Üzemanyagellátás
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Na megjött végre a 32es Dellorto.
Holnap megnézzük a szerelővel mi kell ahhoz, hogy felmenjen.
Ha sikerül felrakni és valakit érdekel elmondom tapasztaltam-e valami változást.
Holnap megnézzük a szerelővel mi kell ahhoz, hogy felmenjen.
Ha sikerül felrakni és valakit érdekel elmondom tapasztaltam-e valami változást.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Üzemanyagellátás
A levegőcsavart is figyelembe kell venni mert ezek a jelenségek a helytelen levegőbeállításra ráillenek.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
fúvókákat kivetted?
nekem tavaly volt ugyanez, a főfúvókát amikor kivettem akkor láttam h belül lerakódott benne a 2T olaj...
nekem tavaly volt ugyanez, a főfúvókát amikor kivettem akkor láttam h belül lerakódott benne a 2T olaj...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok
Segítsetek! Szivatóval beindul a motor, de aztán le is áll. Ha ráhúzom a szívatót akkor megy. Már 5ször szétszedtem átnéztem, de semmi látható dugulás vagy ilyesmi. néha a légszűrőben is durrog. Esetleg gyújtás? Mert azt piszkáltam, de most minden a gyári értéken,+ sub-ee gyujtás.
Segítsetek! Szivatóval beindul a motor, de aztán le is áll. Ha ráhúzom a szívatót akkor megy. Már 5ször szétszedtem átnéztem, de semmi látható dugulás vagy ilyesmi. néha a légszűrőben is durrog. Esetleg gyújtás? Mert azt piszkáltam, de most minden a gyári értéken,+ sub-ee gyujtás.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Aki építette a motorom 34-est javasolt, de olyat nem találtam főleg ilyen kis pénzért.
Állítólag mivel modernebb a karbi jobban porlaszt egyenletesebb lesz az alapjárat és a motor járása is. Azt is mondta, hogy lehet kevesebbet fog enni. Teljesítmény terén nem tudom mi várható jövő héten remélem tudok mondani konkrétat.
Elméletileg nem lehet akadály, hogy működjön a simsonok is mennek ETZ karbival meg mikunival, dellortóval. Csak a felfogatást kell megoldani valahogy.
Papszi!
Neten vadászgattam. A srácnak több karbija volt, én egy 34es dellortót szemeltem ki,de felhívtam azt mondta az összes 34-32est elvitték szinte másnap
Pont szerencsém volt, mondta hogy egy cagiva mitot szednek szét és lehet sikerül megszerezni a karbit és szerencsére sikerült.
Szerintem, ha van a közeletekben bontó, vagy méhtelep lehet érdemes megpróbálni, vagy vadássz a neten. Vaterán láttam egy 30-as dellortót dellortó légszűrővel 8 ezerért.
Állítólag mivel modernebb a karbi jobban porlaszt egyenletesebb lesz az alapjárat és a motor járása is. Azt is mondta, hogy lehet kevesebbet fog enni. Teljesítmény terén nem tudom mi várható jövő héten remélem tudok mondani konkrétat.
Elméletileg nem lehet akadály, hogy működjön a simsonok is mennek ETZ karbival meg mikunival, dellortóval. Csak a felfogatást kell megoldani valahogy.
Papszi!
Neten vadászgattam. A srácnak több karbija volt, én egy 34es dellortót szemeltem ki,de felhívtam azt mondta az összes 34-32est elvitték szinte másnap
Pont szerencsém volt, mondta hogy egy cagiva mitot szednek szét és lehet sikerül megszerezni a karbit és szerencsére sikerült.
Szerintem, ha van a közeletekben bontó, vagy méhtelep lehet érdemes megpróbálni, vagy vadássz a neten. Vaterán láttam egy 30-as dellortót dellortó légszűrővel 8 ezerért.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
És úgy nagy vonalakban minden hasonló méretű 2t karbival menni fog az mz és _jobban_ mint a bvf-el?
A szívócsonkban kell valami módosítást végrehajtani? Mert valószínűleg nem fog illeni az mz szívócsonkba, de ha már csinálok / átalakítok egyet, gondolom nem mind1 a távolság a hengertől meg stb. Lehet erről tudni valamit?
Amúgy ezt néztem ki, ha megvan még: http://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p16 ... r%C3%A1tor
A szívócsonkban kell valami módosítást végrehajtani? Mert valószínűleg nem fog illeni az mz szívócsonkba, de ha már csinálok / átalakítok egyet, gondolom nem mind1 a távolság a hengertől meg stb. Lehet erről tudni valamit?
Amúgy ezt néztem ki, ha megvan még: http://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p16 ... r%C3%A1tor
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Alfa 2009.04.22. 20:39-kor.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Re: Üzemanyagellátás
Matt1989!
Hol vetted a karbit? Annyiért engem is érdekelne a dolog..
Hol vetted a karbit? Annyiért engem is érdekelne a dolog..
Üdv.: Papszi
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem jók a mikuni karbik!
Bár, ha veszel szerintem szerintem 32-es, vagy 34est vegyél a 300-ashoz.
Nekem szerencsére sikerült szereznem egy 32-es dellortót 6000 ezerért remélem a héten megjön.
Bár, ha veszel szerintem szerintem 32-es, vagy 34est vegyél a 300-ashoz.
Nekem szerencsére sikerült szereznem egy 32-es dellortót 6000 ezerért remélem a héten megjön.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
khm... az én véleményem az h csak pillangószelepes karburátorra cserélném le a BVF-et
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
zsakfos!
no para, teljesen jó!
no para, teljesen jó!
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Gyertyaképről véleményt kérnék!Mobillal tudtam csak fotózni,de talán azért látszik a színe.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Veled beszéltük annó ezt a főfúvóka témát tudsz még szerezni? 120,125,130,135 esetleg 140 méretek közül melyiket tudod beszerezni (amenyiben még tudod)? Gyurma hirdeti a Binget és irta megbuherálták gondoltam rákérdezek hogy. De ha tudsz szerezni akkor nem lényeg az átalakítás téma.
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Üzemanyagellátás
Babetta fúvóka jó a Binghez. Csak a kívánt méretre kell dörzsárazni.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Megosztanátok velem legalább priviben ezt a Bing főfúvóka átalakíásos témát BVF fúvókára? Nagyon megköszönném!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nem akartam hülyeséget írni, inkább töröltem
Viszont a kérdésem, hogy ez felmegy rá? Fúvóka minden mérete tökéletes, csak a szívócsonk érdekes, a 250es gyári szívócsonkjára tuti nem megy fel, de a 30 N 3-féle szívócsonkkal -al mi a helyzet?
http://shop.bevelheaven.com/detail.aspx?ID=769
Viszont a kérdésem, hogy ez felmegy rá? Fúvóka minden mérete tökéletes, csak a szívócsonk érdekes, a 250es gyári szívócsonkjára tuti nem megy fel, de a 30 N 3-féle szívócsonkkal -al mi a helyzet?
http://shop.bevelheaven.com/detail.aspx?ID=769
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Na találtam egy BINGET 84-est a száma 84/32/111 kérdés felmegy rá, és jó is?
Fontos lenne a gyors válasz, mert a végén elviszik.
Fontos lenne a gyors válasz, mert a végén elviszik.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Tudja valaki milyen méretű bing, vagy dellorto karburátor kell 250es mzre? Mármint mekkora torokátmérő, meg a levegőoldali átmérő?
Tudja valaki milyen méretű bing, vagy dellorto karburátor kell 250es mzre? Mármint mekkora torokátmérő, meg a levegőoldali átmérő?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
küldtem privit h már ne offoljunk itt szana széjjel
amúgy mi a helyzet a félszintetikus 2T olajos kérdésemmel?
amúgy mi a helyzet a félszintetikus 2T olajos kérdésemmel?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
s51-es vagy s50-es karburátor?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Üzemanyagellátás
Simson guruk!
Segítséget kérnék! Vettem új karbit a simómra,pöccre indult ,de a levegőcsavart hogy állítsam,mert még mindíg nem tökéletes!
Köszi!
Segítséget kérnék! Vettem új karbit a simómra,pöccre indult ,de a levegőcsavart hogy állítsam,mert még mindíg nem tökéletes!
Köszi!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
135 a méret(Üzemeltetési útmutató)sugta.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok!
valaki megtudná mondani nekem Ts 250/1 es motornak milyen méretu ,
a gyáriföfuvoja.
udv: misi
valaki megtudná mondani nekem Ts 250/1 es motornak milyen méretu ,
a gyáriföfuvoja.
udv: misi
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Lefotóztam a gyertyát, most hogy eggyel feljebb vettem a tűt, ilyen a képe:
Úgy érzem, talán egy kicsit jobb így a motor, de ebben az a furcsa, hogy amióta megvan, úgy használtam, ahogy a képen a zölddel van írva. Na mindegy, ha hosszútávon bejön akkor így marad. Kíváncsi leszek még, hogy dob-e a fogyasztáson...
Úgy érzem, talán egy kicsit jobb így a motor, de ebben az a furcsa, hogy amióta megvan, úgy használtam, ahogy a képen a zölddel van írva. Na mindegy, ha hosszútávon bejön akkor így marad. Kíváncsi leszek még, hogy dob-e a fogyasztáson...
Széles utat, hátszelet!
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Na feljebb raktam a súbertűt, mellékelek egy képet amit gyorsan összedobtam photoshoppal, hogy szemléltessem a dolgokat
Menet közben nem érzek semmi változást és még a gyertya sem szineződött át. Mondjuk még csak egy kört mentem... Ugyanúgy kicsit gyengébbnek érzem, mint eddig, de semmi változást nem tapasztalok, szóval most így hagyom és meglátjuk hosszabb távon. Majd a gyertyát megnézem egy kicsit hosszabb t után és megmutatom.
Menet közben nem érzek semmi változást és még a gyertya sem szineződött át. Mondjuk még csak egy kört mentem... Ugyanúgy kicsit gyengébbnek érzem, mint eddig, de semmi változást nem tapasztalok, szóval most így hagyom és meglátjuk hosszabb távon. Majd a gyertyát megnézem egy kicsit hosszabb t után és megmutatom.
Széles utat, hátszelet!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Adj hálát az égnek, csavard vissza a gyertyát és húzd neki ahogy a csövön kifér
Szép gyertya, bár egy nagyon kicsit több benzint még elbírna. Viszont a levegőcsavarral nem igazán fogod tudni szabályozni, az csak az alapjáratra való.
javaslat: tedd 1el feljebb a súbertűt, ha rosszabb akkor cseréld vissza, ha jobb akkor mocizz úgy
Még mindig jobb ha picit sokat kap, mintha picit keveset, egy kanyarban megszorulást én bátran elcserélek 0,2-0,3 l/100km-re.
Amúgy a csavar úgy működik ahogy leírtad
Szép gyertya, bár egy nagyon kicsit több benzint még elbírna. Viszont a levegőcsavarral nem igazán fogod tudni szabályozni, az csak az alapjáratra való.
javaslat: tedd 1el feljebb a súbertűt, ha rosszabb akkor cseréld vissza, ha jobb akkor mocizz úgy
Még mindig jobb ha picit sokat kap, mintha picit keveset, egy kanyarban megszorulást én bátran elcserélek 0,2-0,3 l/100km-re.
Amúgy a csavar úgy működik ahogy leírtad
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Szerintetek milyen ez a gyertyakép?
Nem túl világos? Ha igen, akkor azt jelenti, hogy keveset kap.
Ebben az esetben több, vagy kevesebb levegő kell neki?
Elég egyértelmű, de biztos ami biztos: ha befelé csavarom a levegőcsavart, akkor elveszi a levegőt, ha kifelé akkor egyre többet ad ugye?
Nem túl világos? Ha igen, akkor azt jelenti, hogy keveset kap.
Ebben az esetben több, vagy kevesebb levegő kell neki?
Elég egyértelmű, de biztos ami biztos: ha befelé csavarom a levegőcsavart, akkor elveszi a levegőt, ha kifelé akkor egyre többet ad ugye?
Széles utat, hátszelet!
Re: Üzemanyagellátás
szevasz Máté...Máté írta:sziasztok!
még mindig a bvf 30n3 karbi problémája. teljesen tiszta az egész karbi, mindenhol folyik benzin ahol kell és mégse jó. még mindig folyamatosan visszadurrog, akkor is ha a kavarékcsavar be, akkor is ha ki van csavarva. gyújtási időpont jó, megnéztem.
valaki budapesti nem tudna segíteni? dél pesten van a motor, és nagyon megköszönném a segítséget. nem tudom mi lehet vele, és már mindenhogy megpróbáltam.
az alapjárati keverékcsatornát megtaláltad?... illetve ha megtaláltad, kipucoltad?...
mert amit leírsz, az tipikusan erre a problémára utal... egészen biztos, hogy ezen keresztül nem kap üzemanyagot az alapjárathoz... ezért nem reagál a keverékcsavarra... teljesen betekerve le kell állnia a motornak, teljesen kitekerve meg bele kell fulladnia a benzinbe...
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
akkor hívd bambi-t: 20 342 0977
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
karbi
sziasztok!
még mindig a bvf 30n3 karbi problémája. teljesen tiszta az egész karbi, mindenhol folyik benzin ahol kell és mégse jó. még mindig folyamatosan visszadurrog, akkor is ha a kavarékcsavar be, akkor is ha ki van csavarva. gyújtási időpont jó, megnéztem.
valaki budapesti nem tudna segíteni? dél pesten van a motor, és nagyon megköszönném a segítséget. nem tudom mi lehet vele, és már mindenhogy megpróbáltam.
még mindig a bvf 30n3 karbi problémája. teljesen tiszta az egész karbi, mindenhol folyik benzin ahol kell és mégse jó. még mindig folyamatosan visszadurrog, akkor is ha a kavarékcsavar be, akkor is ha ki van csavarva. gyújtási időpont jó, megnéztem.
valaki budapesti nem tudna segíteni? dél pesten van a motor, és nagyon megköszönném a segítséget. nem tudom mi lehet vele, és már mindenhogy megpróbáltam.
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Üzemanyagellátás
Köszi Yofo,majd meglátom,hogy mi legyen. A Gyurmára lehet elviszem neked a karbit!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Üzemanyagellátás
Stravi .
Nálunk a cégnél van ultrahangos tisztító , ha gondolod megpróbálhatom a karbidat kipuceválni vele .
Nálunk a cégnél van ultrahangos tisztító , ha gondolod megpróbálhatom a karbidat kipuceválni vele .
Powered by Bambi MZ ts 250/1
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Üzemanyagellátás
Tajvani gyartas en tegnap raktam fel a simsonra tokeletesen mukodik
A viz szalad, a kő marad!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
ránézésre egy jó közepes minőség
de ha nagy simson fetisiszta vagy akkor BING karbi, viszont az újonan kb dupla ennyi...
de ha nagy simson fetisiszta vagy akkor BING karbi, viszont az újonan kb dupla ennyi...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
kb 8 rongy
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=10698
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=10699
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=10698
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=10699
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Üzemanyagellátás
Nem tudja valaki,hogy mennyibe kerül egy új Simson karburátor?
A régibe belerohadt a keverék,kipucoltam,de nem megy. Feladom,vennék egy újat...
A régibe belerohadt a keverék,kipucoltam,de nem megy. Feladom,vennék egy újat...
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Igazad van ma beszélgetem egy idösebb ismerös (horgásztársal)ő annó dolgozott az MZ gyárba,azt mesélte nem volt mindig mindenböl raktáron igy azt rakták bele ami volt" igy lehet a 22 es karbiba 95 ös fúvoka......Szerintem ismerve a kor hiánygazdaságát elképzelhető.De az is tény nem egyedi eset pl (Shul Simson)nem volt km óra szálitás akkor nem szereltek az nap fel a gépekre.Szerintem ez a káosz oka de sorolhatnám pl olaj (szintén az őreg mesélte)ha nem volt akkor a teloba is váltó olajat raktak.A hivatalos adatok szerint a Ts125 22karbi90 es fuvokás aTs150 es24karbi 95 fuvokás.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
kupi írta:Látod nem is olyan egyszerü ez a karbi kérdés ezért én még mindig azt mondom tul kell lépni rajta füstöl?Füstöljön az a jó akkor legalább jár a motor"a lényeg szedje a talpát és ne köhögjön".Egyébként én is találkotam ilyen méret problémával(nekem van gyári új dobozos 22 és 24 BVF is csak a torok átmárő és a főfuvoka mérete a külömbség.A 150 es 24 es el talán kicsit fürgébb de elmegy a 22 el is.Suber tű nekem teljesen egyformának tünt mind a ketöbe,ja és ezek a karbik már az alapjárat álitos BVF-ek 1985 ös mind a kettő.
a főfúvóka nem különbözik. pont erről írtam. semmi rendszer nincs, az átmérőben. volt a 24. ben 85 ös, meg a 22 ben 95 ös.
a tűk mindenütt C3 voltak.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Re: Üzemanyagellátás
szevasz Máté...
javaslom, hogy tanulmányozd át még1x a csatos karbi leírását... a legfőbb változtatása az, hogy az alapjárati fúvóka nem közvetlenül az úszóházból szívja az üzemanyagot, hanem egy átvezető csatornán keresztül a főfúvóka alól... ez tulajdonképpen 1 mm-es átvezető furat a főfúvóka és az alapjárati fúvóka között... ez hajlamos eldugulni, betapadni, szerintem nálad is ez lehet a probléma... ilyenkor alapjárat egyáltalán nincs, beindítani szivató nélkül lehetetlen, és le is fog álni...
az nem igazán jó megoldás, hogy az alapjáratot a gázbovden feszítésével oldottad meg... csavard vissza, hagyj neki egy kis holtjátékot... lesz alapjárat feszítés nélkül is... keresd meg azt az átvezető csatornát, és pucold ki rendesen, meg a fúvókákat is...
majd aztán jöhet a beállítás...
alapjárati keverékcsavar 2 fordulattal kitekerve (könyv szerint), nálam 1,5 fordulat...
melléklevegőcsavar 4 fordulattal kitekerve (könyv szerint) nálam kb. 3 lehet...
súbertű felülröl a 4. rovátkába...
de ez mind benne van a leírásba... sokat szívtam én is a karbival... szóval olvasd át mégegyszer...
javaslom, hogy tanulmányozd át még1x a csatos karbi leírását... a legfőbb változtatása az, hogy az alapjárati fúvóka nem közvetlenül az úszóházból szívja az üzemanyagot, hanem egy átvezető csatornán keresztül a főfúvóka alól... ez tulajdonképpen 1 mm-es átvezető furat a főfúvóka és az alapjárati fúvóka között... ez hajlamos eldugulni, betapadni, szerintem nálad is ez lehet a probléma... ilyenkor alapjárat egyáltalán nincs, beindítani szivató nélkül lehetetlen, és le is fog álni...
az nem igazán jó megoldás, hogy az alapjáratot a gázbovden feszítésével oldottad meg... csavard vissza, hagyj neki egy kis holtjátékot... lesz alapjárat feszítés nélkül is... keresd meg azt az átvezető csatornát, és pucold ki rendesen, meg a fúvókákat is...
majd aztán jöhet a beállítás...
alapjárati keverékcsavar 2 fordulattal kitekerve (könyv szerint), nálam 1,5 fordulat...
melléklevegőcsavar 4 fordulattal kitekerve (könyv szerint) nálam kb. 3 lehet...
súbertű felülröl a 4. rovátkába...
de ez mind benne van a leírásba... sokat szívtam én is a karbival... szóval olvasd át mégegyszer...
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Látod nem is olyan egyszerü ez a karbi kérdés ezért én még mindig azt mondom tul kell lépni rajta füstöl?Füstöljön az a jó akkor legalább jár a motor"a lényeg szedje a talpát és ne köhögjön".Egyébként én is találkotam ilyen méret problémával(nekem van gyári új dobozos 22 és 24 BVF is csak a torok átmárő és a főfuvoka mérete a külömbség.A 150 es 24 es el talán kicsit fürgébb de elmegy a 22 el is.Suber tű nekem teljesen egyformának tünt mind a ketöbe,ja és ezek a karbik már az alapjárat álitos BVF-ek 1985 ös mind a kettő.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
karbi
sziasztok!
a karburátor beállítás miatt írok megint. a bvf30n3 karbin már megtaláltam a az üresjárási levegő, és üresjárási kavarék állító csavart. ( le volt ragasztva egy plombával és alig lehetett kiszedni) nektek ilyen karbinál mennyire vannak nyitva a csavarok? mert ha az itt az oldalon talált leírás alapján csinálom, akkor be sem indul és tök száraz a gyertya. mennyivel nyissam ki jobban? másrészt amikor még járt volt olyan, hogy ütemen kívül durrant egyet, mintha kapott volna egy szikrát és utána eléggé leesett a fordulatszám. segítsetek!
a karburátor beállítás miatt írok megint. a bvf30n3 karbin már megtaláltam a az üresjárási levegő, és üresjárási kavarék állító csavart. ( le volt ragasztva egy plombával és alig lehetett kiszedni) nektek ilyen karbinál mennyire vannak nyitva a csavarok? mert ha az itt az oldalon talált leírás alapján csinálom, akkor be sem indul és tök száraz a gyertya. mennyivel nyissam ki jobban? másrészt amikor még járt volt olyan, hogy ütemen kívül durrant egyet, mintha kapott volna egy szikrát és utána eléggé leesett a fordulatszám. segítsetek!
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
kupi írta:Szia ismerös a helyzet nekem a Ts is füstöl(uj 150 henger 24karbi minden tuti) a fúvoka gyárilag 95-ös kell én sajnos csak 100 ast kaptam bele de a füst az még a 125 ös hengerel és 90 es fúvokával 22 es karbival is meg volt,és a másik a kipuf soha nem volt száraz akármit is csináltam vele az el mult 20 évbe.Szerintem ne foglalkozz vele inkább motoroz!Itt a tavasz.Vörcsi írta:Üdv!
Lerágott csont lehet, meg bevallom nem lestem át minden oldalt, google-ban is keretem hogy a dologral, szóval feltenném A kérdést:
MZ Ts 150-esbe 24mm-es karihoz mekkora főfúvóka jár? most 95-ös van, és füstöl mint a bűn, súber teljesen lenn, benzinszint belőve, de a főfúvóka méretre gyanakszok.
Na ezen a kérdésen tegnap estem át.
Egy idős szakinál, nézegettünk a karburátorokat, a súbertű mérete miatt.
Ugyanis a 125, meg a 150 -es motorom mindkét karburátora tök egyforma. A számok szerint nem, / 22, 24, / de méretben teljesen.
A súbertű mindkettőben C3. as. Vajon tudja valaki, hogy a C3 as melyikbe kell?
A C5. ös tű vékonyabb, és hosszabb. A megvizsgált karburátorok mindegyikében egyforma C3. as tű volt. /gordiuszi csomó/.
A főfúvóka mérete szerintem hasonló elven működik. Amilyet talált a szaki a gyári polcon, olyat rakott bele. Kis tulzással persze.
Vegyessen nézve karburátorokat, a 80. as!!!! Főfúvóka mérettől, a 95-ig minden volt.
Semmi rendszer sem volt a 22, vagy 24 es karburátorokban. Mondhatni semmiben sem volt rendszer. 2 egyforma felépítésűt nem találtunk! Gyakorlatilag a számok szerintem tök egyforma karburátorokat jelölnek.
Én ugye vittem kettőt, neki volt 6 db: 125 ös, meg 5 db 150-es karburátor. Ez ösz-visz:13 db.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Üzemanyagellátás
Kerdes csap nincs e eldugulva, uszoszint hogy all,fofuvoka milyen meretu ,{130,135}legszuro allapota. ezekutan probald jo munkat
A viz szalad, a kő marad!
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Olyan gondjaim vannak a motorommal, hogy 1. 100 a végsebessége(250-es ETZ) 2. ha húzom neki sportosabban, akkor egyszerűen kiürül a karburátorom, és leáll. megvárni míg kap benzint, és beindít... 3. Iszonyatos fogyasztás.
Teljes felújításon esett át. azóta 1100km-t futott. (Henger nem lett fúrva, és gyűrűt sem kapott, mivel azok egészségesnek tűntek nagyon) nem tudok rájönni mibaja lehet szegénynek:S
Remélem kapok valami frappáns ötletet, ami által megoldódna a gondom:S
Olyan gondjaim vannak a motorommal, hogy 1. 100 a végsebessége(250-es ETZ) 2. ha húzom neki sportosabban, akkor egyszerűen kiürül a karburátorom, és leáll. megvárni míg kap benzint, és beindít... 3. Iszonyatos fogyasztás.
Teljes felújításon esett át. azóta 1100km-t futott. (Henger nem lett fúrva, és gyűrűt sem kapott, mivel azok egészségesnek tűntek nagyon) nem tudok rájönni mibaja lehet szegénynek:S
Remélem kapok valami frappáns ötletet, ami által megoldódna a gondom:S
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
porlasztó probléma
sziasztok!
egy olyan kérdésem lenne, hogy egy etz251-esem van amihez a gyári BVF 30N karburátor van rajta. a súbertű úgy van beállítva hogy 2 osztás van a lemez alatt.
szóval a kérdés az hogy hogyan kell beállítani rendesen az alapjáratot. állítani a karbin csak a tetején lehet a bowden hozzát (ezáltal valamennyire az alapjáratot) és egy csavarral gondolom a benzin-levegő keveréket. próbálom beállítani, de egyrészt a tetején nagyon ki kell csavarni a bowdent hogy legyen jó alapjárat, másrészt kior jár a motor, sokszor csinálja azt hogy a rendes gyújtáson kívül durran egyet. gondolom azért, mert talán sok benzint kap. a gyújtási időpont jó megnéztem.
tudnátok segíteni és leírni, hogyan kell beállítani rendesen a karbit? köszi szépen előre is.
Máté
egy olyan kérdésem lenne, hogy egy etz251-esem van amihez a gyári BVF 30N karburátor van rajta. a súbertű úgy van beállítva hogy 2 osztás van a lemez alatt.
szóval a kérdés az hogy hogyan kell beállítani rendesen az alapjáratot. állítani a karbin csak a tetején lehet a bowden hozzát (ezáltal valamennyire az alapjáratot) és egy csavarral gondolom a benzin-levegő keveréket. próbálom beállítani, de egyrészt a tetején nagyon ki kell csavarni a bowdent hogy legyen jó alapjárat, másrészt kior jár a motor, sokszor csinálja azt hogy a rendes gyújtáson kívül durran egyet. gondolom azért, mert talán sok benzint kap. a gyújtási időpont jó megnéztem.
tudnátok segíteni és leírni, hogyan kell beállítani rendesen a karbit? köszi szépen előre is.
Máté
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
coco írta:Sziasztok. Asszem ide kell az ilyent irni. Szoval lattam hogy sokan tesznek 98 as benyot az MZ -be. Jo az neki?
Jó neki, az enyém szereti!
Jobban nem megy tőle, max egy picit, de én úgy érzem, mikor 98-as van benne, hogy talán egy fokkal jobb...
Széles utat, hátszelet!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég