Barkácsolás
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Barkácsolás
Akinek van kedve nézegetni, ma hoztam el néhány motyót a horganyzó iparostól:
http://postimg.org/gallery/10a00qjg/
Látszik ahol nem alapos az előkészítés, ott kijönnek a hibák . Pedig a fékfeszítő kis lemezkét is becsületesen megdrótkeféztem... hát ez van.
Egyébként ezek a képek (mivel közelik) nagyon kihozzák a legapróbb hibákat is, amit szabad szemmel alig, vagy nem látnál!
http://postimg.org/gallery/10a00qjg/
Látszik ahol nem alapos az előkészítés, ott kijönnek a hibák . Pedig a fékfeszítő kis lemezkét is becsületesen megdrótkeféztem... hát ez van.
Egyébként ezek a képek (mivel közelik) nagyon kihozzák a legapróbb hibákat is, amit szabad szemmel alig, vagy nem látnál!
Dreamer
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Attól függ, mennyire kopott a cucc.mate151 írta:Sziasztok!
Hátsó lengéscsillapító javító szett létezik-e ha igen akkor honnan tudom beszerezni? Avagy muszáj meg vennem az után gyártott újat?
Köszi
Ha a becsúszószár és az alsó rész nem túl kopott, akkor a készlet 2 db szimmering és 2 x 72 ml telóolajból áll.
Úgy tudom becsúszószárat Bambinál lehet kapni, de ha az alja is kopott, akkor marad a börze.
Az ilyen 6000 / db áron árult rugóstagok felejtősek, 10.000 alatt nem kapni normálisat.
Ide kívánkozik, hogy a Hagon gyárt MZ-hez jó cuccot:
http://www.ebay.com/itm/390268532881
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
Felújító szett nem létezik tudtommal, szerintem keresd Bambit ezzel kapcsolatban.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- mate151
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2012.11.17. 21:49
- MZ-d típusa: MZ-ETZ-251
- Tartózkodási hely: Écs
Re: Barkácsolás
Sziasztok!
Hátsó lengéscsillapító javító szett létezik-e ha igen akkor honnan tudom beszerezni? Avagy muszáj meg vennem az után gyártott újat?
Köszi
Hátsó lengéscsillapító javító szett létezik-e ha igen akkor honnan tudom beszerezni? Avagy muszáj meg vennem az után gyártott újat?
Köszi
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Barkácsolás
Joe írta:Üdv....
Az első teleszkóp merevítő-összekötő-ről tud valaki valamit,hogy hol lehet beszerezni?
Sub-ee oldalán, a lemez alkarészek menüpontban:
http://mullerelectro.atw.hu/
http://users.atw.hu/mullerelectro/lemez ... revito.jpg
-
- biciklis
- Hozzászólások: 20
- Csatlakozott: 2012.05.03. 12:38
- MZ-d típusa: mz
Re: Barkácsolás
Üdv!!
AZT szeretném kérdezni, hogy::
250 etz re tárcsavédőt vennék, hirdetnek is, csak nem vagyok benne biztos, hogy jó e rá, mármint gyártottak 125-ös (kis etz-re is), amivel esetleg összekeverhető, vagy 250 és 125 egymással csereszabatos??
Válaszokat köszönöm
AZT szeretném kérdezni, hogy::
250 etz re tárcsavédőt vennék, hirdetnek is, csak nem vagyok benne biztos, hogy jó e rá, mármint gyártottak 125-ös (kis etz-re is), amivel esetleg összekeverhető, vagy 250 és 125 egymással csereszabatos??
Válaszokat köszönöm
Re: Barkácsolás
Üdv....
Az első teleszkóp merevítő-összekötő-ről tud valaki valamit,hogy hol lehet beszerezni?
Az első teleszkóp merevítő-összekötő-ről tud valaki valamit,hogy hol lehet beszerezni?
Re: Barkácsolás
Ez jobban működik de oldja a fékfolyadék a gumi alkatrészeket és egyszer egy zárványost is küldtek ,vagyis szivárott az öntvény.kobraCode írta:És melyik jobb? Ez vagy a gyári amiben évente karmantyút kell cserélni? Bár az is igaz hogy az nem a féknyereg hibája hanem a "minőségi" karmantyúé.bambi írta:Sajnos nem a legjobb minőség de használható
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Barkácsolás
És melyik jobb? Ez vagy a gyári amiben évente karmantyút kell cserélni? Bár az is igaz hogy az nem a féknyereg hibája hanem a "minőségi" karmantyúé.bambi írta:Sajnos nem a legjobb minőség de használható
Re: Barkácsolás
Sajnos nem a legjobb minőség de használhatóJoe írta:Az az igazság,hogy szinte minden új lesz a motoron,ezért is ezt a megoldást választottam....
Re: Barkácsolás
Az az igazság,hogy szinte minden új lesz a motoron,ezért is ezt a megoldást választottam....
Re: Barkácsolás
Egyébként ha valakit érdekel itt van egy. Igaz ebbe betétet nem árt venni, de legalább van hozzá fékmunkahenger is.
http://auto-motor.vatera.hu/motor_robog ... 84919.html
http://auto-motor.vatera.hu/motor_robog ... 84919.html
Re: Barkácsolás
Szia Joe!
Véleményem szerint jobban jártál volna egy használt darabbal.
Én 5000ft-ért vettem újszerű fékbetétekkel. Valamilyen olasz motoron volt. (eredeti brembo, vagy 20 típusra szerelték minden kapható hozzá). Hibátlan. A futár motoros boltnál vettem Etz fém fékcsövet kb 8000-ért.(ugyan az a menetes rész, az eredeti etz féknyereg is brembo koppintás) A felfogatást meg képek alapján meg lehet csinálni. Most diskurálok erről egy szakival. Kb 3000-ért megcsinálja.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Üdv!Joe írta:Sziasztok !!!!
Szép napot.
Új vagyok itt a fórumon,az időm nem igazán engedi,hogy gépeljek,mindig van fontosabb!!!
Most újítom föl a gépemet,mert már pár éve áll.......
Lenne egy - két kérdésem.
Az ETZ 150-esem első tárcsáját szeretném kilyuggatni, ki foglalkozik ilyesmivel,vagy
ki csináltatott már ilyesmit,és hol?
A másik,hogy az első villa merevítőt kinél lehet beszerezni?
KÖSZÖNET
Házilagosan oszlopos fúrón kivitelezhető a mutatvány, kell hozzá kobaltos fúrószár és hűtőfolyadék.
Kitalálsz egy mintát, ügyelsz rá hogy a tárcsa szélét ne közelítsd meg a furattal (5mm<), szépen előpontozás után egyre nagyobb fúróval kilyuggatod(4-5mm kezdés, 8mm max).
Várható hatása: utángyári fékbetét nyikorgása megszűnik, nem gyűjti be a fémszemcséket. Fékezéskor hallható lesz a "furatok hangja". Jó kivitelezés esetén kinézet javulás, és ahogy Killer írta fékhatás javulás az öntisztuló felületek miatt.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Barkácsolás
Lehet,hogy Kínai vagy Taiwani,vagy akármi,de szinte fele annyi mint a gyári ETZ.
Azt sem hiszem,hogy a németek rakják össze,esetleg törökök,vagy a fene tudja.
Szerintem nem fog kelleni felújító készlet,de ha igen akkor majd meglátjuk.
Ha megérkezik,használom,és megosztom a tapasztalatokat....
Azt sem hiszem,hogy a németek rakják össze,esetleg törökök,vagy a fene tudja.
Szerintem nem fog kelleni felújító készlet,de ha igen akkor majd meglátjuk.
Ha megérkezik,használom,és megosztom a tapasztalatokat....
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Esetedre a legegyszerűbb megoldás a vázcsere! A lemezvázat nem túl szerencsés hegeszteni, mert eltörik a varratok mentén........... persze próbálkozni lehet.Tulipanos írta:Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Idősebb rokonomnak van egy MZ TS 125-ös motorja. Olyan probléma van, hogy a lábtartó és a váz találkozásánál szét van nyílva, tehát a lábtartó képes egy felet fordulni áltó helyében és a váz is szinte ketté van törve csak felül tartja meg alul egy kicsit! A kérdés az hogy hogyan lehetne valami merevítéssel ezt összehozni h az tartson is! Mert egyszer próbálták ott hegeszteni de ahogy "sztenderre" állítja az ott abban a pillanatban el is engedte és igy h elmozdul a lábtartó így fékezni sem tud! Megválni nem akar a motorjától és másikat sem szeretne még újan vette már majd 30 éve, segíteni szeretnék neki csak ez komoly dolog nem olyan h eltört a lámpabura vagy ilyesmi!!!
Ötletet várok ha lehet előre is köszönöm!
(a kép illusztráció a héten próbálom lefényképezni is azt felrakni)
Éppen van is raktáron egy tökéletes darab nálam. Olcsón eladó.
https://picasaweb.google.com/1019651101 ... directlink
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Barkácsolás
Szerintem ez egy Kínai, Taiwani vagy Indiai másolat. Kérdéses, hogy van-e hozzá valami.kobraCode írta:Köszi, és vajon tartósabb mint a gyári nyereg? Javító készletet is lehet hozzá kapni?
Ha az eladó közölné a féknyereg gyári cikkszámát akkor utána lehetne nézni. De szerintem nincs neki olyan...
Dreamer
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Barkácsolás
Köszi, és vajon tartósabb mint a gyári nyereg? Javító készletet is lehet hozzá kapni?
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Barkácsolás
Itt.kobraCode írta:Hol lehet ilyet kapni? És mennyiért vesztegetik?Joe írta:Ilyesmi.....
Ehhez már dukál a perforált tárcsa....
Dreamer
Re: Barkácsolás
kobraCode írta:Hol lehet ilyet kapni? És mennyiért vesztegetik?Joe írta:Ilyesmi.....
Ehhez már dukál a perforált tárcsa....
Vatera. 14000-ért ha jól tudom. Valahonnan kinából küldik.
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Barkácsolás
Hol lehet ilyet kapni? És mennyiért vesztegetik?Joe írta:Ilyesmi.....
Ehhez már dukál a perforált tárcsa....
Re: Barkácsolás
Üdv...
Igen,nekem is az a meglátásom,hogy huzamosabb fékezésnél gyorsan megmelegszik a tárcsa,mivel a motorfék a kétüteműnél nem ajánlott..
Egy haverom is kilyuggatta a 250-esen, jobb lett a fékhatás,és nem is melegedett annyira lejtőn 2 személlyel sem..
Nyilván nem fúrógéppel állok neki,hanem valami gépműhelyben cnc maróval.
Meg rendeltem hozzá 4 dugattyús féknyerget,sport betétekkel....
Akkor senkinek ilyen ismeretsége?
Igen,nekem is az a meglátásom,hogy huzamosabb fékezésnél gyorsan megmelegszik a tárcsa,mivel a motorfék a kétüteműnél nem ajánlott..
Egy haverom is kilyuggatta a 250-esen, jobb lett a fékhatás,és nem is melegedett annyira lejtőn 2 személlyel sem..
Nyilván nem fúrógéppel állok neki,hanem valami gépműhelyben cnc maróval.
Meg rendeltem hozzá 4 dugattyús féknyerget,sport betétekkel....
Akkor senkinek ilyen ismeretsége?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
Már miért csökkenne a fékhatás?
2 előnye van a lyuggatott tárcsának:
- Huzamosabb fékezés mellett kevésbé melegszik fel a tárcsa, jobb hatásfokkal tud dolgozni a betét. (a lyukakkal megnöveled a tárcsa hőleadó felületét, és a fékpor sem tud beleégni)
- Vizes időjárás esetén hamarabb, és kevésbé drasztikusan jön meg a fékhatás (nem tud kialakulni egybefüggő vízköpeny a tárcsa felületén)
Szerintem ezek inkább előnyére válnak az embernek.
Vannak bevált sémák, aszerint nyugodtan ki lehet fúrni. Persze aki nekiesik a 12-es fúróval, annak lehet hogy repedni fog.
2 előnye van a lyuggatott tárcsának:
- Huzamosabb fékezés mellett kevésbé melegszik fel a tárcsa, jobb hatásfokkal tud dolgozni a betét. (a lyukakkal megnöveled a tárcsa hőleadó felületét, és a fékpor sem tud beleégni)
- Vizes időjárás esetén hamarabb, és kevésbé drasztikusan jön meg a fékhatás (nem tud kialakulni egybefüggő vízköpeny a tárcsa felületén)
Szerintem ezek inkább előnyére válnak az embernek.
Vannak bevált sémák, aszerint nyugodtan ki lehet fúrni. Persze aki nekiesik a 12-es fúróval, annak lehet hogy repedni fog.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Barkácsolás
Az, hogy csökken a fékhatás csak egy dolog, de ha nem sikerül minden jól, akkor megreped a tárcsa, és esetleg egy erősebb (vész)fékezésnél szétrepül. Az pedig igen csak káros az egészséget illetőleg!allllli írta:Szerintem kár kilyukasztgatni a tárcsát. Rendben, hogy jól néz ki, de el fogod b*szni az amúgy sem túl erős fékhatást. Idézet: "Íme ismét egy alkatrész, ami sokak szerint csak egy acélkorong, mindegy hogy áll, mindegy milyen vastag, nem baj ha kilyuggatják, hogy vagányabb legyen. Ismét azt kell mondjam nem így van. Nagyon is fontos minden adata, a színét kivéve."Joe írta:Sziasztok !!!!
Szép napot.
Új vagyok itt a fórumon,az időm nem igazán engedi,hogy gépeljek,mindig van fontosabb!!!
Most újítom föl a gépemet,mert már pár éve áll.......
Lenne egy - két kérdésem.
Az ETZ 150-esem első tárcsáját szeretném kilyuggatni, ki foglalkozik ilyesmivel,vagy
ki csináltatott már ilyesmit,és hol?
A másik,hogy az első villa merevítőt kinél lehet beszerezni?
KÖSZÖNET
Én úgy vagyok vele, hogy a fék nem játék...
Dreamer
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Barkácsolás
Szerintem kár kilyukasztgatni a tárcsát. Rendben, hogy jól néz ki, de el fogod b*szni az amúgy sem túl erős fékhatást. Idézet: "Íme ismét egy alkatrész, ami sokak szerint csak egy acélkorong, mindegy hogy áll, mindegy milyen vastag, nem baj ha kilyuggatják, hogy vagányabb legyen. Ismét azt kell mondjam nem így van. Nagyon is fontos minden adata, a színét kivéve."Joe írta:Sziasztok !!!!
Szép napot.
Új vagyok itt a fórumon,az időm nem igazán engedi,hogy gépeljek,mindig van fontosabb!!!
Most újítom föl a gépemet,mert már pár éve áll.......
Lenne egy - két kérdésem.
Az ETZ 150-esem első tárcsáját szeretném kilyuggatni, ki foglalkozik ilyesmivel,vagy
ki csináltatott már ilyesmit,és hol?
A másik,hogy az első villa merevítőt kinél lehet beszerezni?
KÖSZÖNET
Re: Barkácsolás
Sziasztok !!!!
Szép napot.
Új vagyok itt a fórumon,az időm nem igazán engedi,hogy gépeljek,mindig van fontosabb!!!
Most újítom föl a gépemet,mert már pár éve áll.......
Lenne egy - két kérdésem.
Az ETZ 150-esem első tárcsáját szeretném kilyuggatni, ki foglalkozik ilyesmivel,vagy
ki csináltatott már ilyesmit,és hol?
A másik,hogy az első villa merevítőt kinél lehet beszerezni?
KÖSZÖNET
Szép napot.
Új vagyok itt a fórumon,az időm nem igazán engedi,hogy gépeljek,mindig van fontosabb!!!
Most újítom föl a gépemet,mert már pár éve áll.......
Lenne egy - két kérdésem.
Az ETZ 150-esem első tárcsáját szeretném kilyuggatni, ki foglalkozik ilyesmivel,vagy
ki csináltatott már ilyesmit,és hol?
A másik,hogy az első villa merevítőt kinél lehet beszerezni?
KÖSZÖNET
Re: Barkácsolás
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Idősebb rokonomnak van egy MZ TS 125-ös motorja. Olyan probléma van, hogy a lábtartó és a váz találkozásánál szét van nyílva, tehát a lábtartó képes egy felet fordulni áltó helyében és a váz is szinte ketté van törve csak felül tartja meg alul egy kicsit! A kérdés az hogy hogyan lehetne valami merevítéssel ezt összehozni h az tartson is! Mert egyszer próbálták ott hegeszteni de ahogy "sztenderre" állítja az ott abban a pillanatban el is engedte és igy h elmozdul a lábtartó így fékezni sem tud! Megválni nem akar a motorjától és másikat sem szeretne még újan vette már majd 30 éve, segíteni szeretnék neki csak ez komoly dolog nem olyan h eltört a lámpabura vagy ilyesmi!!!
Ötletet várok ha lehet előre is köszönöm!
(a kép illusztráció a héten próbálom lefényképezni is azt felrakni)
Segítségeteket szeretném kérni! Idősebb rokonomnak van egy MZ TS 125-ös motorja. Olyan probléma van, hogy a lábtartó és a váz találkozásánál szét van nyílva, tehát a lábtartó képes egy felet fordulni áltó helyében és a váz is szinte ketté van törve csak felül tartja meg alul egy kicsit! A kérdés az hogy hogyan lehetne valami merevítéssel ezt összehozni h az tartson is! Mert egyszer próbálták ott hegeszteni de ahogy "sztenderre" állítja az ott abban a pillanatban el is engedte és igy h elmozdul a lábtartó így fékezni sem tud! Megválni nem akar a motorjától és másikat sem szeretne még újan vette már majd 30 éve, segíteni szeretnék neki csak ez komoly dolog nem olyan h eltört a lámpabura vagy ilyesmi!!!
Ötletet várok ha lehet előre is köszönöm!
(a kép illusztráció a héten próbálom lefényképezni is azt felrakni)
- kudlaty2007
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2012.12.25. 01:33
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 83'
- Tartózkodási hely: Poland - Kraków - Rymanów Zdrój
Re: Barkácsolás
NEW MOVIE:
Contrast of the keys to etz. Even orgyginalne keys differ among themselves, but they do not interfere with the correct operation.
I would not advise to buy some counterfeit keys such as MZA. I bought 2 of these keys and I had big problems. The ignition key haywire - I could not turn off the motorcycle.
I invite you to watch a movie, you can learn everything about the keys. Why overpay.
Contrast kulcsa ETZ. Még orgyginalne gombok különböznek egymástól, de nem zavarja a helyes működését.
Én nem javasoljuk, hogy vásároljon néhány hamis kulcsot, mint MZA. Vettem 2 ezen billentyűk volt nagy probléma. A gyújtáskulcs megkergült - nem tudtam kikapcsolni a motorkerékpár.
Arra kérlek benneteket, hogy nézni egy filmet, akkor lehet tanulni mindent a kulcsokat. Miért túlfizet.
Contrast of the keys to etz. Even orgyginalne keys differ among themselves, but they do not interfere with the correct operation.
I would not advise to buy some counterfeit keys such as MZA. I bought 2 of these keys and I had big problems. The ignition key haywire - I could not turn off the motorcycle.
I invite you to watch a movie, you can learn everything about the keys. Why overpay.
Contrast kulcsa ETZ. Még orgyginalne gombok különböznek egymástól, de nem zavarja a helyes működését.
Én nem javasoljuk, hogy vásároljon néhány hamis kulcsot, mint MZA. Vettem 2 ezen billentyűk volt nagy probléma. A gyújtáskulcs megkergült - nem tudtam kikapcsolni a motorkerékpár.
Arra kérlek benneteket, hogy nézni egy filmet, akkor lehet tanulni mindent a kulcsokat. Miért túlfizet.
http://www.bikepics.com/pictures/2441505/
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
- kudlaty2007
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2012.12.25. 01:33
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 83'
- Tartózkodási hely: Poland - Kraków - Rymanów Zdrój
Re: Barkácsolás
http://www.bikepics.com/pictures/2441505/
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
- kudlaty2007
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2012.12.25. 01:33
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 83'
- Tartózkodási hely: Poland - Kraków - Rymanów Zdrój
Re: Barkácsolás
Polski patent.
Spring use the old 3.5 "disks or lighter. At the moment I have removed the Polish Patent - because I have a voltmeter.
When I have free time, and a new cover I'll do a video on my channel.
Spring use the old 3.5 "disks or lighter. At the moment I have removed the Polish Patent - because I have a voltmeter.
When I have free time, and a new cover I'll do a video on my channel.
http://www.bikepics.com/pictures/2441505/
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Barkácsolás
Ma nyeregtuningba kezdtem. Vettem auto ules javitasahoz hasznalt habositott "szivacsot". Sajnos csak 2 cm vastag volt.
Mar regebben szetkaptam a nyerget, es megrokonyodve lattam, hogy nem olyan sik lemez mint mondjuk a Simsone, hanem dimbes dombos... Ah...
Na mindegy, ma eljutottam odaig, hogy sablonokat gyartottam a lemez alapjan, kivagtam a szivacsot es osszeragasztottam.
Az egyebkent jo allapotu nyereglemezt kell majd meg par reszen rozsda ellen passzivalni, utana megy ra a 2x 2 cm potlas majd a gyari szivacs. Ezek mind osszeragasztva.
Ugy vetem eszre, hogy a relative kemeny nyereg hosszabb tavon kenyelmesebb mint a puha.
Mar regebben szetkaptam a nyerget, es megrokonyodve lattam, hogy nem olyan sik lemez mint mondjuk a Simsone, hanem dimbes dombos... Ah...
Na mindegy, ma eljutottam odaig, hogy sablonokat gyartottam a lemez alapjan, kivagtam a szivacsot es osszeragasztottam.
Az egyebkent jo allapotu nyereglemezt kell majd meg par reszen rozsda ellen passzivalni, utana megy ra a 2x 2 cm potlas majd a gyari szivacs. Ezek mind osszeragasztva.
Ugy vetem eszre, hogy a relative kemeny nyereg hosszabb tavon kenyelmesebb mint a puha.
Dreamer
Re: Barkácsolás
Köszönöm az ötleteket!
Egy izzócserét még érdemes megpróbálni,ha úgyse jó akkor felhasználom máshova,ha meg jó akkor még maradhat egy ideig a H4.
Egy izzócserét még érdemes megpróbálni,ha úgyse jó akkor felhasználom máshova,ha meg jó akkor még maradhat egy ideig a H4.
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Barkácsolás
En jart mar ugy, hogy gagyi izzot vettem, ami olcso volt, de csak szemre volt H4. Vettem egy markasabbat, es helyre allt a lelki bekemHejja_Petya írta:Nagy eséllyel nincs a fókuszban az izzó. Nem megfelelő a foncsor.Patrik írta:Sziasztok!
Nekem H4-esre van átalakítva egy az egybe.
Biztos az enyémmel van baj mert mindenki dicséri az átalakítás után a sajátját viszont az enyém valami katasztrófa,pedig ránézésre jó állapotba van.
A tompított még csak-csak oda világít ahova kell(erős jóindulattal),de a távolsági mindenhova szórja a fényt csak előre nem.
Kifogom cserélni,de én általában szeretem a gyári megoldásokat ezért egy hagyományos izzós gyárit keresek,lehet nincs olyan jó fénye mint egy H4-esnek,de az enyémnél csak jobb lehet.
Ha van ötlete valakinek mi lehet a baj vele arra azért kíváncsi lennék.
Dreamer
- Hejja_Petya
- Simsonos
- Hozzászólások: 133
- Csatlakozott: 2013.03.26. 08:53
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Barkácsolás
Nagy eséllyel nincs a fókuszban az izzó. Nem megfelelő a foncsor.Patrik írta:Sziasztok!
Nekem H4-esre van átalakítva egy az egybe.
Biztos az enyémmel van baj mert mindenki dicséri az átalakítás után a sajátját viszont az enyém valami katasztrófa,pedig ránézésre jó állapotba van.
A tompított még csak-csak oda világít ahova kell(erős jóindulattal),de a távolsági mindenhova szórja a fényt csak előre nem.
Kifogom cserélni,de én általában szeretem a gyári megoldásokat ezért egy hagyományos izzós gyárit keresek,lehet nincs olyan jó fénye mint egy H4-esnek,de az enyémnél csak jobb lehet.
Ha van ötlete valakinek mi lehet a baj vele arra azért kíváncsi lennék.
Re: Barkácsolás
Sziasztok!
Nekem H4-esre van átalakítva egy az egybe.
Biztos az enyémmel van baj mert mindenki dicséri az átalakítás után a sajátját viszont az enyém valami katasztrófa,pedig ránézésre jó állapotba van.
A tompított még csak-csak oda világít ahova kell(erős jóindulattal),de a távolsági mindenhova szórja a fényt csak előre nem.
Kifogom cserélni,de én általában szeretem a gyári megoldásokat ezért egy hagyományos izzós gyárit keresek,lehet nincs olyan jó fénye mint egy H4-esnek,de az enyémnél csak jobb lehet.
Ha van ötlete valakinek mi lehet a baj vele arra azért kíváncsi lennék.
Nekem H4-esre van átalakítva egy az egybe.
Biztos az enyémmel van baj mert mindenki dicséri az átalakítás után a sajátját viszont az enyém valami katasztrófa,pedig ránézésre jó állapotba van.
A tompított még csak-csak oda világít ahova kell(erős jóindulattal),de a távolsági mindenhova szórja a fényt csak előre nem.
Kifogom cserélni,de én általában szeretem a gyári megoldásokat ezért egy hagyományos izzós gyárit keresek,lehet nincs olyan jó fénye mint egy H4-esnek,de az enyémnél csak jobb lehet.
Ha van ötlete valakinek mi lehet a baj vele arra azért kíváncsi lennék.
Re: Barkácsolás
Úgy látszik ellopta a gyár az ötletem.... Hát este nem nagyon akaródzik nekem a vezetés persze úgyis lesz olyan. Majd nézelődök megfelelő tükör után. Mindenképpen kell mert a tükröződő része már eléggé matt. Legalább az megnyugtat még ha nem is megfelelő vetítési szög más is gondolt erre a megoldásra és ő sorozatban is gyártja.Dreamer írta:Minden elismerésem a Tied, de engedj meg néhány gondolatot (ne a bántó vagy fikázó szándékot nézd benne!).Gábor84 írta:Sziastok!
Sziastok!
Mivel már eddig is tettem fel pár "értelmetlen",értelmes kérdést és még fogok is ezért barkácsoló kedvű emberkéknek szeretnék leírni egy H4-es izzó adaptert. Mint sokan mások én is sokat foglalkoztam a világítás korszerűsítésével. Utána olvasva a legkézenfekvőbb az volt, hogy trabant lámpát kell szerezni és azt kell az etz lámpa házába belerakni. Egyszerű és nagyszerű csak az üveg áll kicsit jobban ki kelleténél. Mivel én szeretek kísérletezni és költeni sem akartam erre túlságosan ezért fogtam egy sárgaréz lapot, egy tolómérőt, körzőt, ceruzát és kb 30 perc alatt kiszerkesztettem egy adaptert. Három kicsi fülecskéje van egynek gyárilag van helye a tükör megfelelő helyén ami a gyári izzót állítja középhelyzetbe. A másik kettőt találomra helyeztem el majd reszeltem ki neki a helyet. A H4-es izzó gyári három kis fülecskéjétől kell megszabadulni. Letörtem kicsit megreszeltem és mehet is a helyére. Elforogni nem tud a helyén. Kiesni megint nem. Nálam tökéleten működik.
Létezik ebből műanyag átalakító amely hőálló és nem kell hozzá faragni:
Az én tapasztalatom az, hogy sajnos semmilyen átalakítással nem lesz tökéletes az eredmény . A H4 izzó (P43T foglalattal) izzószálai és fizikai méretei másak mint a normál P45T normál foglalatos izzóké. Nem olyan a vetítési képe, és végső soron, bár jobban világít de nem lesz pontos a tompított határ. A távolsági szépen szakít azzal nincs gond. "Jobb" esetben csak a szembe jövőket zavarja, rosszabb esetben bármilyen beállítás ellenére is kevesebbet "látsz" ezzel a megoldással.
Létezik P45T foglalatos H4 jellegű izzó is:
Sajnos ezzel is a fent említett probléma van!
Szerezz bontóból egy "echte" H4 foncsort és barátkozz meg vele!
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Barkácsolás
Minden elismerésem a Tied, de engedj meg néhány gondolatot (ne a bántó vagy fikázó szándékot nézd benne!).Gábor84 írta:Sziastok!
Sziastok!
Mivel már eddig is tettem fel pár "értelmetlen",értelmes kérdést és még fogok is ezért barkácsoló kedvű emberkéknek szeretnék leírni egy H4-es izzó adaptert. Mint sokan mások én is sokat foglalkoztam a világítás korszerűsítésével. Utána olvasva a legkézenfekvőbb az volt, hogy trabant lámpát kell szerezni és azt kell az etz lámpa házába belerakni. Egyszerű és nagyszerű csak az üveg áll kicsit jobban ki kelleténél. Mivel én szeretek kísérletezni és költeni sem akartam erre túlságosan ezért fogtam egy sárgaréz lapot, egy tolómérőt, körzőt, ceruzát és kb 30 perc alatt kiszerkesztettem egy adaptert. Három kicsi fülecskéje van egynek gyárilag van helye a tükör megfelelő helyén ami a gyári izzót állítja középhelyzetbe. A másik kettőt találomra helyeztem el majd reszeltem ki neki a helyet. A H4-es izzó gyári három kis fülecskéjétől kell megszabadulni. Letörtem kicsit megreszeltem és mehet is a helyére. Elforogni nem tud a helyén. Kiesni megint nem. Nálam tökéleten működik.
Létezik ebből műanyag átalakító amely hőálló és nem kell hozzá faragni:
Az én tapasztalatom az, hogy sajnos semmilyen átalakítással nem lesz tökéletes az eredmény . A H4 izzó (P43T foglalattal) izzószálai és fizikai méretei másak mint a normál P45T normál foglalatos izzóké. Nem olyan a vetítési képe, és végső soron, bár jobban világít de nem lesz pontos a tompított határ. A távolsági szépen szakít azzal nincs gond. "Jobb" esetben csak a szembe jövőket zavarja, rosszabb esetben bármilyen beállítás ellenére is kevesebbet "látsz" ezzel a megoldással.
Létezik P45T foglalatos H4 jellegű izzó is:
Sajnos ezzel is a fent említett probléma van!
Szerezz bontóból egy "echte" H4 foncsort és barátkozz meg vele!
Dreamer
Re: Barkácsolás
Sziastok!
Sziastok!
Mivel már eddig is tettem fel pár "értelmetlen",értelmes kérdést és még fogok is ezért barkácsoló kedvű emberkéknek szeretnék leírni egy H4-es izzó adaptert. Mint sokan mások én is sokat foglalkoztam a világítás korszerűsítésével. Utána olvasva a legkézenfekvőbb az volt, hogy trabant lámpát kell szerezni és azt kell az etz lámpa házába belerakni. Egyszerű és nagyszerű csak az üveg áll kicsit jobban ki kelleténél. Mivel én szeretek kísérletezni és költeni sem akartam erre túlságosan ezért fogtam egy sárgaréz lapot, egy tolómérőt, körzőt, ceruzát és kb 30 perc alatt kiszerkesztettem egy adaptert. Három kicsi fülecskéje van egynek gyárilag van helye a tükör megfelelő helyén ami a gyári izzót állítja középhelyzetbe. A másik kettőt találomra helyeztem el majd reszeltem ki neki a helyet. A H4-es izzó gyári három kis fülecskéjétől kell megszabadulni. Letörtem kicsit megreszeltem és mehet is a helyére. Elforogni nem tud a helyén. Kiesni megint nem. Nálam tökéleten működik.
Sziastok!
Mivel már eddig is tettem fel pár "értelmetlen",értelmes kérdést és még fogok is ezért barkácsoló kedvű emberkéknek szeretnék leírni egy H4-es izzó adaptert. Mint sokan mások én is sokat foglalkoztam a világítás korszerűsítésével. Utána olvasva a legkézenfekvőbb az volt, hogy trabant lámpát kell szerezni és azt kell az etz lámpa házába belerakni. Egyszerű és nagyszerű csak az üveg áll kicsit jobban ki kelleténél. Mivel én szeretek kísérletezni és költeni sem akartam erre túlságosan ezért fogtam egy sárgaréz lapot, egy tolómérőt, körzőt, ceruzát és kb 30 perc alatt kiszerkesztettem egy adaptert. Három kicsi fülecskéje van egynek gyárilag van helye a tükör megfelelő helyén ami a gyári izzót állítja középhelyzetbe. A másik kettőt találomra helyeztem el majd reszeltem ki neki a helyet. A H4-es izzó gyári három kis fülecskéjétől kell megszabadulni. Letörtem kicsit megreszeltem és mehet is a helyére. Elforogni nem tud a helyén. Kiesni megint nem. Nálam tökéleten működik.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Ha majd mással jövök, akkor is ezt írod ugye?horhaus írta:Azért én már láttam a nejét túrán, és tényleg az volt mert otthon is találkoztam vele.
innen is csókoltatom és boldog új évet kívánok neki! Ha már így belekevertem, pedig csak egy kis ártatlan viccnek szántam.
Köszöni! Viszont kívánja!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Barkácsolás
Azért én már láttam a nejét túrán, és tényleg az volt mert otthon is találkoztam vele.
innen is csókoltatom és boldog új évet kívánok neki! Ha már így belekevertem, pedig csak egy kis ártatlan viccnek szántam.
innen is csókoltatom és boldog új évet kívánok neki! Ha már így belekevertem, pedig csak egy kis ártatlan viccnek szántam.
- Zsu
- királylány
- Hozzászólások: 503
- Csatlakozott: 2011.03.04. 00:18
- MZ-d típusa: Lacié
- Tartózkodási hely: Magyarország
Re: Barkácsolás
Szerintem meg MrDok szívesen hozná a nejét, ha akarna jönni
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
ŐŐŐŐŐŐŐŐ, le kell?horhaus írta:Szóval így akarod leszoktatni a párod a túrázásról
Nem nagyon szokott jönni, de nálam egy túra inkább a motorozásról szóljon mint a családról..........
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Barkácsolás
Szóval így akarod leszoktatni a párod a túrázásról
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Megmondom ezt arra járás nélkül is! Én csináltam az ülést teljesen, a kárpitos szomszéd meg segített a bevonásában. Az oldaldobozok is kísérleti jelleggel készültek a plitvicei gurulásra. Jól vizsgáztak!
Milyen hosszú távon? Nem ülöd szét a hátsód! Nagyon kényelmes, pedig alig van rajta szivacsvastagság (ez mondjuk hátul már nem túl jó, de úgysem viszek senkit).
Amúgy készítés közben volt itt egy 251-es, arra felpróbálva is nagyon jól néz ki,csak rövidebbre kéne szabni a hátsó részét hozzá, a tankra nagyon jól illeszkedik az eleje.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
A mindenit de jól néz ki az ülés meg az oldaldobozok,na meg az egész motor.
Nagyon tetszik.
MrDok ha erre jársz mondd már meg milyen motornak az ülése?Vagy csináltatott?
Na és milyen hosszútávon?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég