Blokk
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015.12.27. 20:57
- MZ-d típusa: MZ Ts125
- Tartózkodási hely: Sajókaza
Re: Blokk
MZ tS125 höz van tömítés minta amit kilehet nyomtatni és átrajzolva kivágható a tönítéshez használt lapból?
Eazy Rider.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Szia Gyuri.
Ha a felújítás előtt nem voltak ilyen problémáid és ugyanazok a gyújtás és üzemanyag ellátás alkatrészek vannak benne,akkor ott inkább összeszerelési vagy beállitási hiba van.
Szerintem jó helyen kapisgálsz az esetleg lógó főtengely véggel.
Megszakitóbütyök pld rendesen a helyén van?
Ilyenkor jobb az elektronikus gyújtás,az nem érzékeny az ilyenekere.
Megszakitóhézag az előírás szerint 0.3-0.4,tehát az jó,a gyertya jó választás ha nem hamisitott,sajnos az NGK-t nagyon hamisitják.Ha van másik gyártmányú jó gyertyád,azért azt még megpróbálhatnád
Ez amúgy inkább gyújtás szerintem mint üzemanyag.
Ha a felújítás előtt nem voltak ilyen problémáid és ugyanazok a gyújtás és üzemanyag ellátás alkatrészek vannak benne,akkor ott inkább összeszerelési vagy beállitási hiba van.
Szerintem jó helyen kapisgálsz az esetleg lógó főtengely véggel.
Megszakitóbütyök pld rendesen a helyén van?
Ilyenkor jobb az elektronikus gyújtás,az nem érzékeny az ilyenekere.
Megszakitóhézag az előírás szerint 0.3-0.4,tehát az jó,a gyertya jó választás ha nem hamisitott,sajnos az NGK-t nagyon hamisitják.Ha van másik gyártmányú jó gyertyád,azért azt még megpróbálhatnád
Ez amúgy inkább gyújtás szerintem mint üzemanyag.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
kicsit itt elcsusztunk mert a VISZAPOFÁZÁST azt csinálja 5000 alatt is még alapon is de ott halk de azért én hallom 5000felet ott jóval hangodabb és ott kezd kimaradni a gyujtás mikor picit visza jön akkor eljár alapon megszakitó hézak 0.4 elögyujtás 3mm gyertya hézak 0,5
öszetett a hiba de én ugy gondolom hogy a 2 hiba az öszefügg egymással itt akor kezdödtek a problámák mikor sorozatosan Jánosházán tankoltam igen igen már váltottam de a hibák megmaradtak
üdv. juragy
öszetett a hiba de én ugy gondolom hogy a 2 hiba az öszefügg egymással itt akor kezdödtek a problámák mikor sorozatosan Jánosházán tankoltam igen igen már váltottam de a hibák megmaradtak
üdv. juragy
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Pedig ha vissza pofázik akkor biztos hogy gyújtás probléma.Ha viszont ötezer felett csinálja akkor valamiért nincs ideje újra töltődnie a trafónak. A megszakító hézagod megfelelő?jura györgy írta:már bróbátam több gyetyát most NGK b8hs ha jól tudom
gyujtásom megszakitós variáltam a karbin is nem változott semmi roz hőérték nem lehet mert hidegen is csinálja
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
már próbáltam több gyertyát most NGK b8hs ha jól tudom
gyujtásom megszakitós hagyományos variáltam a karbin is nem változott semmi roz hőérték nem lehet mert hidegen is csinálja
gyujtásom megszakitós hagyományos variáltam a karbin is nem változott semmi roz hőérték nem lehet mert hidegen is csinálja
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Gyertyád? Hőértéke megfelelő?Lehet hogy túlmelegedik.Hagyományos gyújtásod van?jura györgy írta:sziasztok igen, fordulatra gondoltam, és itt már ütközésig volt huzva a gáz , Zsuzsi tényleg filigrán 50 kg, én 100 majdnem ha 2en megyünk épen elérjük a megengedett ösztömeget, ritkán megyek 110ze del előforful hogy sietnem kell mint az összel, frissen furt hengher meg fellijitott fötengely bejáratás után ez nem valami normális, amit nem emlitettem még itt vannak ezek a detonációk ara értendó hogy mintha nem megfelelő időben si van szikra a gyujtásom jónak mondható mert hidegen melegen elsőre indul de gondolom így látatlanha hallatlanba nehéz véleményt formálni üv. juragy
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok igen, fordulatra gondoltam, és itt már ütközésig volt huzva a gáz , Zsuzsi tényleg filigrán 50 kg, én 100, majdnem, ha 2en megyünk épen elérjük a megengedett ösztömeget, ritkán megyek 110ze del előforful hogy sietnem kell mint az összel, frissen furt hengher meg hajtókar cserés fötengely bejáratás után, ez nem valami normális, amit nem emlitettem még itt vannak ezek a detonációk ara értendó hogy mintha nem megfelelő időben si van szikra a gyujtásom jónak mondható hacsak nem üt a főtengely vége, hidegen melegen elsőre indul de gondolom így látatlanna hallatlanba nehéz véleményt formálni üv. juragy
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára jura györgy 2016.01.08. 21:07-kor.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Biztos hogy arra gondolt.De mondjuk 110km/h két személyel nem rossz teljesítmény!sell írta:5000 -es ford.szám felett csinálja ezt, vagy mire gondolsz?
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Re: Blokk
Ha Zsuzsi volt az utas, kedves feleséged, ő annyira filigrán, hogy nem nagyobb súly, mint az én sátram és a hálózsákom egy csomagban!! Nem számítható plusz súlynak. Kézcsókom neki szeretettel: Palikajura györgy írta:sziaztok ujabb amit észre vetem olyan 5 környékén olyan van mintha le kepszolom a gyújtást mikor visza jön kicsit akkor oké , MA EZ mitől lehet van 1 gyanum hogy a főtengely ezért nem ment csak 110et igaz ez utassal üdv. juragy
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziaztok ujabb amit észre vetem olyan 5 környékén olyan van mintha le kepszolom a gyújtást mikor visza jön kicsit akkor oké , MA EZ mitől lehet van 1 gyanum hogy a főtengely ezért nem ment csak 110et igaz ez utassal üdv. juragy
Re: Blokk
Hell!
Sajnos nem értem odáig,hogy megnézzem nemrég értem haza,és nem itthon van a blokk,de holnap talán több időm lesz és elszaladok megnézni.
Sajnos nem értem odáig,hogy megnézzem nemrég értem haza,és nem itthon van a blokk,de holnap talán több időm lesz és elszaladok megnézni.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Jól emlékszel szerintemz25z írta:Ha már az olajleeresztő környékén szereltek megnéznétek, hogy mekkora az olajleeresztő csavar mérete? Nem tudom jól emlékszem-e talán 18x1,5 rémlik...
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ha már az olajleeresztő környékén szereltek megnéznétek, hogy mekkora az olajleeresztő csavar mérete? Nem tudom jól emlékszem-e talán 18x1,5 rémlik...
Re: Blokk
Ha más addig nem ír holnap megnézem neked,van egy blokkom szétszedve.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Esetleg nincs valakinek egy fotó vagy valami arról meddig kell az olajleeresztő csavanak beleérnie a blokkba!? Enyémben kiment a menet és újra hegesztetem és menetet vágatok bele csak kellene egy minta milyen is gyárilag. Előre is kösz a segítséget.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015.12.27. 20:57
- MZ-d típusa: MZ Ts125
- Tartózkodási hely: Sajókaza
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015.12.27. 20:57
- MZ-d típusa: MZ Ts125
- Tartózkodási hely: Sajókaza
Re: Blokk
Levan véve úgy ahogy a fotón is van amin bekarikáztam a csavart .aronpfabian írta:Igen, a bekarikázott csavart kell tekergetni (kontraanya és biztosítólemez a másik oldalon, azokat vedd le amikor állítgatod!!). Hézagot mérni a fogaskerekek közt sajnos csak lehúzott jobboldali blokféllel lehet...
Eazy Rider.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Igen, a bekarikázott csavart kell tekergetni (kontraanya és biztosítólemez a másik oldalon, azokat vedd le amikor állítgatod!!). Hézagot mérni a fogaskerekek közt sajnos csak lehúzott jobboldali blokféllel lehet...
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015.12.27. 20:57
- MZ-d típusa: MZ Ts125
- Tartózkodási hely: Sajókaza
Re: Blokk
Jaj az a z23fogaskerék az az amikozébeul az léptetö ha jol néztem az mozog vàltàskor mert csúszil a tengelyen le föl és az a léptetö egy màsik fogaskereket is visz magàval ami egy màsik tengelyen van afogaskerék allat van egy 'gyűrű' mukor mizgatom a vàltót mizog mind két tengelyen a középen lévö fogaskerekek azzal a csavaral amit bekarikàztam a képen azal a távolsàgot lehet allitani?
Eazy Rider.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015.12.27. 20:57
- MZ-d típusa: MZ Ts125
- Tartózkodási hely: Sajókaza
Re: Blokk
aronpfabian írta:Ha a középen lévő két fogaskerékpár együtt mozog a tengelyeken kapcsoláskor, akkor nyertél. Ha nem, akkor nem sikerült összerakni (ilyenkor kizárólag 1-es van és nem lehet kivenni rendesen belőle mert az azt rögzítő Z23 fogaskerék szabadon lötyög az előtét-tengelyen - az "úgy-ahogy" kettes ilyen?)Attila19900318 írta:Mz ts 125 sebesség váltó beállítás szétszedtem darabokra a blokkot kitakarítottam régi olajtól szimeringcsere csapágycsere volt (10évet állt egy helyben) most rakom össze én a váltónál tartok csináltam fényképeket ,hogy melyik fogas kerék ,hogy jön össze is raktam ugyan úgy http://kepfeltoltes.hu/160103/IMG_20160 ... es.hu_.jpg
a baj az ,hogy nem tudtam hanyadikban van a végén rájöttem ,,,a hiba ott van hogy rátettem a válltokart és ahogy húzom lefelé 1 azt beveszi vissza fel üres azt is fel 2 az is jó (úgy ahogy) i3-dikgál valami nem illeszkedik rendesen és nem áll a helyére a fogaskerék 4 be fel sem megy (a váltó működött előtte szétbontás előtt !!!)ha tekerek a csavaron ami a fogaskerékhez illeszkedő léptetőt állítja akkor veszi a 3at ,de mikor vissza váltom akkor megint nem jó se a 2 az 1 meg szorul
erre a csavarra gondoltam be karikáztam pirossal http://kepfeltoltes.hu/160103/225700855 ... es.hu_.jpg
aki érti ,hogy kel beállítani a váltót leírná nagyon hálás lenék érte vagy valami videó lenne róla (én nem találtam videót)
Ha sikerült jól összerakni, a kapcsolásrögzítő tengelyt úgy állítsd be hogy a képen lévő hézagok kijöjjenek: http://mz.techforum.tk/miraculis_de/mz/ ... 5r/38g.gif
(forrás: miraculis.de)
olyan a " 2 fokozat úgy ahogy " hogy mintha nem ülne bele a horonyba a fogaskerék vagy a másik fogára vagy ahová kel neki nem tudom mert nem látom mikor össze van rakva csak ilyen nem is tudom kopog vagy racsnis hang van vagy nem is tudom mihez hasonlítsam honnan tudom hogy együt mozog a Z23 fogaskerék azt nem látom de ahogy csavartam azt a csavart egyszer elkapja egyszer nem a hézagokat hogy tudom megmérni ha össze van rakva màrmint a vàltó van ossze rakva nem a blokk
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Attila19900318 2016.01.03. 21:24-kor.
Eazy Rider.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Ha a középen lévő két fogaskerékpár együtt mozog a tengelyeken kapcsoláskor, akkor nyertél. Ha nem, akkor nem sikerült összerakni (ilyenkor kizárólag 1-es van és nem lehet kivenni rendesen belőle mert az azt rögzítő Z23 fogaskerék szabadon lötyög az előtét-tengelyen - az "úgy-ahogy" kettes ilyen?)Attila19900318 írta:Mz ts 125 sebesség váltó beállítás szétszedtem darabokra a blokkot kitakarítottam régi olajtól szimeringcsere csapágycsere volt (10évet állt egy helyben) most rakom össze én a váltónál tartok csináltam fényképeket ,hogy melyik fogas kerék ,hogy jön össze is raktam ugyan úgy http://kepfeltoltes.hu/160103/IMG_20160 ... es.hu_.jpg
a baj az ,hogy nem tudtam hanyadikban van a végén rájöttem ,,,a hiba ott van hogy rátettem a válltokart és ahogy húzom lefelé 1 azt beveszi vissza fel üres azt is fel 2 az is jó (úgy ahogy) i3-dikgál valami nem illeszkedik rendesen és nem áll a helyére a fogaskerék 4 be fel sem megy (a váltó működött előtte szétbontás előtt !!!)ha tekerek a csavaron ami a fogaskerékhez illeszkedő léptetőt állítja akkor veszi a 3at ,de mikor vissza váltom akkor megint nem jó se a 2 az 1 meg szorul
erre a csavarra gondoltam be karikáztam pirossal http://kepfeltoltes.hu/160103/225700855 ... es.hu_.jpg
aki érti ,hogy kel beállítani a váltót leírná nagyon hálás lenék érte vagy valami videó lenne róla (én nem találtam videót)
Ha sikerült jól összerakni, a kapcsolásrögzítő tengelyt úgy állítsd be hogy a képen lévő hézagok kijöjjenek: http://mz.techforum.tk/miraculis_de/mz/ ... 5r/38g.gif
(forrás: miraculis.de)
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015.12.27. 20:57
- MZ-d típusa: MZ Ts125
- Tartózkodási hely: Sajókaza
Re: Blokk
Mz ts 125 sebesség váltó beállítás szétszedtem darabokra a blokkot kitakarítottam régi olajtól szimeringcsere csapágycsere volt (10évet állt egy helyben) most rakom össze én a váltónál tartok csináltam fényképeket ,hogy melyik fogas kerék ,hogy jön össze is raktam ugyan úgy http://kepfeltoltes.hu/160103/IMG_20160 ... es.hu_.jpg
a baj az ,hogy nem tudtam hanyadikban van a végén rájöttem ,,,a hiba ott van hogy rátettem a válltokart és ahogy húzom lefelé 1 azt beveszi vissza fel üres azt is fel 2 az is jó (úgy ahogy) i3-dikgál valami nem illeszkedik rendesen és nem áll a helyére a fogaskerék 4 be fel sem megy (a váltó működött előtte szétbontás előtt !!!)ha tekerek a csavaron ami a fogaskerékhez illeszkedő léptetőt állítja akkor veszi a 3at ,de mikor vissza váltom akkor megint nem jó se a 2 az 1 meg szorul
erre a csavarra gondoltam be karikáztam pirossal http://kepfeltoltes.hu/160103/225700855 ... es.hu_.jpg
aki érti ,hogy kel beállítani a váltót leírná nagyon hálás lenék érte vagy valami videó lenne róla (én nem találtam videót)
a baj az ,hogy nem tudtam hanyadikban van a végén rájöttem ,,,a hiba ott van hogy rátettem a válltokart és ahogy húzom lefelé 1 azt beveszi vissza fel üres azt is fel 2 az is jó (úgy ahogy) i3-dikgál valami nem illeszkedik rendesen és nem áll a helyére a fogaskerék 4 be fel sem megy (a váltó működött előtte szétbontás előtt !!!)ha tekerek a csavaron ami a fogaskerékhez illeszkedő léptetőt állítja akkor veszi a 3at ,de mikor vissza váltom akkor megint nem jó se a 2 az 1 meg szorul
erre a csavarra gondoltam be karikáztam pirossal http://kepfeltoltes.hu/160103/225700855 ... es.hu_.jpg
aki érti ,hogy kel beállítani a váltót leírná nagyon hálás lenék érte vagy valami videó lenne róla (én nem találtam videót)
Eazy Rider.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Az nagyon jó hogy fel-le nem kotyog.Oldal irányba még elmegy ,ha túl passzos lenne melegen megszorulna.Attila19900318 írta:Üdv szétszedtem az Mz blokkot a főtengelyben a hajtókar kotyog jobbra meg balra .1-1.5 mm kb fel le nem kotyog csak oldalra ez normális ? vagy tűcsapágynak annyi
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015.12.27. 20:57
- MZ-d típusa: MZ Ts125
- Tartózkodási hely: Sajókaza
Re: Blokk
Üdv szétszedtem az Mz blokkot a főtengelyben a hajtókar kotyog jobbra meg balra .1-1.5 mm kb fel le nem kotyog csak oldalra ez normális ? vagy tűcsapágynak annyi
Eazy Rider.
Re: Blokk
Ezt már nem is kommentálom!!zudori írta:Az még rendben is lenne Palikám, de éjjel még keményen Facézott is!
Re: Blokk
Bambika! Te egy igazi kakas vagy, aki már reggel 5 óra 17 perckor itt kukorékol a fórumon!!bambi írta:Gyárilag sem passzospempelli írta:blokktartóhoz rendeltem cuccokat és a bakelit gyűrű nem olyan passzos benne ,ezt érdemes csináltatni jó passzosra?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
akkor hogyhogy nem húzza el a blokk ha van lógása?bambi írta:Gyárilag sem passzospempelli írta:blokktartóhoz rendeltem cuccokat és a bakelit gyűrű nem olyan passzos benne ,ezt érdemes csináltatni jó passzosra?
Re: Blokk
Gyárilag sem passzospempelli írta:blokktartóhoz rendeltem cuccokat és a bakelit gyűrű nem olyan passzos benne ,ezt érdemes csináltatni jó passzosra?
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Blokk
Köszönöm!aronpfabian írta:
http://www.szocimotoros.hu/download/robbantott.zip
Több csapágyboltból ill. tömítésboltból érdemes árajánlatot kérni a megfelelő méretre, mert nagyon eltérhetnek az árak.
A lánckerékhez olajálló (NBR) anyagú kell, benzinálló (FPM) nem szükséges.
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
http://www.szocimotoros.hu/download/robbantott.zipAthem írta:Tömítést/szimeringet keresek első lánckerék tengely szimering házhoz, milyen oldalt ajánlotok?
Mert mostanság elkezdett csöpögni onnan az olaj.
Több csapágyboltból ill. tömítésboltból érdemes árajánlatot kérni a megfelelő méretre, mert nagyon eltérhetnek az árak.
A lánckerékhez olajálló (NBR) anyagú kell, benzinálló (FPM) nem szükséges.
Re: Blokk
Kár. Mert akkor már tuti hogy felújították a blokkot. De annyi baj legyen.
Mondjuk szépen felújíthatták mert elég szépen ketyeg szóval jó ez így
Mondjuk szépen felújíthatták mert elég szépen ketyeg szóval jó ez így
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Nem valószínű, viszont jobban jársz az imbusszal.zuzi996 írta:1988-as etz-nek gyárilag milyen csavarjai voltak a blokkban? Imbuszcsavar lehetséges? Mert nekem az van benne a deklik alatt is meg a dekliket is az fogja fel.
Re: Blokk
1988-as etz-nek gyárilag milyen csavarjai voltak a blokkban? Imbuszcsavar lehetséges? Mert nekem az van benne a deklik alatt is meg a dekliket is az fogja fel.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Nézd meg a blokknál ahol bemegy ott van egy csavaros állító.Nekem is állandóan ez volt,aztán a Bakonytúra közben szépen lepörgött a menetről.Azt hittem először hogy elszakadt a bovden,de kiderült a turpisság.aronpfabian írta:A bowden nem nyúlt meg? Bowdenház rendben van?mzts250 írta:mindig ra kell álitsak a kuplungra
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Re: Blokk
Nem nyult meg ujj bowdenel is ezt csinálja van kuplung párszáz méterig és utána olyan mintha ki lenne akadva pedig nincs mar rutinbol szedem le a deklit isaronpfabian írta:A bowden nem nyúlt meg? Bowdenház rendben van?mzts250 írta:mindig ra kell álitsak a kuplungra
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
A bowden nem nyúlt meg? Bowdenház rendben van?mzts250 írta:mindig ra kell álitsak a kuplungra
Re: Blokk
10w40 es am szegénykémet már hegeszteték a kuplungot akkor az is lehet baj ? Meg mindig ra kell álitsak a kuplungra egyest be veszi kuplungal és el megy a kuplung olyan mintha nem is lenne be kötve egész éjjel szerelgetem de semmire sem jutotam vele ugyan olyan anyit el értem hogy nem fujtja le a motort
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Ha csak indításnál csinálja: elég hűvös van, ezt én is megszívtam nemrég. Éjjel a hidegben megdermed az olaj és összetapasztja a lamellákat. Kuplungot behúzva rúgj rá gyújtás nélkül, amikor szétold, lehet indítanimzts250 írta:Üdv mindenkinek szeretnék segitséget kérni.
Van egy 1974 es kiadásu 250 es ts MZ m és az lenne a gondom hogy a kuplungja nem emelki rendesen és le fulassza a motort ha be huzom a kuplungut nagyon picit ki emel de ezt nem értem erre szeretnék segitséget kèrni előre is köszönöm.
Ha amúgy is: milyen olaj van benne?
Re: Blokk
Üdv mindenkinek szeretnék segitséget kérni.
Van egy 1974 es kiadásu 250 es ts MZ m és az lenne a gondom hogy a kuplungja nem emelki rendesen és le fulassza a motort ha be huzom a kuplungut nagyon picit ki emel de ezt nem értem erre szeretnék segitséget kèrni előre is köszönöm.
Van egy 1974 es kiadásu 250 es ts MZ m és az lenne a gondom hogy a kuplungja nem emelki rendesen és le fulassza a motort ha be huzom a kuplungut nagyon picit ki emel de ezt nem értem erre szeretnék segitséget kèrni előre is köszönöm.
Re: Blokk
Szia.
Vedd le a kuplung deknit és látni fogod mi a gond.
A szét-össze szereléshez találsz segítséget youtube-on.
Vedd le a kuplung deknit és látni fogod mi a gond.
A szét-össze szereléshez találsz segítséget youtube-on.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2015.11.29. 12:01
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XVII
Re: Blokk
Az alábbi problémához kellene segítség:
a berúgókar "üresen" teszi meg az útját, így csak tologatva tudom beindítani a masinát.
Aztán néha összekapja magát és néhány rúgás erejéig teszi a dolgát, majd megint semmi.
Mivel lehet a gond, mit bontsak meg és mire figyeljek...
Olvasgattam a fórumokat, de ilyen jellegű kérdést nem találtam, vagy nem kerestem elég alaposan.
A gép most téli álmát szuszokálja, sajnos nem fűtött garázsban. Van időm "elméletben" felkészülni vagy keríteni egy jó szerelőt.
Tank leengedve, aksi a meleg lakásban, porlasztó elpucolva... várjuk a tavaszt.
Z
a berúgókar "üresen" teszi meg az útját, így csak tologatva tudom beindítani a masinát.
Aztán néha összekapja magát és néhány rúgás erejéig teszi a dolgát, majd megint semmi.
Mivel lehet a gond, mit bontsak meg és mire figyeljek...
Olvasgattam a fórumokat, de ilyen jellegű kérdést nem találtam, vagy nem kerestem elég alaposan.
A gép most téli álmát szuszokálja, sajnos nem fűtött garázsban. Van időm "elméletben" felkészülni vagy keríteni egy jó szerelőt.
Tank leengedve, aksi a meleg lakásban, porlasztó elpucolva... várjuk a tavaszt.
Z
két kerék
ha gurul, ha pöfög, ha kerek, ha tolod...
ha beindul és megy, az mennyei dolog...
ha gurul, ha pöfög, ha kerek, ha tolod...
ha beindul és megy, az mennyei dolog...
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Blokk
aronpfabian.
Kérdésere válaszolva: Fogalmam sincs. De azt se tudom, miért kellet leköszörülni a főtengely végét? Talán nem tudta fől tenni a forgó részt? Ez is egy rejtély egyenlőre számomra.
Kérdésere válaszolva: Fogalmam sincs. De azt se tudom, miért kellet leköszörülni a főtengely végét? Talán nem tudta fől tenni a forgó részt? Ez is egy rejtély egyenlőre számomra.
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
A forgattyúsház belsejében mit akarhatott az előző tulaj, aminek ilyen karcok az eredménye?
szketo írta:sell írta:Hali, szerintem, ha valami durva külső behatás nem érte a blokkfeleket szükségtelen síkoltatni. Megfelelő tömítő anyagok széles palettája kapható, és a másik dolog, síkoltatás után a hézagolásokkal mi a helyzet? Ha nem szeretnél olajgőzös blokkot, elsőnek szerintem a papírtömítéseket kell hanyagolni, hatalmas lépés ez is a száraz blokk külső felé.
Szia! Ja,ja! Gondoltam én is baj lehetne majd a hézagolással, ha sikoltatom és többet vennének ki a szükségestől.Szerencsére a blokk felek érintkező felületei kalapács,és csavarhúzó mentesek.Legalább is én soha nem használok ilyent. egy mi nap készült kép barkácsolt széthúzóról.Tehát,semmi féle feszítő,vágó,eszközt nem haszálok. Sajnos az elődöm,valaki használt ez meg is látszik a forgattyús hát belsejében.
Szóval, 300-600 csiszoló víz papír, sík lapon..és ennyi szerintem is bőven elég lesz.
Nagyon Köszönöm!
Jól látszik a hajdani brutalitás nyomai..
Nem túl esztétikus,de praktikus..Semmi csavarhúzós feszegetés..stb.stb.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég