bébé írta:Még egy kérdés!
A gyári töltője 5V-os igaz?
Üdv.:Szabi
Talált süllyed, 5,1V[/quote]
Szuper, akkor összeszedem az alkatrészeket és írok ha megvan!
Üdv.:Szabi
bébé írta:Még egy kérdés!
A gyári töltője 5V-os igaz?
Üdv.:Szabi
bébé írta:Mini USB? Vagy mikro? Küldesz róla képet, mert mikro USB csatit lehet nem tudok szerezni!
Max 2500Ft-ba áll meg kompletten!
Üdv.: Sub-ee
Szia Szabi!bébé írta:Hogyne!
Egy kérdés van, milyen töltő csatija van, milyen gyártmány stb.
Horhausnak is 6V-os a motorja, neki is gyártottam már ilyet a GPS-hez!
Üdv.:Szabi
Az szuper lenne!!!, de GPS alatt okostelót értek, így is működik?[/quote]bébé írta:Szia
Boltban nem kapsz ilyet (tudok készíteni), viszont a GPS-hez inkább készítek neked 6V-os töltőt!
Üdv.:Szabi
GPS működtetésére. Arra elég szerited az 1A, ill. tiéd a cucc, vagy boltban vásárolható?[/quote]bébé írta:Én tudok, de max 1A-rel lehet terhelni!
Mire kell a 12V?
Üdv.:Szabi
Hát a dinamó az akkorát amekkorát a fesszab szabályoz, de iinkább gondold át a kérdést mg egyszer mert így nem lehet értelmezni.bomber93 írta:Hali valaki meg tudná mondani, hogy a TS150 dinamója mekkora feszültséget ad le? Szóval mielőtt még a feszültség szabályzóhoz érne.
Én tudok, de max 1A-rel lehet terhelni!bébé írta:Sziasztok!
TS 250/1-be szeretnék szivargyújtót szerelni, de az ugye 6V-os! Tud valaki motorra olyan ketyerét, ami 6V-ból 12V-ot csinál?
Köszi
bébé
kiss zoltán írta:hello nem tud valaki egy komplet babeta gyujtást ? elöre is kösszi
pempelli írta:Kitűnően működött is, volt töltés rendesen, fényszóró és irányjelzők mellet is. Gondolta ő még befúj mindent WD 40-el! Nem kell mondanom, hogy utána csak a baj volt! Mindent ki kellett mosni féktisztítóval. A dinamónak ráadásul lőttek!
Üdv.:Sub-ee
gabsic írta: Időnként leveszed a fedelet, ellenőrzöd nem égtek-e be az érintkezők.
Ha igen akkor felreszeled, féktisztítóval levereted a forgácsot.
Hézagokat, töltőfeszt újra beállítod.
Fedelet visszarakod, kívül a sarukat esetleg megtisztítod.
Ennyi a karbantartás. De ezt sztem 1-2 évente bőven elég ellenőrizni (ha nincs egyébként töltésgond).
Időnként leveszed a fedelet, ellenőrzöd nem égtek-e be az érintkezők.pempelli írta: De akkor most igényel karbantartást a fesz szabályzó vagy nem?
Egész fasza lett ha szépen beleilleszted akkor jól fog kinézni esetleg számlap csere.Nandor írta: De a LED előre világít, a helyzetjelzőnek viszont szórt fény kell hogy visszaverődjön a foncsoron.
Most már nem érhet meglepetés a töltéssel kapcsolatban, mert beszereltem Sub-ee feszültségmérőjét a fordulatszámórába.
Még nincs a motorba bekötve és egy RC akkuval teszteltem.
De a LED előre világít, a helyzetjelzőnek viszont szórt fény kell hogy visszaverődjön a foncsoron.sub-ee írta: Pontosan!
Üdv.: Sub-ee
A WD 40 nem túl jó választás! Sőt semmilyen más kontakt tisztító és kenő sem jó! Volt ismerősöm akinek tökéletesre megcsináltam az elektronikáját (6V-os rendszerről van szó)pempelli írta:Srácok gyári feszszabályzót kell karbantartani ,ha igen miből áll.
Esetleg WD40?
Pontosan!Nandor írta: remélem a hét elni? Egy darab 10mm-es LED lesz benne?
Hogy fog kinézni? Egy darab 10mm-es LED lesz benne?sub-ee írta: remélem a hét elején megjönnek a helyzetjelzők! Rendeltem belőle egy párat, biztos ami biztos! Sajnos ez nem SMD! Azoknak brutális fényük van! Ez 10mm-es leddel van, de elég jó fényűnek ígérkezik ez is!
Üdv.:Sub-ee
Nandor írta:Hát igen az a fránya 6v-os rendszer... Én is azóta szívok vele mióta megvan a motor.
Már majdnem mindennel próbálkoztam:
-A legjobban eddig a Sub-ee féle LED irányjelzők váltak be.
Most már legalább eltudom mondani, hogy tudok irányt jelezni, a gyárival életveszélyes minden előzés, sávváltás stb..
-Ugyanígy bevált Sub-ee által készített gyújtás is mert szinte teljesen lemerült aksival is el tudom indítani a motort.
-A fesz. szabályzóm gyári, eddig ez vált be a legjobban /jó pár modern trutyit kipróbáltam/.
-Előre 35/35-ös halogént tettem a hozzá való foncsorral.
-A csatlakozókat újra cseréltem, újak a biztosítékok és az akkumulátor saruk is /elképesztően sokat számít/.
Most ott tartok, hogy világítás nélkül vagy helyzetjelzővel nem lehet zavarba hozni.
Viszont ha felkapcsolom a tompítottat nagyon halványan csak teljes sötétben észrevehetően pislákol a töltésvisszajelzőm.
Eddig még az éjszakai max 20-30km-es közlekedés mellett nem volt gond, de azért nappal csak helyzetjelzővel közlekedek bízva a rend őreinek csökkent éberségében.
Viszont jó hír, hogy talán ez a probléma is megoldódik ezért nagyon várom Sub-ee SMD LED-es helyzetjelzőének 6v-os verzióját ami nagy fényerőt ígér.
Sziapunk2599 írta:Sziasztok! Nekem van egy etz 150esem tirisztoros és egyik nap hazafelé jövet elkezdett prüszkölni és le állt kivettem a gyertyát és csupa korom volt kicseréltem de nem indult be mire rájöttem hogy nincs szikra! kicseréltem a trafót és a gyertyakábelt is és így sincs! Szerintetek mi lehet a baj? Előre is köszi!
A 900Ft-os kínai erre a célra bőven megfelelő! Precíziós mérésekre valami komolyabbat ajánlanék!Andrá$ írta:Sziasztok,
Multiméter vásárlása előtt állok egy már van de kérdéses hogy jó-e.De egyet mindenképp veszek ti milyet ajánlatok észszerű keretek között esetleg 5 ezer Ft körül? igazából nekem csak motorhoz kellene töltés meg ilyesmik méréséhez.
SziaDargo írta:Üdv.
Nagyon elégedetlen vagyok a hagyományos index visszajelzőmmel, nappal egyáltalán nem látszik a fénye. Megpróbáltam kicserélni led-re de nem sikerült, mert nem tudtam úgy bekötni, hogy jól működjön mindkét irányba. Csak az egyik irányba volt hajlandó villogni. Van valami ötletetek, hogyan lehetne ezt a problémát megoldni?
Előre is köszi a segítséget....
Nem sajnos, ugyanis 6v-os égőhiány miatt nem volt műszervilágításom. Pontosabban egy égőm volt úgyhogy azt a kilométerórához tettem. Egyébként ha helyzetjelzőre váltok akkor teljesen sötét a visszajelző.Zsolti_1983 írta:Nandor
Hozzászólás témája: Re: Elektronika
Elküldve: 2011.11.19. 15:49
Én úgy tapasztalom, hogy felkapcsolt világításnál mindig pislákol egy kicsit a töltésjelző lámpa - pontosabban szólva csak a színezett műanyag fedlapja, ugyanis a fényt nem a saját, hanem a két műszer-megvilágító izzótól kapja, ami kissé átszűrődik oda is.
Nem lehet, hogy nálad is csak ez a helyzet?
Troster írta:
Nos én is viszek egy hátizsák alkatrészt, mert ugye az ördög nem alszik.Nem tudom milyen a subee féle fesszab, biztosan jó, sokan dicsérik.Én a boltban kapható feketedobozos magyart vettem bele, elég kisiparinak néz ki a cucc,de semmi bajom vele, szépen végzi a dolgát.Szerintem ezt a fajtát vágják hozzád elsőnek.Hallottam már róla rosszat, nekem 3 éve bevált, azóta 30.000-et ment.
Troster írta:Szerintem mindkettőnek egy titka van:ha valami működik nem kell buzerálni
Nos én is viszek egy hátizsák alkatrészt, mert ugye az ördög nem alszik.Nem tudom milyen a subee féle fesszab, biztosan jó, sokan dicsérik.Én a boltban kapható feketedobozos magyart vettem bele, elég kisiparinak néz ki a cucc,de semmi bajom vele, szépen végzi a dolgát.Szerintem ezt a fajtát vágják hozzád elsőnek.Hallottam már róla rosszat, nekem 3 éve bevált, azóta 30.000-et ment.bomber93 írta:kondim van egy dobozzal gyári van két gyári megszakítóm az egyik még gyári új valahol a szekrénybe de ami benne van még abba is csak 13000 km van. A kábelezés csak ott lesz saruval megoldva ahol tényleg muszáj a többi mind forrasztva lesz. Nem sokkal csak egy kicsivel jobb világítás kéne vagy fehérebb izzó( halogén izzó szétégetné a Pannónia foncsort?:D ). De tőled lenne egy kérdésem mivel te a trophyn azt mondtad ilyen elektromos fesszabályzós. Ebből milyet kell venni küldték nekem Sub-ee oldalát h ott van rajta olyan ami jó és jó minőségű meg profi a gyerek ez mind ok de nekem konkrétan mi az amit vennem kell mert van nála rengeteg szép jó cucc de nem tudom nekem mi kell és az mennyibe kerül. Egy olyan motort szeretnék összehozni amivel bármikor elindulhatok akár külföldre is túrázni. És ne nagyon kelljen hozzányúlnom (ezt most nem az általános karbantartásra értem hanem hogy ne kelljen mindig egy hátizsák alkatrészt vinnem magammal mert kitudja mi és hol adja meg magát.) Szóval egy stabil erős és strapabíró blokkot. Elektronika téren milyen extrákat miket lehetne tuningolni ezen a motoron bármilyen segítő jellegű információt szívesen fogadok:)
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 7 vendég