Honlap főoldal     Regisztráció    Belépés    Fórum    Taglista   Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz




 Oldal: 1 / 118 [ 5894 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 118  Következő



Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.17. 19:37 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
Hozzászólások: 342
Tartózkodási hely: Üllő
Motor: MZ ts 250/1 ETZ-250
Sziasztok!
Nem éppen hideg indításról van szó a videón,,.de, jó beállított karburátornál véleményem szerint ,,normális dolog sőt,!!!,kell is a szívató használata..Minden kép. Az sem idegen dolog ha motor járatása során főként nagyobb hidegben ,,szükséges a szívató használata hosszabb ideig is..Természetesen sok függ a motor állapotától,a karburátor beállításától,Szerény véleményem szerint ez teljesen rendben van..Hiszen a hideg hengerfalon lecsapódik a benzin,így nem jut elég mennyiség a szükséges égéshez.
Karburátor beállításához sem értek profi módon.Ez,csupán saját tapasztalatom.
Tehát, semmi nagyképűség [-X ,csak én úgy véltem, ez a beállítás így jó. Nyugodtan cáfoljatok meg ha hülyeséget írtam.,legfeljebb én is tanulok még valamit..gyertya képem is szép őzbarna volt. Hidegben 2-3 rúgás gyújtás nélkül szívatóval,majd gyújtás, és egy rúgásra már indult is.Melegebb időben elengedő volt az is ha csak 1-szívató indítás volt..Sok függ attól miként van beállítva a karburátor.
https://www.youtube.com/watch?v=rbxl_iVPQZ8

_________________
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.16. 17:49 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
Hozzászólások: 695
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Motor: MZ Ts125De luxe/150
Lehet tiszta benzin van benne akkor meg nem fűstől(tréfának szánom bár hallottam olyant aki meg is csinálta mert szerinte télen az olaj...),bár nincs két egyforma motor pl az enyém (TS125)kicsit füstöl hidegen és melegen is de pl az 1990 kissuberes karbis simsonom az még hidegen is éppen enged minimális kékséget.
Sajnos ezt nem tudom megmagyarázni sok embernek nincs két egyforma ember és motor se,mindegyik picit máshogy működik.

_________________
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.16. 17:33 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
Hozzászólások: 411
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Én a füstöt hiányoltam!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.16. 17:01 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Motor: ETZ 250
zsakfos írta:
kovacssan88 írta:
Helló azt szeretném megtudni normális dolog az,hogy reggel csak sokadik rúgásra indul a paripa és beindulás után is csak rajtahagyott szívatóval hajlandó menni egy pár percig.Majd megy rendesen de ha leállítom kb 15 perc és csak szívatóval indul újra.Mi lehet a baj?Gyújtás vagy ki kell puceválni a karburátort?

Sokadik rúgásra indul???????
Ezt nézd meg!

Idézet:


Hideg indítás,vagy hidegen indítás? Nem mindegy! (Honnan tudjuk,hogy valóban hideg volt-e az a motor?)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.16. 16:56 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Motor: ETZ 250
Ha szivatóval van leállítva,akkor gyanítom könnyebben indulnának a gépek! Az esti leállítást én nyáron is így végzem. Télen kimondottan hasznos lehet.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.16. 16:10 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.11.17. 19:59
Hozzászólások: 11
Motor: mz
zsakfos írta:
kovacssan88 írta:
Helló azt szeretném megtudni normális dolog az,hogy reggel csak sokadik rúgásra indul a paripa és beindulás után is csak rajtahagyott szívatóval hajlandó menni egy pár percig.Majd megy rendesen de ha leállítom kb 15 perc és csak szívatóval indul újra.Mi lehet a baj?Gyújtás vagy ki kell puceválni a karburátort?

Sokadik rúgásra indul???????
Ezt nézd meg!

Szép hangja van de ez is csak a harmadikra indult,az enyém az ötödikre szokott ha ráhúzom a szivatgatót.Van egy barátom neki nem 125 hanem 250-ven van neki csak kb a tizedikre indul akkor gondolom a mieinkkel nincsen baj?Azt még nem tudom menyit megy mivel csak a hónap végén megy vizsgára de gondolom 140 ami az órába van azt tudnia kel,ha nem megy annyit akkor van valami baj vele?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.16. 07:39 
Offline
A révész
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
Hozzászólások: 3287
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
kovacssan88 írta:
Helló azt szeretném megtudni normális dolog az,hogy reggel csak sokadik rúgásra indul a paripa és beindulás után is csak rajtahagyott szívatóval hajlandó menni egy pár percig.Majd megy rendesen de ha leállítom kb 15 perc és csak szívatóval indul újra.Mi lehet a baj?Gyújtás vagy ki kell puceválni a karburátort?

Sokadik rúgásra indul???????
Ezt nézd meg!

_________________
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.15. 22:25 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
Hozzászólások: 695
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Motor: MZ Ts125De luxe/150
Sanyi meg ne tudjam,hogy bele piszkálsz a karburátorba ha jó! Garancia veszik. Nem kell emelgetni semmit ha indul szépen jár menni kell vele.

_________________
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.15. 21:00 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.11.17. 19:59
Hozzászólások: 11
Motor: mz
Az enyémen van állító csavar kettő is. TS 125 de az utolsók közül való olyan a kaburátora mind az etzn.
Athem írta:
aronpfabian írta:
ES-eken és kis TS-en igen, mert nincs alapjárati ütközőcsavar a súbernél.


Jogos, de nekem ez nem derült ki a hibaleírásából, milyen motorja van. Köszönöm a korrigálást!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.11. 14:52 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Mohács
Motor: MZ ETZ 250 De luxe
aronpfabian írta:
ES-eken és kis TS-en igen, mert nincs alapjárati ütközőcsavar a súbernél.


Jogos, de nekem ez nem derült ki a hibaleírásából, milyen motorja van. Köszönöm a korrigálást!

_________________
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.10. 22:55 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
kovacssan88 írta:
Köszönöm a megemelés az a gáz húzásával történik gondolom,köszönöm a válaszokat mindeninek kicsit parás vagyok de már megnyugodtam.
Athem írta:
Néhányan, ilyenkor megemelik picit az alap járatot...


ES-eken és kis TS-en igen, mert nincs alapjárati ütközőcsavar a súbernél.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.10. 21:59 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.11.17. 19:59
Hozzászólások: 11
Motor: mz
Kupi
Mesterem a héten megyek bejelenteni majd jelzek,előre is köszönöm a segítséget élni fogok vele.A motor megy ezek szerint hibátlan,bocsánat ezek a jelenségek még számomra ismeretlenek.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.10. 21:56 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.11.17. 19:59
Hozzászólások: 11
Motor: mz
Köszönöm a megemelés az a gáz húzásával történik gondolom,köszönöm a válaszokat mindeninek kicsit parás vagyok de már megnyugodtam.
Athem írta:
Néhányan, ilyenkor megemelik picit az alap járatot...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.10. 21:36 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Mohács
Motor: MZ ETZ 250 De luxe
Néhányan, ilyenkor megemelik picit az alap járatot...

_________________
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.10. 21:08 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
Hozzászólások: 695
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Motor: MZ Ts125De luxe/150
kovacssan88 írta:
Köszönöm reggel -16 volt itt,akkor nincs baj vele.Még azt szeretném kérdezni az mitől van ha húzok neki egy nagy gázt a kipufgó végéből fröcsög a víz vagy valami ilyesmi,lehet nagyon vizes a benzin? esetleg nem is víz hanem benzin jön belőle?
kocsisgab írta:
-10-ben ez a normális... :) Ha plusz10 fokban csinálja ezt, na akkor már nem stimmel valami! ;)

Szia Sanya ne parázz az csak víz,méghozzá kondenz" víz a meleg kipufogó gáz találkozik a hideg(jég hideg) kipuf belsejével aztán a levegő páratartalma meg ilyenek...Érted remélem. Az előzőre a kolléga meg mondta a frankót,-10 alatt örülj ha beindul soknak be se röffen viszont ha bemelegítetted akkor kicsit mászkálj is vele mert nem árt ha nem csak alapjáraton mormolja a belsejét.Keress privátba ha meg van a vizsga időpontod,elviszem úfóval" műszakizni nehogy ilyen hidegbe szétfagyaszd magad.

_________________
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.10. 21:05 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
Hozzászólások: 82
Motor: MZ Ts 150
vagy kondenzvíz!


kovacssan88 írta:
Köszönöm reggel -16 volt itt,akkor nincs baj vele.Még azt szeretném kérdezni az mitől van ha húzok neki egy nagy gázt a kipufgó végéből fröcsög a víz vagy valami ilyesmi,lehet nagyon vizes a benzin? esetleg nem is víz hanem benzin jön belőle?
kocsisgab írta:
-10-ben ez a normális... :) Ha plusz10 fokban csinálja ezt, na akkor már nem stimmel valami! ;)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.10. 20:51 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.11.17. 19:59
Hozzászólások: 11
Motor: mz
Köszönöm reggel -16 volt itt,akkor nincs baj vele.Még azt szeretném kérdezni az mitől van ha húzok neki egy nagy gázt a kipufgó végéből fröcsög a víz vagy valami ilyesmi,lehet nagyon vizes a benzin? esetleg nem is víz hanem benzin jön belőle?
kocsisgab írta:
-10-ben ez a normális... :) Ha plusz10 fokban csinálja ezt, na akkor már nem stimmel valami! ;)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.10. 20:15 
Offline
furik
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.13. 12:41
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Abaújszántó
Motor: MZ ETZ125
-10-ben ez a normális... :) Ha plusz10 fokban csinálja ezt, na akkor már nem stimmel valami! ;)

_________________
"Ha egy cápa a tenyeredből eszik.... A lábadból is fog!" ;)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.10. 20:00 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.11.17. 19:59
Hozzászólások: 11
Motor: mz
Helló azt szeretném megtudni normális dolog az,hogy reggel csak sokadik rúgásra indul a paripa és beindulás után is csak rajtahagyott szívatóval hajlandó menni egy pár percig.Majd megy rendesen de ha leállítom kb 15 perc és csak szívatóval indul újra.Mi lehet a baj?Gyújtás vagy ki kell puceválni a karburátort?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.09. 16:43 
Offline
Admin
Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
Hozzászólások: 2664
Tartózkodási hely: Bp - Jászkarajenő
Motor: ETZ 300 aus bambi
Athem írta:
Hú, végig olvasni több mint 4 ezer kommentet... Így is tanul az ember, főleg ha nincs motorja(otthon)...
Am. túrákon is ilyen pihentek vagytok?
Alullról fölfelé van a sorrend!

https://s23.postimg.org/v1r77g3rv/mzclub_benya.png
https://s23.postimg.org/prm8g5jiz/mzclub_benya2.png

Meg pihentebbek is, ha úgy hozza a sors... Vagy a szesz :)

_________________
MZ - für männer die fahren können


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.09. 14:57 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
Athem írta:
Rendben, köszönöm az infókat! Az Egri esztergályost hívtam karbi perselyezés kapcsán,de sajna most 2 hónapos átfutással vállalná 12E-ért... (plusz infóként írom)
Ha meg találok BING-et jó áron pedig van 40-ért(német) csak ezért gondolkodtam el ezen is...


A tűsfúvókát is nézd meg felülről, "szeret" oválisra kopni, aztán annyi a gyári értékeknek meg tűprofilnak mert több anyagot enged adott gázállásnál mint kéne!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.09. 14:09 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Mohács
Motor: MZ ETZ 250 De luxe
Rendben, köszönöm az infókat! Az Egri esztergályost hívtam karbi perselyezés kapcsán,de sajna most 2 hónapos átfutással vállalná 12E-ért... (plusz infóként írom)
Ha meg találok BING-et jó áron pedig van 40-ért(német) csak ezért gondolkodtam el ezen is...

_________________
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.09. 13:13 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
Jarek Penar próbálta, de azt mondta, a BINGet ajánlja inkább.

Mivel az eredeti BINGet már évek óta nem gyártják és a maradék készletből egy példány többe kerül mint 2 bármilyen más márkás karburátor, ezért inkább a felújítást javaslom. Ha az még akár 30.000-be is kerül, még akkor is csak feleannyit fizettél ki mint egy BINGért...

Amíg "csak" 40.000 volt és nem 60 mint most, még érdemes volt gondolkodni rajta. Viszont mostmár egyértelműen nem éri meg.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.09. 13:01 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Mohács
Motor: MZ ETZ 250 De luxe
volt utalás arra, hogy itt is vannak jó karbik, de MZA gyártás...

itt
és itt is van...

Próba, vagy tényleg, csak Bing a preferált jelenleg, mert nem tudni mi a faq van mza táján sem...

_________________
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.09. 12:00 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
amatőr írta:
Az" mz-a"-nak mekkora német reklámja van!!


Magyar reklámja is van, ugyanazt hazudozzák benne mint a németben (keress rá Youtube-n)
Ha megnézed, akkor a Zweirad-Schubert is tele van már kínai utángyártottal, csak ott nem így nevezik vagy nem "német minőségnek" hazudják mint nálunk, hanem Replica*, Replica** és Replica*** minőségi kategóriába sorolják.

A legtöbb csak kétcsillagos...

Egy különbség van: ha használhatatlan, akkor azt a németek mint tudatos vásárlók, visszaviszik és visszakérik az árát. A magyarok minden bizonnyal gazdagabbak mert csak kivételes esetben látni ilyet, a legtöbben kifizetik, tapasztalják hogy sz.r és utána félredobják... EZEN kéne változtatni és akkor itt se lehetne eladni a selejtet. És ez már nem a kereskedőkön múlik... ők csak azt látják hogy viszik és nem hozzák vissza...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.09. 10:10 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Motor: ETZ 250
Szerintem nem mindegy,hogy Németbe,vagy kelet eu.-ba rendelik a cuccot! Nyugat eu-ba a "rendeset" küldik(igaz drágábban,de legalább jó) Az" mz-a"-nak mekkora német reklámja van!! Nállunk meg szidják. Ezekszerint valami nem gömbölyű.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.09. 00:33 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
Hozzászólások: 411
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Én vettem tőlük eredeti Binget, teljesen jó,hibátlan szerkezet.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.08. 19:25 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Mohács
Motor: MZ ETZ 250 De luxe
Hiszem, ha làtom. :)))

Egyébként. A németektől miért is jó karbit venni? Valaki vett màr, és ha igen mennyire volt jó akár egy bvf amit ott eredetiként forgalmaznak?

Erre nem kaptam kielégítő választ mèg. :)

_________________
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.08. 01:17 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Motor: ETZ 250
"Azt hiszed,szórakozni járunk mi oda?! ...kemény meló egy ilyen túra!" :mrgreen: - Stephanus -


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.07. 23:49 
Offline
Zsebi-san (kőműves)
Zsebi-san (kőműves)
Avatar

Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
Hozzászólások: 2400
Tartózkodási hely: Százhalombatta
Motor: ETZ150,250 4x,250/1
Athem írta:
Hú, végig olvasni több mint 4 ezer kommentet... Így is tanul az ember, főleg ha nincs motorja(otthon)...
Am. túrákon is ilyen pihentek vagytok?
Alullról fölfelé van a sorrend!

https://s23.postimg.org/v1r77g3rv/mzclub_benya.png
https://s23.postimg.org/prm8g5jiz/mzclub_benya2.png


dehogy, a túrákon ilyenekre nincs idő...
:mrgreen:

_________________
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.07. 19:55 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.14. 22:19
Hozzászólások: 51
Motor: ETZ125
zudori írta:
Márton írta:
Ez nem lesz egyszerű dolog. :?


Nem olyan bonyolult! :)


A motoron lévő karbimmal már nem akarok foglalkozni, mert van neki "más baja" is.
Ismerősömtől vettem egy 24N2-es karbit. A súbernél van kopás ami jól látszik ha belevilágítok lámpával.
Úgy látom ezt érdemes lenne perselyezéssel javítani, de kihez tudok ezzel fordulni? Bambi vállal ilyet?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.07. 16:28 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Mohács
Motor: MZ ETZ 250 De luxe
Hú, végig olvasni több mint 4 ezer kommentet... Így is tanul az ember, főleg ha nincs motorja(otthon)...
Am. túrákon is ilyen pihentek vagytok?
Alullról fölfelé van a sorrend!

https://s23.postimg.org/v1r77g3rv/mzclub_benya.png
https://s23.postimg.org/prm8g5jiz/mzclub_benya2.png

_________________
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.07. 12:52 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
Hozzászólások: 411
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Márton írta:
Ez nem lesz egyszerű dolog. :?


Nem olyan bonyolult! :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.06. 21:52 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.14. 22:19
Hozzászólások: 51
Motor: ETZ125
Ez nem lesz egyszerű dolog. :?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.06. 20:46 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
Hozzászólások: 411
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Bing csak az eredeti a jó, német oldalakon még lehet kapni. Kínait ne vegyél.

Dellorto 14 ezer.

http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alk ... L_BING.jpg

Ez az, bár nincs készleten, de mint írtam németországi oldalakon van.

Ez a német.

https://www.zweirad-schubert.de/de/bing ... -etz150-ts


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.06. 19:52 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.14. 22:19
Hozzászólások: 51
Motor: ETZ125
zudori írta:
Én csak a saját tapasztalatomat írom le. A motort egy tajwani replikával vettem, kicsit szívtam vele, de sikerült beállítani, jó lett. Utána vettem egy Binget, nem sokáig volt fent, majd fúrás- faragás-felújítás után kapott egy 28-as Dellorto karburátort. Jól ment, de brutálisan sokat evett, 5 liter fölé ment.
Vissza tettem a Binget, kicsit növeltem az eredeti föfúvóka méretét, ami jó lett. 4 körül eszik, rendesen megy, indul, van alapjárat. Ajánlani a Binget ajánlom, de ha szeretnél Dellortot azt eladom, ha érdekel.


Szia!
Azt elfelejtettem írni, hogy a fogyasztás is lényeges. :) Én mindig nagy fogyasztással küszködtem. Mikor vettem a motort evett vagy 6 litert. Sok kísérletesén folyamán le tudtam vinni kb. 3,5l-re. De kopik. Érezni. Szép fokozatosan egyre többet eszik és egyre rosszabbul megy. Pontosan melyik Bing jó rá? Leírást csak simsonhoz találtam róla.
Csak kíváncsiságból. A Dellortot mennyiért adod?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.06. 19:10 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
Hozzászólások: 411
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Én csak a saját tapasztalatomat írom le. A motort egy tajwani replikával vettem, kicsit szívtam vele, de sikerült beállítani, jó lett. Utána vettem egy Binget, nem sokáig volt fent, majd fúrás- faragás-felújítás után kapott egy 28-as Dellorto karburátort. Jól ment, de brutálisan sokat evett, 5 liter fölé ment.
Vissza tettem a Binget, kicsit növeltem az eredeti föfúvóka méretét, ami jó lett. 4 körül eszik, rendesen megy, indul, van alapjárat. Ajánlani a Binget ajánlom, de ha szeretnél Dellortot azt eladom, ha érdekel.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.06. 19:02 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.14. 22:19
Hozzászólások: 51
Motor: ETZ125
Sziasztok!
ETZ 150 karburátor téma.
Milyen karburátort érdemes venni rá, gondolok itt olyanra, hogy Bing, Dellorto stb. De ezekből ezer fajta van. Melyik tipus az amelyiket csak rá kell tenni vagy egy kis átalakítással rávarázsolható? Gondolom a bowdenekből is már hosszúságúak kellenek. Lényeges lenne az alkatrészek beszerezhetősége. Tű, fúvóka a behangoláshoz...
Másik lehetőség szerint maradok az eredeti BVF-nél. Ha valakinek lenne egy gyári üres háza arra vevő lennék. Itt a fórumon olvastam, hogy voltak próbálkozások súber perselyezéssel. Ilyenre is nyitott lennék.
20.000, maximum 30eFt-ot szánnék rá.
Előre is köszönöm a segítséget!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.11.26. 15:57 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2016.02.02. 22:00
Hozzászólások: 35
Motor: Mz etz 150
Na, úgy érzem sikerült rájönni, mi volt a baj. Bemelegítettem a motort, rákötöttem a kocsi akksijára, na és még így sem volt alapgáz :-k . Elkezdtem a karburátornál keresni a hibát, kicsit húztam a szivatót, és úgy(kocsi akksiról) már volt biztos alapgáz. Szóval jóval beljebb tekertem a keverékállító csavart, és még tesztelés alatt áll, de úgy tűnik így már jó lesz. Valószínű viszont, hogy a motor akksija döglődik, mert ahhoz, hogy legyen biztos alapgáz lámpák nélkül kellett újratöltetnem, kb. 25-30 km-enként.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.11.24. 22:32 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Motor: ETZ 250
Nekem szintén produkál leállást fényszóróval az etz,főleg nagy melegbe.Nyáron hőségben volt,hogy leállt bekapcsolt fényszóró nélkül is. Pedig töltés,akksi rendben. Gyertyakép jó,indul,megy,szóval szerintem is a "gyújtás" körön kellene körülnézni. Én is ezt fogom tenni.Lehet rossz a nagyfesz kábel is,vagy döglődik a trafó,de elég egy kontakthiba is.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.11.24. 19:49 
Offline
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
Hozzászólások: 2122
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Motor: 21 ló 300as patkóval
Azt kellene kideríteni, hogy befullad-e vagy elkevesell? Én valahogy így kezdeném: a befulladást egyszerűbb kizárni: elzárod a benzincsapot és alapjáraton hagyni kell kiürülni a karburátort. Csak gondolom itt a bibi, hogy nem bírja addig. Egyszerűen simán le kell állnia anélkül, hogy jelentősen változna az alapjárati fordulatszám bármerre. De ha elzárt csapnál jár, jár jár, majd és elkezd felpörögni akkor normál esetben dús. Esetleg jelzés értékű lehet, hogy ebben a hideg időben keményen kérinie kellene a szivatót is. Ha beindítás után nem kér szivatót hanem szépen jár az is dús-ra utal. Ha meg szegény akkor nem jár "keményen" a motor és gázadás után lassan, erőtlenül esik a fordulat.
Persze ezt az elzárt csapos mutatványt üzemmeleg motornál kellene, mondjuk egy legalább 5-6 km-es kanyar után.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.11.24. 19:21 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2016.02.02. 22:00
Hozzászólások: 35
Motor: Mz etz 150
z25z írta:
hááát nekem lemegy 10 V-ra lámpával, sőt néha az alá is, de nem áll le. Ezzel azt akartam mondani, hogy a majd 11 V-on nem kellene elégtelen fesz miatt leállnia. Ha lámpa nélkül is ugyanúgy leáll akkor meg főleg máshol kellene keresgetni az okot.


Mit nézhetnék még meg? Próbáljak meg új alapgázi fúvókát venni? Vagy mit csinálhatnék?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.11.24. 18:26 
Offline
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
Hozzászólások: 2122
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Motor: 21 ló 300as patkóval
hááát nekem lemegy 10 V-ra lámpával, sőt néha az alá is, de nem áll le. Ezzel azt akartam mondani, hogy a majd 11 V-on nem kellene elégtelen fesz miatt leállnia. Ha lámpa nélkül is ugyanúgy leáll akkor meg főleg máshol kellene keresgetni az okot.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.11.24. 18:12 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2016.02.02. 22:00
Hozzászólások: 35
Motor: Mz etz 150
MrDok írta:
Dgergely írta:
Sikerült megmérni, az akkumulátor lesz a probléma, bekapcsolt lámpákkal alapgázon 10.89 voltot mértem, szóval lesz új akksi, remélem megoldódik a probléma. Mindenkinek köszönöm.

És megy lefelé, vagy akkor megáll már?
Lámpa nélkül tovább jár?
Esetleg a trafó felé a vezetékezést is át lehet nézni, ha az aksiban még megvan a fesz, a trafónál meg már nincs.


Lámpa nélkül se megy tovább, csak egy kicsivel tovább tartja meg az alapgázt aztán ugyanúgy leáll. Pár másodpercig maradt csak töltés nélkül életben, szóval nem tudom, hogy tovább esik-e a feszültség.(Vezetékezés is tiszta új)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.11.24. 17:56 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
Hozzászólások: 2251
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
Dgergely írta:
Sikerült megmérni, az akkumulátor lesz a probléma, bekapcsolt lámpákkal alapgázon 10.89 voltot mértem, szóval lesz új akksi, remélem megoldódik a probléma. Mindenkinek köszönöm.

És megy lefelé, vagy akkor megáll már?
Lámpa nélkül tovább jár?
Esetleg a trafó felé a vezetékezést is át lehet nézni, ha az aksiban még megvan a fesz, a trafónál meg már nincs.

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.11.24. 17:17 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2016.02.02. 22:00
Hozzászólások: 35
Motor: Mz etz 150
Sikerült megmérni, az akkumulátor lesz a probléma, bekapcsolt lámpákkal alapgázon 10.89 voltot mértem, szóval lesz új akksi, remélem megoldódik a probléma. Mindenkinek köszönöm.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.11.21. 22:42 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
Hozzászólások: 2251
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
Dgergely írta:
U.i.: a fúvóka méretét hogyan tudnám pontosan megnézni?

Célszerszám.

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.11.21. 19:23 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2016.02.02. 22:00
Hozzászólások: 35
Motor: Mz etz 150
Az akkumulátoros dolgot majd hétvégén leellenőrzöm. A szimeringekkel nem hiszem, hogy probléma lenne, mert nemrég (kb.1500km) voltak cserélve, nyélgáznál pedig nem éreztem problémát. Ha bármire rájövök azonnal írok, addig is köszönöm.
U.i.: a fúvóka méretét hogyan tudnám pontosan megnézni?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.11.21. 12:29 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Motor: ETZ 250
Dgergely írta:
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 150-es etz mitől nem akarja tartani az alapgázt? Nem tudok rájönni mitől lehet, próbáltam benzinszintet állítani, keveréken állítottam(a gyertya szép őzbarna, nem olajos, nem is fehér), semmi se vált be. Ha az alapgáz csavaron felhúzom olyan 2300 fölé, semmi gond, biztosan tartja, de ha 2000 alá akarom kalibrálni, akkor viszont szép lassan csökken a fordulat, és egyszercsak ledöglik. Segítségeteket előre köszönöm.


Szimmeringek? Rendesen visszaál alapjáratra? Nem repked a fordulat? Maxi gázon nem fogy el a benya? Összefüggnek a dolgok!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.11.20. 15:59 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
Hozzászólások: 2251
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
Dgergely írta:
Kipróbáltam már azt is, a tűszelep 100%, hogy nem ereszt, de ha nem lesz más megoldás még lejjebb veszem a benzinszintet.

Normál jól beállított benzinszintel kísérletezz.
Ha lassan beledöglik a benyába, akkor inkább az alapjárati fúvókának a pontos méretét nézném meg. Pontos, nem ráírt.......
De alapjáraton nincs töltés. Az aksi látja el árammal a szikrát. Mondjuk trafónál mérve ellenőrizd a feszültséget alapjáraton. Ha lassan visszaesik, (min 11.5 legyen, de inkább több) akkor aksi csere.

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
 Oldal: 1 / 118 [ 5894 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 118  Következő




Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 8 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség