
Éppen melyik intézet hoz ki tanulmányt.Ebből élnek.Ha nem irkálnának időnként valami meghökkentőt,akkor felvetődne a kérdés hogy minek vannak.
Szerintem!
Nem akarom védeni a csókát, de a cikkét is így kezdi valahogy: csak azért, hogy építsek valamit, amit még előttem nem csináltak.gabsic írta:... De ez...
Jogos, én kérek elnézést, akkor annyira mégsem barbár az emberSeri19 írta: Visszalakítható. Direkt úgy csinálta meg. http://totalbike.hu/tesztek/2010/10/30/dmz/
Visszalakítható. Direkt úgy csinálta meg. http://totalbike.hu/tesztek/2010/10/30/dmz/gabsic írta:Kicsit fáziskésésben vagyok, csak most olvastam...misi írta:Sziasztok!
Ajánlom mindenkinek olvassa és nézze meg a dizel ts 250/1 mz.
http://fabrikalo.5mp.eu/web.php?a=fabri ... Gwd7HEba4M
Udv:Misi
Oké, elismerem, igényesen meg van csinálva, kuuuuuurvasok munka volt vele.
De könyörgöm: ennek mi a az értelme? Nem megy, lassú, büdös, kerreg. Dízelmotor traktorba való, nem motorkerékpárra! (Én még autóban is utálom a dízelt, magamnak soha nem vennék dízel autót) Kb annyi eredménye lett az egész dolognak, hogy elbaszott egy TS-t. Ennyi munkából milyen szépen fel lehetett volna már újítani. Így meg értelmetlen kókányolás lett, nem sokkal jobb mint aki "krossz" motort csinál belőle és széthajtja haraszton...Na mindegy, ez csak az én véleményem...
Kicsit fáziskésésben vagyok, csak most olvastam...misi írta:Sziasztok!
Ajánlom mindenkinek olvassa és nézze meg a dizel ts 250/1 mz.
http://fabrikalo.5mp.eu/web.php?a=fabri ... Gwd7HEba4M
Udv:Misi
Vannak még unatkozó emberek :d szép munkát végzettmisi írta:Sziasztok!
Ajánlom mindenkinek olvassa és nézze meg a dizel ts 250/1 mz.
http://fabrikalo.5mp.eu/web.php?a=fabri ... Gwd7HEba4M
Udv:Misi
Ja a galériámban van fotó a gépemről,miután tavasszal ezzel a módszerrel lefényeztem.Sztem nem lett túl gagyifestékes írta:MzCs barátom de másoknak is mondom aki motort akar fényezni!Nem kell megijedni nem olyan nagy durranás én mindig magamnak csinálomIme a dolog lényege:finom csiszolóvázsonnal megcsiszolod a tankot,oldaldeknit stb,előtte lemosod persze és zsirtalanitod benzines ruhával.Kétkomponensü autójavitó gittel kijavitod az estleges nagyobb hibákat,karcokat.Ismét finom csiszolás,majd enyhe vizes ruhával áttörlöd! Sprayban kapható szórógittel átfújod egyenletesen 15 perc száradási időt tartva 2-szer vagy háromszor.Majd vizpapirral átcsiszolod,szintén nedves ruha,aztán néhány óra mulva jöhet a festés.Autófestékboltban kikevernek neked sprayban bármilyen szint,ha nincs kompresszorod ,én is igy csinálom,mellesleg mire a szórópisztolyt átmosod festés után az nem kevés higitóval jár.Szóval 3-szor átfujod egyenletesen a száradási idő itt kb egy órát kell hagyni rétegenként.Majd másnap lakkspray-al átfujod ez megvédi a festést a kisebb ütődésektől,napfénytől ,esőtől stb.Persze az egész munkát pormentes helyen végezdd én a garázs betonját ilyenkor fellocsolom,mad tiszta keményfóliára rakom a festendő cuccokat.Ha ügyes voltál az eredmény magáért beszél
Autófestékboltban mindent megkapsz egy helyen,szórógitt egy flakon kell,festékből kettő ez elég visitva még a sárvédőre is ha esetleg azt is szinre akarod fujni.Lakkspréből elég egy.Az összes cucc kijön olyan 12000 pizből,persze minőségi anyagról beszélünk szóval sztem megéri.
Röviden ennyi az egész jó munkát ha bevállalod
Üdv Laci
Biztonsági őv csatt az könnyen felcsatolható,és kioldható,ráadásul elég erős is.Bontókból olcsón beszerezhető.yofo írta:11000 ft volt a két doboz , meg a csomagtartó , (meg 300 km autózás) De szerintem nem volt rossz üzlet , mert a csomagtartó eredeti krauzer , és a dobozok még nem voltak használva . Zolee-G hívta fel rá a figyelmet , még az ideiglenes fórumon ,hogy látta a vaterán . Csak a doboz felrögzítését kell megoldanom a csomagtartóhoz , és jöhetnek a túrák .
Igazad van Conus abban az esetben,ha a gépen többszöri festés van vagy ha valami gagyi anyaggal fújták mint pl a kollegámét igy azonnal kromofágot nyomtunk neki.Viszont ha gyári festés van rajta,hidd el nem számit hogy nem mai a festés jónéhányat már csináltam legutóbb a sajátomat és semmi gond.Igaz nem olyan mint egy profi fényezés,de sztem megállja a helyét nekem megteszi.conus írta:festékes!
én nem hiszek ezekben a megoldásokban 20 évesnél öregebb festésnél, csak a fémtisztára letakarított felületben, majd rozsdamaró aztán alapozó, gitt stb.![]()
zsakfos írta:Na ha nem laknál olyan messze tőlem akkor ajánlanék cserét.Te lefestenéd az én tankomat meg deknijeimet,én meg szétdobnám a blokkodat meg összefestékes írta:Én inkább lefújok 5 motort minthogy egyszer is szézhúzzam a blokkot,ahhoz elég böte vagyokJa és bocs,hogy telefostam az üzenőfalat
ma szabin vagyok és ráérek,nade mindjárt megyek lemosom a gépről az Alföld túra utáni sarat.Hadd villogjon a gép,na és én is
![]()
![]()
![]()
![]()
Nekem ez a festékfujkodós dolog sosem sikerült szépre,pedig kipróbáltam mindent.![]()
Ha azt mondod , hogy az zár nem az igazi ,akkor nem is kisérletezek vele , a te megoldásodat fogom alkalmazni . Ha tudsz , egy képet tegyél fel rólaKILL3R etz írta:yofo!
Én ledobtam róla a zárakat, mert se rendes kulcsot nem tudtam csinálni, se rendes fület amibe beakad. Nem tűnt túl biztosnak a rogzítés. Azt pedig nem akartam kockáztatni, hogy 100 felett katapultál....![]()
Simán 0.2-es lemezből hajlítottam fület hozzá. Ha ez is érdekel akkor csinálok képet. De valahol megvan a zár is, ha érdekel lefotózom azt is.
Szólj miről kell!![]()
Na ha nem laknál olyan messze tőlem akkor ajánlanék cserét.Te lefestenéd az én tankomat meg deknijeimet,én meg szétdobnám a blokkodat meg összefestékes írta:Én inkább lefújok 5 motort minthogy egyszer is szézhúzzam a blokkot,ahhoz elég böte vagyokJa és bocs,hogy telefostam az üzenőfalat
ma szabin vagyok és ráérek,nade mindjárt megyek lemosom a gépről az Alföld túra utáni sarat.Hadd villogjon a gép,na és én is
![]()
Dénes írta:A kerítés karikáit nézd conus!
nem igazán értem a hsz-odat...MrDok írta: HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ, milyen jó a tükörszárad conus!Ilyent én is tekerek egyet magamnak!
Én a fúvókákat meg a tömítéseket nézném át elöször a karbin.DJBubu írta:Tudnátok nekem abban segíteni hogy az eggyik haveromnak van egy 250-es Ts-e ! Az lenne a probléma vele hogy egy kicsit (sufnituningolt !) sokat eszik !!! Elvileg 10L/100Km !!! Valamien beálítási probléma lehet vagy karburátor ? Ha lehet segítsetek rajtam !
zsakfos írta:Zizi ne idegeskedjz25z írta:porvedo muanyag b+ nem gondoltam volna lehuzni rola a fenykep kedveert azt hittem ez egyertelmu![]()
![]()
Szerintem nem azt a műanyagot kérdezte,hanem az általam belinkelt csavaron lévőt.
Amúgy én sem tudom mi lehet![]()
![]()
Nekem sincs olyan az tuti.
Zizi ne idegeskedjz25z írta:porvedo muanyag b+ nem gondoltam volna lehuzni rola a fenykep kedveert azt hittem ez egyertelmu![]()
zsakfos írta:Ugyanaz a csavar megy mindegyikbe.M30x1,5.bomber93 írta:Sziasztok! Azt szeretném kérdezni , hogy nekem van egy MZ TS első teleszkópom és a villaszárak végében van az a leszorítócsavar tán 24 es kulcs megy rá. Na nekem az egyik száron a csavar feje el van nyalva szóval nem tudom kiszedni. Lehet ki tudnám de nem tudom lehet e szerezni ilyet? A kérdés: MZ TS 125/150/250 és MZ ETZ 125/150/250 nek egyezik ez a csavar? ugyanúgy bele lehet tenni? Hol tudnék ilyet szerezni Esetleg csavarbolt? Előre is köszönöm!
Pld itt is kapható,bár nem olcsó:http://etbike.com/index.php?productID=5341
Ugyanaz a csavar megy mindegyikbe.M30x1,5.bomber93 írta:Sziasztok! Azt szeretném kérdezni , hogy nekem van egy MZ TS első teleszkópom és a villaszárak végében van az a leszorítócsavar tán 24 es kulcs megy rá. Na nekem az egyik száron a csavar feje el van nyalva szóval nem tudom kiszedni. Lehet ki tudnám de nem tudom lehet e szerezni ilyet? A kérdés: MZ TS 125/150/250 és MZ ETZ 125/150/250 nek egyezik ez a csavar? ugyanúgy bele lehet tenni? Hol tudnék ilyet szerezni Esetleg csavarbolt? Előre is köszönöm!
z25z írta:az egy hatlapfeju csavar, minden oldala le van nyalva? esetleg megfelelo meretu csillag kulcscsal vagy ha vegkepp semmi akkor veso nagykalapacs ugy hogy a veso elet ferden beallitod az egyik laphoz es kalapaccsal kocogtatod korbe korbe, de aztan a csavar az kuka, es ne csavar boltban probalkozz hanem ott ahol mz alkatreszeket arulnak, sztem kapsz, etz tipusoknal biztos megegyezik a csavar TS rol nem merek nyilatkozni, azt majd a TS tulajdonosokbomber93 írta:Sziasztok! Azt szeretném kérdezni , hogy nekem van egy MZ TS első teleszkópom és a villaszárak végében van az a leszorítócsavar tán 24 es kulcs megy rá. Na nekem az egyik száron a csavar feje el van nyalva szóval nem tudom kiszedni. Lehet ki tudnám de nem tudom lehet e szerezni ilyet? A kérdés: MZ TS 125/150/250 és MZ ETZ 125/150/250 nek egyezik ez a csavar? ugyanúgy bele lehet tenni? Hol tudnék ilyet szerezni Esetleg csavarbolt? Előre is köszönöm!
az egy hatlapfeju csavar, minden oldala le van nyalva? esetleg megfelelo meretu csillag kulcscsal vagy ha vegkepp semmi akkor veso nagykalapacs ugy hogy a veso elet ferden beallitod az egyik laphoz es kalapaccsal kocogtatod korbe korbe, de aztan a csavar az kuka, es ne csavar boltban probalkozz hanem ott ahol mz alkatreszeket arulnak, sztem kapsz, etz tipusoknal biztos megegyezik a csavar TS rol nem merek nyilatkozni, azt majd a TS tulajdonosokbomber93 írta:Sziasztok! Azt szeretném kérdezni , hogy nekem van egy MZ TS első teleszkópom és a villaszárak végében van az a leszorítócsavar tán 24 es kulcs megy rá. Na nekem az egyik száron a csavar feje el van nyalva szóval nem tudom kiszedni. Lehet ki tudnám de nem tudom lehet e szerezni ilyet? A kérdés: MZ TS 125/150/250 és MZ ETZ 125/150/250 nek egyezik ez a csavar? ugyanúgy bele lehet tenni? Hol tudnék ilyet szerezni Esetleg csavarbolt? Előre is köszönöm!
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 4 vendég