Honlap főoldal     Regisztráció    Belépés    Fórum    Taglista   Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz




 Oldal: 1 / 119 [ 5929 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 119  Következő



Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.15. 13:28 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
Hozzászólások: 128
Tartózkodási hely: Mohács
Motor: MZ ETZ 250 De luxe
No örvendek ennek a hírnek. Remélem a legjobbakat.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.14. 20:45 
Offline
Mágus
Mágus

Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33
Hozzászólások: 2517
MrDok írta:
Tony91 írta:
No, március végéig megtudom, hogy gyártható-e a súbertű..........

Réz hegesztőpálca. Kapsz szálra is. Néztem, jó anyag a tűnek. Jó a vastagsága is.
Lehet belőle nekem is abból van :-)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.14. 20:20 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Motor: ETZ 250
Szerintem finom vízpapirral esztergán,némi érzékkel kialakítható.Legfeljebb nem elsőre. De nincs gond,1 méter a rézpálca. :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.14. 18:17 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
Hozzászólások: 2272
Tartózkodási hely: Hőgyész
Motor: ETZ 250
Tony91 írta:
No, március végéig megtudom, hogy gyártható-e a súbertű..........

Réz hegesztőpálca. Kapsz szálra is. Néztem, jó anyag a tűnek. Jó a vastagsága is.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.14. 17:05 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
Hozzászólások: 200
Tartózkodási hely: Ócsa
Motor: 251
Tony91 írta:
No, március végéig megtudom, hogy gyártható-e a súbertű. Lett egy új lehetőség, egy 2 orsós precíziós CNC eszterga, patronos megfogással.
Következő hétvégén beviszem a faszinak a rajzot, és megmondja, hogy kivitelezhetú-e a dolog, megbeszéljük a részleteket. Ezzel a CNC-vel direkt ilyen kis alkatrészek vannak gyártva,
a programot gyorsan meg lehet rá írni, abban az esetben, ha a faszi rámondja az áment, és tudok szerezni hozzá anyagot
Arra van-e ötletetek, hogy milyen réz ötvözetből lehet a súbertű, vagy melyik van hozzá a legközelebb?

Én valami ilyesmiből ki merném esztergálni:
http://szinesfemwebshop.hu/index.php?ro ... ct_id=2825

Van belőle pár méterem, tudok adni pár tűre valót, ha kell próbára.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.14. 16:10 
Offline
bajnok
bajnok

Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
Hozzászólások: 2703
Tartózkodási hely: Bp - Jászkarajenő
Motor: ETZ 300 aus bambi
Tony91 írta:
No, március végéig megtudom, hogy gyártható-e a súbertű. Lett egy új lehetőség, egy 2 orsós precíziós CNC eszterga, patronos megfogással.
Következő hétvégén beviszem a faszinak a rajzot, és megmondja, hogy kivitelezhetú-e a dolog, megbeszéljük a részleteket. Ezzel a CNC-vel direkt ilyen kis alkatrészek vannak gyártva,
a programot gyorsan meg lehet rá írni, abban az esetben, ha a faszi rámondja az áment, és tudok szerezni hozzá anyagot
Arra van-e ötletetek, hogy milyen réz ötvözetből lehet a súbertű, vagy melyik van hozzá a legközelebb?

:smt023


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.12. 13:55 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
Hozzászólások: 90
Motor: MZ Ts 150
aronpfabian írta:
Szerintem popitty a 2,5A513 jelű (22N2 ETZ125) tűre gondolt. Erről a típusról még nem láttam méreteket.


Pontosan erre a tűre gondolok de amit én mértem nem 2,5mm hanem csak 2,3mm vastag ha neked a 2,5 vastagság. A régi BVF eredeti karbi tű mérete már korábban írtam átm: 2,3 mm, hossz 76mm / a más konstrukció miatt/ a hegyes végének átmérője 2mm egyebekben az alak megegyezik. A MOFAKERES 2.3mm vastág, 6,2mm hosszú és ami feltűnő a hegyes végének átmérője 1 mm. Egyébként valamikor tűt úgy csináltunk, hogy befogtunk egy nem nagyon kotyogós tokmányú fúrót satuba, a tokmányba réz hegesztőpálcát és nem durva "smirglivel" szépen megformáztuk a tűt. A végén a bemarásokat háromszög- és lapos tűreszelővel megalkottuk. A lényeg, hogy a tű végének átmérője egyezzen a gyárival ugyanakkor egyeznie kell a vastagodás kezdetének és végének ami megadja a szöget. Most ehhez már nincs türelmem ezért egy régi tűt fogok átalakítani ehhez a MOFAKERES 24N2-es rémhez. Valami lesz. Láttam a képeket a tűről de nekem azért kellene egy eredeti, hogy lássam nincs-e eltérés és esetemben nem egy nem belevló tűvel van szerelve és ezért szívok.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.11. 20:06 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 66
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
aronpfabian írta:
Szerintem popitty a 2,5A513 jelű (22N2 ETZ125) tűre gondolt. Erről a típusról még nem láttam méreteket.


Már írtam korábban: Ha kapok más eredeti tűt, be tudom azt is méretni laborban


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.11. 19:39 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 661
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
Szerintem popitty a 2,5A513 jelű (22N2 ETZ125) tűre gondolt. Erről a típusról még nem láttam méreteket.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.11. 17:45 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 66
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
popitty írta:
Tony91 írta:
No, március végéig megtudom, hogy gyártható-e a súbertű. Lett egy új lehetőség, egy 2 orsós precíziós CNC eszterga, patronos megfogással.
Következő hétvégén beviszem a faszinak a rajzot, és megmondja, hogy kivitelezhetú-e a dolog, megbeszéljük a részleteket. Ezzel a CNC-vel direkt ilyen kis alkatrészek vannak gyártva,
a programot gyorsan meg lehet rá írni, abban az esetben, ha a faszi rámondja az áment, és tudok szerezni hozzá anyagot
Arra van-e ötletetek, hogy milyen réz ötvözetből lehet a súbertű, vagy melyik van hozzá a legközelebb?


Valaki nem tudna feltenni egy subertű fotót mondjuk az alábbiak szerint,
Kép


Korábban feltettem a kész 3D testmodellt, a 2D méretezett műszaki rajzot kézzel, és AutoCAD-del megrajzolva. Többet hova csináljak? :D



Kép


Kép



Kép


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.11. 16:28 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
Hozzászólások: 90
Motor: MZ Ts 150
Tony91 írta:
No, március végéig megtudom, hogy gyártható-e a súbertű. Lett egy új lehetőség, egy 2 orsós precíziós CNC eszterga, patronos megfogással.
Következő hétvégén beviszem a faszinak a rajzot, és megmondja, hogy kivitelezhetú-e a dolog, megbeszéljük a részleteket. Ezzel a CNC-vel direkt ilyen kis alkatrészek vannak gyártva,
a programot gyorsan meg lehet rá írni, abban az esetben, ha a faszi rámondja az áment, és tudok szerezni hozzá anyagot
Arra van-e ötletetek, hogy milyen réz ötvözetből lehet a súbertű, vagy melyik van hozzá a legközelebb?


Valaki nem tudna feltenni egy subertű fotót mondjuk az alábbiak szerint,
Kép


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.11. 13:23 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 66
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
No, március végéig megtudom, hogy gyártható-e a súbertű. Lett egy új lehetőség, egy 2 orsós precíziós CNC eszterga, patronos megfogással.
Következő hétvégén beviszem a faszinak a rajzot, és megmondja, hogy kivitelezhetú-e a dolog, megbeszéljük a részleteket. Ezzel a CNC-vel direkt ilyen kis alkatrészek vannak gyártva,
a programot gyorsan meg lehet rá írni, abban az esetben, ha a faszi rámondja az áment, és tudok szerezni hozzá anyagot
Arra van-e ötletetek, hogy milyen réz ötvözetből lehet a súbertű, vagy melyik van hozzá a legközelebb?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.07. 23:50 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2012.05.25. 19:38
Hozzászólások: 130
Motor: TS125 Standard
aronpfabian írta:
És igen! 91. Rosszul emlékeztem.


Várj-várj lehetett 92-es is.. azért kérdeztem, hogy biztos vagy-e benne, mert találtam ráutaló jeleket, hogy volt 92-es is. Erre felénk ugyan csak 86-os keverék volt 1990 előtt, de az egyik cikkben szereplő képen van 92-es kútfej, mellette meg külön a keveréké.. a tartály meg igen valószínű, hogy ugyanaz.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.07. 23:14 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 661
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
És igen! 91. Rosszul emlékeztem.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.07. 22:01 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2012.05.25. 19:38
Hozzászólások: 130
Motor: TS125 Standard
aronpfabian írta:
A 80-as évek végétől már 92-es (is) volt a keverék. Erre már én is emlékszem :)

Biztos vagy benne?

egészen 2004 május 31-ig 91-es volt a keverék pl. a MOL-nál, előtte 86-os, utána meg 95-ös(a nav még tavaly is nyilvántartotta az elszámolási árát).

Ha jól értem a 60-as évektől bevezetett 86,92,98-as kísérleti oktánszámú üzemanyagokat, a 91,95,98-ra váltották, aztán elszabadult a pokol. Egyébként nagyon sokan tévesen tudják a biokomponenst is. Az E85 kivételével egy üzemanyag sem tartalmaz természetes etanolt.

https://mol.hu/hu/molrol/mediaszoba/koz ... zemanyagot

https://mol.hu/hu/molrol/mediaszoba/koz ... -uzemanyag

https://www.youtube.com/watch?v=B6_8EHC5Xh0

http://www.origo.hu/auto/20150508-szaz- ... enete.html

http://www.vezess.hu/vezetunk/2016/03/3 ... multjabol/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.05. 21:06 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 661
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
A 80-as évek végétől már 92-es (is) volt a keverék. Erre már én is emlékszem :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.05. 20:18 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s

Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
Hozzászólások: 422
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Sass Pál írta:
sell írta:
Hali, az én tapasztalatom, 4t- vel volt. Munkás motor (4t yamaha) elsőre az tünt fel ,vègre 10km/h többet ment és köztes kis terhelèsen viszont mintha lassabban reagált volna. Kis idő mulva kb egy hèttel a tankolás után ès kb 80km után elkezdett kopogòsan járni, főleg alapjárat körül volt csúnya hangja. Èn alig vártam , hogy kifogyjon. Nekem nem vált be. ( királyi benzinkùton tankoltam) miután újból tankoltam 95-öst ,a tünetek elmúltak ,így nem is foglalkoztam különösebben az okokkal.

Ha jól emlékszem, akkor amikor ezeket a motorokat tervezték, még nem is volt 95-ös benzin. A gyári utasításban 88-as benzint javasoltak, de mivel nálunk nem volt ilyen ezért vagy 86-os normált, vagy 92-es szuper benzint tankoltunk. Arra viszont már nem emlékszem, hogy a keverék kút az milyen oktánszámú benzinhez keverte az Arol 2t-t



86-os benzin volt a keverék.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.05. 20:01 
Offline
Bácsi

Csatlakozott: 2015.06.22. 22:54
Hozzászólások: 205
Motor: TS 250/1
sell írta:
Hali, az én tapasztalatom, 4t- vel volt. Munkás motor (4t yamaha) elsőre az tünt fel ,vègre 10km/h többet ment és köztes kis terhelèsen viszont mintha lassabban reagált volna. Kis idő mulva kb egy hèttel a tankolás után ès kb 80km után elkezdett kopogòsan járni, főleg alapjárat körül volt csúnya hangja. Èn alig vártam , hogy kifogyjon. Nekem nem vált be. ( királyi benzinkùton tankoltam) miután újból tankoltam 95-öst ,a tünetek elmúltak ,így nem is foglalkoztam különösebben az okokkal.

Ha jól emlékszem, akkor amikor ezeket a motorokat tervezték, még nem is volt 95-ös benzin. A gyári utasításban 88-as benzint javasoltak, de mivel nálunk nem volt ilyen ezért vagy 86-os normált, vagy 92-es szuper benzint tankoltunk. Arra viszont már nem emlékszem, hogy a keverék kút az milyen oktánszámú benzinhez keverte az Arol 2t-t


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.05. 17:46 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s

Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
Hozzászólások: 492
Tartózkodási hely: Kecel city
Motor: Etz 250
Hali, az én tapasztalatom, 4t- vel volt. Munkás motor (4t yamaha) elsőre az tünt fel ,vègre 10km/h többet ment és köztes kis terhelèsen viszont mintha lassabban reagált volna. Kis idő mulva kb egy hèttel a tankolás után ès kb 80km után elkezdett kopogòsan járni, főleg alapjárat körül volt csúnya hangja. Èn alig vártam , hogy kifogyjon. Nekem nem vált be. ( királyi benzinkùton tankoltam) miután újból tankoltam 95-öst ,a tünetek elmúltak ,így nem is foglalkoztam különösebben az okokkal.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.04. 18:43 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s

Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
Hozzászólások: 367
Tartózkodási hely: Üllő
Motor: MZ ts 250/1 ETZ-250
Szia Tri-Ton!

Nyáron felesleges lenne, mert úgysincs ideje megromlani, a kompresszió tűrés miatt pedig nem indokolt a 100-as, de akkor is csak OMV. Ja és a keverten című kérdésre: a kétüteműekben is tiszta benzin van télen és csak tavasszal kapnak hozzá olajat.

Köszönöm válaszod. \:D/ Ha szabad annyit hozzá fűznöm e témához, bár sejtem ha vissza nézegetnék pár oldalra meg is találnám a választ,
csupán észrevétel. Kipróbáltam a 100-ast,az elmúlt években néhányszor. Több klub társamtól is hallottam, nevek nem érdekesek... :-k ,hogy 100-ast tankolnak, és sokkal jobb eredményeket érnek el menet tulajdonságok szerint, stb,stb. Hát, üsse kő,nézzük meg. :-k \:D/ .Nekem úgy tűnt, mintha,, :?: :?: :| jobban melegedett volna a motor, a 95-öshez viszonyítva.?! :-k Olyan más ,olyan fura járása volt a motornak. Talán keményebb!?.. :roll:
Vagy mennyek el fülészetre?? :roll: :wink:

:smt006


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.04. 13:53 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
Hozzászólások: 90
Motor: MZ Ts 150
Már most megpróbálom sőt még csökkentem az alapjárati fúvókát is. De a keletkező rossz örvényeket nem lehet megváltoztatni az a karbi alakjából adódik. Egyáltalán van valaki akinek az ETZ-je ijennel van szerelve?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.04. 13:15 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 661
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
popitty írta:
aronpfabian írta:
A MOFAKER-es tűvel legfeljebb varrni tudsz, de még arra se igazán jó... ez a karbi se volt egy főnyeremény :( ha jó a gyári csak zörög, tedd vissza azt.

Ha valaki hasznosítani tudja vagy van ötlete!
A diagnózis: az eredeti BVF 24N2-es karbiban a tű átmérője 2,3 mm a hossza 76 mm. A MOFAKERES 24N2-es barbiban a tú átmérője 2,3 mm a hossza az eltérő konstrukció miatt 62 mm de mélységben addig ér le mint az eredeti BVF karbiban a tú. Ám a feltűnő különbség a két tű alakja között van. Az eredeti BVF karbi tűvégének átmérője 2 mm a MOFAKER-es 1 mm és meredeken vastagodó a 2,3 mm-es átmérőre. Logikus, hogy miközben a tű alapjárati helyeztben van a vékony tűvég miatt akkor is sokkal több űzemag-ot enged át mint az BVF karbi így nyilvánvalóan üzemag dúsabb lesz a keverék. Na most mi van. Hát az van, hogy egy régi tűt le fogok vágni 62 mm-re a rovátkákat belevágom és meg látom mi lesz belőle. Hátha...
Egyébként a motoromon a régi karbi van és tökéletesen működik. De, ezzel nem vagyok egyedűl ha jó valami miért ne rontsan el. Akartam egy új karbicseket.


Ha már tönkretetted a gyári tűt, rá fogsz jönni hogy nem csak az van teljesen elméretezve a mofakeres sz.ron. De akkor már késő lesz.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.04. 12:41 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
Hozzászólások: 90
Motor: MZ Ts 150
aronpfabian írta:
A MOFAKER-es tűvel legfeljebb varrni tudsz, de még arra se igazán jó... ez a karbi se volt egy főnyeremény :( ha jó a gyári csak zörög, tedd vissza azt.

Ha valaki hasznosítani tudja vagy van ötlete!
A diagnózis: az eredeti BVF 24N2-es karbiban a tű átmérője 2,3 mm a hossza 76 mm. A MOFAKERES 24N2-es barbiban a tú átmérője 2,3 mm a hossza az eltérő konstrukció miatt 62 mm de mélységben addig ér le mint az eredeti BVF karbiban a tú. Ám a feltűnő különbség a két tű alakja között van. Az eredeti BVF karbi tűvégének átmérője 2 mm a MOFAKER-es 1 mm és meredeken vastagodó a 2,3 mm-es átmérőre. Logikus, hogy miközben a tű alapjárati helyeztben van a vékony tűvég miatt akkor is sokkal több űzemag-ot enged át mint az BVF karbi így nyilvánvalóan üzemag dúsabb lesz a keverék. Na most mi van. Hát az van, hogy egy régi tűt le fogok vágni 62 mm-re a rovátkákat belevágom és meg látom mi lesz belőle. Hátha...
Egyébként a motoromon a régi karbi van és tökéletesen működik. De, ezzel nem vagyok egyedűl ha jó valami miért ne rontsan el. Akartam egy új karbicseket.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.03. 20:27 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 661
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
A MOFAKER-es tűvel legfeljebb varrni tudsz, de még arra se igazán jó... ez a karbi se volt egy főnyeremény :( ha jó a gyári csak zörög, tedd vissza azt.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.03. 19:01 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
Hozzászólások: 90
Motor: MZ Ts 150
Ok. megnéztem de ez rajtam nem segített. Még azt megpróbálom, hogy a MOFAKER- től rendelek egy szerintük hozzá való tűt és azt az alkatrész - nem tudom a nevét - amiben a súber mozog föl - le. Mert az a röhej és a szerencsém is, hogy a régi eredeti karbival marha jól működik miközben kicsit zörög az új meg úgy sz. ahogy van. Érdekelt volna, hogy ha valakinek ilyen karbicseke van hogyan működik.

Ez tavaly nyáron sokszereplős téma volt, ugyanitt lapozz vissza júniusig pár oldalt és sokkal többet fogsz tudni karbi témában.[/quote]


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.03. 18:23 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
Hozzászólások: 90
Motor: MZ Ts 150
Bocsi én írtam el valóban 24N2 a tip.
uote="aronpfabian"]
popitty írta:
Kép
Sziasztok!
Ismeri- e valaki a 242N tipusú karburátort ( ETZ 125/150 ) és esetleg ránézve a fotóra meg tudná-es mondani, hogy jó lehet-e ez a suber. Szeretnék új karbit tenni a mocimra de az a gondom, hogy bár minden jónak tünik mégis rengeteg naftát ad a hengerbe annyira, hogy a motor tarakírozva jár. Cserélgettem a főfúvókát, mm pontosan beállítottam az üzag. szintet, elenőriztam,a szívató dugattyúját zár-e rendesen, minden ok csak jó. Már csak a subertű lehet a hibás. Ezért kérdezem felismeri valaki kép alapján?


24N2 kéne legyen. Gondolom kínai utángyártott, ha lehagytak róla egy számot a típusból. Az pedig a tudomány jelen állása szerint sosem lesz jó...[/quote]


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.03. 17:46 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 661
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
popitty írta:
Kép
Sziasztok!
Ismeri- e valaki a 242N tipusú karburátort ( ETZ 125/150 ) és esetleg ránézve a fotóra meg tudná-es mondani, hogy jó lehet-e ez a suber. Szeretnék új karbit tenni a mocimra de az a gondom, hogy bár minden jónak tünik mégis rengeteg naftát ad a hengerbe annyira, hogy a motor tarakírozva jár. Cserélgettem a főfúvókát, mm pontosan beállítottam az üzag. szintet, elenőriztam,a szívató dugattyúját zár-e rendesen, minden ok csak jó. Már csak a subertű lehet a hibás. Ezért kérdezem felismeri valaki kép alapján?


24N2 kéne legyen. Gondolom kínai utángyártott, ha lehagytak róla egy számot a típusból. Az pedig a tudomány jelen állása szerint sosem lesz jó...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.03. 16:23 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s

Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
Hozzászólások: 388
Tartózkodási hely: GY-M-S megye
Motor: BMW
popitty írta:
Kép
Sziasztok!
Ismeri- e valaki a 242N tipusú karburátort ( ETZ 125/150 ) és esetleg ránézve a fotóra meg tudná-es mondani, hogy jó lehet-e ez a suber. Szeretnék új karbit tenni a mocimra de az a gondom, hogy bár minden jónak tünik mégis rengeteg naftát ad a hengerbe annyira, hogy a motor tarakírozva jár. Cserélgettem a főfúvókát, mm pontosan beállítottam az üzag. szintet, elenőriztam,a szívató dugattyúját zár-e rendesen, minden ok csak jó. Már csak a subertű lehet a hibás. Ezért kérdezem felismeri valaki kép alapján?


Ez tavaly nyáron sokszereplős téma volt, ugyanitt lapozz vissza júniusig pár oldalt és sokkal többet fogsz tudni karbi témában.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.03. 14:36 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2013.06.22. 21:23
Hozzászólások: 90
Motor: MZ Ts 150
Kép
Sziasztok!
Ismeri- e valaki a 242N tipusú karburátort ( ETZ 125/150 ) és esetleg ránézve a fotóra meg tudná-es mondani, hogy jó lehet-e ez a suber. Szeretnék új karbit tenni a mocimra de az a gondom, hogy bár minden jónak tünik mégis rengeteg naftát ad a hengerbe annyira, hogy a motor tarakírozva jár. Cserélgettem a főfúvókát, mm pontosan beállítottam az üzag. szintet, elenőriztam,a szívató dugattyúját zár-e rendesen, minden ok csak jó. Már csak a subertű lehet a hibás. Ezért kérdezem felismeri valaki kép alapján?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.03. 09:52 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s

Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
Hozzászólások: 388
Tartózkodási hely: GY-M-S megye
Motor: BMW
szketo írta:
100-ast használsz keverten is? Akarom mondani, üzem szerűen? :roll:


Nyáron felesleges lenne, mert úgysincs ideje megromlani, a kompresszió tűrés miatt pedig nem indokolt a 100-as, de akkor is csak OMV. Ja és a keverten című kérdésre: a kétüteműekben is tiszta benzin van télen és csak tavasszal kapnak hozzá olajat.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.23. 21:42 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
Hozzászólások: 723
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Motor: MZ Ts125De luxe/150
szketo írta:
Szia kupi!

Osztom a véleményed,valóban fel-fel villan a töltés jelző ,és vajuk be, a 6 V ,egy kissé gyengécske,és mikor tervezték, :-k még nem volt törvényszerű a nappali világítás..Az is tény hogy néha nem árt egy kis friss üzemanyag a hengerbe,már ha csak spontán a hűtésre gondolva is. :-k Peregyesemmel én is folyamatosan küzdök,ám most beszereltem egy Bambi által kapott elektronikus fesz.szabot. Jelenleg alapjáraton,fordulaton közép állványon próbálva,sokkal jobbnak bizonyul a fekete magyar elektronikustól.
Fő próba,ha jobb lesz az idő ,és élesben,menet közben tesztelhetem. [-o<

Viszont az említett ,,feltételezem szerint,,,zselés akkuról teszel említést,,, erősen gondolkodom a savas akku lecserélésén. Már többen is említették motoros barátaim,mikor együtt motorozunk,napsütésben, alig alig-észlelhető az irányjelző működése. 12 V-ra nem alakíthatom át mivel OT-s Ennek okán nincs is napi szinten használva.Talán havonta megyek néhány km-t.

Így küzdök,a lehetőségeimhez mérten miként tehetném maximálisan jobbá,és maximálisan kihasználva a 6 v,JÓTÉKONY HATÁSÁT. :roll: :-k
Bocsánatot kérek,tudom ez nem az elektronika topi. :oops:

Szóval,köszi szépen kupi! :smt038 :smt039

Válasz az elektromos topikba adok..


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.23. 21:29 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s

Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
Hozzászólások: 367
Tartózkodási hely: Üllő
Motor: MZ ts 250/1 ETZ-250
Szia kupi!

Osztom a véleményed,valóban fel-fel villan a töltés jelző ,és vajuk be, a 6 V ,egy kissé gyengécske,és mikor tervezték, :-k még nem volt törvényszerű a nappali világítás..Az is tény hogy néha nem árt egy kis friss üzemanyag a hengerbe,már ha csak spontán a hűtésre gondolva is. :-k Peregyesemmel én is folyamatosan küzdök,ám most beszereltem egy Bambi által kapott elektronikus fesz.szabot. Jelenleg alapjáraton,fordulaton közép állványon próbálva,sokkal jobbnak bizonyul a fekete magyar elektronikustól.
Fő próba,ha jobb lesz az idő ,és élesben,menet közben tesztelhetem. [-o<

Viszont az említett ,,feltételezem szerint,,,zselés akkuról teszel említést,,, erősen gondolkodom a savas akku lecserélésén. Már többen is említették motoros barátaim,mikor együtt motorozunk,napsütésben, alig alig-észlelhető az irányjelző működése. 12 V-ra nem alakíthatom át mivel OT-s Ennek okán nincs is napi szinten használva.Talán havonta megyek néhány km-t.

Így küzdök,a lehetőségeimhez mérten miként tehetném maximálisan jobbá,és maximálisan kihasználva a 6 v,JÓTÉKONY HATÁSÁT. :roll: :-k
Bocsánatot kérek,tudom ez nem az elektronika topi. :oops:

Szóval,köszi szépen kupi! :smt038 :smt039


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.22. 21:35 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
Hozzászólások: 723
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Motor: MZ Ts125De luxe/150
szketo írta:
Athem!

Szia! Köszönöm hozzászólásod. =D> Pontosan ezért igyekeztem valami,,hogy is mondjam,, :-k használható,lehetőséghez mérten hiteles videót , készíteni. Engem nagyon zavart az a szituáció,amikor legyen az bármilyen MZ ,de, legfőképp 125-vagy 150-es és hallom azt hogy megállást követően,motoros társam,küzd a járgánya,,bocsánat!!! MOTORJA... életben tartásáért .Jaj csak pont a piros lámpát követően a zöldre váltásnál le ne álljon a gépem. Vagy a piros időtartama alatt szorgalmazza a gáz tolattyú fel-le mozgását ,így biztosítva a tovább indulás lehetőségét.
Nem mondom,megoldásnak az is megoldás, :roll: de, miért is ne engedjem el a kormány markolatát,így pihentetve kicsit a kezeim. A gép,meg rá ér addig pöfögni?! Nem!? :-k :roll: \:D/
Persze nem vagyunk egyformák, és nem mindenki tesz így..Ez teljességgel rendbe van. Azokra gondoltam első sorban, akik már több ideje küzdenek hasonló problémával, és nem szertnék állandóan a gáz markolaton mint egy kontrolálva, az üzemi állapot fent tartását. Ám,már van nagyszerű ettől jobb megoldás,..például, a már modernebb ETZ-150,,125 karburátor felszerelése,stb,stb.

Egyébként a kis MZ már nincs meg,helyette van a 250-es ETZ. De, nagyon szerettem ezt a kis motor is! \:D/

Üdv: :smt039

Szia ezekbe a dolgokba egyetértek veled,azt viszont saját és néhány motoros tapasztalatából tudom főleg a TS típusnál nem csak azért játszanak a gázzal mert nincs alap járat(az utolsó szériás kis Ts már ETZ féle karbival van gyárilag szerelve ezen nagyon finom alapjárat állítható)viszont a töltés lámpa sajnos be be pislog 800-1100 között és mivel akinek gyenge savas aksija van az könnyen megszívhatja(régen sokszor jártam én is így).Nekem mióta riasztó"aksim van az meg atomerőmű alapjáraton is elketyeg lámpával akár 10 percet is gond nélkül de a megszokás néha rá rá húzok.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.22. 17:18 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s

Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
Hozzászólások: 367
Tartózkodási hely: Üllő
Motor: MZ ts 250/1 ETZ-250
Athem!

Szia! Köszönöm hozzászólásod. =D> Pontosan ezért igyekeztem valami,,hogy is mondjam,, :-k használható,lehetőséghez mérten hiteles videót , készíteni. Engem nagyon zavart az a szituáció,amikor legyen az bármilyen MZ ,de, legfőképp 125-vagy 150-es és hallom azt hogy megállást követően,motoros társam,küzd a járgánya,,bocsánat!!! MOTORJA... életben tartásáért .Jaj csak pont a piros lámpát követően a zöldre váltásnál le ne álljon a gépem. Vagy a piros időtartama alatt szorgalmazza a gáz tolattyú fel-le mozgását ,így biztosítva a tovább indulás lehetőségét.
Nem mondom,megoldásnak az is megoldás, :roll: de, miért is ne engedjem el a kormány markolatát,így pihentetve kicsit a kezeim. A gép,meg rá ér addig pöfögni?! Nem!? :-k :roll: \:D/
Persze nem vagyunk egyformák, és nem mindenki tesz így..Ez teljességgel rendbe van. Azokra gondoltam első sorban, akik már több ideje küzdenek hasonló problémával, és nem szertnék állandóan a gáz markolaton mint egy kontrolálva, az üzemi állapot fent tartását. Ám,már van nagyszerű ettől jobb megoldás,..például, a már modernebb ETZ-150,,125 karburátor felszerelése,stb,stb.

Egyébként a kis MZ már nincs meg,helyette van a 250-es ETZ. De, nagyon szerettem ezt a kis motor is! \:D/

Üdv: :smt039


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.20. 15:19 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
Hozzászólások: 128
Tartózkodási hely: Mohács
Motor: MZ ETZ 250 De luxe
Szimpatikus a motor is, nem csak maga a videó tartalma. Egyébként ritkán lehet hallani ilyen jól muzsikáló motort... (részemről)

szketo írta:
Sziasztok!
Nem éppen hideg indításról van szó a videón,,.de, jó beállított karburátornál véleményem szerint ,,normális dolog sőt,!!!,kell is a szívató használata..Minden kép. Az sem idegen dolog ha motor járatása során főként nagyobb hidegben ,,szükséges a szívató használata hosszabb ideig is..Természetesen sok függ a motor állapotától,a karburátor beállításától,Szerény véleményem szerint ez teljesen rendben van..Hiszen a hideg hengerfalon lecsapódik a benzin,így nem jut elég mennyiség a szükséges égéshez.
Karburátor beállításához sem értek profi módon.Ez,csupán saját tapasztalatom.
Tehát, semmi nagyképűség [-X ,csak én úgy véltem, ez a beállítás így jó. Nyugodtan cáfoljatok meg ha hülyeséget írtam.,legfeljebb én is tanulok még valamit..gyertya képem is szép őzbarna volt. Hidegben 2-3 rúgás gyújtás nélkül szívatóval,majd gyújtás, és egy rúgásra már indult is.Melegebb időben elengedő volt az is ha csak 1-szívató indítás volt..Sok függ attól miként van beállítva a karburátor.
https://www.youtube.com/watch?v=rbxl_iVPQZ8


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.17. 19:37 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s

Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
Hozzászólások: 367
Tartózkodási hely: Üllő
Motor: MZ ts 250/1 ETZ-250
Sziasztok!
Nem éppen hideg indításról van szó a videón,,.de, jó beállított karburátornál véleményem szerint ,,normális dolog sőt,!!!,kell is a szívató használata..Minden kép. Az sem idegen dolog ha motor járatása során főként nagyobb hidegben ,,szükséges a szívató használata hosszabb ideig is..Természetesen sok függ a motor állapotától,a karburátor beállításától,Szerény véleményem szerint ez teljesen rendben van..Hiszen a hideg hengerfalon lecsapódik a benzin,így nem jut elég mennyiség a szükséges égéshez.
Karburátor beállításához sem értek profi módon.Ez,csupán saját tapasztalatom.
Tehát, semmi nagyképűség [-X ,csak én úgy véltem, ez a beállítás így jó. Nyugodtan cáfoljatok meg ha hülyeséget írtam.,legfeljebb én is tanulok még valamit..gyertya képem is szép őzbarna volt. Hidegben 2-3 rúgás gyújtás nélkül szívatóval,majd gyújtás, és egy rúgásra már indult is.Melegebb időben elengedő volt az is ha csak 1-szívató indítás volt..Sok függ attól miként van beállítva a karburátor.
https://www.youtube.com/watch?v=rbxl_iVPQZ8


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.16. 17:49 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
Hozzászólások: 723
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Motor: MZ Ts125De luxe/150
Lehet tiszta benzin van benne akkor meg nem fűstől(tréfának szánom bár hallottam olyant aki meg is csinálta mert szerinte télen az olaj...),bár nincs két egyforma motor pl az enyém (TS125)kicsit füstöl hidegen és melegen is de pl az 1990 kissuberes karbis simsonom az még hidegen is éppen enged minimális kékséget.
Sajnos ezt nem tudom megmagyarázni sok embernek nincs két egyforma ember és motor se,mindegyik picit máshogy működik.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.16. 17:33 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s

Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
Hozzászólások: 422
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Én a füstöt hiányoltam!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.16. 17:01 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Motor: ETZ 250
zsakfos írta:
kovacssan88 írta:
Helló azt szeretném megtudni normális dolog az,hogy reggel csak sokadik rúgásra indul a paripa és beindulás után is csak rajtahagyott szívatóval hajlandó menni egy pár percig.Majd megy rendesen de ha leállítom kb 15 perc és csak szívatóval indul újra.Mi lehet a baj?Gyújtás vagy ki kell puceválni a karburátort?

Sokadik rúgásra indul???????
Ezt nézd meg!

Idézet:


Hideg indítás,vagy hidegen indítás? Nem mindegy! (Honnan tudjuk,hogy valóban hideg volt-e az a motor?)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.16. 16:56 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s

Csatlakozott: 2015.04.28. 10:34
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Balatonszárszó
Motor: ETZ 250
Ha szivatóval van leállítva,akkor gyanítom könnyebben indulnának a gépek! Az esti leállítást én nyáron is így végzem. Télen kimondottan hasznos lehet.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.16. 16:10 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2016.11.17. 19:59
Hozzászólások: 24
Motor: mz
zsakfos írta:
kovacssan88 írta:
Helló azt szeretném megtudni normális dolog az,hogy reggel csak sokadik rúgásra indul a paripa és beindulás után is csak rajtahagyott szívatóval hajlandó menni egy pár percig.Majd megy rendesen de ha leállítom kb 15 perc és csak szívatóval indul újra.Mi lehet a baj?Gyújtás vagy ki kell puceválni a karburátort?

Sokadik rúgásra indul???????
Ezt nézd meg!

Szép hangja van de ez is csak a harmadikra indult,az enyém az ötödikre szokott ha ráhúzom a szivatgatót.Van egy barátom neki nem 125 hanem 250-ven van neki csak kb a tizedikre indul akkor gondolom a mieinkkel nincsen baj?Azt még nem tudom menyit megy mivel csak a hónap végén megy vizsgára de gondolom 140 ami az órába van azt tudnia kel,ha nem megy annyit akkor van valami baj vele?


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.16. 07:39 
Offline
A révész

Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
Hozzászólások: 3314
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
kovacssan88 írta:
Helló azt szeretném megtudni normális dolog az,hogy reggel csak sokadik rúgásra indul a paripa és beindulás után is csak rajtahagyott szívatóval hajlandó menni egy pár percig.Majd megy rendesen de ha leállítom kb 15 perc és csak szívatóval indul újra.Mi lehet a baj?Gyújtás vagy ki kell puceválni a karburátort?

Sokadik rúgásra indul???????
Ezt nézd meg!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.15. 22:25 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
Hozzászólások: 723
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Motor: MZ Ts125De luxe/150
Sanyi meg ne tudjam,hogy bele piszkálsz a karburátorba ha jó! Garancia veszik. Nem kell emelgetni semmit ha indul szépen jár menni kell vele.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.15. 21:00 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2016.11.17. 19:59
Hozzászólások: 24
Motor: mz
Az enyémen van állító csavar kettő is. TS 125 de az utolsók közül való olyan a kaburátora mind az etzn.
Athem írta:
aronpfabian írta:
ES-eken és kis TS-en igen, mert nincs alapjárati ütközőcsavar a súbernél.


Jogos, de nekem ez nem derült ki a hibaleírásából, milyen motorja van. Köszönöm a korrigálást!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.11. 14:52 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
Hozzászólások: 128
Tartózkodási hely: Mohács
Motor: MZ ETZ 250 De luxe
aronpfabian írta:
ES-eken és kis TS-en igen, mert nincs alapjárati ütközőcsavar a súbernél.


Jogos, de nekem ez nem derült ki a hibaleírásából, milyen motorja van. Köszönöm a korrigálást!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.10. 22:55 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 661
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
kovacssan88 írta:
Köszönöm a megemelés az a gáz húzásával történik gondolom,köszönöm a válaszokat mindeninek kicsit parás vagyok de már megnyugodtam.
Athem írta:
Néhányan, ilyenkor megemelik picit az alap járatot...


ES-eken és kis TS-en igen, mert nincs alapjárati ütközőcsavar a súbernél.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.10. 21:59 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2016.11.17. 19:59
Hozzászólások: 24
Motor: mz
Kupi
Mesterem a héten megyek bejelenteni majd jelzek,előre is köszönöm a segítséget élni fogok vele.A motor megy ezek szerint hibátlan,bocsánat ezek a jelenségek még számomra ismeretlenek.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.10. 21:56 
Offline
biciklis
biciklis

Csatlakozott: 2016.11.17. 19:59
Hozzászólások: 24
Motor: mz
Köszönöm a megemelés az a gáz húzásával történik gondolom,köszönöm a válaszokat mindeninek kicsit parás vagyok de már megnyugodtam.
Athem írta:
Néhányan, ilyenkor megemelik picit az alap járatot...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.10. 21:36 
Offline
Simsonos
Simsonos

Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
Hozzászólások: 128
Tartózkodási hely: Mohács
Motor: MZ ETZ 250 De luxe
Néhányan, ilyenkor megemelik picit az alap járatot...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.10. 21:08 
Offline
versenyző
versenyző

Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
Hozzászólások: 723
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Motor: MZ Ts125De luxe/150
kovacssan88 írta:
Köszönöm reggel -16 volt itt,akkor nincs baj vele.Még azt szeretném kérdezni az mitől van ha húzok neki egy nagy gázt a kipufgó végéből fröcsög a víz vagy valami ilyesmi,lehet nagyon vizes a benzin? esetleg nem is víz hanem benzin jön belőle?
kocsisgab írta:
-10-ben ez a normális... :) Ha plusz10 fokban csinálja ezt, na akkor már nem stimmel valami! ;)

Szia Sanya ne parázz az csak víz,méghozzá kondenz" víz a meleg kipufogó gáz találkozik a hideg(jég hideg) kipuf belsejével aztán a levegő páratartalma meg ilyenek...Érted remélem. Az előzőre a kolléga meg mondta a frankót,-10 alatt örülj ha beindul soknak be se röffen viszont ha bemelegítetted akkor kicsit mászkálj is vele mert nem árt ha nem csak alapjáraton mormolja a belsejét.Keress privátba ha meg van a vizsga időpontod,elviszem úfóval" műszakizni nehogy ilyen hidegbe szétfagyaszd magad.


Vissza a tetejére 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
 Oldal: 1 / 119 [ 5929 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 119  Következő




Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség