Ha azt lecseréled, akkor nem lesz töltésed! Ugyanis az a dögnehéz valami ahhoz kell!!!conus írta:Ajajj... akkor passsz... tudnál feldobni egy képet errõl a gyújtásról? Mert ezt a dögnehéz generátor forgórészt én is le akarom cserélni könnyebbre
Üzemanyagellátás
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Ajajj... akkor passsz... tudnál feldobni egy képet errõl a gyújtásról? Mert ezt a dögnehéz generátor forgórészt én is le akarom cserélni könnyebbre 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Csõ kösz a segítségetT De az a helyzet hogy azért nem gondolkodtam gyújtásban mert át van alakítva jeladósra! Úgy van hogy a lendkerék helyén van 1forgótárcsa amin mágneses részek vannak mint a fûnyírókon szokott lenni!! És csak akkor durranik ha sokáig húzok neki teligázt miközben a motor ügye fullad!! És ha adok neki szivatót vagy nem nyél gázon pörgetem akkor teljesen kipörög! Arra gondoltam hogy nem lehet hogy a gyûjtás oldali szimeringnél szívhat falsot? a karbit tökre betömítettem másra nem tok gondolni!! Köszi
kis etz 150
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Egyértelmûen gyújtás práblöm. Namármost remélhetõleg nincs olyan nagy baj, azt csináld meg hogy leveszed a gyújtásoldali deknit, megfogod a fõtengely végét és elkedzed föl-le húzogatni erõsen. Ha kottyan akkor nagy a baj, szét kell húznod a blokkot, én hõlégfúvóval(kb 2eFt a Tacskóban és a célnak megfelel) szoktam forrósítani a csapágyfészkeket(fõtengely végi, kislánckerék alatti) széthúzás elõtt, hogy a lehetõ legkíméletesebb legyen ez a mûvelet. Bár ha nagyon odavert a fõtengelyed a csapágyaknak, könnyen lehet h csapágyragasztót kell használnod majd... Én most ugyanebben a cipõben járok, csak nekem annyira visszadurrogott a kipuff, hogy a váltóból az olajbetöltõ nyíláson lõtte kifele az olajatrenestam írta:Sziasztok lenne 1kis gondom egy etz150-essel örülnék ha tudnátok segíteni!!
Szóval a problémám: h teljes gázt húzok menet közben vagy üresben a motor kipörög aztán szépen visszafullad a kipufogóból 1szem füst nem jön de néha durran 1 nagyot ha sokáig húzom neki, gondolom falsot szívhat v.honnan de nem tom honnan a karbi rendesen fel van fogatva méd tömítõpasztával is benyomtam a légszûrõ is jól tömített sz.tem! Mi lehet a baj? elõre is köszi




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Sziasztok lenne 1kis gondom egy etz150-essel örülnék ha tudnátok segíteni!!
Szóval a problémám: h teljes gázt húzok menet közben vagy üresben a motor kipörög aztán szépen visszafullad a kipufogóból 1szem füst nem jön de néha durran 1 nagyot ha sokáig húzom neki, gondolom falsot szívhat v.honnan de nem tom honnan a karbi rendesen fel van fogatva méd tömítõpasztával is benyomtam a légszûrõ is jól tömített sz.tem! Mi lehet a baj? elõre is köszi
Szóval a problémám: h teljes gázt húzok menet közben vagy üresben a motor kipörög aztán szépen visszafullad a kipufogóból 1szem füst nem jön de néha durran 1 nagyot ha sokáig húzom neki, gondolom falsot szívhat v.honnan de nem tom honnan a karbi rendesen fel van fogatva méd tömítõpasztával is benyomtam a légszûrõ is jól tömített sz.tem! Mi lehet a baj? elõre is köszi
kis etz 150
- tothszilard
- biciklis
- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2008.01.29. 16:37
- MZ-d típusa: etz 125
- Tartózkodási hely: Zala
- tothszilard
- biciklis
- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2008.01.29. 16:37
- MZ-d típusa: etz 125
- Tartózkodási hely: Zala
Dellorto
Nemrég láttam itt egy 24es dellorto-t.
megtaláltam ezt eggyel olcsóbban, ha ez a bruttó ára.
http://www.grobmotorik.org/grob_int-1976176.htm
megtaláltam ezt eggyel olcsóbban, ha ez a bruttó ára.
http://www.grobmotorik.org/grob_int-1976176.htm
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
A lényeg megy a motor igaz kicsit gyengébb mind az átlag majd bejárodik"de igy is fényévekre jóbb mind volt,igaz a srácnak kb 5 ropiba került az egész de megérte.A hiányzó darab is megkerült valoszinüleg a kipuf könyököt dugitota el volt benne valami fémes olvadmány"és egész jól leszükitete a kereszmetszetet,elég volt kikaparni ugy rásült.Ja és végre van alapjárat!A szimmering csere szerintem nem nagy eset de azért némi szerszám és szakértelem nem árt,ja és egy tiszta száraz garázs.Én lebontotam a teljes kuplungot és az egész gyujtást és igy sem volt könyû kipiszkálni a régi szimmeringeket ráadásul a gyujtás alati be is volt ragasztva valami pasztával(még a csapágy is olyan volt).
Ha nincs bemaródás a henger falán,akkor nem feltétlenül szükséges sztem fúrni.
A leszakadt darabkára:Nem tudom,mindenki emlékszik-e Szacseszra,az egri srácra,aki Grafurral jött két éve a Sástó túrára azzal a csilivili kék 251-gyel,amit Kékesre felfelémenet az elsõ kanyarban el is hajított
Na szóval Õ mondta,h "nem baj az,ha bemegy valami a hengerbe,a kétütemû úgyis kiégeti"
Csak az a baj,h szerintem Õ ezt komolyan gondolta...
A leszakadt darabkára:Nem tudom,mindenki emlékszik-e Szacseszra,az egri srácra,aki Grafurral jött két éve a Sástó túrára azzal a csilivili kék 251-gyel,amit Kékesre felfelémenet az elsõ kanyarban el is hajított

Na szóval Õ mondta,h "nem baj az,ha bemegy valami a hengerbe,a kétütemû úgyis kiégeti"

Csak az a baj,h szerintem Õ ezt komolyan gondolta...
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
ilyen semmi munka ez a szimeringcsere? kell hozzá valami célszerszám? csak a generátor forgórészt meg a kuplungot hajtó lánckereket kell levenni?kupi írta:Na igen ismerös dolgok ezek,de amit ma látam az nem semmi.Kicseréltem a szimmeringeket mind a két oldalon! És semmi változás,erre berágtam le a hengert és csoda a dugó egyik szoknyája kicsit hiányos"tehát letörött.Az hogy miért és hogyan az nem derült ki de az se hova lett a darab,na mindegy igazábol nem csinált nagyobb bajt(elég ez is)holnap mehetünk dugot keresni.Sajnos a srác nincs elengedve anyagilag én biztos meg is furatnám de ez most szükség helyzet,tehát a tanulság minden elöferdülhet"(ezért is szeretem az MZ-t).Ja és igy is ment azért pár km ert kész csoda.
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Na igen ismerös dolgok ezek,de amit ma látam az nem semmi.Kicseréltem a szimmeringeket mind a két oldalon! És semmi változás,erre berágtam le a hengert és csoda a dugó egyik szoknyája kicsit hiányos"tehát letörött.Az hogy miért és hogyan az nem derült ki de az se hova lett a darab,na mindegy igazábol nem csinált nagyobb bajt(elég ez is)holnap mehetünk dugot keresni.Sajnos a srác nincs elengedve anyagilag én biztos meg is furatnám de ez most szükség helyzet,tehát a tanulság minden elöferdülhet"(ezért is szeretem az MZ-t).Ja és igy is ment azért pár km ert kész csoda.
Mikor megvettem a vasam, én is hülyét kaptam az üzemanyagrendszertõl...
...de közben vérbeli és örökös MZ-s lettem a sok szerelgetés hatására
Azután Bambi megsúgta a tutit, és ahelyett hogy mérgelõdtem volna (ugyanis a trafó volt a hunyó) megörültem hogy jó lett a gép és hajtottam amíg a benya engedte...
És most...boldogságom határtalan
Üdv. Ghost
...de közben vérbeli és örökös MZ-s lettem a sok szerelgetés hatására

Azután Bambi megsúgta a tutit, és ahelyett hogy mérgelõdtem volna (ugyanis a trafó volt a hunyó) megörültem hogy jó lett a gép és hajtottam amíg a benya engedte...

És most...boldogságom határtalan

Üdv. Ghost
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Ismerös csak nálunk a téli pihenés alatt mehetett tönkre,novemberbe még ment mind álat"a tavaszi ébredéskor pedig csak az árnyéka!A barátom szerint tavaj valamikor nyárelején lett cserélve a szimmering( akkor nem indult csak tolásra)és utána jó is volt,szerintem gagyi a beépitett alkatrész álitolag zöld ketajkas"hazai 240Ft volt (de lehet az is aki beletete valamit elhibázott).Ez szerintem elmond mindent kár,hogy nem elöbb tudtam meg ezeket a tényeket.Mindegy holnap szétkapom és majd kiderül,de ha nem ez a baj én tuti hülyét kapok.
Akkor könnyen lehet fõtengelyszimmering.Nekem nem volt hirtelen érezhetõ,amikor elõször észleltem az erõhiányt,utána még vagy 40 kilómétert mentem vele úgy,h csak vissza kellett kapcsolni idõnként 5-bõl,aztán szép lassan fogyott el az erõ a többi fokozatban is.
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
Szerintem elsõ nekifutásra vegyétek ki a karbit,takarítsátok jól át,ellenõrizzétek,h a szivatótönknél megvan-e a tömítés(ez lehet esetleg) és hogy milyen állapotban va a gáztuskó,úszó,shubertû.Ha ezek rendben vannak,karbiállítás (levegõcsavar másfélre ki,alapjárat ízlés szerint),ha utána még mindíg nem jó,akkor máshol van a gond.A fõtengelyszimmering probléma egyébként úgy kezd jelentkezni,h egyre kevesebb erõ van a gépben,elõször csak ötödikben,aztán kisebb fokozatokban is.
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Szevasztok van egy gondom,a barátom 125 ös ETZ jén nem tudunk karbit álitani (a levegö csavar mozgatására érzéketlen,alacsony leál de nem pörög fel)alapjárat nagyon bizonytalan és az alsó fordulatszám tartományba nagyon gyenge a gép de viszont könyen indul.Egyébként jó a kompreszió és a motor és a gyujtás is tuti,mi lehet ez?Én már a fötengely szimeringre gyanakszom a gyujtás alatt,de lehet karbi is ha valaki tud tanácsot adni megköszönöm.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
bing-nek is van karbija 150-es etz-re. 25 ropi körül van. meglátom hogy alakul az életem a szezon végére aztán lehet h veszek 1etminoor írta:és megér ez 30-at?
a típusából gondlom hogy jó az etz 150-re!??



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Jó a delortominoor írta:sziasztok!
tuningmesterek figyelem!
http://www.rztpower.com/detail.php?nummer=60552
vélemény???
nagyon gondolkozom rajta.
- minoor
- Simsonos
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: 2008.01.07. 23:00
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125 Standard
- Tartózkodási hely: Szentistván - Igrici
sziasztok!
tuningmesterek figyelem!
http://www.rztpower.com/detail.php?nummer=60552
vélemény???
nagyon gondolkozom rajta.
tuningmesterek figyelem!
http://www.rztpower.com/detail.php?nummer=60552
vélemény???
nagyon gondolkozom rajta.
MZ ETZ 125 Standard
=>>UEJ-527<<=
MZ
über alles
=>>UEJ-527<<=
MZ
über alles
Ha nem is tudsz hibátlant venni alkatrészellátottság az van ezekhez a japán karbikhoz is, komoly gondod nem lehet vele!Balázs írta:Thunder: kösz az infókat, nem is szándékozok Bing-et venni csak ha egyszer BMW-m lesz (de abból is R5 vagy R25...R66 az még jobb aaaaahhhh álmodik a nyomor....)
Nekem volt olyan mocim amin Keihin cucc volt, azzal meg voltam elégedve, ha 15 ropiért kapok olyant az még egész jó, nem kell nekem új jó a használt is ha nincs agyonstrapálva. Majd bontóból lopok![]()
Mégegyszer kösssszzzönöm!
Minden jót!
ThUnDeR
Thunder: kösz az infókat, nem is szándékozok Bing-et venni csak ha egyszer BMW-m lesz (de abból is R5 vagy R25...R66 az még jobb aaaaahhhh álmodik a nyomor....)
Nekem volt olyan mocim amin Keihin cucc volt, azzal meg voltam elégedve, ha 15 ropiért kapok olyant az még egész jó, nem kell nekem új jó a használt is ha nincs agyonstrapálva. Majd bontóból lopok
Mégegyszer kösssszzzönöm!
Nekem volt olyan mocim amin Keihin cucc volt, azzal meg voltam elégedve, ha 15 ropiért kapok olyant az még egész jó, nem kell nekem új jó a használt is ha nincs agyonstrapálva. Majd bontóból lopok

Mégegyszer kösssszzzönöm!
Bambi fantasztikus a humorod, de ezt most elnézem nekedbambi írta:Zizi! Biztos versenymotor,azért kell rá ekkora porlasztó.z25z írta: Te most egy kicsit masrol beszelsz, mint amirol szolt a dolog. A BING!!!-rol volt szo! Nem tudom ki emlegetett mikunit es az se remlik, hogy azt irtam volna, hogy az szar, foleg fikazas nem tudom hol hangzott el???? A lenyeg, hogy 15 ert uj BING-et biztos nem kap. Az egy mas tema, hogy 15 ert vehet fasza mikunit vagy keihin-t is, de azt se vatta ujan, persze siman lehet hogy ugyanolyan jol fog vele muzsikalni.

Nem arról van szó hogy versenymotor vagy nem, hanem arról hogy nem csak a bing létezik amit fel lehet tenni ETZ-re, ráadásul sokkal olcsóbban kapsz nagyobb "tudású" karbit. Én csak azért írtam hogy tiszta legyen a kép, más is létezik, és persze hogy nem újonnan veszed, de attól az még lehet ugyan olyan jó vagy jobb is.
Nahh remélem elég egyértelmû vótam

ThUnDeR
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Mesteeer!
Nálad hozzá lehet jutni a BING-hez?
Nem akarok nagyon kapkodni vele mondjuk mert még majdnem 2 hónap amíg hazaérek...
De azért érdekelne az ára, ha igen....
Amúgy meg googliztam a bing-et, és sajna csak egy helyen találtam bizonyos "huber"-nál ott is csak érdeklõdésre mondanak árat....
Meg germániában 20-25 000 forintnak megfelelõ euró ért.
Nálad hozzá lehet jutni a BING-hez?
Nem akarok nagyon kapkodni vele mondjuk mert még majdnem 2 hónap amíg hazaérek...
De azért érdekelne az ára, ha igen....
Amúgy meg googliztam a bing-et, és sajna csak egy helyen találtam bizonyos "huber"-nál ott is csak érdeklõdésre mondanak árat....
Meg germániában 20-25 000 forintnak megfelelõ euró ért.
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
Zizi! Biztos versenymotor,azért kell rá ekkora porlasztó.z25z írta:Te most egy kicsit masrol beszelsz, mint amirol szolt a dolog. A BING!!!-rol volt szo! Nem tudom ki emlegetett mikunit es az se remlik, hogy azt irtam volna, hogy az szar, foleg fikazas nem tudom hol hangzott el???? A lenyeg, hogy 15 ert uj BING-et biztos nem kap. Az egy mas tema, hogy 15 ert vehet fasza mikunit vagy keihin-t is, de azt se vatta ujan, persze siman lehet hogy ugyanolyan jol fog vele muzsikalni.ThUnDeR írta: Hát Zizi ha neked egy Mikuni verseny karburátor egy tajvani Bingbong koppintással ér fel, akkor tényleg csak azt kapsz érte![]()
Amit én tettem fel az én vasamra az egy Mikuni VM 36-os karbi..
Lehet fikázni ...
ThUnDeR
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Te most egy kicsit masrol beszelsz, mint amirol szolt a dolog. A BING!!!-rol volt szo! Nem tudom ki emlegetett mikunit es az se remlik, hogy azt irtam volna, hogy az szar, foleg fikazas nem tudom hol hangzott el???? A lenyeg, hogy 15 ert uj BING-et biztos nem kap. Az egy mas tema, hogy 15 ert vehet fasza mikunit vagy keihin-t is, de azt se vatta ujan, persze siman lehet hogy ugyanolyan jol fog vele muzsikalni.ThUnDeR írta:Hát Zizi ha neked egy Mikuni verseny karburátor egy tajvani Bingbong koppintással ér fel, akkor tényleg csak azt kapsz értez25z írta:annyiert esetleg egy a tajvani bing koppincsat azt is hasznaltan.....![]()
Amit én tettem fel az én vasamra az egy Mikuni VM 36-os karbi..
Lehet fikázni ...
ThUnDeR
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
z25z!
Amit így felvázoltál atól úgy leesett az állam hogy úgy kellett felkaparni !!!!
Ez halál komoly???
Én rohadt sokat játszottam az én karbimmal mire úgy be tudtam állítani hogy menjen is meg ne is egyen sokkal többet mint 6 lityi!
Tavaly csak az egyik túrám volt 1100km és amígy a haver 1X tankolt a KTM-be addig nekem 3X kellett(jó annak sokkal nagyobb a tankja).
Meg tudomásom szerint otthon megint 300 felett van literje!!!
Ha ez tényleg így van akkor már most nekikezdek felhajtani egy ilyen "csodát" !!!
Azért ThUnDeR praktikáira is kiváncsi lennék!!!

Amit így felvázoltál atól úgy leesett az állam hogy úgy kellett felkaparni !!!!
Ez halál komoly???








Én rohadt sokat játszottam az én karbimmal mire úgy be tudtam állítani hogy menjen is meg ne is egyen sokkal többet mint 6 lityi!
Tavaly csak az egyik túrám volt 1100km és amígy a haver 1X tankolt a KTM-be addig nekem 3X kellett(jó annak sokkal nagyobb a tankja).
Meg tudomásom szerint otthon megint 300 felett van literje!!!
Ha ez tényleg így van akkor már most nekikezdek felhajtani egy ilyen "csodát" !!!







Azért ThUnDeR praktikáira is kiváncsi lennék!!!



Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Na szoval. Tenyleg jobb. Egy ev alatt behozza az arat, mar ha sokat motorozol. Nekem a regi karbiban volt kb 70 000 km. 4600-5200 kozott nem is dolgozott szepen. Szepen porlaszt, egyenletesen huz es nekem a fogyasztasom latvanyosan csokkent vele. eddig stabilan 6,5 lityit kert a gep szazon. 2 szemely turadobozok, felszereles, Mecsek I-en bekapta a 7-et is. A binggel nem sikerult 5 fele menni. Jelzeserteku, hogy a fofuvoka 118-as benne gyarilag es ugyanazt tudja, mint a 30N x-x szeria a 135 os fuvokaval. Amugy most hogy 300 as a gep kicsit lett dorzsarazva rajta eddig mentem 300 km-t es meg nem urult ki a tank.motormanner írta:z25z írta:ha ujonnan vetted a bing-et akkor azon nem kell levegot allitani csak alapjaratot, az a nagyobbik csavar es azt tekerd kifele, ugy csokken, befele, no
Amúgy érdekelne hogy mi ez a "bing" õrület!
Annyira dicsérik...
Tényleg annyival jobb?
Hol lehet hozzájutni?
Beszerzesi forrasrol talan bambi mester tudna infot.
Nekem megerte....aki nem motorozik csak evi 1-2000 km-t annak meggondolando.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Sziasztok lenne egy kérdésem:minap kaptam egy flakon Valvoline Motorcycle Oil 2T és kiváncsi vagyok ismeri e valaki,van e tapasztalat akitöl kaptam az mondja ez isteni cumó"igaz õ valami japcsi krosz gépbe használja.Sajnos a leirásbol nem derült az se ki,hogy asványi vagy szintetikus és ezért nem merem csak igy beleteni mert most ásványi van benne. Egyébként elég drága álitolag,ha valaki tud segiteni azt köszönöm nagyon.
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
z25z írta:ha ujonnan vetted a bing-et akkor azon nem kell levegot allitani csak alapjaratot, az a nagyobbik csavar es azt tekerd kifele, ugy csokken, befele, no
Amúgy érdekelne hogy mi ez a "bing" õrület!
Annyira dicsérik...
Tényleg annyival jobb?
Hol lehet hozzájutni?
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Szerintem a fúvókát fúrogatni nem egy okos dolog...
Nem mintha nem lehetne kapni bagóért, de az a karburációnak biztos nem tesz jót!
Az meg hogy nem ejti a fordulatszámot nem atól van hogy "szorul" a subert tû...
Az szorulni csak akkor tud ha valami szennyezõdés került bele!
Inkább azért mert nincs rendesen beállítva a karbi, ha jól emléxem túl sok benzint kap alapjáraton...
De nézd meg a wiki-ben, biztos le van írva pontosan!!!
Nem mintha nem lehetne kapni bagóért, de az a karburációnak biztos nem tesz jót!
Az meg hogy nem ejti a fordulatszámot nem atól van hogy "szorul" a subert tû...
Az szorulni csak akkor tud ha valami szennyezõdés került bele!
Inkább azért mert nincs rendesen beállítva a karbi, ha jól emléxem túl sok benzint kap alapjáraton...
De nézd meg a wiki-ben, biztos le van írva pontosan!!!
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- Raven
- rolleres
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2008.02.25. 12:15
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Ez jól hangzik, csak már el lett tekergetve. Majd kisakkozom valahogy. Viszont remélem az úszót nem kell piszkálni.
Azért köszi!
Azért köszi!
z25z írta:ha ujonnan vetted a bing-et akkor azon nem kell levegot allitani csak alapjaratot, az a nagyobbik csavar es azt tekerd kifele, ugy csokken, befele, no
A Szivornya
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég