Hmmm, igazatok van, ami a félinformációkat illeti. Mentségemre legyen, hogy nem szoktam még vissza ahhoz, hogy minden "tünet" összefügghet mindennel. Leírom a jelenségeket még egyszer, és megpróbálok visszaemlékezni, miket tapasztaltam. Pár dolog most jutott eszembe.
Szóval, elektromosan semmi gond nem volt a géppel. Kicseréltem a régi, feszszabályzót a magyar kisipari feketére. Halványan kezd világítani a töltés meg az üres, majd egyszerre erős lesz a fénye. A motor pöccre indul, ketyeg alapgázon, most állítottak gyújtást, karbit, cseréltek kipufogót. Töltésjelző elalszik, nem is pislákol.
A fordulatot nem tudom, 1000 alatt mutatja, de szerintem hibás, mert 90 GPS szerinti sebességnél hol 2500, hol 3300 a fordulat. Kapcsolom a tompítottat, leáll. Nincs töltésjelző meg üres. Vissza gyújtás helyzetbe, lassan megjön a visszajelzők fénye megint. Pöcc röff. Kapcsolom a tompítottat, normál bekapcsol, indulok. No problem.
Másnap indulok a parkolóból a cégnél, gurulás közben észreveszem, hogy lámpa is kellene, kapcsolom, gyújtás kimarad egy pillanatra, visszajön, megyek tovább. Azt hiszem, ilyen azóta sem volt.
Megyek a városban, tompított kapcsolva mindig. Piros lámpa, fékezek, esetleg kanyarodnék, megy az index is. Kuplung behúzva, leforog a motor, alapjárat alá menne érzésre, ha nem játszanék kicsit a gázzal. Kétszer le is állt. Gyorsan üresbe, gyújtás helyzet, rúgom, pöccre indul, ketyeg alapgázon.
Ha pirosnál/garázsnál/akárhol megállok, adok kis gázfröccsöt, utána álló helyzetben, lepörgés után ketyeg alapgázon.
Akksira szerelő azt mondta, nem tetszik neki, kissé fáradtnak tűnik. Landport 5 amperórás, fogalmam sincs, mennyi idős. Kellett rá tölteni áramból is, desztillált vízből is. Úgy voltam vele, jó ez még. Mivel a feszszabályzó lett kicserélve, máshoz nem lett nyúlva, ezért gyanakodtam az új alkatrészre.
Ezek a jelenségek, körülmények. Azt hiszem, minden eszembe jutott most már. Még egyszer elnézést, nem szándékosan "hallgatok el" infót, csak újrakezdő vagyok
A géppel azóta voltam hosszabb úton, 2x2 óra, igazából probléma nélkül, a piros lámpánál leforgást leszámítva. Régi feszszabályzó el van téve azért. Ma még veszek egy multimétert. Úgy látszik, nem árt, ha képzem magam
Köszi szépen a megértést
és a segítő tippeket