Honlap főoldal     Regisztráció    Belépés    Fórum    Taglista   Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz




 Oldal: 1 / 121 [ 6021 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 121  Következő



Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.06.20. 18:22 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
csoka írta:
A beszúrásokat nem lehet megcsinálni kulcsmásoló esztergával?


Olyan nincs az ismeretségi körömben :(


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.06.20. 10:23 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s

Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Motor: ETZ125,ETZ250
A beszúrásokat nem lehet megcsinálni kulcsmásoló esztergával?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.06.17. 12:34 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
Hozzászólások: 3761
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Motor: ETZ 250
És ha szimplán egy befogásnyival hosszabb darabból indultok?

Teli anyagra először a kúp, aztán kilógatni, és a beszúrásokat megcsinálni. :wink:


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.06.17. 11:50 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
KILL3R etz írta:
Tony91 írta:
Üdv Urak!

BVF 30N3-1 súbertű témában következő a helyzet:
2 orsós ESL kis CNC esztergán a kúpot gyönyörűen meg tudtuk munkálni (MEO labormérés szerint századpontosan). Viszont a patronos megfogás miatt (és ezáltal a visszahúzás lehetősége nélkül) a beszúrásokat nem tudjuk megcsinálni (amik a tű helyzetét szabják meg) :/
Számomra itt a vége, a környezetemben nincs erre alkalmas gép. Még egy lehetőséget megjárok, az pedig a következő lenne: van ugyebár magyar utángyártott tű. ennek megkeresem a gyártóját, és megpróbálok velük beszélni az ügyben


És ha előbb a beszúrásokat csináljátok meg, és utána átfogva a kúpot? A patron miatt excentricitás minimális, ütköztetni meg tudod külső hosszra befogásnál, pár tized nem számít ott úgyse.



Egyet megpróbáltunk úgy, ott már olyan kicsi átmérőre megyünk le, hogy aztán a kúp nem lesz jó. A beszúrásokkal meggyengült az anyag, a kúp nem lett pontos, beremegett az anyag a beszúrások miatt. Beszúrások nélkül nem produkálta ezt. Talán a beszúrásokat meg lehetne utólag csinálni, arra még gondoltam. Áttenni másra, rámérni a helyeit, majd kézzel megcsinálni bizonyos fordulatszám mellett. Más nem jut eszembe hirtelen


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.06.16. 22:46 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
Hozzászólások: 3761
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Motor: ETZ 250
Tony91 írta:
Üdv Urak!

BVF 30N3-1 súbertű témában következő a helyzet:
2 orsós ESL kis CNC esztergán a kúpot gyönyörűen meg tudtuk munkálni (MEO labormérés szerint századpontosan). Viszont a patronos megfogás miatt (és ezáltal a visszahúzás lehetősége nélkül) a beszúrásokat nem tudjuk megcsinálni (amik a tű helyzetét szabják meg) :/
Számomra itt a vége, a környezetemben nincs erre alkalmas gép. Még egy lehetőséget megjárok, az pedig a következő lenne: van ugyebár magyar utángyártott tű. ennek megkeresem a gyártóját, és megpróbálok velük beszélni az ügyben


És ha előbb a beszúrásokat csináljátok meg, és utána átfogva a kúpot? A patron miatt excentricitás minimális, ütköztetni meg tudod külső hosszra befogásnál, pár tized nem számít ott úgyse.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.06.16. 20:13 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2072
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Tony91 írta:
hell írta:
OK szomszéd. :) Multkorában láttalak szentesen berekehátnál lopakodó üzemmódban a sineken át... :D


Szentesen dolgozok, motorral vagy biciklivel járok melóba, előfordulhat simán, hogy látsz :)


Tudom hogy ott dolgozol közeljövőben megyünk szegvárra pecásvízmustrára lehet arra is összefutunk majd... :D


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.06.16. 20:11 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
hell írta:
OK szomszéd. :) Multkorában láttalak szentesen berekehátnál lopakodó üzemmódban a sineken át... :D


Szentesen dolgozok, motorral vagy biciklivel járok melóba, előfordulhat simán, hogy látsz :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.06.16. 20:07 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2072
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
OK szomszéd. :) Multkorában láttalak szentesen berekehátnál lopakodó üzemmódban a sineken át... :D


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.06.16. 20:04 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
hell írta:
Tehát akkor a gázbowden sem jó ami van kisipari hozzá jól értem?

A bowdenkülső rövidebb, és a súberben lévő végénél vannak eltérések. Konkrét méreteket nemtudok, Kolozsvári Imivel csináltattam a közdarabokat és a bowdent is, elküldtem hozzá a karbit :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.06.16. 20:01 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2072
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Tehát akkor a gázbowden sem jó ami van kisipari hozzá jól értem?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.06.16. 19:52 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Üdv Urak!

BVF 30N3-1 súbertű témában következő a helyzet:
2 orsós ESL kis CNC esztergán a kúpot gyönyörűen meg tudtuk munkálni (MEO labormérés szerint századpontosan). Viszont a patronos megfogás miatt (és ezáltal a visszahúzás lehetősége nélkül) a beszúrásokat nem tudjuk megcsinálni (amik a tű helyzetét szabják meg) :/
Számomra itt a vége, a környezetemben nincs erre alkalmas gép. Még egy lehetőséget megjárok, az pedig a következő lenne: van ugyebár magyar utángyártott tű. ennek megkeresem a gyártóját, és megpróbálok velük beszélni az ügyben

KOSO karbival kapcsolatban:
Én is vettem még májusban egy 30 mm-es KOSO karbit, most lettek kész rá a közdarabok és a bowden, a napokban érkeztem feltenni a motorra. A beállítás pár perc, majd 20 km tesztkör után gyorsnak mondható, más tapasztalataira hallgatva. Amivel én ráraktam a 251-es ETZ-re, és eddig 240 km-en át hibátlannak érzem: 115-ös főfúvóka, 35-ös alapjárati fúvóka (38-as alapjáratival és 120-as főfúvókával érkezik a karbi Kínából)

Kép


Kép

Valamint egy kis videó a KOSO karbis 251-esemről. itt még nem volt 100%-osra az alapjárat beállítva, azóta kapott egy kis finomítást:

https://www.youtube.com/watch?v=fWGzft_nW_w


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.06.16. 12:51 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2072
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Akkor eladom a Bingem és veszek egy zsák koso-t.... :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.06.16. 12:45 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Motor: ETZ 250
Kétféle emzés van:akinek van koso karbija,és akinek lesz! :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.06.16. 12:23 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2072
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Ez egy nagyon jó ötlet. Sok embernek hasznára válna az biztos!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.06.15. 18:02 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
Hozzászólások: 2732
Tartózkodási hely: Bp - Jászkarajenő
Motor: ETZ 300 aus bambi
Akár írhatnátok egy részletes cikket erről a koso karbis tuningról. Jó részletesen hogy milyen közdarab meg egyéb cucc (fúvóka) kell hozzá, meg hogy milyen beállításokkal mentek (250ccm, 300ccm esetén). Legalább nem kell minden kérdés után újra leírni :)
Na meg az oldalon is lenne tartalom :D


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.29. 10:11 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2017.05.20. 11:47
Hozzászólások: 5
Motor: MZ ETZ 251
tybke98 írta:
KILL3R etz írta:
Lehörgéshez, rángatáshoz biztos nincs, ha csak bizonyos idő után kezdi el, magas fordulaton.


Értem. Köszönöm. :)


Tegnap volt rá lehetőségem, hogy kipróbáljam a motort hosszabb távon is. Vettem bele egy NGK B8HS gyertyát. Most nem hörgött le érdekes módon :roll: de a gyertya így befolyásolná ezt? Arra is gondoltam, hogy a tankban most jóval több benzin volt mint a múltkor. Lehet, hogy nem volt meg a kellő nyomás a tűszelepre? :-k Lényeg, hogy tegnap jól üzemelt.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.22. 22:51 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2072
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
zsakfos írta:
hell írta:
Biztosan nincs olyan aki kiszedte volna még belőle. Reméletem ennyi év után lesz már valaki aki szétkapta. :)

Van olyan

Oké rendben.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.22. 19:22 
Offline
A révész

Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
Hozzászólások: 3343
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
hell írta:
Biztosan nincs olyan aki kiszedte volna még belőle. Reméletem ennyi év után lesz már valaki aki szétkapta. :)

Van olyan


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.22. 08:55 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2072
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Oké jó. Rendben van. Biztosan nincs olyan aki kiszedte volna még belőle. Reméletem ennyi év után lesz már valaki aki szétkapta. :)
A tűprofilról volt szó annó, de annyiba is maradt a téma...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.22. 08:30 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 733
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
hell írta:
Mivel nem tudtam kiszedni az úszó tengelyt és onnantól kezdve semmit(nem mertem nagyon feszegetni) így nem jutottam el odaig, hogy kiderüljön mi a hibája tűszelepnek. A kérdésem, hogy azt hogy lehet kiszedni. Van valami trükje vagy nem tudom. Olyan mintha egyik fele ricnis lenne mint a hátsó féknél. Bele van préselve vagy a fene tudja. Ütögetni meg feleslegesen nem akarom nehogy eltörjön. És azért írtam nem jellemző mert van akinek régebb óta megvan és semmi baja még most sem vagyis senkitől nem hallottam még ilyen gondja lett volna vele. Olyat már nem egy helyről(itt is volt téma párszor az évek alatt), hogy felső tartományban mintha elfogyna a kaja és nem megy a gép a gyári karbival mintha jobb lett volna csak az szétkopott már. Ez nálam is így van. Erre évek óta nem mondott senki sem választ ezt hogy lehetne javítani. Na de most ez nem is a lényeg. Az idegesítőbb, hogyha elfelejtem elzárni a csapot pár perc után elkezd csepegni az anyag...


Nem hiszem hogy az úszó tengelye sajtolt lenne (értelme nulla, az úszószint így nem állítható). Inkább a lerakódásba ragadt bele. A tengely átmérőjénél kisebb imbuszkulcs szárát ráillesztve óvatosan kocogtatva valószínűleg megindul. Ha nagyon nem, akkor egy kicsit rá is lehet melegíteni az öntvényre.

A "felső tartományban elfogy a kaja" probléma gázállásfüggően a tűpozícióval, tűprofillal vagy főfúvókával van összefüggésben


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.21. 23:56 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2072
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Mivel nem tudtam kiszedni az úszó tengelyt és onnantól kezdve semmit(nem mertem nagyon feszegetni) így nem jutottam el odaig, hogy kiderüljön mi a hibája tűszelepnek. A kérdésem, hogy azt hogy lehet kiszedni. Van valami trükje vagy nem tudom. Olyan mintha egyik fele ricnis lenne mint a hátsó féknél. Bele van préselve vagy a fene tudja. Ütögetni meg feleslegesen nem akarom nehogy eltörjön. És azért írtam nem jellemző mert van akinek régebb óta megvan és semmi baja még most sem vagyis senkitől nem hallottam még ilyen gondja lett volna vele. Olyat már nem egy helyről(itt is volt téma párszor az évek alatt), hogy felső tartományban mintha elfogyna a kaja és nem megy a gép a gyári karbival mintha jobb lett volna csak az szétkopott már. Ez nálam is így van. Erre évek óta nem mondott senki sem választ ezt hogy lehetne javítani. Na de most ez nem is a lényeg. Az idegesítőbb, hogyha elfelejtem elzárni a csapot pár perc után elkezd csepegni az anyag...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.21. 19:09 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 733
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
hell írta:
Tűszelep átereszt és valahogy el kell jutni odáig, hogy cserés legyen


Ezt most nem igazán értem. Ereszt de nem tudod hogy cseréls-e?
A tűszelep a kúpján látható-érezhető váll esetén cserés. Gumikúpos tűszelepnél meg a gumin szintén látható sérülés kell legyen (a BING 84-é nem tudom melyik a kettő közül)

Elkopott, élettartamukat kiszolgált karburátoroknál jellemző probléma (a BING is elkopik ugyanúgy, hiába kerül csilliárd Ft-ba ...)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.21. 17:50 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2072
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
És a Bingnek hogyan kell eltávolítani a úszó tengelyét? Tűszelep átereszt és valahogy el kell jutni odáig, hogy cserés legyen. De legalább meglesni mi a gondja lehet hogy átereszt mert mint olvasom nem nagyon jellemző probléma ez...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.21. 17:39 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2017.05.20. 11:47
Hozzászólások: 5
Motor: MZ ETZ 251
KILL3R etz írta:
Lehörgéshez, rángatáshoz biztos nincs, ha csak bizonyos idő után kezdi el, magas fordulaton.


Értem. Köszönöm. :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.21. 16:24 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
Hozzászólások: 3761
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Motor: ETZ 250
Lehörgéshez, rángatáshoz biztos nincs, ha csak bizonyos idő után kezdi el, magas fordulaton.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.21. 15:08 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2017.05.20. 11:47
Hozzászólások: 5
Motor: MZ ETZ 251
KILL3R etz írta:
Ha gyárira állított úszószinttel túlfolyik, akkor lehet a tűszelep is hibás. Futárnál most vettem (Simsonba) BVF felújítókészletet, abban lévő tűszelep jó minőségű. :wink:


Értem :D Hát majd meglátjuk, hogy mi lesz. Egyébként akkor a súbernek nincs ehhez köze, igaz?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.21. 13:54 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
Hozzászólások: 3761
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Motor: ETZ 250
Ha gyárira állított úszószinttel túlfolyik, akkor lehet a tűszelep is hibás. Futárnál most vettem (Simsonba) BVF felújítókészletet, abban lévő tűszelep jó minőségű. :wink:


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.21. 13:42 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2017.05.20. 11:47
Hozzászólások: 5
Motor: MZ ETZ 251
KILL3R etz írta:
Alacsony úszószint, és kis átfolyású benzincsap okozhat ilyet, ami a gondod.

Isolator gyertya elég bizonytalan, NGK B8HS ami nekem bevált. Ha egy mód van rá, próbálj szerezni egy gyári kupuffot, azzal lesz a legjobb a motor. :wink:


Értem, köszönöm a tanácsot. Holnap beszerzek egy B8HS gyertyát megnézem azzal, milyen, itthon van egy B7HS de azt írták, hogy az nem jó bele, vagyis megy csak kisebb a hőértéke :) Ha nem változik akkor meg megnézem a karbit megint, csak olyan érzékeny, örültem, hogy most nem folyik. :roll:


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.20. 17:05 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
Hozzászólások: 3761
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Motor: ETZ 250
Alacsony úszószint, és kis átfolyású benzincsap okozhat ilyet, ami a gondod.

Isolator gyertya elég bizonytalan, NGK B8HS ami nekem bevált. Ha egy mód van rá, próbálj szerezni egy gyári kupuffot, azzal lesz a legjobb a motor. :wink:


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.20. 12:11 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2017.05.20. 11:47
Hozzászólások: 5
Motor: MZ ETZ 251
Sziasztok!
Adott egy Etz 251-es motor. Az lenne a probléma, hogy ötödik sebességfokozatban nem pörög 4 ezer fölé, és 100-105 km/h-nál nem is megy többet. Ez azzal a jelenséggel párosul, hogyha tartósan haladok ezzel a 100 km/h-ás sebességgel, akkor egy kis idő után (kb. 5-10 km) a motor olyan mintha lehörögne, mintha keveset kapna vagy nem tudom. Ilyenkor vissza kell venni a gázt mert ha tartom akkor csak rángat.
Nem értem, mert ha keveset kapna, akkor érezhető lenne, amikor 3-ban vagy 4-ben dinamikusan kigyorsítok. Vagy nem? Itt ugyanis szépen húz a motor, és ki is forog rendesen.
Tavaly ment a motor 120-at ami nem rossz de, ahogy olvastam a fórumot ha minden rendben van a kipufogótól kezdve a karburátorig, akkor mennie kellene 130-at. Idén tavasszal lett a karburátor kitakarítva, szimplán azért mert sokan írták, hogy érdemes évente kitakarítani. Minden ki lett szedve belőle, kompresszorral átfújva, és ugyanoda visszatéve. Ezután vissza lett téve a karbi, de elkezdett folyni a túlfolyón a benzin. Szétszedtük és beállítottuk. Tudom hogy 27 és 33 mm között vagy környékén kellene lennie az értéknek, de valahogy ezzel az értekkel sehogy sem volt jó, mindig folyt. Most kb a nagyobbik érték 37 mm-körül van, a kisebb meg ennek megfelelően 6 mm-el alacsonyabban. Az úszószint kb 1-1,5 mm-el kevesebb lett mint volt(felső ponttól mérve 14 mm-től több 1-1,5 mm-el, de ugye a 14 mm az akkor annyi ha benne van az úszó és össze van szerelve, szóval ha végig gondolom, akkor kevesebbnek kell lennie a szintnek, mert növekszik a térfogata az úszó miatt, vagy rosszul gondolom :-k ), és így nem folyik túl. Időközben le lett cserélve a gyertyapipa mert mindig leugrált, valamint egy Isolator 260-as hőértékű gyertya is lett bele téve. Olvastam, hogy a kipufogónak is sok köze van a dologhoz, van ebben egy barkács tompító, lehet az is közbeszól. Csak nem értem, hogy eddig ment, most meg nem :(
Ja és még azt is olvastam, hogy a tanksapka miatt is lehet, hogyha nem tud rendesen szellőzni, én ezen nem látok szuszogót, és mindig szivárog a benzin is egy kicsit, folyik le a tankon.
A súber tű is egy rovátkával lejjebb lett téve, hogy mélyebbre nyúljon, így tökéletes lett az alapjárat, eddig nehézkes volt beállítani. Ez jelenthez gondot, teljes markolat elfordításnál nincs olyan jelentősége a részterhelésnek nem? :roll:
Elnézést, hogy ennyit írtam, csak úgy gondoltam minél pontosabban leírom annál, hatékonyabban meg lehetne találni a hibaforrást.
Köszi előre is a válaszokat!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.08. 23:44 
Offline
Bácsi

Csatlakozott: 2015.06.22. 22:54
Hozzászólások: 248
Motor: TS 250/1
motrosmano írta:
Helló!

Kérdésem az lenne hogy TS 250 típuson belül STANDARD és DELUX variációk tankjai megegyeznek (mint TS 125/150-nél) vagy van eltérés?
Köszi előre is a segítséget!

Üdv.: Jani

Annyi a különbség, hogy luxokra felcsavarozták krómozott lemez betétet.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.05.08. 22:35 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Kunhegyes
Motor: MZ TS 125 és 250/1
Helló!

Kérdésem az lenne hogy TS 250 típuson belül STANDARD és DELUX variációk tankjai megegyeznek (mint TS 125/150-nél) vagy van eltérés?
Köszi előre is a segítséget!

Üdv.: Jani


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.30. 20:32 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
Hozzászólások: 753
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Motor: MZ Ts125De luxe/150
popitty írta:
Uraim!
Csak érdekesség képen írom, hogy egy korábbi gondolat - váltást olvastam a jobb minőségű és zöld színű OMW üzemanyagról. Nos én azóta ami kb 1 hónapja vagy több volt csak osztrák üzemag-ot tankolok és igaz korábban de eljutottam odáig, mivel a motorom szinte egyáltalán nem füstölt, hogy egy alkalommal az hittem nem tettem olajat a benzinbe. De tettem. Csak igaz lehet, hogy jobb ez a nafta!
üdv

Mondom,hogy jobb nem véletlenül használom heti 20-as ával(fűnyíró gépek és a motorokba is) de néha megesik,hogy véletlenül MOL kerül a kannámba(ha sürgős és nincs más) észre is veszik a gépek".


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.30. 18:36 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
Hozzászólások: 92
Motor: MZ Ts 150
Uraim!
Csak érdekesség képen írom, hogy egy korábbi gondolat - váltást olvastam a jobb minőségű és zöld színű OMW üzemanyagról. Nos én azóta ami kb 1 hónapja vagy több volt csak osztrák üzemag-ot tankolok és igaz korábban de eljutottam odáig, mivel a motorom szinte egyáltalán nem füstölt, hogy egy alkalommal az hittem nem tettem olajat a benzinbe. De tettem. Csak igaz lehet, hogy jobb ez a nafta!
üdv


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.26. 08:35 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 733
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
KILL3R etz írta:
Elvileg 1-1be belemegy a gyári csonkba, legalábbis nekem a Keihin ugyanaz a méret. :roll:


Mert neked eggyel nagyobb Keihined van :) a KOSO-t a 28-asról koppintották, annak 35mm a szívócsonk felőli külső átmérője. A BVF-é 40 (ezek szerint a 34-es Keihiné is)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.25. 20:25 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
Hozzászólások: 3761
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Motor: ETZ 250
Elvileg 1-1be belemegy a gyári csonkba, legalábbis nekem a Keihin ugyanaz a méret. :roll:


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.25. 10:25 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Athem írta:
Közgyűrűket, hogyan csinálsz hozzá? Van leírásod, vagy ha kérek csinálsz nekem is?


Vagy kapok ismerőstől rajzot, akinek már van KOSO karbija, vagy ha megjön a karbi, összemérem a BVF-fel, és az alapján készítek


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.25. 10:24 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
Hozzászólások: 163
Tartózkodási hely: Mohács
Motor: MZ ETZ 250 De luxe
Közgyűrűket, hogyan csinálsz hozzá? Van leírásod, vagy ha kérek csinálsz nekem is?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.25. 09:11 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
"Én azt nem értem, hogy hogyan befolyásolja a nyélgázas üzemedet a tű!? Olyankor elvileg csak a főfúvóka számít.
Meg kell keresni, azt a főfúvóka méretet, ami a legjobb nyélgázon, aztán beállítani a tűt, hogy részterhelésen is jó legyen, végül csinálni egy jó alapjáratot"


Végül meglett
Tű legfelülre, főfúvókát csökkentettem 130-asra...
Rendesen kap felül, 115-ös tempónál is nyugodt vagyok, mert 90 felett az eddigieknél érezhetően jobban gyorsul, és szép a hangja is. Városban enyhén többet kap, de nem mocskolja be a gyertyát. A motoros felvonulást szombaton bírta a gyertya, ami megnyugtató számomra
Nemrég tudtam fogyasztást számolni
14,85 literrel pöfögtem el 257 km-t, így 5,78 liter/100 km átlag jön ki. Ennyit tudtam kihozni a csatosból úgy, hogy rendesen kap a motor
Szerintem nem rossz, a cél, hogy 6 liter/100 km alá beférjek, meglett

Egy rovátkával visszatett tűvel 140-es főfúvókával is kevesellte a keveréket 90 km/h felett, 110-nél meg már olyan visítós hangja volt, hogy bármilyen szélzajban hallottam. Valamint ha visszatett tű (és 140-es főfúvi) mellett meghajtottam tartós 90-100 km/h-val 10-15 km-en keresztül, a végén a gázt picit visszaengedve, lassításkor visszakopogott a dugó. Ezek most nincsenek teljesen felemelt tűvel, rendben van, az 5,8-as fogyasztás is a általam behatárolt 6 literen belül van, a csatossal itt végeztem
Nem eredeti tűvel csodát nem szabad várni...

Aztán ha megjön a KOSO 30 mm-es karburátor, megcsinálom hozzá a közgyűrűket, és megy fel a 251-es ETZ-re


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.23. 19:35 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Ócsa
Motor: 251
Tony91 írta:
No egy kérdés
Az alany még mindig a 251-es ETZ, és a sokak által szidott csatos (30N3-1) karburátor

1. Súbertűt felhelyezem legfelülre, ahogy bejáratáshoz kell --> 3.500 rpm alatt sokat kap, hosszas városi forgalmat nem szereti, de felül, 90-től felfele egészen 120 km/h-ig (GPS szerint) szépen kapja, nem kevés, gyertyát ilyen fordulatnál kivéve (gyújtás le, kuplung be, majd kigurítva állok meg) szép őzbarna

2. Súbertűt az előírt helyére téve alul gyönyörűen kap, városban nagyon jó vele közlekedni, olyan 4.000-es fordulattól, és 90 km/h-tól felfele érezhetően és hallhatóan (valami enyhe sípolást hallok, aminek feltett tűvel semmi nyoma) keveset kap a motor. Feltett tűvel pl 90 felett is aránylag szépen húz 120-ig, ez visszatett tűvel pl sokkal lustább folyamat, és a gertya is világosabb a kelleténél.

Amit próbáltam:
- Lentebb tett tű mellé 140-es főfóvúka - ugyanúgy keveselli attól a bizonyos tartománytól
- feltett tű mellé 130-as főfóvúka. Így középtartományban elviselhetően kap, lehet vele mászkálni városban, de picit jobban füstölök a kelleténél, de még éppen nem sikerül vele beköpetnem a gyertyát városi tötymörgésnél. A 130-as főfuvival és emelt tűvel viszont fent is szépen kapja, cserébe berántja a 6,5 litert 100 km-en :D

Amiket többször is ellenőriztem:
- Alapjárati fúvóka: teljesen jó, mikroszkóppal is bemérettem
- Főfúvókák: Ugyanaz, mint az alapjárati esetében, megfelelő méretűek
- Tűszelepfúvóka szintén ellenőrzött méretű, 20-as

Én az alábbi 2 dologra tudok ez alapján gondolni:
- Tűprofil nem megfelelő
- Valami harántfurat, satöbbi eltömődhetett


A karbi párszor át volt már pucolva, kapott ultrahangos tisztítást is

Mit gondoltok?

Az biztos, hogy mostmár hallgatok a többiekre, és megy polcra a csatos karbi, mert ahogy korábban írtam, meg van véve a KOSO, májusban megy majd fel. De ettől érdekelnének a véleményetek

Én azt nem értem, hogy hogyan befolyásolja a nyélgázas üzemedet a tű!? Olyankor elvileg csak a főfúvóka számít.
Meg kell keresni, azt a főfúvóka méretet, ami a legjobb nyélgázon, aztán beállítani a tűt, hogy részterhelésen is jó legyen, végül csinálni egy jó alapjáratot.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.18. 10:37 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
KILL3R etz írta:
Nem is biztos, hogy a tű, lehet a keverőcső a kopottas. Nekem úgy-ahogy sikerült belőni, talán 145-ös főfúvóka van benne...

Ha lesz időm próbálkozok a Keihin karbival, szerintem erről lett koppintva a sokat emlegetett Koso, power jetes, ovál tolattyús, 34-es torokkal. Kíváncsi leszek...


Csak a probléma az, hogy a tű helyezgetésével változnak ennyire drabálisan a dolgok. Ezért tippelek a tű profiljára

MrDok:

Amíg nincs olyan gép elérhető közelségben, amin le tudom gyártatni/gyártani, nem tudok előrébb lépni... Keresek lehetőségeket, beszélgetek esztergályos és CNC-s ismerősökkel, eddig 2 kísérlet volt (Igen, E400-as esztergán is próbáltuk, de az átmérő/hossz arány miatt akkora kihajlása van a darabnak, hogy esélytelen méretet tartani)
Szopok a csatossal, mióta eltört az eredeti tűje, elhiheted, hogy én is szeretnék normális tűt, mert mikor még gyári blokkom volt, és az eredeti tű volt a csatosban, olyan volt, mint az álom. 5,1-es átlagfogyasztás az Erdély túrámon, és nem kapott sehol sem kevesebbet a kelleténél, belőttem a könyvben leírt adatokra, és jó volt
De ha nincs eszközöm hozzá, csodát nem tudok művelni...
Ha valakinek van ötlete, szívesen továbbküldök neki minden műszaki rajzot és 3D modellt (AutoCAD és hagyományos rajzot szkennelve)
Amint írtam, májusban még 2 lehetőséggel ki lesz próbálva, ha azzal sem megy, akkor részemről ennyi volt. Pedig már anyagot is szereztem hozzá, abból kísérletezünk jelenleg


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.18. 00:17 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 733
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
A KOSO a Keihin PWK 28 másolata. Ebből kiindulva gyártják a teljes palettát, még a 30mm feletti (eredeti Keihinből a "kicsi" sorozattól több helyen eltérő) változatokat is.

Szóval valami hasonló lesz a tied is, ha nem is pont ugyanaz.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.17. 21:27 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
Hozzászólások: 3761
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Motor: ETZ 250
Nem is biztos, hogy a tű, lehet a keverőcső a kopottas. Nekem úgy-ahogy sikerült belőni, talán 145-ös főfúvóka van benne...

Ha lesz időm próbálkozok a Keihin karbival, szerintem erről lett koppintva a sokat emlegetett Koso, power jetes, ovál tolattyús, 34-es torokkal. Kíváncsi leszek...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.17. 21:23 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
Hozzászólások: 2297
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
Tony91 írta:
No egy kérdés
Az alany még mindig a 251-es ETZ, és a sokak által szidott csatos (30N3-1) karburátor

1. Súbertűt felhelyezem legfelülre, ahogy bejáratáshoz kell --> 3.500 rpm alatt sokat kap, hosszas városi forgalmat nem szereti, de felül, 90-től felfele egészen 120 km/h-ig (GPS szerint) szépen kapja, nem kevés, gyertyát ilyen fordulatnál kivéve (gyújtás le, kuplung be, majd kigurítva állok meg) szép őzbarna

2. Súbertűt az előírt helyére téve alul gyönyörűen kap, városban nagyon jó vele közlekedni, olyan 4.000-es fordulattól, és 90 km/h-tól felfele érezhetően és hallhatóan (valami enyhe sípolást hallok, aminek feltett tűvel semmi nyoma) keveset kap a motor. Feltett tűvel pl 90 felett is aránylag szépen húz 120-ig, ez visszatett tűvel pl sokkal lustább folyamat, és a gertya is világosabb a kelleténél.

Amit próbáltam:
- Lentebb tett tű mellé 140-es főfóvúka - ugyanúgy keveselli attól a bizonyos tartománytól
- feltett tű mellé 130-as főfóvúka. Így középtartományban elviselhetően kap, lehet vele mászkálni városban, de picit jobban füstölök a kelleténél, de még éppen nem sikerül vele beköpetnem a gyertyát városi tötymörgésnél. A 130-as főfuvival és emelt tűvel viszont fent is szépen kapja, cserébe berántja a 6,5 litert 100 km-en :D

Amiket többször is ellenőriztem:
- Alapjárati fúvóka: teljesen jó, mikroszkóppal is bemérettem
- Főfúvókák: Ugyanaz, mint az alapjárati esetében, megfelelő méretűek
- Tűszelepfúvóka szintén ellenőrzött méretű, 20-as

Én az alábbi 2 dologra tudok ez alapján gondolni:
- Tűprofil nem megfelelő
- Valami harántfurat, satöbbi eltömődhetett


A karbi párszor át volt már pucolva, kapott ultrahangos tisztítást is

Mit gondoltok?

Az biztos, hogy mostmár hallgatok a többiekre, és megy polcra a csatos karbi, mert ahogy korábban írtam, meg van véve a KOSO, májusban megy majd fel. De ettől érdekelnének a véleményetek

Na ja. Ehhez várjuk azt a bizonyos gyári után méretpontosan készült mennyei távolságokban létező súbertűt.
A csatos karbit ez miatt én sem tudtam belőni rendesen.
Nincs alkalmas tű hozzá.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.17. 19:03 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
No egy kérdés
Az alany még mindig a 251-es ETZ, és a sokak által szidott csatos (30N3-1) karburátor

1. Súbertűt felhelyezem legfelülre, ahogy bejáratáshoz kell --> 3.500 rpm alatt sokat kap, hosszas városi forgalmat nem szereti, de felül, 90-től felfele egészen 120 km/h-ig (GPS szerint) szépen kapja, nem kevés, gyertyát ilyen fordulatnál kivéve (gyújtás le, kuplung be, majd kigurítva állok meg) szép őzbarna

2. Súbertűt az előírt helyére téve alul gyönyörűen kap, városban nagyon jó vele közlekedni, olyan 4.000-es fordulattól, és 90 km/h-tól felfele érezhetően és hallhatóan (valami enyhe sípolást hallok, aminek feltett tűvel semmi nyoma) keveset kap a motor. Feltett tűvel pl 90 felett is aránylag szépen húz 120-ig, ez visszatett tűvel pl sokkal lustább folyamat, és a gertya is világosabb a kelleténél.

Amit próbáltam:
- Lentebb tett tű mellé 140-es főfóvúka - ugyanúgy keveselli attól a bizonyos tartománytól
- feltett tű mellé 130-as főfóvúka. Így középtartományban elviselhetően kap, lehet vele mászkálni városban, de picit jobban füstölök a kelleténél, de még éppen nem sikerül vele beköpetnem a gyertyát városi tötymörgésnél. A 130-as főfuvival és emelt tűvel viszont fent is szépen kapja, cserébe berántja a 6,5 litert 100 km-en :D

Amiket többször is ellenőriztem:
- Alapjárati fúvóka: teljesen jó, mikroszkóppal is bemérettem
- Főfúvókák: Ugyanaz, mint az alapjárati esetében, megfelelő méretűek
- Tűszelepfúvóka szintén ellenőrzött méretű, 20-as

Én az alábbi 2 dologra tudok ez alapján gondolni:
- Tűprofil nem megfelelő
- Valami harántfurat, satöbbi eltömődhetett


A karbi párszor át volt már pucolva, kapott ultrahangos tisztítást is

Mit gondoltok?

Az biztos, hogy mostmár hallgatok a többiekre, és megy polcra a csatos karbi, mert ahogy korábban írtam, meg van véve a KOSO, májusban megy majd fel. De ettől érdekelnének a véleményetek


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.14. 17:05 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Tony, link? 8)[/quote]

https://www.aliexpress.com/item/KOSO-OK ... 12422.html

Ezt rendeltem, megjegyzésbe odaírtam, hogy "KOSO 30 mm PowerJet"

Plusz rendeltem hozzá alapjárati-és főfúvóka készletet is


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.12. 21:44 
Offline
A révész

Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
Hozzászólások: 3343
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
Köszönöm,de az akkor csak véletlen.
Tényleg te már mentél vele egyszer. :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.12. 17:23 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s

Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
[
Már többször leirtam sok helyen hogy én a karburálás antitalentuma vagyok,magyarul segghülye vagyok hozzá :)
Ahogy megvettem úgy használtam az elején,aztán ha jól emlészem főfuvit cseréltem benne nagyobbra és a tűt időközben lejjebb raktam. Ennyi.
Biztos hogy nálam sokkal jobban beállitaná egy hozzáértő.
Fogyasztásom ÁTLAGBAN 5 liter/100 km
Végsebessége a /1-nek GPS szerint 118 km/h[/quote]

Az a motor remekül megy!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.12. 17:08 
Offline
A révész

Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
Hozzászólások: 3343
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
sell írta:

Köszi a választ, sokat kellett bíbelődni a hangolással? Tű vele együtt van, vagy külön kellett rendeln? És persze gondolom már kitapasztaltad milyen a jó bele, menetteljesítménye ( használati fordulattartományra gondolok) és fogyasztása módosul valely irányba?


Már többször leirtam sok helyen hogy én a karburálás antitalentuma vagyok,magyarul segghülye vagyok hozzá :)
Ahogy megvettem úgy használtam az elején,aztán ha jól emlészem főfuvit cseréltem benne nagyobbra és a tűt időközben lejjebb raktam. Ennyi.
Biztos hogy nálam sokkal jobban beállitaná egy hozzáértő.
Fogyasztásom ÁTLAGBAN 5 liter/100 km
Végsebessége a /1-nek GPS szerint 118 km/h


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.04.12. 11:38 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Kecel city
Motor: Etz 250
Hopp, közben bocsánat, nem frissítettem az oldat, részben már volt is válasz.


Vissza a tetejére 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
 Oldal: 1 / 121 [ 6021 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 121  Következő




Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség