
Üzemanyagellátás
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Szerintem nem lesz jo hozza
A tu-n nagyon sok mulik, a kupossag vastagsag stb. nagyon sokat befolyasol, meg ha kulsore hasonlonak is tunik...de egy probat azert tegyel vele. Asszem sajnos akkor jarsz jol ha borzen veszel egy hasznalt csatosat. Mondjuk ha nekem kellene dontenem akkor inkabb 30N2-5, mint a 30N3-1 , de hat ez szubjektiv.....

- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
Köszönöm szépen az infót. Most értem haza és kaptam egy Simson Enduro tût ami hasonlóan van megoldva. Csak le kell szednem a kis biztosítót a tû végérõl rápattintani a nagyobb tûre felfûzni a rugót a rézhengert összerakni és kész.
Remélem most már jólesz. A másik tû össze vissza volt forrasztgatva. :S

MZ ETZ 251 De Lux!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
A csatos karbi teljesen mas. Ott anelkul lehet tupoziciot allitani, hogy a bowdent ki kellene akasztanod. mert amirol irsz tutartot azt nem a nagy rugo nyomja annak csak az a szerepe, hogy a gazmarkolatot visszahuzza. a csatosban a tu vege le van forrasztva (van rajta egy kis gomba) a ture ra kell huzni egy tollrugot es valoban van egy rezhenger az akadalyozza meg hogy a tu "bebillenjen" ez atmegy a suberen es a tutarto lemez alulrol pozicional a fenti kis rugo elleneben. Otletes megoldas volt toluk, mert nem kell baszakodni a bowden ki-beakasztassal mint a 30N2-X szerianal.
Almombol felebresztenek is osszerakom 4 perc 24 masodperc alatt ugye fiuk?

Almombol felebresztenek is osszerakom 4 perc 24 masodperc alatt ugye fiuk?



- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
A letöltésekben több karbis dokumentum is van. Azokat nézted?
A bowdent a suberne kell beakasztani, a biztosítót a rugó nyomja rá a suberre.
Sajnos csak egy régebbi karbin keresztül tudok magyarázni, de a felépítése hasonló:
van ugye a karbi:
A tût és a pillangót összeteszed (6+7) és belecsúsztatod a súberbe (5) fentrõl. Beteszed a rugót (4), majd a fedélen és a rugón keresztül beakasztod a bowdent a suberbe. Ezek után ezt kopletten behelyezed a karbi testébe...
A bowdent a suberne kell beakasztani, a biztosítót a rugó nyomja rá a suberre.
Sajnos csak egy régebbi karbin keresztül tudok magyarázni, de a felépítése hasonló:
van ugye a karbi:

A tût és a pillangót összeteszed (6+7) és belecsúsztatod a súberbe (5) fentrõl. Beteszed a rugót (4), majd a fedélen és a rugón keresztül beakasztod a bowdent a suberbe. Ezek után ezt kopletten behelyezed a karbi testébe...
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
Tegnap vettem egy új tût és hozzá a biztosító lemezt.
Eddig nincs is probléma.
De amikor hazaértem és megpróbáltam belerakni a shuberbe kiderült hogy nem passzol
Pedig mondtam az öregnek milyet adjon vagyis hogy mihez. Már nem elõször ad szart. Ma visszamegyek és megkérdezem tõle hogy nem e akar nyugdíjba vonulni.
Álandóan ilyen hülyeségekkel kell foglalkozni. Egyébként szerintem valami hiányzik nekem onnan csak nem tudom mi. Megvan a bovden a rugo a shúber a tû és a biztosító. Na de ha ezeket összerakom attól még nemtudom húzni a gázt mivel ezek nem kapcsolódnak egymáshoz. Valami a shúber belsejébõl hiányzik. Eddig úgy volt megoldva hogy egy biztosító volt a tû tetején amit tegnap eltörtem.
Alatta egy rugó ami egy réz hengernek ütközött. Szerintem nem igazán volt gyári megoldás. Remélem találok valami errõl szóló robbantott rajzot. 






MZ ETZ 251 De Lux!
szedd szét a a benzincsapot minden féle képpen!Vagy úgy tudod leellenõrizni, hogy ha a benzincsõbõl tisztán buborékmentesen folyik a benyó, akkor jó.A karbinak az alját gumikalapáccsal kocogtasd meg, le kell, hogy jöjjön.Ha bevan ragasztva, akkor gratulálok a volt tulajnak...
A gyujtás igaz nem ebbe a topicba való, de egy megszakító hézag ellenõrzést csinálj.A karbi beállítást, meg a www.szocimotoros.hu (tudom, ez nem a reklám helye
) meg tudod nézni.
üdv!
A gyujtás igaz nem ebbe a topicba való, de egy megszakító hézag ellenõrzést csinálj.A karbi beállítást, meg a www.szocimotoros.hu (tudom, ez nem a reklám helye

üdv!
- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
Köszönöm ezeket nem tudtam. Amoci pöccre indul. A gyujtással nem hizsem hogy gond van ilyen téren. Amikor gázt adtam akkor a motor nem ált vissza hanem maradt azon a fordulaton. ha 7 ezer akkor 7 ezer. Ilyenkor gyorsan levetem a gyújtást. Nem akarom pörgetni. Akkor holnap kicsit járatom és majd utána álítom alapjáratot. A csapra én is gondoltam de nincs hozzá mág másik tömítésem. A karbi ajját meg valahogy leszedem. Próbálkoztam vele de meg se mozdult. Pedig teljesen leszedtem a csatot és még mozgatni is próbáltam de mintha odaragasztották volna. Legközelebb kicsit bátrabban állok hozzá. Mégegyszer köszönöm az infókat. Sokat segítettek. 

MZ ETZ 251 De Lux!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Nem fogja csavar, ha lehajtod a csatot le kell jonnie az aljanak, amugy alapjaratot meg ne rugas utan allits, hanem melegitsd meg jol a mocit, ugy uzemi hofokra es ott kezdj el jatszani. eloszor egy stabil alapjaratot allits az alapjarat allitoval, aztan a keverek osszetetel allitoval, ahol legmagasabb lesz a fordulat, ezutan viszaveszel az alapjaratibol es tovabb jatszol a keverekallitoval...
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Jah, ez most jutott eszembe utólag!
Ha kihagya gyújtás magasabb fordulatszámon (esetleg nehezen lehet berúgni is), akkor valószinüleg a gyújtásnál kipurcant a kondi!!!
Azt viszont nem szabad utángyártottat venni! Irtam errõl a meg ne vedd top.-ban.
Ha kihagya gyújtás magasabb fordulatszámon (esetleg nehezen lehet berúgni is), akkor valószinüleg a gyújtásnál kipurcant a kondi!!!
Azt viszont nem szabad utángyártottat venni! Irtam errõl a meg ne vedd top.-ban.
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Szia!
A 4000 az mocskosul sok!!!
A 2000 már jónak mondható, de az 1500 az igazi alapjáratnak...
Aból amit mondtál nem sok minden derül ki sajnos... De elképzelhetõne tartok egy olyat hogy a benzincsapod el van dugulva!
Amikor nagyon szegény a keverék akkor általába felszökik az alapjárat, vizsont ahogy elfogy a benya a karbiból szépen leáll a motor...
Az hogy mennyi idõ alatt szemved ki az függ a dugulás mértékétõl!
Én mindenféle képpen azt nézném meg elsõnek, és ha az tiszta és ki van puclva akkor folytatnám a hibakeresést tovább.
A karbi egy elég fontos dolog, szóval érdmes rákülteni azt a kb 1000 ft-t amibe a felújító észlet kerül!!!
De mindenféle képpen jól nézd meg mit adnak, mert sajnos tapasztalat hogy az ember nem azt kapja amit kér
Remélem ezután már rendbe jön a gép!
A 4000 az mocskosul sok!!!
A 2000 már jónak mondható, de az 1500 az igazi alapjáratnak...
Aból amit mondtál nem sok minden derül ki sajnos... De elképzelhetõne tartok egy olyat hogy a benzincsapod el van dugulva!
Amikor nagyon szegény a keverék akkor általába felszökik az alapjárat, vizsont ahogy elfogy a benya a karbiból szépen leáll a motor...
Az hogy mennyi idõ alatt szemved ki az függ a dugulás mértékétõl!
Én mindenféle képpen azt nézném meg elsõnek, és ha az tiszta és ki van puclva akkor folytatnám a hibakeresést tovább.
A karbi egy elég fontos dolog, szóval érdmes rákülteni azt a kb 1000 ft-t amibe a felújító észlet kerül!!!
De mindenféle képpen jól nézd meg mit adnak, mert sajnos tapasztalat hogy az ember nem azt kapja amit kér

Remélem ezután már rendbe jön a gép!
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
Szétszedtem a karbit és ezen is a shubertû házilag barkácsoltan van beleszerelve a karbiba. Nem értem miért nem lehet venni bele újat a forrasztgatás helyett. Na de a kérdésem az lenne hogy most van alapjárat de 4000 en pörög. Aztán egyszer csak visszaesik 2000-re majd 1000 és leáll. Ráadásul mintha kihagyna a gyújtás vagy nemtudom de nem szép egyenletes. A benzin levegõ csavart gyárilag hova is kell állítani? bentrõl kifelé másfél fordítás a csavaron? Csatos karbiról van szó. És a csatról jut eszembe. Levettem a csatot de a karbi alja nem jött le. Talán valami csavar is fogja vagy csak ráragadt? A segítséget elõre is köszönöm. 

MZ ETZ 251 De Lux!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Sziasztok!
Már 3 éve van egy ETZ-150-esem. Most körülbelül november óta állt a garázsban a járgány, és tegnap elõvettem.
Megnyitottam a benzincsapot és a karbiból el kezdett folyni a benya, de rendesen. Megfigyeltem, h a karbi elején van egy kis lyuk, ott folyt ki. Gyorsan szétkaptam, megnéztem mi a manó lehet vele, de semmi rendelleneset nem találtam. Aztán visszaraktam, megint folyt. Már kezdtem ideges lenni... Aztán megnyitottam kb 6.jára a benzincsapot és csodák csodája elállt. Mentem a járgánnyal kb 30km-t minden gond nélkül. És úgy tûnik minden rendben. Csak azt szeretném kérdezni, h szerintetek ez most mi volt? Vagy esetleg kéne vmit csinálnom vele? Vagy jó az úgy ahogy van? Egyáltalán miért van ott az a lyuk, és hogy lehet, h kifolyt ott az anyag? Bocs, ha sokat kérdeztem, csak érdeklõdõ típus vagyok.
Elõre is köszi a tippeket & válaszokat: kÁzMéR
Már 3 éve van egy ETZ-150-esem. Most körülbelül november óta állt a garázsban a járgány, és tegnap elõvettem.
Megnyitottam a benzincsapot és a karbiból el kezdett folyni a benya, de rendesen. Megfigyeltem, h a karbi elején van egy kis lyuk, ott folyt ki. Gyorsan szétkaptam, megnéztem mi a manó lehet vele, de semmi rendelleneset nem találtam. Aztán visszaraktam, megint folyt. Már kezdtem ideges lenni... Aztán megnyitottam kb 6.jára a benzincsapot és csodák csodája elállt. Mentem a járgánnyal kb 30km-t minden gond nélkül. És úgy tûnik minden rendben. Csak azt szeretném kérdezni, h szerintetek ez most mi volt? Vagy esetleg kéne vmit csinálnom vele? Vagy jó az úgy ahogy van? Egyáltalán miért van ott az a lyuk, és hogy lehet, h kifolyt ott az anyag? Bocs, ha sokat kérdeztem, csak érdeklõdõ típus vagyok.
Elõre is köszi a tippeket & válaszokat: kÁzMéR
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé 

tank mûanyagozás,veterános oldalon van ilyen a cucc 13000ft,kb 2 tankra elegendõGyurm@ írta:Walker írta:
sziasztok
tanácsot kérnék !!! ki akarom tisztitani a tankom mert rozsdás belülröl!!!
próbáltam kavics benzin rázás, próbáltam rozsdamaró kavics rázás, probáltam nitrohigito kavics rázás, de nem volt jelentõs eredmény erre ma trisós áztatásba van és kavics nélküli rázás!!!
valami ötlet???
nagyon sokat segitene valami tökéletes ötlet
elöre is kösz
Re: RRRRRR
Szia! A 16os elsõ keréknek csak néhány elõnye van: optikai tuning, jobb a fékhatás és alacsonyabbra kerül az eleje, a súlypont elõrébb kerül.
motormanner írta:Sziasztok!
A 16 csolos kerék dolog.... Nemrég láttam egy járgányt amin elöl volt 16 os kerék. De kérdem én miért jó ez? Csak klafán néz ki vagy menetdinamikai szempontból is van valami értelme?
- Gyurm@
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 469
- Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
- MZ-d típusa: ETZ 300
- Tartózkodási hely: Budakalász
Walker írta:
sziasztok
tanácsot kérnék !!! ki akarom tisztitani a tankom mert rozsdás belülröl!!!
próbáltam kavics benzin rázás, próbáltam rozsdamaró kavics rázás, probáltam nitrohigito kavics rázás, de nem volt jelentõs eredmény erre ma trisós áztatásba van és kavics nélküli rázás!!!
valami ötlet???
nagyon sokat segitene valami tökéletes ötlet
elöre is kösz
sziasztok
tanácsot kérnék !!! ki akarom tisztitani a tankom mert rozsdás belülröl!!!
próbáltam kavics benzin rázás, próbáltam rozsdamaró kavics rázás, probáltam nitrohigito kavics rázás, de nem volt jelentõs eredmény erre ma trisós áztatásba van és kavics nélküli rázás!!!
valami ötlet???
nagyon sokat segitene valami tökéletes ötlet
elöre is kösz
Powered by Bambi -- ETZ 300
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Kopott csatos karbi javitasara csak egy mod van ra kell kotni egy szazast es............
azon a tipuson amugy 2 csavar van a nagyobbik az alapjarati mennyiseg szabalyzo azzal allitod hogy mennyit kapjon vagyis magasabb-alacsonyabb fordulatszam, a masik a kicsi a furatban meg a minosegi allito csavar: benzin-levego osszetetel

- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
Sziasztok. Hosszú szünet után ismét visszatértem.
Nos mióta nem voltam itt sikerült szereznem egy 251-es ETZ-t ami nagyon jó motoikus állapotban van de az alapjárat valahogy nem állítható. A karbira gondoltam hogy az lehet a gond. Csatos karbija van. Nem tudom hogy ez mond e valkinek valamit de akinek van az gondolom tudja.
Szóval hiába állítgattam a csavart ami a benzin levegõ keveréket adagolná nem történt szinte semmi. Esetleg egy shubertû feljebb állítás? Az a baj hogy 1500 körül van az alapjárat. Vagyis nincs mert leáll de nem akar felmenni 2000-ig. Ha jól tudom ott van a megfelelõ érték. Valaki meg tudná erõsítei az elméletem?


MZ ETZ 251 De Lux!
Re: RRRRRR
sajnos nem,mert elfogyottmotormanner írta:Sziasztok!
Bambi, a telómerevítõrõl tudnál valaki egy képet küldeni?
Igen csak kiváncsi lennék rá!!!
A 16 csolos kerék dolog.... Nemrég láttam egy járgányt amin elöl volt 16 os kerék. De kérdem én miért jó ez? Csak klafán néz ki vagy menetdinamikai szempontból is van valami értelme?
Hallottam olyanrol hogy a hátsó villa felfogatásánál azt a vackot amihez még sosem nyóltam görgõkre vagy perselyre cseréli... tudna errõl valaki közelebbit monani (link esetleg) ?
Az elsõ teleszkópom állandóan elcsavarodik, persze mindíg ugyan abba az irányba és marha nehéz megint kiegyenesíteni(ez minmum 2 emberes meló). Mi okozhatja ezt?
Jah és gondolom ezzel van összefüggésbe, amikor ballra kanyarodok teljesen másképp reagál a gép, valahogy nem bírom belerakni a kanyarba és folyton olyan érzésem van hogy ki akar csúszni az eleje...
Találkozott már valaki ilyen problámával? Egyébként az egyenesfutása rendben van a járgánynak...
Köszi
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
RRRRRR
Sziasztok!
Bambi, a telómerevítõrõl tudnál valaki egy képet küldeni?
Igen csak kiváncsi lennék rá!!!
A 16 csolos kerék dolog.... Nemrég láttam egy járgányt amin elöl volt 16 os kerék. De kérdem én miért jó ez? Csak klafán néz ki vagy menetdinamikai szempontból is van valami értelme?
Hallottam olyanrol hogy a hátsó villa felfogatásánál azt a vackot amihez még sosem nyóltam görgõkre vagy perselyre cseréli... tudna errõl valaki közelebbit monani (link esetleg) ?
Az elsõ teleszkópom állandóan elcsavarodik, persze mindíg ugyan abba az irányba és marha nehéz megint kiegyenesíteni(ez minmum 2 emberes meló). Mi okozhatja ezt?
Jah és gondolom ezzel van összefüggésbe, amikor ballra kanyarodok teljesen másképp reagál a gép, valahogy nem bírom belerakni a kanyarba és folyton olyan érzésem van hogy ki akar csúszni az eleje...
Találkozott már valaki ilyen problámával? Egyébként az egyenesfutása rendben van a járgánynak...
Köszi
Bambi, a telómerevítõrõl tudnál valaki egy képet küldeni?
Igen csak kiváncsi lennék rá!!!
A 16 csolos kerék dolog.... Nemrég láttam egy járgányt amin elöl volt 16 os kerék. De kérdem én miért jó ez? Csak klafán néz ki vagy menetdinamikai szempontból is van valami értelme?
Hallottam olyanrol hogy a hátsó villa felfogatásánál azt a vackot amihez még sosem nyóltam görgõkre vagy perselyre cseréli... tudna errõl valaki közelebbit monani (link esetleg) ?
Az elsõ teleszkópom állandóan elcsavarodik, persze mindíg ugyan abba az irányba és marha nehéz megint kiegyenesíteni(ez minmum 2 emberes meló). Mi okozhatja ezt?
Jah és gondolom ezzel van összefüggésbe, amikor ballra kanyarodok teljesen másképp reagál a gép, valahogy nem bírom belerakni a kanyarba és folyton olyan érzésem van hogy ki akar csúszni az eleje...
Találkozott már valaki ilyen problámával? Egyébként az egyenesfutása rendben van a járgánynak...
Köszi
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
Hát bizony ha az a 2 kiscsavar kilazúl magától, akkor ott gyászmenet lehetMeiki írta:Nekem a karburátorommal van néha egy kis probléma. Bár ritkán jelentkezik. Ami az úszó felett van 2 kis csavar ami a shúber-nél tart valamit pontosan nem tudom mit de azok szoktak kilazulni még akkor is ha úgy isten igazából megtépem. De csak akkor ha valahol földúton kell mennem. Amúgy nincs vele gond. és nagyon szépen megy a gép. De ha az a két kis csavar kiesik az ülepítõpohárba akkor 3. után lefullad a motor és ha leállítom ömlik a benzin a túlfolyón. A karburátor viszont jól van beállítva!

- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
Nekem a karburátorommal van néha egy kis probléma. Bár ritkán jelentkezik. Ami az úszó felett van 2 kis csavar ami a shúber-nél tart valamit pontosan nem tudom mit de azok szoktak kilazulni még akkor is ha úgy isten igazából megtépem. De csak akkor ha valahol földúton kell mennem. Amúgy nincs vele gond. és nagyon szépen megy a gép. De ha az a két kis csavar kiesik az ülepítõpohárba akkor 3. után lefullad a motor és ha leállítom ömlik a benzin a túlfolyón. A karburátor viszont jól van beállítva!
MZ ETZ 251 De Lux!
Elképzelhetõ.ttomi írta:Hali Bambi!
Az elképzelhetõ szerinted, hogy a benzincsapnál ereszt? Tavasszal cseréltem tömítést és nem mertem nagyon meghúzni a csavarokat, mert ha nagyon meghúztam nem lehetett forgatni a megnyitókart, így kicsit lazára hagytam, viszont a benzin a karbi tetején szokot jelentkezni, ott ahol a csõ rácsatlakozik.
Nagyjából ennyi, elõre is a köszi a tanácsokat!
Hali Bambi!
Az elképzelhetõ szerinted, hogy a benzincsapnál ereszt? Tavasszal cseréltem tömítést és nem mertem nagyon meghúzni a csavarokat, mert ha nagyon meghúztam nem lehetett forgatni a megnyitókart, így kicsit lazára hagytam, viszont a benzin a karbi tetején szokot jelentkezni, ott ahol a csõ rácsatlakozik.
Nagyjából ennyi, elõre is a köszi a tanácsokat!
Az elképzelhetõ szerinted, hogy a benzincsapnál ereszt? Tavasszal cseréltem tömítést és nem mertem nagyon meghúzni a csavarokat, mert ha nagyon meghúztam nem lehetett forgatni a megnyitókart, így kicsit lazára hagytam, viszont a benzin a karbi tetején szokot jelentkezni, ott ahol a csõ rácsatlakozik.
Nagyjából ennyi, elõre is a köszi a tanácsokat!

Üdv!
Ttomi
Ttomi
Nézd át rendesen a a csapot és környékét,mert szerintem ennyi csere után már én nem hiszem,hogy a csõ mellett ereszt.ttomi írta:A válaszaitok, tanácsaitok alapján nem én vagyok a gáz, ugyanis vettem átlátszó csövet és az mellett csöpög a benzin, de ahogy azt már korábban is írtátok majd valami bilincses megoldást eszközlök.
Köszi mindenkinek a tanácsokat!
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
CSÕ
Helló!
Az új benzincsõ nálam is laza volt, de tettem a csonkokra egy kis teflon szalagot. Így már nem csepeg, de a teflon jó tulajdonsága, hogy könnyen csúszik. Ez esetenként jól jöhet neked (olajos kezet lepucolni), illetve a házbeli robogós kölköknek
Ha szûkebb csõ kell, próbáld meg azt, amit az akkuhoz adnak, úgyse teszi fel mindenki az újat. Igaz, nem benzinhez tervezték, de szerintem jó lesz.
Az új benzincsõ nálam is laza volt, de tettem a csonkokra egy kis teflon szalagot. Így már nem csepeg, de a teflon jó tulajdonsága, hogy könnyen csúszik. Ez esetenként jól jöhet neked (olajos kezet lepucolni), illetve a házbeli robogós kölköknek

Ha szûkebb csõ kell, próbáld meg azt, amit az akkuhoz adnak, úgyse teszi fel mindenki az újat. Igaz, nem benzinhez tervezték, de szerintem jó lesz.
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
Csá! Próbálj meg rátenni egy szorítót oda és vegyél egy új csövet. Jobbat én nemtok...
ttomi írta:Hali!
Segítségeteket, tanácsotokat kérném, hogy hol és milyen benzincsövet vegyek?![]()
A problémám az, hogy már kisebb túrák megtétele után is benzin van a karbi tetején, ami a csõbõl folyik ki. Már többféle csõvel próbálkoztam, meg rámelegítéssel is, de eddig sajna egyik sem vált be.
Szóval a lényeg, hogy a benzin folyik, de nem orrán-száján, csak szép szolidan, de ez hosszútávon már kifizetõdõ.
Elõre is köszi minden ötletet, tanácsot
Hali!
Segítségeteket, tanácsotokat kérném, hogy hol és milyen benzincsövet vegyek?
A problémám az, hogy már kisebb túrák megtétele után is benzin van a karbi tetején, ami a csõbõl folyik ki. Már többféle csõvel próbálkoztam, meg rámelegítéssel is, de eddig sajna egyik sem vált be.
Szóval a lényeg, hogy a benzin folyik, de nem orrán-száján, csak szép szolidan, de ez hosszútávon már kifizetõdõ.
Elõre is köszi minden ötletet, tanácsot
Segítségeteket, tanácsotokat kérném, hogy hol és milyen benzincsövet vegyek?

A problémám az, hogy már kisebb túrák megtétele után is benzin van a karbi tetején, ami a csõbõl folyik ki. Már többféle csõvel próbálkoztam, meg rámelegítéssel is, de eddig sajna egyik sem vált be.
Szóval a lényeg, hogy a benzin folyik, de nem orrán-száján, csak szép szolidan, de ez hosszútávon már kifizetõdõ.
Elõre is köszi minden ötletet, tanácsot
Üdv!
Ttomi
Ttomi
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
NAGYONFONTOSVOLNATUDNI
Sziasztok!
Légyszi valaki segítsen már DelOrto oválkarbi ügyben. Rám akarják sózni, mert tudják, hogy szeretnék erõsíteni a motoron. Használt, és a vége 18.000, MZ -re jó a torokmérete, membrános és síktolattyús (H profil).
Kérdés, hogy a Bing karbihoz képest (továbbá az eredetihez képest) mit várhatok egy használt Del'orto-tól. Megéri-e költeni erre, vagy inkább újat. Ha már újat, akkor oválkarbi, vagy Bing, ugyanis ebben kb 40.000 km van már.
Nagyon kell a srácnak a pénz, és nem akarom hitegetni, egyedül viszont nem tudok dönteni. Kell nekem Del'Orto karburátor? Lesz haszna?
Mivel az én karbim teljesen jó, igazi indok a plusz teljesítményen kívül nincsen a cserére. Tehát bárki megveheti, én csak nézegetem.
Hívjatok: 209514705
Légyszi valaki segítsen már DelOrto oválkarbi ügyben. Rám akarják sózni, mert tudják, hogy szeretnék erõsíteni a motoron. Használt, és a vége 18.000, MZ -re jó a torokmérete, membrános és síktolattyús (H profil).
Kérdés, hogy a Bing karbihoz képest (továbbá az eredetihez képest) mit várhatok egy használt Del'orto-tól. Megéri-e költeni erre, vagy inkább újat. Ha már újat, akkor oválkarbi, vagy Bing, ugyanis ebben kb 40.000 km van már.
Nagyon kell a srácnak a pénz, és nem akarom hitegetni, egyedül viszont nem tudok dönteni. Kell nekem Del'Orto karburátor? Lesz haszna?
Mivel az én karbim teljesen jó, igazi indok a plusz teljesítményen kívül nincsen a cserére. Tehát bárki megveheti, én csak nézegetem.
Hívjatok: 209514705
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
SOKKTOPIKK
Sziasztok!
Tudomásul veszem a helyreigazítást. Írtam a tuningba, gyertek oda a válaszokkal.
Üdv.
Tudomásul veszem a helyreigazítást. Írtam a tuningba, gyertek oda a válaszokkal.
Üdv.
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
- moderator
- a cenzúra ura
- Hozzászólások: 76
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:24
- Tartózkodási hely: Mindig a hátad mögött!
KEDVES TZrider250
Attól, hogy ugyanazokat a kérdéseidet több topic-ban felteszed, nem kapsz hamarabb választ a kérdéseidre! Kérlek, hogy 1 kérdést 1 topic-ba tegyél fel! (Mint pl. ezt a 2hengeres kérdést!)
Kérlek, hogy a teljesítmény-/nyomatéknöveléssel kapcsolatos kérdéseket ezentúl a TUNING részben folytassuk!
Üdv: "A" moderátor
Attól, hogy ugyanazokat a kérdéseidet több topic-ban felteszed, nem kapsz hamarabb választ a kérdéseidre! Kérlek, hogy 1 kérdést 1 topic-ba tegyél fel! (Mint pl. ezt a 2hengeres kérdést!)
Kérlek, hogy a teljesítmény-/nyomatéknöveléssel kapcsolatos kérdéseket ezentúl a TUNING részben folytassuk!
Üdv: "A" moderátor

Szigorú vagyok, de roppant igazságtalan!
Motorom > > >
Motorom > > >
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
OLCSÓN JÓT!
Helló!
Csak annyival kellene több teljesítmény, hogy autópályára is fel merjek menni. Lényeg, hogy normális (pl. városi használatnál) ne nõjön a fogyasztás, de ne erõlködjön, ha már tudja a 140-et. Fúrás+karbi+könnyített kuplung megoldásban gondolkodom, és hatos váltóban a fogyasztás mérséklésére.
Topic-kérdés: karbi dilemma.
Mi elõnyösebb (eltekintve a vicces válaszoktól)
A) fúrni 300-ra, nagy karbival
B) 2x150 henger a megfelelõ átalakításokkal, esetleg két külön kis karbival (jobban van alkatrész)
C) 2x250 ha már kövér a lúd
Dupla karbi sima 250 blokkon javítana?
Ez egy hobbi, tehát szabad kreatívnak lenni. Szakmai választ várok, de még csak erõt gyûjtök az átalakításhoz, meg ötleteket. Kifejezetten nem fordulatszám egekbe pörgetésére gondolok, inkább nyomatékosításra, hogy ne erõlködjön, mert menni azt tud. (simán primer csere nem elég, az szeretném elérni, hogy a fordulatszám CSÖKKENJEN a mostanihoz képest, amikor gyorsan megyek)
Csak annyival kellene több teljesítmény, hogy autópályára is fel merjek menni. Lényeg, hogy normális (pl. városi használatnál) ne nõjön a fogyasztás, de ne erõlködjön, ha már tudja a 140-et. Fúrás+karbi+könnyített kuplung megoldásban gondolkodom, és hatos váltóban a fogyasztás mérséklésére.
Topic-kérdés: karbi dilemma.
Mi elõnyösebb (eltekintve a vicces válaszoktól)
A) fúrni 300-ra, nagy karbival
B) 2x150 henger a megfelelõ átalakításokkal, esetleg két külön kis karbival (jobban van alkatrész)
C) 2x250 ha már kövér a lúd
Dupla karbi sima 250 blokkon javítana?
Ez egy hobbi, tehát szabad kreatívnak lenni. Szakmai választ várok, de még csak erõt gyûjtök az átalakításhoz, meg ötleteket. Kifejezetten nem fordulatszám egekbe pörgetésére gondolok, inkább nyomatékosításra, hogy ne erõlködjön, mert menni azt tud. (simán primer csere nem elég, az szeretném elérni, hogy a fordulatszám CSÖKKENJEN a mostanihoz képest, amikor gyorsan megyek)
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
-
- Velorex-es
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.21. 23:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyõr
Hy! Azért tuningolsz hogy gyorsabb és erõsebb legyen? Mert az biza fogyasztás növekedéssel jár! Ha azt akarod csökkenteni egész más felé kutakodj!
Ha gyalog vagy bicivel mész alig fogyaszt az MZ!!!
Kis benzin --- kis teljesítmény. Elég benzin--- esetleg optimális teljesítmény. Túl sok benzin--- arányosan csökkenõ telj.


Kis benzin --- kis teljesítmény. Elég benzin--- esetleg optimális teljesítmény. Túl sok benzin--- arányosan csökkenõ telj.
Re: Kuplungtuning és fogyasztás?
Nekem van könnyítve, de a köbcenti tuning miatt sosem tudom meg mit változtatott a fogyasztáson
Sztem picivel kevesebbet kellene fogyasztania normál esetben. Ebben is Bambi a szakértõ 


TZrider250 írta:Helló. Nem szorosan a topik témája, csak érdeklõdöm, hogy a kuplung könnyítése hogyan hat a fogyasztásra. Mennyire arányos az erõvel, ami így felszabadul.
Köszi.
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
Kuplungtuning és fogyasztás?
Helló. Nem szorosan a topik témája, csak érdeklõdöm, hogy a kuplung könnyítése hogyan hat a fogyasztásra. Mennyire arányos az erõvel, ami így felszabadul.
Köszi.
Köszi.
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
Az úszó szintet kicsit lejebb vittem, a szivatónak meg jónak kéne lennie.A szivatógumi nem repedezett, és nincs kiharapva sehol.A rugója meg bika erõs. :/Samu írta:Sztem túl sok benzint kap a gép vagy a szivatóval van gond... mindenképp karbi gond.
mzgergõ írta:Hali!
Ma levettem a karbit, hogy meghúzzam a csavarokat, mert folyt belõle a benzin, de észre vettem, hogy a szívõcsõgumi benzines.Nekem nem rémlik, hogy korábban volt-e ott, de ez most egy olyan dolog, ami elõfordúl, és nem érdekes, vagy valami beállítási gond lehet?
Üdv!
Sztem túl sok benzint kap a gép vagy a szivatóval van gond... mindenképp karbi gond.
mzgergõ írta:Hali!
Ma levettem a karbit, hogy meghúzzam a csavarokat, mert folyt belõle a benzin, de észre vettem, hogy a szívõcsõgumi benzines.Nekem nem rémlik, hogy korábban volt-e ott, de ez most egy olyan dolog, ami elõfordúl, és nem érdekes, vagy valami beállítási gond lehet?
Üdv!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég