Eladó motor
- laci0609
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.04.10. 13:10
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Re: Eladó motor
Sziasztok eladásra kinálom Etz250 es mocimat szine kék műszaki 2011 06 ig érvényes ,a motor üzemképes. Kinéztem 1 szép 250/1 est és azt fogom megvenni ,két mocira meg nincs szükségem.A motor ára 60000ft a nevemen van érvényes biztosításal szóval tiszta.Akit érdekel Email laci0609@citromail.hu vagy 06202145094
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára laci0609 2010.07.04. 13:25-kor.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Eladó motor
Érdemes megnézni szerintem:http://www.teszvesz.hu/item1084786969_k ... z_etz.html
Re: Eladó motor
Hajó építés miatt sürgősen eladó a gyönyörű állapotú kedvenc túra motorom. Vadonatúj gumik vannak rajta, csak eredeti, német Mz alkatrésszel volt javítva. (nem gagyi utángyártottal ) Képek a napokban készültek, a valódi állapotot tükrözik: )
mobil: 0620/389-3944
Ezen a linken a linken meg lehet nézni, képekkel adatokkal:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/mz_etz_250-3921090
mobil: 0620/389-3944
Ezen a linken a linken meg lehet nézni, képekkel adatokkal:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/mz_etz_250-3921090
Re: Eladó motor
Eladó egy hiányos külsejű,de kipróbálható állapotú 1978-as kiadású eredeti szürke forgalmi,de nincs forgalomba helyezve,kis ts 125!A blokkja a kuplungon kívül teljesen felújítva(150es henger és fej valamint gyári 24es karbi)!Kipróbálható csak egy aksi kell bele!Alkatrésznek is,de felújításra is ajánlom mert minden része eredeti!Az ár kicsit alkuképes!Ennyit maga a blokk megér!Irányár:25000ft
msn-em:lexuxka@hotmail.com
E-mail:lexuxka@citromail.hu
Szállítást nem tudok vállalni!
msn-em:lexuxka@hotmail.com
E-mail:lexuxka@citromail.hu
Szállítást nem tudok vállalni!
Re: Eladó motor
Eladó egy TS 250/1 jelen pillanatban pályázásra van felkészítve.Rengeteg új alkatrésszekkel(pl:főtengely, dugó,kormány ,kipufogó,lánc szettkormány,babetta gyújtás.gumik.).jár hozzá egy frissen fúrt henger dugóval,és egy makulátlan hátsókerék is. Ideiglenesen kivonva a forgalomból.Egy gyári légszűrőházzal alkalmas az MZkupában való indulásra is.Ár: 50000ft
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Eladó motor
ELADÓ
MZ TS 250/1 (négy sebességes)
-2db 45l-es oldaldobozzal
-felújított motorral
-újszerű gumikkal
-LED-es irányjelzőkkel
Irányár: 110e ft
MZ TS 250/1 (négy sebességes)
-2db 45l-es oldaldobozzal
-felújított motorral
-újszerű gumikkal
-LED-es irányjelzőkkel
Irányár: 110e ft
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Nandor 2010.06.08. 18:52-kor.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Eladó motor
Fájó de nagyon fájó szívvel de meg hirdetem a VAZZE! bike-ot eladásra
Ez egy sokat megjárt motor aki még nem ismeri annak mondanám hogy 150ccm es .Papíron is 150es. csapágyak fúrás és főtengely 2 éve lettek cserélve. Azóta semmi gond vele. Aki volt velem túrázni az tudja, hogy sok mindent kibírt. Ha lehet gondos gazdát keresek neki sufnisok kíméljenek mert nem vesződök velük. Pótalkatrészek vannak (tank és egyéb apróság). Ha valakit érdekel írjon, kérdezzen és válaszolok és ha kéri képet is küldök.
Ez egy sokat megjárt motor aki még nem ismeri annak mondanám hogy 150ccm es .Papíron is 150es. csapágyak fúrás és főtengely 2 éve lettek cserélve. Azóta semmi gond vele. Aki volt velem túrázni az tudja, hogy sok mindent kibírt. Ha lehet gondos gazdát keresek neki sufnisok kíméljenek mert nem vesződök velük. Pótalkatrészek vannak (tank és egyéb apróság). Ha valakit érdekel írjon, kérdezzen és válaszolok és ha kéri képet is küldök.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Eladó motor
Rossz a link a hirdetéshez...
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Eladó motor
Japán motorokhoz szerintem nem kéne hasonlítgatni őket, ezek szocialista motorok, és a keleti blokkban szvsz igenis a legjobb gépek voltak.Alfa írta:Azért én nem teljesen tudok egyetérteni. Attól, hogy valami öreg, még nem tuti hogy jó is volt. Már a TS széria felétől a gyári megoldások között lehet találkozni olyan szükségmegoldásokkal, amik igazából az ETZken csúcsosodtak ki. Sztem ez a TS épp határeset.
De vegyünk egy ETZ-t. '83-'89 et írunk, ne röhögtessenek már: spirálos km és fsz. mérő, anyagspórolt gerincváz, a 251-es lengővillája egyszerűen nevetséges, 250 esé is épp több mint ami nem zuhan össze. Kihordósodó hátsó rugóstagok, rohadó lengővillatengely (mindenhol van neki zsírzószem... itt miért nincs?), az a hátra felrakott sztender, mind mind a hiánygazdaság 1-1 mementója.
Emellett rossz ránézni a vezetékelésre ('80 as éveket írjuk, nem az '50eseket...), stekkert hírből sem látott, a testrendszer szerintem botrány, főleg a testpontok a millió szemessaruval, az oldaldekni is egy vicc. Megszakítós gyújtás a 80as évek közepén? lol.
Viszont emellett megvan a motorban az, ami egy ilyen mocit megmenthet (ETZ, és félig TS, bár az még oké): tökéletesen karaktermentes, ezért mindenki oda alakíthatja, ahova akarja. Futóművei (ha normálisat vesz az ember bele) stabilak, a fékje Brembo licensz, tehát épp jó, könnyen szét és összerakható. A blokkja tartós, szintén jól testreszabható, és a többi alkatrésze is jól tűri a piszkálást. Kívülről belülről remek szórakozás az embernek kipróbálni az ötleteit (amik a biztonságot nem érintik) az ETZken, és ugyan kellemes látvány egy teljesen gyári darab, de fenntartom, hogy amit a hiány szült, azt az idő sem szépíti meg.
Teljes ellenpont az ES és ETS széria, teljesen egyedi motorok, egy komplett egész, külsőleg az ember egyszerűen nem talál rajta fogást hogy mit kéne lecserélni, mert úgy tökéletes ahogy van. Akkor még az MZ világhírű gyár volt, világhírű versenyzőkkel és eredményekkel, aki olyan motort kap szét mondjuk "crossosítani" azt valóban élve el kéne égetni , mert az összes darabja egy egy legenda.
Nade TS? ETZ? Szomorú inkább a gyári állapotukra és megoldásaikra nézni, mint szívderítő... TZR-ek kortársai, ne felejtsük el...
Vannak gyengébben sikerül pontjaik az tény. De melyik motornak nincsenek? És ne felejtsük el, hogy a TS-ek jelenős része már veterán gép, sőt jövőre már az első ETZ-k is azok lesznek. Tehát inkább fokozottan vigyázni kéne rájuk, nem pedig szétfaragni néhány apróság miatt. Vagy akkor mondjuk a Pannóniákat is basszuk szét mert szar a futóművük, vacak villamos rendszerük van, rosszul méretezett a kipufogójuk, rakjunk rájuk inkább rezókat? Én tavaly mikor a Jawát raktam össze - a lehetőségeimen belül - próbáltam mindent gyári állapotra visszaállítani. Hogy miért? Mert egy VETERÁN gépről van szó. Eltérés a gyáritól csak néhány beszerezhetetlen apróság (pl a nem kapható típusspecifikus teleszkópszimering helyett terveztem új szimeringházat szabvány szimeringhez, a színét sajnos nem jól kevertem ki, a gyáritól egy árnyalattal sötétebb lett, és raktam rá MZ indexeket. Teremészetesen úgy, hogy semmit nem vágtam vagy fúrtam, a 4 csavart leveszem és nyoma sincs hogy valaha rá volt kókányolva valamilyen index. Ja és krómoztatni nem volt már kedvem (pénzem) úgyhogy a kipufogók és a kerekek egyelőre csak ezüst festéket kaptak a króm helyett. Ezektől eltekintve 100%-ban a gyári megoldások vannak rajt.)
Amúgy meg az ETZ-k említett gyengéi... váz: a 125/150-nél a ts-hez képest előrelépés volt az ETZ váza, a nagyoknál pedig költséghatékonysági okai voltak. Nézz szét a mai járművek között, és mondjuk egy 30 évvel ezelőtti típusok közt. Szerintem elég sok nyomát fogod látni a gyártási költségek csökkentésének... Az MZ villamos rendszere nekem különben szimpatikus, könnyen átlátható, egyszerű, szabványos csatlakozókkal, semmi típusspecifikus, beszerezhetetlen stekker. Ez nekem inkább pluszpont mint hátrány.
Én Bambinak adok igazat, ha mondjuk 20 éve faragták át ezt a motort akkor oké, de ha mostanában, akkor inkább jól seggbe kéne rúgni érte az embert. Mondjuk valószínűnek tartom hogy nem 80-as évekbeli átalakítás, ahhoz túl sok rajta a japán alkatrész...
És ami még a legfontosabb: szerintem elég ránézni a motorra és látszik, hogy az átalakítás nem a néhány gyerekbetegség kiküszöbölése érdekében történt...
(ja és bocs ha OFF vagyok, lehet a csevegőben kellene folytatni)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Eladó motor
Azért én nem teljesen tudok egyetérteni. Attól, hogy valami öreg, még nem tuti hogy jó is volt. Már a TS széria felétől a gyári megoldások között lehet találkozni olyan szükségmegoldásokkal, amik igazából az ETZken csúcsosodtak ki. Sztem ez a TS épp határeset.
De vegyünk egy ETZ-t. '83-'89 et írunk, ne röhögtessenek már: spirálos km és fsz. mérő, anyagspórolt gerincváz, a 251-es lengővillája egyszerűen nevetséges, 250 esé is épp több mint ami nem zuhan össze. Kihordósodó hátsó rugóstagok, rohadó lengővillatengely (mindenhol van neki zsírzószem... itt miért nincs?), az a hátra felrakott sztender, mind mind a hiánygazdaság 1-1 mementója.
Emellett rossz ránézni a vezetékelésre ('80 as éveket írjuk, nem az '50eseket...), stekkert hírből sem látott, a testrendszer szerintem botrány, főleg a testpontok a millió szemessaruval, az oldaldekni is egy vicc. Megszakítós gyújtás a 80as évek közepén? lol.
Viszont emellett megvan a motorban az, ami egy ilyen mocit megmenthet (ETZ, és félig TS, bár az még oké): tökéletesen karaktermentes, ezért mindenki oda alakíthatja, ahova akarja. Futóművei (ha normálisat vesz az ember bele) stabilak, a fékje Brembo licensz, tehát épp jó, könnyen szét és összerakható. A blokkja tartós, szintén jól testreszabható, és a többi alkatrésze is jól tűri a piszkálást. Kívülről belülről remek szórakozás az embernek kipróbálni az ötleteit (amik a biztonságot nem érintik) az ETZken, és ugyan kellemes látvány egy teljesen gyári darab, de fenntartom, hogy amit a hiány szült, azt az idő sem szépíti meg.
Teljes ellenpont az ES és ETS széria, teljesen egyedi motorok, egy komplett egész, külsőleg az ember egyszerűen nem talál rajta fogást hogy mit kéne lecserélni, mert úgy tökéletes ahogy van. Akkor még az MZ világhírű gyár volt, világhírű versenyzőkkel és eredményekkel, aki olyan motort kap szét mondjuk "crossosítani" azt valóban élve el kéne égetni , mert az összes darabja egy egy legenda.
Nade TS? ETZ? Szomorú inkább a gyári állapotukra és megoldásaikra nézni, mint szívderítő... TZR-ek kortársai, ne felejtsük el...
De vegyünk egy ETZ-t. '83-'89 et írunk, ne röhögtessenek már: spirálos km és fsz. mérő, anyagspórolt gerincváz, a 251-es lengővillája egyszerűen nevetséges, 250 esé is épp több mint ami nem zuhan össze. Kihordósodó hátsó rugóstagok, rohadó lengővillatengely (mindenhol van neki zsírzószem... itt miért nincs?), az a hátra felrakott sztender, mind mind a hiánygazdaság 1-1 mementója.
Emellett rossz ránézni a vezetékelésre ('80 as éveket írjuk, nem az '50eseket...), stekkert hírből sem látott, a testrendszer szerintem botrány, főleg a testpontok a millió szemessaruval, az oldaldekni is egy vicc. Megszakítós gyújtás a 80as évek közepén? lol.
Viszont emellett megvan a motorban az, ami egy ilyen mocit megmenthet (ETZ, és félig TS, bár az még oké): tökéletesen karaktermentes, ezért mindenki oda alakíthatja, ahova akarja. Futóművei (ha normálisat vesz az ember bele) stabilak, a fékje Brembo licensz, tehát épp jó, könnyen szét és összerakható. A blokkja tartós, szintén jól testreszabható, és a többi alkatrésze is jól tűri a piszkálást. Kívülről belülről remek szórakozás az embernek kipróbálni az ötleteit (amik a biztonságot nem érintik) az ETZken, és ugyan kellemes látvány egy teljesen gyári darab, de fenntartom, hogy amit a hiány szült, azt az idő sem szépíti meg.
Teljes ellenpont az ES és ETS széria, teljesen egyedi motorok, egy komplett egész, külsőleg az ember egyszerűen nem talál rajta fogást hogy mit kéne lecserélni, mert úgy tökéletes ahogy van. Akkor még az MZ világhírű gyár volt, világhírű versenyzőkkel és eredményekkel, aki olyan motort kap szét mondjuk "crossosítani" azt valóban élve el kéne égetni , mert az összes darabja egy egy legenda.
Nade TS? ETZ? Szomorú inkább a gyári állapotukra és megoldásaikra nézni, mint szívderítő... TZR-ek kortársai, ne felejtsük el...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Eladó motor
Ahogy elnézem a motort,régi izlés szerint lett készítve,valószínű,hogy legalább 15-20 éve,hanem több.Akkor még nem nagyon volt veterán,és sokan próbáltak valami NYUGATI járművet készíteni,abból ami volt.Ha tényleg úgy van ahogy írtam,én nem itélem el.De ha most csinálta,akkor kokányolt,egy veteránt,szerintem is.gabsic írta:Nem fikázni akartam, mert megértem hogy sok meló volt vele... Aki nem alkotott soha semmit csak ez látja benne.csikin írta:Szerintem nem kéne fikázni. Nagyon sok mindent kellett ezen a motoron módosítani, és ráadásul legálisan közlekedhet.
És nem ma készült. Én éppen az első simsonomat szedtem szét akkor, és azt gondoltam sose lesz MZ-m... :
http://totalbike.hu/technika/vizesmz/
Üdv.: Csikin
DE: sok meló vagy sem, szerintem akkoris kurvaronda egy valami lett belőle, 20x inkább választanék egy széria állapotú gépet mint ezt. De hát ízlések és pofonok...
(Meg mondjuk ilyenért külön hisztis vagyok ha valaki egy veteránmotort basz szét... Az ilyet középkori módszerrel rendezném el: levágnám a kezét, hogy többet ilyet ne tudjon csinálni. Vagy ha már mindenáron kókányolni akar, akkor tegye inkább valami mai tucatmotorral... Na mindegy... )
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Eladó motor
Nem fikázni akartam, mert megértem hogy sok meló volt vele... Aki nem alkotott soha semmit csak ez látja benne.csikin írta:Szerintem nem kéne fikázni. Nagyon sok mindent kellett ezen a motoron módosítani, és ráadásul legálisan közlekedhet.
És nem ma készült. Én éppen az első simsonomat szedtem szét akkor, és azt gondoltam sose lesz MZ-m... :
http://totalbike.hu/technika/vizesmz/
Üdv.: Csikin
DE: sok meló vagy sem, szerintem akkoris kurvaronda egy valami lett belőle, 20x inkább választanék egy széria állapotú gépet mint ezt. De hát ízlések és pofonok...
(Meg mondjuk ilyenért külön hisztis vagyok ha valaki egy veteránmotort basz szét... Az ilyet középkori módszerrel rendezném el: levágnám a kezét, hogy többet ilyet ne tudjon csinálni. Vagy ha már mindenáron kókányolni akar, akkor tegye inkább valami mai tucatmotorral... Na mindegy... )
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Eladó motor
Szerintem nem kéne fikázni. Nagyon sok mindent kellett ezen a motoron módosítani, és ráadásul legálisan közlekedhet.
És nem ma készült. Én éppen az első simsonomat szedtem szét akkor, és azt gondoltam sose lesz MZ-m... :
http://totalbike.hu/technika/vizesmz/
Üdv.: Csikin
És nem ma készült. Én éppen az első simsonomat szedtem szét akkor, és azt gondoltam sose lesz MZ-m... :
http://totalbike.hu/technika/vizesmz/
Üdv.: Csikin
- Ekecs
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2008.07.07. 19:29
- MZ-d típusa: ES 125/1
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Re: Eladó motor
Tedd át az egészer a "meg ne vedd" közé intő például..
...végül is ketten maradnak:isten és a bor.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Eladó motor
Az igen
Maga dobozolás igénytelensége még hagyján, szerintem a blokkolalba karcolt "ELECTRONIK 12VOLT" ami felteszi az i-re a pontot
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Eladó motor
Dobozhajtás! 5000 cm3, kockadugó!!!!!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Eladó motor
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- molcsaba
- Paparazzi
- Hozzászólások: 1407
- Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Eladó motor
Újra előhozták a garázsból ezt a mocit, ha érdekel valakit.
Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
- kobra
- Alapító tag
- Hozzászólások: 955
- Csatlakozott: 2007.11.27. 19:47
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Reading (UK), Dunakeszi (HUN)
Re: Eladó motor
ELADÓ gyönyörű gyári TS-em! Vagy műszaki ETZ 250 csere érdekel!
Bővebben a linken.
https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/motor/3825652
Kobra
Bővebben a linken.
https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/motor/3825652
Kobra
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Eladó motor
Szerintem már el lett adva.
Már csak két másik 251 van az oldalon.
Már csak két másik 251 van az oldalon.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Eladó motor
Gyurmooo írta:Ha valakit érdekel egy szép 251-es jó áron, nézze meg ezt:
http://www.motor.hu/hasznaltmotor/172523/MZ%20ETZ%20251
nem jön be semmi. eladó még a gép?
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Re: Eladó motor
Üdv!
Rám jött a szerelgethetnék és azért írok mert szeretnék venni egy 125-150-s etz-t az állapota annyiban érdekes hogy ne legyen görbe a váz és a motorja működőképes legyen a többi szinte mindegy ha akadna valakinél ilyen akkor örülnék neki ha írna PM-ben!
Előrre is köszönöm!
Rám jött a szerelgethetnék és azért írok mert szeretnék venni egy 125-150-s etz-t az állapota annyiban érdekes hogy ne legyen görbe a váz és a motorja működőképes legyen a többi szinte mindegy ha akadna valakinél ilyen akkor örülnék neki ha írna PM-ben!
Előrre is köszönöm!
- jarumasz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 264
- Csatlakozott: 2009.03.27. 17:44
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Győr LÁZI
Re: Eladó motor
Örülök neki, hogy hazaértél. Remélem vigyázol a mocira. A kedvemért.
Az eü. csomagot tartsd meg nyugodtan. Használd egészséggel. (mármint a mocit)
Szia.
Az eü. csomagot tartsd meg nyugodtan. Használd egészséggel. (mármint a mocit)
Szia.
Ne dudálj!!!! Küzdj!!
Re: Eladó motor
Szia Jarumasz! Szerencsésen megérkeztünk nem volt semmi baj! Az egészségügyi dobozod bennemaradt ha kéred a következő túrára ha megyek elviszem. Sok sikert a következő motorodhoz üdv Matyifi.
- jarumasz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 264
- Csatlakozott: 2009.03.27. 17:44
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Győr LÁZI
Re: Eladó motor
A hirdetésem holnap estig felfüggesztve.
Na széles utat mindenkinek.
Na széles utat mindenkinek.
Ne dudálj!!!! Küzdj!!
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Eladó motor
Ha valakit érdekel egy szép 251-es jó áron, nézze meg ezt:
http://www.motor.hu/hasznaltmotor/172523/MZ%20ETZ%20251
http://www.motor.hu/hasznaltmotor/172523/MZ%20ETZ%20251
Re: Eladó motor
Szia Jarumasz! Érdekelne a motorod hogyan lehetnene megnézni? Én Pest környéki vagyok üdv Matyifi /tothmatyas65@gmail.com/
- jarumasz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 264
- Csatlakozott: 2009.03.27. 17:44
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Győr LÁZI
Re: Eladó motor
Váltás miatt sürgősen eladó.
110.000 Ft
Műszaki 2011.04. Átvezetékezve, motorban kb 5000 km van. Gyári állapot, új láncszett új gumi.
110.000 Ft
Műszaki 2011.04. Átvezetékezve, motorban kb 5000 km van. Gyári állapot, új láncszett új gumi.
Ne dudálj!!!! Küzdj!!
Re: Eladó motor
250-es ETZ-t vásárolnék kis pénzért papirok nélkül alkatrésznek aki tud valamit az kérem szoljon.Elöre is köszönöm
Re: Eladó motor
Köszi a segítséget! akkor olyan 40-45 ropi alsóhangon 250esnél. plusz a vizsgadíj, ha jól értem (műszaki nélkülinél). Minden jót, keresgélek tovább
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Eladó motor
Igen, tavaly még ezek az árak voltak. Annyiban változott, hogy megszűnt a mobil eredetvizsga. Műszaki nélküli gépnél nem mindegy... 250-esre asszem 4600 Ft-ot fizettem. És 9 rongy körül van az éves kötelezőm.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Eladó motor
Én 2008-ben vettem egy 125-ös ETZ-t, leírom, hogy akkor mit, mennyiért, hogyan tudtam elintézni.marek írta:Sziasztok!
Lehet, hogy nem ez a megfelelő fórum topic ehhez a témához, de én ezt találtam a legközelebbinek a történethez . A közeljövőben készülök A-s jogsit csinálni, és tanulómotornak egy 250es ETZ-t gondoltam. A kérdésem az volna, hogy egy ilyen motor vásárlásakor milyen közterheim lesznek? Átiratás, törzskönyv(?), ha vizsgáztatni kell mennyi a vizsgadíj, esetleg a kötelezőt hogyér' mérik átlagban? Én magáért a motorért olyan 60-at adnék (ha nincs műszaki de papír igen). Igazából jó állapotút, és tuningmenteset keresgélek túrázgatásokhoz, Balcsira menésekre, szóval megbízhatót
Előre is köszi a segítséget, és elnézést ha rossz helyre írtam
Átíratás előtt el kell vinned eredetiségvizsgálatra, ahol megnézik, hogy stimmelnek-e a számok a forgalmiban ill. a motoron. Ez nekem 15.500 forint volt, ha jól tudom ez most is ennyi. Még az átíratás előtt kell kötni kötelezőt. A neten van pár oldal ahol lehet, nem akarok reklámozni, de talán a netrisk a legismertebb. Én most 6.500 körül fizetek, de váltani akarok, mert tudok olcsóbbat. Ez függ a korodtól, a motor korától főleg. Okmányirodában kell az előbbi 2 és a forgalmi, törzskönyv, adás-vételi, személyi vagy jogsi (azonosításra) és lakcímkártya. A törzskönyv és forgalmi 12.000 forint. Nekem a 123 ccm-t megszorozták 18-al és ezt illeték néven fizettem.
Rem most se drágább mint 2 éve
Re: Eladó motor
Sziasztok!
Lehet, hogy nem ez a megfelelő fórum topic ehhez a témához, de én ezt találtam a legközelebbinek a történethez . A közeljövőben készülök A-s jogsit csinálni, és tanulómotornak egy 250es ETZ-t gondoltam. A kérdésem az volna, hogy egy ilyen motor vásárlásakor milyen közterheim lesznek? Átiratás, törzskönyv(?), ha vizsgáztatni kell mennyi a vizsgadíj, esetleg a kötelezőt hogyér' mérik átlagban? Én magáért a motorért olyan 60-at adnék (ha nincs műszaki de papír igen). Igazából jó állapotút, és tuningmenteset keresgélek túrázgatásokhoz, Balcsira menésekre, szóval megbízhatót
Előre is köszi a segítséget, és elnézést ha rossz helyre írtam
Lehet, hogy nem ez a megfelelő fórum topic ehhez a témához, de én ezt találtam a legközelebbinek a történethez . A közeljövőben készülök A-s jogsit csinálni, és tanulómotornak egy 250es ETZ-t gondoltam. A kérdésem az volna, hogy egy ilyen motor vásárlásakor milyen közterheim lesznek? Átiratás, törzskönyv(?), ha vizsgáztatni kell mennyi a vizsgadíj, esetleg a kötelezőt hogyér' mérik átlagban? Én magáért a motorért olyan 60-at adnék (ha nincs műszaki de papír igen). Igazából jó állapotút, és tuningmenteset keresgélek túrázgatásokhoz, Balcsira menésekre, szóval megbízhatót
Előre is köszi a segítséget, és elnézést ha rossz helyre írtam
- vinczeattila
- rolleres
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2009.11.07. 10:19
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Eladó motor
.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára vinczeattila 2010.05.28. 16:09-kor.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Eladó motor
Fiuk bocs igazatok van,de lépjünk már tul ezen! A srás ideirt én meg segitettem neki elvileg erről is szól a fórum. Igaz lehetett volna magánüzi is de gondoltam hátha mást is érint!
Üdv mindenkinek!
Üdv mindenkinek!
Re: Eladó motor
Ahhoz képest az utolsó 3 hozzászólás sem motor hírdetés......
Ez a téma eléggé az adás-vétel topikba tartozik de mind1 ha zavar egyeseket..
Ez a téma eléggé az adás-vétel topikba tartozik de mind1 ha zavar egyeseket..
Re: Eladó motor
Én már készültem lecsapni
Tényleg nem ez a megfelelő hely!
Tényleg nem ez a megfelelő hely!
Re: Eladó motor
Az a szerencséjük,hogy mostanában nem jár erre GhostStravkó írta:Fiúk! Ezt ne itt tárgyaljátok meg,erre van egy külön topic
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Eladó motor
Fiúk! Ezt ne itt tárgyaljátok meg,erre van egy külön topic
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Eladó motor
Ugyanis én is igy akartam mint te bementem az okmányirodára,bemondtam az uj szint de ott rövid uton elhajtottak a kpm hez hogy ők csak hivatalos papir alapján irhatják át az uj szint.Régebben nem variáltak ingyen átirták,de már a törzskönyv és az ujfajta forgalmi miatt nem lehet. Én három napig szaladgáltam időpontkérés meg ilyenek miatt remélhetőled ezt olvasva ezt megspórolod!
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Eladó motor
Hali! Ebben a szin dologban tudok segiteni mert én is igy csináltam.Figyu előbb elviszed eredetre ugy ahogy vetted. Ha kész átfested,bemész a gépjármüfelügyelethez {kpm} ott bemutatod a gépet elmondod hogy szinváltozás volt megnézik fizetsz 2500 ft-ot és kapssz egy igazolást az uj szinről. Ezzel mész az okmányirodára és már egyből igy irják a nevedre.Nagyjából ennyi ez belefér simán a 15 nap határidőig
Üdv Laci
Üdv Laci
Re: Eladó motor
Köszönöm a segítséget.
Eredetvizsgáig már nem festem át majd megkérdem ott, hogy hogyan megy ez a dolog.
Ha csak ugy lehet megoldani, hogy külön pénzbe kerül akkor inkább marad a sárga szín.
Mégegyszer köszi.
Eredetvizsgáig már nem festem át majd megkérdem ott, hogy hogyan megy ez a dolog.
Ha csak ugy lehet megoldani, hogy külön pénzbe kerül akkor inkább marad a sárga szín.
Mégegyszer köszi.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Eladó motor
Pont az a lényeg, hogy eredetvizsgán jegyzőkönyvezik az új színt, és ezért kerül az a forgalmiba.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Eladó motor
Az a baj, nem vagyok benne biztos hogy az eredetvizsgán átmegy más színnel mint ami a régi tulaj forgalmijában és törzskönyvében van. Vagyis előbb kellenek a papírok a te nevedre, de az nem megy eredetvizsga nélkül, mert azt bekérik amikor csinálják a forgalmit, szóval akár patthelyzet is lehet hogy le kell papíroznod a saját nevedre, majd átíratni a színt...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Eladó motor
Szerintem az eredetvizsgát csak arra a színre csinálják meg amilyen valójában a motor.Ugyanis fényképet is csinálnak róla és nem tudnak vele csalni.De ezt előbb érdeklődd meg.15 napod van az átíratásra úgyhogy ennyi idő alatt van időd lefesteni a kívánt színre.De ha nem megy ilyen gyorsan akkor ideiglenesen pingáld le valami olyasmi színűre amit szeretnél és így csináltasd meg az eredetvizsgát.Így a forgalmiba biztos,hogy az a szín fog bekerülni.Ha ezt így nem tudod megcsinálni akkor legközelebb amikor színt változtatol megint ki kell fizetned a 6-6 ezer forintot a forgalmiért és a törzskönyvért.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Eladó motor
A szín átíratását célszerű az átírással együtt csinálni, csak át kell festeni az átíratás előtt. Az ügyintézés ugyanis úgy megy, h bemész az okmányirodásba h át akarod íratni a színt, akkor új forgalmit és törzskönyvet nyomtatnak, az új színnel. Ennyi. Egyszerű, csak 12000 ft. Ezért jó ötlet az átíráskor bemondani.
Az eredetvizsga lemehet szerintem a régi színnel, de célszerű ott is szólni h ez más színű lesz rövid időn belül, de amikor a papírokat akarod megcsináltatni, már azt kell mondani h ez pl nem zöld, hanem piros, és akkor egy füst alatt elintézik azt is.
Az eredetvizsga lemehet szerintem a régi színnel, de célszerű ott is szólni h ez más színű lesz rövid időn belül, de amikor a papírokat akarod megcsináltatni, már azt kell mondani h ez pl nem zöld, hanem piros, és akkor egy füst alatt elintézik azt is.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég