Honlap főoldal     Regisztráció    Belépés    Fórum    Taglista   Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz




 Oldal: 1 / 113 [ 5640 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 113  Következő



Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.29. 16:29 
Offline
babakocsis
babakocsis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 5
Motor: MZ ETZ 251e
MrDok írta:
Tony91 írta:
Gyárinak tudtam, komplett karbit cseréltem, mert nekem az eredeti már kopottas volt eléggé

Tedd vissza a jó tűt.
A henger/ dugó állapottól függően akár használható is marad, nézd meg. Lehet csak csiszolni kell rajtuk egy kicsit.



Ez nem is kérdés, hogy megy vissza a régi tű, ezek után

A henger + dugó nem orvosolható, felkerül rá a tartalékszettem, még tavaly ősszel vettem
Kép

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.29. 15:22 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
Hozzászólások: 2120
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
Tony91 írta:
Gyárinak tudtam, komplett karbit cseréltem, mert nekem az eredeti már kopottas volt eléggé

Tedd vissza a jó tűt.
A henger/ dugó állapottól függően akár használható is marad, nézd meg. Lehet csak csiszolni kell rajtuk egy kicsit.

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.29. 14:41 
Offline
babakocsis
babakocsis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 5
Motor: MZ ETZ 251e
aronpfabian írta:
Miért tettél fel utángyártott tűt ha van gyárid is?



Gyárinak tudtam, komplett karbit cseréltem, mert nekem az eredeti már kopottas volt eléggé

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.29. 14:34 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 439
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
Miért tettél fel utángyártott tűt ha van gyárid is?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.29. 14:01 
Offline
babakocsis
babakocsis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 5
Motor: MZ ETZ 251e
MrDok írta:
Tony91 írta:
Üdv!
Az FB csoport után ide is betévedek
A leírtak alapján mire tippeltek, hol lehet a probléma?
Előre is köszönöm válaszotokat!

Üdv a rendes fórumon!
A leírtak alapján üzemanyag probléma, utángyári súberű esete.
Részterhelésen a tű helyzete, és adott pozícióban a vastagsága szabályozza a motorba jutó üzemanyag mennyiségét. Simán előfordul, hogy az amúgy magas fogyasztás mellett (ahogy írod, 6L) elégtelen a motor kenése, a kevés anyag miatt.
Ezen csak hosszas tesztelés (használat) után tudsz módosítani, mikor tudod hol kevés az anyag, és hol elég.
Ez alapján kell a tű profilját alakítani.
Általában a kúp kezdetén, a váll túl durva kialakítású, nincs átmenet.
Ennek tünete az egy bizonyos markolat pozícióban nem megy a motor, nagyobb vagy teli gázon meg jó.


Köszönöm szépen válaszod! 2 csatos karbim van, az egyikben (amelyik félre van rakva) ott van az a tű, ami biztosan gyári, és tavaly az volt benne, azzal nem tapasztaltam ilyet. Minden tartományban kapott üzemanyagot, egyformán húzott, nem volt ilyen megtorpanás sehol sem, és nagyon szépen ment. Valamint ha a tűt a gyárilag előírt rovátkába tettem (felülről negyedik), akkor 4,9-es átlagfogyasztásom volt, és a motor is kapott eleget, nem volt hiánya, gyertya is szép őzbarna volt a 4,9-es fogyasztás mellett

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.29. 12:47 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2197
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
AN27 írta:
moyos írta:
Szia!
Simán elhiszem a többletfogyasztást és a kormolást is, de a történet nem kerek nekem.
Az úszóházból tud áramlani a benya a szívató járaton át hiányzó tömítés esetén, ez OK. De hogy a brantban folyik túl, ha az úszó zárja a tűszelepet? Ez az amit nem fogok, mert a tank irányából elméletileg nincs utánfolyás. De vitázni nem érdemes ha a probléma megoldódott. Nyeregbe és gyí!


Üdv nem tudom fogalmam sincs miért folyt mégis a tűzellő anyag a blokkba van egy gyári könyvem 125 hoz az alapján állítottam be az úszót vadonat újat vetem bele mert a régi lyukas volt nem akartam cinelni új fúvókák kerültek bele meg minden más de a szívatóhoz nem nyúltam csak az elmúlt napokban vetem ki és láttam hogy nincs ott a gumi szimobol kiszedtem betettem azóta jó

45.987km van benne ez alatt a karbit sose szedtük szét ment mint a huzat.. gondolkodom/nézegetem mivel lehetne ezt a karbit kiváltani más típusra megbízhatóbbra mert jó öreg már .


Ha a karburátor túlfolyód nincs eldugulva akkor nem kerülhet benzin a forgattyúsházba.
Nézz rá , erre, pucold ki. :smt004

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.29. 10:15 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
Hozzászólások: 2120
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
Tony91 írta:
Üdv!
Az FB csoport után ide is betévedek
A leírtak alapján mire tippeltek, hol lehet a probléma?
Előre is köszönöm válaszotokat!

Üdv a rendes fórumon!
A leírtak alapján üzemanyag probléma, utángyári súberű esete.
Részterhelésen a tű helyzete, és adott pozícióban a vastagsága szabályozza a motorba jutó üzemanyag mennyiségét. Simán előfordul, hogy az amúgy magas fogyasztás mellett (ahogy írod, 6L) elégtelen a motor kenése, a kevés anyag miatt.
Ezen csak hosszas tesztelés (használat) után tudsz módosítani, mikor tudod hol kevés az anyag, és hol elég.
Ez alapján kell a tű profilját alakítani.
Általában a kúp kezdetén, a váll túl durva kialakítású, nincs átmenet.
Ennek tünete az egy bizonyos markolat pozícióban nem megy a motor, nagyobb vagy teli gázon meg jó.

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.29. 03:54 
Offline
babakocsis
babakocsis
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 5
Motor: MZ ETZ 251e
Üdv!
Az FB csoport után ide is betévedek
Következő lenne a problémám:
2.804 km után megszorult az ETZ 251-es...
A súbertű 2.400 km után lett visszarakva az eredeti helyére, addig megemelt súberrel ment. 135-ös főfúvóka van a karbiban (gyári csatos), ezt nem is piszkáltam, hogy ne vegyek el túl sokat bejáratás után. A súbertű visszarakása után sem evett vészesen keveset (5,8 l/100 km), tehát arra nem lehet fogni a szorulást, hogy elvettem tőle a cuccot. Olaj fullszintetikus, keverékarány 1:50. Vasárnap egy 60 km-es táv megtétele után a gyertya fekete volt (kormos), de száraz. Megemelt súberrel evett 6,1 litert, és ha nem húzattam ki hosszabb távon, akkor olajos volt a gyertya, a városi poroszkálást nem szívlelte.
Kb 500 m tolás után be tudtam rúgni a motort, alapjáratot is szépen tartotta, 50-nel óvatosan begurultam a munkahelyre vele, különlegeset nem tapasztaltam rajta, mindössze annyit, hogy 2.500-as fordulat táján mintha picit jobban kopogós lenne.
Amit észrevettem a bejáratás kb 500-adik km-étől, hogy olyan 3.800 - 4.300 közti tartományban olyan volt a motor, mintha kihagyna a szikra, vagy nem kapna üzemanyagot. Ezen a tartományon picit szenvedve mindig továbbhaladt a motor, és szépen kipörgött 6 ezerig. Elsősorban a gyertyára tippeltem, mert sokszor beolajozta azt, gondolom a megemelt súbertű miatt. Nos mikor megragadt, már gyári helyén volt a tű, ahogy korábban is írtam, és ugyanezen a fordulatszámtartományon próbáltam továbbhúzatni a motort, és ekkor blokkolt a hátsó kerék, 100-as tempó környékén... Amikor ragadás után kivettem a gyertyát, majdnem fehér volt az elektróda, mintha keveset kapott volna. Ezért írtam ide, mert szerintem ez üzemanyagellátás probléma lehet, legalábbis én ezt tippelem, más nem jut már eszembe. A fúrással biztosan nem volt gond, Bambi csinálta, meg ha gond van, akkor nem a 2.800-ik km-nél jön ki, hanem hamarabb (gondolom én)
Gyári csatos a karbi, a picivel nagyobb főfúvókát leszámítva minden fúvókaméret gyári a karbin
Most felkerül egy tartalék henger + dugó a motorra, a másikat meg majd meghónoltatom, előtte veszek hozzá új lengyel dugót, vagy Bertát, majd meglátom még
A leírtak alapján mire tippeltek, hol lehet a probléma?
Előre is köszönöm válaszotokat!

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.24. 16:23 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
Hozzászólások: 683
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Motor: MZ Ts125De luxe/150
AN27 írta:
moyos írta:
Szia!
Simán elhiszem a többletfogyasztást és a kormolást is, de a történet nem kerek nekem.
Az úszóházból tud áramlani a benya a szívató járaton át hiányzó tömítés esetén, ez OK. De hogy a brantban folyik túl, ha az úszó zárja a tűszelepet? Ez az amit nem fogok, mert a tank irányából elméletileg nincs utánfolyás. De vitázni nem érdemes ha a probléma megoldódott. Nyeregbe és gyí!


Üdv nem tudom fogalmam sincs miért folyt mégis a tűzellő anyag a blokkba van egy gyári könyvem 125 hoz az alapján állítottam be az úszót vadonat újat vetem bele mert a régi lyukas volt nem akartam cinelni új fúvókák kerültek bele meg minden más de a szívatóhoz nem nyúltam csak az elmúlt napokban vetem ki és láttam hogy nincs ott a gumi szimobol kiszedtem betettem azóta jó

45.987km van benne ez alatt a karbit sose szedtük szét ment mint a huzat.. gondolkodom/nézegetem mivel lehetne ezt a karbit kiváltani más típusra megbízhatóbbra mert jó öreg már .

Szia hova valósi vagy? ha a közelembe(Kápolnásnyék-Velencei tó környéke)nagyon szívesen segítek a karburátor belövésébe és azt hiszem tanácsokat is adhatok a közel 30 éves MZ-s múltammal,főleg a TS ezen belül is a kicsik amik a szerelmeim de ETZ se probléma.

_________________
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.22. 13:09 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.03.29. 03:57
Hozzászólások: 16
Motor: ts125 módosított
moyos írta:
Szia!
Simán elhiszem a többletfogyasztást és a kormolást is, de a történet nem kerek nekem.
Az úszóházból tud áramlani a benya a szívató járaton át hiányzó tömítés esetén, ez OK. De hogy a brantban folyik túl, ha az úszó zárja a tűszelepet? Ez az amit nem fogok, mert a tank irányából elméletileg nincs utánfolyás. De vitázni nem érdemes ha a probléma megoldódott. Nyeregbe és gyí!


Üdv nem tudom fogalmam sincs miért folyt mégis a tűzellő anyag a blokkba van egy gyári könyvem 125 hoz az alapján állítottam be az úszót vadonat újat vetem bele mert a régi lyukas volt nem akartam cinelni új fúvókák kerültek bele meg minden más de a szívatóhoz nem nyúltam csak az elmúlt napokban vetem ki és láttam hogy nincs ott a gumi szimobol kiszedtem betettem azóta jó

45.987km van benne ez alatt a karbit sose szedtük szét ment mint a huzat.. gondolkodom/nézegetem mivel lehetne ezt a karbit kiváltani más típusra megbízhatóbbra mert jó öreg már .


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.22. 07:59 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Lébény
Motor: Etz 250 De Lux
Az alapjáratot jól be tudtam tavaly állítani, azóta is ott van ahova akkor állítottam. A gyújtás is rendben van, pontos. A súber emlékeim szerint nem kotyog, csak talán néhány tizedet. Alapjárattól elemelve sem csörög. A részterhelés tűvel viszont már voltak problémáim, így most egy utángyártott van benne. Ezzel meg sajnos nem tudok mit kezdeni.
A főfúvókáját meg következő szétszedéskor megnézem mennyire ovális. Köszi a tippeket!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.21. 21:44 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
Hozzászólások: 2120
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
Szebik András írta:
Több helyen is olvastam már, hogy a BVF karburátor kikopik.
A BVF 30 N3-1 leírásában a karbi élettartamára 40.000km-t írnak.
Mik ennek a kopásnak a jelei, mire kell figyelni? Erre vonatkozóan nem találtam mérteket, vagy határértékeket.
Egyébként normális motorüzemeltetés (3-5000 ford/min között) során vegyes közlekedésben az 5,5-5,8 l/100km-es átlag nem sok egy kicsit?

Szerintem: az 5.5 normál fogyasztásnak sok. Normál fogyasztásnak én a 4-4.5L közti értéket tekinteném.
Egy jól beállított motornál. Ami fontos, hogy ezt kopott karbival is meg lehet csinálni.
A karbi kopás a súbernél és házánál jelentkezik. Kiszedett karbiba kétoldalról benyúlsz, és megmozgatod a súber hengerét. Kotyog, kopott. Ennek zörgését alapjáraton hallod, mikor elemeled a súbert az ütközőcsavarjától (hozzáérsz a gázhoz).
Kopik a súbertű és a fúvókája is, ez okozza a fogyasztás növekedést, több anyagot enged átfolyni.
A fogyasztást jó esetben a részterheléstű helyzete/állapota határozza meg.
Ha nyél gázon használod, akkor a főfúvóka mérete.

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.21. 20:52 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2012.09.05. 19:24
Hozzászólások: 286
Motor: Mz Etz
A legnagyobb probléma a tű kopása,mert ez még mindíg pótolhatatlan ha a gyárihoz viszonyítunk,és a leg idegesítőbb jelenséget is ez okozza,hogy bizonyos fordulatszám tartományok használhatatlanok.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.21. 13:29 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 439
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
Minden karburátor kopik, a BVF-ek elérték azt a kort és kilométert amikor már több a(z el)kopott mint a jó állapotú.

A súber és a tűszelep a két leggyakoribb probléma. A tűszelep kivállasodik, a válla fennakadhat, álló motornál folyik a benzin a túlfolyóból, vagy hirtelen elárasztja és megfojtja a motort (pl. hídról lehajtva piros lámpánál volt egy ilyen kellemetlen élményem). A fogyasztás is nő a bizonytalan benzinszint miatt.

A súber kopása főleg alapjáraton zavaró, mert a lötyögő tolózár véletlenszerűen enged el maga mellett levegőt, nagyon megnehezítve az alapjárati rendszer megfelelő hangolását. Ez nagyobb probléma az N3-as típusokon, ahol a tolattyú alapjáraton teljesen zárva kéne legyen.

5.5 liter környéke egy 250-esnek nem kirívóan sok. Ha nem tapasztaltad a leírt problémákat, akkor a karburátorod nincs rossz állapotban.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.21. 11:44 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Lébény
Motor: Etz 250 De Lux
Több helyen is olvastam már, hogy a BVF karburátor kikopik.
A BVF 30 N3-1 leírásában a karbi élettartamára 40.000km-t írnak.
Mik ennek a kopásnak a jelei, mire kell figyelni? Erre vonatkozóan nem találtam mérteket, vagy határértékeket.
Egyébként normális motorüzemeltetés (3-5000 ford/min között) során vegyes közlekedésben az 5,5-5,8 l/100km-es átlag nem sok egy kicsit?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.19. 21:53 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
Hozzászólások: 302
Tartózkodási hely: Martonvásár
Motor: ES 150/1 (kisTrophy)
Szia!
Simán elhiszem a többletfogyasztást és a kormolást is, de a történet nem kerek nekem.
Az úszóházból tud áramlani a benya a szívató járaton át hiányzó tömítés esetén, ez OK. De hogy a brantban folyik túl, ha az úszó zárja a tűszelepet? Ez az amit nem fogok, mert a tank irányából elméletileg nincs utánfolyás. De vitázni nem érdemes ha a probléma megoldódott. Nyeregbe és gyí!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.19. 21:37 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.03.29. 03:57
Hozzászólások: 16
Motor: ts125 módosított
moyos írta:
Srácok,
a BVF nem úgy működik: hiába van ráhúzva a szívató, ha tekered a gázt mint a hülyegyerek, az már csak csekély mértékben befolyásolja a keverék dússágát? Merthogy a szívató dugattyúja az üresjárati levegőre terhel rá + nyálat?

Nem azt írom, hogy nem fog többet fogyasztani, illetve azt sem, hogy ne tegyen gumitömítést a szívatóra! Ha áll a nafta a forgattyúsházban, az túlfolyás szerintem. Vagy tűszelep, vagy úszó hiba - esetleg utóbbi rossz beállítása.



ha hiszed ha nem ez a hiányzó gumi volt a ludas..már jó


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.19. 20:36 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
Hozzászólások: 776
Tartózkodási hely: Mogyoród
Motor: etz-250.predator.
moyos írta:
Srácok,
a BVF nem úgy működik: hiába van ráhúzva a szívató, ha tekered a gázt mint a hülyegyerek, az már csak csekély mértékben befolyásolja a keverék dússágát? Merthogy a szívató dugattyúja az üresjárati levegőre terhel rá + nyálat?

Nem azt írom, hogy nem fog többet fogyasztani, illetve azt sem, hogy ne tegyen gumitömítést a szívatóra! Ha áll a nafta a forgattyúsházban, az túlfolyás szerintem. Vagy tűszelep, vagy úszó hiba - esetleg utóbbi rossz beállítása.


Akár az is lehet amit írsz,de olvasd vissza. Azt írja hogy alapjáraton már lezabálta a fejét!

_________________
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.19. 17:10 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
Hozzászólások: 302
Tartózkodási hely: Martonvásár
Motor: ES 150/1 (kisTrophy)
Srácok,
a BVF nem úgy működik: hiába van ráhúzva a szívató, ha tekered a gázt mint a hülyegyerek, az már csak csekély mértékben befolyásolja a keverék dússágát? Merthogy a szívató dugattyúja az üresjárati levegőre terhel rá + nyálat?

Nem azt írom, hogy nem fog többet fogyasztani, illetve azt sem, hogy ne tegyen gumitömítést a szívatóra! Ha áll a nafta a forgattyúsházban, az túlfolyás szerintem. Vagy tűszelep, vagy úszó hiba - esetleg utóbbi rossz beállítása.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.18. 20:08 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.03.29. 03:57
Hozzászólások: 16
Motor: ts125 módosított
z25z írta:
de ilyen használat mellett nedves koromfekete gyertyaképnek kellett lennie, extrém fogyasztással és szép sűrű füsttel üzem közben



mikor kikaptam a blokkott szétszedtem kb 1 dl benzin volt a főtengelynél


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.18. 20:07 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.03.29. 03:57
Hozzászólások: 16
Motor: ts125 módosított
z25z írta:
de ilyen használat mellett nedves koromfekete gyertyaképnek kellett lennie, extrém fogyasztással és szép sűrű füsttel üzem közben



Ilyen is volt ahogy azt írod

alapjáraton féllittyó benzin kb 5percig tartott


A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára AN27 2016.04.18. 20:20-kor.

Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.18. 19:44 
Offline
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
Hozzászólások: 1729
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Motor: 21 ló 300as patkóval
de ilyen használat mellett nedves koromfekete gyertyaképnek kellett lennie, extrém fogyasztással és szép sűrű füsttel üzem közben


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.18. 19:23 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.03.29. 03:57
Hozzászólások: 16
Motor: ts125 módosított
z25z írta:
igen


akkor végre meg van a baj miért is állt meg mindig a főtengelynél a benzin karbifelújitáskor ezt meg se néztem most szereznem kel egy új tömítést oda


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.18. 19:19 
Offline
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
Hozzászólások: 1729
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Motor: 21 ló 300as patkóval
igen


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.18. 19:17 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.03.29. 03:57
Hozzászólások: 16
Motor: ts125 módosított
üdv 125 ts ha a karbiban a szívató részt kiszedem ott nincs benne a gumi az okozhatja hogy tul szívja magát a motor menet közben és a főtengelynél felgyűlik a benzin?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.14. 11:54 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
Hozzászólások: 395
Tartózkodási hely: Békés megye
Motor: Etz 150
aronpfabian írta:
Norbedlee írta:
Sziasztok!

Tegnap mentem egy nagyobb kört (200km körül)

Fogyasztást mértem, számoltam 80%-ban lakott területen kívül 80-85 sebességgel átlag fogy. 4,3 Etz 150, ez jó lehet vagy sok?


Teljesen normális. Ezek 2T-k, sajnos nem fognak 3.5 literből 120-szal menni. Vagy lassabban mész (alacsonyan tartod a fordulatot) vagy zabál...



Legalább tudom, hogy nincs baj akkor :) Igen a 2T-k szomjasabbak

_________________
Etz 150 87'


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.14. 09:24 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 439
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
Norbedlee írta:
Sziasztok!

Tegnap mentem egy nagyobb kört (200km körül)

Fogyasztást mértem, számoltam 80%-ban lakott területen kívül 80-85 sebességgel átlag fogy. 4,3 Etz 150, ez jó lehet vagy sok?


Teljesen normális. Ezek 2T-k, sajnos nem fognak 3.5 literből 120-szal menni. Vagy lassabban mész (alacsonyan tartod a fordulatot) vagy zabál...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.14. 09:20 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
Hozzászólások: 395
Tartózkodási hely: Békés megye
Motor: Etz 150
Sziasztok!

Tegnap mentem egy nagyobb kört (200km körül)

Fogyasztást mértem, számoltam 80%-ban lakott területen kívül 80-85 sebességgel átlag fogy. 4,3 Etz 150, ez jó lehet vagy sok?

_________________
Etz 150 87'


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.11. 18:00 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2011.10.24. 19:45
Hozzászólások: 9
Motor: mz etz 150
aronpfabian írta:
szoszijani írta:
Sziasztok!
Remélem a jó helyen érdeklődök.
A következő lenne a problémám. Van egy 150-es mz etz-m és a benzincsapom ereszt. Nem vagyok nagy szerelő ezért fordulok a segítségetekért. A benzincsapnak a cseréje megoldaná e a problémát? Ha igen részletesebb magyarázatot tudna adni valaki hogy ezt hogyan kell csinálni?
A megtisztelő válaszokat előre is köszönöm.


Dreamer cikkét tudom ajánlani :) http://simson.hu/index.php?mit1=cikkek& ... t=5&alkat=



köszönöm a választ


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.10. 23:04 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
Hozzászólások: 2120
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
farkas_istvan65 írta:
Sziasztok,

Van egy 35 éves 250/1-es TS oldalkocsis MZ-m, melynek a gyári karburátorának a Schuber háza el van kopva. Milyen lehetőségek vannak a javításra vagy kompatibilitásra (például ETZ 250)?

Vagy esetleg megtudjátok mondani, hogy a 250-es ETZ karburátorának mekkora a beömlőnyílás külső mérete?

Előre is köszönöm,

ETZ 250 karbi teljesen jó hozzá, főbb méretei azonosak.
Az más kérdés, hogy abból is ritka a nem kopott.
Az említett bing használható hozzá, de bármi alkalmas egyéb karbi is.
Korábban Zsaki tesztelt valami kínai származású cuccot, azt írta róla, hogy jó.

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.10. 20:28 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 439
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
szoszijani írta:
Sziasztok!
Remélem a jó helyen érdeklődök.
A következő lenne a problémám. Van egy 150-es mz etz-m és a benzincsapom ereszt. Nem vagyok nagy szerelő ezért fordulok a segítségetekért. A benzincsapnak a cseréje megoldaná e a problémát? Ha igen részletesebb magyarázatot tudna adni valaki hogy ezt hogyan kell csinálni?
A megtisztelő válaszokat előre is köszönöm.


Dreamer cikkét tudom ajánlani :) http://simson.hu/index.php?mit1=cikkek& ... t=5&alkat=


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.10. 20:26 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 439
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
farkas_istvan65 írta:
Sziasztok,

Van egy 35 éves 250/1-es TS oldalkocsis MZ-m, melynek a gyári karburátorának a Schuber háza el van kopva. Milyen lehetőségek vannak a javításra vagy kompatibilitásra (például ETZ 250)?

Vagy esetleg megtudjátok mondani, hogy a 250-es ETZ karburátorának mekkora a beömlőnyílás külső mérete?

Előre is köszönöm,


30 mm a belső átmérője.

BING 84-gyel gyárilag felcserélhető (ezekkel szerelték is őket a német egyesülés után) de ezek is aranyárban vannak már manapság. Típusidegen karburátort illeszteni is kell (szívócsonk átalakítása) illetve a fúvókákkal, tűprofillal is szükséges lehet játszani a megfelelő működés eléréséhez.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.10. 20:25 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2011.10.24. 19:45
Hozzászólások: 9
Motor: mz etz 150
Sziasztok!
Remélem a jó helyen érdeklődök.
A következő lenne a problémám. Van egy 150-es mz etz-m és a benzincsapom ereszt. Nem vagyok nagy szerelő ezért fordulok a segítségetekért. A benzincsapnak a cseréje megoldaná e a problémát? Ha igen részletesebb magyarázatot tudna adni valaki hogy ezt hogyan kell csinálni?
A megtisztelő válaszokat előre is köszönöm.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.10. 19:55 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2016.04.07. 18:10
Hozzászólások: 1
Motor: Mz
Sziasztok,

Van egy 35 éves 250/1-es TS oldalkocsis MZ-m, melynek a gyári karburátorának a Schuber háza el van kopva. Milyen lehetőségek vannak a javításra vagy kompatibilitásra (például ETZ 250)?

Vagy esetleg megtudjátok mondani, hogy a 250-es ETZ karburátorának mekkora a beömlőnyílás külső mérete?

Előre is köszönöm,


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.06. 12:06 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.03.29. 03:57
Hozzászólások: 16
Motor: ts125 módosított
sell írta:
Hali, ha levetted a csészét a karbiról, és hozzáférsz az úszóhoz, elsőnek azt vedd ki a helyéről és rázogasd meg, van -e benne üzemanyag. A tűszelep is lehet hunyó, az hogy új sajna nemigazán jelent valamit manapság, ellenőrizd azt is, valamint a tűszelep alatti tömítést, van-e , jó-e.



Minden új benne mert vetem bele újakat mert lukas volt az úszó meg elvolt érve a tömítés is ha belefújok oda ahová megy a benzincső akkor átfúj ha feltolom az úszót akkor meg nem tudok átfújni . Más típusú karbi rámenne BFV 22N1-3 kívül amivel működne is ?

"írtam már hogy a gyertya kép is rossz volt szerintem e-miatt volt az is hogy leált mehetett bele új gyertya mert nem indult el utána "


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.06. 05:23 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s

Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
Hozzászólások: 430
Tartózkodási hely: Kecel city
Motor: Etz 250
Hali, ha levetted a csészét a karbiról, és hozzáférsz az úszóhoz, elsőnek azt vedd ki a helyéről és rázogasd meg, van -e benne üzemanyag. A tűszelep is lehet hunyó, az hogy új sajna nemigazán jelent valamit manapság, ellenőrizd azt is, valamint a tűszelep alatti tömítést, van-e , jó-e.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.05. 20:58 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.03.29. 03:57
Hozzászólások: 16
Motor: ts125 módosított
pnlaci írta:
AN27 írta:
jó estét!

van a ts 125/2 mz kicseréltem a karburátorban mindent szelepeket fúvókákat tömítést mégis nem tudom miért befolyik a blokkba a tüzelő anyag és nem indul be járatom egy helybe leállítom és utána csak csöpög a benzin (nincs rajta a kipufogó így látni, hogy csöpög) miért van ez a hiba jelenség mi a megoldás rá mert nem lehet menni vele egy nagyobb útra sem :( elég idegesítő hogy nem jövökrá a bajra a úszó zárva 27mm nyitva 33mm re van állitva

pedig most lett fúllra felújítva a blokk is tömítések abban is újak meg a csapágyak is szinte minden

van hozzá gyári szerviz könyv az alapján állítottam a karbit be

Pedig az biztos hogy nem zár le vagy az úszó,vagy a szelep.



majd holnap kiszedem és belerakom egy űzemanyagal töltött üvegbe meg látom mit is hogy is mozog az az úszó


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.05. 20:52 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
Hozzászólások: 776
Tartózkodási hely: Mogyoród
Motor: etz-250.predator.
AN27 írta:
jó estét!

van a ts 125/2 mz kicseréltem a karburátorban mindent szelepeket fúvókákat tömítést mégis nem tudom miért befolyik a blokkba a tüzelő anyag és nem indul be járatom egy helybe leállítom és utána csak csöpög a benzin (nincs rajta a kipufogó így látni, hogy csöpög) miért van ez a hiba jelenség mi a megoldás rá mert nem lehet menni vele egy nagyobb útra sem :( elég idegesítő hogy nem jövökrá a bajra a úszó zárva 27mm nyitva 33mm re van állitva

pedig most lett fúllra felújítva a blokk is tömítések abban is újak meg a csapágyak is szinte minden

van hozzá gyári szerviz könyv az alapján állítottam a karbit be

Pedig az biztos hogy nem zár le vagy az úszó,vagy a szelep.

_________________
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.04.05. 20:39 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.03.29. 03:57
Hozzászólások: 16
Motor: ts125 módosított
jó estét!

van a ts 125/2 mz kicseréltem a karburátorban mindent szelepeket fúvókákat tömítést mégis nem tudom miért befolyik a blokkba a tüzelő anyag és nem indul be járatom egy helybe leállítom és utána csak csöpög a benzin (nincs rajta a kipufogó így látni, hogy csöpög) miért van ez a hiba jelenség mi a megoldás rá mert nem lehet menni vele egy nagyobb útra sem :( elég idegesítő hogy nem jövökrá a bajra a úszó zárva 27mm nyitva 33mm re van állitva

pedig most lett fúllra felújítva a blokk is tömítések abban is újak meg a csapágyak is szinte minden

van hozzá gyári szerviz könyv az alapján állítottam a karbit be


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.03.29. 14:44 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.03.29. 03:57
Hozzászólások: 16
Motor: ts125 módosított
z25z írta:
Ördögi kör, mert máshogy nem nagyon fog kiderülni, nem kell a következő faluig menni, csak hazatolható távon körözni :-) de ha gyertyacserével beindul, akkor tartalékgyertyával :-)



igaz b.ki ere nem is gondoltam :D:D majd ki megyek a hegyre vele úgy is ott furikázutam bajok előt is


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.03.29. 10:50 
Offline
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
Hozzászólások: 1729
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Motor: 21 ló 300as patkóval
Ördögi kör, mert máshogy nem nagyon fog kiderülni, nem kell a következő faluig menni, csak hazatolható távon körözni :-) de ha gyertyacserével beindul, akkor tartalékgyertyával :-)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.03.29. 10:28 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.03.29. 03:57
Hozzászólások: 16
Motor: ts125 módosított
z25z írta:
Ezek úgy néznek ki szerencsédre, hogy nem fém részecskék, inkább karburálási gond, (esetleg gyújtás-bár azt írod az rendben van) alacsony hőértékű gyertya túl dús keverékkel. Ez megmagyarázná, hogy a másik gyertya meg nedves marad (az nyilván nagyobb hőértékű) Ha meg túl dús az megmagyarázza azt is, hogy azért nem tudod beindítani, mert túlszívja magát. Amúgy egy kör az udvaron nem mérvadó gyertyakép diagnosztikára. Egy 10 km-es kanyar nem ártana, aztán jobban lehetne következtetni.



nem merek menni mert ha leáll tolhatom


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.03.29. 09:00 
Offline
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
Hozzászólások: 1729
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Motor: 21 ló 300as patkóval
Ezek úgy néznek ki szerencsédre, hogy nem fém részecskék, inkább karburálási gond, (esetleg gyújtás-bár azt írod az rendben van) alacsony hőértékű gyertya túl dús keverékkel. Ez megmagyarázná, hogy a másik gyertya meg nedves marad (az nyilván nagyobb hőértékű) Ha meg túl dús az megmagyarázza azt is, hogy azért nem tudod beindítani, mert túlszívja magát. Amúgy egy kör az udvaron nem mérvadó gyertyakép diagnosztikára. Egy 10 km-es kanyar nem ártana, aztán jobban lehetne következtetni.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.03.29. 07:34 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.03.29. 03:57
Hozzászólások: 16
Motor: ts125 módosított
z25z írta:
fémrészecskék megjelenése a gyertyán semmiképp nem egészséges, ott valami mechanikai huncutság lesz, de jó lenne képet is látni arról az aluminium golyós gyertyáról...

nem tudom hogy alu-e csak a színe miatt írtam hogy alu :D
ilyen mit ez ugyan ez az enyém is http://www.motorrevu.hu/admin/spaw2/plu ... /S10_1.jpg


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.03.29. 06:08 
Offline
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
Hozzászólások: 1729
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Motor: 21 ló 300as patkóval
fémrészecskék megjelenése a gyertyán semmiképp nem egészséges, ott valami mechanikai huncutság lesz, de jó lenne képet is látni arról az aluminium golyós gyertyáról...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.03.29. 04:08 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2016.03.29. 03:57
Hozzászólások: 16
Motor: ts125 módosított
üdvözlet!
ide rakom fel a kérdésem

miért van az ,hogy NGK gyertya beteszem beindítom a motort megyek a kertben egy kört leállítom utána rugdoshatom nem indul kiszedem a gyertyát és ilyen "aluminium "golyók vannak rajta vagy nem is tudom mik azok beteszek egy másik gyertyát pl egy Bosch Supert- azon nem keletkezik ilyen csak benzines marad nem száraz mikor kiveszem de ha beleteszek egy 3-dik gyertyát azt nem tudom milyen mert nincs semmi ráírva azt meg feketére beköpi ez miért van ? nem lehet menni a motorral vagyis lehet de ha leállítom utána már nem indul csak ha gyertyát cserélek

stihl gyújtás van rajta ami stroboszkóp lett belőve úgy hogy az tuti pontosan adja a jelet 3mm re a felső hold pont elött kezd jelet adni úgy tudom 3mm el előte kel ,de lehet hogy nem így van :D


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.03.28. 17:00 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
Hozzászólások: 776
Tartózkodási hely: Mogyoród
Motor: etz-250.predator.
Azzal az olajjal jó a 70 es keverési arány! Az áram kimaradásod okozhatja a biztosíték lazulása ha a régi fajta van benne.
(mármint nem késes!) Ellenőrizd le hogy könnyen mozog e.Ha igen vedd ki a biztit és a rugóslemezt nyomd összébb.Egy darabig jó lesz.De előbb utóbb ki kell cserélned a bizti táblát késesre.

_________________
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.03.28. 11:37 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2012.09.05. 19:24
Hozzászólások: 286
Motor: Mz Etz
Ha találsz 98-ast ártani nem árt,de ritka mint a fehér holló.
Nézd meg a dióda híd csatlakozásait,főleg d+ d- saruit,gyújtás kapcsoló saruit,bizti tábla érintkezéseit ezek egyszerű dolgok mielőtt pénzt adsz érte.
Nekem is csinált olyat,hogy minden előjel nélkül elment az áram főleg alapjáraton rezgés ugye és csak a dióda híd egyik vezetékének saruja volt meglazulva.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.03.28. 10:20 
Offline
rolleres
rolleres

Csatlakozott: 2015.11.29. 12:01
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Budapest XVII
Motor: MZ ETZ 250
A csap mintha még eredeti lenne.
Ősszel mikor vettem a vasat leszedtem, eltakaritottam.
Nem csepeg, nem folyik, szépen müködik - legalább ez (még).
Most kb 2-3 lityó lehet benne.
A 'jelzést' nem érzékeltem, de gyanus volt, inkább áttekertem tartalékra...
Ideje volna már tankolni bele.
De ahányszor a kút felé venném az irányt megmakacsolja magát.
Elszkad a gázbowden, eltűnik az áram... mintha valami kút fóbiája lenne.
Nemá hogy kocsival kannába hozzam az energiát neki.

Valami 'csucsszuper' castrol power1 racing olajat 'örököltem' hozzá.

Igaz hogy ebbol elég a 70-100 mix is?
Az tény, ezzel nem füstöl olyan nagyon. Szóval lehet hogy maradok ennél az olajtipusnál.

Van értelme 98-ast venni bele?

_________________
két kerék

ha gurul, ha pöfög, ha kerek, ha tolod...
ha beindul és megy, az mennyei dolog...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.03.28. 05:25 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
Hozzászólások: 376
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Úgy illene, hogy a csap kb. 2-3 liter üzemanyagnál jelezzen.
Sajnos a mostanság kapható utángyártott csapoknál erre nem igen figyelnek, sokszor rövid a cső, ezért gyakran előfordul, hogy mindössze pár dl. maradéknál jelez csak. Ezt ki kell mérni és a csap csövét hosszabbra kell cserélni!


Vissza a tetejére 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
 Oldal: 1 / 113 [ 5640 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 113  Következő




Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 0 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség