Blokk
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Ezen a linken:bambi írta:Köszi:-)és a metszeti 2 képet?
http://www.mz-b.de/k251/detz251.htm
A 4-es menüpontnál, (Motor) ott van két fényképezõ ikon, na azok a képek. De beteszem a linkjét
http://www.mz-b.de/k251/cutview2.jpg
http://www.mz-b.de/k251/cutview1.jpg
Köszi:-)és a metszeti 2 képet?kobraCode írta:Bambi, itt találtam
http://www.mz-b.de/k251/detz251.htm
De egy lappal feljebb van több típus is, nem néztem végig hogy azokhoz van e kép.
http://www.mz-b.de/mz/dmzkat.htm
Itt is van pár kép, igaz ez nem blokk téma:
http://www.simmipage.de/index.php?cat=g ... =7&count=0
Üdv
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Bambi, itt találtam
http://www.mz-b.de/k251/detz251.htm
De egy lappal feljebb van több típus is, nem néztem végig hogy azokhoz van e kép.
http://www.mz-b.de/mz/dmzkat.htm
Itt is van pár kép, igaz ez nem blokk téma:
http://www.simmipage.de/index.php?cat=g ... =7&count=0
Üdv
http://www.mz-b.de/k251/detz251.htm
De egy lappal feljebb van több típus is, nem néztem végig hogy azokhoz van e kép.
http://www.mz-b.de/mz/dmzkat.htm
Itt is van pár kép, igaz ez nem blokk téma:
http://www.simmipage.de/index.php?cat=g ... =7&count=0
Üdv
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
janer6328!
paraméterekre kíváncsi vagyok:
mennyire "hirtelen" a motor?
kb. mekkora fordulatnál kezd el igazán húzni?
paraméterekre kíváncsi vagyok:
mennyire "hirtelen" a motor?
kb. mekkora fordulatnál kezd el igazán húzni?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- janer6328
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2008.03.12. 22:26
- Tartózkodási hely: Dunapataj
- Kapcsolat:
Köszi a kommenteket! Hát igen, a kinézete sem egy utólsó!
De ez volt a próba szakasz amihez ilyen alakban kellett hagyni, hogy a méreteket tovább tudjuk hangolni.
Hallanátok a hangját... mint egy 1hengeres lukasdobú tarbant!
De mikor eléri a behangolt fodulatszámot, ahogy megugrik... apám...!
A Végkifejlett ez lenne majd:
Persze ehhez még a cimbim és a CO-hegesztõje is kell majd...
Bambi, jó tuningólgatást, és csinálj sok jobbnál - jobb képet is!
De ez volt a próba szakasz amihez ilyen alakban kellett hagyni, hogy a méreteket tovább tudjuk hangolni.
Hallanátok a hangját... mint egy 1hengeres lukasdobú tarbant!
De mikor eléri a behangolt fodulatszámot, ahogy megugrik... apám...!
A Végkifejlett ez lenne majd:
Persze ehhez még a cimbim és a CO-hegesztõje is kell majd...
Bambi, jó tuningólgatást, és csinálj sok jobbnál - jobb képet is!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Elõször is váhhhháhááháháháháh. Bocs de ez volt az elsõ reakcióm. Ez tök úgy néz ki mint a japán tuning gépek mármint úgy hogy azokon meg elvan túlozva minden. Ez azért nem semmi csak senki ne menjen közel a hátuljához mert azt anyakirálynõ a tolyócsövével beléd petézik Bocsi ne sértõdj meg de ezt nem tudtam kihagyni.janer6328 írta:Sziasztok!
A generálok, és javítások idején, épp az új kipufogót próbálgatom...
Van különbség...
Igaz hogy a gyáriból van átalakítva, de ha egyszer ezeket a méreteket adta ki a program!?
Bambi mester, rakj még fel képet az épített motorról...! Sejtem h mekkora munka állhat mögötte!
Üdv!
Mettyú!! Légyszi ne idézz be 2 oldalnyi hozzászólást!! Köszi
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
jóég! milyen program?
célszerûbb lett volna felfelé hajlítani nem?
célszerûbb lett volna felfelé hajlítani nem?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- janer6328
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2008.03.12. 22:26
- Tartózkodási hely: Dunapataj
- Kapcsolat:
Sziasztok!
Minden fórumozónak, sikerekben gazdag, szerencsés új évet kívánok!
A generálok, és javítások idején, épp az új kipufogót próbálgatom...
Van különbség...
Igaz hogy a gyáriból van átalakítva, de ha egyszer ezeket a méreteket adta ki a program!?
(az átmérõk, és a hossz, a kuposság passzól, csak a könyökbõl kell rövidebb,
és a sok összevissza hangtompítót és terelõ lemezt kellett kiszedni,
majd a végét szépen lezárni 1 konfúzorral.
Még a végcsõ átmérõje is megegyezik a gyáriéval, csak hosszabb kell belõle... )
Ezek szerint a gyári kipufogó is jól van méretezve, csak nem a maximális teljesítményhez kalibrálták.
Bambi mester, rakj még fel képet az épített motorról...! Sejtem h mekkora munka állhat mögötte!
Nagyon szuper gépnek néz ki!
Csak így tovább!
Üdv!
Minden fórumozónak, sikerekben gazdag, szerencsés új évet kívánok!
A generálok, és javítások idején, épp az új kipufogót próbálgatom...
Van különbség...
Igaz hogy a gyáriból van átalakítva, de ha egyszer ezeket a méreteket adta ki a program!?
(az átmérõk, és a hossz, a kuposság passzól, csak a könyökbõl kell rövidebb,
és a sok összevissza hangtompítót és terelõ lemezt kellett kiszedni,
majd a végét szépen lezárni 1 konfúzorral.
Még a végcsõ átmérõje is megegyezik a gyáriéval, csak hosszabb kell belõle... )
Ezek szerint a gyári kipufogó is jól van méretezve, csak nem a maximális teljesítményhez kalibrálták.
Bambi mester, rakj még fel képet az épített motorról...! Sejtem h mekkora munka állhat mögötte!
Nagyon szuper gépnek néz ki!
Csak így tovább!
Üdv!
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Nem akarok beleszólni, de találtam egy szerelõt, aki annak idején volt az MZ. Gyárban továbbképzésen. Sajnos már 75 éves, de kisujjból nyomja a dolgot.Diti írta:HalihóVörcsi írta:Ohh értem már bakimate!!!
Eléggé világos lett a dolog.
A különbség csupán annyi, hogy a 125-ös Ts-nek a hengerfurata 52-es, a 150-esé pedig 56-os.
A mérnökök igy döntötek, hisz a 125-ös fõtengely igaz nagyobb terhelést kap a 150-es változatnál, de elbirja!
Nem kell aggódni. Nekem is igy üzemel a ts-em, mert én is megfúrattam 150-esre. Semmi probléma közel 20 ezer km óta...
Namármost. Mivel van egy 150-es, meg egy 125, ös gépem, megkérdeztem a különbségeket, és az átszerkeszthetõséget.
A különbségek: kis lánckerék, dugattyú, porlasztó! A vélemény az volt, hogy a 125.ös gépeket, nem kellet javítani szinte soha sem fõtengelytöréssel, sem megszorulással. A 150.es kicsit nagyobb terhelést bír el, de nem feltétlenül elõnyös ez neki. /sokkal több panaszos gép volt!/ a különbség, pedig 1,5, LE!
A kérdésemre, hogy a 150.es hengeremet tegyük át megfúrva harmadik túl méretre, a 125.. blokkra, szemfelhúzás, és a felmenõim gondolatban való emlegetése volt a válasz!
Nem tudom ki, hogy van vele, de én megbízok egy öreg szakiban, akinek anno, még a gyárban mondták el hogy mi-merre van!
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Jupppí! Sikerült szereznem egy komplett kis TS blokkot ingyen igaz el van hanyagolva, de bakimate szerinted jó lesz ha azzal a blokkféllel kicserélem? Lehet nem ugyanaz a két típus amit leírtál, de az csak a bal felén és ott a is csak a kuplungban jelent változást? A bal karter ugyanúgy megegyezik a kettõnél? Remélem igen, ha nem akkor nyertem egy veterán porfogót.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Köszi a válaszokat és a türelmeteket hozzám Nem vagyok annyira járatok az NDK-s német mérnökök gondolkodásában mint hittem.
Csak egy erõs és idõnek elpusztíthatatlan gépet akarok megcsinálni mint Trophy, megmutatni, hogy "srácok látjátok van élet 25 év alatt is "
Csak egy erõs és idõnek elpusztíthatatlan gépet akarok megcsinálni mint Trophy, megmutatni, hogy "srácok látjátok van élet 25 év alatt is "
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- Diti
- Sprinter
- Hozzászólások: 256
- Csatlakozott: 2007.07.17. 23:48
- MZ-d típusa: Ts 250/1, Ts 125
- Tartózkodási hely: Gyöngyös
- Kapcsolat:
HalihóVörcsi írta:Ohh értem már bakimate!!!
Eléggé világos lett a dolog.
A különbség csupán annyi, hogy a 125-ös Ts-nek a hengerfurata 52-es, a 150-esé pedig 56-os.
A mérnökök igy döntötek, hisz a 125-ös fõtengely igaz nagyobb terhelést kap a 150-es változatnál, de elbirja!
Nem kell aggódni. Nekem is igy üzemel a ts-em, mert én is megfúrattam 150-esre. Semmi probléma közel 20 ezer km óta...
"A mesterség és a szakértelem rangot jelent, amit becsületességgel, a szakma szeretetével lehet fenntartani"
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
ETZ-rõl sem volt szó. Én inkább azt mondanám, hogy azonos idõszakból származó fõtengelyek felcserélhetõek egymással. Korai 125-ös a korai 150-essel és vissza, késõi 125-ös a késõi 150-essel és vissza.bambi írta:tipuson belül a 125-ös és a 150-es fõtengelyek ugyan azok,a ts és az etz nem csereszavatos,ezt írta Máté
De még ha fel is lehetne cserélni a korait a késõivel, én nem tennék egy késõi blokkba korai fõtengelyt, mert akkor a kuplungot is cserélni kellene (egysoros-kétsoros).
Teccikérteni?
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Babmi akkor csak nem is kell fõtengõt cserélni? ...Most egy kicsit meg vagyok kavarodva
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
tipuson belül a 125-ös és a 150-es fõtengelyek ugyan azok,a ts és az etz nem csereszavatos,ezt írta MátéVörcsi írta:Köszi bakimate!
Akkor már csak azt kell kiderítenem, hogy milyen fajta a TS, amúgy egy 1982-es gyártmány... Nem tudom ez segít-e valamit, még nincs itthon, a szállítással bajlódunk. vagyis szervezzünk...
A 125-ös és 150-es fõtengelyek közt lényegében különbség nincs? Szóval bele lehet simán rakni a 125-ös helyére? De akkor mégis miben tér el a kettõ, a súlyozásban?
Végülis azért akarom 150-esre, mert lábszárvédõvel szembeszélnél sokat tud jelenteni az a +25ccm-is ha jól van összerakva a gép.
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Köszi bakimate!
Akkor már csak azt kell kiderítenem, hogy milyen fajta a TS, amúgy egy 1982-es gyártmány... Nem tudom ez segít-e valamit, még nincs itthon, a szállítással bajlódunk. vagyis szervezzünk...
A 125-ös és 150-es fõtengelyek közt lényegében különbség nincs? Szóval bele lehet simán rakni a 125-ös helyére? De akkor mégis miben tér el a kettõ, a súlyozásban?
Végülis azért akarom 150-esre, mert lábszárvédõvel szembeszélnél sokat tud jelenteni az a +25ccm-is ha jól van összerakva a gép.
Akkor már csak azt kell kiderítenem, hogy milyen fajta a TS, amúgy egy 1982-es gyártmány... Nem tudom ez segít-e valamit, még nincs itthon, a szállítással bajlódunk. vagyis szervezzünk...
A 125-ös és 150-es fõtengelyek közt lényegében különbség nincs? Szóval bele lehet simán rakni a 125-ös helyére? De akkor mégis miben tér el a kettõ, a súlyozásban?
Végülis azért akarom 150-esre, mert lábszárvédõvel szembeszélnél sokat tud jelenteni az a +25ccm-is ha jól van összerakva a gép.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Szia!
Kis TS-nél nem volt /1, /2. Kétfajta blokkot különböztetünk meg, az egyik amelyiknél a a bal oldali (primerhajtás oldalán lévõ) fõtengely szimmering a csapágyakon belül, a másiknál a csapágyakon kívül van. Megkülönböztetni a motorblokkokat kívülrõl a motorszám alapján lehet. Pontosan nem tudom, de utánanézek a számnak, valahol megvan.
A szimmering elhelyezkedése a korai (a kis Trophyban is) blokkban:
28-as: Anya
27-es: Alátét
26-os: lánckerék (duplex vagy szimplex lánchoz)
16-os: 6303 C 4 f csapágy
29-es: biztosító gyûrû
20-as: hézagoló alátét
16-os: 6303 C4 f csapágy
17-es: a szimmering, 17x47x14
18-as: kimarad
A korai blokkok jellemzõje még a primerlánc egysorossága.
A szimmering elhelyezkedése a késõi blokkbab:
20-as: lánckerék (már csak duplex!)
12-es: szimmeringtartó
13-as: drótzéger
14-es: a szimmering, 22x47x7
21-es: zéger
10-es: 6204 C4 f csapágy (2db)
Látható, hogy a korai és a késõi fõtengelyek csapjai sem ugyanakkorák (17 ill. 22 mm), viszont a korai 125-ösök fõtengelye megegyezik a korai 150-esekkel, és a késõi 125-ös fõtengely megegyezik a késõi 150-essel.
Kis TS-nél nem volt /1, /2. Kétfajta blokkot különböztetünk meg, az egyik amelyiknél a a bal oldali (primerhajtás oldalán lévõ) fõtengely szimmering a csapágyakon belül, a másiknál a csapágyakon kívül van. Megkülönböztetni a motorblokkokat kívülrõl a motorszám alapján lehet. Pontosan nem tudom, de utánanézek a számnak, valahol megvan.
A szimmering elhelyezkedése a korai (a kis Trophyban is) blokkban:
28-as: Anya
27-es: Alátét
26-os: lánckerék (duplex vagy szimplex lánchoz)
16-os: 6303 C 4 f csapágy
29-es: biztosító gyûrû
20-as: hézagoló alátét
16-os: 6303 C4 f csapágy
17-es: a szimmering, 17x47x14
18-as: kimarad
A korai blokkok jellemzõje még a primerlánc egysorossága.
A szimmering elhelyezkedése a késõi blokkbab:
20-as: lánckerék (már csak duplex!)
12-es: szimmeringtartó
13-as: drótzéger
14-es: a szimmering, 22x47x7
21-es: zéger
10-es: 6204 C4 f csapágy (2db)
Látható, hogy a korai és a késõi fõtengelyek csapjai sem ugyanakkorák (17 ill. 22 mm), viszont a korai 125-ösök fõtengelye megegyezik a korai 150-esekkel, és a késõi 125-ös fõtengely megegyezik a késõi 150-essel.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
TS 125/150 /1 és /2
Üdv!
Most készülök helyre állítani egy kis TS-t, de a baja hogy a jobb karter egy hulladék, forog benne a csapágy. Hallottam ilyeneket, hogy vannak /1-es meg /2-es MZ-k és más a fõntengely csapágyak olajzása, meg nem tudom miben van az eltérés. Hogy mit lenne érdemesebb keríteni hozzá egy másik blokkfelet vagy esztergással felperselyeztetni?
A másik ami még mindig blokk jellegû, hogy a kicsike most 150-es hengerrel van szerelve és eléggé erõs, bár ezt a plussz "erõt" leszedi a lábszárvédõk szélfogása. Szeretném 150-esre megtartani, de hogy hosszú életû legyen fel merül a kérdés hogy akkor fõtengelyt is cserélnem kellene 150-esre? Vagy van külön 150-es és 125-ös fõtengely?
Remélem tudtok segíteni, megmenteni az eredetileg bontásra itélt gépet!
Most készülök helyre állítani egy kis TS-t, de a baja hogy a jobb karter egy hulladék, forog benne a csapágy. Hallottam ilyeneket, hogy vannak /1-es meg /2-es MZ-k és más a fõntengely csapágyak olajzása, meg nem tudom miben van az eltérés. Hogy mit lenne érdemesebb keríteni hozzá egy másik blokkfelet vagy esztergással felperselyeztetni?
A másik ami még mindig blokk jellegû, hogy a kicsike most 150-es hengerrel van szerelve és eléggé erõs, bár ezt a plussz "erõt" leszedi a lábszárvédõk szélfogása. Szeretném 150-esre megtartani, de hogy hosszú életû legyen fel merül a kérdés hogy akkor fõtengelyt is cserélnem kellene 150-esre? Vagy van külön 150-es és 125-ös fõtengely?
Remélem tudtok segíteni, megmenteni az eredetileg bontásra itélt gépet!
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
szerintem a gyerek eleve hülye volt, és csak kacsázott neked (3. meg a 4. fokozatot felcserélték...)KILL3R etz írta:Hát nekem a táboriékról más a véleményem...
Egyszer még szimós korszakomban összefutottam egy sráccal, hogy õ versenyezni akar meg így meg úgy megy a gépe mert táborinál lett 70-es 4 felömlõvel. Namost én nagyon csúnyán elkalapáltam a 60 as-kireszelt szimóval, és utána azzal takarózott hogy fel lett cserélve a 3. és a 4. fokozat...
Ettõl függetlenül lehet, hogy tökéletes gépmunkát készítenek...Nekem csak ez a tapasztalatom van róluk.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hát nekem a táboriékról más a véleményem...
Egyszer még szimós korszakomban összefutottam egy sráccal, hogy õ versenyezni akar meg így meg úgy megy a gépe mert táborinál lett 70-es 4 felömlõvel. Namost én nagyon csúnyán elkalapáltam a 60 as-kireszelt szimóval, és utána azzal takarózott hogy fel lett cserélve a 3. és a 4. fokozat...
Ettõl függetlenül lehet, hogy tökéletes gépmunkát készítenek...Nekem csak ez a tapasztalatom van róluk.
Egyszer még szimós korszakomban összefutottam egy sráccal, hogy õ versenyezni akar meg így meg úgy megy a gépe mert táborinál lett 70-es 4 felömlõvel. Namost én nagyon csúnyán elkalapáltam a 60 as-kireszelt szimóval, és utána azzal takarózott hogy fel lett cserélve a 3. és a 4. fokozat...
Ettõl függetlenül lehet, hogy tökéletes gépmunkát készítenek...Nekem csak ez a tapasztalatom van róluk.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
hy,kr írta:Hali!
Készülõ Trophyhoz dugattyút szeretnék öntetni. Két helyet találtam ahol csinálnak ilyet; a 4 kelemen és ez: http://www.nagygepmuhely.hu/ . Van valakinek tapasztalata ezekkel a cégekkel?
A dugó 280-as lenne (74mm), és nem tudom elbírná-e az alsó hajtókarcsapágy (ez ugye kisebb mint a TZ-ben).
Kössz!
nekem táboriékkal van tapasztalatom, ott fúrattam a hengert, és nagyon meg vagyok velük elégedve: finom, precíz munkát végeztek, szakmai tanácsaik is hasznosak, és dugattyú gyártást is vállalnak.
http://www.taborituning.hu/dugattyu_keszites.html
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Gyurm@
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 469
- Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
- MZ-d típusa: ETZ 300
- Tartózkodási hely: Budakalász
Mettyú!
1 összerakott blokknál nagyon nehéz megállapítani hogy mi éri meg mert nem látszik.
Lehet hogy megveszed 20-ért és belül minden rendben nincs szétbarmolva de az is lehet hogy szétszeded és a hengeren kívül mindent dobhatsz ki majdnem mint én.
próbálkozz be 15 ért és akkor nem buksz esetleg annyit ha mégis rossz. Ha nem enged az ember akkor nem akar a tied lenni az a blokk. Sztem
Üdv
1 összerakott blokknál nagyon nehéz megállapítani hogy mi éri meg mert nem látszik.
Lehet hogy megveszed 20-ért és belül minden rendben nincs szétbarmolva de az is lehet hogy szétszeded és a hengeren kívül mindent dobhatsz ki majdnem mint én.
próbálkozz be 15 ért és akkor nem buksz esetleg annyit ha mégis rossz. Ha nem enged az ember akkor nem akar a tied lenni az a blokk. Sztem
Üdv
Powered by Bambi -- ETZ 300
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Hali!
Készülõ Trophyhoz dugattyút szeretnék öntetni. Két helyet találtam ahol csinálnak ilyet; a 4 kelemen és ez: http://www.nagygepmuhely.hu/ . Van valakinek tapasztalata ezekkel a cégekkel?
A dugó 280-as lenne (74mm), és nem tudom elbírná-e az alsó hajtókarcsapágy (ez ugye kisebb mint a TZ-ben).
Kössz!
Készülõ Trophyhoz dugattyút szeretnék öntetni. Két helyet találtam ahol csinálnak ilyet; a 4 kelemen és ez: http://www.nagygepmuhely.hu/ . Van valakinek tapasztalata ezekkel a cégekkel?
A dugó 280-as lenne (74mm), és nem tudom elbírná-e az alsó hajtókarcsapágy (ez ugye kisebb mint a TZ-ben).
Kössz!
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Bambi (vagy bárki, aki tudja), a kis ETZ kuplungjának külsõ kosara és a lamellák kiálló része között mekkora hézagnak kell lennie? Vettem új lamellákat és eléggé passzosan vannak a helyükön.
Erre gondoltam:
Erre gondoltam:
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 10 vendég