Szerintem az utángyártott,legalább is nekem az utángyártott kipuf van körbeirva számokkal.ghostrider írta:Lecsiszoltam a kipufogó végérõl a koszt és pár betû meg egy csomó szám van beleütve körben...
...akkor ez még a gyári cucc![]()
![]()
Üdv. Ghost
Kipufogó
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
wer
Igazából én még a kis Ts-em hangjához vagyok szokva,és kicsit nehéz még hozzászoknom az ETZéhez.De igazából nincs vele olyan nagy bajom,nem hiszem,hogy hozzányúlok....egyébként is úgy vettem,hogy a gyári dob egy kicsit rövidebbre van vágva rajt,lehet az elõzõ tulaj mást is csinált vele...mondjuk egy kiégetés azért ráférne 

Mert azért az Mz a király....!:)
Szia!e.istvan8 írta:Szia Tigris!
Az olaj,amit használok:ESSO 2T
A kipuffogom annyira új,hogy talán,ha 500 km van benne.
Lehet,hogy máshol kell keresni a bajt?
Ezt az olajat nem ismerem,de ha 2T félszint,akkor valszeg jó.
Én erre gondoltam,nekem az eltömõdött kipu okozott hasonlót,így nincs konkrét ötletem...
Talán üzemanyagellátás,piszkos fúvóka,úszószint...
Matee!
Miért akarod megszûntetni ezt a hangot,ez a legjobb!

Szabi!
A sportlégszûrõrõl írtak tapasztalatokat asszem az üzemanyagellátás rovatba.Negatív tapasztalatokat.Nem érdemes játszani vele sztem.
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
- symontemplar
- biciklis
- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2008.05.17. 18:51
- Tartózkodási hely: Csongrád megye:Makó
Mivel aki már feltette esetleg vagy halott 1-2 fülest róla azt tudja
hogy tul nagy lessz a motor öblítése és a teljesítmény is jelentõsen csökken
hogy tul nagy lessz a motor öblítése és a teljesítmény is jelentõsen csökken

www.dugattyu.hu ha jó alkatrész kell
Kemény gumit hosszú utat sok benzint.
king of the road MZ-etz
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... iew&id=285
Kemény gumit hosszú utat sok benzint.
king of the road MZ-etz
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... iew&id=285
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Próbáld ki és rájössz. NEM a jól méretezett rezókról van szó, hanem a tömegpiacra dobottakról. 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: asd
Mi a baj...a legszebb hang a világon...Matee86 írta:Srácok!
Az Etz 250 gyári kidörrentõvel lehet bármit is csinálni,hogy megszûnjön az etz-kre jellemzõ pattogós hang?

Üdv. Ghost
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
lehet... bár fater szerint a levegõ volt sok, mert kivettem a porszívóból a porzsákot 
na majd legközelebb...

na majd legközelebb...



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
1. a képen látható olvasztott vastörmelék és a levágott végdarab

2. ennyi furulya maradt

3. a négy lyukat az elõzõ tulaj ütötte rá, de ettõl függetlenül a középsõ lyukon jött ki az olvadék

4. így szétmállott

várom a kommenteket!

2. ennyi furulya maradt

3. a négy lyukat az elõzõ tulaj ütötte rá, de ettõl függetlenül a középsõ lyukon jött ki az olvadék

4. így szétmállott

várom a kommenteket!



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
én is olyan ruszki porszívóval nyomattam vazz... de az a baj hogy túllõttem a célon 
gázperzselõm nincs, de szerintem teljesen mindegy hogy mivel gerjeszted be a kokszot...
franc se gondolta volna hogy elolvadnak a furulyák a végében a begerjesztett koksztól...
Diti csinált róla fényképeket, holnap remélhetõleg fel tudom rakni ide is

gázperzselõm nincs, de szerintem teljesen mindegy hogy mivel gerjeszted be a kokszot...
franc se gondolta volna hogy elolvadnak a furulyák a végében a begerjesztett koksztól...

Diti csinált róla fényképeket, holnap remélhetõleg fel tudom rakni ide is



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
egy számomra jóféle megoldás a következõ:gázperzselõ, és porszívó(vannak azok a régi ruszki porszívók, ahol a hátúlján fújja ki a levegõt.Na oda kell bedugni a csövet, és az fújja az oxigént, és a tüzet a kipufogóba.)Gázperzselõ, és porszívó egymás mellé, és csak engedni kell a tisztulást:P Nekem ez a módszer mindig bejött
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Emberek!
Ma délután sikerült kiégetnem a kipuffogót, hogy az utolsó részében a furulyák elolvadtak
Szakadt póló volt a kanóc, a gerjesztõ anyag meg fél liter gázolaj. A levegõt PAKETA porszívó nyomta bele... Ennyi volt a gyári dobnak
A végén már annyira izzott a vége hogy megfolyt az acél, és már azt is fújta kifelé.
Ha Diti erre vetõdik estefelé, akkor lesznek képek is.
z25z!
Neked hogy a rákban nem olvadtak el a furulyák?
Ma délután sikerült kiégetnem a kipuffogót, hogy az utolsó részében a furulyák elolvadtak

Szakadt póló volt a kanóc, a gerjesztõ anyag meg fél liter gázolaj. A levegõt PAKETA porszívó nyomta bele... Ennyi volt a gyári dobnak

A végén már annyira izzott a vége hogy megfolyt az acél, és már azt is fújta kifelé.
Ha Diti erre vetõdik estefelé, akkor lesznek képek is.
z25z!
Neked hogy a rákban nem olvadtak el a furulyák?



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Üdv! kisebb problémám adódott apám 250/1-es ts-ével. Kipufogója olyan szinten füstöl, hogyha rá rugok egyet berúgó karra, már akkor is köpi.. ha meg beindul, akkor ha áll, akkor körülötte ködlámpa kell
Menet közbe, meg ha odahúzom neki, megöttem jövõk belassítanak hogy lássanak valamit..
Meg néha durranikszisszen egy rohadt nagyot a kipufogó...Amúgy 40es keverék van bennek.. elõre is köszi:D


Meg néha durranikszisszen egy rohadt nagyot a kipufogó...Amúgy 40es keverék van bennek.. elõre is köszi:D
Kipuff
Sziasztok!
Samu, tigris köszönöm a válaszokat, ennyivel is okosabb vagyok
Úgy döntöttem befektetek egy új kipuffogóra a régi úgyis elég leharcolt állapotban van. További szép napot napot!!
Samu, tigris köszönöm a válaszokat, ennyivel is okosabb vagyok

Szia! Külsõre úgy tudod megkülönböztetni õket, hogy az utángyártott krómozása elég gyenge, illetve a kipuff végébõl hiányzik a gyári felirat: ETZ 250 v. 251 stb. és helyette pl. a dob oldalára van beütve pár szám. Hogy milyen fajta utángyártott dobok vannak nem tudom, mivel idáig csak 2-t vettem összesen
de nem jársz rosszul egyikkel sem. A gyári utángyártott egy hlyeség sztem.

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogyan lehet megkülönböztetni egy gyári és egy utánygyártott kipufogót( az állapotát leszámítva). Vane valami geometriai különbség közöttük, vagy valami szám, betûkombináció. Van-e különbség utángyártott és utángyártott között(olvastam ilyet hogy "Gyári utángyártott"). Általában hol gyártják az utángyártott kipufogókat? A válaszokat elõre is köszönöm!!!
Az lenne a kérdésem hogyan lehet megkülönböztetni egy gyári és egy utánygyártott kipufogót( az állapotát leszámítva). Vane valami geometriai különbség közöttük, vagy valami szám, betûkombináció. Van-e különbség utángyártott és utángyártott között(olvastam ilyet hogy "Gyári utángyártott"). Általában hol gyártják az utángyártott kipufogókat? A válaszokat elõre is köszönöm!!!
-
- rolleres
- Hozzászólások: 19
- Csatlakozott: 2008.04.17. 18:48
- Tartózkodási hely: Mezõcsát
Csak a hossza miatt cserélnék.bambi írta:végül is fel rakhatod,nem sok külömbség van köztük.a 251,kicsit más a vezérlése,és ,meg meg a motor rövidsége miatt a tompító részt is rövidítették.szerintem nagy külömbséget nem fogsz érezniApol77 írta:Sziasztok!
Egyik ismerõsöm javasolta hogy 250-es ETZ-re tegyek 251-es kipufogót hogy ne legyen olyan hosszú.
Mi a véleményetek róla? Egyáltalán jót tesz a motornak? és fel lehet tenni?
De akkor mégis jobb ha az eredetinél maradok

végül is fel rakhatod,nem sok külömbség van köztük.a 251,kicsit más a vezérlése,és ,meg meg a motor rövidsége miatt a tompító részt is rövidítették.szerintem nagy külömbséget nem fogsz érezniApol77 írta:Sziasztok!
Egyik ismerõsöm javasolta hogy 250-es ETZ-re tegyek 251-es kipufogót hogy ne legyen olyan hosszú.
Mi a véleményetek róla? Egyáltalán jót tesz a motornak? és fel lehet tenni?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
és az nem lehet h a hangosabb rezó miatt nem hallod a zörejeket? 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- rolleres
- Hozzászólások: 19
- Csatlakozott: 2008.04.17. 18:48
- Tartózkodási hely: Mezõcsát
Az én tapasztalataim a következõk. Amikor megvettem a 250-es ETZ-t egy krómozott gagyirezó volt rajta, de kaptam még hozzá 2 gyári és egy utángyártott króm kivitelt, valamint még egy rezót ami egy kicsit meg van piszkálva. Az elõzõ tulaj elmondása szerint õ mindig rezóval használta, 75%-ban két személlyel és az elmúlt 16 évben semmit nem változott a gép meneteljesítménye, fogyasztása. 16 éve is 120-at ment, meg most is. Az õsszel mûszakiztattam így visszaraktam az utángyártott eredeti dobot. Semmin nem változtattam de ezzel a dobbal simán lefekteti az órát, semmi hangja viszont 4000-4500 körül fura zörejeket hallat a blokk intenzív kigyorsításoknál. Vizsga után visszatettem a rezót mert nem tetszettek a zörejek, persze így hangos meg csak 120-at tud viszont tünetmentes és beéri 4 literrel, a többi dobot még nem próbáltam.
Üdv! Loui..
Üdv! Loui..
Egészség legyen meg térerõ!
De üveggyapot, de lehet nem az a fajta, ami nagy hõt bír.
A kipufogóval nem nagyon, de megnõ a teljesítménye a gyárihoz képest.Szerintem nem kell rajta faragni.A volt tulaj csinálta meg, õ meg tényleg ért hozzá.Eredetileg nem ez a dob való hozzá, én alakítottam rá.

Ez a dob volt eredetileg rajta, ha látszik.

Ez meg a másik rezom.Ez úgy van megcsinálva, hogy középen van egy csõ, ami kivan fúrkálva.Evvel a dobbal mentem 115 körül, kocsi óra szerint!Azért nem ezt használom, mert 4500környékén kezd felébredni, de akkor nagyon megvadúl, és öli a motort.A másik, hogy elég erõs pattogós hangja van, és nem kedveli a környék amikor haza megyek hajnalban.
Ha esetleg valakit érdekel, akkor eladó lessz lefújás után.

A kipufogóval nem nagyon, de megnõ a teljesítménye a gyárihoz képest.Szerintem nem kell rajta faragni.A volt tulaj csinálta meg, õ meg tényleg ért hozzá.Eredetileg nem ez a dob való hozzá, én alakítottam rá.

Ez a dob volt eredetileg rajta, ha látszik.

Ez meg a másik rezom.Ez úgy van megcsinálva, hogy középen van egy csõ, ami kivan fúrkálva.Evvel a dobbal mentem 115 körül, kocsi óra szerint!Azért nem ezt használom, mert 4500környékén kezd felébredni, de akkor nagyon megvadúl, és öli a motort.A másik, hogy elég erõs pattogós hangja van, és nem kedveli a környék amikor haza megyek hajnalban.

-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Sziasztok!
Én is közreadnám rezós tapasztalataimat.
Alapesetben valóban kihullik a gyapot, mert csak egy spirálszerû drót tartja, de csináltam helyette egy csövet, bicikliváz volt szebb napjaiban, abból vágtam pont olyan hosszút amekkora kell, és 5ös fúróval "perforáltam" sûrûn telefurkáltam lyukakkal (komolyabb cumóknál is ezt a megoldást láttam), így már nem hullik el a gyapot
A motor viselkedése nálam (TS 125):
-alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb
-teljesítmény nem nõtt tõle, nem változott
-hangosabb
-összeolajozza az indexet (pont rápufog, egy kis csõdarabot ráheggesztve a probléma megoldva)
-hidegen nem torpan meg, egybõl ugrik
-fogyasztás 3.3ról 2.9re csökkent
Az összehasonlítási alap egy enyhén elkokszosodott gyári TS dob volt.
Mióta megvolt a rezó, azt használtam, csak mûszakira ment vissza a gyári dob. 6000km-t mentem vele, a motornak semmi baja sem lett. De most szereztem oldalcsomagtartót, annak pedig útban lesz a rezó, úgyhogy valószínûleg egy etz dob fog felkerülni, csak még ki kellene égetni. De lehet hogy poén kedvéért rápróbálok egy Danuvia dobot (poénos hangja van vele, kb mintha egy T5ös pancsi lenne).
Én is közreadnám rezós tapasztalataimat.
Alapesetben valóban kihullik a gyapot, mert csak egy spirálszerû drót tartja, de csináltam helyette egy csövet, bicikliváz volt szebb napjaiban, abból vágtam pont olyan hosszút amekkora kell, és 5ös fúróval "perforáltam" sûrûn telefurkáltam lyukakkal (komolyabb cumóknál is ezt a megoldást láttam), így már nem hullik el a gyapot

A motor viselkedése nálam (TS 125):
-alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb
-teljesítmény nem nõtt tõle, nem változott
-hangosabb
-összeolajozza az indexet (pont rápufog, egy kis csõdarabot ráheggesztve a probléma megoldva)
-hidegen nem torpan meg, egybõl ugrik
-fogyasztás 3.3ról 2.9re csökkent
Az összehasonlítási alap egy enyhén elkokszosodott gyári TS dob volt.
Mióta megvolt a rezó, azt használtam, csak mûszakira ment vissza a gyári dob. 6000km-t mentem vele, a motornak semmi baja sem lett. De most szereztem oldalcsomagtartót, annak pedig útban lesz a rezó, úgyhogy valószínûleg egy etz dob fog felkerülni, csak még ki kellene égetni. De lehet hogy poén kedvéért rápróbálok egy Danuvia dobot (poénos hangja van vele, kb mintha egy T5ös pancsi lenne).
Nekem is volt kifúrva a régi kipum vége,de hosszútávon se ez,se a rezó (fõleg,ha ki is hullik belõle az üveggyapot) nem tesz jót a motornak,mert gyakorlatilag elállítod a vezérlést,ha nem a gyári fojtásértékkel megy a motor.Ha nem megy szépen,ez lehet az oka,nem a karbi,ahhoz nekem nem kellett nyúlnom a bowdwncserén kívül több,mint 1 éve,amíóta fel lett újítva.
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Elég? Akkor az nem üveggyapot szerintem. Én a scwalbe-val sokat ökörködtem, és nekem is kifújta az üveggyapotot. De ha leálla(t)mvizsgázok a nyáron, tervezek egy rezót 150-es etz-re, már csak heccbõl is. Bár nekem még a gyári kipuff van rajta, de 4 helyen bele van fúrva körben a középsõ (gyárilag egyetlen) lyuk körül és az nekem elég mély. De ha sok mélyre vágysz akkor ahhoz több ló is kellmzgergõ írta:Jó gondolat, de akkor pattogós lessz a motor hangja, nem lessz annyira mély.Meg az üveggyapot az elég, az ellen nincs nagyon mit tenni

Egyébként ez a rezó elsõ ránézésre is jócskán hagy kívánnivalót maga után "tervezés ügyileg"



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- wetzla
- Tanár Úr
- Hozzászólások: 113
- Csatlakozott: 2007.07.17. 22:17
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Bátaszék, Petőfi u. 7.
Tegnapmi is kicseréltük a kipufugót.
Fantasztikus a változás.
A motor most már ötödikben is húz. (Ha nincs nagy szembeszél)
Utoljára 18 éves koromban mentem ETZ-vel 120-at két személlyel.
Látni kellett volna a Gergõ fiam arcát, amikor megmondtam neki, hogy 120-al mentünk! Azt a büszke mosolyt!
Gyurma túrára remélem tartja ezt az új erõt a motor!
Üdv:
Attila
Fantasztikus a változás.
A motor most már ötödikben is húz. (Ha nincs nagy szembeszél)
Utoljára 18 éves koromban mentem ETZ-vel 120-at két személlyel.
Látni kellett volna a Gergõ fiam arcát, amikor megmondtam neki, hogy 120-al mentünk! Azt a büszke mosolyt!
Gyurma túrára remélem tartja ezt az új erõt a motor!
Üdv:
Attila
Attila
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Hali!
A következõ kérdésem nem csak a kipufogóhoz kapcsolódik.
Van nekem egy házi rezóm, de a dobja úgyvan kialakítva, mint a "gagyirezónak" Középen van a rugó, és köré üveggyapot van tömve.A kérdésem, hogy egy pár száz km után nem stimmel a motor, kicsit mintha talán sok levegõt kapna, és állítani kell(kabit mindig kipucolom amikor állítok rajta).Aztán most egy olyan tippem lenne, hogy az üveg gyapot olyan fél ezer kilóméter után eltünik, tehát elég.Köze lehet a karbi állításhoz?


A következõ kérdésem nem csak a kipufogóhoz kapcsolódik.
Van nekem egy házi rezóm, de a dobja úgyvan kialakítva, mint a "gagyirezónak" Középen van a rugó, és köré üveggyapot van tömve.A kérdésem, hogy egy pár száz km után nem stimmel a motor, kicsit mintha talán sok levegõt kapna, és állítani kell(kabit mindig kipucolom amikor állítok rajta).Aztán most egy olyan tippem lenne, hogy az üveg gyapot olyan fél ezer kilóméter után eltünik, tehát elég.Köze lehet a karbi állításhoz?


-
- rolleres
- Hozzászólások: 14
- Csatlakozott: 2007.12.17. 20:13
- Tartózkodási hely: Tb.
Andrei írta:melyik módszerrel csináltad?Etusdriver írta:Problémám megoldva!
Ki lett égetve a kipufogóm és így megy a kicsike, mint az atom![]()
Nem volt sok baja, csak sok szutya:P
Próbáljátok ki ti is!
Nekem a kromozásra már nem kellett figyelni.

Egy kis benzint folyattan bele a kipufogóba. Levegõ helyett meg egy hegesztõs ismerõs nyomatta bele a gázt a hegesztõ kocsiból.
És kormolt rendesen

By. Mészy
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
kisebb torokátmérõjû karbi, kisebb felömlõ átmérõ, kisebb kipuff rés átmérõ, "vendéglyuk" a kipufogókönyökön, kisebb kipuff átmérõ, direkt rosszul méretezett kipufogó, ezek a tipikus fojtási szokások, szedd szét és méregesd hozzá egy rendes 250-eshezRR_ZOZY írta:Azt nem, de úgy tudom hogy XTREMER kolléga 251-ese ilyen fojtott kivitel, õt érdemes megkeresni.....krisz írta:És azt nem tudod véletlenül, hogy a 251 esetében hogy oldották meg a folytást?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Azt nem, de úgy tudom hogy XTREMER kolléga 251-ese ilyen fojtott kivitel, õt érdemes megkeresni.....krisz írta:És azt nem tudod véletlenül, hogy a 251 esetében hogy oldották meg a folytást?
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Bizony volt fojtott változat a 250-esbõl és a 251-esbõl is. Tudtommal az NSZK-ba exportálták ezeket, mert ott valami határ pont a 17LE teljesítménynél volt. A röhej az, hogy a rendõrségi ETZ-k is fojtottak voltak
)

Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
hát ne haragudj de én errõl most hallok elõször...krisz írta:Az biztos, hogy az ETZ 251 esbõl készült lefojtott változat akárcsak az ETZ 250 bõl.
Az ETZ 250 nél a kipufogóval fojtották le az biztos.
Itt a link ahol látható a különbség.
1. lefojtott: http://www.motor-katalogus.hu/modellek/ ... fect).html
2. alap: http://www.motor-katalogus.hu/modellek/ ... z_251.html
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Az biztos, hogy az ETZ 251 esbõl készült lefojtott változat akárcsak az ETZ 250 bõl.
Az ETZ 250 nél a kipufogóval fojtották le az biztos.
Itt a link ahol látható a különbség.
1. lefojtott: http://www.motor-katalogus.hu/modellek/ ... fect).html
2. alap: http://www.motor-katalogus.hu/modellek/ ... z_251.html
Az ETZ 250 nél a kipufogóval fojtották le az biztos.
Itt a link ahol látható a különbség.
1. lefojtott: http://www.motor-katalogus.hu/modellek/ ... fect).html
2. alap: http://www.motor-katalogus.hu/modellek/ ... z_251.html
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: ETZ 251 fojtás
mibõl gondolod hogy 13 kW-os? a sima EM250 blokk 15.5 kW-os, nincs az lefojtva, énszerintemkrisz írta:Üdv mindenkinek!
A vettem egy MZ ETZ 251 est. Ami 13 kW -os, vagyis ez a lefojtott változat. Kérdésem, hogy a kipufodórendszerrel ériték e el a teljesítménycsökkenést, vagy valami mást eljárást alkalmaztak e ?
hol nézted azt a 13-at? ha a forgalmiban akkor máris elfelejtheted... nekem 150-es van de ennek is 13 van a forgalmiba írva, miközben 10.5

When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
ETZ 251 fojtás
Üdv mindenkinek!
A vettem egy MZ ETZ 251 est. Ami 13 kW -os, vagyis ez a lefojtott változat. Kérdésem, hogy a kipufodórendszerrel ériték e el a teljesítménycsökkenést, vagy valami mást eljárást alkalmaztak e ?
A vettem egy MZ ETZ 251 est. Ami 13 kW -os, vagyis ez a lefojtott változat. Kérdésem, hogy a kipufodórendszerrel ériték e el a teljesítménycsökkenést, vagy valami mást eljárást alkalmaztak e ?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég