Meg ne vedd!!!
Valamit valamiért.Vagy veszel az NGK árából 3 isolatort, és lemész vele kb 240km-t, vagy veszel egy NGK-t, és lemész vele akár több száz/ezer km-t.speed írta:Isolator gyertyát ne vegyetek!
Nekem kb. 80km alatt kivégezte, vettem bele való NGK-t azt viszi mint a huzat(érezhetöen jobb!)
Viszont 3x drágább....
- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
Ma vettem 4 darab irányjelzõt szögeltest és hozzá izzókat. A 4-bõl két irányjelzõ volt jó. Az egyik csupa rozsda volt belül és a csavarok ferdén voltak belecsavarva és el is volt repedve. A másikban szintén ferdén találtam a csavarokat de az nem rozsdás volt hanem csak egyszerûen az izzó nem ment bele.
Ez kész röhely.

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Azert ovatosan a bolti gyuszikapcsival
az uj az valszeg utangyartott, nekem is van egy, szart se ert, nem ott voltak a felfogatasi pontok, mint a konzolon....ha sikerult egy jot venned akkor tenyleg orulj neki! En mostanaban sokat buktam a bolti "uj" (ergo utangyartott) alkatreszekkel es inkabb rateszek meg par szazast/ezrest, hogy gyari (bontott) alkatreszhez jussak. Na nem akarom letorni a lelkesedesed, de sokszor a dragabb lesz az olcsobb.

- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
Értem köszi! Akkor a 10 liter benga belefér.
Egy darabig elég lesz. Egyik haver ajánlott egy gyujtáskapcsolót 3000-ft ért kulcs nélkül + póstaköltség. még jó hogy nem találta meg mivel ma vettem gyujtáskapcsolót kulcsal + benzincsap tömítést 2125 forintér.
Szóval a tanulság: Elõbb kérdezd meg mennyi az új a boltban mielõtt kézalól vásárolsz!!





Hali!
Amit lehet kapni motoros boltokba MZ csapágyat, ne vegyetek!Még kerékbe se!
egy pár ok, hogy megindokóljam:
-Nemjó anyagmegválasztás, tehát gyorsan kopik, és gyorsan tönkremegy
-A méretek nem az igazik.(jobboldali fõtengely csapágyházamban volt egy olyan, és az simán becsúszik.Beleraktam egy DDR-es C3-as csapágyat, azmeg szorúl ahogy illik.)És akárhova is lenne berakva egy ilyen csapágy, ígyis úgyis hazavágódik.
Szerintem ennyi ok bõven elég.
Megoldás:Nem ilyen csapágyat venni:)
Tudnék még mondani a kuplung lamellákról is.Túl vastagok a parafa lamellák, és ezért nagyon kiemel.
Megoldás:lecsiszólni a jó méretre.(nemtudom mennyi a jóméret)
Amit lehet kapni motoros boltokba MZ csapágyat, ne vegyetek!Még kerékbe se!
egy pár ok, hogy megindokóljam:
-Nemjó anyagmegválasztás, tehát gyorsan kopik, és gyorsan tönkremegy
-A méretek nem az igazik.(jobboldali fõtengely csapágyházamban volt egy olyan, és az simán becsúszik.Beleraktam egy DDR-es C3-as csapágyat, azmeg szorúl ahogy illik.)És akárhova is lenne berakva egy ilyen csapágy, ígyis úgyis hazavágódik.
Szerintem ennyi ok bõven elég.
Megoldás:Nem ilyen csapágyat venni:)
Tudnék még mondani a kuplung lamellákról is.Túl vastagok a parafa lamellák, és ezért nagyon kiemel.
Megoldás:lecsiszólni a jó méretre.(nemtudom mennyi a jóméret)
Sziasztok!
Szerintem utángyártott török (-nek mondott) kilóméterórát ne vegyetek. Az enyém a következõ dolgokat mûvelte: jól mért (ritka eset), mért de nem mutatott többet mint 60km/h (ekkor mentem 80-90-el), folyamatosan 90km/h-t mutatott (ha véletlen belenyaltam a 100-110-be) méghozzá állóhelyben is pedig a mutató nem ért hozzá az üveghez. Most egy ideje már nem mutat semmit és ezzel az állapottal meg is vagyok elégedve. Hozzátenném, hogy a spirál jó. Persze az is megeshet, hogy csak az enyém selejtes és ki lehet fogni jobbakat is. Talán az enyémet hétfõn gyártották, vagy pénteken, esetleg pont Ramadan volt.
Sziasztok!
Szerintem utángyártott török (-nek mondott) kilóméterórát ne vegyetek. Az enyém a következõ dolgokat mûvelte: jól mért (ritka eset), mért de nem mutatott többet mint 60km/h (ekkor mentem 80-90-el), folyamatosan 90km/h-t mutatott (ha véletlen belenyaltam a 100-110-be) méghozzá állóhelyben is pedig a mutató nem ért hozzá az üveghez. Most egy ideje már nem mutat semmit és ezzel az állapottal meg is vagyok elégedve. Hozzátenném, hogy a spirál jó. Persze az is megeshet, hogy csak az enyém selejtes és ki lehet fogni jobbakat is. Talán az enyémet hétfõn gyártották, vagy pénteken, esetleg pont Ramadan volt.
Sziasztok!
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 84
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:55
- Tartózkodási hely: Karcag-Budapest
- Kapcsolat:
Hát nem tudom most vagy a motorom kezd betegeskedni, vagy a LUk benzine meg az ott kapható 2T olaj nem az igazi, mert a mocim 100Km/h-nál nem szivesen menet többel...
Majd ha kap megint fincsi MOL-t meg Sprint 2T-t utánna nyilatkozom mi lesz az eredméyn...

Nem szenvedek az elmebajtól! Minden percét élvezem!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Na akkor nehany csemege, ami hirtelen eszembe jut, amugy ezek zommel az utangyartott alkatreszek:
-lancvedo bakelit nem igazan stimmel a meret
-oratarto konzol (lotyog benne az ora mint harangban a nyelv)
-a legujabb gyongyszemem a szivocsonk egyszeruen szettort a felfogataskor, nem is stimmel az atmero se es silany anyag 4000 hufert
-subertu valahogy a kupossaga nem az igazi
-konyok nem ment ra a hollander
-kipufogo 5000 km-t birt aztan szethullott belulrol
na hirtelen ennyi ha eszembe jut meg valami bovitem a listat
-lancvedo bakelit nem igazan stimmel a meret
-oratarto konzol (lotyog benne az ora mint harangban a nyelv)
-a legujabb gyongyszemem a szivocsonk egyszeruen szettort a felfogataskor, nem is stimmel az atmero se es silany anyag 4000 hufert
-subertu valahogy a kupossaga nem az igazi
-konyok nem ment ra a hollander
-kipufogo 5000 km-t birt aztan szethullott belulrol
na hirtelen ennyi ha eszembe jut meg valami bovitem a listat
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég