Üzemanyagellátás
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Keresztapám csinált subert a karbimhoz,felszabályozta a karbit is,most olyan passzentos hogy szinte semmi lógása nincs.
De kimaradt az alján lévő kis horony ,mi a szerepe annak? alapjárathoz kell?
http://kepfeltoltes.hu/120316/IMG_0600_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120316/IMG_0601_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120316/IMG_0599_ ... es.hu_.jpg
De kimaradt az alján lévő kis horony ,mi a szerepe annak? alapjárathoz kell?
http://kepfeltoltes.hu/120316/IMG_0600_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120316/IMG_0601_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120316/IMG_0599_ ... es.hu_.jpg
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok,
Csatos karbit rá lehet rakni 4 sebességes TS250-re is? Esetleg át kell fuvókázni?
A 30N2-3-as gyári eléggé csörög már, meg nem tudok rajta alapjáratot állítani. Amúgy könnyen indul jó is megy.
Csatos karbit rá lehet rakni 4 sebességes TS250-re is? Esetleg át kell fuvókázni?
A 30N2-3-as gyári eléggé csörög már, meg nem tudok rajta alapjáratot állítani. Amúgy könnyen indul jó is megy.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Igen!Norbu írta:Oké,köszi mindenkinek ezek szerint átalakítás nélkül jó a 250-esre is.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Üzemanyagellátás
Oké,köszi mindenkinek ezek szerint átalakítás nélkül jó a 250-esre is.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Az lesz az!nova001155 írta:Igazad lesz mivel arra megy rá a légszűrő gumija.hell írta:Én nem vettem le szerintem nem is kell!
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Igazad lesz mivel arra megy rá a légszűrő gumija.hell írta:Én nem vettem le szerintem nem is kell!
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Én nem vettem le szerintem nem is kell!
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Passz hogy le kell e azt venne. szerintem leNorbu írta:Köszi a segítséget.Akkor ez jó a 250-eshez is:
http://redhotmotors.hu/spd/200000001858 ... R_KPL_BING
ezen van valami fehér tömítő gyűrű a szívó oldalon,azt le kell szedni a 250-esre vagy így komplett csak felrakni?
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Üzemanyagellátás
Köszi a segítséget.Akkor ez jó a 250-eshez is:
http://redhotmotors.hu/spd/200000001858 ... R_KPL_BING
ezen van valami fehér tömítő gyűrű a szívó oldalon,azt le kell szedni a 250-esre vagy így komplett csak felrakni?
http://redhotmotors.hu/spd/200000001858 ... R_KPL_BING
ezen van valami fehér tömítő gyűrű a szívó oldalon,azt le kell szedni a 250-esre vagy így komplett csak felrakni?
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Bing az jó a 250 esre is ugyanaz a torok átmérő meg a 251 es csatos is megfelelő a 250esre is .Norbu írta:Enyém is nagyon szétkopott már..most már veszek én 1 újat annyit xarakodtam vele.Binget lehet venni 250-esre is?Esetleg a 251-esét kell rátenni?Hol érdemes venni itthon?
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Üzemanyagellátás
Enyém is nagyon szétkopott már..most már veszek én 1 újat annyit xarakodtam vele.Binget lehet venni 250-esre is?Esetleg a 251-esét kell rátenni?Hol érdemes venni itthon?
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Sokan a bingre esküsznek én is azt akartam venni mert annyira szétkopott a 3 csavaros etz karbim már zavart a csörgése fogyi 4.5-6 liter között mászkált pénzhiány miatt vettem inkább egy használt csatos karbit mint a Binget. Fogyi 4.1-5 liter lett Alapjáratom mind a kettőnél kiváló volt a csatossal 1000 a másikkal magasabb kellett 1500-2000 volt. Szerintem a csatos is elég jó !
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Csak tajvanit ne vegyél... az szar....
Nekem is az van, szanaszét kopott már....
Arról ismered fel, hogy nem bovdenes a szivatója, és 32-es a torokátmérője.
Nekem is az van, szanaszét kopott már....
Arról ismered fel, hogy nem bovdenes a szivatója, és 32-es a torokátmérője.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Kösz a válaszokat.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Az enyém a Bingel eszik vagy 4-5l el. Bele se merek gondolni a régivel mennyit enne.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hú de régi kérdés! Válasz (saját vélemény):
- Nem tartom jobbnak, mint egy gyári új BVF-t, ha a működést nézem. Kidolgozásra viszont komolyabb és sokkal egyszerűbb állítgatni, szerelni. Pl egy fúvóka cseréhez csak le kell pattintani a tartályt, még csak meg se kell lazítani az átömlőn a karbit és mozgatni, kivenni.
- Akkor éri meg lecserélni, ha a gyári elkopott és ezért zörög, sokat fogyaszt a motor, és nehézkes alapjáratot állítani és főleg alacsony fordulaton "összevissza" jár a motor. 6 literes fogyasztást le lehet vinni vele 4-re.
De mint nagyjából semmi, ez sem csodaszer. Nem fog tőle 150-et menni a motor és 3 litert fogyasztani.
Ára kb. 35 ezer Ft.
- Nem tartom jobbnak, mint egy gyári új BVF-t, ha a működést nézem. Kidolgozásra viszont komolyabb és sokkal egyszerűbb állítgatni, szerelni. Pl egy fúvóka cseréhez csak le kell pattintani a tartályt, még csak meg se kell lazítani az átömlőn a karbit és mozgatni, kivenni.
- Akkor éri meg lecserélni, ha a gyári elkopott és ezért zörög, sokat fogyaszt a motor, és nehézkes alapjáratot állítani és főleg alacsony fordulaton "összevissza" jár a motor. 6 literes fogyasztást le lehet vinni vele 4-re.
De mint nagyjából semmi, ez sem csodaszer. Nem fog tőle 150-et menni a motor és 3 litert fogyasztani.
Ára kb. 35 ezer Ft.
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Egy kérdés. Sok MZ-n látni Bing karburátorokat. Az érdekelne mivel jobbak ezek mint a BVF-ek? Érdemes olyat venni?
Re: Üzemanyagellátás
Én is sokat "szenvedtem" az alapjárat miatt ! De raktam rá Etz karbit . Most király!gabsic írta:Jó is az, mentem már így 5km-t elengedett kormánnyal, felállva, térddel szorítva a tankotKILL3R etz írta:Alul van egy csavar, gyárilag azzal lehet megszorítani, amolyan tempomat féleségként.
Meg hát kisTS-en nincs normális alapjáratállítási lehetőség, és bár sokan idegenkednek az alapjárat nélküli beállíítsától, de nekem bejött.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Jó is az, mentem már így 5km-t elengedett kormánnyal, felállva, térddel szorítva a tankotKILL3R etz írta:Alul van egy csavar, gyárilag azzal lehet megszorítani, amolyan tempomat féleségként.
Meg hát kisTS-en nincs normális alapjáratállítási lehetőség, és bár sokan idegenkednek az alapjárat nélküli beállíítsától, de nekem bejött.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Mondjuk bovdent cserélsz... Valószínű kiszőrösödött már, és ezért akad a házban...
Vagy a gázkar házában szorul a markolat. Alul van egy csavar, gyárilag azzal lehet megszorítani, amolyan tempomat féleségként.
Vagy a gázkar házában szorul a markolat. Alul van egy csavar, gyárilag azzal lehet megszorítani, amolyan tempomat féleségként.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Helo. Már csak egy nagy baj van a motorommal az hogy lassan megy vissza alapjáratra, és nem csattan vissza a gázkar ha elengedem. Mit tudok tenni?
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Sikerült megoldanom ma a karburátor kérdést. Az eredeti karbim már szét volt kopva, és lopva... Vettem egy újszerűt, és mint írtam is akadt bajom vele. Ma szétszedtem, és összehasonlítottam a 2 karbit. Amit vettem, annak a gáztolattyúja (ahol a tű is van, súber vagy mifene) 3mm-vel alacsonyabb volt, mint a régi karbimban. Átettem, és azóta príma a gép.
Köszönöm mindenkinek a segítségét!
Két kerék, két ütem, két betű: Mz
Sikerült megoldanom ma a karburátor kérdést. Az eredeti karbim már szét volt kopva, és lopva... Vettem egy újszerűt, és mint írtam is akadt bajom vele. Ma szétszedtem, és összehasonlítottam a 2 karbit. Amit vettem, annak a gáztolattyúja (ahol a tű is van, súber vagy mifene) 3mm-vel alacsonyabb volt, mint a régi karbimban. Átettem, és azóta príma a gép.
Köszönöm mindenkinek a segítségét!
Két kerék, két ütem, két betű: Mz
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2012.02.07. 19:01
- MZ-d típusa: MZ TS 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Üzemanyagellátás
Nem tudom eddig hol állítottál rajta, de a síber tűn lévő lemez lapkát ha fentebbi rovátkába akasztod az által lentebb kerül a síber tű.Esetleg kisebb fúvóka,70-80as nem 90-100as utazó sebesség,stb...djtoma írta:Mz Ts 125 van nekem és azt akarom kérdezni hogy hol tudnék még állítani az üzemanyag csökkentésén.Amúgy 5Litert fogyaszt 100KM-en.De legalább még 1 literrel lentebb akarom vinni a fogyasztást!!!!
Az én 150es-em 70-80as utazó tempónál eszik 3 litert,50-60közt 2-2,5litert.
Re: Üzemanyagellátás
Mz Ts 125 van nekem és azt akarom kérdezni hogy hol tudnék még állítani az üzemanyag csökkentésén.Amúgy 5Litert fogyaszt 100KM-en.De legalább még 1 literrel lentebb akarom vinni a fogyasztást!!!!
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Én így jártam, mert pancser módra túl húztam a benzincsap 2 csavarját, és a príma minőségű utángyártott tömítés lezárt.Városban ment, kint amikor több kaja kellett elfogyott...
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ha menet közben nagyobb gázállásnál fogy el az anyag, akkor hozzávezető közlekedőedény dugulás, szűk keresztmetszet a baj. Nagyobb fúvókánál cserélni kell a tűszelep fúvókáját is, mert esetleg nem enged be az úszóházba elég benzint. De lehet részleges benzincsap dugulás is!Lóri írta:Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Mz ES 125-öm van. Kapott egy gyári kipufogót, ami jó állapotú, és egy újszerű állapotú karburátort, természetesen BVF-et. Átfúvókáztam, a főfúvóka 110-es lett. Olyat csinál, hogy 70 körül úgy belassul, mintha elfogyna a benzin. A tű középen van, 2 rovátka áll felfelé. Gyertyakép már majdnem jó. Szerintetek mit állítsak még, mit cseréljek?
Előre is köszi a választ! Lóri
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Akkor ott más a baj. Tűállás, dugulás, falslevegő, stb...Lóri írta:Az a baj, hogy akkor meg teljesen kifehéredik a gyertya, meg csörög a motor...
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Üzemanyagellátás
Az a baj, hogy akkor meg teljesen kifehéredik a gyertya, meg csörög a motor...
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem tegyél bele gyári 90-es főfúvókát. Szerintem sokat kap. Nekem 150-es ts-em van könnyített főtengellyel és nagyobb sűrítéssel és csak 105-ös főfúvókával. de gondolkozom hogy a 100-as főfúvókát visszarakom bele.Lóri írta:Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Mz ES 125-öm van. Kapott egy gyári kipufogót, ami jó állapotú, és egy újszerű állapotú karburátort, természetesen BVF-et. Átfúvókáztam, a főfúvóka 110-es lett. Olyat csinál, hogy 70 körül úgy belassul, mintha elfogyna a benzin. A tű középen van, 2 rovátka áll felfelé. Gyertyakép már majdnem jó. Szerintetek mit állítsak még, mit cseréljek?
Előre is köszi a választ! Lóri
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
Egyébként az enyémbe gyárilag 95-ös való.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Mz ES 125-öm van. Kapott egy gyári kipufogót, ami jó állapotú, és egy újszerű állapotú karburátort, természetesen BVF-et. Átfúvókáztam, a főfúvóka 110-es lett. Olyat csinál, hogy 70 körül úgy belassul, mintha elfogyna a benzin. A tű középen van, 2 rovátka áll felfelé. Gyertyakép már majdnem jó. Szerintetek mit állítsak még, mit cseréljek?
Előre is köszi a választ! Lóri
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
Segítséget szeretnék kérni. Mz ES 125-öm van. Kapott egy gyári kipufogót, ami jó állapotú, és egy újszerű állapotú karburátort, természetesen BVF-et. Átfúvókáztam, a főfúvóka 110-es lett. Olyat csinál, hogy 70 körül úgy belassul, mintha elfogyna a benzin. A tű középen van, 2 rovátka áll felfelé. Gyertyakép már majdnem jó. Szerintetek mit állítsak még, mit cseréljek?
Előre is köszi a választ! Lóri
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ha túl alacsony a szint, akkor a motor nem pörög ki rendesen és rángatni fog nagyon terhelés alattpempelli írta:250-es etz ,Ha nincs beállítva az úszószint a karburátorba ,alacsonyabb az eredményezhet több fogyasztást?
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Minden, ami eltér az optimális beállítástól többletfogyasztást okoz. Vagy benzinből, vagy alkatrészből........pempelli írta:250-es etz ,Ha nincs beállítva az úszószint a karburátorba ,alacsonyabb az eredményezhet több fogyasztást?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
250-es etz ,Ha nincs beállítva az úszószint a karburátorba ,alacsonyabb az eredményezhet több fogyasztást?
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.11.10. 00:31
- MZ-d típusa: mz ts 250/1
- Tartózkodási hely: Zala megye Borsfa
Re: Üzemanyagellátás
nem jó[/quote]
Sajnos én is ezt gyanítottam, köszönöm válaszod! Majd tovább keresgetek /1-re valót!
bébé
Sajnos én is ezt gyanítottam, köszönöm válaszod! Majd tovább keresgetek /1-re valót!
bébé
"az élet olyan mint a motor, ha nem megy be kell rúgni"
Re: Üzemanyagellátás
nem jóbébé írta:Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy ts 125/150-es tank krómborítása jó-e a TS 250/1-es tankjára?
Köszönöm:
bébé
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.11.10. 00:31
- MZ-d típusa: mz ts 250/1
- Tartózkodási hely: Zala megye Borsfa
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy ts 125/150-es tank krómborítása jó-e a TS 250/1-es tankjára?
Köszönöm:
bébé
Az lenne a kérdésem, hogy ts 125/150-es tank krómborítása jó-e a TS 250/1-es tankjára?
Köszönöm:
bébé
"az élet olyan mint a motor, ha nem megy be kell rúgni"
Re: Üzemanyagellátás
Hát most nincs lehetőségem új benzincsapot venni, úgyhogy megpróbálom a parafás dolgot, ha az nem, másik gumit keresek bele. Köszi a segítséget.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem is jobban jársz egy újjal. Na nem ezzel a fajtával. Én vettem olaszt ha jól tudom, 1800ft volt és 1 éve hibátlan. Ebben nem gumi hanem golyó van. Sajnos utángyártott gumialkatrészeket ezekhez a motorokhoz, főleg olyat ami állja a benzint szinte lehetetlen kapni!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Vékonyabb a gumitömités mint kellene.Sajnos az utángyártott tömitések méretpontossága hagy némi kivánnivalót.
Tolómérővel érdemes boltba menni.
Amit most vettél,annál vastagabbat keress a boltban és jó lesz.
Parafatömitéssel nekem rosszak a tapasztalataim.Legalábbis amit benzinsapka alá vettem,annak nem kellett sok idő hogy szétmenjen.Ráadásul párhuzamosan vágni,meg lyukakat csinálni ilyen pici dolognál szerintem nem könnyű.
Vegyél másik gumitö,itést,ami picivel vastagabb.
A karnak szorulni kell ahhoz hogy jól tömitsen.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zsakfos 2012.01.29. 11:31-kor.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem vegyél egy új csapot.Van vagy 1200Ft.
Re: Üzemanyagellátás
Persze, hogy raktam bele új tömítést, és le is tisztítottam, frankón fel lett újítva, de amióta összeraktam nagyon könnyen elfordul a kar, és ott folyat is. Megpróbálok egy vastagabb parafa tömítést belerakni ahogy mondtad, hátha akkor nem mozog olyan könnyen.MrDok írta: Ha evvel a gumival raktad össze, ne csodálkozz hogy folyik.
Ha nincs otthon cseretömítés, javaslom hogy egy jó tömörségű parafadugóból vágott nagyon egyenletes vastagságú szeletből alakíts ki megfelelő tömítést oda. Olyan vastag legyen, hogy a kiálló alupöcök felett legyen a felülete.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ha evvel a gumival raktad össze, ne csodálkozz hogy folyik.
Ha nincs otthon cseretömítés, javaslom hogy egy jó tömörségű parafadugóból vágott nagyon egyenletes vastagságú szeletből alakíts ki megfelelő tömítést oda. Olyan vastag legyen, hogy a kiálló alupöcök felett legyen a felülete.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
A franc, Igen, a gumitárcsát beraktam, és a kart is elnézést.... Ezek szerint más alkatrész nem hiányzik, csak én vagyok a bal ?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.11.10. 00:31
- MZ-d típusa: mz ts 250/1
- Tartózkodási hely: Zala megye Borsfa
Re: Üzemanyagellátás
Szia!
Van egy un. "gumitárcsa" amin 4 lyukat találsz, azt berektad a benzincsap tekerője alá?
bébé
"az élet olyan mint a motor, ha nem megy be kell rúgni"
Re: Üzemanyagellátás
Ő látszólag örült nekem, én viszont annál kevésbé, mikor összerakás után ereszteni kezdte a benzint a csap karja felől. Kérdésem: berakom a csapot, rárakom a lefogólemezt, és becsavarom a két csavart, mit hagytam ki?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
(Tudtom szerint) nem.bomber93 írta:Üdv Az MZ Ts 150 és a TS 250/1 tankja csereszabatos? Szóval a gumibakok jó helyre esnek? (Ülés nem baj ha nem megy rá).
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Üdv Az MZ Ts 150 és a TS 250/1 tankja csereszabatos? Szóval a gumibakok jó helyre esnek? (Ülés nem baj ha nem megy rá).
Re: Üzemanyagellátás
Lóri írta:DKari!
A gázfogantyúban van a kicsiny rugó.
Köszi! A javítási könyvében is így szerepel de nem értem a müszaki rajzon hogy akarja ábrázolni. A
Egész véletlen valami képet nem tudnál küldeni róla?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég