Eladó motor
- minoor
- Simsonos
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: 2008.01.07. 23:00
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125 Standard
- Tartózkodási hely: Szentistván - Igrici
ETZ 125 Standard
Eladó lett a mocim nagyobbra váltás miatt! ár: megegyezés szerint
képeket e-mailben küldök. ha érdekel: minoor@freemail.hu
képeket e-mailben küldök. ha érdekel: minoor@freemail.hu
MZ ETZ 125 Standard
=>>UEJ-527<<=
MZ
über alles
=>>UEJ-527<<=
MZ
über alles
F
Forrest!
Megvan még a mocid?
Ha igen, akkor engem részeltesebb erdekelne a dolog.
Ha lehet, akkor e-mailben: stamas82@freemail.hu
Üdv!
Tamás
Megvan még a mocid?
Ha igen, akkor engem részeltesebb erdekelne a dolog.
Ha lehet, akkor e-mailben: stamas82@freemail.hu
Üdv!
Tamás
Jumper
Csökkentett ár:
http://www.motor.hu/hasznaltmotor/11327 ... TS%20250/1
tényleg sürgõs, mert nem tudom hova rakni. Nem azért adom el mert rossz vagy nem jó, hanem mert másik jön és nem tudom hova tenni, ennyi gép fenntartása meg luxus nekem. Az ár irányár.
http://www.motor.hu/hasznaltmotor/11327 ... TS%20250/1
tényleg sürgõs, mert nem tudom hova rakni. Nem azért adom el mert rossz vagy nem jó, hanem mert másik jön és nem tudom hova tenni, ennyi gép fenntartása meg luxus nekem. Az ár irányár.
Eladó ETZ
Eladó egy 250 es MZ ETZ autó vásárlás miatt. Nem akarom magasztalni van neki egy pár hibája: A motor jelenleg mûködésképtelen és egy festés se ártana neki. A gyújtását át kéne kötni szerintem de az még nem biztos. Az alkatrészek már megvannak hozzá (új gyújtáskapcsoló, új aksi garanciával, új biztosítékdoboz). A motort tavaj vettem de nincs rá jogsim mert abbahagytam ezért használva nemigen volt. Váltóhibásan jutottam hozzá de azóta cserélve lett és kapott egy alig használt hengert és fõtengelyt is. (Egy komplett bontatlan blokkot vettem hozzá ami 2000 kmt ment kb de akkor összetörték a motort) A blokk tényleg bontatlan volt, még a gyári csapágyak és szimeringek voltak benne. Az elsõ fék nem mûködik de egy új karmantyú rendbehozza a dolgot. Az elsõ gumi még jó de a hátsó le van kopva. Az ár irányár és csak a rengeteg alkatrész miatt ennyi: Egy kosárnyi cucc, váltók, fogaskerekek, egy komplett blokk (karbi, gyújtás, henger, hengerfej, fõtengely, blokk). Van hozzá egy egész elsõ villám, egy tank, egy légszûrõház, és egy kipuffogó is. Mindent odaadok vele együtt. Érdeklõdni inkább e-mailben lenne jó de lehet telefonon is (06 30 4551165). A motor Bátaszéken van Tolna-megyében.
Irányár: 50 ezer.
Irányár: 50 ezer.
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Hát igen... Én Debrecenbõl elvonatoztam Ceglédre Rorik motorjáértyofo írta:Na sajnál egy jó motorért elmenni messzebre , én még most is a fejemet verem a falba ,mert nem mentem el Rorik motorjáért , inkább a közelebbit választottam , aztán már lassan ráköltöttem mégegyszer a vételárat . Kalev gépével biztos jól járnál .Sörtank írta:Jó is lenne a motor nekem csak hozzám finoman szólva...... messze vagy!


eladó 1 150-es etz blokk nagyon jó állapotban új karbival nem régen lett dugózva tirisztoros sub-ee gyújtással! 1 derbi enduró kasztniban volt benne de nem nagyon lett hajtva a kasztnit is eladnám ami elöl hátul tárcsafékes kisebb esztétikai hibái vannak van hozzá utcai és cross gumi szettem is! Ha valakit érdekel privát üzenetet várok! Az árat megbeszéljük! Ajkán van a cucc! Szállítás megoldható A kisképen látható de nagyobb képet is tok küldeni
kis etz 150
Kedves Mindenki!
Fájó szívvel meg kell válnom a /1-esemtõl új jövevény érkezése miatt, de mivel nagyon nincs szívem feldobni apróba hogy mindenféle idegbeteg vegye meg ezért itt hirdetem meg, hátha olyan ugrik aki megbecsüli ahogyan azt tettem én. Képeket mailben küldök.
Amit tudni kell:
1980 Enciánkék Ts250/1, új festés, új gumik (Heidenau), új gyûrûk, új kipuffogó, új üléshuzat (bordó, atomjól néz ki vele), vezetékek rendbe téve, széles kormány, 19 fogas új kislánckerék, új AranyFavorit lánc, új gumiharmonika, polírozott blokk-felek. Adok hozzá oldalcsomagtartót is. 18500 km-errel borzasztóan megkímélt állapotban, az elõzõ tulaj a faluba járt vele dolgozni én meg max 100-al mentem vele. Jah és friss májusi mûszakival.
Aki igényt tart rá, az kaphat nadrágot illetve kabátot is, mindkettõ Cordura, a nadrág RushM (L) a dzsekka meg BikeStar (5XL), keveset voltak használva nincsenek megszakadva semmi, béléses mind a kettõ. Én 195 cm-es és 87 kg vagyok, a nadrág nekem csak csizmával volt jó.
Úgy korrekt ha a negatívumokat is leírom: 6V, a harmadik fokozat kopott ezért ha nincs rendesen csúsztatva rángat.
Utóbbit azért nem csináltam még meg mert lehet vele közlekedni (Mátrát is megjártam vele), illetve a kuplungagy annyira rajta van hogy csak roncsolással vehetõ le, ezért pluszba adok hozzá kuplungagyat és egy ETZ fõtengelyt ami tök újszerû állapotban van (használtan kb 12000-et ér), valamint adok hozzá egy komplett ETZ váltót.
A motor magában 170 eHuf (ebbõl lehet alkudni természetesen valamennyit, illetve veteránmotor-alkatrészt beszámítok, ez nem simson star meg pony rometet jelent), a gönc külön hozzá 35 eHuf (újonnan a nadrág 24 körül van, a dzseki 25).
Érdeklõdni e-mailben: ano_minusz@freemail.hu vagy 06-20-532-4797
További benzingõzös levegõt!
Balázs
Fájó szívvel meg kell válnom a /1-esemtõl új jövevény érkezése miatt, de mivel nagyon nincs szívem feldobni apróba hogy mindenféle idegbeteg vegye meg ezért itt hirdetem meg, hátha olyan ugrik aki megbecsüli ahogyan azt tettem én. Képeket mailben küldök.
Amit tudni kell:
1980 Enciánkék Ts250/1, új festés, új gumik (Heidenau), új gyûrûk, új kipuffogó, új üléshuzat (bordó, atomjól néz ki vele), vezetékek rendbe téve, széles kormány, 19 fogas új kislánckerék, új AranyFavorit lánc, új gumiharmonika, polírozott blokk-felek. Adok hozzá oldalcsomagtartót is. 18500 km-errel borzasztóan megkímélt állapotban, az elõzõ tulaj a faluba járt vele dolgozni én meg max 100-al mentem vele. Jah és friss májusi mûszakival.
Aki igényt tart rá, az kaphat nadrágot illetve kabátot is, mindkettõ Cordura, a nadrág RushM (L) a dzsekka meg BikeStar (5XL), keveset voltak használva nincsenek megszakadva semmi, béléses mind a kettõ. Én 195 cm-es és 87 kg vagyok, a nadrág nekem csak csizmával volt jó.
Úgy korrekt ha a negatívumokat is leírom: 6V, a harmadik fokozat kopott ezért ha nincs rendesen csúsztatva rángat.
Utóbbit azért nem csináltam még meg mert lehet vele közlekedni (Mátrát is megjártam vele), illetve a kuplungagy annyira rajta van hogy csak roncsolással vehetõ le, ezért pluszba adok hozzá kuplungagyat és egy ETZ fõtengelyt ami tök újszerû állapotban van (használtan kb 12000-et ér), valamint adok hozzá egy komplett ETZ váltót.
A motor magában 170 eHuf (ebbõl lehet alkudni természetesen valamennyit, illetve veteránmotor-alkatrészt beszámítok, ez nem simson star meg pony rometet jelent), a gönc külön hozzá 35 eHuf (újonnan a nadrág 24 körül van, a dzseki 25).
Érdeklõdni e-mailben: ano_minusz@freemail.hu vagy 06-20-532-4797
További benzingõzös levegõt!
Balázs
Sziasztok.
Eladnám ETZ-250-esem. 1986 os 2009.07.14-ig müszakival.
Ha érdekel valakit Szabolcs-Szatmár-Beregben található
Infót és képeket emailban küldök
laciba45@freemail.hu
Széles utat!!
Eladnám ETZ-250-esem. 1986 os 2009.07.14-ig müszakival.
Ha érdekel valakit Szabolcs-Szatmár-Beregben található
Infót és képeket emailban küldök
laciba45@freemail.hu
Széles utat!!
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Na sajnál egy jó motorért elmenni messzebre , én még most is a fejemet verem a falba ,mert nem mentem el Rorik motorjáért , inkább a közelebbit választottam , aztán már lassan ráköltöttem mégegyszer a vételárat . Kalev gépével biztos jól járnál .Sörtank írta:Jó is lenne a motor nekem csak hozzám finoman szólva...... messze vagy!
Powered by Bambi MZ ts 250/1
hát Darklady leírta amit gondolok.
mai világban ez semmi.elég kicsi országunk van,és már nem lóháton kell bejárni.
látatlanba mentem az alföldre innen ÉNY-ról ezért a gépért.
nagyon nem szimpatikus mikor 80-100km miatt variálnak az emberek.
én azt mondom egy jó motorért érdemes sokat menni,nem lehet elvárni h ott legyen a szomszédban.
fõleg elég ritka a 12ös mostanában ilyen gyári állapotban.de kérdezz bárkit akik voltak a bakony túrán és látták a gépemet.
mai világban ez semmi.elég kicsi országunk van,és már nem lóháton kell bejárni.
látatlanba mentem az alföldre innen ÉNY-ról ezért a gépért.
nagyon nem szimpatikus mikor 80-100km miatt variálnak az emberek.
én azt mondom egy jó motorért érdemes sokat menni,nem lehet elvárni h ott legyen a szomszédban.
fõleg elég ritka a 12ös mostanában ilyen gyári állapotban.de kérdezz bárkit akik voltak a bakony túrán és látták a gépemet.
"Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!"
"Élj azért,amiért meghalnál!"
"Élj azért,amiért meghalnál!"
utoljára írom ide:eladó 1990es világoskék 125ccm-es etz-m hibátlan állapotban Gy-M-S megyében
bõvebb info a kalev@citromail.hu-n vagy a 30/5harmincegy- hatvanegy 99
bõvebb info a kalev@citromail.hu-n vagy a 30/5harmincegy- hatvanegy 99
"Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!"
"Élj azért,amiért meghalnál!"
"Élj azért,amiért meghalnál!"
Sziasztok!
Tolna megyében keresnék eladó 125 ccm Etz Mz motrot lehetõleg Tolna megyében 80000-100000Ft értékben aki tud ilyet az írjon Pü-t de írhatok emailt is a cimem sortank@gmail.com
Tolna megyében keresnék eladó 125 ccm Etz Mz motrot lehetõleg Tolna megyében 80000-100000Ft értékben aki tud ilyet az írjon Pü-t de írhatok emailt is a cimem sortank@gmail.com
Sziasztok!
Van egy eladó MZ 125 Trophy, édesapámé, a nevében írok. Eredeti állapotban, de sajnos erõsen felújítandó. Forgalomból kivonva, sokáig állt, de fedett helyen. Kék-fehér, kockalámpás, elöl-hátul sárvédõvel, csomagtartóval. Érdeklõdni lehet a 30/313-95-86-os számon Antalnál. Képet és még több adatot az alábbi linken találtok: http://www.expressz.hu/auto/motorkerekp ... 73969.html
Az ár 60.000-re lett írva, de csak irányár, meg fogalmam nincs mennyit érhet, nem értek hozzá.
Csáó,
Brigi
Van egy eladó MZ 125 Trophy, édesapámé, a nevében írok. Eredeti állapotban, de sajnos erõsen felújítandó. Forgalomból kivonva, sokáig állt, de fedett helyen. Kék-fehér, kockalámpás, elöl-hátul sárvédõvel, csomagtartóval. Érdeklõdni lehet a 30/313-95-86-os számon Antalnál. Képet és még több adatot az alábbi linken találtok: http://www.expressz.hu/auto/motorkerekp ... 73969.html
Az ár 60.000-re lett írva, de csak irányár, meg fogalmam nincs mennyit érhet, nem értek hozzá.
Csáó,
Brigi
Az hogy drága-e, nézõpont kérdése 
Elpazarolni fillérekért nem akarom, ugyanakkor az alku sincs kizárva
Ha egy pofás Simson 90-100 körül mozog, az ETZ nehogyma' a fele legyen
Amugy meg enni nem kér, igaz a biztositast be kell fizessem... 
Egyébként megvetted a 251-es ETZ-t, amit mutattál? Vagy még keresel másikat?

Elpazarolni fillérekért nem akarom, ugyanakkor az alku sincs kizárva

Ha egy pofás Simson 90-100 körül mozog, az ETZ nehogyma' a fele legyen


Egyébként megvetted a 251-es ETZ-t, amit mutattál? Vagy még keresel másikat?
oTo
Hello! ETZ 250-et szeretnék eladni. 1985-ös évjárat. Rendezett papírokkal, mûszakival felújított, újrafényezett (ezüstmetál)pompás állapotban. Képet kérésre küldök, vagy találhatsz itt is: http://www.mzclubhungary.com/galeria/ta ... index.html
Ha érdekel, ne tétovázz!

Ha érdekel, ne tétovázz!


oTo
eladó egy kissé átalakitott, egyedi s50 es simson bejáratósan ujj karburátorral keveset használt hátsógumival egyedi hátsóidommal spoilerekkel + egy másik ülés hátsóidomal és egy hátsóidom hátsólámpával is jár hozzá ára 40 ezer vagy blokk nélkül 25 cserélendõ több MZ vagy más motorblokkra hiányos sufnituningos is érdekel cimem chris_k1@vipmail.hu
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Eladó egy Simson. Nagyon megbízható motor, második tulajdonostól (megvan az eredeti számlája is!). Mióta nálam van fel lett újítva teljesen. Garantáltan sufni tuning mentes! 70 köbcentis henger, 4 sebesség, blokkban új csapágyak, szimeringek, hajtókar, fõtengely átalakítva 70-eshez, új teleszkóp elõl, fékbetétek, stb. Pöccre indul, nagyon jól megy, sosem hagyott cserben.
Irányár: 95.000 Ft

Irányár: 95.000 Ft

Én 50e-ért vettem az etz-m.... hát volt is baja de szerencsére a két legkomolyabb: fordítva kötötték be az elektronyos gy.-t, meg egy kis vakolat pihent a tankban!
De tény hogy nagyon át kell nézni a gépet!!!
somanova
ha összel még meglesz a gép akkor megveszem
(most még se jogsi se pénzz nincs még rá
)

De tény hogy nagyon át kell nézni a gépet!!!
somanova



alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
-=UDG-994=-
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
én az enyémet 78 ezerért vettem, és nem találtunk rajta dolgot amire alkudhattunk volna.. Közbe jöttek elõ dolgok.. beleragasztott telószimering, beletört levegõcsavar, bedobálja üresbõl sebességbe, egyesbe kuplunggal lefulladt, be lehet rúgni egyesbe kuplunngal, fék eleresztette olajat, nah meg a 80as végsebesség... És ezek jöttek elõ egy szép gyári etzbõl 

Jól nézzetek meg minden motort, mielõtt megveszitek. Most leirnám (lehet hogy hosszú lesz :) ) hogy miképp jártunk egy üzlettel.
A neten találtam egy 251-es ETZ-t, 50000 forintért. A gazdája azt mondta hogy sürgõs lenne az eladás, mert elég csúnyán megbüntették a fakabátok. Apámmal el is mentünk, hogy megnézzük, és próba alá vessük a járgányt. Az üzlet végül megköttetett. A manus adott egy papírt arról hogy mért és hogy büntették meg, hogy ezzel majd igazolhatjuk hogy mért is nincs a motornak papírjai. Este hazaérve elraktuk a motort másnapra, hogy majd akkor jobban átteszteljük. Napokig tökéletesnek tünt a motor, de közbe-közbe fulladozott. Fater azt gondolta hogy a karburátort állogatták el. Beállította, és megint jó volt, nem fulladt a járgány. Kivittük az utcára hogy ott próbálgassuk. Apám a "teszt" után azt mondta, hogy mintha balra húzna a motor, és fékezéskor tekeredne a járgány. A tank alatt megnéztük a vázat, és meglett a probléma forrása. A motorral eshettek, mert a váz felsõ része a nyakrész utáni 10 cm-en, hullámos volt, és oldalt lemezekkel erõsítették meg. Késõbb kiderült hogy a nem a karburátorral van a gond, hanem fõtengelyszimmeringes a blokk, mert a váltóolaj okkersárga, és erõsen benzinszagú volt. Ezután még kiderült hogy az elsõ teleszkópszárakban meg voltak kurtítva a rugók, a levágott rugódarab helyét pedig seprûnyéldarabokkal pótolták ki. A kuplunggal is akadtak problémák, nehezen jött le, errõl pedig az derült ki hogy felmelegítették, ennek hatására ugye kitágult a kuplungon lévõ lyuk, amin keresztül átvezet a fötengely, és így rakták rá, ezért jött le r*hadt nehezen. Ts elsõ sárhányó volt a motoron, a hátsó sárvédõt pedig megkurtírották, sõt még a vázat is "modifikálták".
Apám ezekután csak annyit mondott: "Sokféle Mz-m volt, sokat motoroztam, de ilyen csúnyán még nem b*sztak át"
Azóta már lett boltolva egy másik váz, sárvédõk, stb. És utóbb az is kiderült hogy nem iratta át senki. Úgyhogy végleges forgalomból kivonatás, stb. Ha elkészülünk vele, vihetjük vizsgáztatni az új papirokért.
Elnézést ha hosszú lett volna, de úgy éreztem, jobb ha megosztom ezt veletek.
üdv: david999
A neten találtam egy 251-es ETZ-t, 50000 forintért. A gazdája azt mondta hogy sürgõs lenne az eladás, mert elég csúnyán megbüntették a fakabátok. Apámmal el is mentünk, hogy megnézzük, és próba alá vessük a járgányt. Az üzlet végül megköttetett. A manus adott egy papírt arról hogy mért és hogy büntették meg, hogy ezzel majd igazolhatjuk hogy mért is nincs a motornak papírjai. Este hazaérve elraktuk a motort másnapra, hogy majd akkor jobban átteszteljük. Napokig tökéletesnek tünt a motor, de közbe-közbe fulladozott. Fater azt gondolta hogy a karburátort állogatták el. Beállította, és megint jó volt, nem fulladt a járgány. Kivittük az utcára hogy ott próbálgassuk. Apám a "teszt" után azt mondta, hogy mintha balra húzna a motor, és fékezéskor tekeredne a járgány. A tank alatt megnéztük a vázat, és meglett a probléma forrása. A motorral eshettek, mert a váz felsõ része a nyakrész utáni 10 cm-en, hullámos volt, és oldalt lemezekkel erõsítették meg. Késõbb kiderült hogy a nem a karburátorral van a gond, hanem fõtengelyszimmeringes a blokk, mert a váltóolaj okkersárga, és erõsen benzinszagú volt. Ezután még kiderült hogy az elsõ teleszkópszárakban meg voltak kurtítva a rugók, a levágott rugódarab helyét pedig seprûnyéldarabokkal pótolták ki. A kuplunggal is akadtak problémák, nehezen jött le, errõl pedig az derült ki hogy felmelegítették, ennek hatására ugye kitágult a kuplungon lévõ lyuk, amin keresztül átvezet a fötengely, és így rakták rá, ezért jött le r*hadt nehezen. Ts elsõ sárhányó volt a motoron, a hátsó sárvédõt pedig megkurtírották, sõt még a vázat is "modifikálták".
Apám ezekután csak annyit mondott: "Sokféle Mz-m volt, sokat motoroztam, de ilyen csúnyán még nem b*sztak át"
Azóta már lett boltolva egy másik váz, sárvédõk, stb. És utóbb az is kiderült hogy nem iratta át senki. Úgyhogy végleges forgalomból kivonatás, stb. Ha elkészülünk vele, vihetjük vizsgáztatni az új papirokért.
Elnézést ha hosszú lett volna, de úgy éreztem, jobb ha megosztom ezt veletek.
üdv: david999
- somanova
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2007.08.05. 18:13
- MZ-d típusa: Transalp 600
- Tartózkodási hely: Pápa
Árcsökkenés: http://www.hasznaltmotorok.hu/index.jsp ... _id=173840
A kofferok külön nem eladók!!!
A kofferok külön nem eladók!!!
Papírok nélkül eladó egy '76-os MZ TS 125, vagy ETZ 251-re illetve ETZ 250-re cserélhetõ. A motor mûködõképes, motorikusan semmi gond nincs vele, erõbõl sincs hiány, 110 km/h-t gond nélkül mentem vele kétszeméllyel. Az elektronikáját viszont át kell nézni, világítás, index nem az igazi... A tankon van egy apró horpadás, ahol nekiugrott az õz. A motor helyileg Bátaszéken van, Tolna megyében.
Elérh
etõségek:
Tel: +36305055334
e-mail: karika200 kukac fw pont hu
Elérh
etõségek:
Tel: +36305055334
e-mail: karika200 kukac fw pont hu
Szia
Öreg motorom eladó.
Ts Mz 125 Lux, és Budapesten lakik.
1984 áprilisban született, én vagyok a 3. gazdija és az elsõ nõ gazdija is egyben.
Teljesen fel van újítva, (Új gumik, fékekbetétek, kuplung tárcsák, henger, hengerfej, légszûrõ, bowdenek, gyertya) és még be járatós, csak a fordulat szám mérõ nem mûködik sajna.+van egy kis nyolcas az elsõ kerékben.
100-ezerre tartom, de az árból engedek
Mobil számom: 06205769143
Nézd meg nem fogod meg bánni.....


Öreg motorom eladó.
Ts Mz 125 Lux, és Budapesten lakik.
1984 áprilisban született, én vagyok a 3. gazdija és az elsõ nõ gazdija is egyben.
Teljesen fel van újítva, (Új gumik, fékekbetétek, kuplung tárcsák, henger, hengerfej, légszûrõ, bowdenek, gyertya) és még be járatós, csak a fordulat szám mérõ nem mûködik sajna.+van egy kis nyolcas az elsõ kerékben.
100-ezerre tartom, de az árból engedek

Mobil számom: 06205769143
Nézd meg nem fogod meg bánni.....



Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég