Blokk
Re: Blokk
Koszonom .
Meg probalom a jovo heten.
Meg probalom a jovo heten.
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Szerintem a berúgókart nem lehet lenyomni, ez a baj.
A gyújtás oldalon 13-as kulccsal tudja a főtengelyt forgatni, tehát a dugó nincs megszorulva.
Berakta sebességbe és a hátsó kereket forgatta, hogy a váltó fogaskerekei is megmozduljanak, de így sem lehet még mindig lenyomni a berúgókart.
Tehát a hiba a berúgó szerkezetben van. Valószínű, hogy nem a fogaskoszorú és fogaskerék fogai érnek rossz pozícióban össze, mert a sebességben való mozgatáskor és a főtengely mozgatása után már el kellett volna kapnia a fogaknak egymást.
Szedd le az oldaldeknit és nézd meg, hogy mi baja a berúgó szerkezetnek.
A gyújtás oldalon 13-as kulccsal tudja a főtengelyt forgatni, tehát a dugó nincs megszorulva.
Berakta sebességbe és a hátsó kereket forgatta, hogy a váltó fogaskerekei is megmozduljanak, de így sem lehet még mindig lenyomni a berúgókart.
Tehát a hiba a berúgó szerkezetben van. Valószínű, hogy nem a fogaskoszorú és fogaskerék fogai érnek rossz pozícióban össze, mert a sebességben való mozgatáskor és a főtengely mozgatása után már el kellett volna kapnia a fogaknak egymást.
Szedd le az oldaldeknit és nézd meg, hogy mi baja a berúgó szerkezetnek.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Hát így nehéz lesz segiteni.Próbáld meg kicsit értelmezhetőbben leírni(vagy leíratni valakivel) a problémát.Legalábbis én baromira nem értem mit írsz. Tisztában vagyok vele hogy miért írsz így,szóval nem cikizés részemről,de tényleg nehéz értelmezni.janosf írta:Udv minden Mz forumost.
Volna nekem is egy problemam egy 250 etz vel egy ismerosom el hozta hozam hogy nezem at a motorjan az elektronikai reszet de nem volt idom csak egy jo honap utan ( mukodot) de amikor be akartam inditani semi kepen nem lehet a berugo kart le nyomjam a labomal a dugot birom mozgatni a gyujtas reszen, ha sebesegbe teszem akor se mozdul ha a kereket mozgatom. MI lehet a baj ???
Valaszotok elore is koszonom.
janosf
-semi kepen nem lehet a berugo kart le nyomjam a labomal--ez pld azt jelenti hogy nem tudod a berugókart lefelé lenyomni?
-a dugot birom mozgatni a gyujtas reszen--milyen dugó van a gyújtás részen amit tudsz mozgatni???
-ha sebesegbe teszem akor se mozdul ha a kereket mozgatom--berakod sebességbe és a motort nem tudod arréb tolni mondjuk?
Szóval mintha azt próbálnád a tudomásunkra hozni(de ez csak részemről találgatás)hogy a hengerben a dugattyú megszorult és nem mozdul?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
Udv minden Mz forumost.
Volna nekem is egy problemam egy 250 etz vel egy ismerosom el hozta hozam hogy nezem at a motorjan az elektronikai reszet de nem volt idom csak egy jo honap utan ( mukodot) de amikor be akartam inditani semi kepen nem lehet a berugo kart le nyomjam a labomal a dugot birom mozgatni a gyujtas reszen, ha sebesegbe teszem akor se mozdul ha a kereket mozgatom. MI lehet a baj ???
Valaszotok elore is koszonom.
janosf
Volna nekem is egy problemam egy 250 etz vel egy ismerosom el hozta hozam hogy nezem at a motorjan az elektronikai reszet de nem volt idom csak egy jo honap utan ( mukodot) de amikor be akartam inditani semi kepen nem lehet a berugo kart le nyomjam a labomal a dugot birom mozgatni a gyujtas reszen, ha sebesegbe teszem akor se mozdul ha a kereket mozgatom. MI lehet a baj ???
Valaszotok elore is koszonom.
janosf
Re: Blokk
Köszönöm, megpróbálom!
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Kerékpár boltban viszont igen.....allllli írta:
Igen! Nincs meg az állítócsavar és a kuplungpálca közötti 6 mm-es csapágygolyó. Én is így jártam valamelyik nap, gondolom dekli leszedésnél elgurult valahová. Szétolvasztottam egy olyan nem használatos csapágyat, amiben 6 mm-es golyók voltak. Azzal pótoltam. Ugyanis kapni nem lehet a motoros boltban.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Igen! Nincs meg az állítócsavar és a kuplungpálca közötti 6 mm-es csapágygolyó. Én is így jártam valamelyik nap, gondolom dekli leszedésnél elgurult valahová. Szétolvasztottam egy olyan nem használatos csapágyat, amiben 6 mm-es golyók voltak. Azzal pótoltam. Ugyanis kapni nem lehet a motoros boltban.83NC3 írta:Sziasztok!
Olyan problémám lenne 125-ös TS-sel, hogy a kuplungom csak félig emel ki. Először a kuplung állító csavarra gyanakodtam, mert egy sima hatlapfejű csavar volt belehajtva, gondoltam túl rövid. Ezt lecseréltem a gyári állító csavarra, de nem oldotta meg a problémát, bármennyire is tekerem be.
Tud nekem segíteni valaki, hogy hol lenne érdemes elkezdeni a hibakeresést?
Válaszokat előre is köszönöm!
Re: Blokk
Sziasztok!
Olyan problémám lenne 125-ös TS-sel, hogy a kuplungom csak félig emel ki. Először a kuplung állító csavarra gyanakodtam, mert egy sima hatlapfejű csavar volt belehajtva, gondoltam túl rövid. Ezt lecseréltem a gyári állító csavarra, de nem oldotta meg a problémát, bármennyire is tekerem be.
Tud nekem segíteni valaki, hogy hol lenne érdemes elkezdeni a hibakeresést?
Válaszokat előre is köszönöm!
Olyan problémám lenne 125-ös TS-sel, hogy a kuplungom csak félig emel ki. Először a kuplung állító csavarra gyanakodtam, mert egy sima hatlapfejű csavar volt belehajtva, gondoltam túl rövid. Ezt lecseréltem a gyári állító csavarra, de nem oldotta meg a problémát, bármennyire is tekerem be.
Tud nekem segíteni valaki, hogy hol lenne érdemes elkezdeni a hibakeresést?
Válaszokat előre is köszönöm!
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Köszönöm, biztos, hogy az eredezi blokk van benne, akkor ebben a formában felejtős a szimmering csere. Csak nagyon pörög, sehol nem szív falsot, befújkáltam. Akkor maradt a kopott karburátor szerintem.aronpfabian írta:Hacsak nem cseréltek benne blokkot, akkor belső szimeringes.allllli írta:ES 125/1 Trophy A dinamó oldali szimmeringet ki lehet cserélni kívülről? Vagy blokkot szét kell hozzá húzni, mintha úgy rémlene, hogy ez már külső szimmeringes... Tévedek?
És milyen méretű kell oda?
TS-nél jött be (újra) a keverékkenésű főtengelycsapágy és ezzel a külső szimering, de ott is csak a későbbi változatnál (MM 125/3 blokk), a korábbinak ugyanaz a blokkja mint az ES 125/1-nek (MM 125/2).
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Hacsak nem cseréltek benne blokkot, akkor belső szimeringes.allllli írta:ES 125/1 Trophy A dinamó oldali szimmeringet ki lehet cserélni kívülről? Vagy blokkot szét kell hozzá húzni, mintha úgy rémlene, hogy ez már külső szimmeringes... Tévedek?
És milyen méretű kell oda?
TS-nél jött be (újra) a keverékkenésű főtengelycsapágy és ezzel a külső szimering, de ott is csak a későbbi változatnál (MM 125/3 blokk), a korábbinak ugyanaz a blokkja mint az ES 125/1-nek (MM 125/2).
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
ES 125/1 Trophy A dinamó oldali szimmeringet ki lehet cserélni kívülről? Vagy blokkot szét kell hozzá húzni, mintha úgy rémlene, hogy ez már külső szimmeringes... Tévedek?
És milyen méretű kell oda?
És milyen méretű kell oda?
Re: Blokk
Nem tudom hogy kéne állnia a lábtartónak. Egyengetni kellett rajta egy kicsit, mert el volt hajolva. Vágtam kb. 2,5cm-t a váltókarból. Így jelenleg nekem kényelmes.sell írta:Bocs, ha nem volt egyértelmű, a hasonlítást a lábtartó, váltókar pozicióra golndoltam.
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
A kettő közül a trafó okozhatta a hibát, nekem is hasonló tünetem volt és trafó miatt. Sőt nekem az új trafó is szar volt, ezért trafó csere után (mivel ugyanazt produkálta) kizártam a trafó problémát. Csak akkor jöttem rá, hogy a trafó a baja, amikor egy DDR-es eredeti trafót szereltem fel. A tengelyeken fogaskerekek vannak, csak hogy a blokk témába is vágjon a dolog.jura györgy írta:sziasztok ,NrDok a szívatóban lévő kis gumi henger tényleg nem a legjobb, fel van puhulva, gondolom nem benzin és olajálló gumiból készült , ki fogom cserélni , de amit mondani akartam, gyújtó trafó csere és egy új gyertya meg oldotta az előző hozzászólásomba leírt problémákat, lehet ezt az elektronika rovatba (topik) tartozott volna üdv. juragy
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok ,NrDok a szívatóban lévő kis gumi henger tényleg nem a legjobb, fel van puhulva, gondolom nem benzin és olajálló gumiból készült , ki fogom cserélni , de amit mondani akartam, gyújtó trafó csere és egy új gyertya meg oldotta az előző hozzászólásomba leírt problémákat, lehet ezt az elektronika rovatba (topik) tartozott volna üdv. juragy
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Nem zár a szivató.jura györgy írta:sziasztok, egy kis segítséget kérnék, össze raktam már ezt az ETZ 150-es motort be is indítottam mát többször, de az a gond nem veszi a LAPOT, alapon adok neki egy gáz fröccsöt nem reagál, ha nagy nehezen eléri a 2000 fordulatot úgy már reagál, benzin szintet már csökkentettem nem javult semmit, karburátor tiszta ,gyújtásom valószínű jó mert könnyen indul, az alapjárat az hagy némi kívánni valót maga után , olyan mintha sokat kapna, tudom nem befolyásolja de a töltés az jó ,így hát mit nézek még át ? ja hogy ne felejtsük el kipufogó nélkül is ezt csinálta, gyertya az fekete de gondolom az azért mer még nem mentem vele csak az udvaron van járatva üdv. juragy
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok, egy kis segítséget kérnék, össze raktam már ezt az ETZ 150-es motort be is indítottam mát többször, de az a gond nem veszi a LAPOT, alapon adok neki egy gáz fröccsöt nem reagál, ha nagy nehezen eléri a 2000 fordulatot úgy már reagál, benzin szintet már csökkentettem nem javult semmit, karburátor tiszta ,gyújtásom valószínű jó mert könnyen indul, az alapjárat az hagy némi kívánni valót maga után , olyan mintha sokat kapna, tudom nem befolyásolja de a töltés az jó ,így hát mit nézek még át ? ja hogy ne felejtsük el kipufogó nélkül is ezt csinálta, gyertya az fekete de gondolom az azért mer még nem mentem vele csak az udvaron van járatva üdv. juragy
-
- rolleres
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2014.09.21. 21:32
- MZ-d típusa: Yamaha XJ600
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Blokk
Mielőtt nekiállnék inkább kérdezek még. Abból nagy baj még nem volt.
Van egyáltalán értelme ezt úgy állítani, hogy nincs széthúzva a blokk?
Ha igen akkor van valami trükk vagy bevett folyamat amit pontosan követve tip-topra be tudom lőni a váltót?
Nekem nem dobja ki a sebességeket, csak olyan érzés mintha nem lennének elég közel a fogaskerekek egymáshoz és ha nem húzom határozottan ütközésig a váltókart akkor 3.-4. közé megy.
1.-2.-nál nincs probléma. 2.-3. is elfogadható.
Köszi
Van egyáltalán értelme ezt úgy állítani, hogy nincs széthúzva a blokk?
Ha igen akkor van valami trükk vagy bevett folyamat amit pontosan követve tip-topra be tudom lőni a váltót?
Nekem nem dobja ki a sebességeket, csak olyan érzés mintha nem lennének elég közel a fogaskerekek egymáshoz és ha nem húzom határozottan ütközésig a váltókart akkor 3.-4. közé megy.
1.-2.-nál nincs probléma. 2.-3. is elfogadható.
Köszi
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Szóval ez akkor jó ha esetleg kidobja a sebességet akkor lehet rajta állítani.Mert eszembe jutott, hogy nekem a váltom "hangos" annyi hogy hallani rendesen mikor berakom vagy kiveszem sebességből, kuplung nem kopott azt hittem hogy ezzel tudtam volna rajta finomítani.Amúgy meg mind1-is mióta megvan ilyen és teljesen jóMrDok írta:A kuplung mögött fellazítod az ellenanyát, aztán a képen lévő végét tudod forgatni. Azt lehet állítani, hogy hol álljon a léptetővilla (a tengelyen pozicionáló vájatok vannak) tulajdonképpen az egyes fokozatok helyzetét.Andrá$ írta: és ezzel hogyan tudom állítani a váltót?mármint mit lehet rajta vagy hogyan?
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
A harmadik és a negyedik fogaskerekek oldalfala közötti távolság 1 tized mm legyenMrDok írta:A kuplung mögött fellazítod az ellenanyát, aztán a képen lévő végét tudod forgatni. Azt lehet állítani, hogy hol álljon a léptetővilla (a tengelyen pozicionáló vájatok vannak) tulajdonképpen az egyes fokozatok helyzetét.Andrá$ írta: és ezzel hogyan tudom állítani a váltót?mármint mit lehet rajta vagy hogyan?
A viz szalad, a kő marad!
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
A kuplung mögött fellazítod az ellenanyát, aztán a képen lévő végét tudod forgatni. Azt lehet állítani, hogy hol álljon a léptetővilla (a tengelyen pozicionáló vájatok vannak) tulajdonképpen az egyes fokozatok helyzetét.Andrá$ írta: és ezzel hogyan tudom állítani a váltót?mármint mit lehet rajta vagy hogyan?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- rolleres
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2014.09.21. 21:32
- MZ-d típusa: Yamaha XJ600
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Blokk
Huh köszi, én is erre tippeltem, de a motoromban lévő blokkon nem akartam úgy elállítani, hogy nem tudom mi az. Remélem ezzel megoldódik majd a problémám. Most olyan a váltóm, hogy ha határozottan váltok szépen beveszi a fokozatokat, de 3-4 között könnyebben rakok egy ürest mint magát a sebességet. Arra tippeltem, hogy rosszul rakták össze a blokkot, vagy kopott a léptetővilla, de ha szerencsém van elég lesz ezen állítani. Örülnék, ha nem kéne széthúzni az egész blokkot
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ez a léptetővilla tengelye, és evvel tudod állítani a váltót. A túloldalán van egy biztosított M8-as anya.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- versenyző
- Hozzászólások: 736
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Blokk
Hali, esetleg nem lehetséges, hogy a lábtartód nem áll jól? Az miatt is lehet "rossz helyen" a váltókar. Szerintem mielőtt "belevágnàl" hasonlitsd össze egy másik kis mz-vel.Márton írta:Köszönöm a segítséget! Azt gondoltam, hogy el van kopva, azért nagy az útja. De most jobban megnézve nincs is játéka felfele a váltókarnak. Amint emelem fordítja is a váltódobot. Lehet, hogy csak az én bokám nem hajlik úgy mint másnak. A schwalbe-val ilyen bajom nem volt. Mennyit érdemes vágni a karból? 2-3cm?
Re: Blokk
Csak egy gondolat,nem tudom milyen a váltókar pontosan a kis etz-n,de ha egyáltalán felcserélhető nem 250-es etz váltókarja van a motorodon és az hosszabb?
Mondom lehet marhaság,de úgytudom a 251-es váltókarja is rövidebb mint a 250-esé.
Majd a többiek megmondják van e realitás abban amit írtam,de hátha.
Mondom lehet marhaság,de úgytudom a 251-es váltókarja is rövidebb mint a 250-esé.
Majd a többiek megmondják van e realitás abban amit írtam,de hátha.
Re: Blokk
Köszönöm a segítséget! Azt gondoltam, hogy el van kopva, azért nagy az útja. De most jobban megnézve nincs is játéka felfele a váltókarnak. Amint emelem fordítja is a váltódobot. Lehet, hogy csak az én bokám nem hajlik úgy mint másnak. A schwalbe-val ilyen bajom nem volt. Mennyit érdemes vágni a karból? 2-3cm?
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok, így van ahogy a Bambi mondja ,különben nem tudna bele akadni a stiftekbe ami a léptetővilla pozicionáló tengelybe van egyébként én is rövidítettem a váltó kart üdv. juragy
Re: Blokk
Ez az alkatrész nem nagyon megy tönkre és szükség van ekkor méretre mert különben nem tudna sebességet váltani..Sajnos a váltó útját csak váltókar rövidítéssel lehet megoldani.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok és ha lejjebb tennéd a váltó kart? szerintem 1 próbát megér még mielőtt megint szét húznád a blokkot üdv. juragy
- Melák
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2007.12.08. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251,150, Ural
- Tartózkodási hely: Inárcs
Re: Blokk
Ok, melyik hossz az ETZ és melyik hossz a TS?zsakfos írta:A szoknya hosszából.Melák írta:Hello!
Úgy tudom, hogy az ETZ 250 és TS 250 dugók között van különbség? Hogy tudom megállapítani? (gyári darabokra gondolok)
MZ-Deutsche Demokratische Motorrad
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
A szoknya hosszából.Melák írta:Hello!
Úgy tudom, hogy az ETZ 250 és TS 250 dugók között van különbség? Hogy tudom megállapítani? (gyári darabokra gondolok)
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 342
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Blokk
Sziasztok!
Ma az M0-on megkotlott a kisTrophy. Időszerű volt már a felújítás, de gondoltam, hogy az idényt még kibírja. Nem így történt
Ezt a HF levétele után szedtem le a dugattyútetőről: http://kepfeltoltes.hu/140921/idegen_an ... es.hu_.jpg
Némi morzsalék még van a dugótetőn és a henger falán is. Megállva mint a szög az egész.
Egyelőre a legrosszabbra gondolok. Legfeljebb majd kellemesen csalódok.
Ma az M0-on megkotlott a kisTrophy. Időszerű volt már a felújítás, de gondoltam, hogy az idényt még kibírja. Nem így történt
Ezt a HF levétele után szedtem le a dugattyútetőről: http://kepfeltoltes.hu/140921/idegen_an ... es.hu_.jpg
Némi morzsalék még van a dugótetőn és a henger falán is. Megállva mint a szög az egész.
Egyelőre a legrosszabbra gondolok. Legfeljebb majd kellemesen csalódok.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Blokk
Azért ezt a 350-es 2 hengeres hangot a p20, és a p21 elég jól közelítette, nem?
Kíváncsi lennék, hogy egy ilyen 500-as mz mit szólna egy gatyáig felkönnyített főtengellyel.
Kíváncsi lennék, hogy egy ilyen 500-as mz mit szólna egy gatyáig felkönnyített főtengellyel.
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Annyira azért nem, mint egy gyári 500-as 2T...
OFF
Vagy 350-es:
http://youtu.be/r1uFnwDbRhw
Azért a hangvillások már régen is tudtak jókat csinálni:
http://youtu.be/a1mHBaidIiI
ON
-
- versenyző
- Hozzászólások: 736
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Blokk
Azért jó lenne tudni, hol szivárogtat, blokkfeleknél, dekni alatt esetleg berúgótengelynél. Lánckerék- kihajtásnál, ott pl tud olyant csinálni, hogy használa után a dekni alól kicsöpög. Esetleg berúgótengelynél a gumigyűrű "dagad" és tömít. Ki kellene lesni hol ereszt.
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Meg lehet csinálni úgy, hogy ne csöpögjön!!
Az enyém csont száraz, egy csepp olaj sincs alatta. Igaz volt vele munka, volt túltöltés is, de most jó a szint is. Megtaláltam a hozzá való olajat és most minden ok. Én abból indultam ki, hogy nem úgy tervezték, hogy csepp-csepp.
Az enyém csont száraz, egy csepp olaj sincs alatta. Igaz volt vele munka, volt túltöltés is, de most jó a szint is. Megtaláltam a hozzá való olajat és most minden ok. Én abból indultam ki, hogy nem úgy tervezték, hogy csepp-csepp.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
- MZ-d típusa: BMW
- Tartózkodási hely: GY-M-S megye
Re: Blokk
gesszti írta:Ezen most sírvafakadtam...Tri-Ton írta:Egyébként a régi mondást ne felejtsétek. Az MZ és a Simson olyan mint a kankutya, mindig megjelöli a helyét.
Ne keseregj ezen. Az NDK gyártmány ugyan sokkal jobb volt a többi keletinél, viszont csak kelet és nem távol kelet, vagy nyugat, volt a minőség. Lásd : IFA mennyivel korszerűbb volt, mint a ZIL és mégis csak ....
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
- MZ-d típusa: BMW
- Tartózkodási hely: GY-M-S megye
Re: Blokk
[quote="nicecleanpot"]nem kókler, aki csinálta, megbízom benne teljesen, igazából az érdekelt, hogy lehet-e olyan hogy csordogál, aztán egyszer csak abbamarad
Elvileg lehet. Amennyiben csak egy kis résen csöpögött, azt eltömíthette az olajsár. ( apró fémreszelék ) Ettől még nem lett tökéletes, viszont ha ellenőrzöd az olajszintet és az rendben van, a csöpögés meg abba maradt, akkor nem kell szétszedni. Viszont, ha használat közben, melegen csöpög, akkor muszáj vele újra foglalkozni. ( az olaj is hígabb melegen, meg az áramlás is kimoshatja azt amitől most eltömődött ) Továbbá, mint az előző példa is mutatja az sem biztos, hogy a szétszedett és javított résznél csöpögött.
Elvileg lehet. Amennyiben csak egy kis résen csöpögött, azt eltömíthette az olajsár. ( apró fémreszelék ) Ettől még nem lett tökéletes, viszont ha ellenőrzöd az olajszintet és az rendben van, a csöpögés meg abba maradt, akkor nem kell szétszedni. Viszont, ha használat közben, melegen csöpög, akkor muszáj vele újra foglalkozni. ( az olaj is hígabb melegen, meg az áramlás is kimoshatja azt amitől most eltömődött ) Továbbá, mint az előző példa is mutatja az sem biztos, hogy a szétszedett és javított résznél csöpögött.
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég