Megtaláltam a dobozát,és a japánosat kaptam,de ez vicc,nem bírt 60km-t.A korom tényleg nem jó,és ráadásul az a nagyon kormos fekete,barnás fehéresnek kellene lennie,azt szokták mondani,hogy őz barna.UEVMZ írta:Jó az NGK, csak ne franciát vegyél, hanem Japánt. Azt hiszem arra a szám szürkével van írva... nekem is az jobban működött, meg a fórumon is azt a tanácsot kaptam korábban. Egyébként ha koromfekete a gyertya az annyira nem jó, nem? Mármint én úgy olvasgattam, hogy a barna a megfelelő, mert ha túl lucskos, akkor túl sokat kap...
Ennek ellenére egyenletesen jár,nem szaggat úgy mint az elején. [/quote]
Attól még szerintem kipróbálhatnád egy kicsit több levegővel... szóval szerintem keríts bele rendes gyertyát, aztán ha tényleg jó rajta minden elektronika, akkor próbáld bekarburálni... + tényleg ellenőrizd, hogy nincs-e benzinellátási gondja.
Arra nem válaszoltál, hogy 5500környékén mit csinál? Te húzod neki tovább, és ő hogy reagál?