csoka írta:Logikusan írja meg valamelyikőtök miért kopik el az alu?
nem érintkezik a krómszár az aluval
Amikor összerakod ahogy írtad akkor látsz rést. Ez az illesztési, illetve kopásból adódó játék. Ahogy így ránézel nincs erőhatás az alkatrészeken persze hogy ott a rés. De képzeld csak el: a villaszögből adódóan milyen hajlító igénybevételnek van kitéve a villaszár, ez az alut és a krómszárat is egymáshoz feszíti. Végülis rajta támaszkodik egy 140kg-s motor, elöl monjuk adófik ebből 60kg. De akkor mondok durvábbat: 130al repesztesz és kiugrik eléd pistike aki fut a focilabdája után. Te megcibálod a féket, a nyereg ráharap a a tárcsára... MEkkora erő hat ekkor a villára? ugye te sem gondolod komolyan, hogy ezeket az erőket a lengéscsillapító támcsöve veszi fel??? Ami egy vékony cső, egy 6os menettel a végén?
Nem, üzemi körülmények között az alu csúszócső és a króm vezetőcső feszül egymáshoz, jellemzően 2 ponton.
Önkenő anyag itt nincs, a kenést az olaj látja el.
Nekem pedig azért kopott el a villa belseje, mert a valószínűleg mozambikból importált olcsó MZ szerelőmunkás szart a minőségre, a villa belsejében maradék fémforgács volt, ami szépen megette mindkét alkatrészt.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse