gezaf írta:Megyek 20-30km-t, akkor fordul ez elő először és utána sűrűbben.Olyan dologra kell gondolni, amit az idő begyógyít, mert várok 10-15 percet és újra el tudom indítani.
Ez simán lehet üzemanyag, méghozzá úgy, hogy folyik ugyan, de kevés, ahogy mész, többet használ fel kicsivel mint amennyi utánfolyik, és szép lassan leürül a karbi, és leáll. Megállsz, 15 p alatt feltölti, mehetsz tovább.
Amit a helyedben tennék:
- Üzemanyagvezeték: 12 l / h a gyári adat, ha ennél kevesebb folyik, az rossz. 5 percig folyasd valamibe aminek tudod a térfogatát, és mérd le.
- Gyújtás: ez azért egyszerű mert érd el hogy leálljon. Ekkor állj félre, és nézd meg van-e szikra. Mehetsz éjjel is kis utakon, így kevesebb a kocsi és jobban látod.
Ahogy kiszsebi mondta, lehet hogy kondi. Ez kis befektetés, 2-300 ft körüli, vegyél egyet, cseréld ki (ugye megszakítós a gyújtás, nem valami egyéb?), ha fennmarad a hiba, és közben a benzin is folyik rendesen, akkor marad a trafó. Ezért kérdeztem h hogy van bekötve, fordítva bekötés pont ezt okozza. Meg az is, ha már lepihent szegény, ha felforrósodik annak ellenére hogy jól van bekötve, csere itt is segíthet. Nálam amúgy is mindig van tartalék trafó