Honlap főoldal     Regisztráció    Belépés    Fórum    Taglista   Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz




 Oldal: 1 / 116 [ 5785 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 116  Következő



Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.27. 19:20 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.17. 11:01 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1929
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Tony91 írta:
hell írta:
OFF
Az marha jó nekem az órámimat 3-4 hónapja újítja fel. Na szép kezdek elkeseredni....
ON


Mondjuk nekem már a motornak majdnem fele Szabolcstól eredeztethető, az elektronika, az órák, stb... :D. Telefonáltam neki, mondtam, hogy mire jutottam, mikorra tudná legyártani az új gyújtóegységet. Ez volt hétfőn, péntekre itt volt


Jó ez már nem ide való történet.... :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.16. 19:13 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
hell írta:
OFF
Az marha jó nekem az órámimat 3-4 hónapja újítja fel. Na szép kezdek elkeseredni....
ON


Mondjuk nekem már a motornak majdnem fele Szabolcstól eredeztethető, az elektronika, az órák, stb... :D. Telefonáltam neki, mondtam, hogy mire jutottam, mikorra tudná legyártani az új gyújtóegységet. Ez volt hétfőn, péntekre itt volt

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.16. 17:52 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1929
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Tony91 írta:
Gyorsan megcsinál 1 darabot ha már profi és akkor nem olyan sok az. 1 óra alatt párat megcsinál és már nem is olyan sok az. :)
Kárjelentés mi volt a gépben? :

A gyújtóegység (köznéven fekete doboz) adta meg magát, még az eredeti 27 éves volt. Csak ugyebár végig kellett nyálazni a dolgokat, hogy tényleg azzal volt-e a baj. A biztonság kedvéért kicseréltük a jeladót is (forgórész, volt otthon egy másik eredeti), kapott új trafót (eredeti eltéve tartaléknak), új gyertyakábelt és gyertyapipát is. Nincs kizárva, hogy már tavaly Erdélyből hazajövet is e miatt álltam meg, akkor ugyanis valami kifolyatta a trafómat. Gyertyakábelt cseréltünk, miután haza lett hozva a motor, de úgy néz ki, hogy az csak átmenetileg fedte el a hibát, mert megint ugyanazt kezdte el produkálni... Meg-meg állt alattam a motor, vagy rángatva ment, ha pedig megállt, akkor csak úgy indult be, hogy felpörgött, majd pukkanva megállt. Erdélyből hazajövet ugyanez volt... Amit észrevettem, hogy a fekete dobozban lévő panel már 2-3 rárúgástól is forró lett, valamint a trafó úgyszintén. Na itt terelődött egyből a gyanú a gyújtóegységre, Szabolcsnak szóltam, készített nekem 3 napon belül egy újat, még azon a héten megjött, kicseréltük, új kábel, pipa és trafó ment mellé, azóta keine problem, szombaton pedig megyek Siófokra, laza 220 km :)


OFF
Az marha jó nekem az órámimat 3-4 hónapja újítja fel. Na szép kezdek elkeseredni....
ON


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.16. 16:58 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Gyorsan megcsinál 1 darabot ha már profi és akkor nem olyan sok az. 1 óra alatt párat megcsinál és már nem is olyan sok az. :)
Kárjelentés mi volt a gépben? :

A gyújtóegység (köznéven fekete doboz) adta meg magát, még az eredeti 27 éves volt. Csak ugyebár végig kellett nyálazni a dolgokat, hogy tényleg azzal volt-e a baj. A biztonság kedvéért kicseréltük a jeladót is (forgórész, volt otthon egy másik eredeti), kapott új trafót (eredeti eltéve tartaléknak), új gyertyakábelt és gyertyapipát is. Nincs kizárva, hogy már tavaly Erdélyből hazajövet is e miatt álltam meg, akkor ugyanis valami kifolyatta a trafómat. Gyertyakábelt cseréltünk, miután haza lett hozva a motor, de úgy néz ki, hogy az csak átmenetileg fedte el a hibát, mert megint ugyanazt kezdte el produkálni... Meg-meg állt alattam a motor, vagy rángatva ment, ha pedig megállt, akkor csak úgy indult be, hogy felpörgött, majd pukkanva megállt. Erdélyből hazajövet ugyanez volt... Amit észrevettem, hogy a fekete dobozban lévő panel már 2-3 rárúgástól is forró lett, valamint a trafó úgyszintén. Na itt terelődött egyből a gyanú a gyújtóegységre, Szabolcsnak szóltam, készített nekem 3 napon belül egy újat, még azon a héten megjött, kicseréltük, új kábel, pipa és trafó ment mellé, azóta keine problem, szombaton pedig megyek Siófokra, laza 220 km :)

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.16. 12:47 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1929
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Tony91 írta:
hell írta:
Mennyi lenne az a drága?

Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...


Mondjuk úgy, hogy 10k Ft-os órabére van ismerősömnek, szerszámkészító, nem picit profi... :D
Órás van a környéken, de neki nincs műszerész esztergája. De van még pár lehetőség, majd szépen járom körbe, ahogy lesz rá időm, most örülök, hogy újra megy a 251-es


Gyorsan megcsinál 1 darabot ha már profi és akkor nem olyan sok az. 1 óra alatt párat megcsinál és már nem is olyan sok az. :)
Kárjelentés mi volt a gépben? :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.16. 12:42 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
hell írta:
Mennyi lenne az a drága?

Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...


Mondjuk úgy, hogy 10k Ft-os órabére van ismerősömnek, szerszámkészító, nem picit profi... :D
Órás van a környéken, de neki nincs műszerész esztergája. De van még pár lehetőség, majd szépen járom körbe, ahogy lesz rá időm, most örülök, hogy újra megy a 251-es

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.16. 12:20 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1929
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Mennyi lenne az a drága?

Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.16. 12:16 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Na, nem tűntem még el a süllyesztőbe, csak közben meghalt a gyújtásrendszerem, azzal voltam elfoglalva...
2 lehetőség kilőve gyártás szempontjából (műszerészesztergás ismerősöm és a cég - előbbi drágán csinálná, nem érné meg, a cégnél pedig a kis mérete miatt nem vállalják....)
Futom a további köröket még

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.03. 17:28 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1929
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Tony91 írta:
A részleg vezető sem panaszkodott.... :)


Én csak műszakvezető helyettes vagyok... :D[/quote]

He he akkor nem fél isten vagy hasonló akkor karcsúbb a helyzet jóval... :D


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.03. 16:35 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
A részleg vezető sem panaszkodott.... :)[/quote]

Én csak műszakvezető helyettes vagyok... :D

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.02. 18:39 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1929
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Tony91 írta:
hell írta:
A legrand egy szép hely. Vagyis szép lett volna majdnem ott maradtam melózni gépbeállítónak, de 70-80 körül beszéltek a pénzben így megköszöntem a lehetőséget. Azt hittem van náluk minden jó, de ezek szerint tévedtem. :) Bár ilyen apróságot nem csináltak nekem az tény nem kellett... :)



Én nem panaszkodom az ottani keresetre... :)


A részleg vezető sem panaszkodott.... :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.02. 15:09 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
hell írta:
A legrand egy szép hely. Vagyis szép lett volna majdnem ott maradtam melózni gépbeállítónak, de 70-80 körül beszéltek a pénzben így megköszöntem a lehetőséget. Azt hittem van náluk minden jó, de ezek szerint tévedtem. :) Bár ilyen apróságot nem csináltak nekem az tény nem kellett... :)



Én nem panaszkodom az ottani keresetre... :)

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.02. 00:10 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1929
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
A legrand egy szép hely. Vagyis szép lett volna majdnem ott maradtam melózni gépbeállítónak, de 70-80 körül beszéltek a pénzben így megköszöntem a lehetőséget. Azt hittem van náluk minden jó, de ezek szerint tévedtem. :) Bár ilyen apróságot nem csináltak nekem az tény nem kellett... :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.01. 20:06 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2257
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
hell írta:
Tony91 írta:
Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van


Köszönjük!

Szentesen a kontaszetnél esetleg? Ha van ismerősöd akkor ott is szerencsét lehet próbálni vagy legrand-nál. Nekem annó ügyeskedtek össze már jó dolgoat... :D Pálinka volt a fizetőeszköz... :)


Tony91 írta:
A Legrand fémüzemében dolgozok... :D
Ott (Legrand-nál)annyi hiba van csak, hogy pici eszterga nincs, de minden lehetőséget körbejárok majd

Létezik egy aranyköpés a klubban , úgy tudom kisbocsitól, valamelyik túra szombat estéjéről ered ; ,,Iszol te rendessen?" . Ez nem feltétlenül azt jelenti hogy az illető tényleg iszik, sőt többnyire nem.
Csupán egy szófordulat. :wink:

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.01. 19:43 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
sunbim írta:
Tony, akkor te iszol rendessen ! :mrgreen: :smt023

Érdeklődésem nem lankadt a tű iránt, csak áthidaló megoldásként ruháztam be ebbe a pár alkatrészbe.



Miért is iszok én? :)

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.01. 18:57 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2257
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
Tony, akkor te iszol rendessen ! :mrgreen: :smt023

Érdeklődésem nem lankadt a tű iránt, csak áthidaló megoldásként ruháztam be ebbe a pár alkatrészbe.

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.01. 17:08 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
hell írta:
Tony91 írta:
Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van


Szentesen a kontaszetnél esetleg? Ha van ismerősöd akkor ott is szerencsét lehet próbálni vagy legrand-nál. Nekem annó ügyeskedtek össze már jó dolgoat... :D Pálinka volt a fizetőeszköz... :)


A Legrand fémüzemében dolgozok... :D
Ott (Legrand-nál)annyi hiba van csak, hogy pici eszterga nincs, de minden lehetőséget körbejárok majd

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.01. 15:44 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1929
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Tony91 írta:
Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van


Szentesen a kontaszetnél esetleg? Ha van ismerősöd akkor ott is szerencsét lehet próbálni vagy legrand-nál. Nekem annó ügyeskedtek össze már jó dolgoat... :D Pálinka volt a fizetőeszköz... :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.01. 15:42 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1929
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Nekem is ragadt meg Berta dugóval annó. Mákom volt nem lett nagyon baj. 35000km még lementem vele. :) Szóval ragad ott a 250 is(meg szorul is). :) Nekem is 5 századra illesztették. Rakat szarok ezek a dugók mind nyilván mindegy mit vesz az ember... Ha lóg a gecibe az sem jó megoldás teljesen, de legalább nem ragad... :D


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.01. 15:39 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.01. 12:39 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2257
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
MrDok írta:
z25z írta:
Valaki meg tudná mondani, hogy a bing karburátorban alapbeállításként felülről hanyadik rovátkában van a tű?
Nagyon kellene, köszi!

A tűvel részterhelés üzemanyagot állítasz.
Én egy teligázon ragadás után a főfuvival beszélgetnék el.


Én meg a gépműhellyel Karesz !! Kicsit furcsa hogy olyan motorok ragadnak csak a klubban amik 300asok. Nem hiszem el hogy azok a gépek is ragadozók amik nem keveselnek. Nem ismerik a gépműhelyesek ezeknek a dugóknak a hőtágulását.
Állitólak ugyanugy 4-5 századdal illesztik mint a kettőötvenest, és a henger is máshogy deformálódik a kisebb falvastagság miatt.

Krepp igy fogalmazott, neki úgy fúrják hogy lógjon az egész a g.cibe ... :mrgreen:

Csak a gyűrűhézagra figyelni kell.

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.01. 11:02 
Offline
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
Hozzászólások: 1812
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Motor: 21 ló 300as patkóval
zsaki tökéletesen igazad van! ezért is írtam, hogy 118-as jelölésű ezt jó, ha a többi bing gazda is olvassa, mert tud meglepetést okozni :-)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.01. 11:00 
Offline
A révész
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
Hozzászólások: 3214
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
Azt tudni kell a Bing fuvoka mérete nem lyukátmérőt jelent!!!!!Átfolyási mennyiséget jelöl.
A gyárilag vele adott 118,az átmérőben 110.
Ha valaki elkezd fuvókázni vele,akkor egy pld 115-ös valójában nagyobb lesz mint a gyári 118

_________________
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.01. 09:50 
Offline
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
Hozzászólások: 1812
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Motor: 21 ló 300as patkóval
Nem az a baj Dok. Főfuvi volt benne nagyobb, nem ment vele, 5500 körül besokallt, a gyertyakép is sötét volt. Mintha valaki azt mondta volna amúgy, hogy a bing-et a 300-asokhoz csinálták? Na mindegy, számtalan kísérlet után az eredeti 118-as jelölésű bizonyult a legjobbnak, kiforgott végig, gyönyörű gyertyaképpel. Hanem most ha már úgyis szét van kapva a motor akkor egyúttal levettem, hogy kitakarítom, hááát dugig van kosszal -gyanús, hogy eltömődés miatt szegényedett le és attól ragadt meg. Viszont kiesett a tű és nem emlékszem, hogy melyik rovátkában volt, de abban a pozicióban, ahogy kijött a gyárból. vagy 2 vagy 3 felülről erre szeretnék választ ha valaki tudja :-k


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.01. 08:15 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
Hozzászólások: 2167
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
z25z írta:
Valaki meg tudná mondani, hogy a bing karburátorban alapbeállításként felülről hanyadik rovátkában van a tű?
Nagyon kellene, köszi!

A tűvel részterhelés üzemanyagot állítasz.
Én egy teligázon ragadás után a főfuvival beszélgetnék el.

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.01. 08:13 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
Hozzászólások: 2167
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
sunbim írta:
Valószínűleg még hangolni kell , Doki segítesz ebben majd a VG-n ? :D
...

Persze. Megoldható. Érkezésem tervezem, remélem menni fog.

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.01. 06:35 
Offline
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
Hozzászólások: 1812
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Motor: 21 ló 300as patkóval
Valaki meg tudná mondani, hogy a bing karburátorban alapbeállításként felülről hanyadik rovátkában van a tű?
Nagyon kellene, köszi!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.30. 12:45 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2257
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
Azt valaki tudja hogy a kevereőcső kilépő átmérője mekkora? A tipus látható az avatarom alatt. :-D
Ahova a tű csusszan be.

D , neked az is lehet hogy a tűd kúpja van ,,hordósra`` kopva.

...
Közben itthon méricskéltem, és másnap árut szereztem be. 3 tűt, 2 keverőcsövet . (Ideiglenesen a "TutiTűig,, :D )
Azért ennyit, mert tolómérő nem volt nálam és az egyik csak jó lesz.
A nagykeres haver a csatos karbis 250eshez , a 30N3-1 -hez úgy tudta csak a belevalót adni hogy jjaa! , neked akkor a kettőötveneggyeshez való kell? :shock: Kezembe adta és jé, tényleg , körülbelül úgy néz ki. Úgyhogy már nagyker szinten félre vannak csúszva a dolgok, persze hogy a mofaker meg a hozzá nem igazán értők rossz alkatrészt nyomnak az ember kezébe.

Mert ha az ő általa gondolt 250eshez adta volna akkor az így néz ki, és az a csavaros karbié (nincs a rovátkás rész felett folytatása a tűnek, ami a csatoshoz meg kell)
Kép

A beszerzett tűk:

Kép

A bal szélső volt a motorban amit már leméreteztem. Valamennyire látszik, hosszabb kb 2mm-rel. A jobb három a friss beszerzés. Magyar gyártmány, az egyik közülük selejt! A kúp felső vége előtt pár mm-el van egy ugrás a kúpban. Meglökték az esztergát? :-k :lol: vagy nem tudom. Nem is méricskéltem,kidobtam.
A maradék kettőt mértem. A rovátkák magassága és a kúp hossza megegyezik a két tűnek. A tű kúp feletti átmérője elég jól közelíti a Tony rajzán szereplő adatokat, 2,49mm , ez még lehet mérési hiba is.
Kép
A tű hegyében van valamennyi eltérés:
Kép

A keverőcsövem ahogy forgattam mérés közben 3,41-3,49mm között változott, az újak :
Kép
Kép

Szerintem a 3,45? vagy a 3,5 lett volna a céljuk, ... alsó széle közepe?? :-k :D A 3,46ost szereltem be, és bekerült a jobbik tű, a középső rovátkában.

A műveletet kb 15kmes teszt követte, reggel , bemelegített motorral melóba be, du melóból el, ki a házig. Tetszett amit tapasztaltam. Jobban vette a fordulatot. Nem volt ,,szivatós,, érzésem kisebb fordulatszámokon sem. Valószínűleg még hangolni kell , Doki segítesz ebben majd a VG-n ? :D

...

Áron, ilyen ,,kalibert,, hol lehet kapni?

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.29. 23:34 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
"a főfúvóka vadi új 90-esre cserélve"

Ki is mértétek hogy annyi? Nekem itthon van egy 105 beütésű fúvókám amibe pont beleillik a 1.45-ös kaliber...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.29. 23:26 
Offline
rolleres
rolleres
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.26. 18:13
Hozzászólások: 10
Motor: D-Csepel, MZ TS 125
Fogyasztásproblémában kérném segítségeteket:
MZ TS 125 motoromon súbertű a legalacsonyabb állásban, a főfúvóka vadi új 90-esre cserélve, gyújtást pedig Gesszti szaki állította indikátor órával. A kipufogót levettük,lemértük mérlegen, súlya ugyan annyi mint a tartaléknak.
Beszéltem az előző tulajjal,azt mondta,már újkorában sem lehetett 4 alá vinni a fogyasztást.
Menetteljesítmény egész jó, szépen megy 70-80-at. De van egy fordulatszám tartomány,ahol egyszerűen megtorpanik: pl. 3. fokozatban 55-nél elkezd hörögni, „gondolkodik” de ha odahúzok neki egy jó kövéret akkor túlmegy rajta és megindul mit a veszedelem. A fogyasztás 5 L/100 km! :(
Na ilyenkor mi van? Lehet,hogy gyári hibás a karbi?

_________________
"Az élet megállhat,de a Csepel soha!"


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.26. 09:52 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
sunbim írta:
És amibe a tű belecsúszik, az azt hiszem a karbiba van belepréselve. Vagy az a keverőcső maga.

Ha az kopott akkor is lehetnek bajok. Viszont az lehet hogy tű lejebb helyezéssel kompenzálható.


Jól mondod, szokott az is kikopni. Ezért keresek most olyan anyagot, ami hasonló az eredetihez, és nem koptatja ki a perselyt
Acél van acél hátán, de az kikoptatná gyorsan. Talán a bronz jöhetne szóba, amiből szokták esztergálni a kivágószerszámok perselyeit a vezetőoszlopba

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.26. 09:17 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2257
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
És amibe a tű belecsúszik, az azt hiszem a karbiba van belepréselve. Vagy az a keverőcső maga.

Ha az kopott akkor is lehetnek bajok. Viszont az lehet hogy tű lejebb helyezéssel kompenzálható.

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 23:20 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
Hozzászólások: 3664
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Motor: ETZ 250
Szeintem ha a biztosító lemezke beszúrásai tized mm pontosságúak, az már bőven jó. Ennyi van a biztosító lemezke felfekvésében. görbeségében is... :roll:

Tesztelést szívesen vállalok, de sztem úgy korrekt, hogy megvesszük tőled a tűt, hiszen időd, munkád, anyagod benne van. :roll:

_________________
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 23:13 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
KILL3R etz írta:
Ha van egy kis eszterga, amihez van befogó patron ilyen átmérőhöz, akkor a beszúrásokat azon is meg tudod csinálni, annak nem kell század pontosnak lennie, a tű vége meg tök jó bázis felület. Sztem. :roll:


A két, B-vel jelölt beszúrást ki is lehet hagyni, mert technológiai szerepe nulla, sztem csak valami jelölés szerepet láthat el. A nagyobbik beszúrásnak viszont pontosnak kell lennie.

MrDok:
Igyekszem a megvalósítást is megoldani, de garantálni 100%-ra nem tudom. A laboros bemérést, kézi és CAD rajzot, valamint a 3D modellt megoldom én is. Most melóhelyen beszélek esztergás kollegával, beszélek ismerősömmel (fater volt kollegája), aki rendelkezik műszerészesztergával, valamint a volt CNC-s tanárommal, mert CNC-n lenne a legjobb legyártani, arra a gépre fél óra alatt rittyentek egy CNC programot a tűnek. Az ottani CNC gépen lévő beszúrókést kell lemérnem majd, mert nekem 0,8-as méret dereng, még mikor vizsgáztam azon a gépen. A többit írom, ahogy haladok a dolgokkal

Tudom, hogy hiánycikk, ráadásul nekem is kéne egy eredeti másolat, az ötlet innen indult, hogy ha már csinálok, akkor nem egyet, mert egy db-ért nagy hajcihő lenne, na meg nem csak nekem van ebből hiányom, hanem sok más MZ-snek is, aki csatos karbival rendelkezik. Így adott, hogy akkor már többet, de először pár minta kéne, azt pedig elküldeni vállalkozó szellemű MZ-seknek ingyen és bérmentve tesztelni, véleményt alkotni, hogy tényleg jó e. Valamint most keresek neki való alapanyagot is...

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 21:34 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
Hozzászólások: 3664
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Motor: ETZ 250
Ha van egy kis eszterga, amihez van befogó patron ilyen átmérőhöz, akkor a beszúrásokat azon is meg tudod csinálni, annak nem kell század pontosnak lennie, a tű vége meg tök jó bázis felület. Sztem. :roll:

_________________
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 21:23 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
Hozzászólások: 2167
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
Tony91 írta:
Mert mi volt az előzetes várakozásod? :D. Többször is írtam, hogy ezer és egy plusz dolgom van, meg egyebek, tehát csúszni fogok a dologgal ;) A mikroszkóp alapján egyszerű kúp, csak a rövidsége miatt van picit hordós hatása, de mielőtt gyártáshoz jutnék, megnézzük még más mérőeszközzel is.
A CAD 3D rajz nem annyira felesleges, ha egyszerűen és gyorsan akarsz CNC programot kreálni belőle, bevágod EdgeCAM-be a kész 3D rajzot, és az megírja a programot, neked már csak át kell módosítanod az adott gépre. Időben nagy segítség. Na meg ha megvan a 2D-s CAD rajz, onnan kb 2 parancs 3D-t kreálni belőle... :D
Valamint attól, hogy ebben a fórumban újonc vagyok, sok más helyen már rég ott vagyok, csak nemrég tévedtem erre :)

Őszintén?
Gyakorlatilag az összes ismerősöm csak ígérni tud, teljesíteni nem.
Minden területen.
Mikor a beharangozott időpontra csak azt írtad hogy nem érsz rá, akkor azt gondoltam, megint egy ígérgető...... láttam már pár ilyent, tényleg.
"Én ezt tudok, meg azt, ilyen olcsón vagy ingyen" aztán mikor megvalósítás felé hajlik a dolog, akkor derül ki, hogy semmi sem úgy van mint ahogy mondta........
Várom a végkifejletet.
(én is úgy kezdtem szerelőhíddal foglalkozni, hogy itt kérdeztem, ki csinál. Senki. Majd én. Azóta van.
Jó lenne egy pontos súbertűs emberke. Hiánycikk.)

=D>

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 20:27 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2257
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
Nnajó. Tony , engem meggyőztél !! :mrgreen:

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 19:13 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Szebik András írta:
Kivettem a tűt és tolómérővel méricskéltem kicsit.
A tavaly boltba vásárolt tű 1mm-el rövidebb a rajzhoz képest.
Az átmérő stimmel, a tű hegye stimmel, a tű hegyétől az első rovácka távolsága stimmel.
Ezek jók, viszont egy nagy gond van vele. A kúpossága. 29 helyett a bolti tű 24 mm-en növekszik 1,7 mm-ről 2,5 mm-re.
Ha tényleg ez a gyári tű méret, akkor a motorom alacsony terheletlen fordulat rángatására is meglesz a gyógyír :)


Biztos vagyok benne, hogy ez eredeti tű:
1. Tökéletesen hasonlít arra, amit Zsaki linkelt itt korábban
2. Tavaly a karbim ezzel a tűvel maga a tökély volt egy kis időt rászánva beállítgatásra (minden fordulaton és terhelésen megfelelő viselkedés, fogyasztás és teljesítmény aránya, végsebesség is rendben volt, sehol sem rángatott, gyertya gyönyörű volt)
3. Valamint ismerem a motor előéletét, tudom, hogy ebben a gyári tű volt :D

Amit én mértem utángyártottat, azon 1,41 mm a kúp végének átmérője (kvázi sokkal több üzemanyagot enged át, a gyárinak 1,71 mm, ez 3 tized eltérés, nagyon sok!), valamint olyan 34-35 mm a kúp hossza. Az utángyártott adatait nem jegyeztem fel, mert csak pislogtam, ahogy láttam a több tizedet, meg több mm-t eltérésként az eredetihez képest #-o

"Ezek jók, viszont egy nagy gond van vele. A kúpossága."

Na igen, ez az a lényeges dolog, ami szinte az egészet meghatározza... Nem véletlen volt olyan a kúpossága az eredetinek, amilyen...

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 18:40 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Lébény
Motor: Etz 250 De Lux
Kivettem a tűt és tolómérővel méricskéltem kicsit.
A tavaly boltba vásárolt tű 1mm-el rövidebb a rajzhoz képest.
Az átmérő stimmel, a tű hegye stimmel, a tű hegyétől az első rovácka távolsága stimmel.
Ezek jók, viszont egy nagy gond van vele. A kúpossága. 29 helyett a bolti tű 24 mm-en növekszik 1,7 mm-ről 2,5 mm-re.
Ha tényleg ez a gyári tű méret, akkor a motorom alacsony terheletlen fordulat rángatására is meglesz a gyógyír :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 17:48 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
sunbim írta:
Öhh, ..nem találom hol van... leesett az állam!! :lol: Tony91 ez nagyon jól néz ki !


Kösz :D
Ha tudnád, hogy ez a része még mennyire egyszerű az AutoCAD-nek :). Ha ismered a parancsokat, gyorsan megvan, a forgástesteket a leggyorsabb létrehozni, csak a jó 2D alapot kell hozzá megrajzolni, aztán csak egy forgástengely kell, a körül megforgatod, és kész van :)

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 17:21 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2257
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
Öhh, ..nem találom hol van... leesett az állam!! :lol: Tony91 ez nagyon jól néz ki !

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 14:33 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
sunbim írta:
aronpfabian írta:
C6 nem lehet, azon teljesen felül kezdődnek az állító rovátkák (ahol ezen a rugót kell beakasztani)


Jó, akkor nem az. :lol: Valami fórumban olvastam valamikor valahol, de akkor sem vettem kézpénznek.

Akkor hogy be"C,,zzem ? :lol:
Gyárilag nincs is betű+szám jelölésük ennek a tipusú tűnek, vagy csak ezen az utángyárin nincs?
Ezt is csak sejtem hogy az mert amikor a Mofaker (úgy emlékszem ők voltak) még Csepelen volt akkor vettem tőlük egy marékkal, minden féle tipusból és próba alapján ez volt a legkevésbé rossz.


Újfajta számozást vezettek be amikor az N3-ast gyártották, ennek már valami köze van a tű mérhető paramétereihez is. 30N3-ban "2,5B511" a típusa. A gyári tűn nem tudom milyen jelölés van mert ilyen karburátort még nem láttam közelebbről.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 12:38 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1929
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Szép... :) :shock:


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 12:20 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Most következik az utánakérdezés a gyártásnak... A sulimban ingyen CNC-zhetnék, csak az a baj, hogy azon a CNC-n nincsenek ilyen pici beszúrókések :(

Kép


Kép

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 11:43 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1929
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Tony91 írta:
Kép

Ez véletlen nem a Te géped hell?
Szentesen szoktam látni


A szín az stimmel de az enyém még nem állt ilyen parkolóban soha. :) Vagyis mióta nálam van 15 éve körül... :)
Te azt durván tolod valóban ezeket a dolgokat(micsoda rajz)... :D Mink is tanultunk ilyet annak idején a Gamfon de nem maradt bennem tartós emlék róla... :D
Ja és csak óvatosan bánj azzal a foncsorral pár éve és is szereztem egy olyat dobozból lett kivéve annyira új volt csak kicsesztem az üveget belőle berakásnál így oda is lett törékeny darab (vagyis eltettem ami maradt belőle gondoltam majd tetetek bele másik üveget, de nem foglalkotam vel azóta sem szóval megy a kukába majd a foncsor meg ami üveg benne maradt). :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 11:00 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
A súbertű AutoCAD (2013) 2D rajza méretezve, 5:1 méretarányban

https://drive.google.com/open?id=0B725l ... FhHNHRyNkE

Aki nem tudná megnézni (mert AutoCAD nem hétköznapi program mindenkinél... :D )


Kép

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 09:08 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Kép

Ez véletlen nem a Te géped hell?
Szentesen szoktam látni

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 07:23 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1929
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Minden gond nélkül azért nyugodtan tud mindenki aludni szerintem, hogy van az másik valami is. :D Pedig be kell látni oda mentek át az öreg bútordarabok akik itt voltak régen. És ott jobban lehet boldogulni ha van valami gondja baja az embernek talán. A kommentekből látszik legalább is valamennyire. Eltekintve pár gyógyegértől meg egypár dologtól szinte olyan az mint ez "volt". Dehát ez ilyen változnak az idők... :)
Remélem azért itt előbb lesz tű kapható mint ott azért. :D Hacsak pár másodpercel is. :D Esély nincs rá tudom, de azért hátha... :D


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 07:11 
Offline
A révész
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
Hozzászólások: 3214
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
Tony91 írta:


Valamint attól, hogy ebben a fórumban újonc vagyok, sok más helyen már rég ott vagyok, csak nemrég tévedtem erre :)


Mert mindig csak az a csúnya facebook mi? :twisted:
Azt itt nem szeretik ám.
Vörös posztó a szemükben.Vigyázz. :D

_________________
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.


Vissza a tetejére 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
 Oldal: 1 / 116 [ 5785 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 116  Következő




Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 10 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség