Blokk
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Én az "orosz módszert" vizionálom...illetve javaslom a leírtak alapján, mert sztem Darky blokkja több sebbõl vérzik (illetve olajcsöpög) ..azaz blokk szét atomjaira és A-ól Z-ig rendbetenni (persze csakis szaGértõ kezek által)
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3886
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hali!
A csattanásal kapcsolatban: Nekem anno a simóval volt ugyanez. Eltört a csapszeg és a dugó egyik fele feljebb ért mint a másik--> nagyobb sûrítés-->öngyulladás . Ez 80 km re volt itthonról a csattanás után leállt a motor megnéztem a gyertyát és össze volt ütve a hézag. Nem tudtam mi van kinyitottam mentem vele tovább semmi nem volt de egy elõzésnél nyélgázon elkezdett csattogni és blokkolt a hátsó kerék. Szal szerintem érdemes lenne neked is megnézni eléggé hasonlónak néz ki...
Mondjuk ez a simo szénné volt tuningolva... oan 7 ló körül tudott.
A csattanásal kapcsolatban: Nekem anno a simóval volt ugyanez. Eltört a csapszeg és a dugó egyik fele feljebb ért mint a másik--> nagyobb sûrítés-->öngyulladás . Ez 80 km re volt itthonról a csattanás után leállt a motor megnéztem a gyertyát és össze volt ütve a hézag. Nem tudtam mi van kinyitottam mentem vele tovább semmi nem volt de egy elõzésnél nyélgázon elkezdett csattogni és blokkolt a hátsó kerék. Szal szerintem érdemes lenne neked is megnézni eléggé hasonlónak néz ki...
Mondjuk ez a simo szénné volt tuningolva... oan 7 ló körül tudott.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
darkMZ!
szerintem neked totál rossz a karburációd. nagy fogyasztás, feketére kormolt gyertya(szintetikus olajnál ráadásul ), üzemmelegen füstölõ kipuff...
szerintem neked totál rossz a karburációd. nagy fogyasztás, feketére kormolt gyertya(szintetikus olajnál ráadásul ), üzemmelegen füstölõ kipuff...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- darkMZ
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 318
- Csatlakozott: 2008.03.21. 20:03
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Kiskőrös
Leszedtük ma a hengerfejet. A kipuffogó elejét nem tudtuk leszedni, inkább a blokk szakadt volna ki... Igy nem tudom, megvannak-e a gyûrûk.
Kérdés: ha mégis hiányzik a felsõ gyûrû, az nagy gáz?? én semmi változást nem érzek a motoron,ugyanúgy megy, mint elõtte. lehet, hogy mégse az a baj?
A gyertya totál kormozott volt, az elektróda túloldalán levõ "nyelv"-en vannak bemarások. NGK BP6HS van benne.
Lehet, hogy azért csattant akkorát múltkor, mert túl sokat kapott+forróság+araszolás+hirtelen gyorsítás emelkedõn?
Még egy kérdés: laikusként meg lehet próbálkozni azzal, hogy leszedjük a deknit a láncoldalról ? (mivel ereszt, átszivárog a benya) (meg a szimmering a lánchoz is ereszt - tök trutyi a lánc és a hátsó kerék.) Szóval, ezt nagyon el lehet baccarintani?
Kérdés: ha mégis hiányzik a felsõ gyûrû, az nagy gáz?? én semmi változást nem érzek a motoron,ugyanúgy megy, mint elõtte. lehet, hogy mégse az a baj?
A gyertya totál kormozott volt, az elektróda túloldalán levõ "nyelv"-en vannak bemarások. NGK BP6HS van benne.
Lehet, hogy azért csattant akkorát múltkor, mert túl sokat kapott+forróság+araszolás+hirtelen gyorsítás emelkedõn?
Még egy kérdés: laikusként meg lehet próbálkozni azzal, hogy leszedjük a deknit a láncoldalról ? (mivel ereszt, átszivárog a benya) (meg a szimmering a lánchoz is ereszt - tök trutyi a lánc és a hátsó kerék.) Szóval, ezt nagyon el lehet baccarintani?
MZ or nothing!
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Magam még nem mûveltem ilyesmit, de úgy 0,5mm nagyságrenddekre emlékszem.....sok az a 2,5mm....
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Ha növelni akarod a sûrítési viszonyt,akkor számolni kell a megnövekedõ alkatrész igénybevétellel.
Meg azért annak számolj utána,hogy a gömbcikknek (sûrítési tér) kb hány %-kal csökken a térfogata,0mm-tõl felfelé ez érzésem szerint logaritmikusan (csökken) ide azt akartam írni,hogy nõ ,tehát 1,25 mm-rel a 2,5mm-es lemarásnak nem a felét,hanem jóval többet érsz el,kicsit érdemes utánaszámolgatni,na meg annak,hogy mekkora az a sûrítési viszony növekedés,ami mellett a motor még értelmesen mûködik.
De tényleg érdemes Bambit megkérdezni,ilyen sûrítésnövelést eddig csak apám Skodájában láttam:a 120-as motorra 105-ös hengerfejet rakott
Vagy esetleg a gépész/közlekgépész tagokat lehet nyaggatni,õk biztos többet konyítanak hozzá,mint én.
Meg azért annak számolj utána,hogy a gömbcikknek (sûrítési tér) kb hány %-kal csökken a térfogata,0mm-tõl felfelé ez érzésem szerint logaritmikusan (csökken) ide azt akartam írni,hogy nõ ,tehát 1,25 mm-rel a 2,5mm-es lemarásnak nem a felét,hanem jóval többet érsz el,kicsit érdemes utánaszámolgatni,na meg annak,hogy mekkora az a sûrítési viszony növekedés,ami mellett a motor még értelmesen mûködik.
De tényleg érdemes Bambit megkérdezni,ilyen sûrítésnövelést eddig csak apám Skodájában láttam:a 120-as motorra 105-ös hengerfejet rakott
Vagy esetleg a gépész/közlekgépész tagokat lehet nyaggatni,õk biztos többet konyítanak hozzá,mint én.
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
2,5mm SZVSZ már durván sok! Mielõtt ebbe beleugrasz én javaslom kérdezd Bambit
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Szevasztok !
Egy Gyõrben tanult jóhaverom mondja, hogy most hogy újítom az ETZ-m vetessek le a hengerfejbõl 2,5mm-t ! ( audi gyárban melózik )
szerintetek ez ártana a mocinak ? vagy ha hozzáállítanám a gyújtást akkor nem verné szét a fõtengelyt ?
Ja és most ahogy szét lett szedve látszik h a dugó verte a hengerfej tetejét van egy kb 2-3-4 mm-es váll .
elõre is kösz a válaszokat !
Egy Gyõrben tanult jóhaverom mondja, hogy most hogy újítom az ETZ-m vetessek le a hengerfejbõl 2,5mm-t ! ( audi gyárban melózik )
szerintetek ez ártana a mocinak ? vagy ha hozzáállítanám a gyújtást akkor nem verné szét a fõtengelyt ?
Ja és most ahogy szét lett szedve látszik h a dugó verte a hengerfej tetejét van egy kb 2-3-4 mm-es váll .
elõre is kösz a válaszokat !
Köd elõttem, füst utánam !! [-=UNW-042=-]
Két 250-es változat van,a 17 és a 21 lóerõs,ha jól tudom,hogy a 251-be is ment volna mindkettõ,azt nem tudom,de egyébként nincs eltérés a 250 és a 251 blokkja között erõben asszem.Rawlings írta:Szevasztok!Nem tudjátok Hogy az Etz 250 az erõsebb,vagy a 251 ? Vagy ugyan az a 2 blokk?
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
mind a 3 csapágy? vagy csak a gyújtásoldali?
henger/dugattyú milyen állapotú volt?
henger/dugattyú milyen állapotú volt?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
1:50-es keverés is bõven elég a 150-es ETZ-nek szintetikusból ilyen melegben is. attól h több olajat adsz neki, egy idõ után többet ártasz vele mint használsz.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
DarkMZ:
Nekem nem sokkal ez után kiköpte a gyertyát, szóval óvatosan. (lehet hogy nem volt összefüggés, de én azért erõsen arra gyanakodtam)
Amit én megnéznék a helyedben:
-hûtõbordák tiszták-e a hengeren
-elõgyujtás
-megszakítóhézag
-és próbáld meg megemelni a fõtengelyt a gyújtásoldalon (nem lötyög-e) ez is okozhat gyújtásproblémát.
Ezek persze csak tippek. De reméljük hogy valaki mindjárt beírja a jó megoldást.
Nekem nem sokkal ez után kiköpte a gyertyát, szóval óvatosan. (lehet hogy nem volt összefüggés, de én azért erõsen arra gyanakodtam)
Amit én megnéznék a helyedben:
-hûtõbordák tiszták-e a hengeren
-elõgyujtás
-megszakítóhézag
-és próbáld meg megemelni a fõtengelyt a gyújtásoldalon (nem lötyög-e) ez is okozhat gyújtásproblémát.
Ezek persze csak tippek. De reméljük hogy valaki mindjárt beírja a jó megoldást.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
hmm... arra gondoltok h pont a felsõ holtponton lett volna 1x a gyújtás?
nekem ez egy kicsit abszurd
nekem ez egy kicsit abszurd
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
- darkMZ
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 318
- Csatlakozott: 2008.03.21. 20:03
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Kiskőrös
Volt egy érdekes mozzanat ma hazafelé a túráról. Egy gyógyegeret elõztem, aki 40-el ment a vároban, mikor 3.ikban elkezdtem húzni, volt egy enyhe emelkedõ is, és a motor nemigazán gyorsult, majd 3 fémes hangos kattanás hallatszott a henger felõl, kihagyott a motor, de nem állt, le, utána hazahozott. Utána nem mertem húzni neki, de egyszer még elõzéskor 5.ikben 75-nél picit rángatott, kattanás nem volt. Egyélbként full normálul mûködik, megy, beindul.
NYugtassatok meg, hogy nem nyírtam ki a dugattyút vagy valami ilyesmi!! 40-es keverékkel megyek, fullszintetikus shell olajjal, mostéppen. a túrán még egy icipicit (de csak picit)több olajat is raktam bele, az igénybevétel miatt.
?????
NYugtassatok meg, hogy nem nyírtam ki a dugattyút vagy valami ilyesmi!! 40-es keverékkel megyek, fullszintetikus shell olajjal, mostéppen. a túrán még egy icipicit (de csak picit)több olajat is raktam bele, az igénybevétel miatt.
?????
MZ or nothing!
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hát az sem rossz program . Mégegyszer köszönöm szépen , és holnap jelentkezem .bambi írta:nem megyek galgamácsára,itthon lakás feújítás vanyofo írta: Köszönöm MESTER , nagyon örülök ennek a hírnek . Holnap felhívalak a részletek miatt , igaz tudom , hogy Galgamácsán leszel , én meg MZ túrán , de csak összejön a dolog .
Powered by Bambi MZ ts 250/1
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
M 24X1.5golyobish írta:sziasztok
a kuplunggal kapcsolatban lenne kérdésem, ha valaki tud segiteni. Erösen megérett egy fötengelyszimering cserére a 250-es ETZ-m és sikerült találnom rajzot a lehuzószerkezetröl, de ott kétfajta menettel van jelölve a kuplungkosárra csatlakozó oldal, M24*1.5 és M26*1.5. Ebböl kétfélét gyártottak ezek szerint ? és tolomérö hiányában honnan lehet megtudni , nekem melyik lenne jo ( esetleg évjárat, blokkszám ... ) . segitségeteket elöre is köszönöm
sziasztok
a kuplunggal kapcsolatban lenne kérdésem, ha valaki tud segiteni. Erösen megérett egy fötengelyszimering cserére a 250-es ETZ-m és sikerült találnom rajzot a lehuzószerkezetröl, de ott kétfajta menettel van jelölve a kuplungkosárra csatlakozó oldal, M24*1.5 és M26*1.5. Ebböl kétfélét gyártottak ezek szerint ? és tolomérö hiányában honnan lehet megtudni , nekem melyik lenne jo ( esetleg évjárat, blokkszám ... ) . segitségeteket elöre is köszönöm
a kuplunggal kapcsolatban lenne kérdésem, ha valaki tud segiteni. Erösen megérett egy fötengelyszimering cserére a 250-es ETZ-m és sikerült találnom rajzot a lehuzószerkezetröl, de ott kétfajta menettel van jelölve a kuplungkosárra csatlakozó oldal, M24*1.5 és M26*1.5. Ebböl kétfélét gyártottak ezek szerint ? és tolomérö hiányában honnan lehet megtudni , nekem melyik lenne jo ( esetleg évjárat, blokkszám ... ) . segitségeteket elöre is köszönöm
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
A régi 250-esemnél volt ilyen gondom nekem is,igazából nem jöttem rá a hiba okára,megkocogtattam a berugótengelyt,akkor jó volt egy darabig. Nem volt kellemes,amikor nekifeszültem az indításnak,és a sípcsontomat a lábtartó állította meg! Az "új" MZ-mnél még nem fordult elõ.Meiki írta:Észrevettem egy problémát. Ugye most a motorom nem ment 1 hétig mivel kaptam egy hátsó defektet és a benzin is fogytán van. Így szépen betoltam a garázsba és most ott várja hogy elkezdõdjenek a felújítások. Nem bírtam ki hogy ne indítsam el így fogtam a kulcsot és megnéztem hogy elindul-e. De amikor rá akartam rugni a berugóra mintha nem lenne fog csak 2 olajos fémfelület csúszott volna el egymsáson. Hangja nem volt csak egyszerüen nem forgatta átt a blokkot. Néha egyet ugrott és akkor pöffent is a motor. Amikor sikerült nagyobbat elkapnija akkor el is indult. Egy darabig járt alapjáraton leállítottam és újra elindítottam de akkor már teljesen jó volt a berugó. Nem tudja valaki megmondani hogy mi lehet ez? Esetleg fogaskerék?
Üdv: Stravkó
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
Észrevettem egy problémát. Ugye most a motorom nem ment 1 hétig mivel kaptam egy hátsó defektet és a benzin is fogytán van. Így szépen betoltam a garázsba és most ott várja hogy elkezdõdjenek a felújítások. Nem bírtam ki hogy ne indítsam el így fogtam a kulcsot és megnéztem hogy elindul-e. De amikor rá akartam rugni a berugóra mintha nem lenne fog csak 2 olajos fémfelület csúszott volna el egymsáson. Hangja nem volt csak egyszerüen nem forgatta átt a blokkot. Néha egyet ugrott és akkor pöffent is a motor. Amikor sikerült nagyobbat elkapnija akkor el is indult. Egy darabig járt alapjáraton leállítottam és újra elindítottam de akkor már teljesen jó volt a berugó. Nem tudja valaki megmondani hogy mi lehet ez? Esetleg fogaskerék?
MZ ETZ 251 De Lux!
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Jó az SKF,de 35000-ig ne forgasd ki,ne feszegessük a határokat,még valami baja lesz!Gshp írta:hyhy !
Azt akarom kérdezni tõletek srácok, lányok, hogy egy fõtengely felújításnál mit érdemes cserélni a blokkban ?
Voltam SKF-éknál és rákérdeztem a fõtengely csapágyakra Mondom ez biztos jó hozzá ? Erre a koma : Ez 35.000. fordulatig bírja
És nem is folt vészes az ára az 1 az 2700 a párosíott meg 1700 szóval jó Tényleg jó lesz bele szerintetek a 150 etz-be az SKF cuccok ?
Üdv. Ádám !
Üdv: Stravkó
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Nem nem úgy tettem fel. Mondtam már a fõtengelyen fenn voltak a csapágyak és azt mélyhûtöttem aztán a bal felet felhevítettem és össze illesztettem a kettõt. Ezután jött a jobb fél és a csavarok aztán kopp-kopp gumikalapács a tengely végein. És a fõtengely olyan szépen futott hogy ha a lgy rászállt már fordult is. Aztán tömítés és szimeringház benne a szimeringel körbenéztem hogy ne-e nyomódottmeg valahol a szimering mert ha jobban meg van valamelyik oldalon akkor a fõtengõ bizony nem jól helyezkedett. Aztán jöttek sorba a dolgok minden szépen rákerült és átforgattuk nem szorult nem akadt minden a helyére ment ahogy kell. Összeraktam és mégis azon a pici fordszámtartományon ráz! De már régebben is cseréltem csapágyakat de akkor nem tapasztaltam ilyet!conus írta:a bal blokkfélbe meg úgy tetted a csapágyakat h elõször feltetted a szimeringházat tömítéssel együtt, aztán bele a 2 db 6204-es csapágy? mert ha nem akkor a hajtókar derekas szögelésével gondok lehetnek...
a primerhajtás lánckerekeinek egy síkba állítása a kisetz szerelési kk 44. o.
más ötletem nincs a rázkódásra... blokktartó csavarokat gondolom rendesen meghúztad
ETZ 250.Sebbeség
Nem veszi be a sebbeséget az ETZ250 blokk.és a rakó villa nem forditi ell a hengert.Lehet ellvan kopva???
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
hyhy !
Azt akarom kérdezni tõletek srácok, lányok, hogy egy fõtengely felújításnál mit érdemes cserélni a blokkban ?
Voltam SKF-éknál és rákérdeztem a fõtengely csapágyakra Mondom ez biztos jó hozzá ? Erre a koma : Ez 35.000. fordulatig bírja
És nem is folt vészes az ára az 1 az 2700 a párosíott meg 1700 szóval jó Tényleg jó lesz bele szerintetek a 150 etz-be az SKF cuccok ?
Üdv. Ádám !
Azt akarom kérdezni tõletek srácok, lányok, hogy egy fõtengely felújításnál mit érdemes cserélni a blokkban ?
Voltam SKF-éknál és rákérdeztem a fõtengely csapágyakra Mondom ez biztos jó hozzá ? Erre a koma : Ez 35.000. fordulatig bírja
És nem is folt vészes az ára az 1 az 2700 a párosíott meg 1700 szóval jó Tényleg jó lesz bele szerintetek a 150 etz-be az SKF cuccok ?
Üdv. Ádám !
Köd elõttem, füst utánam !! [-=UNW-042=-]
-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
- kezo
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2008.04.15. 16:09
- Tartózkodási hely: Heves megye Bélapátfalva
na írtam mailt a belcordnak itt vannak az áraik "Árak:
fúrás:5000 Ft/1 henger
Dugattyú komplett:4000 Ft/db
Árak az ÁFÁ-t nem taratalmazák.
H idõ:3-5 munkanap.
TiszteletteL Belcord Kft."
amúgy beszéltem egykét emberrel otthon azt mondták h a fúrást jól csinálják de a dugattyút inkább vegyem meg boltba .
fúrás:5000 Ft/1 henger
Dugattyú komplett:4000 Ft/db
Árak az ÁFÁ-t nem taratalmazák.
H idõ:3-5 munkanap.
TiszteletteL Belcord Kft."
amúgy beszéltem egykét emberrel otthon azt mondták h a fúrást jól csinálják de a dugattyút inkább vegyem meg boltba .
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
szerintem csak új dugattyúhoz érdemes. hengerfúrás: kb 5 rugó, új dugó meg 1,5 rugó mindennel.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
Üdv mindenkinek, plusz egy kérdés
Üdvözlök mindenkit!
Ez az elsõ írásom az mzclub-ba. (eddig a szoci fórumba írtam be nagy ritkán laszan358 névvel)
Egy fekete színû kis ETZ-vel "rontom a levegõt" már 5-6 éve.
A kérdésem az lenne, hogy érdemes-e egy keveset használt dugattyúhoz(már kicsit kopott) fúratni hengert, vagy csak új dugattyúhoz lehet.
Ez az elsõ írásom az mzclub-ba. (eddig a szoci fórumba írtam be nagy ritkán laszan358 névvel)
Egy fekete színû kis ETZ-vel "rontom a levegõt" már 5-6 éve.
A kérdésem az lenne, hogy érdemes-e egy keveset használt dugattyúhoz(már kicsit kopott) fúratni hengert, vagy csak új dugattyúhoz lehet.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
a bal blokkfélbe meg úgy tetted a csapágyakat h elõször feltetted a szimeringházat tömítéssel együtt, aztán bele a 2 db 6204-es csapágy? mert ha nem akkor a hajtókar derekas szögelésével gondok lehetnek...
a primerhajtás lánckerekeinek egy síkba állítása a kisetz szerelési kk 44. o.
más ötletem nincs a rázkódásra... blokktartó csavarokat gondolom rendesen meghúztad
a primerhajtás lánckerekeinek egy síkba állítása a kisetz szerelési kk 44. o.
más ötletem nincs a rázkódásra... blokktartó csavarokat gondolom rendesen meghúztad
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Eggyik: hogyan kell kiegyensúlyozni a kuplungot?(lehet benne valami mert most cseréltem benne a lánckereket)
Másik: Én mélyhûtöttem a fõtengelyt csapágyakkal és a váltóházat pedig lokálissan hõpisztollyal felhevítettem majd egymáshoz illesztettem. Kalapálni nem igazán szeretem. Hangsúlyozom csak egy adott fordulatszámon mûveli ezt!
Másik: Én mélyhûtöttem a fõtengelyt csapágyakkal és a váltóházat pedig lokálissan hõpisztollyal felhevítettem majd egymáshoz illesztettem. Kalapálni nem igazán szeretem. Hangsúlyozom csak egy adott fordulatszámon mûveli ezt!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég