Honlap főoldal     Regisztráció    Belépés    Fórum    Taglista   Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz




 Oldal: 1 / 103 [ 5147 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 103  Következő



Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.29. 09:31 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 18:24
Hozzászólások: 1565
Tartózkodási hely: Kunágota
Motor: ETZ 250 De Luxe
Köszönöm az infót! Esetleg valahol be lehet szerezni jót? Vagy van lehetőség legyártatásra valaki próbálkozott már vele?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.28. 14:27 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 22:39
Hozzászólások: 1913
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
hell írta:
Jó akkor kizárásos alapon teszt lesz. Remélem nem lesz nagy tanulópénz. Bár a tű az tuti szar lesz dehát ez van nincs más lehetőség sajnos...

Én vettem egy tűt, nagyon nem jó. Tűtartót sem nagyon kaptam (zégerek, rugó) azt úgy kerestem más cuccokból.
A többi alkatrésze meg szinte azonos a többi karbival.

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.28. 12:14 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 18:24
Hozzászólások: 1565
Tartózkodási hely: Kunágota
Motor: ETZ 250 De Luxe
Jó akkor kizárásos alapon teszt lesz. Remélem nem lesz nagy tanulópénz. Bár a tű az tuti szar lesz dehát ez van nincs más lehetőség sajnos...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.25. 16:03 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 18:24
Hozzászólások: 1565
Tartózkodási hely: Kunágota
Motor: ETZ 250 De Luxe
Van valakinek tapasztalata érdemes-e megvenni a mostanság kapható csatos karbikhoz a cuccokat(felújító készlet, tű és minden más ami a belében van)? Kaptam 2 karbit egy csatosat és egy hagyományosat abból a csatos kissé hiányos így azt üzembe akarom helyezni. Állítólag nem sokat futott! Persze ha van valakinek elfekvőben hozzá alkatrésze megegyezünk az tuti! :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.22. 11:22 
Offline
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.17. 12:30
Hozzászólások: 1322
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Motor: ETZ 250 (300 :-) )
Ahogy zudori is irta a nagy csavar az alapjarati fordulatszam allito csavarja. Kupos a vege es ahogy csavarod befele, akkor emeli a tolattyut es tobbet kap. Elvileg tokre kicsavarva (tehat leengedve a tolattyut is jarnia kellene, mert ahogy nezegettem takaritaskor a bingen is, mint a 30N3-1-esen kulon rendszeren van az alapjarat, megkerulve a tolattyut. Legalabbis nekem kicsavarva is volt alapjarat. Amugy ebben a hidegben az enyem is csak szivatoval jar egyenletesen, sot kb. fel percig szoktam jaratni ugy hogy huzom a szivatot, de ha elindulok bizony elkevesell, fullad meg akar allni csak a szivato idonkenti rahuzasaval megy rendesen addig mig be nem melegszik. Aztan mar tokeletes. 250-kent 118 volt a bing fofuvoka, akkor is ezt csinalta. 300-nal kb. 128-130. (125-os dorzsarral kicsit korkorosen mozgatva).


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.22. 09:02 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 06:17
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Nekem a kicsin van Bing, de szerintem csak a méretbeli különbségek lehetnek eltérőek. Az a nagycsavar az alapjárat állító csavar, ezzel lehet emelni és csökkenteni a súber belógását, így tudod beállítani az alapjáratot. Még azt ellenőrizzed, hogy a szívató le zár-e rendesen.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.22. 08:58 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2015.02.20. 07:49
Hozzászólások: 91
Tartózkodási hely: Mogyoród
Motor: etz-250.predator.
Van egy másik Bing karbi,ahhoz való ez a szívócsonk.Azon van rajta a szorító bilincs.Hogyha azt a fajtát vetted meg,
csak akkor vedd meg a szívócsonkot.A gyári szívócsonkhoz jónak kell lenni a Bing 84 nek.

_________________
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.22. 07:58 
Offline
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.18. 10:05
Hozzászólások: 1426
Tartózkodási hely: Kaposvár
Motor: ETZ 250 de luxe '84
Hali!

Bing 84 karbi (eredeti német) beállításával bajlódok. Csak szivatóval jár a motor. Tűn még 1 rovátkát tudnék emelni...de ezen kívül már szinte minen lehetőséget végigpróbáltam. Fúvókák a gyáriak vannak benne.
Normálisan kitakarítottam a felrakás előtt és nem maradt ki semmilyen alkatrésze.

A kis csavar az alapjárati levegő, ez tiszta sor. Mire való a nagy csavar?

Farsot szívhat? Az eredeti BVF szívócsonkján nyitottam egy kicsit, így bement a helyére szorosan....de már erre is gyanakszom, hogy itt nem stimmel valami....

Vagy dörzsárazni kell a főfúvókát? A motorom alap 250-es.

Ilyen szívócsonk van valakinek? Elvileg ez való a BING 84-re:

http://e-motorparts.addel.hu/42517-etz- ... 42-002-tur

Húzós az ára.....

Köszi ha válaszoltok.

_________________
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.18. 10:01 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 10:53
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250 (1984)
Larocca92 írta:
Írtam már 4 E-mail-t de egyiket se engedi elküldni, csak bedobja a kimenőbe.


A fórummotor úgy működik, hogy a privát üzenet addig a "Kimenő" között van, amíg a címzett el nem olvassa.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.18. 07:09 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2015.02.18. 17:32
Hozzászólások: 23
Motor: ETZ 250
Dreamer írta:
Larocca92 írta:


Két utángyártott Kenste karbit próbáltam (N2, N3) írtam róla.

Most viszont Keihin PWK30 replika karbit teszteltem.
Előzmény 6 litert fogyasztott az motorom, 105nél többet nem ment, melegen sokalt.

PWK replika: hidegen melegen rúgásra indul gáz nélkül, stabil alapjárat, 5.ben háromezertől már mérsékelten gyorsít (ja egyébként 130 kg vagyok), gond nélkül felhúz 120-ra is (pontos bicajóra alapján), ha és most teszteltem hegyi túrán Romániában. Itthon tele tankoltam a 250-est, 282 km után még nem volt tartalékon (benézve a tankon min. két liter még volt benne). Ja powerjetes és érezhetően dob rajta 5000-től!




Ha érdekel a, bővebb infó privátban.



Szia! Megtudnád adni a telefonszámod? Mindenképpen érdekelne. Írtam már 4 E-mail-t de egyiket se engedi elküldni, csak bedobja a kimenőbe.

köszi


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.17. 22:50 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.11. 08:57
Hozzászólások: 380
Tartózkodási hely: Debrecen
Motor: MZ ETZ 250 De Luxe
sunbim írta:
Dreamer.

Az mi hogy powerjetes?


Az, hogy az úszóházból egy megkerülő csatornán keresztül bizonyos szíváskor többlet üzemanyagot kap. Ezért van az, hogy elég 130 helyett 120-as fúvóka, mert az részterheléskor még elég, ha kell a kraft, akkor meg szívja a powerjeten keresztül.

Ha magam nem próbálom én sem hiszem, de kb. 5000től érezhető. A másik tény az, hogy az eddig csak vánszorgó motorom most szárnyakat kapott. Bár az is lehet, hogy a télen álló helyzetben összeszedte magát? :)

_________________
Dreamer


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.17. 22:42 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 22:25
Hozzászólások: 1931
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós Tebe sor 4.
Motor: ETZ250e Deluxe
Dreamer.

Az mi hogy powerjetes?

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.17. 21:52 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.11. 08:57
Hozzászólások: 380
Tartózkodási hely: Debrecen
Motor: MZ ETZ 250 De Luxe
Larocca92 írta:
pnlaci írta:

Én is tudom hogy utángyártott ezért is raktam idézőjelbe. :) Inkább tapasztalatokat,véleményeket szeretnék kérni. De persze ha kell a németektől rendelek. Azért Köszi! :)


Két utángyártott Kenste karbit próbáltam (N2, N3) írtam róla.

Most viszont Keihin PWK30 replika karbit teszteltem.
Előzmény 6 litert fogyasztott az motorom, 105nél többet nem ment, melegen sokalt.

PWK replika: hidegen melegen rúgásra indul gáz nélkül, stabil alapjárat, 5.ben háromezertől már mérsékelten gyorsít (ja egyébként 130 kg vagyok), gond nélkül felhúz 120-ra is (pontos bicajóra alapján), ha és most teszteltem hegyi túrán Romániában. Itthon tele tankoltam a 250-est, 282 km után még nem volt tartalékon (benézve a tankon min. két liter még volt benne). Ja powerjetes és érezhetően dob rajta 5000-től!

Ha érdekel a, bővebb infó privátban.

_________________
Dreamer


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.17. 21:29 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 22:39
Hozzászólások: 1913
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
Larocca92 írta:
Én is tudom hogy utángyártott ezért is raktam idézőjelbe. :) Inkább tapasztalatokat,véleményeket szeretnék kérni. De persze ha kell a németektől rendelek. Azért Köszi! :)

Inkább keress börzén gyárit.

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.17. 21:19 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2015.02.18. 17:32
Hozzászólások: 23
Motor: ETZ 250
pnlaci írta:
Larocca92 írta:
Köszi szépen a segítséget. Annyi volna még a kérdésem hogy mi a véleményetek erről a Mofaker-es és futáros "gyári" karbiról? Érdemes ilyet venni? A gyári karburátorom teljesen kuka.
Kép

Hali!Gyári karbit csak a Németektől kapsz! :mrgreen: zweirad -schubert.de


Én is tudom hogy utángyártott ezért is raktam idézőjelbe. :) Inkább tapasztalatokat,véleményeket szeretnék kérni. De persze ha kell a németektől rendelek. Azért Köszi! :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.17. 20:17 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2015.02.20. 07:49
Hozzászólások: 91
Tartózkodási hely: Mogyoród
Motor: etz-250.predator.
Larocca92 írta:
Köszi szépen a segítséget. Annyi volna még a kérdésem hogy mi a véleményetek erről a Mofaker-es és futáros "gyári" karbiról? Érdemes ilyet venni? A gyári karburátorom teljesen kuka.
Kép

Hali!Gyári karbit csak a Németektől kapsz! :mrgreen: zweirad -schubert.de

_________________
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.17. 07:53 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2015.02.18. 17:32
Hozzászólások: 23
Motor: ETZ 250
Köszi szépen a segítséget. Annyi volna még a kérdésem hogy mi a véleményetek erről a Mofaker-es és futáros "gyári" karbiról? Érdemes ilyet venni? A gyári karburátorom teljesen kuka.
Kép


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.16. 23:35 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 22:25
Hozzászólások: 1931
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós Tebe sor 4.
Motor: ETZ250e Deluxe
Larocca92 írta:
Sziasztok!

300-as hengerhez milyen karbit javasoltok? Esetleg a 350-es Jawa karbi megfelelő lenne?


A gyári karburátor 140-145ös főfúvókával. Kísérletezéssel megállapítható hogy neked melyik a legjobb, ill. a motorodnak.
Kipufogó tipusától is függ!

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.15. 20:19 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.03. 22:39
Hozzászólások: 1913
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
Larocca92 írta:
Sziasztok!

300-as hengerhez milyen karbit javasoltok? Esetleg a 350-es Jawa karbi megfelelő lenne?

Mz, a hengerhez hangolva.

_________________
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.15. 18:56 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2015.02.18. 17:32
Hozzászólások: 23
Motor: ETZ 250
Sziasztok!

300-as hengerhez milyen karbit javasoltok? Esetleg a 350-es Jawa karbi megfelelő lenne?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.15. 10:12 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2015.02.20. 07:49
Hozzászólások: 91
Tartózkodási hely: Mogyoród
Motor: etz-250.predator.
Lacus írta:
Üdv mindenkinek.A kérdésem az lenne hogy TS karbit fel lehet rakni ETZ re?125 ről van szó.

Teljesen más a fúvókák mérete!Szerintem azért kipróbálhatod,legfeljebb ha szarabb le veszed! 8)

_________________
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.11. 21:08 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2015.03.09. 06:55
Hozzászólások: 2
Motor: etz 125
Üdv mindenkinek.A kérdésem az lenne hogy TS karbit fel lehet rakni ETZ re?125 ről van szó.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.03.01. 15:29 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.07. 14:12
Hozzászólások: 500
Tartózkodási hely: Miskolc
Motor: Honda CB 400 N
Még egy gondolat: A felpörgő, majd leálló motort fals levegő okozza, de biztos, hogy a karburátornál szívja ezt. Lehet a hengertalpnál, szívócsonknál, főtengely szimmeringnél.
A visszafelé beindulás nem csak a rossz gyújtás beállítás miatt lehet, hanem a rossz/lógó főtengelycsapágyak miatt is. Főként emiatt szokott lenni egyébként. Lóg a csapágy, így hiába van 2,5-3 mm-re beállítva az előgyújtás, simán beindulhat hátrafelé is. Én is jártam így a sajátommal. Általában beindításnál, de volt, hogy piros lámpánál állva alapjáraton ketyegő motornál. Megtorpant, majd elindult hátrafelé. Persze ez megszakítós gyújtásnál érvényes. Tranzisztorosnál nem tudod hátrafelé indítani.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.02.26. 09:18 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2015.02.18. 17:32
Hozzászólások: 23
Motor: ETZ 250
Dreamer írta:
Larocca92 írta:
Sziasztok! :)

Most vásároltam egy szépséges 250-es ETZ-t! :)
Korához képest nagyon szép állapotban! Szóval egyszerűen beleszerettem, de vannak azért gondok. :D
A főbb kérdésem az volna hogy az én karbim úgy néz ki használhatatlan viszont egy amit érdemes venni az a BING mert ahogy olvastam a 12eft-os az egy Taiwani után gyártott és nem gondolom hogy jó minőség lenne.(cáfoljatok meg ha tévedek.)
Viszont van egy olasz cég ami igaz robógtuninggal foglalkozik viszont van egy 30mm-es Racing karbija. A Polini-re gondolok. Nem tudom hogy használható ez esetleg MZ-n? Szerintetek ez megoldható vagy inkább a Bing? Természetesen tudom hogy némi átalakításra lesz szükség csak maga az hogy MZ-n használható-e? Azért gondoltam erre az alternatívára mert azért 14eft a különbség. Egyébként nem csak az üzemanyag ellátás lenne a kérdésem csak ez volt a legfőbb ezért ebbe a topikba írtam. A másik téma a gyújtás... Miért van az hogy van hogy hátrafele indul el... mindenképp cserélni szeretném tirisztorosra. Valami nagyon nincs rendjén ezzel a gyújtással mert olyan érdekesen pattog az egész és a fordulatot is ordítva küszködve veszi. Szerintetek hol érdemes vásárolni gyújtást? :) A tankot is takarítom épp mert elég rozsdás belülről és mindenhol ilyen iszapos lerakódása volt... a csapban az úszóházban stb... Ez okozhat olyan hibát hogy ingadozik a fordulatszám? 1500 aztán felpörög 4000-re majd van hogy le is áll. Kitakarítom teljesen aztán teszek egy újabb próbát hátha segít valamit az ingadozáson. De biztos hogy komplexebb a dolog csak hátha nektek van valami tippetek.
Előre is köszönöm a válaszokat! :)
Üdv. Ádám
ui.: mellékletben küldtem a Polini karbit! :)
Kép


Ez nem Pollini karbi, hanem Keihin PWK 30-as. Ennek a másolatát vettem meg kínából pofátlan áron. Sajnos hosszú tapasztalat nincs vele, de majd idén!

Kép



Majd kérlek írd meg a tapasztalataidat mert akkor nem szeretnék Bing-et venni ha nem muszáj! :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.02.26. 09:04 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.11. 08:57
Hozzászólások: 380
Tartózkodási hely: Debrecen
Motor: MZ ETZ 250 De Luxe
Larocca92 írta:
Sziasztok! :)

Most vásároltam egy szépséges 250-es ETZ-t! :)
Korához képest nagyon szép állapotban! Szóval egyszerűen beleszerettem, de vannak azért gondok. :D
A főbb kérdésem az volna hogy az én karbim úgy néz ki használhatatlan viszont egy amit érdemes venni az a BING mert ahogy olvastam a 12eft-os az egy Taiwani után gyártott és nem gondolom hogy jó minőség lenne.(cáfoljatok meg ha tévedek.)
Viszont van egy olasz cég ami igaz robógtuninggal foglalkozik viszont van egy 30mm-es Racing karbija. A Polini-re gondolok. Nem tudom hogy használható ez esetleg MZ-n? Szerintetek ez megoldható vagy inkább a Bing? Természetesen tudom hogy némi átalakításra lesz szükség csak maga az hogy MZ-n használható-e? Azért gondoltam erre az alternatívára mert azért 14eft a különbség. Egyébként nem csak az üzemanyag ellátás lenne a kérdésem csak ez volt a legfőbb ezért ebbe a topikba írtam. A másik téma a gyújtás... Miért van az hogy van hogy hátrafele indul el... mindenképp cserélni szeretném tirisztorosra. Valami nagyon nincs rendjén ezzel a gyújtással mert olyan érdekesen pattog az egész és a fordulatot is ordítva küszködve veszi. Szerintetek hol érdemes vásárolni gyújtást? :) A tankot is takarítom épp mert elég rozsdás belülről és mindenhol ilyen iszapos lerakódása volt... a csapban az úszóházban stb... Ez okozhat olyan hibát hogy ingadozik a fordulatszám? 1500 aztán felpörög 4000-re majd van hogy le is áll. Kitakarítom teljesen aztán teszek egy újabb próbát hátha segít valamit az ingadozáson. De biztos hogy komplexebb a dolog csak hátha nektek van valami tippetek.
Előre is köszönöm a válaszokat! :)
Üdv. Ádám
ui.: mellékletben küldtem a Polini karbit! :)
Kép


Ez nem Pollini karbi, hanem Keihin PWK 30-as. Ennek a másolatát vettem meg kínából pofátlan áron. Sajnos hosszú tapasztalat nincs vele, de majd idén!

Kép

_________________
Dreamer


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.02.25. 21:46 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2015.02.18. 17:32
Hozzászólások: 23
Motor: ETZ 250
Patrik írta:
Szia!
A karbira nem tudom a választ,hogy használható-e,de az alapjárat ingadozást okozhatja a kosz,a karbi érzékeny dolog apróságnak tűnő szennyeződés is nagy cirkuszt tud csinálni plána ha sok a trugyi.
Az,hogy vissza felé indul be,valószínűleg a rossz gyújtás időpont miatt van,felsőholtponton gyújt így hol erre hol arra lendül át,emitt lehet kemény,pattogó a járása is.
Azt,hogy hol vedd a gyújtást,több lehetőséged van,de majd az "illetékes személyek" kifejtik bővebben.
pl.:
http://mullerelectronics.hu/gyujtasok.html



Köszönöm szépen a választ!! Sokat segített mert nagyon zavar a pattogó hang!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.02.25. 21:30 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2011.02.06. 21:24
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Motor: ETZ125
Larocca92 írta:
Sziasztok! :)

Most vásároltam egy szépséges 250-es ETZ-t! :)
Korához képest nagyon szép állapotban! Szóval egyszerűen beleszerettem, de vannak azért gondok. :D
A főbb kérdésem az volna hogy az én karbim úgy néz ki használhatatlan viszont egy amit érdemes venni az a BING mert ahogy olvastam a 12eft-os az egy Taiwani után gyártott és nem gondolom hogy jó minőség lenne.(cáfoljatok meg ha tévedek.)
Viszont van egy olasz cég ami igaz robógtuninggal foglalkozik viszont van egy 30mm-es Racing karbija. A Polini-re gondolok. Nem tudom hogy használható ez esetleg MZ-n? Szerintetek ez megoldható vagy inkább a Bing? Természetesen tudom hogy némi átalakításra lesz szükség csak maga az hogy MZ-n használható-e? Azért gondoltam erre az alternatívára mert azért 14eft a különbség. Egyébként nem csak az üzemanyag ellátás lenne a kérdésem csak ez volt a legfőbb ezért ebbe a topikba írtam. A másik téma a gyújtás... Miért van az hogy van hogy hátrafele indul el... mindenképp cserélni szeretném tirisztorosra. Valami nagyon nincs rendjén ezzel a gyújtással mert olyan érdekesen pattog az egész és a fordulatot is ordítva küszködve veszi. Szerintetek hol érdemes vásárolni gyújtást? :) A tankot is takarítom épp mert elég rozsdás belülről és mindenhol ilyen iszapos lerakódása volt... a csapban az úszóházban stb... Ez okozhat olyan hibát hogy ingadozik a fordulatszám? 1500 aztán felpörög 4000-re majd van hogy le is áll. Kitakarítom teljesen aztán teszek egy újabb próbát hátha segít valamit az ingadozáson. De biztos hogy komplexebb a dolog csak hátha nektek van valami tippetek.
Előre is köszönöm a válaszokat! :)
Üdv. Ádám
ui.: mellékletben küldtem a Polini karbit! :)
Kép

Csak szépen sorban...Még viszonylag messze van a motoros szezon.A tankból a rozsdát távolítsd el!Zúzottkő,kutyalánc a tankba,és mozgatás kézzel,vagy malterkeverőgépre rögzítve forgatni néhány órát.
A karburátort cseréld le egy modern,jó állapótú-újszerűre (dellorto,pollini,mikuni...stb).Azért ingadozik az alapjáratod,mert szét van kopva,gondolom ennek a csattogó hangját hallod...A fogyasztásod is csökkenni fog.Az eredetit kb. 40 évvel ez előtt tervezték...
A motorod gyújtásával nincs semmi baj.Azért indul el hátra,mert iszonyatosan nagy előgyújtás van neki adva.Ettől hallhatsz rendellenes kopogó-csattogó hangokat magasabb fordulatszámon.A nagy előgyújtással próbálták kordában tartani az egyenetlen alapjáratot...
Kezd az üzemanyag rendszerrel,a műtét sorozatodat!És hallgass meg más véleményeket is,ne csak az enyémet.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.02.25. 21:13 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2012.09.05. 18:24
Hozzászólások: 167
Motor: Mz Etz
Szia!
A karbira nem tudom a választ,hogy használható-e,de az alapjárat ingadozást okozhatja a kosz,a karbi érzékeny dolog apróságnak tűnő szennyeződés is nagy cirkuszt tud csinálni plána ha sok a trugyi.
Az,hogy vissza felé indul be,valószínűleg a rossz gyújtás időpont miatt van,felsőholtponton gyújt így hol erre hol arra lendül át,emitt lehet kemény,pattogó a járása is.
Azt,hogy hol vedd a gyújtást,több lehetőséged van,de majd az "illetékes személyek" kifejtik bővebben.
pl.:
http://mullerelectronics.hu/gyujtasok.html


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.02.25. 20:37 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2015.02.18. 17:32
Hozzászólások: 23
Motor: ETZ 250
Sziasztok! :)

Most vásároltam egy szépséges 250-es ETZ-t! :)
Korához képest nagyon szép állapotban! Szóval egyszerűen beleszerettem, de vannak azért gondok. :D
A főbb kérdésem az volna hogy az én karbim úgy néz ki használhatatlan viszont egy amit érdemes venni az a BING mert ahogy olvastam a 12eft-os az egy Taiwani után gyártott és nem gondolom hogy jó minőség lenne.(cáfoljatok meg ha tévedek.)
Viszont van egy olasz cég ami igaz robógtuninggal foglalkozik viszont van egy 30mm-es Racing karbija. A Polini-re gondolok. Nem tudom hogy használható ez esetleg MZ-n? Szerintetek ez megoldható vagy inkább a Bing? Természetesen tudom hogy némi átalakításra lesz szükség csak maga az hogy MZ-n használható-e? Azért gondoltam erre az alternatívára mert azért 14eft a különbség. Egyébként nem csak az üzemanyag ellátás lenne a kérdésem csak ez volt a legfőbb ezért ebbe a topikba írtam. A másik téma a gyújtás... Miért van az hogy van hogy hátrafele indul el... mindenképp cserélni szeretném tirisztorosra. Valami nagyon nincs rendjén ezzel a gyújtással mert olyan érdekesen pattog az egész és a fordulatot is ordítva küszködve veszi. Szerintetek hol érdemes vásárolni gyújtást? :) A tankot is takarítom épp mert elég rozsdás belülről és mindenhol ilyen iszapos lerakódása volt... a csapban az úszóházban stb... Ez okozhat olyan hibát hogy ingadozik a fordulatszám? 1500 aztán felpörög 4000-re majd van hogy le is áll. Kitakarítom teljesen aztán teszek egy újabb próbát hátha segít valamit az ingadozáson. De biztos hogy komplexebb a dolog csak hátha nektek van valami tippetek.
Előre is köszönöm a válaszokat! :)
Üdv. Ádám
ui.: mellékletben küldtem a Polini karbit! :)
Kép


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.02.08. 12:21 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2008.02.26. 19:51
Hozzászólások: 555
Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta nemnem reptér ez tök más mielõtt megkérdeznéd
Én most olvasgatom ezt a fimolos sztorit . És ezen felindulva találtam itthon ólom pótló adalékot van vagy 10 éves és a nap is szét szívta de isten biz beleborogatom az enyémbe biztos nagyon jó lesz már érzem :twisted:

_________________
VAZZE!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.02.08. 10:38 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 18:24
Hozzászólások: 1565
Tartózkodási hely: Kunágota
Motor: ETZ 250 De Luxe
Én fekete valami loctite tömítésragasztót alkalmaztam és meg sem látszik és tökéletes....


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2015.02.08. 10:16 
Offline
biciklis
biciklis
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.07. 19:26
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Maroslele
Motor: MZ ETZ 150.2
Sziasztok!

Fals levegőt szív a gépen a szívó csonk és a karbi találkozásánál. Esetleg egy új szívócsonk megoldja a problémát, vagy tudtok valami jó tömítő módszert? Láttam egy képet a neten, hogy a bilincs helyére húztak egy gumi cső darabot két bilinccsel. Erről esetleg valami tapasztalat?

_________________
http://rolandgraphics.atw.hu/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.12.08. 21:37 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.11. 08:57
Hozzászólások: 380
Tartózkodási hely: Debrecen
Motor: MZ ETZ 250 De Luxe
Kezd révbe érni a karbi projectem:

Innen indultunk:
Kép

Két illesztő gyűrűvel mind átmérőkben, mind a teljes hosszban 100%-ban megegyezik a gyári karbival:
Kép

Csak azt sajnálom, hogy jó sok időt kell várni, hogy elegendő tapasztalat legyen ezzel a karbival.

_________________
Dreamer


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.12.01. 20:05 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.30. 16:55
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Zala megye (Pusztaszentlászló)
Motor: TS 125 TS150 XF650
Hát igazából kb a motorfelújítással együtt kezdtem használni, akkor meg már ugye nem csörgött.De a 150-es az azért "csörög" mivel régóta használom nem tudom hogy tompítja-e majd egyszer megpróbálom sima benzinnel hátha van változás :roll: .Szerintem azért valamit használ, vagyis bízok benne.De tényleg nem egy nagy összeg egy próbát megér.

_________________
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.30. 17:58 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2011.08.27. 08:50
Hozzászólások: 879
Tartózkodási hely: Tatabánya
Motor: ETZ 250
Andrá$ írta:
Talán kb 1 éve használok Fimolt mindegyik motoromba de én nem vettem észre különösebb változást.Aztán attól még lehet, hogy valamit használ nem olyan drága és sokáig kitart.Azért mindig "csöpögtetek" bele hátha hosszútávon használ :D :roll:

Sokak szerint gyógyír a csörgésre,ezzel kapcsolatban valami?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.30. 09:53 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.30. 16:55
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Zala megye (Pusztaszentlászló)
Motor: TS 125 TS150 XF650
Talán kb 1 éve használok Fimolt mindegyik motoromba de én nem vettem észre különösebb változást.Aztán attól még lehet, hogy valamit használ nem olyan drága és sokáig kitart.Azért mindig "csöpögtetek" bele hátha hosszútávon használ :D :roll:

_________________
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.27. 19:44 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2011.08.27. 08:50
Hozzászólások: 879
Tartózkodási hely: Tatabánya
Motor: ETZ 250
zudori írta:
30 liter benzinhez 25 ml. Tedd az olajba, jól keveredik,
6 dl.olajhoz tegyél 25 ml Fimolt.

köszi


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.27. 19:43 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 06:17
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
30 liter benzinhez 25 ml. Tedd az olajba, jól keveredik,
6 dl.olajhoz tegyél 25 ml Fimolt.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.27. 19:06 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2011.08.27. 08:50
Hozzászólások: 879
Tartózkodási hely: Tatabánya
Motor: ETZ 250
szketo írta:
Átolvastam ismét a az ezzel kapcsolatos történeteket. Arra a következtetésre jutottam szerény véleményem szerint .....akár a Fimol-ról essék szó, akár a Mathy TS-ről, valamiben azonosok.Mégpedig a hatásfokban. Mind kettő jó hatást gyakorol a motorok működésére. Kedvező,pozitív visszajelzések vannak mind két adalék anyag kapcsán. Száz szónak is egy a vége.....Használjuk örömmel, :D megelégedéssel, \:D/ baleset mentesem, vidám motorozást kívánok!!

vettem fimolt ,hogy adagoljátok,sajnos nem látom rajta


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.27. 18:33 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.24. 09:34
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Üllő
Motor: MZ ts 250/1
Átolvastam ismét a az ezzel kapcsolatos történeteket. Arra a következtetésre jutottam szerény véleményem szerint .....akár a Fimol-ról essék szó, akár a Mathy TS-ről, valamiben azonosok.Mégpedig a hatásfokban. Mind kettő jó hatást gyakorol a motorok működésére. Kedvező,pozitív visszajelzések vannak mind két adalék anyag kapcsán. Száz szónak is egy a vége.....Használjuk örömmel, :D megelégedéssel, \:D/ baleset mentesem, vidám motorozást kívánok!!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.27. 14:59 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 06:17
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
pempelli írta:


Nagyon nagy baj történt!

Írtam az embernek, de már eladta! Sajnálom, megvettem volna!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.27. 14:51 
Offline
A révész
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.01. 07:11
Hozzászólások: 2844
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
Tavasszal én is kipróbálom. :D

_________________
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.27. 04:48 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 06:17
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Az én tapasztalatom a Fimollal kapcsolatban egyértelműen potitív.
Fogyasztáscsökkenést nem tapasztaltam, viszont határozottan csendesebb lett a motorom. Megszünt a sajátságos csörgése, inkább mély egészséges morgó hangja lett. Már a harmadik tankolás után megjött a hatása.
Nem drága, mindenképpen ajánlani tudom.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.26. 22:08 
Offline
A révész
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.01. 07:11
Hozzászólások: 2844
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
szketo írta:
Szia zsakfos!

Köszönöm szépen észrevételed,hozzászólásod.

Van benne valami amit írtál. Való igaz, hogy semmi bizonyítékom nincs afelől hogy adalék nélkül is meg ragadt volna-e?..Van erről az olajról leírásom tehát picit utána kutakodtam a dolognak. Pár éve a Veterán Autó és Motor újság is cikkezett róla csak úgy mit Pl: a Motul-ról,,,stb,stb..Azt amit olvastam róla az valóban észrevehető volt a motoron. Az hogy könnyeben indult,az hogy nem melegedett túl a nagy forróságban sem,az hogy csendesebb, kiegyensúlyozottabb,a járása,az hogy kedvezően alakul fogyasztás,ami mind annak köszönhető,"szerintem,,..hogy valóban megkönnyíti a motor működését azáltal, hogy csökkenti a szurkálódási,kopási, tényezőket.
Nem kell elhinni,én sem hittem de, úgy voltam vele.... üsse kő!!..egy misét megér! Persze, tudom enélkül is megy az a motor, ezelőtt 30-40 évvel is mentek és akkor ez még nem volt, Illetve már volt!!!!....de, nem itt ...az MZ-nél hanem a F1-ben használták.Mára már minden motor típushoz 2-ütemű..4-ütemű,Diesel,benzin, üzeműhöz kapható.

Széles utat! Üdv:szketo


Elhiszem neked miért ne hinném el,azt hogy te látod a jó hatását a motorra.
Személy szerint én sosem használtam és a motorom 3,5 litert eszik fimol nélkül is,könnyen indul,nem is melegszik túl,legalábbis én nem vettem észre.Csendesnek viszont nem mondhatom az enyémet.Van hangja,de nem zavar.
Még az is lehet kipróbálom én is jövőre.Sőt biztosan.
Aztán majd megmondom utána mit tapasztaltam. :D

Ez is csak egy vélemény,ő is csak egy ember,de valahol én vele értek egyet:
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki070103/

_________________
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.26. 20:45 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.24. 09:34
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Üllő
Motor: MZ ts 250/1
Szia zsakfos!

Köszönöm szépen észrevételed,hozzászólásod.

Van benne valami amit írtál. Való igaz, hogy semmi bizonyítékom nincs afelől hogy adalék nélkül is meg ragadt volna-e?..Van erről az olajról leírásom tehát picit utána kutakodtam a dolognak. Pár éve a Veterán Autó és Motor újság is cikkezett róla csak úgy mit Pl: a Motul-ról,,,stb,stb..Azt amit olvastam róla az valóban észrevehető volt a motoron. Az hogy könnyeben indult,az hogy nem melegedett túl a nagy forróságban sem,az hogy csendesebb, kiegyensúlyozottabb,a járása,az hogy kedvezően alakul fogyasztás,ami mind annak köszönhető,"szerintem,,..hogy valóban megkönnyíti a motor működését azáltal, hogy csökkenti a szurkálódási,kopási, tényezőket.
Nem kell elhinni,én sem hittem de, úgy voltam vele.... üsse kő!!..egy misét megér! Persze, tudom enélkül is megy az a motor, ezelőtt 30-40 évvel is mentek és akkor ez még nem volt, Illetve már volt!!!!....de, nem itt ...az MZ-nél hanem a F1-ben használták.Mára már minden motor típushoz 2-ütemű..4-ütemű,Diesel,benzin, üzeműhöz kapható.

Széles utat! Üdv:szketo


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.26. 20:19 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2012.09.05. 18:24
Hozzászólások: 167
Motor: Mz Etz
Én sem vagyok meggyőződve a Fimol létjogosultságáról,legalábbis egyelőre,de ahogy Te is írtad ártani biztos nem árt és ha csak egy kicsit is hozzátesz a motor élettartam növekedéséhez akkor azt mondom azon a pár forinton amibe a Fimol kerül ne múljon.

Olvastam olyan történeteket,hogy robogós srác használta a robeszba,szakszerűtlen javítás miatt bekrepált az olajszivattyúja, (rosszul rakták össze és indulás után széthullott) lenyomott 40km-t így és nem lett jelentő kopás,károsodás.
Na persze messziről jött ember... :-"


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.26. 10:27 
Offline
A révész
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.01. 07:11
Hozzászólások: 2844
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
szketo írta:
Régen én is használtam a FIMOLT. Most áttértem a MATHY 2T-re. Bár kétségtelen,lényegesebben drágább a Fimol-tól. De, nagyon jó tapasztalataim vannak felőle.Egy példa szíves engedelmetekkel: Furták a hengeremet,gyári dugattyú mérethez. Az illesztés gyárilag 0.004..ha jól tudom. Nekem ez az őrült esztergályos,0.002 illesztette. Nyáron,forró melegben járattam, kezdetben 60-70 tempóval. Óvatos motorozás mellet, sem ragadt meg.Jó,,azért rövid pihenőket tartottam,,nem egy huzamban értendő.
Hangsúlyozom,,a Mathy árából vagy 12db Fimolt vehetsz. Akkoriban ez volt,ezt használtuk.Ja! a Mathy nekem elég volt egy 0.5L flakon 1-évig!.
5L-hez mind össze 2.5ml-re van szükség. De, nyugodtan használhatod keverékként is akár 100:1-hez. Nem fog [-X megragadni a géped. Na,persze lényegesen lerövidül ez esetben, a felhasználási idő...már az elfogyasztott nagyobb mennyiség miatt.

Hát?! Lehet matekozni. :roll:


Az a baj ezekkel az adalék dolgokkal hogy nehéz bizonyitani a jótékony hatásukat.Inkább valamiféle hitkérdés ez.Ha valaki úgy érzi hogy neki használ,az örül neki és használja.Aki meg megveszi használja és nem érez különbséget,az nem hisz benne.Mondjuk ártani biztos nem árt :wink:
A te esetedben például nem tudhatod hogy ha nem használsz adalékot akkor biztosan megszorult volna :-k
Arról nem beszélve hogy maguk a 2T olajok is adalékoltak eleve.Lehet többet használ egy motornak ha jó minőségű 2T olajat veszünk bele,mintha külön adalékolunk az esetlegesen olcsóbb átlagos minőségű 2T olaj mellé.
Nem tudom én sem csak kombinálok :D :-k


Ezt az egész dolgot csak úgy lehetne valamiféleképpen bizonyitani hogy 1 ember 2 ugyanolyan motort ugyanolyan körülmények közt használ sok ezer km-en keresztül és a végén szétszed és mér kopást.
Na de erre nem hinném hogy van példa.Addig meg marad a hitkérdés.

_________________
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.26. 05:22 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2011.08.27. 08:50
Hozzászólások: 879
Tartózkodási hely: Tatabánya
Motor: ETZ 250
szketo írta:
zudori írta:
azt honnan tudjuk, hogy tényleg gyári?

Szerintem ha össze hasonlítanád egy után gyártottal.?! Lehet marhaságot írtam,bocsánat!..De a kép láttán én elhinném hogy gyári. Érdekes az a jellegzetes szürkés anyag amivel dolgoztak,bár ez sem bizonyíték . Valami jelölésnek,valami ismertető jelnek csak kell lennie?! Javaslom Bambi Mester megkeresését.

Hajtókaron van gyári jelölés.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.25. 21:47 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.24. 09:34
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Üllő
Motor: MZ ts 250/1
zudori írta:
azt honnan tudjuk, hogy tényleg gyári?

Szerintem ha össze hasonlítanád egy után gyártottal.?! Lehet marhaságot írtam,bocsánat!..De a kép láttán én elhinném hogy gyári. Érdekes az a jellegzetes szürkés anyag amivel dolgoztak,bár ez sem bizonyíték . Valami jelölésnek,valami ismertető jelnek csak kell lennie?! Javaslom Bambi Mester megkeresését.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2014.11.25. 21:40 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.24. 09:34
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Üllő
Motor: MZ ts 250/1
sell írta:
Én is a helyi mol kúton vettem. Évekkel ezelőtt vettem már ott, most is oda mentem, és volt, idei gyártású uh. szerintem rendszeresen rendelnek.

Régen én is használtam a FIMOLT. Most áttértem a MATHY 2T-re. Bár kétségtelen,lényegesebben drágább a Fimol-tól. De, nagyon jó tapasztalataim vannak felőle.Egy példa szíves engedelmetekkel: Furták a hengeremet,gyári dugattyú mérethez. Az illesztés gyárilag 0.004..ha jól tudom. Nekem ez az őrült esztergályos,0.002 illesztette. Nyáron,forró melegben járattam, kezdetben 60-70 tempóval. Óvatos motorozás mellet, sem ragadt meg.Jó,,azért rövid pihenőket tartottam,,nem egy huzamban értendő.
Hangsúlyozom,,a Mathy árából vagy 12db Fimolt vehetsz. Akkoriban ez volt,ezt használtuk.Ja! a Mathy nekem elég volt egy 0.5L flakon 1-évig!.
5L-hez mind össze 2.5ml-re van szükség. De, nyugodtan használhatod keverékként is akár 100:1-hez. Nem fog [-X megragadni a géped. Na,persze lényegesen lerövidül ez esetben, a felhasználási idő...már az elfogyasztott nagyobb mennyiség miatt.

Hát?! Lehet matekozni. :roll:


Vissza a tetejére 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
 Oldal: 1 / 103 [ 5147 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 103  Következő




Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség