Ezt a képen lőttem nem valami jó minőség nem gondoltam valakinek még kellhet.




Én simán két nagy anyával oldottam meg, arra ügyeltem, hogy ne billenjen el a csőben, egy éve semmi gond vele.Persze ez házi paraszt megoldás, a precíz az esztergálás.uli írta:Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy ETZ 250 első telójába mekkora átmérőjű pogácsát esztergáljak, hogy kicsit előfeszítsem a rugót? Sajnos a motor otthon van és nem tudom megmérni. Köszi szépen!
hell írta:Igen a kupi javaslata a helytálló. A pogácsa miatt még mindíg. Alap esetben meg a másik talán ha a rugó is rendben van. Ez így helyesebb megfogalmazás....
Azon az oldalon a táblázatban melyik is felel meg amúgy a ETZ 250-l? ETS, TS? Vagy én nézek rosz könyvet esetleg?
Akkor mégis jól emlékszem!zsakfos írta:Pedig Tiger jól mondja.hell írta:
Hmmm ezt akkor hadjuk látom még mindíg nem érted egészen a szituációt. Mindegy is nem érdekes...
Kupi érti. Ahogy mondja sok választás nincs...
Pld az Mz hogyan tovább könyv 142-ik oldalán megadják mennyi mm-nek kell lenni a telószárban az olajnak kirugózott állapotban.
Ezt egy kellő hosszúságú valamivel(pld drót) leméred és már tudod is hogy kevés vagy elég vagy sok benne az előirthoz képest.
Pedig Tiger jól mondja.hell írta:
Hmmm ezt akkor hadjuk látom még mindíg nem érted egészen a szituációt. Mindegy is nem érdekes...
Kupi érti. Ahogy mondja sok választás nincs...
Hmmm ezt akkor hadjuk látom még mindíg nem érted egészen a szituációt. Mindegy is nem érdekes...tiger1342 írta:Hát nem is kell belelátni, beledugsz egy pálcát és leméred.hell írta: Hát én nem tudom mindjárt megnézem a dolgot mit ír, de bele nem látok az tuti.
Hát nem is kell belelátni, beledugsz egy pálcát és leméred.hell írta: Hát én nem tudom mindjárt megnézem a dolgot mit ír, de bele nem látok az tuti.
Hát én nem tudom mindjárt megnézem a dolgot mit ír, de bele nem látok az tuti.tiger1342 írta:Emlékeim szerint szerelési könyvben olyan is van, hogy mekkora a folyadékoszlop magassága. Na azzal már lehet mit kezdeni. Sajnos most nincs kéznél...hell írta:Nem figyeled az eseményeket. Azt mindenki tudja, hogy üresen mennyi kell, de itt más a tényálás...
Emlékeim szerint szerelési könyvben olyan is van, hogy mekkora a folyadékoszlop magassága. Na azzal már lehet mit kezdeni. Sajnos most nincs kéznél...hell írta:Nem figyeled az eseményeket. Azt mindenki tudja, hogy üresen mennyi kell, de itt más a tényálás...
Emlékeim szerint 230 ml kell száranként.hell írta:Azt hittem ezzel a módszerrel jól ki lehet szedni belőle, de nem egészen. Nekem a rugó előtt van egy kis tuskó így a rugózással gond nem volt így kevesebbel is beérte csak az a kevesebb is a fene tudja mennyi.Na mindegy akkor marad az erő vezesse kezem jól megszokott módszer és lesz amennyi lesz benne.
![]()
Szia ha eddig jó volt a csillapításod öntsél 1dl vissza ha gyenge volt akkor 1,5dl biztosan elég lesz,én így csinálnám.hell írta:Esetleg valaki tudja mennyi olaj marad a telóban ha csak egy csővel leszivom a tetejéről? Nem akartam nagyon szétszedni (harmónika csere), csak leengedtem a szárat rugó ki és úgy de csak valami jó 1 deci jött ki a kettőből. Nem tudom mennyit kellene utánna önteni csak azért kérdezem? Tesztelgetni meg nem akarok arra nem lenne idegzetem (szétszed önt egy kicsi ha sok meg levenni belőle na ezt annyira nem...).
A Progrip harmónika nagyon jól néz ki rajta az viszont tuti. Az hogy mennyire birja meg majd elválik...
Szia!Older írta:Eseteleg valaki szórakozott már első tárcsafékes 18" kerék 16"-ra fűzésével?Ha igen, és meg tudná nekem mondani mekkora küllőre lesz szükségem , megköszönném!
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=4045Older írta:Eseteleg valaki szórakozott már első tárcsafékes 18" kerék 16"-ra fűzésével?Ha igen, és meg tudná nekem mondani mekkora küllőre lesz szükségem , megköszönném!
ŐŐŐŐŐ, közöttem nincs..........horhaus írta:Doki közénk tolakodott sunbim!
A belső cső gyárilag a gumiban van, együtt nyomtam be a helyére. Amíg kint volt jónak és pontosnak tűnt. Olyan mint amikor valaki egy számmal kisebb fürdőruhát vesz fel, ami nem fér el bent a széleken kitüremkedik. Teszek fel képet róla. Mármint a lengővilláról![]()
Amúgy az bevett szokás hogy a gumi hiányzó részét egy darab pvc csővel pótolják?Ezt szedtem ki belőle:
legalább színben passzolt.
Na jó ha már ennyire belemerültetek, én is megmutatom mi maradt ki a blokkból az idén.............sunbim írta:Hehe. Bocs.![]()
Látom készülünk a szezonra.
Ami kilóg az bentről hiányzik!horhaus írta:Sziasztok
Lengővillában cseréltem gumiperselyt ami most mind két irányba kilóg kb 5mm-t a villacsőből. A belső cső jó helyen van csak a gumi dudorodik ki belőle. Szerintem ez összerakásnál útban lessz. Le kell vágni szintbe? Vagy be kell valahogy tuszkolni?
üdv
Köszipiki24 írta:Ha a két kerék sulya érdekel,gumival együtt kb.15kgpempelli írta:250-ETZ hány kiló lehet?nem tudja valaki?csak a kerék gumival.
Ha a két kerék sulya érdekel,gumival együtt kb.15kgpempelli írta:250-ETZ hány kiló lehet?nem tudja valaki?csak a kerék gumival.
Teljesen egyformák külsőre, de ahogy Bambi írja a rugók különböznek (gondolom a súlykülönbségek miatt)Thomas_Hun írta:Az első teleszkópok 125v150 és a 250-eseké méretileg teljesen különböznek?
Nem egyformákK.Imi írta:ETZ-hez első teleszkópokba kapható rugók közt van különbség?
pl.: 125-ösé és külön 250-esé vagy ezek egyformák?
Választ előre is kösz!!
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég