Szép jó estét mindenkinek!
Megint segítségért folyamodom.
A kérdésem az lenne, hogy az ETZ-nél fent a dugattyúnál, a hajtókar és a dugattyú között a csapszegre nem kell hézagolókat tenni mint a Simsonnál?
Azért kérdezem, mert nekem a dugattyú és a hajtókar között jókora hézag van, tehát a dugattyút jobbra-balra rendesen tudom mozgatni. Azt értem, hogy a hengerben úgyis csak központosan tud futni, de közben a hajtókarban a tűgörgős kosár ide-oda tud vándorolni a csapszegen, nem?
Csak azért érdeklődöm, mert próbálom kideríteni hogy mitől van a motornak olyan kerepelő hangja, amit a korábban megosztott videón hallhattatok. Nem a karbi hangjára gondolok, azt már megbeszéltük.
Mivel le volt szedve ma úgyis a kipufogó, meg a lánc is, gondoltam egyet, hogy innen már nem tart sokból belenézni a hengerbe is. Kíváncsi voltam többek között, hogy milyen az új dugattyú így 200km után, mert a régi mellett leszúrt a láng.
Készítettem videót a dugattyú tengely irányú játékáról, még jó kis nyikorgó hangja van, ahogy a csapszeg csúszkál tengelyirányban a tűgörgős kosárban.
Ez volt az első videó a motor hangjáról, meg a karbi zörgéséről amint a gázhoz érek. Igaz itt még könnyezett a kipufogó hollandernél, de miután megcsináltam utánna is ilyen hangja volt:
https://drive.google.com/file/d/0B0Uzp5 ... sp=sharing
Itt pedig a videó henger nélkül a dugattyúról:
https://drive.google.com/file/d/0B0Uzp5 ... sp=sharing
Ha valakinek van tippje, azt nagyon megköszönöm.