Honlap főoldal     Regisztráció    Belépés    Fórum    Taglista   Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz




 Oldal: 1 / 112 [ 5564 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 112  Következő



Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.02.08. 21:51 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.20. 07:49
Hozzászólások: 586
Tartózkodási hely: Mogyoród
Motor: etz-250.predator.
Ha sokáig áll a gép ,(ügyibár mint télen!) össze áll mint a mákostészta. :mrgreen: Ezért tanácsos egy kicsit járatni ,meg
a kuplungal játszani hogy megtörje az olajat.

_________________
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.02.08. 13:11 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2016.01.04. 10:51
Hozzászólások: 4
Motor: ETZ250
Patrik írta:
Örülök,hogy megoldódott.
Egy tanács,ne járasd sokáig helyben,kétütemű egyrészt felesleges helyben üzemmelegre járarni másrészt baromira el fog taknyolódni.A könyv is azt írja KÍMÉLŐ ÜZEMBEN melegre járatni.Nem azt mondom,hogy jéghidegen indulj,hagy forduljon egy párat csak ne vidd túlzásba.


Köszi! Tisztában vagyok azzal, amit írtál, alkalmazom is a gyakorlatban, amikor van rá lehetőség, de most csak az volt a cél, hogy a lent leírt hibajelenségek okainak a felderítése megoldódjon, többre nem volt időm!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.02.01. 20:42 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2012.09.05. 18:24
Hozzászólások: 265
Motor: Mz Etz
Örülök,hogy megoldódott.
Egy tanács,ne járasd sokáig helyben,kétütemű egyrészt felesleges helyben üzemmelegre járarni másrészt baromira el fog taknyolódni.A könyv is azt írja KÍMÉLŐ ÜZEMBEN melegre járatni.Nem azt mondom,hogy jéghidegen indulj,hagy forduljon egy párat csak ne vidd túlzásba.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.02.01. 09:00 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2016.01.04. 10:51
Hozzászólások: 4
Motor: ETZ250
fuzesgyarmat írta:
Üdv! A következő kérdéssel fordulok hozzátok: Van (volt) egy több éve kifogástalanul működő 250-es ETZ-m, gyári rajta minden, így a karburátor is.
Májusban letettem, mivel a teleszkóp szimmeringje odalett a városban (Szeged) flangálás közben, meg időközben vettem egy nagyobb gépet is. Pöccre indult akkor is, ment, ahogy kell, húzott, nem rángatott semmilyen fordulaton...teli tankkal letéve.
Így december végén eljutottam odáig, hogy ismét beindítsam.
Három rúgás szivatóval gyújtás nélkül, három rúgás gyújtással és elindult, ahogy szokott. Járt rendesen üresben, alapjárat volt, gázt vette (kis melegítés után 4000-es fordulatig akár, tovább nem akartam pörgetni), semmi dadogás, semmi hiba...majd miután úgy döntöttem, hogy óvatosan szaladok vele egy kört, sebességben, elindulásnál leállt. Ismét beindítottam, ismét járt, ismét pörgött, ahogy kell üresben, sebességbe raktam, indulás és ismét leállt...majd nem is indult újra, hiába próbáltam indítani. Elvileg annyit járt már addig alapjáraton, hogy üzemmeleg lett, viszont hiába indítanám, semmi, már el sem indult, pedig a karbiját kipucoltam. Kipufogó "szelel", szikra gyönyörű, gyertya elvileg jó, karbi, mint mondtam kipucolva, tankból a benzin lefolyik szépen.
Ötletek esetleg? Gyenge akksi tudhat ilyet produkálni (Bár egy hétig csepptöltőn volt a művelet előtt)? Töltés visszajelző működik, szóval töltésgond elvben nincsen. Légszűrőgumi fals levegővel (repedés, amit nem vettem észre, vagy ilyenek)? Nem tudom, melyik topicba illik a probléma, de most hirtelen ide illesztettem be! Köszi!


Mert megígértem, hogy jelzek: gyertyacsere és néhány gyújtás nélküli, sebességben való óvatos rárúgás megoldotta a problémát! Indult pöccre + sebességbe rakás után sem fulladt le! Mondjuk indulás után járt is addig, míg a blokk be nem melegedett rendesen! Köszi az ötleteket, tényleg hasznosak voltak!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.01.31. 14:30 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 22:39
Hozzászólások: 2064
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
Attila19900318 írta:
Üdv néhány MZ TS 125 karburátor úszó értékre lenne szükségem erre http://www.szocimotoros.hu/cikkek/Karbi/005.jpg és erre http://www.szocimotoros.hu/cikkek/Karbi/004.jpg csak TS125 karburátor esetén mert az enyém fulad ha tövig húzom neki karbi most lett takarítva csak nem biztos hogy jól állítottam be az úszót és szerintem ezért fúl

Ha fullad nyélgáznál az elsősorban főfúvóka szűkület. Ha ezt tartós üzem közben adja elő akkor tűszelep dugulás, vagy alulméret.

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.01.31. 13:17 
Online
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 10:53
Hozzászólások: 375
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
Attila19900318 írta:
Üdv néhány MZ TS 125 karburátor úszó értékre lenne szükségem erre http://www.szocimotoros.hu/cikkek/Karbi/005.jpg és erre http://www.szocimotoros.hu/cikkek/Karbi/004.jpg csak TS125 karburátor esetén mert az enyém fulad ha tövig húzom neki karbi most lett takarítva csak nem biztos hogy jól állítottam be az úszót és szerintem ezért fúl


Itt kezdődik, kicsit lejjebb lesz az úszóról szó


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.01.31. 13:09 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2015.12.27. 19:57
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Sajókaza
Motor: MZ Ts125
Üdv néhány MZ TS 125 karburátor úszó értékre lenne szükségem erre http://www.szocimotoros.hu/cikkek/Karbi/005.jpg és erre http://www.szocimotoros.hu/cikkek/Karbi/004.jpg csak TS125 karburátor esetén mert az enyém fulad ha tövig húzom neki karbi most lett takarítva csak nem biztos hogy jól állítottam be az úszót és szerintem ezért fúl

_________________
Eazy Rider.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.01.07. 19:01 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2010.10.26. 13:37
Hozzászólások: 520
Tartózkodási hely: Tokod
Motor: ETZ250 + TS250/1
Szőke Roland írta:


Szerintem ebben egy csomó fölösleges cucc van, ami gyakorlatilag soha nem romlik el a karburátorban, tehát kár megvenni.
Ami meg kellhet az szemre is igen kétséges minőségű. Az pedig, hogy a részterheléstű alumíniumból van, az mindennek a legalja.
Szóval nincs vele tapasztalatom, de én nem költenék rá.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.01.06. 13:24 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.07. 19:26
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Maroslele
Motor: MZ ETZ 150.2
Sziasztok!

Valakinek tapasztalata evvel a csomaggal?
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_info.php?cPath=41_262&products_id=7331

_________________
http://rolandgraphics.atw.hu/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.01.04. 21:09 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.20. 07:49
Hozzászólások: 586
Tartózkodási hely: Mogyoród
Motor: etz-250.predator.
Patrik írta:
Biztos,hogy össze függ a kettő?a sebességberakásnál rögtön leállásról az njut eszembe,hogy nem old a kuplung a hosszú állás meg a hideg miatt össze tapadhattak a lamellák.
Mindenesetre tényleg gyertyacserével kezd,ha beindul,de indulásnál leáll ráérsz akkor a lamellákon agyalni.

Hosszú állás után azért jó még beindítás elött behúzni a kuplungkart és úgy rárugni egy párszor hogy átmozduljon.Sőt én beindítás után is megjáratom a kuplungot . Jót tesz neki!

_________________
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.01.04. 20:12 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2012.09.05. 18:24
Hozzászólások: 265
Motor: Mz Etz
Biztos,hogy össze függ a kettő?a sebességberakásnál rögtön leállásról az njut eszembe,hogy nem old a kuplung a hosszú állás meg a hideg miatt össze tapadhattak a lamellák.
Mindenesetre tényleg gyertyacserével kezd,ha beindul,de indulásnál leáll ráérsz akkor a lamellákon agyalni.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.01.04. 14:06 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2016.01.04. 10:51
Hozzászólások: 4
Motor: ETZ250
z25z írta:
Elméletileg egy gyenge akkuval is be kellene indulnia. Azt írtad csepptöltőn volt, tehát elvileg töltött akku, de azt is, hogy sokáig pöcörgött alapjáraton. Ott nincs töltés, esetleg merülhetett. Simsonnál meg jártam úgy, hogy szép szikrát adott kivéve, de helyére téve a nyomás alatt már nem működött. Szóval első körben ha az indexet vagy a dudát elbírja (szól ahogy kell) akkor akku kizárva, gyertyacsere! Ha ezután sem indul akkor majd okoskodunk mi lehet még.

Köszi a gyors választ! Kipróbálom a gyertyacserét, mert így visszagondolva régen, mikor még többet mentem vele, melegen indulásnál volt néha durrogás! Nem most, de referálok, ha eljutok odáig, hogy megoldotta-e a problémát!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.01.04. 11:38 
Offline
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.17. 12:30
Hozzászólások: 1630
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Motor: 21 ló 300as patkóval
Elméletileg egy gyenge akkuval is be kellene indulnia. Azt írtad csepptöltőn volt, tehát elvileg töltött akku, de azt is, hogy sokáig pöcörgött alapjáraton. Ott nincs töltés, esetleg merülhetett. Simsonnál meg jártam úgy, hogy szép szikrát adott kivéve, de helyére téve a nyomás alatt már nem működött. Szóval első körben ha az indexet vagy a dudát elbírja (szól ahogy kell) akkor akku kizárva, gyertyacsere! Ha ezután sem indul akkor majd okoskodunk mi lehet még.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.01.04. 11:06 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2016.01.04. 10:51
Hozzászólások: 4
Motor: ETZ250
Üdv! A következő kérdéssel fordulok hozzátok: Van (volt) egy több éve kifogástalanul működő 250-es ETZ-m, gyári rajta minden, így a karburátor is.
Májusban letettem, mivel a teleszkóp szimmeringje odalett a városban (Szeged) flangálás közben, meg időközben vettem egy nagyobb gépet is. Pöccre indult akkor is, ment, ahogy kell, húzott, nem rángatott semmilyen fordulaton...teli tankkal letéve.
Így december végén eljutottam odáig, hogy ismét beindítsam.
Három rúgás szivatóval gyújtás nélkül, három rúgás gyújtással és elindult, ahogy szokott. Járt rendesen üresben, alapjárat volt, gázt vette (kis melegítés után 4000-es fordulatig akár, tovább nem akartam pörgetni), semmi dadogás, semmi hiba...majd miután úgy döntöttem, hogy óvatosan szaladok vele egy kört, sebességben, elindulásnál leállt. Ismét beindítottam, ismét járt, ismét pörgött, ahogy kell üresben, sebességbe raktam, indulás és ismét leállt...majd nem is indult újra, hiába próbáltam indítani. Elvileg annyit járt már addig alapjáraton, hogy üzemmeleg lett, viszont hiába indítanám, semmi, már el sem indult, pedig a karbiját kipucoltam. Kipufogó "szelel", szikra gyönyörű, gyertya elvileg jó, karbi, mint mondtam kipucolva, tankból a benzin lefolyik szépen.
Ötletek esetleg? Gyenge akksi tudhat ilyet produkálni (Bár egy hétig csepptöltőn volt a művelet előtt)? Töltés visszajelző működik, szóval töltésgond elvben nincsen. Légszűrőgumi fals levegővel (repedés, amit nem vettem észre, vagy ilyenek)? Nem tudom, melyik topicba illik a probléma, de most hirtelen ide illesztettem be! Köszi!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.12.05. 18:08 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.15. 16:58
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Szeged
Motor: ETZ 250
aronpfabian írta:

Mindkettő kophat, sőt összekophat. Mérd meg az összecsúszó felületek átmérőjét több helyen. Amelyik tojásdadabb, azzal van nagyobb gond (azért szerencsére tipikusan a szívócsonkkal szokott, amit könnyebb cserélni)

Gyárilag 39+-x mm ha jól emlékszem, de valaki lehet kijavít :)


Nos akkor nekiállok méricskélni. Szívócsonkot szívesen vennék tökéletes állapotút, de sajnos itt a közelben nem igazán találtam, távolabbról meg "bemondásos" állapottal nem merem megrendelni.
Akár még újat is vennék, de itt már valaki panaszkodott a kapható távolkeleti gyártmányúra (sorjás, illetve könnyen törik).


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.12.04. 10:51 
Online
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 10:53
Hozzászólások: 375
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
ETZmanus írta:
Sziasztok!
A csatos karbim felrakásakor nagyon meg kell húznom a szívócsonkon lévő csavarokat, hogy megszoruljon a karbi. Ez így rövidesen el fog törni... Melyik szokott megkopni? A szívócsonk, vagy a karburátor befogandó része? A csonkot nehéz megmérni, mert ugye a bevágások miatt picit deformálódhat egy másik szívócsonkhoz képest, attól függően, hogy mennyire "kopott" karbira volt ráhúzva. Esetleg egy jól illesztkedő karburátor, szívócsonkba benyuló részének pontos külső átmérőjét meg tudná valaki mérni?


Mindkettő kophat, sőt összekophat. Mérd meg az összecsúszó felületek átmérőjét több helyen. Amelyik tojásdadabb, azzal van nagyobb gond (azért szerencsére tipikusan a szívócsonkkal szokott, amit könnyebb cserélni)

Gyárilag 39+-x mm ha jól emlékszem, de valaki lehet kijavít :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.12.03. 23:55 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.15. 16:58
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Szeged
Motor: ETZ 250
Sziasztok!
A csatos karbim felrakásakor nagyon meg kell húznom a szívócsonkon lévő csavarokat, hogy megszoruljon a karbi. Ez így rövidesen el fog törni... Melyik szokott megkopni? A szívócsonk, vagy a karburátor befogandó része? A csonkot nehéz megmérni, mert ugye a bevágások miatt picit deformálódhat egy másik szívócsonkhoz képest, attól függően, hogy mennyire "kopott" karbira volt ráhúzva. Esetleg egy jól illesztkedő karburátor, szívócsonkba benyuló részének pontos külső átmérőjét meg tudná valaki mérni?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.12.01. 08:38 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 06:17
Hozzászólások: 368
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Pontosan, ahogyan kérdezted, a legkisebb kiszerelést vettem, de elég akár két, három tankhoz is. Viszont egyszerre kell csinálni, mert viszonylag hamar bedöglik az anyag.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.30. 09:35 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2015.11.16. 09:23
Hozzászólások: 16
Motor: ETZ 250
zudori írta:
Ezt nem ismerem, de nem írták rá, szóval kétséges, hogy benzin-álló legyen. Én ezt használtam,jó lett vele a tank.

http://www.oldtimerperfekt.hu/termekkat ... .tpl&pop=0


Köszi az infót, hát ez nem olcsó :(
Te hogy csináltad, beöntötted a tankba, majd összeráztad, a maradékot pedig kifolyattad? Mekkora kiszerelés kellett?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.30. 04:46 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 06:17
Hozzászólások: 368
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Ezt nem ismerem, de nem írták rá, szóval kétséges, hogy benzin-álló legyen. Én ezt használtam,jó lett vele a tank.

http://www.oldtimerperfekt.hu/termekkat ... .tpl&pop=0


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.29. 21:25 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2015.11.16. 09:23
Hozzászólások: 16
Motor: ETZ 250
Igen én is pont így jártam :)
Péntek este kitöltöttem a tankból a citromsavas vizet és örültem, milyen szép a tankom.
Majd másnap reggelre szépen be is rozsdásodott, így szomabaton gyorsan kiöblítettem újra citromsavval, majd raktam bele az általatok ajánlott rozsdaátalakítót, most még jónak tűnik, de szerintem a belső festést én sem úszom meg.

Zudori, Te hol és milyen festéket vettél?

Néztem ilyet(http://www.kohazy.hu/index.php?id=terme ... csobbat.hu)ez átalakító és festék egyben. Vkinek van ezzel tapasztalata? Vajon ez benzinálló?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.27. 19:43 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.24. 09:34
Hozzászólások: 241
Tartózkodási hely: Üllő
Motor: MZ ts 250/1
Nem rossz,nem rossz.Végtére is a Nagykanizsai cég is ilyen fajta műveletet csinál, csak kicsit professzionális eljárással.

_________________
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.25. 17:58 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 06:17
Hozzászólások: 368
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
aronpfabian írta:
_norberto írta:
Igaz klasszikus kólát raktam bele, amiben két napig állt, de gyakorlatilag semmit nem oldott fel...
Tegnap esete jól kimostam, majd tettem citromsavat bele, és ma reggelre már azt láttam, hogy barna darabok úszkálnak benne :)

Szóval még nem merem elkiabálni, de lehet nem kell elmenni a rozsdamaró irányába, bár lehet a tiszta felület konzerválása miatt csak kellen majd vmi rozsdaátalakító :-k


Citromsav után már nem marad mit átalakítson a rozsdaátalakító :) kimosod és jöhet a keverék


Én kicsit másképpen csináltam!
Citromsav, az ok, de ameddig kiszárad már kezd újra rozsdásodni, ezért én tettem bele a citromsavazás után, rozsdaátalakítót, majt a folyamat befejezése után, még egyszer kimostam, forró vízzel, azután jött a műgyanta alpú belső tömítő! Ennek kb 48 óra a végleges száradási ideje, no, ennek letelte után, ment bele a benzin.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.25. 14:14 
Online
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 10:53
Hozzászólások: 375
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
_norberto írta:
Igaz klasszikus kólát raktam bele, amiben két napig állt, de gyakorlatilag semmit nem oldott fel...
Tegnap esete jól kimostam, majd tettem citromsavat bele, és ma reggelre már azt láttam, hogy barna darabok úszkálnak benne :)

Szóval még nem merem elkiabálni, de lehet nem kell elmenni a rozsdamaró irányába, bár lehet a tiszta felület konzerválása miatt csak kellen majd vmi rozsdaátalakító :-k


Citromsav után már nem marad mit átalakítson a rozsdaátalakító :) kimosod és jöhet a keverék


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.25. 13:54 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2015.11.16. 09:23
Hozzászólások: 16
Motor: ETZ 250
Igaz klasszikus kólát raktam bele, amiben két napig állt, de gyakorlatilag semmit nem oldott fel...
Tegnap esete jól kimostam, majd tettem citromsavat bele, és ma reggelre már azt láttam, hogy barna darabok úszkálnak benne :)

Szóval még nem merem elkiabálni, de lehet nem kell elmenni a rozsdamaró irányába, bár lehet a tiszta felület konzerválása miatt csak kellen majd vmi rozsdaátalakító :-k


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.25. 11:58 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.10. 20:07
Hozzászólások: 3611
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Motor: ETZ 250
csoka írta:
Mielőtt egy halom pénzt kidobnátok az ablakon!Nem régen vettem egy fúvókadörzsár készletet.12 000Ft volt,és nincsenek benne "fél"méretek(35,45,55...stb).Néhány nappal később kellett fúrókat vennem,és csak kíváncsiságból megkérdeztem,mik a legkisebb méretek.Ugyan azokat az átmérőjű fúrókat,mint amik a dörzsár készletben vannak,kb.1500Ft-ból megvettem...Ehhez nem kell semmit mondanom.


Dörzsár vs fúró? Háááát... :roll:

_________________
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.24. 21:18 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2015.05.09. 20:42
Hozzászólások: 212
Tartózkodási hely: Budapest, XI.ker.
Motor: MZ ETZ 250
Nekem a kóla hozott ki rozsdát a CZ-m tankjából. Csak előtte jól felráztam csavarral meg vízzel. Utána 4 napot állt a tankban. Igaz egy kis trisót raktam még bele. A kóláról meg annyit, hogy nem teszkóóósat kell belerakni. Én Coca-t használtam. A citrom savat még sokan dicsérik.
Króm tisztításra meg pasztát használok, fogkefét, meg egy kiszanált törülközőt.

_________________
"A benzin a drogom, a Shell a dílerem..."
Túráim: X. Pilis, VI. Vértes - Gerecse, XI. Bakony, HOMZ túra IV., Zala túra V.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.24. 21:00 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2012.09.05. 18:24
Hozzászólások: 265
Motor: Mz Etz
A kóla krómtisztításhoz jó másra nem,emberi fogyasztásra se nagyon alkalmas. :D


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.23. 23:13 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2015.11.16. 09:23
Hozzászólások: 16
Motor: ETZ 250
aronpfabian írta:
csoka írta:
Mielőtt egy halom pénzt kidobnátok az ablakon!Nem régen vettem egy fúvókadörzsár készletet.12 000Ft volt,és nincsenek benne "fél"méretek(35,45,55...stb).Néhány nappal később kellett fúrókat vennem,és csak kíváncsiságból megkérdeztem,mik a legkisebb méretek.Ugyan azokat az átmérőjű fúrókat,mint amik a dörzsár készletben vannak,kb.1500Ft-ból megvettem...Ehhez nem kell semmit mondanom.


A bolti fúvókák mérete és a beleütött szám ugyanúgy nincsen köszönőviszonyban sem egymással, mint ahogy a karburátorral szállítotté sem (kivétel gyári Keihin, Mikuni, stb de abból 1500 Ft-ért egyet sem kapsz, nemhogy többet! És BVF-be pedig tudtommal egyik sem passzol)
Ahogy lejjeb Zudori írta, lehet vásárolni kalibert. Utána kérsz egy marék fúvókát a pultnál, és kimazsolázod magadnak belőle ami méretre megfelel... más lehetőség nemnagyon van.



Tehát, akkor első lépésben szükséges egy ilyet(https://citybike.hu/Szerszam-fuvoka-kaliber-045-15mm) vennem, majd megnézni, hogy árult fúvókák közül van e jó, és ha nincs, akkor kell még egy dörzsár is. Hát nem egyszerű :(

Egyébként a kólás kisérletem végére jutottam ma, két napig állt a tankba, és gyakorlatilag semmit se hozott ki, szóval ez kóla story egy urban legend...
Most néztem, hogy a karbi úszúházának aljában, hasonló lerakódások vanak mint a tankba, úgyhogy most új kísérlet gyanánt, tettem bele citromsavat, úghogy holnap meglátom, hogy mire jut, ha beváll akkor teszek a tenkbe, ha nem akkor jöhet a rozsdaátalakító csoda vegyszer :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.23. 20:01 
Online
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 10:53
Hozzászólások: 375
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
csoka írta:
Mielőtt egy halom pénzt kidobnátok az ablakon!Nem régen vettem egy fúvókadörzsár készletet.12 000Ft volt,és nincsenek benne "fél"méretek(35,45,55...stb).Néhány nappal később kellett fúrókat vennem,és csak kíváncsiságból megkérdeztem,mik a legkisebb méretek.Ugyan azokat az átmérőjű fúrókat,mint amik a dörzsár készletben vannak,kb.1500Ft-ból megvettem...Ehhez nem kell semmit mondanom.


A bolti fúvókák mérete és a beleütött szám ugyanúgy nincsen köszönőviszonyban sem egymással, mint ahogy a karburátorral szállítotté sem (kivétel gyári Keihin, Mikuni, stb de abból 1500 Ft-ért egyet sem kapsz, nemhogy többet! És BVF-be pedig tudtommal egyik sem passzol)
Ahogy lejjeb Zudori írta, lehet vásárolni kalibert. Utána kérsz egy marék fúvókát a pultnál, és kimazsolázod magadnak belőle ami méretre megfelel... más lehetőség nemnagyon van.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.23. 18:12 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s

Csatlakozott: 2011.02.06. 21:24
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Motor: ETZ125
Mielőtt egy halom pénzt kidobnátok az ablakon!Nem régen vettem egy fúvókadörzsár készletet.12 000Ft volt,és nincsenek benne "fél"méretek(35,45,55...stb).Néhány nappal később kellett fúrókat vennem,és csak kíváncsiságból megkérdeztem,mik a legkisebb méretek.Ugyan azokat az átmérőjű fúrókat,mint amik a dörzsár készletben vannak,kb.1500Ft-ból megvettem...Ehhez nem kell semmit mondanom.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.23. 15:59 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 06:17
Hozzászólások: 368
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Van úgynevezett fúvóka kalibrátor, azzal lehet. Gondolom autó, motorszerelő műhelyben van ilyen.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.23. 15:44 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2015.05.09. 20:42
Hozzászólások: 212
Tartózkodási hely: Budapest, XI.ker.
Motor: MZ ETZ 250
zudori írta:
Mielőtt bele tennéd az újonnan megszerett fúvókákat, mindenképpen ellenőrizzedle, hogy a ráírt értékek megfelelnek-e a valóságnak!

Ezt csak megerősíteni tudom, mert a futárnál vett 140-es fúvókám 130-as volt. Bambi reszelte fel nekem jóra

_________________
"A benzin a drogom, a Shell a dílerem..."
Túráim: X. Pilis, VI. Vértes - Gerecse, XI. Bakony, HOMZ túra IV., Zala túra V.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.23. 15:43 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2015.11.16. 09:23
Hozzászólások: 16
Motor: ETZ 250
zudori írta:
Mielőtt bele tennéd az újonnan megszerett fúvókákat, mindenképpen ellenőrizzedle, hogy a ráírt értékek megfelelnek-e a valóságnak!


Ez nekem is megfordult a fejemben, azonban nem tudom, hogyan tudnám ellenőrizni :(
A régi úgy be volt rohadva, hogy szinte darabokban szedtem ki, és még a lyuk sem látszik rajta, tehát még a szemrevételezés se járható, nem mintha az jó lenne bmire is...

Te hogy szoktad ellenőrizni?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.23. 14:31 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 06:17
Hozzászólások: 368
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Mielőtt bele tennéd az újonnan megszerett fúvókákat, mindenképpen ellenőrizzedle, hogy a ráírt értékek megfelelnek-e a valóságnak!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.23. 13:06 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2015.11.16. 09:23
Hozzászólások: 16
Motor: ETZ 250
Hétvégén már nem volt lehetőségem semmit venni, így tegnap reggel tettem bele egy üveg kólát, (legalább nem magam mérgezem vele :D )

Ma este ránézek, ha nem segített, akkor megpróbálkozok az etanollal, vagy ferropassittal.
Addig nem adom fel, míg ki nem űzöm a rozsdát :twisted:

A karbival viszonylag már jól állok, hétvégén szétkaptam, és szépen ki is takarítottam.
Viszonylag egyben maradt csak úszót, síbert illetve főfóvókát kell cserélni benne. Ezeket ma megvettem, este nekiállok.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.22. 17:39 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2012.09.05. 18:24
Hozzászólások: 265
Motor: Mz Etz
Közönséges e85 (etanol),takarít,rozsdátlanít.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.22. 16:51 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.20. 07:49
Hozzászólások: 586
Tartózkodási hely: Mogyoród
Motor: etz-250.predator.
aronpfabian írta:
_norberto írta:
Sziasztok!

Részeredmények vannak a témában :)
A karbinak valóban jót tett a többnapos petróleumba való áztatás, mert sikerült kiszednem belőle a síber hengert :lol: . Szóval lehet a végén még nem is kell másikat vennem :)

A tankkal nem állok ilyen jól, kiöntöttem belőle a petróleumot, ami a szenyeződések nagyon kis részét tudta eltávolítani :(
Raktam bele egy láncot, és ráztam is egy darabig, de nem történt látható változás :(
Holnap megpróbálom a csavaros-citromsavas módszert, és ha az se válik be, akkor jöhet a kóla :DDD

Egyébként azért akarom rozsdamentesíteni a tankotl, mert ettől a mocitól már nem fogok megválni, sőt szeretném ha a fiam örökölné meg, és jó lenne ha még ő is tudná majd használni, és nem csak egy szobor válna az öreglányból


Ha már kísérletezel, Ferropassit+lánc kombinációt is érdemes kipróbálni.

Az tavaly nekem is bevált,utána nitróval kiöblítettem.

_________________
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.22. 10:08 
Offline
A révész
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.01. 07:11
Hozzászólások: 3090
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
BlackIce írta:
A karbiból nehéz is a Swifnél, mert injektoros :D De kb én is most tankoltam meg az autómat. Előtte júliusban látott kutat. Semmi gond nem volt vele :)

Csak példa volt.
Viszont jogos az észrevétel.

_________________
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Etz 250 az ezüst nyíl,mert kellett egy Etz is :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.21. 23:44 
Online
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 10:53
Hozzászólások: 375
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
_norberto írta:
Sziasztok!

Részeredmények vannak a témában :)
A karbinak valóban jót tett a többnapos petróleumba való áztatás, mert sikerült kiszednem belőle a síber hengert :lol: . Szóval lehet a végén még nem is kell másikat vennem :)

A tankkal nem állok ilyen jól, kiöntöttem belőle a petróleumot, ami a szenyeződések nagyon kis részét tudta eltávolítani :(
Raktam bele egy láncot, és ráztam is egy darabig, de nem történt látható változás :(
Holnap megpróbálom a csavaros-citromsavas módszert, és ha az se válik be, akkor jöhet a kóla :DDD

Egyébként azért akarom rozsdamentesíteni a tankotl, mert ettől a mocitól már nem fogok megválni, sőt szeretném ha a fiam örökölné meg, és jó lenne ha még ő is tudná majd használni, és nem csak egy szobor válna az öreglányból


Ha már kísérletezel, Ferropassit+lánc kombinációt is érdemes kipróbálni.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.21. 23:32 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2015.11.16. 09:23
Hozzászólások: 16
Motor: ETZ 250
Sziasztok!

Részeredmények vannak a témában :)
A karbinak valóban jót tett a többnapos petróleumba való áztatás, mert sikerült kiszednem belőle a síber hengert :lol: . Szóval lehet a végén még nem is kell másikat vennem :)

A tankkal nem állok ilyen jól, kiöntöttem belőle a petróleumot, ami a szenyeződések nagyon kis részét tudta eltávolítani :(
Raktam bele egy láncot, és ráztam is egy darabig, de nem történt látható változás :(
Holnap megpróbálom a csavaros-citromsavas módszert, és ha az se válik be, akkor jöhet a kóla :DDD

Egyébként azért akarom rozsdamentesíteni a tankotl, mert ettől a mocitól már nem fogok megválni, sőt szeretném ha a fiam örökölné meg, és jó lenne ha még ő is tudná majd használni, és nem csak egy szobor válna az öreglányból


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.21. 22:25 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.24. 09:34
Hozzászólások: 241
Tartózkodási hely: Üllő
Motor: MZ ts 250/1
Jogos a hozzá szólás, mindenki részéről.Valóban 2-3 hónap alatt semmi baja a benzinnek. Az is igaz hogy a régi motorok semmit nem tettek a téli leállást illetően. De, nem kell megfeledkezünk arról,hogy akkoriban még ha néha mechanikai szennyeződés is került a tankba,de, ennyire nem volt agyon kotyvasztva a benzin össze tétele. Egyébként a tank belső rozsdásodása nem csak a benzinre fogható,függ a gyártási technológiától,az anyag minőségétől,is..Csak egy példa a sok közül.
1970-es Simson tank belseje tökéletes tiszta, rozsda mentes.1988-as gyártású szintén simson tankja, már bőven rozsdás.
Jó,száz szónak is egy a vége lehetne ezt fokozni.Ép a nyáron tisztítottam én is szintén betonkeverő segítségével, egy 16.éve rozsdásodó tankot,csavar és citom sav kombinációjával.Majd átjárattam pici olajban,azóta is vidáman motorozik vele.

Tényleg úgy van,, már-már én magamon is észre veszem,hogy túl reagáljuk, motorunk ápolását,karbantartását,működését illetően.
Istenem! [-o< ilyen világot élünk.Jobb,modernebb,és merőben több lehetőségünk nyílik e feladatok ellátására..Akkor miért ne adnánk meg kedvencünknek, minden földi jót.Nyilván ebből adódóan megoszlanak a véleményük is.Ami nem baj,sőt...nagyon jó!
Szóval, csak mindent bele Srácok! Ha már meg van szeretett motorunk,hát meg érdemli ezt a kis törődést Nem?.Az a pár hónap ,,kényszer pihenőtől"semmi baja nem lesz se a tanknak, se a benzinnek.Január,Február, és itt a nyár. \:D/
Széles Utat!! :-"

_________________
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.21. 21:29 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2015.05.09. 20:42
Hozzászólások: 212
Tartózkodási hely: Budapest, XI.ker.
Motor: MZ ETZ 250
zsakfos írta:
Ismerek olyan nyugdijast a rokonságban aki a Suzuki swiftjét 2-3 havonta használja 1-1 rövid útra.Mégsem eregeti le a benzint a tankből meg a karbiból,azt semmi baja.
Én sosem csinálok ebből gondot magamnak.
Amennyi van benne annyival teszem el télre.
Meg nem nézegetem a tank belsejét sem állandóan hogy éppen lett e benne egy kis felületi rozsda vagy sem.
Túlvariáljátok ezt az egészet.
Esetleg annyit megtehet bárki hogy a karbiból berregtese ki a benyát,de a tankban 2-3 hónap alatt semmi baja nem lesz szerintem.Más a helyzet a több éves állott benzinnel.
Aki viszont fél ettől,az nyugodtan öntse ki egy kannába és ha összefutunk,akkor szúrjon ki velem és öntse a tankomba :)

A karbiból nehéz is a Swifnél, mert injektoros :D De kb én is most tankoltam meg az autómat. Előtte júliusban látott kutat. Semmi gond nem volt vele :)

_________________
"A benzin a drogom, a Shell a dílerem..."
Túráim: X. Pilis, VI. Vértes - Gerecse, XI. Bakony, HOMZ túra IV., Zala túra V.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.21. 20:16 
Offline
A révész
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.01. 07:11
Hozzászólások: 3090
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
pnlaci írta:
Milyen rafkós vagy Zsaki! Így akarsz potya benzinhez jutni? :mrgreen:


Potya benzin? Á dehogy.Csak megmentem az embereket a rossz benzin ártalmaitól. :)

_________________
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Etz 250 az ezüst nyíl,mert kellett egy Etz is :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.21. 18:55 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2012.09.05. 18:24
Hozzászólások: 265
Motor: Mz Etz
Kicsit tényleg túl van aggódva a téma,soha egy télen sem romlott még meg a benzinem,mondjuk nem is tankolok auchan meg hozzá hasonló kutakon és nem is rozsdásodott be a tankom.
Gondoljátok végig a régi öregek pont leszarták a téli praktikákat,mégis mentek a motorjaik és mennek ma is mint veteránok.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.21. 18:23 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.20. 07:49
Hozzászólások: 586
Tartózkodási hely: Mogyoród
Motor: etz-250.predator.
zsakfos írta:
Ismerek olyan nyugdijast a rokonságban aki a Suzuki swiftjét 2-3 havonta használja 1-1 rövid útra.Mégsem eregeti le a benzint a tankből meg a karbiból,azt semmi baja.
Én sosem csinálok ebből gondot magamnak.
Amennyi van benne annyival teszem el télre.
Meg nem nézegetem a tank belsejét sem állandóan hogy éppen lett e benne egy kis felületi rozsda vagy sem.
Túlvariáljátok ezt az egészet.
Esetleg annyit megtehet bárki hogy a karbiból berregtese ki a benyát,de a tankban 2-3 hónap alatt semmi baja nem lesz szerintem.Más a helyzet a több éves állott benzinnel.
Aki viszont fél ettől,az nyugodtan öntse ki egy kannába és ha összefutunk,akkor szúrjon ki velem és öntse a tankomba :)

Milyen rafkós vagy Zsaki! Így akarsz potya benzinhez jutni? :mrgreen:

_________________
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.21. 12:32 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.10. 20:07
Hozzászólások: 3611
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Motor: ETZ 250
Én facsavar + citromsav kombóval pucolok tankot általában. Szépen kiszedi, nem rozsdál vissza. :)

_________________
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.21. 09:41 
Offline
A révész
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.01. 07:11
Hozzászólások: 3090
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
Tank takaritás,rozsdátlanitás nálam így történt,amikor egy rozsdás belsejű tankot sikerült vennem.
Raktam bele kb 10 marék murvát,tanksapkát ráraktam,rongyba betekertem az egészet,belekötöztem egy betonkeverőbe és 1 órán keresztül járattam.
Mikor végzett,a murvát kirázogattam belöle,egy kevés benzinnel átlötyiköltem a tankot és kész.

Semmi vegyi dolog.

Azóta így használom.

_________________
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Etz 250 az ezüst nyíl,mert kellett egy Etz is :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.21. 09:37 
Offline
A révész
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.01. 07:11
Hozzászólások: 3090
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
Ismerek olyan nyugdijast a rokonságban aki a Suzuki swiftjét 2-3 havonta használja 1-1 rövid útra.Mégsem eregeti le a benzint a tankből meg a karbiból,azt semmi baja.
Én sosem csinálok ebből gondot magamnak.
Amennyi van benne annyival teszem el télre.
Meg nem nézegetem a tank belsejét sem állandóan hogy éppen lett e benne egy kis felületi rozsda vagy sem.
Túlvariáljátok ezt az egészet.
Esetleg annyit megtehet bárki hogy a karbiból berregtese ki a benyát,de a tankban 2-3 hónap alatt semmi baja nem lesz szerintem.Más a helyzet a több éves állott benzinnel.
Aki viszont fél ettől,az nyugodtan öntse ki egy kannába és ha összefutunk,akkor szúrjon ki velem és öntse a tankomba :)

_________________
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Etz 250 az ezüst nyíl,mert kellett egy Etz is :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zsakfos 2015.11.21. 09:43-kor.

Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.11.20. 22:04 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.24. 09:34
Hozzászólások: 241
Tartózkodási hely: Üllő
Motor: MZ ts 250/1
Jó még a citrom sav is rozsda oldásra,belső takarításra...csak utána vissza rozsdásodik,szóval kell tenni valamit még ezek után vele? :-k

_________________
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."


Vissza a tetejére 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
 Oldal: 1 / 112 [ 5564 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 112  Következő




Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: aronpfabian, Attila19900318, moyos valamint 1 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség