Honlap főoldal     Regisztráció    Belépés    Fórum    Taglista   Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz




 Oldal: 1 / 116 [ 5754 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 116  Következő



Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.26. 09:52 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
sunbim írta:
És amibe a tű belecsúszik, az azt hiszem a karbiba van belepréselve. Vagy az a keverőcső maga.

Ha az kopott akkor is lehetnek bajok. Viszont az lehet hogy tű lejebb helyezéssel kompenzálható.


Jól mondod, szokott az is kikopni. Ezért keresek most olyan anyagot, ami hasonló az eredetihez, és nem koptatja ki a perselyt
Acél van acél hátán, de az kikoptatná gyorsan. Talán a bronz jöhetne szóba, amiből szokták esztergálni a kivágószerszámok perselyeit a vezetőoszlopba

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.26. 09:17 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2228
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
És amibe a tű belecsúszik, az azt hiszem a karbiba van belepréselve. Vagy az a keverőcső maga.

Ha az kopott akkor is lehetnek bajok. Viszont az lehet hogy tű lejebb helyezéssel kompenzálható.

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 23:20 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
Hozzászólások: 3652
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Motor: ETZ 250
Szeintem ha a biztosító lemezke beszúrásai tized mm pontosságúak, az már bőven jó. Ennyi van a biztosító lemezke felfekvésében. görbeségében is... :roll:

Tesztelést szívesen vállalok, de sztem úgy korrekt, hogy megvesszük tőled a tűt, hiszen időd, munkád, anyagod benne van. :roll:

_________________
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 23:13 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
KILL3R etz írta:
Ha van egy kis eszterga, amihez van befogó patron ilyen átmérőhöz, akkor a beszúrásokat azon is meg tudod csinálni, annak nem kell század pontosnak lennie, a tű vége meg tök jó bázis felület. Sztem. :roll:


A két, B-vel jelölt beszúrást ki is lehet hagyni, mert technológiai szerepe nulla, sztem csak valami jelölés szerepet láthat el. A nagyobbik beszúrásnak viszont pontosnak kell lennie.

MrDok:
Igyekszem a megvalósítást is megoldani, de garantálni 100%-ra nem tudom. A laboros bemérést, kézi és CAD rajzot, valamint a 3D modellt megoldom én is. Most melóhelyen beszélek esztergás kollegával, beszélek ismerősömmel (fater volt kollegája), aki rendelkezik műszerészesztergával, valamint a volt CNC-s tanárommal, mert CNC-n lenne a legjobb legyártani, arra a gépre fél óra alatt rittyentek egy CNC programot a tűnek. Az ottani CNC gépen lévő beszúrókést kell lemérnem majd, mert nekem 0,8-as méret dereng, még mikor vizsgáztam azon a gépen. A többit írom, ahogy haladok a dolgokkal

Tudom, hogy hiánycikk, ráadásul nekem is kéne egy eredeti másolat, az ötlet innen indult, hogy ha már csinálok, akkor nem egyet, mert egy db-ért nagy hajcihő lenne, na meg nem csak nekem van ebből hiányom, hanem sok más MZ-snek is, aki csatos karbival rendelkezik. Így adott, hogy akkor már többet, de először pár minta kéne, azt pedig elküldeni vállalkozó szellemű MZ-seknek ingyen és bérmentve tesztelni, véleményt alkotni, hogy tényleg jó e. Valamint most keresek neki való alapanyagot is...

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 21:34 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
Hozzászólások: 3652
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Motor: ETZ 250
Ha van egy kis eszterga, amihez van befogó patron ilyen átmérőhöz, akkor a beszúrásokat azon is meg tudod csinálni, annak nem kell század pontosnak lennie, a tű vége meg tök jó bázis felület. Sztem. :roll:

_________________
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 21:23 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
Tony91 írta:
Mert mi volt az előzetes várakozásod? :D. Többször is írtam, hogy ezer és egy plusz dolgom van, meg egyebek, tehát csúszni fogok a dologgal ;) A mikroszkóp alapján egyszerű kúp, csak a rövidsége miatt van picit hordós hatása, de mielőtt gyártáshoz jutnék, megnézzük még más mérőeszközzel is.
A CAD 3D rajz nem annyira felesleges, ha egyszerűen és gyorsan akarsz CNC programot kreálni belőle, bevágod EdgeCAM-be a kész 3D rajzot, és az megírja a programot, neked már csak át kell módosítanod az adott gépre. Időben nagy segítség. Na meg ha megvan a 2D-s CAD rajz, onnan kb 2 parancs 3D-t kreálni belőle... :D
Valamint attól, hogy ebben a fórumban újonc vagyok, sok más helyen már rég ott vagyok, csak nemrég tévedtem erre :)

Őszintén?
Gyakorlatilag az összes ismerősöm csak ígérni tud, teljesíteni nem.
Minden területen.
Mikor a beharangozott időpontra csak azt írtad hogy nem érsz rá, akkor azt gondoltam, megint egy ígérgető...... láttam már pár ilyent, tényleg.
"Én ezt tudok, meg azt, ilyen olcsón vagy ingyen" aztán mikor megvalósítás felé hajlik a dolog, akkor derül ki, hogy semmi sem úgy van mint ahogy mondta........
Várom a végkifejletet.
(én is úgy kezdtem szerelőhíddal foglalkozni, hogy itt kérdeztem, ki csinál. Senki. Majd én. Azóta van.
Jó lenne egy pontos súbertűs emberke. Hiánycikk.)

=D>

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 20:27 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2228
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
Nnajó. Tony , engem meggyőztél !! :mrgreen:

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 19:13 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Szebik András írta:
Kivettem a tűt és tolómérővel méricskéltem kicsit.
A tavaly boltba vásárolt tű 1mm-el rövidebb a rajzhoz képest.
Az átmérő stimmel, a tű hegye stimmel, a tű hegyétől az első rovácka távolsága stimmel.
Ezek jók, viszont egy nagy gond van vele. A kúpossága. 29 helyett a bolti tű 24 mm-en növekszik 1,7 mm-ről 2,5 mm-re.
Ha tényleg ez a gyári tű méret, akkor a motorom alacsony terheletlen fordulat rángatására is meglesz a gyógyír :)


Biztos vagyok benne, hogy ez eredeti tű:
1. Tökéletesen hasonlít arra, amit Zsaki linkelt itt korábban
2. Tavaly a karbim ezzel a tűvel maga a tökély volt egy kis időt rászánva beállítgatásra (minden fordulaton és terhelésen megfelelő viselkedés, fogyasztás és teljesítmény aránya, végsebesség is rendben volt, sehol sem rángatott, gyertya gyönyörű volt)
3. Valamint ismerem a motor előéletét, tudom, hogy ebben a gyári tű volt :D

Amit én mértem utángyártottat, azon 1,41 mm a kúp végének átmérője (kvázi sokkal több üzemanyagot enged át, a gyárinak 1,71 mm, ez 3 tized eltérés, nagyon sok!), valamint olyan 34-35 mm a kúp hossza. Az utángyártott adatait nem jegyeztem fel, mert csak pislogtam, ahogy láttam a több tizedet, meg több mm-t eltérésként az eredetihez képest #-o

"Ezek jók, viszont egy nagy gond van vele. A kúpossága."

Na igen, ez az a lényeges dolog, ami szinte az egészet meghatározza... Nem véletlen volt olyan a kúpossága az eredetinek, amilyen...

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 18:40 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Lébény
Motor: Etz 250 De Lux
Kivettem a tűt és tolómérővel méricskéltem kicsit.
A tavaly boltba vásárolt tű 1mm-el rövidebb a rajzhoz képest.
Az átmérő stimmel, a tű hegye stimmel, a tű hegyétől az első rovácka távolsága stimmel.
Ezek jók, viszont egy nagy gond van vele. A kúpossága. 29 helyett a bolti tű 24 mm-en növekszik 1,7 mm-ről 2,5 mm-re.
Ha tényleg ez a gyári tű méret, akkor a motorom alacsony terheletlen fordulat rángatására is meglesz a gyógyír :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 17:48 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
sunbim írta:
Öhh, ..nem találom hol van... leesett az állam!! :lol: Tony91 ez nagyon jól néz ki !


Kösz :D
Ha tudnád, hogy ez a része még mennyire egyszerű az AutoCAD-nek :). Ha ismered a parancsokat, gyorsan megvan, a forgástesteket a leggyorsabb létrehozni, csak a jó 2D alapot kell hozzá megrajzolni, aztán csak egy forgástengely kell, a körül megforgatod, és kész van :)

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 17:21 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2228
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
Öhh, ..nem találom hol van... leesett az állam!! :lol: Tony91 ez nagyon jól néz ki !

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 14:33 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 465
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
sunbim írta:
aronpfabian írta:
C6 nem lehet, azon teljesen felül kezdődnek az állító rovátkák (ahol ezen a rugót kell beakasztani)


Jó, akkor nem az. :lol: Valami fórumban olvastam valamikor valahol, de akkor sem vettem kézpénznek.

Akkor hogy be"C,,zzem ? :lol:
Gyárilag nincs is betű+szám jelölésük ennek a tipusú tűnek, vagy csak ezen az utángyárin nincs?
Ezt is csak sejtem hogy az mert amikor a Mofaker (úgy emlékszem ők voltak) még Csepelen volt akkor vettem tőlük egy marékkal, minden féle tipusból és próba alapján ez volt a legkevésbé rossz.


Újfajta számozást vezettek be amikor az N3-ast gyártották, ennek már valami köze van a tű mérhető paramétereihez is. 30N3-ban "2,5B511" a típusa. A gyári tűn nem tudom milyen jelölés van mert ilyen karburátort még nem láttam közelebbről.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 12:38 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1857
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Szép... :) :shock:


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 12:20 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Most következik az utánakérdezés a gyártásnak... A sulimban ingyen CNC-zhetnék, csak az a baj, hogy azon a CNC-n nincsenek ilyen pici beszúrókések :(

Kép


Kép

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 11:43 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1857
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Tony91 írta:
Kép

Ez véletlen nem a Te géped hell?
Szentesen szoktam látni


A szín az stimmel de az enyém még nem állt ilyen parkolóban soha. :) Vagyis mióta nálam van 15 éve körül... :)
Te azt durván tolod valóban ezeket a dolgokat(micsoda rajz)... :D Mink is tanultunk ilyet annak idején a Gamfon de nem maradt bennem tartós emlék róla... :D
Ja és csak óvatosan bánj azzal a foncsorral pár éve és is szereztem egy olyat dobozból lett kivéve annyira új volt csak kicsesztem az üveget belőle berakásnál így oda is lett törékeny darab (vagyis eltettem ami maradt belőle gondoltam majd tetetek bele másik üveget, de nem foglalkotam vel azóta sem szóval megy a kukába majd a foncsor meg ami üveg benne maradt). :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 11:00 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
A súbertű AutoCAD (2013) 2D rajza méretezve, 5:1 méretarányban

https://drive.google.com/open?id=0B725l ... FhHNHRyNkE

Aki nem tudná megnézni (mert AutoCAD nem hétköznapi program mindenkinél... :D )


Kép

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 09:08 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Kép

Ez véletlen nem a Te géped hell?
Szentesen szoktam látni

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 07:23 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1857
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Minden gond nélkül azért nyugodtan tud mindenki aludni szerintem, hogy van az másik valami is. :D Pedig be kell látni oda mentek át az öreg bútordarabok akik itt voltak régen. És ott jobban lehet boldogulni ha van valami gondja baja az embernek talán. A kommentekből látszik legalább is valamennyire. Eltekintve pár gyógyegértől meg egypár dologtól szinte olyan az mint ez "volt". Dehát ez ilyen változnak az idők... :)
Remélem azért itt előbb lesz tű kapható mint ott azért. :D Hacsak pár másodpercel is. :D Esély nincs rá tudom, de azért hátha... :D


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 07:11 
Offline
A révész
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
Hozzászólások: 3194
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
Tony91 írta:


Valamint attól, hogy ebben a fórumban újonc vagyok, sok más helyen már rég ott vagyok, csak nemrég tévedtem erre :)


Mert mindig csak az a csúnya facebook mi? :twisted:
Azt itt nem szeretik ám.
Vörös posztó a szemükben.Vigyázz. :D

_________________
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Etz 250 az ezüst nyíl,mert kellett egy Etz is :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 00:15 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1857
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
sunbim írta:
aronpfabian írta:
C6 nem lehet, azon teljesen felül kezdődnek az állító rovátkák (ahol ezen a rugót kell beakasztani)


Jó, akkor nem az. :lol: Valami fórumban olvastam valamikor valahol, de akkor sem vettem kézpénznek.

Akkor hogy be"C,,zzem ? :lol:
Gyárilag nincs is betű+szám jelölésük ennek a tipusú tűnek, vagy csak ezen az utángyárin nincs?
Ezt is csak sejtem hogy az mert amikor a Mofaker (úgy emlékszem ők voltak) még Csepelen volt akkor vettem tőlük egy marékkal, minden féle tipusból és próba alapján ez volt a legkevésbé rossz.


Senki nem tudja volt-e a gyáriba valami írva vagy sem. Ez a baj. :) Meg hogy mi az eredeti ismertetőjele. Talán soha nem is fog kiderülni... :) Ami nekem van abban még az a hengeres tűtartó sincs benne meg az a kis lemez gyűrű a rugónál. :) Csak egy főfúvókat átfurva a vége meg lekerekítve. :) Bár szemre úgytűnik működő dolog... :) Szóval ti elönyben vagytok hozzám képest... :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.24. 00:12 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1857
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Nagyon jól tetted ide tévedtél! Itt kellett volna kezdeni! :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.23. 23:31 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2228
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
aronpfabian írta:
C6 nem lehet, azon teljesen felül kezdődnek az állító rovátkák (ahol ezen a rugót kell beakasztani)


Jó, akkor nem az. :lol: Valami fórumban olvastam valamikor valahol, de akkor sem vettem kézpénznek.

Akkor hogy be"C,,zzem ? :lol:
Gyárilag nincs is betű+szám jelölésük ennek a tipusú tűnek, vagy csak ezen az utángyárin nincs?
Ezt is csak sejtem hogy az mert amikor a Mofaker (úgy emlékszem ők voltak) még Csepelen volt akkor vettem tőlük egy marékkal, minden féle tipusból és próba alapján ez volt a legkevésbé rossz.

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.23. 23:18 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
MrDok írta:
Tony91 írta:
Kész van a kézi műszaki rajz az eredeti (csatos) súbertűről! Most csak egy fénykép van, a héten be lesz szkennelve is, és felteszem úgy is. A cég MEO laborjában ezeket a méreteket vettük le, azt méreteztem be, amit fontosabbnak véltem gyártás szempontjából, a többi méret ha kell, kiszámolható. A hordósságnak vélt dolog csak látszat, amúgy szabályos kúp, csak rövidebb ,mint az utángyártott tűkön

No, eddig túlszárnyaltad előzetes várakozásom, kíváncsi leszek a végeredményre.
Nem kezdelek dicsérni, még.
Szerény véleményem szerint a cad 3d rajz felesleges. 2d, ez amit fényképen tettél ide beszkennelve, és a próbadarabok bőven elegendőek.
Mit mutat a mérés, egyszerű kúp van a tűn, vagy van benne valami rafináció?


Mert mi volt az előzetes várakozásod? :D. Többször is írtam, hogy ezer és egy plusz dolgom van, meg egyebek, tehát csúszni fogok a dologgal ;) A mikroszkóp alapján egyszerű kúp, csak a rövidsége miatt van picit hordós hatása, de mielőtt gyártáshoz jutnék, megnézzük még más mérőeszközzel is.
A CAD 3D rajz nem annyira felesleges, ha egyszerűen és gyorsan akarsz CNC programot kreálni belőle, bevágod EdgeCAM-be a kész 3D rajzot, és az megírja a programot, neked már csak át kell módosítanod az adott gépre. Időben nagy segítség. Na meg ha megvan a 2D-s CAD rajz, onnan kb 2 parancs 3D-t kreálni belőle... :D
Valamint attól, hogy ebben a fórumban újonc vagyok, sok más helyen már rég ott vagyok, csak nemrég tévedtem erre :)

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.23. 22:45 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
Tony91 írta:
Kész van a kézi műszaki rajz az eredeti (csatos) súbertűről! Most csak egy fénykép van, a héten be lesz szkennelve is, és felteszem úgy is. A cég MEO laborjában ezeket a méreteket vettük le, azt méreteztem be, amit fontosabbnak véltem gyártás szempontjából, a többi méret ha kell, kiszámolható. A hordósságnak vélt dolog csak látszat, amúgy szabályos kúp, csak rövidebb ,mint az utángyártott tűkön

No, eddig túlszárnyaltad előzetes várakozásom, kíváncsi leszek a végeredményre.
Nem kezdelek dicsérni, még.
Szerény véleményem szerint a cad 3d rajz felesleges. 2d, ez amit fényképen tettél ide beszkennelve, és a próbadarabok bőven elegendőek.
Mit mutat a mérés, egyszerű kúp van a tűn, vagy van benne valami rafináció?

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.23. 22:38 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
sunbim írta:
Érdekesség képen nekem most ez van a csatosban:

A hegyétől az első rovátka aljáig méretet kifelejtettem, holnap pótolom. Három tolómérő méréseit összevetve . Tudom ez pontatlan a mikroszkópos stb vizsgálathoz képest.
A két vékony rovátka az csak jelölés a tű tipusára vonatkozóan. Úgy néz ki hogy ez C6.

Ilyen tiszta kézzel nem lehet szerelni, vagyis Te ZSu-t kényszerítetted az alantas munka elvégzésére........ :mrgreen:

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.23. 22:28 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 465
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
C6 nem lehet, azon teljesen felül kezdődnek az állító rovátkák (ahol ezen a rugót kell beakasztani)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.23. 22:13 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2228
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
Érdekesség képen nekem most ez van a csatosban:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

A hegyétől az első rovátka aljáig méretet kifelejtettem, holnap pótolom. Három tolómérő méréseit összevetve . Tudom ez pontatlan a mikroszkópos stb vizsgálathoz képest.
A két vékony rovátka az csak jelölés a tű tipusára vonatkozóan. Úgy néz ki hogy ez C6.

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.23. 18:25 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
sunbim írta:
Egész jó Tony91 !! :D =D> :smt023

A gyártást is bevállalná közülünk valaki? A tű sárgaréz anyagának van valami spec. összetétele?
Vagy csak "sárgaréz,, és kész.

Úgy emlékszem Miklós88 cnc marós nem tudom ez a profiljába vág e és egyáltalán bevállalná?

A bolti ár többszörösét is adnám egy jó tűért!! :smt045



Az tény és való, hogy CNC-vel még jobb lenne a dolog. Sajnos a cégnél 1 CNC eszterga van, egy HUNOR vezérlésű, de az kb 10 éve áram alatt sem volt... A volt iskolámban viszont van egy kisebb, NCT vezérlésű CNC eszterga, amire tudok is programozni, és a volt tanárom mondta, hogy ha szükségem van valamire, szóljak, és bemehetek ingyen CNC-zni

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.23. 18:06 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2228
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
Egész jó Tony91 !! :D =D> :smt023

A gyártást is bevállalná közülünk valaki? A tű sárgaréz anyagának van valami spec. összetétele?
Vagy csak "sárgaréz,, és kész.

Úgy emlékszem Miklós88 cnc marós nem tudom ez a profiljába vág e és egyáltalán bevállalná?

A bolti ár többszörösét is adnám egy jó tűért!! :smt045

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.23. 17:21 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
hell írta:
Atya ég nagyon profin tolod ilyet még itt nem sokat láttam! Le a kalappal! :)

Ha véletlenül kell gyári csavaros aljúnak tűje ha van ambíciód és persze lenne rá igény én el tudom küldeni a méretek szempontjából ha nem lenne gyárid közelebbről! Ja meg most vélem felfedezni itt laksz a szomszédban szinte... :D



Előző melóhelyemen műszaki rajzoló és tervező voltam (AutoCAD 2D/3D és Inventor 3D), előtte pedig 7 évig műszaki rajzoltam (középiskolában, aztán technikumban, majd 1 évig gépészmérnökin)... :D (A szegedi Mérnöki Kar-ra még most is készítek mind kézi, mint AutoCAD műszaki rajzokat... :) ) . A mostani munkahelyemen pedig technikus/gépbeállító vagyok
Ezt a rajzot összedobtam egy nap, majd ha lesz időm, akkor lesz AutoCAD 3D rajz is belőle, valamint ha igény van rá, megcsinálom CAD-ben 2D-ben is ugyanígy beméretezve. Most a gyártást érdeklődöm körül cégen belül, vagy helyi ismerősömnél, akinek műszerész esztergája is van otthon

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.23. 12:49 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1857
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Atya ég nagyon profin tolod ilyet még itt nem sokat láttam! Le a kalappal! :)

Ha véletlenül kell gyári csavaros aljúnak tűje ha van ambíciód és persze lenne rá igény én el tudom küldeni a méretek szempontjából ha nem lenne gyárid közelebbről! Ja meg most vélem felfedezni itt laksz a szomszédban szinte... :D


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.23. 10:38 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Lébény
Motor: Etz 250 De Lux
Ez király! :D Este azt hiszem tűméricskélés lesz a program :twisted:


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.23. 10:23 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Kész van a kézi műszaki rajz az eredeti (csatos) súbertűről! Most csak egy fénykép van, a héten be lesz szkennelve is, és felteszem úgy is. A cég MEO laborjában ezeket a méreteket vettük le, azt méreteztem be, amit fontosabbnak véltem gyártás szempontjából, a többi méret ha kell, kiszámolható. A hordósságnak vélt dolog csak látszat, amúgy szabályos kúp, csak rövidebb ,mint az utángyártott tűkön

Kép

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.23. 09:14 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
sunbim írta:
Ok, persze semmi gond.

Csak én is bekapcsolódtam ebbe a tű témába. Mert az én gyári tűmet egy 20évvel ezelőtti szerelésem alkalmával elrepesztettem a legalsó rovátkánál, megforrasztottam, úgy jártam vagy tíz évig. Aztán egyszer egy gondtalan motorozás alkalmával eszembe jutott hogy jujj, nekem ez
meg van forrasztva, bármikor eltörhet.
Ezt követően kutattam a motorosboltokat, és akkor vettem ezt ami most bent van. Ez volt a legkevésbé sz@r. Kis gázállásnál sokat kap vele a motor.
Úgyhogy tényleg lehet hogy a rövidebb kúpos lehet a csatos 250esé ... :-k

250es karburátorokhoz ez a két fajta tű létezhetett?


Annyit tudok csak biztosra, hogy a BVF 30N2-5 (csavaros) és a BVF 30N3-1 (csatos) karbi súbertűje nem azonos, az eltéréseket nem tudom, mert nekem a kezdetek óta a csatos van. Valamint az is biztos, hogy a tű, amit leméreteztem, az a csatos saját tűje, mert ismerem a motor előéletét. Ráadásul ezzel a tűvel szinte tökéletesre tudtam beállítani a karbimat tavaly, GPS szerint 130-at lazán vitte (az én 100 kg-os tömegemmel), és átlagban evett 4,9 litert 100 km-en, Erdélyben szürcsölt be átlagban az egész útra számolva 5,3 litert 100 km-en. És nem kapott keveset, se sokat, pont jó volt, a motor is nagyon szépen viselkedett minden gázállásnál. Nem hittem, hogy ilyen szépen be lehet állítani egy karbit :)

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.23. 07:17 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2228
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
zsakfos írta:
sunbim írta:
Úgyhogy tényleg lehet hogy a rövidebb kúpos lehet a csatos 250esé ... :-k



Milyen rövidebb kúposra gondolsz?Hol láttál olyat?


http://www.szocimotoros.hu/download/mz_ ... elestu.gif

A táblázatban és a rajzon az l1-el jelölt rész.

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.22. 23:20 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1857
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Nag örömmel látom még a végén lesz a projektből valami nagy az érdeklődés. Csatós tű lesz már úgy néz ki. Csavaros aljué meg még nem tudni. Ugya a kettő nem ugyanaz. A kúpos részre értve. Na majd elválik, hogy lesz...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.22. 22:59 
Offline
A révész
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
Hozzászólások: 3194
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
sunbim írta:
Úgyhogy tényleg lehet hogy a rövidebb kúpos lehet a csatos 250esé ... :-k



Milyen rövidebb kúposra gondolsz?Hol láttál olyat?

_________________
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Etz 250 az ezüst nyíl,mert kellett egy Etz is :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.22. 22:33 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2228
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
Ok, persze semmi gond.

Csak én is bekapcsolódtam ebbe a tű témába. Mert az én gyári tűmet egy 20évvel ezelőtti szerelésem alkalmával elrepesztettem a legalsó rovátkánál, megforrasztottam, úgy jártam vagy tíz évig. Aztán egyszer egy gondtalan motorozás alkalmával eszembe jutott hogy jujj, nekem ez
meg van forrasztva, bármikor eltörhet.
Ezt követően kutattam a motorosboltokat, és akkor vettem ezt ami most bent van. Ez volt a legkevésbé sz@r. Kis gázállásnál sokat kap vele a motor.
Úgyhogy tényleg lehet hogy a rövidebb kúpos lehet a csatos 250esé ... :-k

250es karburátorokhoz ez a két fajta tű létezhetett?

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.22. 21:54 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Szerdára lesz részletesen méretezett rajz, csak ma is odavoltam egyik fórumtársnál alkatrészért a 251-essel (240 km oda-vissza), a másik fél napom meg pakolással telt....

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.22. 20:15 
Offline
A révész
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
Hozzászólások: 3194
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
aronpfabian írta:
sunbim írta:
Kép

Az l1 kúpos résznek nincs egy kis hordóssága? Ill. honnan lehet ez a táblázat, gyári archívumból, v. valaki leméretezte?


Ha jól rémlik, Kéri Laci mérte le és átlagolta

Ez pontosan így is van.Ez megtalálható a szocimotoros.hu-n már régóta :)
http://www.szocimotoros.hu/download/mz_ ... elestu.gif

_________________
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Etz 250 az ezüst nyíl,mert kellett egy Etz is :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.22. 19:09 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 465
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
sunbim írta:
Kép

Az l1 kúpos résznek nincs egy kis hordóssága? Ill. honnan lehet ez a táblázat, gyári archívumból, v. valaki leméretezte?


Ha jól rémlik, Kéri Laci mérte le és átlagolta


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.21. 15:07 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
sunbim írta:
Kép

Az l1 kúpos résznek nincs egy kis hordóssága? Ill. honnan lehet ez a táblázat, gyári archívumból, v. valaki leméretezte?


Első ránézésre úgy tűnik, mintha lenne hordossága, viszont mikroszkóppal bemérve, valamint projektoron mérve nincs hordóssága, a rövidebb kúpméret csalóka vizuálisan, az teszi. Ugyanis az utángyártottan sokkal hosszabb a kúp, mint a gyárin (valamint a kúp kisebbik átmérőjében is elég nagy eltérések vannak)

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.21. 08:52 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1857
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Fogalmam sincs itt volt egyszer(vagyis úgy rémlik :) aki itt van régen az biztosan látta...). Állítólag jó gyakorlatilag meg a fene tudja. :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.21. 08:24 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2228
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
Kép

Az l1 kúpos résznek nincs egy kis hordóssága? Ill. honnan lehet ez a táblázat, gyári archívumból, v. valaki leméretezte?

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.21. 07:28 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1857
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Jó az csak egy kép volt akit valaki feltett annó... A lényeg akkor közeli hozzá.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.21. 01:05 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
hell írta:
Nem tudom ezek hasonló adatok mint amit te mértél? Talán a C6 olyan lehet?

Kép


A C6-oshoz elég közel állnak a méretei, én egy picit részletesebben méreteztem be :D

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.21. 00:29 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1857
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Nem tudom ezek hasonló adatok mint amit te mértél? Talán a C6 olyan lehet?

Kép


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.20. 21:49 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
MrDok írta:
hell írta:
Nafene ez is ujdonság számomra. :) Az valahogy nem így néz ki...

Tényleg, a rovátkák miatt néztem el......
Sok van rajta. Aztán még nem láttam az újonc fiatalembör által nagy lendülettel beígért gyári másolatokat.......
Majd eccer.


A nagy lendület, mint picit korábban írtam, visszamaradt, mert közbejött egy költözés és egyéb magánéleti problémák... Ahogy lesz egy fikarsznyi szabadidőm, haladni fog tovább a dolog. Mint mondtam, a beméretezett rajz megvan, minden méret megmérve mikroszkóppal (a cégnél a MEO laborban)

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.20. 18:49 
Offline
A révész
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
Hozzászólások: 3194
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
Talán kicsit vissza kellene görgetni,azt láthatjátok hogy a csatoson hogy vannak a rovátkák :)
Ott szinte közepén van tűnek,ezeknek meg a tetején.
Amibe bele van ütve a C6 az igen nagy valószínűséggel gyári,mert az utángyártott kisiparos nem bibelődik ilyennel. :)

_________________
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Etz 250 az ezüst nyíl,mert kellett egy Etz is :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.05.19. 23:42 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 1857
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Nem tudom én felraktam az enyémben ami van meg ő amilye van, de rohadtul nem hasonlítanak egymásra az tény. :) Nem lehet itt már tudni melyik az eredti meg melyik nem nyilván. Némelyiknek van egyértelmű jelölése, de tán nem mindnek... :)


Vissza a tetejére 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
 Oldal: 1 / 116 [ 5754 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 116  Következő




Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: behan valamint 0 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség