Kipufogó
Üdv mindenkinek!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy van egy 250-es ETZ-m. Szereztem hozzá egy rezót de nem igazán jó. Szerintem úgy lett méretezve hogy "magas" fordulaton (4300+) érezhetõ csak a plusz. Én át szeretném olyanra alakítani hogy inkább az alacsonyabb fordulaton éreztesse hatásást.
Az lenne a kérdésem az hogy ez egyáltalán lehetséges e? Röviden lehet olyanra méretezni egy rezót ami a nyomatékot növeli és nem a lóerõket.....???? Sajnos én nem értek a méretezéshez szóval minden tanácsot szivesen fogadnék.
Válaszotokat elõre is köszönöm
Gábor
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy van egy 250-es ETZ-m. Szereztem hozzá egy rezót de nem igazán jó. Szerintem úgy lett méretezve hogy "magas" fordulaton (4300+) érezhetõ csak a plusz. Én át szeretném olyanra alakítani hogy inkább az alacsonyabb fordulaton éreztesse hatásást.
Az lenne a kérdésem az hogy ez egyáltalán lehetséges e? Röviden lehet olyanra méretezni egy rezót ami a nyomatékot növeli és nem a lóerõket.....???? Sajnos én nem értek a méretezéshez szóval minden tanácsot szivesen fogadnék.
Válaszotokat elõre is köszönöm
Gábor
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
szilikon alapú gumitrutymót a felületekrõl aromás oldószerekkel(lakkbenzin) könnyedén le lehet oldani. pl. lakkbenzines ronggyal 2-3x átdörgölöd, utána egy fadarabbal vagy mûanyag lapkával(feltöltõkártya) könnyedén le lehet lökni úgy h ne sérüljön az alu. 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Az kiváló,én gázolajjal vagy tisztabenzinnel szoktam még,ha nincs brigéciol.
Azért szoktam ezt mondani mindíg,mert itt a cégnél a termék burkolatát vízhatlanná kellett tennünk egyszer egy vizsgálathoz,és amikor csak lemosogattam nagyjából alkohollal a felületet,a szilót le lehetett pörkölni róla,aztán megcsiszoltam,lemostam és úgy szilóztam ki,alig lehetett utána letépni,szóval akkor jöttem rá,hogy ez milyen sokat számít.
Azért szoktam ezt mondani mindíg,mert itt a cégnél a termék burkolatát vízhatlanná kellett tennünk egyszer egy vizsgálathoz,és amikor csak lemosogattam nagyjából alkohollal a felületet,a szilót le lehetett pörkölni róla,aztán megcsiszoltam,lemostam és úgy szilóztam ki,alig lehetett utána letépni,szóval akkor jöttem rá,hogy ez milyen sokat számít.
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
Az FBS külsõ rétege kb 10-15 perc után kikeményedik,mikor én tömítettem,mire meghúztam a hollnadert meg felöltöztem (mert csak ne alsógatyában menjek már vele
),már mehettem is.A teljes kikeményedési idõre 24 órát adnak meg.
Arra figyelj oda,hogy legyen megfelelõen zsírtalanítva minden felület,különben nem fog jól tömíteni!

Arra figyelj oda,hogy legyen megfelelõen zsírtalanítva minden felület,különben nem fog jól tömíteni!
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
Szia!
Gratulálok a jó választáshoz
Igen, FBS-el el tudod tömíteni, festék boltban is lehet kapni, szilikon alapú tömítõanyag. Ha jól tudom gyárilag nem volt tömítés alatta, ugyanis a gyári könyöknek nem volt olyan hullámos a pereme mint a mai utángyártottaknak
Fogyasztás attól függ mennyire húzod, milyen állapotú a karbid stb stb. 4-6 literig bármi lehet.
Gratulálok a jó választáshoz


Fogyasztás attól függ mennyire húzod, milyen állapotú a karbid stb stb. 4-6 literig bármi lehet.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
mar leirtak jonehanyan, de a lenyeg hogy barmelyik haztartasi boltban kapsz fbs-t szilikonbazisu biszbasz zoldes tubusos csomagolasban, es figyelj a technikara: a dob legyen lelazitva, hogy a konyok egyenletesen fel tudjon fekudni
a simsont nem érdemes az mz fogyasztasahoz viszonyitani, siman bekap 2x annyit a 250/251 mint egy 50 ccm-es simson, de nagyon hasznalatfuggo
a simsont nem érdemes az mz fogyasztasahoz viszonyitani, siman bekap 2x annyit a 250/251 mint egy 50 ccm-es simson, de nagyon hasznalatfuggo
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Sziasztok!
Kérném a segítségeteket. Nemrégiben vettem egy 251-es ETZ-t, és sajna mint utólag kiderült megvan szakadva a menet a hengerben. Csöpög belõle az anyag, füstöl, egyszóval kellemetlen ez az állapot. Szétszedtem és valami elég vastag alu tömítés volt benne(gondolom gyári). Tettem bele egy vékonyabbat, szintén alu-t, ez már annyiból volt jó hogy a hollandert megtudtam szorítani, ott épp nincs megszakadva a menet, viszont ez a tömítés nem tömít, ennél még jobban kifúj a dolog mintha lazán hagyom a hollandert.
Ha valakinek van valami ötlete hogy mit lehetne vele kezdeni annak nagyon örülnék. Olvasgattam a fórumot és írták többen is az FBS-t, ez pontosan micsoda? Estleg nekem is segítene? Valamint még egy olyan gondom lenne hogy ez a tömítetlenség okozhat e több fogyasztás? Simoról váltottam át és kicsit sokallom hogy mennyit eszik. ETZ 250 és 251-esektõl kérdezem, hogy kinek mennyit eszik kb a gép?
Válaszaitokat és segítségeteket elõre is köszi.
Kérném a segítségeteket. Nemrégiben vettem egy 251-es ETZ-t, és sajna mint utólag kiderült megvan szakadva a menet a hengerben. Csöpög belõle az anyag, füstöl, egyszóval kellemetlen ez az állapot. Szétszedtem és valami elég vastag alu tömítés volt benne(gondolom gyári). Tettem bele egy vékonyabbat, szintén alu-t, ez már annyiból volt jó hogy a hollandert megtudtam szorítani, ott épp nincs megszakadva a menet, viszont ez a tömítés nem tömít, ennél még jobban kifúj a dolog mintha lazán hagyom a hollandert.
Ha valakinek van valami ötlete hogy mit lehetne vele kezdeni annak nagyon örülnék. Olvasgattam a fórumot és írták többen is az FBS-t, ez pontosan micsoda? Estleg nekem is segítene? Valamint még egy olyan gondom lenne hogy ez a tömítetlenség okozhat e több fogyasztás? Simoról váltottam át és kicsit sokallom hogy mennyit eszik. ETZ 250 és 251-esektõl kérdezem, hogy kinek mennyit eszik kb a gép?
Válaszaitokat és segítségeteket elõre is köszi.
A hagyományos sportdob alatt a kisipari rezót érted?Azzal vigyázni kell,mert nincs jól méretezve és inkább árt,mint használ.coco írta:Ez nagyon csunya sracok... kicsit jobban bedolsz kanyarba s vege is van! Maradok a hagyomanyos sport kipufogonal, inkabb veszek 2t ennek az arabol
Ez telleg novel 4,5 LE a teljesitmenyen??
A legjobb a gyári/gyári mintájára utángyártott

A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
Na igen, az esztétika tényleg kritikán aluli. Nem hinném hogy ilyet fogok venni, fõleg ennyiért.Stravkó írta:Szerintem botrányosan csúnya,és drága is! Ettõl még lehet jó,de könyörgöm hol marad az esztétika? Ráadásul ilyen drágán! Én nem tenném föl a motoromra,az tuti! (jobbra nem tudnék kanyarodni,ha fönt van a futó,he-he)Apol77 írta:Sziasztok
Szeretném megkérni a hozzáértõket hogy nézzék meg a http://www.simsonbolt.hu/ oldalon a kipufogóknál az MZ rezót.
Milyen lehet? Kinézetre jóval másabb mint a kisipari magyar, az áráról nem is beszélve
Megköszönöm ha megosztjátok a véleményeteket.
A Leo Vince ami egyel alatta van,na az szép,de az meg Simsoné lehet. Ennyi lóvéért az MZ dobnak is minimum így kéne kinézni!
Bakimate Te tudod ki gyártja ezt? Elméletileg az oldaluk alapján mindent külföldrõl hoznak, de a válasz mailjük alapján amiben pl a tuningot is kérdeztem nem ezt bizonyítja

- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Ezt az egyik helyi ARC (nem véletlenül írtam nagybetûvel, gondolom rájöttök) csinálja. Pár évvel ezelõtt azt mondta, hogy "Név akarok a szakmában lenni"... Na de könyörgöm...
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Szerintem botrányosan csúnya,és drága is! Ettõl még lehet jó,de könyörgöm hol marad az esztétika? Ráadásul ilyen drágán! Én nem tenném föl a motoromra,az tuti! (jobbra nem tudnék kanyarodni,ha fönt van a futó,he-he)Apol77 írta:Sziasztok
Szeretném megkérni a hozzáértõket hogy nézzék meg a http://www.simsonbolt.hu/ oldalon a kipufogóknál az MZ rezót.
Milyen lehet? Kinézetre jóval másabb mint a kisipari magyar, az áráról nem is beszélve
Megköszönöm ha megosztjátok a véleményeteket.
A Leo Vince ami egyel alatta van,na az szép,de az meg Simsoné lehet. Ennyi lóvéért az MZ dobnak is minimum így kéne kinézni!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
Sziasztok
Szeretném megkérni a hozzáértõket hogy nézzék meg a http://www.simsonbolt.hu/ oldalon a kipufogóknál az MZ rezót.
Milyen lehet? Kinézetre jóval másabb mint a kisipari magyar, az áráról nem is beszélve
Megköszönöm ha megosztjátok a véleményeteket.
Szeretném megkérni a hozzáértõket hogy nézzék meg a http://www.simsonbolt.hu/ oldalon a kipufogóknál az MZ rezót.
Milyen lehet? Kinézetre jóval másabb mint a kisipari magyar, az áráról nem is beszélve

Megköszönöm ha megosztjátok a véleményeteket.
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
Zajok és zörgések
Hello Rájderek!
Szerintem egy rájder ne sokat költsön, inkább töltsön.
Louithebad írta korábban, hogy egyik kipu zörög, a másik nem. Zörgéssel én is találkoztam többször, és sikerült megoldani a gondot. Megkurtított kipu van a 250-esemen, így vettem elsõ tulajtól. Akkor még "lefektettem" az órát, 140-et tartósan tudott menni. Most nem megy ennyit, de ennek más az oka, nem a kipu.
Z25Z (?) írta, hogy a "lamellák" elszabadultak a kipu végében. Így én is jártam, adott fordulaton erõsen csörömpölt. Lekocogtattuk a kipu kupakját, kivettük a három négyszögletes "furulya" közül az elszabadultat, azóta nem zajong. Hogy ez a teljesítményre hogy hat? Ki tudja. Nem romlott tovább a végsebesség (felfúrás óta lecsökkent 110-120 közé, viszont sokkal erõsebbnek tûnik). Talán picit mintha hangos volna.
Egy másik esetben a kipu nyiszorgni kezdett a hátsó telóval, amikor felszereltük a lehajthatós oldalcsomagtartót. Valószínûleg egy korábbi csavarelhagyásnál rossz szögben rögzítettem vissza a dobot. Ezért fellazítottunk minden kipu csavart, egyikünk csõfogóval próbálta fordítani kifelé a dobot (szögben hajlik mindegyik 250-es ETZ dobja), a másik meg a végénél próbálta két marokkal forgatni ugyanabba az irányba. Most már nem ér semmihez.
Ha a "blokk" zörög, lehet, hogy csak a karbiban a súbernek (tolattyú) hordósra kikopott a hengere. Jellegzetes kelepelõ hangot ad tipikusan valamivel 4000 fölött, mert azzal a tolattyú állással megy a rájder legtöbbet. Ha nagy az eltérés, be tud rezonálni, és rondán csörömpöl.
Másik "blokkcsörgés", amikor a kuplung kelepel. Sajna már nem igazi a kúp, mert egy szereléskor nem vigyáztak rá, és nem fért vissza a zajcsökkentõ alátét. Majd ha elkopik a fõtengely, lecserélem, és jók lesznek a méretek, meg visszakerül a zajcsökkentõ. (Sok ETZ kuplungja ad más hangot üresben, ha behúzzák a kuplungkart)
A porlasztó csörgését nagyjából 10.000 km óta vettem észre, a kuplungét kicsit elõbb. Azóta megjártam a Kárpátokat, és a Tátrát Lengyelben, plusz voltam túrázni sokszor. Semmi nem változott a gépen, csak a kilomáterszámláló állása. Tehát ezek esztétikai jellegû hibák - egyelõre. Valaki írta az egyik topikban, hogy a csörgõs karbi tönkretette a súbertût, vagy mit. Egyelõre azonban megbízhatóan mûködik a motorom, és keveset fogyaszt. Az utasaim nem tudják ezeket a hangokat megkülönböztetni a normál üzemi hangtól, csak engem zavarnak. Ugyanakkor sajnálom kidobni a "jó" fõtengelyt, és karbit, meg heteket állni a szervizben szezon közepén. Aki esztétikus motort akar, költhet ilyesmire tízezreket, de a tankban jobb helye van az ezreseknek.
Remélem, most sok rájder megnyugodott.
Szerintem egy rájder ne sokat költsön, inkább töltsön.
Louithebad írta korábban, hogy egyik kipu zörög, a másik nem. Zörgéssel én is találkoztam többször, és sikerült megoldani a gondot. Megkurtított kipu van a 250-esemen, így vettem elsõ tulajtól. Akkor még "lefektettem" az órát, 140-et tartósan tudott menni. Most nem megy ennyit, de ennek más az oka, nem a kipu.
Z25Z (?) írta, hogy a "lamellák" elszabadultak a kipu végében. Így én is jártam, adott fordulaton erõsen csörömpölt. Lekocogtattuk a kipu kupakját, kivettük a három négyszögletes "furulya" közül az elszabadultat, azóta nem zajong. Hogy ez a teljesítményre hogy hat? Ki tudja. Nem romlott tovább a végsebesség (felfúrás óta lecsökkent 110-120 közé, viszont sokkal erõsebbnek tûnik). Talán picit mintha hangos volna.
Egy másik esetben a kipu nyiszorgni kezdett a hátsó telóval, amikor felszereltük a lehajthatós oldalcsomagtartót. Valószínûleg egy korábbi csavarelhagyásnál rossz szögben rögzítettem vissza a dobot. Ezért fellazítottunk minden kipu csavart, egyikünk csõfogóval próbálta fordítani kifelé a dobot (szögben hajlik mindegyik 250-es ETZ dobja), a másik meg a végénél próbálta két marokkal forgatni ugyanabba az irányba. Most már nem ér semmihez.
Ha a "blokk" zörög, lehet, hogy csak a karbiban a súbernek (tolattyú) hordósra kikopott a hengere. Jellegzetes kelepelõ hangot ad tipikusan valamivel 4000 fölött, mert azzal a tolattyú állással megy a rájder legtöbbet. Ha nagy az eltérés, be tud rezonálni, és rondán csörömpöl.
Másik "blokkcsörgés", amikor a kuplung kelepel. Sajna már nem igazi a kúp, mert egy szereléskor nem vigyáztak rá, és nem fért vissza a zajcsökkentõ alátét. Majd ha elkopik a fõtengely, lecserélem, és jók lesznek a méretek, meg visszakerül a zajcsökkentõ. (Sok ETZ kuplungja ad más hangot üresben, ha behúzzák a kuplungkart)
A porlasztó csörgését nagyjából 10.000 km óta vettem észre, a kuplungét kicsit elõbb. Azóta megjártam a Kárpátokat, és a Tátrát Lengyelben, plusz voltam túrázni sokszor. Semmi nem változott a gépen, csak a kilomáterszámláló állása. Tehát ezek esztétikai jellegû hibák - egyelõre. Valaki írta az egyik topikban, hogy a csörgõs karbi tönkretette a súbertût, vagy mit. Egyelõre azonban megbízhatóan mûködik a motorom, és keveset fogyaszt. Az utasaim nem tudják ezeket a hangokat megkülönböztetni a normál üzemi hangtól, csak engem zavarnak. Ugyanakkor sajnálom kidobni a "jó" fõtengelyt, és karbit, meg heteket állni a szervizben szezon közepén. Aki esztétikus motort akar, költhet ilyesmire tízezreket, de a tankban jobb helye van az ezreseknek.
Remélem, most sok rájder megnyugodott.
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Rendicsek, ezt megpróbálom. Köszi.conus írta:lazítsd ki a kipuffogódobtartó rúd mind2 csavarját, meg a blokk aljához hozzáfogó bilincset, és utána hollandermeghúzás közben lõdd be középre a csövet, majd ha meghúztad a hollander izomból akkor rögzítsd a tartórúd mind2 csavarját meg a bilincset a blokk alján. megmutatni egyszerûbb lenne mint leírni...kosian írta:Ja 100 forintért vettem hozzá, de az valami alumínium volt. A könyök peremére tökéletesen rásimult, szóval szerintem azzal nincsen gond, viszont úgy látom, hogy mikor már meg van húzva a hollander, nem pontosan középen van benne a csõ. Ezzel nem tudtam mit csinálni, pedig próbáltam. Egyszerûen így áll be...
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
lazítsd ki a kipuffogódobtartó rúd mind2 csavarját, meg a blokk aljához hozzáfogó bilincset, és utána hollandermeghúzás közben lõdd be középre a csövet, majd ha meghúztad a hollander izomból akkor rögzítsd a tartórúd mind2 csavarját meg a bilincset a blokk alján. megmutatni egyszerûbb lenne mint leírni...kosian írta:Ja 100 forintért vettem hozzá, de az valami alumínium volt. A könyök peremére tökéletesen rásimult, szóval szerintem azzal nincsen gond, viszont úgy látom, hogy mikor már meg van húzva a hollander, nem pontosan középen van benne a csõ. Ezzel nem tudtam mit csinálni, pedig próbáltam. Egyszerûen így áll be...



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Énn is tettem alá alugyûrût,mégis köpi kicsit az olajat,ha nagyon megmelegszik,mert akkor meg tud lazulni egy kicsit.FBS-t is raktam neki,de szerintem nem takarítottam le rendesen,szóval érdemes jól lemosni (olajmentes) benzinnel vagy gázolajjal az FBS-ezendõ felületeket.
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Ja 100 forintért vettem hozzá, de az valami alumínium volt. A könyök peremére tökéletesen rásimult, szóval szerintem azzal nincsen gond, viszont úgy látom, hogy mikor már meg van húzva a hollander, nem pontosan középen van benne a csõ. Ezzel nem tudtam mit csinálni, pedig próbáltam. Egyszerûen így áll be...
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
ket jo megoldasa van:kosian írta:Üdv. Az lenne a problémám, hogy a hollandernél csöpög az olaj. Már tettem alá tömítést is, de így is csöpög. Mi lehet a baj?
1.: boltban 100 ft koruli aron lehet olyan rezgyurut venni, amiben azbesztzsinor van, ezt hasznaltam, nem volt vele gond
2.: nagyon sokaig szkeptikus voltam vele, hogy fbs-sel kell letomiteni, aztan egyszer azzal lett tomitve es az is tokeletesen mukodott
lenyeg, hogy meghuzod a hollandert mesz egy kort felmelegszik melegen jol utanahuzod es jonak kell lennie, persze ha nem amiatt van hogy a konyok felfekvo pereme iszonyatosan deformalt
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
hello!
A boltokban vagy netes boltokban kapható rezók utángyártottak,de azon kívül,hogy hangosabb lesz a motorod és többet eszik tõle és persze lassabban megy nem nyersz vele,max jobban néz ki!Ha igazán jó rezót akarsz,akkor azt csináltatni kell,de az nagyon sokba kerül!Szerintem érdemes meggondolni,hogy lecseréled e a gyári kipuffot!
Üdv:Máté
A boltokban vagy netes boltokban kapható rezók utángyártottak,de azon kívül,hogy hangosabb lesz a motorod és többet eszik tõle és persze lassabban megy nem nyersz vele,max jobban néz ki!Ha igazán jó rezót akarsz,akkor azt csináltatni kell,de az nagyon sokba kerül!Szerintem érdemes meggondolni,hogy lecseréled e a gyári kipuffot!
Üdv:Máté
Mert azért az Mz a király....!:)
- Sittes
- rolleres
- Hozzászólások: 11
- Csatlakozott: 2008.07.10. 12:18
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Csökmõ
Hello!
Nem tud valaki ötletet honnan vegyek a 150-es ETZ-re rezót? A boltokba amit eddig néztem nevetséges áron volt de gondolom ez nem a legjobbak közé tartozik tehát Made in China! Tehát egy jó bevált rezót szeretnék link is jó csak tudjak valahonnan venni! THX! Sittes
Nem tud valaki ötletet honnan vegyek a 150-es ETZ-re rezót? A boltokba amit eddig néztem nevetséges áron volt de gondolom ez nem a legjobbak közé tartozik tehát Made in China! Tehát egy jó bevált rezót szeretnék link is jó csak tudjak valahonnan venni! THX! Sittes
Kevés vagy mint taposóaknán a lábnyom!
Nekem is olyan van, bár egy kicsit rozsdás már szegény...Gshp írta:Az utángyártott dobbal + könyökkel szívni fogok ? Mert megvettem , és jónak tûnik bár utángyártott , a dob olyanféle hogy számok vannak a végén .
...de ki van ám égetve ahogy kell, üzem közben

Nem lesz vele gond, sokan használunk ilyet.
Üdv. Ghost
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
kipuffkönyök/dob rendesen rögzítve van? mert annak a lötyögése is produkálhatja ezt. amúgy FBS-t használnak itt egy páran a hollander menetjére...


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Szervusztok!
Az MZ-men egy nem túl súlyos (remélem...) de annál bosszantóbb hiba jött elõ: állandóan kilazul a kipufogót a hengerhez rögzítõ csavarmenetes izé (hollander a rendes neve?). Próbáltam hidegen meghúzni, próbáltam melegen meghúzni, de szép lassan elõbb utóbb mindig kilazul. Megoldás, tippek, ötletek?
Az MZ-men egy nem túl súlyos (remélem...) de annál bosszantóbb hiba jött elõ: állandóan kilazul a kipufogót a hengerhez rögzítõ csavarmenetes izé (hollander a rendes neve?). Próbáltam hidegen meghúzni, próbáltam melegen meghúzni, de szép lassan elõbb utóbb mindig kilazul. Megoldás, tippek, ötletek?
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Shancus: Rezó méretezésben ha kell segítség, akkor keresd a www.simson.hu oldalon a "Mihu" nicknevû srácot, MZ-hez is méretez & farag rezócsöveket.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Shancus: Egy szóval? Felejtõs! A képen az ún. "gagyirezó" látható...........csak a hang és a fogyasztás növelésére funkcionál jól, de legalább gyengébb lesz vele a motor :-/
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

Hello!
Véleményetekre vagyok kíváncsi, mit gondoltok ezzekröl a rezódobokrol amiket lehet kapni tömegcikben!
Én nekem azért kéne mert az szeretném elérni h nyomatékosab legyen a motor, azt hallottam h ezzel a dobal veszit a végsebességéböl, de nekem az nem fontos csak h nyomatékos legyen!

Véleményetekre vagyok kíváncsi, mit gondoltok ezzekröl a rezódobokrol amiket lehet kapni tömegcikben!
Én nekem azért kéne mert az szeretném elérni h nyomatékosab legyen a motor, azt hallottam h ezzel a dobal veszit a végsebességéböl, de nekem az nem fontos csak h nyomatékos legyen!


MZ Forever! 

ha nem fúj ki a könyök, és a dob között, akkor nem. ha kifúj "kipufogó csonk tömítésnek én alufoliát használok. összecsavarok egy csíkot, majd gyûrûbe tekerem. Minniél tömörebbre kell, mert amikor ráhúzod a kiput összenyomja úgy is. Ez a módszer jobban bevált mint a hivatalos tömítõgyûrû és lényegesen olcsobb." by keri a szocimotoros honlapján.
- merojoc
- Simsonos
- Hozzászólások: 145
- Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs
Kipuff
Megjött végre az új kipufogom könyökkel együtt.
Szokot valaki tömítést használni a könyök és a dob közé?
Kaptam tömítést a könyök és a henger közé is. Hát ílyet nem is tudtam ,hogy van ilyen
de komolyan volt már pár etz-m de nem volt egyikben sem.
Tuti lessz ha összerakom.
Szokot valaki tömítést használni a könyök és a dob közé?
Kaptam tömítést a könyök és a henger közé is. Hát ílyet nem is tudtam ,hogy van ilyen
de komolyan volt már pár etz-m de nem volt egyikben sem.
Tuti lessz ha összerakom.
ETZ 251
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
ghost!
negatív diagnózis
negatív diagnózis



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég