Honlap főoldal     Regisztráció    Belépés    Fórum    Taglista   Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz




 Oldal: 1 / 117 [ 5828 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 117  Következő



Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.09.25. 17:42 
Online
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2013.03.15. 13:39
Hozzászólások: 3
Motor: MZ-ES 125
Üdv. Nemrégiben olyan hibát észleltem a motoromon,hogy 80km/óra-ig minden tökéletesen működik de ha innen tovább szeretnék gyorsítani akkor a motor elkezd fokozatosan lehörögni,és ezt addig csinálja,amíg vissza nem engedem a gázt kicsit.Akkor újra helyre jön minden.Után folyást megvizsgáltam és akadálytalan a benzin útja.Tanksapka tisztítva.Főfúvóka gyári méret és a henger is alap.Könnyen indul és jó a fogyasztás is.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.09.18. 19:07 
Online
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2013.03.15. 13:39
Hozzászólások: 3
Motor: MZ-ES 125
Üdv.Ki mit gondolna arról,hogy Trophy-125-ös hogyan működne Etz-125 karburátorral.Mert őszintén szólva elgondolkodtam a felszerelésén. :roll: :?: Továbbá keresek Trophy 125-höz való eredeti oldalcsomagtartó párt.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.08.28. 20:55 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2016.08.28. 00:48
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Mende, BP mellett.
Motor: ETZ 251
http://olx.pl/oferta/mz-etz-251-reparat ... gO9nH.html


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.08.28. 20:54 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2016.08.28. 00:48
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Mende, BP mellett.
Motor: ETZ 251
aronpfabian írta:
gacsat írta:
Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 6919763/?_

https://www.kupsito.sk/i/5024786697/MZ_ ... GERMAN_MZA

Ez már kicsit gyanús. az oldalon rajta van a BVF jel,de nincs külön kiírva, hogy eredeti alkatrész.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 6919763/?_


Amit a Gabors MZ Laden "eredeti alkatrésznek" jelöl az valóban az. A két másik kínai utángyártott (az elsőn le is van fényképezve az MZA logó, ez a cég vásárolta meg az NDK gyári logók használati jogait Németországban)
Akkor ezt nézzétek!:
http://olx.pl/oferta/mz-etz-251-reparat ... gO9nH.html

Amúgy is fenntartással kell kezelni minden, 30-40 éve gyártott alkatrészt ami feltűnően új és tiszta mintha most jött volna ki a gyárból. Az Aliexpressen az eladók nyíltan hirdetik hogy ha felveszed velük a kapcsolatot, bármit ráíratnak az öntvényre. Lehet kapni "KEIHIN" feliratú karburátort is 8000 Ft-nak megfelelő dollárért... emellett ugyanitt MAIKUNI ( ;) ) és OKO felirattal is árulnak. Persze 1 db-ért nem fogják átszerelni az öntőformában a táblát, de ha 100-200-at rendelsz mert kereskedő vagy, már esélyes.

Börzén gyakran találkozni ilyen Simson/MZ karburátorokkal, változó hogy "FEZ", "BVF" vagy "MZA" felirat van rajtuk (mindet ugyanott gyártják), akár sosem létezett összeállításokban (19N1) is. Látszik az elnagyolt kidolgozás és a ferdén befúrt csatornák. Nem tudom elképzelni hogy jól működjön egy ilyen.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.08.28. 15:17 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2033
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
aronpfabian írta:
gacsat írta:
Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 6919763/?_

https://www.kupsito.sk/i/5024786697/MZ_ ... GERMAN_MZA

Ez már kicsit gyanús. az oldalon rajta van a BVF jel,de nincs külön kiírva, hogy eredeti alkatrész.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 6919763/?_


Amit a Gabors MZ Laden "eredeti alkatrésznek" jelöl az valóban az. A két másik kínai utángyártott (az elsőn le is van fényképezve az MZA logó, ez a cég vásárolta meg az NDK gyári logók használati jogait Németországban)

Amúgy is fenntartással kell kezelni minden, 30-40 éve gyártott alkatrészt ami feltűnően új és tiszta mintha most jött volna ki a gyárból. Az Aliexpressen az eladók nyíltan hirdetik hogy ha felveszed velük a kapcsolatot, bármit ráíratnak az öntvényre. Lehet kapni "KEIHIN" feliratú karburátort is 8000 Ft-nak megfelelő dollárért... emellett ugyanitt MAIKUNI ( ;) ) és OKO felirattal is árulnak. Persze 1 db-ért nem fogják átszerelni az öntőformában a táblát, de ha 100-200-at rendelsz mert kereskedő vagy, már esélyes.

Börzén gyakran találkozni ilyen Simson/MZ karburátorokkal, változó hogy "FEZ", "BVF" vagy "MZA" felirat van rajtuk (mindet ugyanott gyártják), akár sosem létezett összeállításokban (19N1) is. Látszik az elnagyolt kidolgozás és a ferdén befúrt csatornák. Nem tudom elképzelni hogy jól működjön egy ilyen.


Teljesen hibátlan leírása a dolgoknak! Ezek döglöttek... :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.08.28. 11:20 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 555
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
gacsat írta:
Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 6919763/?_

https://www.kupsito.sk/i/5024786697/MZ_ ... GERMAN_MZA

Ez már kicsit gyanús. az oldalon rajta van a BVF jel,de nincs külön kiírva, hogy eredeti alkatrész.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 6919763/?_


Amit a Gabors MZ Laden "eredeti alkatrésznek" jelöl az valóban az. A két másik kínai utángyártott (az elsőn le is van fényképezve az MZA logó, ez a cég vásárolta meg az NDK gyári logók használati jogait Németországban)

Amúgy is fenntartással kell kezelni minden, 30-40 éve gyártott alkatrészt ami feltűnően új és tiszta mintha most jött volna ki a gyárból. Az Aliexpressen az eladók nyíltan hirdetik hogy ha felveszed velük a kapcsolatot, bármit ráíratnak az öntvényre. Lehet kapni "KEIHIN" feliratú karburátort is 8000 Ft-nak megfelelő dollárért... emellett ugyanitt MAIKUNI ( ;) ) és OKO felirattal is árulnak. Persze 1 db-ért nem fogják átszerelni az öntőformában a táblát, de ha 100-200-at rendelsz mert kereskedő vagy, már esélyes.

Börzén gyakran találkozni ilyen Simson/MZ karburátorokkal, változó hogy "FEZ", "BVF" vagy "MZA" felirat van rajtuk (mindet ugyanott gyártják), akár sosem létezett összeállításokban (19N1) is. Látszik az elnagyolt kidolgozás és a ferdén befúrt csatornák. Nem tudom elképzelni hogy jól működjön egy ilyen.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.08.28. 00:54 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2016.08.28. 00:48
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Mende, BP mellett.
Motor: ETZ 251
Tony91 írta:
hell írta:
Persze némi kopást azért bele kell abba a tűbe is kalkulálni szerintem az évek alatt biztosan kopott valamennyit. Nagyon várom személy szerint lesz-e gyártás vagy valami...


Rajz a héten, max jövőhéten biztosan lesz! Ennyit tudok garantálni, de mivel nekem is kéne egy eredeti méretű súbertű, így nem egyet, hanem legalább 10-et csináltatnék, és elküldeném másnak is próbára.

Nézzétek csak! Ezek eredetinek tünnek:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 6919763/?_

https://www.kupsito.sk/i/5024786697/MZ_ ... GERMAN_MZA

Ez már kicsit gyanús. az oldalon rajta van a BVF jel,de nincs külön kiírva, hogy eredeti alkatrész.
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 6919763/?_


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.08.18. 22:22 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2033
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Ja igen és a fia vitte tovább a boltot valóban, de az szeret iszogatni mostanában(persze ettől még tud, de ha épp szar napját fogja ki az ember akkor a fene tudja)... :) De nem kell agódni a fúrást egy öreg foszer csinálja aki már az öreg Horváth idejében is ott volt és az keni vágja a témát! Volt kitől megtanulnia... /Ez csak a pontoság kedvéért... :) /


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.08.17. 00:34 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2033
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Tony91 írta:
hell írta:
Vidd át Székkutasra ott megfurják Horváthék atomra! Nekem is 135 volt benne annó mikor megvettem a gépet ment is mint a rakéta, de evett is. :)



Oda fogom most vinni


Ámen! :) Nekem 15 éve volt ott meg most nemrégen. 35000+ km simán kibírt(gyűrűk koptak el veszetül és vele az erő is :) ) elsőre és Bertát tesz bele az öreg szaki azt mondta az tuti jó ők arra esküsznek. Bár én nem feszegettem tartósan a 100+km/h és sokat ki is bírt viszonylag. Sokan mondták talán azért bírt ki ennyit mert nem cibáltam a fülét. Fene tudja...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.08.16. 18:06 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
hell írta:
Vidd át Székkutasra ott megfurják Horváthék atomra! Nekem is 135 volt benne annó mikor megvettem a gépet ment is mint a rakéta, de evett is. :)



Oda fogom most vinni

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.08.16. 17:02 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2033
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Vidd át Székkutasra ott megfurják Horváthék atomra! Nekem is 135 volt benne annó mikor megvettem a gépet ment is mint a rakéta, de evett is. :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.08.16. 16:07 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Stephanus írta:
Tony91 írta:
A tisztelt nagyérdeműhöz lenne pár kérdésem:
Adott egy ETZ 251-es, idén a második hengerszettemet kell róla ledobnom, mert megszorult...
A jelenség mindkettőnél ugyanaz volt:
Az első lengyel dugós 2.800 km-nél akadt meg, a második, Bertás szett pedig bő 5 ezer km után, miután bejártam vele Erdélyt (pedig ott kapott hegyet, völgyet is tisztességgel...)
Mindkét esetben a következőt produkálta:
Alacsony tartományban sokat kap, füstölög, magas tartományban pedig kevesli a cuccot. Mindkét szorulás esetében fehér volt a kivett gyertya, szegény keverékre utalva...
Most a karbit szétszedtem, mégis eredeti tű van benne, így az utángyártottra feltett feltételezést visszaszívom
Főfúvóka 130-as (ellenőrzött), bejáratás megemelt tűvel történt, 1:40 körüli keverékkel 2.000 km-ig. A lengyel dugós szettnél 2.400 km-nél tettem vissza a tűt, 2.800-nál ragadt meg, a Berta dugósnál pedig 2.000 km-nél tettem vissza a tűt, és 5 ezer km után szorult meg... Mindkettő szett 105-110 körüli tempónál szorult meg, mindkét esetben gyertya fehér volt
Próbáltam belőni a karbit, hogy közel azonosan kapjon nagyjából mindenhol, de nem sikerült.. Tettem nagyobb főfúvókát bele, tűt lentebb tettem, de ugyanaz volt, lent sokat, fent keveset kapott
Viszont azt tudom, hogy tavaly 135-ös főfúvókával vettem a motort, és azzal is használtam egész évben, nem volt problémám (eredeti blokkal még akkor), meglepő módon a fogyasztásom is 5-5,5 liter/100 km körül alakult, Erdélyben is
Következő lenne a kérdésem:
Járassam a motort nagyobb főfúvókával? Gondolkozom, hogy egyből egy Dell'Orto PHBH34-est teszek rá (mert van itthon február óta), vagy alaposan átnézve a csatost, főfúvókát 135-ösre cserélve, visszateszem rá, esetleg szerzek egy eredeti tűvel rendelkező csavaros karbit
A bejáratás felől az ilyen 1:33-as ötleteket alapból elvetném, ha kevés olajjal járatnám, akkor nem 5 ezer km után, hegymászások után szorulna, hanem még a bejáratás alatt...
Az ilyen "járasd 1:25-tel, meg 33-assal" hozzászólásokat kérem kerüljük, nem bronzperselyes MZ-ról van szó...


Ha lent sok, fent kevés, akkor nagyobb főfúvóka, lentebb engedett súbertű lesz valószínűleg a megoldás.
OK, hogy 130 a gyári ajánlás a csatos karbihoz, de a karburálás végeredménye nagyon sok mindentől függ. Pl kipufogó, légszűrő, stb. Egy csomó minden hat rá.
Nekem, bár nem ellenőrzött, 140-es vagy 145-ös van bent. Egyszerűen ezzel megy legjobban nyélgázon. Úszószint poháron beállítva pontosan, a súbertút meg megintcsak érzésre, hogy ne is legyen durva a járása alacsony részterhelésen (dús keverék), de ne is torpanjon meg félgáz körül, mikor nyitod a gázt (szegény keverék).
A fogyasztásom 5,5 körül, de az aláírásomban az MZ-re kattintva ezt részletesebben is meg lehet tekinteni. A gyertyaképem 7-es vagy 8-as NGK-val (mikor melyik) teljesen jó. A napi használat nálam kb 35km-re való ingázást jelent (napi 70-80km), kb harmada város, harmada M0 110-120mk/h, harmada közút 90-110 km/h. A fenti tapasztalatok erre az igénybevételre érvényesek.




Most jelenleg kicseréltem 135-ösre a főfúvókát a karbiban, eleve azzal is vettem, már az volt benne. Szeptemberben lesz megfúratva, meglátjuk, mi lesz... Én is a főfúvóka kérdés fele hajlok, mert mindkettő közel 110-es tempónál szorult meg... :(

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.08.16. 12:23 
Offline
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: Ócsa
Motor: ETZ 251, GPZ900R
Tony91 írta:
A tisztelt nagyérdeműhöz lenne pár kérdésem:
Adott egy ETZ 251-es, idén a második hengerszettemet kell róla ledobnom, mert megszorult...
A jelenség mindkettőnél ugyanaz volt:
Az első lengyel dugós 2.800 km-nél akadt meg, a második, Bertás szett pedig bő 5 ezer km után, miután bejártam vele Erdélyt (pedig ott kapott hegyet, völgyet is tisztességgel...)
Mindkét esetben a következőt produkálta:
Alacsony tartományban sokat kap, füstölög, magas tartományban pedig kevesli a cuccot. Mindkét szorulás esetében fehér volt a kivett gyertya, szegény keverékre utalva...
Most a karbit szétszedtem, mégis eredeti tű van benne, így az utángyártottra feltett feltételezést visszaszívom
Főfúvóka 130-as (ellenőrzött), bejáratás megemelt tűvel történt, 1:40 körüli keverékkel 2.000 km-ig. A lengyel dugós szettnél 2.400 km-nél tettem vissza a tűt, 2.800-nál ragadt meg, a Berta dugósnál pedig 2.000 km-nél tettem vissza a tűt, és 5 ezer km után szorult meg... Mindkettő szett 105-110 körüli tempónál szorult meg, mindkét esetben gyertya fehér volt
Próbáltam belőni a karbit, hogy közel azonosan kapjon nagyjából mindenhol, de nem sikerült.. Tettem nagyobb főfúvókát bele, tűt lentebb tettem, de ugyanaz volt, lent sokat, fent keveset kapott
Viszont azt tudom, hogy tavaly 135-ös főfúvókával vettem a motort, és azzal is használtam egész évben, nem volt problémám (eredeti blokkal még akkor), meglepő módon a fogyasztásom is 5-5,5 liter/100 km körül alakult, Erdélyben is
Következő lenne a kérdésem:
Járassam a motort nagyobb főfúvókával? Gondolkozom, hogy egyből egy Dell'Orto PHBH34-est teszek rá (mert van itthon február óta), vagy alaposan átnézve a csatost, főfúvókát 135-ösre cserélve, visszateszem rá, esetleg szerzek egy eredeti tűvel rendelkező csavaros karbit
A bejáratás felől az ilyen 1:33-as ötleteket alapból elvetném, ha kevés olajjal járatnám, akkor nem 5 ezer km után, hegymászások után szorulna, hanem még a bejáratás alatt...
Az ilyen "járasd 1:25-tel, meg 33-assal" hozzászólásokat kérem kerüljük, nem bronzperselyes MZ-ról van szó...


Ha lent sok, fent kevés, akkor nagyobb főfúvóka, lentebb engedett súbertű lesz valószínűleg a megoldás.
OK, hogy 130 a gyári ajánlás a csatos karbihoz, de a karburálás végeredménye nagyon sok mindentől függ. Pl kipufogó, légszűrő, stb. Egy csomó minden hat rá.
Nekem, bár nem ellenőrzött, 140-es vagy 145-ös van bent. Egyszerűen ezzel megy legjobban nyélgázon. Úszószint poháron beállítva pontosan, a súbertút meg megintcsak érzésre, hogy ne is legyen durva a járása alacsony részterhelésen (dús keverék), de ne is torpanjon meg félgáz körül, mikor nyitod a gázt (szegény keverék).
A fogyasztásom 5,5 körül, de az aláírásomban az MZ-re kattintva ezt részletesebben is meg lehet tekinteni. A gyertyaképem 7-es vagy 8-as NGK-val (mikor melyik) teljesen jó. A napi használat nálam kb 35km-re való ingázást jelent (napi 70-80km), kb harmada város, harmada M0 110-120mk/h, harmada közút 90-110 km/h. A fenti tapasztalatok erre az igénybevételre érvényesek.

_________________
KépKép


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.08.16. 09:51 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
A tisztelt nagyérdeműhöz lenne pár kérdésem:
Adott egy ETZ 251-es, idén a második hengerszettemet kell róla ledobnom, mert megszorult...
A jelenség mindkettőnél ugyanaz volt:
Az első lengyel dugós 2.800 km-nél akadt meg, a második, Bertás szett pedig bő 5 ezer km után, miután bejártam vele Erdélyt (pedig ott kapott hegyet, völgyet is tisztességgel...)
Mindkét esetben a következőt produkálta:
Alacsony tartományban sokat kap, füstölög, magas tartományban pedig kevesli a cuccot. Mindkét szorulás esetében fehér volt a kivett gyertya, szegény keverékre utalva...
Most a karbit szétszedtem, mégis eredeti tű van benne, így az utángyártottra feltett feltételezést visszaszívom
Főfúvóka 130-as (ellenőrzött), bejáratás megemelt tűvel történt, 1:40 körüli keverékkel 2.000 km-ig. A lengyel dugós szettnél 2.400 km-nél tettem vissza a tűt, 2.800-nál ragadt meg, a Berta dugósnál pedig 2.000 km-nél tettem vissza a tűt, és 5 ezer km után szorult meg... Mindkettő szett 105-110 körüli tempónál szorult meg, mindkét esetben gyertya fehér volt
Próbáltam belőni a karbit, hogy közel azonosan kapjon nagyjából mindenhol, de nem sikerült.. Tettem nagyobb főfúvókát bele, tűt lentebb tettem, de ugyanaz volt, lent sokat, fent keveset kapott
Viszont azt tudom, hogy tavaly 135-ös főfúvókával vettem a motort, és azzal is használtam egész évben, nem volt problémám (eredeti blokkal még akkor), meglepő módon a fogyasztásom is 5-5,5 liter/100 km körül alakult, Erdélyben is
Következő lenne a kérdésem:
Járassam a motort nagyobb főfúvókával? Gondolkozom, hogy egyből egy Dell'Orto PHBH34-est teszek rá (mert van itthon február óta), vagy alaposan átnézve a csatost, főfúvókát 135-ösre cserélve, visszateszem rá, esetleg szerzek egy eredeti tűvel rendelkező csavaros karbit
A bejáratás felől az ilyen 1:33-as ötleteket alapból elvetném, ha kevés olajjal járatnám, akkor nem 5 ezer km után, hegymászások után szorulna, hanem még a bejáratás alatt...
Az ilyen "járasd 1:25-tel, meg 33-assal" hozzászólásokat kérem kerüljük, nem bronzperselyes MZ-ról van szó...

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.08.09. 22:55 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2016.07.16. 08:41
Hozzászólások: 4
Motor: ETZ250
[quote="sunbim"][quote="Atus250"][quote="aronpfabian"]Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal[/quote]

A mostani nem csak kopott, olyan, mintha valami megrágta volna. Alapjárat ok., aztán harákolás, torpanás, majd félgáztól ismét minden szép és jó. Így néz ki:
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
...[/quote]

Nekem úgy tűnik mintha keményforrasztással javították volna a tűt. Akkor szokott az réz ilyen porózus, zárványos lenni. Utánna pedig lemunkálták. Valószínűleg rövidebb lett javítás után, innen adódhat a ,,harákolás". Részterhelésen több benzint kap.[/quote]

Nos, egyelőre megoldódott, megkérdeztem Bambit, használható-e az itthoni utángyártott, azt mondta, igen. Vettem egy ilyet: http://www.mofaker.hu/termek/Subertu-ET ... TZ__305740

Tudom, mofakeres... de a mocim abbahagyta a rángatást részterhelésen, szépen veszi a lapot. A tűt a szervízkönyv szerinti, 4 bevágásba raktam, elsőre jó lett. A régi tűvel füstölt rendesen, vagy füstölt és rángatott (4es, 5ös rovátka). 120 Forintot igazán megért.

Ja, egy kicsit azért kellett henkölni: a kis zégergyűrű rovátkája nem volt elég mély, de tűreszelővel megoldottam.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.08.04. 15:09 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Mohács
Motor: MZETZ 250 De luxe
Kipróbáltam a német webáruházat, és amit kaptam... inkább hagyjuk. Ugyanaz mint itthon.

a képen látható töröttet rendeltem, formára és minden másra ugyan olyan mint amit itthon vehet az ember bárhol... Tanuló pénzből ezt is tudjuk... :D
a középső van most benne a karbiba, és a baloldalival vettem a motort...

Kép


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.31. 10:08 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Első helyzetjelentés:

Első próbálkozás kudarcot vallott, műszerészesztergával sem olyan egyszerű legyártatni...
Erdélyig szüneteltetem a dolgot (augusztus 8-14), aztán jön a második ismerősöm, aki foglalkozik ilyenekkel, jön a következő kísérlet

Igen, tudom, hogy nem lett tű napokon belül, stb, de nem olyan egyszerű ezt megoldani, én ahogy tudok, rajta vagyok a dolgokon. Csak az anyagot előkeríteni telt 2 hétbe.
Igyekszem minél hamarabb megoldani a gyártást, de csodákra nem vagyok képes

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.28. 11:56 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
zsakfos írta:
zudori írta:
Meg lehet próbálni, de ha kicsit visszaolvasol, pont ebben a témában alakul egy gyártási projekt!

Ami jól meg is állt :(



Megállt, mert aki csinálná, tele van maszekkal, ha azokkal végez, hozzákezd. Júliust ígérte, de nincs kizárva, hogy augusztusra csúszik át. Sürgetni nem tudom, meg nem is akarom, ahogy odajut, elkezdi esztergával csinálni. Anyagot találtunk neki, le vannak méretre vágva, most várakozás zajlik.... Sajnos mivel nincs itthon műszerész esztergám, nem tudom én megcsinálni. Amennyire tőlem telik, igyekszem....

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.25. 07:14 
Offline
operatőr
operatőr
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
Hozzászólások: 2316
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Motor: ETZ250e Deluxe
Atus250 írta:
aronpfabian írta:
Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal


A mostani nem csak kopott, olyan, mintha valami megrágta volna. Alapjárat ok., aztán harákolás, torpanás, majd félgáztól ismét minden szép és jó. Így néz ki:
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
...


Nekem úgy tűnik mintha keményforrasztással javították volna a tűt. Akkor szokott az réz ilyen porózus, zárványos lenni. Utánna pedig lemunkálták. Valószínűleg rövidebb lett javítás után, innen adódhat a ,,harákolás". Részterhelésen több benzint kap.

_________________
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.23. 17:03 
Offline
A révész
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
Hozzászólások: 3255
Tartózkodási hely: Siófok
Motor: Mz Ts 250/1
zudori írta:
Meg lehet próbálni, de ha kicsit visszaolvasol, pont ebben a témában alakul egy gyártási projekt!

Ami jól meg is állt :(

_________________
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.23. 13:03 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Mohács
Motor: MZETZ 250 De luxe
zudori írta:
Meg lehet próbálni, de ha kicsit visszaolvasol, pont ebben a témában alakul egy gyártási projekt!


Igen, olvastam róla nagy örömmel, de csak érdekelt volna milyen minőségű amit árulnak. :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.22. 18:22 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
Hozzászólások: 395
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Meg lehet próbálni, de ha kicsit visszaolvasol, pont ebben a témában alakul egy gyártási projekt!


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.22. 16:17 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Mohács
Motor: MZETZ 250 De luxe
zudori írta:
Attól függ, mit szeretnél.


Sok mindent, de jelenleg egy normális c6-os részterhelés tűt egy bvf 30n2-4-es karbiba.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.22. 10:06 
Offline
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
Hozzászólások: 395
Tartózkodási hely: Veszprém
Motor: ETZ 150
Attól függ, mit szeretnél.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.22. 09:36 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Mohács
Motor: MZETZ 250 De luxe
Szerintetek innen érdemes megrendelni (MZA)?
Ami van az nagyon silány az eredetihez képest, amim van az is nagyon kopott és twn minőség...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.17. 00:21 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2033
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Akkor a legjobb helyen van a gép így nagy baj nem lehet! Abból motor lesz! :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.16. 23:40 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2016.07.16. 08:41
Hozzászólások: 4
Motor: ETZ250
aronpfabian írta:
Még így, sérülten is ezerszer jobb. A kúpos részen nem látok komoly kárt, ami a lényeges benne.

A pozíciójával lehetne játszani (nézd meg, egy bevágással feljebb vagy lejjebb jobb-e)


Játszanék én, de meg kell várni Bambit, nála gyógyul a mocim (kuplung mizéria és blokktartó csere). Feltettem rá egy sima csavaros karbit, azzal nem harákol, viszont az alapjárat elmászik, minden megállásnál máshol van.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.16. 19:58 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 555
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
Még így, sérülten is ezerszer jobb. A kúpos részen nem látok komoly kárt, ami a lényeges benne.

A pozíciójával lehetne játszani (nézd meg, egy bevágással feljebb vagy lejjebb jobb-e)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.16. 19:32 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Atus250 írta:
aronpfabian írta:
Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal


A mostani nem csak kopott, olyan, mintha valami megrágta volna. Alapjárat ok., aztán harákolás, torpanás, majd félgáztól ismét minden szép és jó. Így néz ki:
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg

Ennél szerintem még egy utángyári kínai is jobb lehet...



Hát ez elég gatya... :D
Az utángyártottat pedig messziről kerülni kell. Igyekszem minél hamarabb nyélbe ütni a tű dolgot, csak közben nekem is vannak gondjaim, most pl az első lengéscsillapításom ment el olyannyira, hogy berugózik, de pattog az egész eleje a motornak... Nem olaj, és olajmennyiség baja van, valami mechanikus baj, amit széthúzáskor látok majd meg... :(

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.16. 18:56 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2033
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Az azt igen! :twisted: :D Nagyon szép állapotban van valóban... :D


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.16. 18:40 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2016.07.16. 08:41
Hozzászólások: 4
Motor: ETZ250
aronpfabian írta:
Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal


A mostani nem csak kopott, olyan, mintha valami megrágta volna. Alapjárat ok., aztán harákolás, torpanás, majd félgáztól ismét minden szép és jó. Így néz ki:
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg

Ennél szerintem még egy utángyári kínai is jobb lehet...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.16. 09:29 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2033
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Fotót kérek a régiről és egy árat. Ha neked nem jó és nekem megtetszik megveszem.. :D Természetesen priviben kérném! :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.16. 09:23 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 555
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.16. 09:00 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2033
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Ezt nem keressük mert ez egy semmi jóformán. Ilyen csodát bárhol lehet venni csak köze nincs a gyárihoz...


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.16. 08:55 
Offline
babakocsis
babakocsis

Csatlakozott: 2016.07.16. 08:41
Hozzászólások: 4
Motor: ETZ250
Tony91 írta:
Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!


Sziasztok, ezt a tűt keresitek?
http://motoshop.startuzlet.hu/termek/subertu_2.html
Nekem 250-es ETZ-m van, csatos porlasztó volt rajta, a subertű elég gatya állapotban volt, most rendelek tőlük, egy próbát megér.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.14. 17:17 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2033
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Egy próbát megér bár 1000% nem tudja senki vagy csak nem mondja meg! Tehát a Bingben a tű gyári állás szerint hanyadikban van?
Persze felülről nézve!? :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.09. 12:45 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
Hozzászólások: 739
Tartózkodási hely: Kissomlyó
Motor: ETZ250 de luxe
sziasztok a forrasztás után még lett 1 gyújtótrafó és biztosíték tábla csere ,elégé összetett volt a hiba ami okozta a majdnemlerohadokazútszélén szindrómát üdv. juragy


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.03. 16:05 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
Hozzászólások: 739
Tartózkodási hely: Kissomlyó
Motor: ETZ250 de luxe
sziasztok tegnap mértem fogyasztást 5,2 most hogy kilyukadt úszót be forrasztottam remélem lesz egy barátibb fogyasztás , a leállást azt ilyen hapcizás szerű pöffentés követe azért 4-5 rúgás után mindig elindult, na persze hol áll le ? lámpánál meg kereszteződésbe alapjárati fúvókába is volt valami piszok üdv. juragy


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.03. 14:05 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
Hozzászólások: 555
Tartózkodási hely: Budapest
Motor: ETZ 250, TS 150
jura györgy írta:
sziasztok, miket tud okozni egy kilyukadt úszó amit tapasztaltam helytelen alapjárat ( közbe leállt) sokat is fogyasztott üdv. juragy


Pont ezt :)
Nem zárja el időben (vagy sosem) a benzint, így magasabb lesz a benzinszint.


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.03. 13:37 
Offline
versenyző
versenyző
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
Hozzászólások: 739
Tartózkodási hely: Kissomlyó
Motor: ETZ250 de luxe
sziasztok, miket tud okozni egy kilyukadt úszó amit tapasztaltam helytelen alapjárat ( közbe leállt) sokat is fogyasztott üdv. juragy


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.02. 20:24 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
hell írta:
Tony91 írta:
Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!


Nehogy a vonat legyen... :D



Nem az lesz :D
Haverom július 10. után ér rá, akkor végez mostani maszek melókkal, aztán belefog a tűbe, addig szerzünk neki való anyagot is. A kis méret miatt nem 100%, de azt mondta, hogy szereti a kihívásokat, amit tudm megtesz, amúgy ügyes srác, esztergát és marót profin kezeli, fogaskerekeket készít a cégnél

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.02. 19:28 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2033
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Tony91 írta:
Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!


Nehogy a vonat legyen... :D


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.07.02. 18:48 
Offline
rolleres
rolleres
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.26. 18:13
Hozzászólások: 19
Motor: D-Csepel, MZ TS 125
Valószínűleg megvan mi okozta a hibát!
Miután az MZ Hogyan tovább c. könyv szerinti precíz úszószint beállítás és nyugdíjas autószerelő szaki általi karbi ellenőrzés sem hozott "étvágycsökkenést", egy egerszegi ismerősömhöz fordultam.
Nála derült ki,hogy az a réz alkatrész,amibe belecsavarjuk a főfúvókát,250-es MZ-be való (fölső része jelentősen nagyobb mint a 125-ösé). Ezt eredetire cserélve még az alapjárati fúvókát cserélte ki,állított némi előgyújtást, és láss csodát, a TS egyenletesen húz minden fordulatszámon,nem torpan meg részterhelésnél. És ami a lényeg: a mai 190 km-en (felét szembe szélben 70-es tempóval, negyedét 30-50-es tempóban, a maradékot 80-as tempóban.) 7 l fogyott el a tankból!!!
Köszönöm a fórumon kapott segítségeket!

_________________
"Az élet megállhat,de a Csepel soha!"


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.27. 19:20 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.17. 11:01 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2033
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Tony91 írta:
hell írta:
OFF
Az marha jó nekem az órámimat 3-4 hónapja újítja fel. Na szép kezdek elkeseredni....
ON


Mondjuk nekem már a motornak majdnem fele Szabolcstól eredeztethető, az elektronika, az órák, stb... :D. Telefonáltam neki, mondtam, hogy mire jutottam, mikorra tudná legyártani az új gyújtóegységet. Ez volt hétfőn, péntekre itt volt


Jó ez már nem ide való történet.... :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.16. 19:13 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
hell írta:
OFF
Az marha jó nekem az órámimat 3-4 hónapja újítja fel. Na szép kezdek elkeseredni....
ON


Mondjuk nekem már a motornak majdnem fele Szabolcstól eredeztethető, az elektronika, az órák, stb... :D. Telefonáltam neki, mondtam, hogy mire jutottam, mikorra tudná legyártani az új gyújtóegységet. Ez volt hétfőn, péntekre itt volt

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.16. 17:52 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2033
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Tony91 írta:
Gyorsan megcsinál 1 darabot ha már profi és akkor nem olyan sok az. 1 óra alatt párat megcsinál és már nem is olyan sok az. :)
Kárjelentés mi volt a gépben? :

A gyújtóegység (köznéven fekete doboz) adta meg magát, még az eredeti 27 éves volt. Csak ugyebár végig kellett nyálazni a dolgokat, hogy tényleg azzal volt-e a baj. A biztonság kedvéért kicseréltük a jeladót is (forgórész, volt otthon egy másik eredeti), kapott új trafót (eredeti eltéve tartaléknak), új gyertyakábelt és gyertyapipát is. Nincs kizárva, hogy már tavaly Erdélyből hazajövet is e miatt álltam meg, akkor ugyanis valami kifolyatta a trafómat. Gyertyakábelt cseréltünk, miután haza lett hozva a motor, de úgy néz ki, hogy az csak átmenetileg fedte el a hibát, mert megint ugyanazt kezdte el produkálni... Meg-meg állt alattam a motor, vagy rángatva ment, ha pedig megállt, akkor csak úgy indult be, hogy felpörgött, majd pukkanva megállt. Erdélyből hazajövet ugyanez volt... Amit észrevettem, hogy a fekete dobozban lévő panel már 2-3 rárúgástól is forró lett, valamint a trafó úgyszintén. Na itt terelődött egyből a gyanú a gyújtóegységre, Szabolcsnak szóltam, készített nekem 3 napon belül egy újat, még azon a héten megjött, kicseréltük, új kábel, pipa és trafó ment mellé, azóta keine problem, szombaton pedig megyek Siófokra, laza 220 km :)


OFF
Az marha jó nekem az órámimat 3-4 hónapja újítja fel. Na szép kezdek elkeseredni....
ON


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.16. 16:58 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
Gyorsan megcsinál 1 darabot ha már profi és akkor nem olyan sok az. 1 óra alatt párat megcsinál és már nem is olyan sok az. :)
Kárjelentés mi volt a gépben? :

A gyújtóegység (köznéven fekete doboz) adta meg magát, még az eredeti 27 éves volt. Csak ugyebár végig kellett nyálazni a dolgokat, hogy tényleg azzal volt-e a baj. A biztonság kedvéért kicseréltük a jeladót is (forgórész, volt otthon egy másik eredeti), kapott új trafót (eredeti eltéve tartaléknak), új gyertyakábelt és gyertyapipát is. Nincs kizárva, hogy már tavaly Erdélyből hazajövet is e miatt álltam meg, akkor ugyanis valami kifolyatta a trafómat. Gyertyakábelt cseréltünk, miután haza lett hozva a motor, de úgy néz ki, hogy az csak átmenetileg fedte el a hibát, mert megint ugyanazt kezdte el produkálni... Meg-meg állt alattam a motor, vagy rángatva ment, ha pedig megállt, akkor csak úgy indult be, hogy felpörgött, majd pukkanva megállt. Erdélyből hazajövet ugyanez volt... Amit észrevettem, hogy a fekete dobozban lévő panel már 2-3 rárúgástól is forró lett, valamint a trafó úgyszintén. Na itt terelődött egyből a gyanú a gyújtóegységre, Szabolcsnak szóltam, készített nekem 3 napon belül egy újat, még azon a héten megjött, kicseréltük, új kábel, pipa és trafó ment mellé, azóta keine problem, szombaton pedig megyek Siófokra, laza 220 km :)

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.16. 12:47 
Offline
bajnok
bajnok
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
Hozzászólások: 2033
Tartózkodási hely: Nagymágocs
Motor: ETZ 250 De Luxe
Tony91 írta:
hell írta:
Mennyi lenne az a drága?

Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...


Mondjuk úgy, hogy 10k Ft-os órabére van ismerősömnek, szerszámkészító, nem picit profi... :D
Órás van a környéken, de neki nincs műszerész esztergája. De van még pár lehetőség, majd szépen járom körbe, ahogy lesz rá időm, most örülök, hogy újra megy a 251-es


Gyorsan megcsinál 1 darabot ha már profi és akkor nem olyan sok az. 1 óra alatt párat megcsinál és már nem is olyan sok az. :)
Kárjelentés mi volt a gépben? :)


Vissza a tetejére 
 Hozzászólás témája: Re: Üzemanyagellátás
 Hozzászólás Elküldve: 2016.06.16. 12:42 
Offline
Simsonos
Simsonos
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Szegvár
Motor: MZ ETZ 251e
hell írta:
Mennyi lenne az a drága?

Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...


Mondjuk úgy, hogy 10k Ft-os órabére van ismerősömnek, szerszámkészító, nem picit profi... :D
Órás van a környéken, de neki nincs műszerész esztergája. De van még pár lehetőség, majd szépen járom körbe, ahogy lesz rá időm, most örülök, hogy újra megy a 251-es

_________________
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/


Vissza a tetejére 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
 Oldal: 1 / 117 [ 5828 hozzászólás ] Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 117  Következő




Fórum kezdőlap » MZ Club Hungary - fórum » Szervíz


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: kiskampf valamint 2 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség