Ez így természetes?
Nem régóta vagyok mz tulajdonos. (125 ccm)
Tegnap elősször mentem vele hosszabb távot és sokallom kicsit a fogyasztást.
76 km-t mentem és 4,2 l-t fogyasztott. átlag 70-80 km/h-val.
Ez így természetes?
- ötvöscsöpi
- Simsonos
- Hozzászólások: 147
- Csatlakozott: 2012.05.25. 19:38
- MZ-d típusa: TS125 Standard
Re: Üzemanyagellátás
Láttatlanban csak azt tudom mondani, hogy a 100, 70, 70, 40 -es kombinációval nem lősz mellé..
Az eltérések nem nagyok a különböző kombinációknál. Az hogy a te gépedhez precízen melyik a jó, az csak a nagy Öreg tudja megmondani, függ a karbi állapotától, típusától(valszeg ilyen van BVF 22 N 2-2), attól hogy milyen lánckerekek vannak fenn, a gyújtás, gyertya, kipufogó és a henger állapotától, az üzemanyagtól....még attól is hány kiló vagy
szerintem ennyire nem kell belemászni.
Az eltérések nem nagyok a különböző kombinációknál. Az hogy a te gépedhez precízen melyik a jó, az csak a nagy Öreg tudja megmondani, függ a karbi állapotától, típusától(valszeg ilyen van BVF 22 N 2-2), attól hogy milyen lánckerekek vannak fenn, a gyújtás, gyertya, kipufogó és a henger állapotától, az üzemanyagtól....még attól is hány kiló vagy
szerintem ennyire nem kell belemászni.
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Üzemanyagellátás
Köszi az infókat! Közben pont hallottam mástól is, hogy karbi típustól is függ, az enyém ugye BVF, de nem tudom hányas! :/ (fejből most nem tudom) Amúgy 1987-be lett forgalomba állítva... ez esetleg mond neked valamit?ötvöscsöpi írta:Nem szép dolog tőlem, de most jól bekavarok
Szal az ETZ125-nél a 115-ös főfúvóka is gyári.
Évjárattól függően változgatták a fúvóka kombinációkat
22 N 2-1, majd később 22 N 2-2-es karbival gyárották. Bármilyen hihetetlen, de foglalkoztak a káros anyag kibocsátással, 1990-től volt így pl: fő 115, tű 70, indító 70, alapj. 35
további verziók:
100, 70, 70, 35
100, 65, 75, 40
100, 70, 70, 40
100, 70, 70, 50
http://www.manualedereparatie.info/hu/categorii/MZ.html
infók innen
Amúgy azzal a kombinációval is mennie kell a gépnek, nem kell félni tőle, h gyengébb lesz.. Sőt! Ráadásul még kevesebbet is ehet..
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- ötvöscsöpi
- Simsonos
- Hozzászólások: 147
- Csatlakozott: 2012.05.25. 19:38
- MZ-d típusa: TS125 Standard
Re: Üzemanyagellátás
Nem szép dolog tőlem, de most jól bekavarok
Szal az ETZ125-nél a 115-ös főfúvóka is gyári.
Évjárattól függően változgatták a fúvóka kombinációkat
22 N 2-1, majd később 22 N 2-2-es karbival gyárották. Bármilyen hihetetlen, de foglalkoztak a káros anyag kibocsátással, 1990-től volt így pl: fő 115, tű 70, indító 70, alapj. 35
további verziók:
100, 70, 70, 35
100, 65, 75, 40
100, 70, 70, 40
100, 70, 70, 50
http://www.manualedereparatie.info/hu/categorii/MZ.html
infók innen
Amúgy azzal a kombinációval is mennie kell a gépnek, nem kell félni tőle, h gyengébb lesz.. Sőt! Ráadásul még kevesebbet is ehet..
Szal az ETZ125-nél a 115-ös főfúvóka is gyári.
Évjárattól függően változgatták a fúvóka kombinációkat
22 N 2-1, majd később 22 N 2-2-es karbival gyárották. Bármilyen hihetetlen, de foglalkoztak a káros anyag kibocsátással, 1990-től volt így pl: fő 115, tű 70, indító 70, alapj. 35
további verziók:
100, 70, 70, 35
100, 65, 75, 40
100, 70, 70, 40
100, 70, 70, 50
http://www.manualedereparatie.info/hu/categorii/MZ.html
infók innen
Amúgy azzal a kombinációval is mennie kell a gépnek, nem kell félni tőle, h gyengébb lesz.. Sőt! Ráadásul még kevesebbet is ehet..
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Üzemanyagellátás
Veszy2107 írta:Így most már jól látom a dolgokat szerintetek?allllli írta:És a fűfúvóka 125-ösnél csak 100-as. 150-be meg 120-as.
Kicseréltem a karbiban mindent, amit tudtam és most már tudatosan átvizsgáltam!
A tú fúvóka az jó volt 70-es a fő fúvóka 115-ös volt, betettem a gyári 100-at. Kicseréltem a hidegindító fúvókát, az eredeti méret már nem látszott mert szét volt menve a fúvóka feje, de betettem a gyári 70-est és azért kisebbnek tűnik a furat, mint ami benne volt. Még egy üresjárati fúvókát kell cserélnem az most 35-ös egy 40-esre!
Még nem tudtam kipróbálni a motort, de szerintetek teljesítménybe mennyit fog csökkeni a 115 főfúvóka helyett hogy betettem a gyári 100-ast?? Ez azért egy kicsit aggaszt, hogy nem fog menni úgy.... Továbbá az 35-ös üresjáratit ha kicserélem a gyári 40-re, akkor fog jelentkezni valahol, mi lehet ezeknek a hatásai?
Köszi!!!
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Üzemanyagellátás
Na kezd összeállni a kép!allllli írta:És a fűfúvóka 125-ösnél csak 100-as. 150-be meg 120-as.
A tűfúvókám 70-es, ez ugye a fészke a súbertűnek. Ebbe megy bele a főfúvóka, azt már nem láttam mi van ráírva, de vettem egy 100-at...
A tűszelepem 130-as, de a boltos szerint az mind1 hányas csak mennyen át rajta a benzin és zárjon rendesen.....
Vettem még tartalékba egy 70-es indító fúvókát.... (Az alaktészeket nem én vettem meg személyesen, hanem megvetettem, mert dolgozok.)
Ez az indítófúvóka lenne ami a karbi aljába van becsavarva ugye!?
És akkor lenne még egy üresjárati fúvóka, ami egy hosszabb "pálca" jellegű fúvóka ami gyárilag 40-es és ez a tűfúvóka mellett van!?
Így most már jól látom a dolgokat szerintetek?
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
És a fűfúvóka 125-ösnél csak 100-as. 150-be meg 120-as.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Talán az úszó az egyetlen olyan alkatrész ami után gyártottba is használható"nekem eddig nem volt ezzel problémám és egy két helyen lehet kapni német feliratosat(szép fehér dobozkába van) ha a gyári mellé teszem szinte egyformák és nekem már vagy 4 éve ilyen van az MZ be.Veszy2107 írta:Halihó!
Egy kis infót mondjatok már az alábbi adatokról!
Szétszedtem a karbim és megnéztem milyen fúvókák vannak benne:
Sajnos nem tudom, hogy melyik fúvókának mi a neve, de megpróbálom leírni....
Ha minden igaz a főfúvókám 130-as, ezt szabályozza ugyebár az úszó, ha minden igaz! Ugye?
E mellett volt egy hosszab "pálca" az pedig 85-ös számozású!
Ezek milyen értékeknek számítanak és melyik melyik lehet? Megfelelnek a gyári értéknek szerintetek vagy esetleg valamelyik érték szélsőséges?? (ETZ 125)
Na és pláne, hogy az úszómban lötyög egy kis benzin! :/ Tartok tőle, ha veszek egy másikat az egy fos utángyártott lesz és alig fogom tudni beállítani...! :/
Köszi!
Ami nekem gyanús:A másik maga az egész amit egy 8-as kulcs fog, és súbertű fészke, ami mozog a tű , arra egy 70-es szám volt írva.""
Ez elvileg 65 kellene lennie.A 70 az a 250 mérete ha jól tudom.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Üzemanyagellátás
Halihó!
Egy kis infót mondjatok már az alábbi adatokról!
Szétszedtem a karbim és megnéztem milyen fúvókák vannak benne:
Sajnos nem tudom, hogy melyik fúvókának mi a neve, de megpróbálom leírni....
Ha minden igaz a főfúvókám 130-as, ezt szabályozza ugyebár az úszó, ha minden igaz! Ugye?
A másik maga az egész amit egy 8-as kulcs fog, és súbertű fészke, ami mozog a tű , arra egy 70-es szám volt írva.
E mellett volt egy hosszab "pálca" az pedig 85-ös számozású!
Ezek milyen értékeknek számítanak és melyik melyik lehet? Megfelelnek a gyári értéknek szerintetek vagy esetleg valamelyik érték szélsőséges?? (ETZ 125)
Na és pláne, hogy az úszómban lötyög egy kis benzin! :/ Tartok tőle, ha veszek egy másikat az egy fos utángyártott lesz és alig fogom tudni beállítani...! :/
Köszi!
Egy kis infót mondjatok már az alábbi adatokról!
Szétszedtem a karbim és megnéztem milyen fúvókák vannak benne:
Sajnos nem tudom, hogy melyik fúvókának mi a neve, de megpróbálom leírni....
Ha minden igaz a főfúvókám 130-as, ezt szabályozza ugyebár az úszó, ha minden igaz! Ugye?
A másik maga az egész amit egy 8-as kulcs fog, és súbertű fészke, ami mozog a tű , arra egy 70-es szám volt írva.
E mellett volt egy hosszab "pálca" az pedig 85-ös számozású!
Ezek milyen értékeknek számítanak és melyik melyik lehet? Megfelelnek a gyári értéknek szerintetek vagy esetleg valamelyik érték szélsőséges?? (ETZ 125)
Na és pláne, hogy az úszómban lötyög egy kis benzin! :/ Tartok tőle, ha veszek egy másikat az egy fos utángyártott lesz és alig fogom tudni beállítani...! :/
Köszi!
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Kintebb tekerd, így engeded neki a levegőt.atesz155 írta:Sziasztok,
ha a súbertűm a legalsó rovátka felett van eggyel, és frankón van alapjáratom meleg és hideg motorral is, viszont a gyertyám kormos. Ilyen eseteben gondolom sok üzemanyagot kap. A melléklevegő csavart ilyen esetben beljebb, vagy kijjebb kell tekernem? Köszi!
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 75
- Csatlakozott: 2012.08.16. 18:25
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok,
ha a súbertűm a legalsó rovátka felett van eggyel, és frankón van alapjáratom meleg és hideg motorral is, viszont a gyertyám kormos. Ilyen eseteben gondolom sok üzemanyagot kap. A melléklevegő csavart ilyen esetben beljebb, vagy kijjebb kell tekernem? Köszi!
ha a súbertűm a legalsó rovátka felett van eggyel, és frankón van alapjáratom meleg és hideg motorral is, viszont a gyertyám kormos. Ilyen eseteben gondolom sok üzemanyagot kap. A melléklevegő csavart ilyen esetben beljebb, vagy kijjebb kell tekernem? Köszi!
Re: Üzemanyagellátás
Köszi mindenkinek a segítséget, nagyon rendesek vagytok! De legközelebb csak két hét múlva tudom bütykölni tovább majd remélem találok valakit chaten!
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Nem kell semmilyen sport gyertya. Sima mezei, belevaló gyertya kell.pampo89 írta:Killer ez mindig taknyos! olyan mintha túl sok benyát kapna! Sport gyertya?
levegőcsövet húzd le a karbiról, és teljesgáz állásban 1-2 prisszantás féktisztító sprét adj neki, aztán gyújtás, és így teljes gáz állásban rugd, vagy told. Ha így se pöffen, akkor nem karbigond. Vagy falsot szív a forgattyúsházban, vagy gyújtás.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Egyszerűen tesztelhető: pipa le, és a csupaszvezeték és test közt kb. másfél centiről még simán szikráznia kell. Ha ennyiről szikrázik, akkor nyomás alatt is meglesz az a 0,6 mm-es szikra.tiger1342 írta:Attól még lehet, hogy melegen, nyomás alatt már nem működik rendesen...pampo89 írta:De olyan szikrát ad hogy a lovat agyon vágná!
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Attól még lehet, hogy melegen, nyomás alatt már nem működik rendesen...pampo89 írta:De olyan szikrát ad hogy a lovat agyon vágná!
Re: Üzemanyagellátás
De olyan szikrát ad hogy a lovat agyon vágná!
Re: Üzemanyagellátás
Az tuti használ? és akkor a fúvókákat ne variáljam???
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Cserélj trafót.pampo89 írta:Necsi máá! Valakinek valami ötlet?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Necsi máá! Valakinek valami ötlet?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Akkor passz...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Killer ez mindig taknyos! olyan mintha túl sok benyát kapna! Sport gyertya?
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Melyik karbid van?
24 N 2-1 vagy 2-2?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Elindulni el kellene tőle... Még lehet hogy jó is lesz. Van itt az oldalon egy karbibeállítós cikk. Olvasd el, sokat segít sztem.
Amúgy a szivató nincs eltömődve? Ha rugdosod szivatóval, és kiveszed a gyertyát akkor taknyos?
Amúgy a szivató nincs eltömődve? Ha rugdosod szivatóval, és kiveszed a gyertyát akkor taknyos?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Megnéztem a főfúvóka 118as! a Hengerem is fel lett fúrva de csak javító (69,96) a másik fúvókát meg sem bírtam szedni kitekerem tökig aztán nem akar kiesni, hiába piszkáltam olyan mintha valami aretáló lenne benne a 118as főfúvóka lehet a baj???
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Babetta fúvóka megy bele. Azzal elég olcsón bekarburálható...
Persze kell hozzá egy dörzsár-kaliber szett, vagy egy felszerelt motorszerelő.
Nem rossz az a karbi, jól beállítható, a nagyobb torok miatt pedig jobb a gázreakció mint a gyári karbinál. Fogyasztásban csatos karbi alatt eszik kicsivel.
Úgy emlékszem nekem 55-ös alapjárati, 110-es főfúvókával lett jó. De 300-as hengerrel, rezóval. De valahol ekörül keresgélj sztem.
Persze kell hozzá egy dörzsár-kaliber szett, vagy egy felszerelt motorszerelő.
Nem rossz az a karbi, jól beállítható, a nagyobb torok miatt pedig jobb a gázreakció mint a gyári karbinál. Fogyasztásban csatos karbi alatt eszik kicsivel.
Úgy emlékszem nekem 55-ös alapjárati, 110-es főfúvókával lett jó. De 300-as hengerrel, rezóval. De valahol ekörül keresgélj sztem.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 75
- Csatlakozott: 2012.08.16. 18:25
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Üzemanyagellátás
Vegyél egy jól kinéző eredetit bontásból, vagy börzén, a csingcsangcsungot meg vágd a falhoz!pampo89 írta:Be sem indul! Az van benne amit adtak hozzá! Kivegyem a régiből? sztem nem kompatibilis
Re: Üzemanyagellátás
Be sem indul! Az van benne amit adtak hozzá! Kivegyem a régiből? sztem nem kompatibilis
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Hát, fülre, érzésre.
De olyan 2.5 fordulat ki, kb jó kiindulásnak. El kellene indulnia. Mekkora fúvókák vannak most benne?
De olyan 2.5 fordulat ki, kb jó kiindulásnak. El kellene indulnia. Mekkora fúvókák vannak most benne?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Ha esetleg valaki a környéken ráérne mostanság és segítene, nem lennék hálátlan! Van pár mz donorom Nógrád megye Vanyarc Már nagyon pipa vagyok erre a rohadt karbira!
Re: Üzemanyagellátás
és te hogy állítottad be? Gyári szerint???
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Nekem teljesen jól működött a német tűvel. Nem farsol a motorod valahol? Szívócsonk, főtengelyszimmering?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! Szükségem lenne egy kis segítségre! Vettem egy koreai vagy taiwani bing 84es karbit mert a gyárit leamortizáltam, de sehogy sem tudom beállítani, a súbertűn minden állást kipróbáltam már(nem egyszerű a csingcsangcsung mérnökök szinte szerelhetetlenül tervezték meg), két állító csavarral is szórakoztam elég sokat de sehogy nem akar érdeklődést mutatni! Próbáltam betolni hátha beröffen, de utána már majd nem az árokba toltam olyan dühös lettem! Remélem valakinek van valamilyen tapasztalata és tud segíteni! a súbertűt kicseréltem vettem 2rongyért egy németet!
Előre is köszi!
pampo
Előre is köszi!
pampo
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Kis ETZ-nél felülről a 2.-ban kell lennie, de én úgy tudom bejáratáskor dúsabb keveréket kér a motor.atesz155 írta: A legfelső alatt volt eggyel, onnan tettem eggyel lejjebb, mert aki csinálta a motort, azt mondta, hogy míg bejáratós, bőven jó ott. De mivel már nem bejáratós, így egy rovátkával lejjebb raktam, hogy több naftát kapjon. Ehhez kell a melléklevegőt beállítanom. Nem tudom a fúvóka méreteket.
Bejáratáskor felülről a 3. kell lennie, normál üzemben meg a 2.-ban, tehát a lemezkét egyel feljebb kell rakni!
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 75
- Csatlakozott: 2012.08.16. 18:25
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Üzemanyagellátás
A legfelső alatt volt eggyel, onnan tettem eggyel lejjebb, mert aki csinálta a motort, azt mondta, hogy míg bejáratós, bőven jó ott. De mivel már nem bejáratós, így egy rovátkával lejjebb raktam, hogy több naftát kapjon. Ehhez kell a melléklevegőt beállítanom. Nem tudom a fúvóka méreteket.tiger1342 írta:Fúvókák mérete? Súbertűnek alapból nem középen kellene lennie? Esetleg lehet utángyártott tűd van?atesz155 írta:Egy kis segítséget/tanácsot szeretnék kérni:
A súber tűm...!
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Fúvókák mérete? Súbertűnek alapból nem középen kellene lennie? Esetleg lehet utángyártott tűd van?atesz155 írta:Egy kis segítséget/tanácsot szeretnék kérni:
A súber tűm nem a legalsó, hanem eggyel felette lévő rovátkában van. A benzin/levegő csavart teljesen becsavartam, majd kettő teljes kört ki. Ez most az alap beállításom. A tünet az az, hogy motorfék és gyorsítás között akadozik, dadog a motor. Alapjáratom se nagyon van. Merre érdemes elkezdenem próbálgatni? Csak a melléklevegővel próbálkozzak, vagy az alapjárati csavarnak is van köze a dolgokhoz? A blokk trabant-dugós.
köszi előre is!
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 75
- Csatlakozott: 2012.08.16. 18:25
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Üzemanyagellátás
Egy kis segítséget/tanácsot szeretnék kérni:
A súber tűm nem a legalsó, hanem eggyel felette lévő rovátkában van. A benzin/levegő csavart teljesen becsavartam, majd kettő teljes kört ki. Ez most az alap beállításom. A tünet az az, hogy motorfék és gyorsítás között akadozik, dadog a motor. Alapjáratom se nagyon van. Merre érdemes elkezdenem próbálgatni? Csak a melléklevegővel próbálkozzak, vagy az alapjárati csavarnak is van köze a dolgokhoz? A blokk trabant-dugós.
köszi előre is!
A súber tűm nem a legalsó, hanem eggyel felette lévő rovátkában van. A benzin/levegő csavart teljesen becsavartam, majd kettő teljes kört ki. Ez most az alap beállításom. A tünet az az, hogy motorfék és gyorsítás között akadozik, dadog a motor. Alapjáratom se nagyon van. Merre érdemes elkezdenem próbálgatni? Csak a melléklevegővel próbálkozzak, vagy az alapjárati csavarnak is van köze a dolgokhoz? A blokk trabant-dugós.
köszi előre is!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Lejjebb akkor emelkedik ki jobban a tű .atesz155 írta:Hali,
ha a súber tűt úgy akarom állítani, hogy a motor több üzemanyagot kapjon, akkor a súber tűn azt a valamit, fentebb, vagy lentebb kell állítani a tűn?
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 75
- Csatlakozott: 2012.08.16. 18:25
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Üzemanyagellátás
Hali,
ha a súber tűt úgy akarom állítani, hogy a motor több üzemanyagot kapjon, akkor a súber tűn azt a valamit, fentebb, vagy lentebb kell állítani?
ha a súber tűt úgy akarom állítani, hogy a motor több üzemanyagot kapjon, akkor a súber tűn azt a valamit, fentebb, vagy lentebb kell állítani?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára atesz155 2013.04.09. 16:33-kor.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Van egy membránom ami nekem fölösleges, el szeretném adni.Szerintetek mennyit kérhetnék érte?
Ezzel vettem még a motort,de visszaalakítottam mindent gyárira.Kétszer beindítottam vele,működött,de aztán le is vettem róla.
Estelen ha érdekel valakit szóljon.
Ha adás-vételbe kellett volna írnom akkor bocsi,de nem tudtam eldönteni.
Van egy membránom ami nekem fölösleges, el szeretném adni.Szerintetek mennyit kérhetnék érte?
Ezzel vettem még a motort,de visszaalakítottam mindent gyárira.Kétszer beindítottam vele,működött,de aztán le is vettem róla.
Estelen ha érdekel valakit szóljon.
Ha adás-vételbe kellett volna írnom akkor bocsi,de nem tudtam eldönteni.
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Üzemanyagellátás
Ha esetleg a csapon átjön a benzin és van külön benzinszűrőd, akkor azt is fújkáld meg, ha nehezen tudsz átfújni rajta, illetve csak alig csordogál át rajta a benzin, akkor az cserés!Lóri írta:Szia!
Első: benzincsap tiszta? Ha lehúzod a csövet folyik rendesen a benzin?
2: úszóház, és a teljes karbi tisztítása.
Én csak ezek tökéletes tisztasága után kezdenék el állítani a karbin!
Üdv
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Re: Üzemanyagellátás
Szia!
Első: benzincsap tiszta? Ha lehúzod a csövet folyik rendesen a benzin?
2: úszóház, és a teljes karbi tisztítása.
Én csak ezek tökéletes tisztasága után kezdenék el állítani a karbin!
Üdv
Első: benzincsap tiszta? Ha lehúzod a csövet folyik rendesen a benzin?
2: úszóház, és a teljes karbi tisztítása.
Én csak ezek tökéletes tisztasága után kezdenék el állítani a karbin!
Üdv
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok.
olyan kérdésem lenne hogy a 125 etz-m nem kap rendesen benzint.
Min kellene állítanom?
Vagy mit tegyek vele?
olyan kérdésem lenne hogy a 125 etz-m nem kap rendesen benzint.
Min kellene állítanom?
Vagy mit tegyek vele?
- Miklós_88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 333
- Csatlakozott: 2012.07.09. 20:44
- MZ-d típusa: ETZ 250 (300) Deluxe
- Tartózkodási hely: Iváncsa
Re: Üzemanyagellátás
Én is meguntam a szívást a régi karburátorokkal, ezért szereztem egy használt, garantáltan keveset futott eredeti BING 84-et. Igaz, hogy az ára használtan is fájt, de a különbséget zongorázni lehet. Ha tudsz ilyet szerezni jó áron, én azt mondom vegyél olyat. De vigyázz, mert azokat is hamisítják.revell írta:De, ezeket miért engedik árulni, ha egyszerűen sz*r? Már intéztem egy gyári nem csatos, hanem a másikfajta karbit, állítólag jó állapotú, majd kiderülKILL3R etz írta:Azok a felújító készletek inkább elrontó készletek. Át kell nézni a fúvókákat, lehet közük sincs a beleütött számhoz...
Súbertűk alapból szarok, se a kúposságuk, se a végük nem szokott egyezni a gyárival.
Tűszelep pedig szeret berágódni.
Levegőcsavar is lehet hogy rossz kúposságú, magyarázná a megszorulást...
Ezért írtam a jó állapotú gyárit.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Azért engedik, mert a jónép megveszi. Ha senki nem venné hanem mondjuk Angliából rendelné ebayen, a boltosok is rá lennének szorulva jó minőség beszerzésére.
Amúgy az utángyártott tűszelep lassan 5. éve van a motoromban, és nem látok semmi változást benne. Az úszó szintúgy. Fúvókákról inkább ne beszéljünk Meg kell venni a legkisebbet és adni neki kúpos dörzsárral.
Amúgy az utángyártott tűszelep lassan 5. éve van a motoromban, és nem látok semmi változást benne. Az úszó szintúgy. Fúvókákról inkább ne beszéljünk Meg kell venni a legkisebbet és adni neki kúpos dörzsárral.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 5 vendég