Adok is a TEAM-nek munkát télirebambi írta:bambi team készítboors írta:Ismer valaki olyan szakit, aki a csatornákat át tudná alakítani?
Tuning
Akkor marad a polírozás, és/vagy az ablakok módosítása (bár az nem igazán a használhatóság és a fogyasztás javulását szolgálja).boors írta:jahm ezeket ismerem, de nekem már van egy átalakított hengererm, amin van már membránmeg jobb karbi, amit az rzt-nél adnának..csak kéne még valami henger nyílásait módosító tuning
Üdv. Ghost
Az RZT-nél lehet kapni tuninghengereket, 300-as 6 felömlõs a legbrutálabb...boors írta:üdv mindenkinek..
Van egy nagyonjó 150-es etz-m, amit átalakítottam membrános vezérlésûre, egy yamaha rd350-es mámbránnal, meg hozzáraktam az rd350-es 28 mm-es mikuni karburátorját.. minden faszán illeszkedik, nincs a teljesítményben lyuk, nagyon egyneletes alapjárata van, egészen megvéltozott a ahngja.., de mivel a felömlõkön , kipuffogónyíláson ,és a kipufogón nem változtattam, nem lett sokkal erõsebb a motor, (elllenben feleannyit eszik).. a kérdésem az volna, hogy ebbe a hengerbe bele lehet valahogy marni még két felömlõt, vagy tud valaki segíteni, hogy milyen további átalakítást kellene végezni ahhoz, hogy erõsebb legyen a motor?-elsõsorban hengerátalkításra gondolok
...sajnos az ára is az
Azért itt a link:
http://rzt.de/index.php?page=shop.brows ... &Itemid=29
Hasonló nyalánkságok kaphatóak a TKM-nél, kicsit olcsóbban:
http://www.tkm-racing.com/MZ/Tuningteil ... tuning.htm
Erre még persze jön egy jó kis postaköltség
...engem ezek késztetnek lottóvásárlásra
Üdv. Ghost
üdv mindenkinek..
Van egy nagyonjó 150-es etz-m, amit átalakítottam membrános vezérlésûre, egy yamaha rd350-es mámbránnal, meg hozzáraktam az rd350-es 28 mm-es mikuni karburátorját.. minden faszán illeszkedik, nincs a teljesítményben lyuk, nagyon egyneletes alapjárata van, egészen megvéltozott a ahngja.., de mivel a felömlõkön , kipuffogónyíláson ,és a kipufogón nem változtattam, nem lett sokkal erõsebb a motor, (elllenben feleannyit eszik).. a kérdésem az volna, hogy ebbe a hengerbe bele lehet valahogy marni még két felömlõt, vagy tud valaki segíteni, hogy milyen további átalakítást kellene végezni ahhoz, hogy erõsebb legyen a motor?-elsõsorban hengerátalkításra gondolok
Van egy nagyonjó 150-es etz-m, amit átalakítottam membrános vezérlésûre, egy yamaha rd350-es mámbránnal, meg hozzáraktam az rd350-es 28 mm-es mikuni karburátorját.. minden faszán illeszkedik, nincs a teljesítményben lyuk, nagyon egyneletes alapjárata van, egészen megvéltozott a ahngja.., de mivel a felömlõkön , kipuffogónyíláson ,és a kipufogón nem változtattam, nem lett sokkal erõsebb a motor, (elllenben feleannyit eszik).. a kérdésem az volna, hogy ebbe a hengerbe bele lehet valahogy marni még két felömlõt, vagy tud valaki segíteni, hogy milyen további átalakítást kellene végezni ahhoz, hogy erõsebb legyen a motor?-elsõsorban hengerátalkításra gondolok
Sziasztok.
Szeretnék beidézni egy levélváltást a simsonbolt.hu-val.
Szia
Etz-hez tuninghengereket és tuning kipufogókat tudunk készíteni viszonylag széles.
Általában a gyári hengert kell beküldeni amit kifaragnak és megfúrnak, igény esetén kipufogót gyártatunk hozzá.
Van amik a gyári karbival üzemelnek és vannak amikhez nagyobb karburátor kell.
A legerõsebb szett eddig GPS-szel mérve 181km/h-ás végsebességet tudott jó gyorsulás mellett.
Ez a legerõsebb szett utcára, de már ezt is úgymond nehéz kezelni mert igencsak virgonc.
Folyamatban van egy versenyszett fejlesztése, de ez utcára nagyon nem ajánlott.
HA össze akarnám foglalni:
1. A hengeren faragunk és a kipufogó és karbi is gyári marad, ezzel nem orbitális de kulturált teljesítménynövekedés érhetõ el.
2. Minden marad a gyári de rezót rakunk fel a gyári kipufogó helyett.
3. A hengeren faragunk és hozzá passzolt rezóval még angyobb lesz a teljesítmény. lényegében a 2-es és 1-es pont együtt.
4. Amikor a hengeren faragunk a karbi sem gyári marad és a kipufogó is rezonátor.
Nagyvonalakban ezek lennének a legfontosabbak.
Az árak, és hogy mit is takar a farigcsálás persze elmaradt, de írtam hogy részletesebben is írja le.
Ugyhogy várom a választ.
Szeretnék beidézni egy levélváltást a simsonbolt.hu-val.
Szia
Etz-hez tuninghengereket és tuning kipufogókat tudunk készíteni viszonylag széles.
Általában a gyári hengert kell beküldeni amit kifaragnak és megfúrnak, igény esetén kipufogót gyártatunk hozzá.
Van amik a gyári karbival üzemelnek és vannak amikhez nagyobb karburátor kell.
A legerõsebb szett eddig GPS-szel mérve 181km/h-ás végsebességet tudott jó gyorsulás mellett.
Ez a legerõsebb szett utcára, de már ezt is úgymond nehéz kezelni mert igencsak virgonc.
Folyamatban van egy versenyszett fejlesztése, de ez utcára nagyon nem ajánlott.
HA össze akarnám foglalni:
1. A hengeren faragunk és a kipufogó és karbi is gyári marad, ezzel nem orbitális de kulturált teljesítménynövekedés érhetõ el.
2. Minden marad a gyári de rezót rakunk fel a gyári kipufogó helyett.
3. A hengeren faragunk és hozzá passzolt rezóval még angyobb lesz a teljesítmény. lényegében a 2-es és 1-es pont együtt.
4. Amikor a hengeren faragunk a karbi sem gyári marad és a kipufogó is rezonátor.
Nagyvonalakban ezek lennének a legfontosabbak.
Az árak, és hogy mit is takar a farigcsálás persze elmaradt, de írtam hogy részletesebben is írja le.
Ugyhogy várom a választ.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Csak a rendszámot vitték el matricázniMatee86 írta:matt1989 írta: szerintem csak azért gondolod,hogy stabilabb a váz,mert a 250esé jóval hosszabb...teljesen más az üléspozíció,stb...de hogy erõsebb lenne...?
egyébként szép a motor
Igazad van amit mondtál, hosszabba 250es és ezért tûnik furának a 125öshöz képest, nézzétek el nekem 2es lett a magyar érettségim nem tudok fogalmazni:lol:
u.i.: mindenki használja ki a szezonvégi napokat !!! Remélem nekem is meglesz minél elõbb a jogsim is, és jövõre tudok veletek menni túrázni
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
és melyik vizsgabiztos eszi meg a mûszaki vizsgán h ez 125-ös?matt1989 írta:Sokkal stabilabb váza van, mint a 250esnek, nem nyúlik meg semmi, sokkal mozgékonyabb egyszóval nagyon KIRÁLY imádom a kicsikém
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Ez komolyan 125ösként van fogalomba? Am tetszik a kipuffogó Eredeti kérdésedre válaszolva a mofakernél újan kapni 5 ezer pénzért.. www.mofaker.hu Használttal nem tudok szolgálnimatt1989 írta:
Sziasztok!
125ös ETZ-re keresek túradoboztartó állványt, ha valakinek van eladó kérem írjon email-t: 2108kfts@citromail.hu
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Srácok!
Na erre varjatok gombot
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmot ... OOLED.html
Vannak még igazi fanatikusok
Szerk: Ebbe a topicba akartam... bocsi
Na erre varjatok gombot
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmot ... OOLED.html
Vannak még igazi fanatikusok
Szerk: Ebbe a topicba akartam... bocsi
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2008.09.11. 15:55
Sziasztok!Szeretnélek megkérni titeket, hogy küldjetek tuningolási leírásokat Mz 125-150 ccm-es motormhoz erre a címre:
viktorio28@citromail.hu
(A motoromról csak annyit szeretnék elmondani, hogy ez egy Romett Póni vázba épített 150 ccm-es mz blokk, a váz agyon van erõsítve.Kb. ennyi)
ui.: egy 15 éves kamasz
Elõre is köszönöm!!!:)
viktorio28@citromail.hu
(A motoromról csak annyit szeretnék elmondani, hogy ez egy Romett Póni vázba épített 150 ccm-es mz blokk, a váz agyon van erõsítve.Kb. ennyi)
ui.: egy 15 éves kamasz
Elõre is köszönöm!!!:)
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Emberek, egy kis segítséget kérek...
ami vagyon írva http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... unning.zip ebben a rezó méretezésrõl értékek (félkúpszögek, átmérõk, hosszak stb.) azok helyénvalók, vagy sem? valaki méretezett már ez alapján ilyet? mintha valahol azt hallottam volna h vannak benne elírások...
ami vagyon írva http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... unning.zip ebben a rezó méretezésrõl értékek (félkúpszögek, átmérõk, hosszak stb.) azok helyénvalók, vagy sem? valaki méretezett már ez alapján ilyet? mintha valahol azt hallottam volna h vannak benne elírások...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
Hali!
Üdv mindenkinek!
Novi! Egyik legszebb motorod neked van, és rendeltetésszerûen is használod. Én szálltam el a tuningmániámmal. Bocsi, és tisztellek, hogy elõbb gondolkozol, utána írsz. Tanulhatna sok heves vérû Józsi.
Tigris és többiek! A fogyasztás 2,8 liter volt halál unalmas tempóval, csak a nyolcast, és az írásjelet szmájlira írta át a szerkesztõ. Elõtte talán azért volt 3,6-3,8 mert kicsik voltak a fúvókák, elsõ tulajnak sose "ragadt", mert nem sietett. Lehetne tesztelni az órát is, de hagyhiggyemmá, hogy van Mikulás.
Lentebb kérdeztétek, milyen megragadásról beszélünk Novival: valaki hozzáértõ le tudná írni pár szóban, hogy megértse mindenki, amit átéltem? Úgy értem, a hagyományos karbi három (?) üzemmódja, és mikor melyik rész (pl. fúvóka) dolgozik, mi köze ehhez a fals levegõnek, súbernek, tûnek, alapjáratnak. Rajta, lehet sziporkázni!
Novi! Egyik legszebb motorod neked van, és rendeltetésszerûen is használod. Én szálltam el a tuningmániámmal. Bocsi, és tisztellek, hogy elõbb gondolkozol, utána írsz. Tanulhatna sok heves vérû Józsi.
Tigris és többiek! A fogyasztás 2,8 liter volt halál unalmas tempóval, csak a nyolcast, és az írásjelet szmájlira írta át a szerkesztõ. Elõtte talán azért volt 3,6-3,8 mert kicsik voltak a fúvókák, elsõ tulajnak sose "ragadt", mert nem sietett. Lehetne tesztelni az órát is, de hagyhiggyemmá, hogy van Mikulás.
Lentebb kérdeztétek, milyen megragadásról beszélünk Novival: valaki hozzáértõ le tudná írni pár szóban, hogy megértse mindenki, amit átéltem? Úgy értem, a hagyományos karbi három (?) üzemmódja, és mikor melyik rész (pl. fúvóka) dolgozik, mi köze ehhez a fals levegõnek, súbernek, tûnek, alapjáratnak. Rajta, lehet sziporkázni!
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
- symontemplar
- biciklis
- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2008.05.17. 18:51
- Tartózkodási hely: Csongrád megye:Makó
Üdv ha valaki ismer hogy hogyan lehet ossze hozni oldal kocsit motorral
papírozással az írjon priviben.
papírozással az írjon priviben.
www.dugattyu.hu ha jó alkatrész kell
Kemény gumit hosszú utat sok benzint.
king of the road MZ-etz
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... iew&id=285
Kemény gumit hosszú utat sok benzint.
king of the road MZ-etz
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... iew&id=285
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
megvaltozik a blokkbol jovo hang, felemelkedik a hangfrekvencia, hirtelen éles sivito hangot hallasz (ezt egy picit megelozi, hogy erotlenne valik) megoldasa: kuplung be, szivato ra, hogy a friss keverek es a menetszel hutse a csuszo alkatreszeketmesu írta:hát igazábol pörgetni max 5000-ig szoktam de inkább 4200-4500-ig használom és 1:33-as keveréket használok.de ha ne adj isten mégis megtörténne a baj milyen elõjelei vannak és mit kell gyorsan reagálni?kuplung gyorsan be?
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
mesu írta:ja és still olajat használok.idáig szerencsére nem volt az olajal problémám.
sztem ezt erdemes vegigolvasni: http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki080207/
kulonosen az a resze tetszik, hogy: "általános tévhit, hogy....."
Valaki ismeri a TKM-es "tuning" dolgokat?
Mert én nem nagyon de onnan szeretnék rendelni, csak a franc tudja milyenek??!!!
http://www.tkm-racing.com/ ez lenne az....
Mert én nem nagyon de onnan szeretnék rendelni, csak a franc tudja milyenek??!!!
http://www.tkm-racing.com/ ez lenne az....
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
-=UDG-994=-
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Hello!mesu írta:neharagudjatok h megkérdezem de itt novi és tz rider beszélgetésébe elhangzott ez az de mit takar pontosan az h,, a bejáratás alatt megragad"?megszorul egy pillenetra a dugó v mi?neharagudjatok de most furattam meg az én mz-m és kiváncsi vagyok.válaszotok elõre is köszi!
Ha a bejáratás alatt nem forgatod túl,és "vastagabbra" kevered a üzianyagot,és jó minõségû olajjal,akkor nem lesz gond!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
ha szerencsed van akkor csak egy pillanatra, ha nem akkor csunya esetben dugo gyuru csapszegcsere esetleg a hengert is ujra kell furni ha esetleg torik a gyuru bonusba es jol osszekarcolja a hengerfalat de vannak a megszorulasnak elojelei, igaz olyankor mar csak pillanatok maradnak arra hogy reagalj, de ha odafigyelsz akkor el tudod kerulni
- merojoc
- Simsonos
- Hozzászólások: 145
- Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs
Egy próbát ez is megér.Samu írta:Csá! A súbertût vedd vissza eggyel, lehet kicsivel több benzint kap és azért nem megy egyenletesen... Motorféket pedig Bambi szerint is lehet használni, tehát az úgy is van
merojoc írta:Hát nem hiszem mert újítottam fel már pár etz-t és ilyet egyiknél sem tapasztaltam de bõvebben majd a csere után tudok nyilatkozni.
ETZ 251
Szia!TZrider250 írta:Szia Novi!
Arról, hogy a motorom milyen:
Igen a gépem fel vam kissé extrázva és vannak rajta olyan extrák is amik halál feleslegesek. De ha írok a fórumra sosem a motorom képe lebeg a szemem elõtt. Próbálok segíteni, vagy a véleményemet kifejezni. A bennem amúgy meglévõ cinizmus pedig nem érinti a mondanivalóm "mûszaki beltartalmát".
Egyebekrõl:
Sokáig gondolkodtam mit írjak ide, de ha azt írnám amit gondolok akkor sértõdés lenne a vége és ez egyébként sem a zúzda.
A legjobbakat!
novi
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
Szia Novi!
A te motorod jobbnak tûnik, mint az enyém, de vettél olyan extrákat is, amikre sajnálnám a pénzt. Mégse szólok be csípõseket. Nálam most jönnek elõ a felfúrás utáni gyerekbetegségek. Gyurmára hivatkozom, igaza van. Azt hittem egybõl csodagépet kapok, nem mértem fel, menniyre össze kell hangolni a kétütemûek alkatrészeit. Értékelem a kritikát, de pontosítani szeretném a hozzászólásod alapjait:
„A 3.8-as fogyasztást megszakítós gyújtással is el lehet érni”Minden viszonylagos. 4 feletti átlag fogyasztással vettem a motort. Amikor tranzisztoros lett, kb 3,6-ot evett, de ekkor tanultam motorozni, nem mertem menni. Sokat gurulok pesti forgalomban behúzott kuplunggal, ez is csökkenti. Csak akkor ment 3,8-ra, amikor bátrabban jártam a város körül is. Lett négy körül is, amikor elkezdett kopni. A felfúrás óta jobban gyorsul, és ha húzom néha, megint négy felett vagyok kicsivel. Tehát kb annyit fogyaszt, mint amikor megvettem, pedig vagányabban járok vele. Ezt el tudod fogadni?
„A megszakítót mint jeladót használni remek ötlet, de a HAL jeladót nem véletlenül találták ki. Sokkal tisztább jelet ad.”
Szintén igaz, de ha jó a bütyök, felesleges átalakítani. Nem is akartam, mert féltem az áramkör meghibásodásától, ez esetre könnyû visszadrótozhatóságot szerettem volna hagyományosra (kondit az áramkörbe, és kész). Már kb 9 ezer kilométer óta jól teljesít a tranzisztor, ezért Sub-ee gyártmányú jeladó lesz beépítve, ha eljön az ideje (bütyök még jó, nem jött el az ideje).
„Meg is ragadt!
(amúgy kissé hihetetlen adat, mivel a bejáratós motor "többet eszik" mint egy már bejáratott)”
Ez téves, mert az elõírt bejáratási kilométer után ragadt meg, és csak gyorsító üzemben, amikor közeledett ötödikben az 5000-es fordulat. Ezt elszegényedés okozta, amit fúvókadörzsöléssel korrigáltunk, azóta nem ragad. Egyébként fúrás elõtt is ragadt 120 körül egy „lyuk”-ban, ez volt az egyik ok a nagygenerálra.
A bejáratós fogyasztás pedig azért extrém alacsony (2,8) mert az SV-s haver nyuszi. Betartva az elõírt 2/3 gáz szabályt, a jellemzõ sebességünk 70 km/h volt, 3500 körüli fordulatszám mellett. Teli tankkal indultunk, és a megtett utat visszaosztottam a rátankolással, elhiheted, hogy leesett az állam. Legjobb fogyasztáscsökkentõ tuning a csukló helyes tartása.
A te motorod jobbnak tûnik, mint az enyém, de vettél olyan extrákat is, amikre sajnálnám a pénzt. Mégse szólok be csípõseket. Nálam most jönnek elõ a felfúrás utáni gyerekbetegségek. Gyurmára hivatkozom, igaza van. Azt hittem egybõl csodagépet kapok, nem mértem fel, menniyre össze kell hangolni a kétütemûek alkatrészeit. Értékelem a kritikát, de pontosítani szeretném a hozzászólásod alapjait:
„A 3.8-as fogyasztást megszakítós gyújtással is el lehet érni”Minden viszonylagos. 4 feletti átlag fogyasztással vettem a motort. Amikor tranzisztoros lett, kb 3,6-ot evett, de ekkor tanultam motorozni, nem mertem menni. Sokat gurulok pesti forgalomban behúzott kuplunggal, ez is csökkenti. Csak akkor ment 3,8-ra, amikor bátrabban jártam a város körül is. Lett négy körül is, amikor elkezdett kopni. A felfúrás óta jobban gyorsul, és ha húzom néha, megint négy felett vagyok kicsivel. Tehát kb annyit fogyaszt, mint amikor megvettem, pedig vagányabban járok vele. Ezt el tudod fogadni?
„A megszakítót mint jeladót használni remek ötlet, de a HAL jeladót nem véletlenül találták ki. Sokkal tisztább jelet ad.”
Szintén igaz, de ha jó a bütyök, felesleges átalakítani. Nem is akartam, mert féltem az áramkör meghibásodásától, ez esetre könnyû visszadrótozhatóságot szerettem volna hagyományosra (kondit az áramkörbe, és kész). Már kb 9 ezer kilométer óta jól teljesít a tranzisztor, ezért Sub-ee gyártmányú jeladó lesz beépítve, ha eljön az ideje (bütyök még jó, nem jött el az ideje).
„Meg is ragadt!
(amúgy kissé hihetetlen adat, mivel a bejáratós motor "többet eszik" mint egy már bejáratott)”
Ez téves, mert az elõírt bejáratási kilométer után ragadt meg, és csak gyorsító üzemben, amikor közeledett ötödikben az 5000-es fordulat. Ezt elszegényedés okozta, amit fúvókadörzsöléssel korrigáltunk, azóta nem ragad. Egyébként fúrás elõtt is ragadt 120 körül egy „lyuk”-ban, ez volt az egyik ok a nagygenerálra.
A bejáratós fogyasztás pedig azért extrém alacsony (2,8) mert az SV-s haver nyuszi. Betartva az elõírt 2/3 gáz szabályt, a jellemzõ sebességünk 70 km/h volt, 3500 körüli fordulatszám mellett. Teli tankkal indultunk, és a megtett utat visszaosztottam a rátankolással, elhiheted, hogy leesett az állam. Legjobb fogyasztáscsökkentõ tuning a csukló helyes tartása.
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
Csá! A súbertût vedd vissza eggyel, lehet kicsivel több benzint kap és azért nem megy egyenletesen... Motorféket pedig Bambi szerint is lehet használni, tehát az úgy is van
merojoc írta:Hát nem hiszem mert újítottam fel már pár etz-t és ilyet egyiknél sem tapasztaltam de bõvebben majd a csere után tudok nyilatkozni.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég