Nem sokat...gesszti írta:Lassacskán közelítek vele a 10.000 km-hez, ha ez számít.hell írta:"Majd az idő eldönti mennyire megbizható ez a gyújtás."
Ezzel megmondtad a frankót maximálisan! Én is így vagyok ezzel ezért figyelem az eseményeket persze nem 20-30 évig.
Mondjuk ha valakinek lement a gyula-bá féle 20.000-25000km az már atomnak minősül nálam. Ha valakinek meglesz 250ETZ ennyi akkor pánikszerűen szoljon!
Elektronika topik - a pokol kapuja
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
- kudlaty2007
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2012.12.25. 01:33
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 83'
- Tartózkodási hely: Poland - Kraków - Rymanów Zdrój
Re: Elektronika
Do you have an alarm installed in MZ?
Today I put a movie on yt with my wireless alarm. http://www.youtube.com/watch?v=YPmnWhb9TKI
I also have developed systems for alarm fastened into electricity ( 170 zł) . But I'll do it later.
http://www.stig.iq.pl/alarmmoto77/77sch ... tralki.jpg
http://www.stig.iq.pl/alarmmoto78/78+ca ... rofala.jpg
The alarm will be based also on the relay-12V 30/40A
http://www.elektroda.pl/rtvforum/files- ... 1_1076.jpg
Today I put a movie on yt with my wireless alarm. http://www.youtube.com/watch?v=YPmnWhb9TKI
I also have developed systems for alarm fastened into electricity ( 170 zł) . But I'll do it later.
http://www.stig.iq.pl/alarmmoto77/77sch ... tralki.jpg
http://www.stig.iq.pl/alarmmoto78/78+ca ... rofala.jpg
The alarm will be based also on the relay-12V 30/40A
http://www.elektroda.pl/rtvforum/files- ... 1_1076.jpg
http://www.bikepics.com/pictures/2441505/
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Elektronika
És minő szerencse az MZ pont olyan megszakítót használ mind a Trabant vagy a Wartburg!Öreg wareszos ismerőstől kaptam gyári megszakítókat(polcon hevert nála vagy 30 évig gyári dobozba) bár nem használtam még őket mivel autós boltba vettem magyart bakelitos lyukas közepűt"aki ismeri az tudja milyen is,ezzel már lenyomtam kb 6000km és meg sem látszik rajta(pedig magyar utángyártott)igaz nem MZ-hez hanem trabihoz kértem.A távol keleti szarok felejtős kategória azt aláírom én is!Andrá$ írta:Hát igen azért a gyári alkatrészek elég jók, főleg ha jó áron talál az ember.kupi írta:Ritkán robbantam le eddig DE!Szinte mindig ilyen"csoda alkatrészek kipróbálása közbe(fesszab gyújtás..) a gyári alkatrészekkel még ha bontott is gond nélkül bejártam az országot és még Ausztriát is egyszer.Ezért merek kardoskodni a gyári alkatrészek mellet,és mivel viszonylag olcsón és egyszerűen beszerezhetőek érdemes bespájzolni pláne ha van hely is hozzá.
Érdemes keresni akadnak elfekvő kincsek" még.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Na és utána mi jön?nyakas írta:Csak annyit, az eredeti megszakítók általában ötven , hatvan ezer km-ert futnak és PONT....
Az utángyártott fos ami lépten nyomon beszarik.
Legalábbis a leirásokból az jön le,mert én évek óta nem használok megszakitót,úgyhogy ezt csak hallomásból tudom
Az elektronikus gyújtás meg birja az istentudja meddig.
Kivéve Killer-ét(Erdély túra 2011)
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Elektronika
Hát igen azért a gyári alkatrészek elég jók, főleg ha jó áron talál az ember.kupi írta:Ritkán robbantam le eddig DE!Szinte mindig ilyen"csoda alkatrészek kipróbálása közbe(fesszab gyújtás..) a gyári alkatrészekkel még ha bontott is gond nélkül bejártam az országot és még Ausztriát is egyszer.Ezért merek kardoskodni a gyári alkatrészek mellet,és mivel viszonylag olcsón és egyszerűen beszerezhetőek érdemes bespájzolni pláne ha van hely is hozzá.
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Elektronika
Ritkán robbantam le eddig DE!Szinte mindig ilyen"csoda alkatrészek kipróbálása közbe(fesszab gyújtás..) a gyári alkatrészekkel még ha bontott is gond nélkül bejártam az országot és még Ausztriát is egyszer.Ezért merek kardoskodni a gyári alkatrészek mellet,és mivel viszonylag olcsón és egyszerűen beszerezhetőek érdemes bespájzolni pláne ha van hely is hozzá.Andrá$ írta:Nah igen akkor jó neked bár mondjuk igaz hogy egyik motoron bevált a gyári a másikon az istenért se akar jó lenni, de már vannak ötletek, gesszti csinál majd egy diódás megoldást amivel ki lehet váltani a visszáramkapcsolót (de ő ezt jobban tudja ) és ezt a felét sose sikerült jól beállítanom,meg most találtam egy elektronikusat egy próbát megér,bár én ez t a témát nem nagyon értemkupi írta:Nekem is gyári fesszab" van nekem ez vált be az elmúlt 22 évbe.Tavaly vettem egy komplett 125Ts-t alkatrésznek pár ezresért azon szinte új a szabályzó(gyári) már ezért is megérte.Most nagyon olcson lehet venni vidéken ilyen elfeledett gépeket aki komolyan gondolja annak szerintem érdemes befektetni.A gyári az igazi!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3071
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika
Akkor ne kiváncsiskodj.pempelli írta:Én nem akartam ilyen vitát kirobbantani csak az érdekelt volna melyik üzembiztosabb
A vita az jó! A veszekedés az a rossz.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Elektronika
Ja, hát akinek még van egy marékra való eredeti megszakítója, az könnyen van. (nekem is van még bontatlan csomagban archiválva is... )nyakas írta:Csak annyit, az eredeti megszakítók általában ötven , hatvan ezer km-ert futnak és PONT....
Azért a megszakítónak van egy komoly hátránya. Nagyobb fordulatszámon eléggé megnövekszik a gyújtás időpontjának szórása. Ahogy kopnak a csapágyak, egyre jobban. Az okosabban kitalált elektronikus gyújtásnál a radiális irány helyett axiális a pozíciójel átvitele, így szűrve van a tengely rendellenes lengéseiből eredő gyújtásidőpont-eltérés.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára gesszti 2013.01.02. 21:13-kor.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Elektronika
De rajta vagyok az ügyön már beszéltünk e-mailon választ várok remélem hamar meglesz, mindenképp megpróbálom aztán majd írom a fejleményeketgesszti írta:Még nem rendelted meg azt az elektronikus szabályzót, amiről beszéltünk? Igazán kipróbálhatnád, hogy tudjuk, mennyire jól működik.Andrá$ írta:Látom megy itt a gyújtás verseny, (nekem gyári van és jó) Bezzeg 6V-os fesszaból nincs ekkora felhajtás holott valakinek ez a gyengéje (nehogy valaki elindítson ebből is egy kisebb vitát)
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Elektronika
Nah igen akkor jó neked bár mondjuk igaz hogy egyik motoron bevált a gyári a másikon az istenért se akar jó lenni, de már vannak ötletek, gesszti csinál majd egy diódás megoldást amivel ki lehet váltani a visszáramkapcsolót (de ő ezt jobban tudja ) és ezt a felét sose sikerült jól beállítanom,meg most találtam egy elektronikusat egy próbát megér,bár én ez t a témát nem nagyon értemkupi írta:Nekem is gyári fesszab" van nekem ez vált be az elmúlt 22 évbe.Tavaly vettem egy komplett 125Ts-t alkatrésznek pár ezresért azon szinte új a szabályzó(gyári) már ezért is megérte.Most nagyon olcson lehet venni vidéken ilyen elfeledett gépeket aki komolyan gondolja annak szerintem érdemes befektetni.A gyári az igazi!
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Elektronika
Még nem rendelted meg azt az elektronikus szabályzót, amiről beszéltünk? Igazán kipróbálhatnád, hogy tudjuk, mennyire jól működik.Andrá$ írta:Látom megy itt a gyújtás verseny, (nekem gyári van és jó) Bezzeg 6V-os fesszaból nincs ekkora felhajtás holott valakinek ez a gyengéje (nehogy valaki elindítson ebből is egy kisebb vitát)
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Elektronika
Nekem is gyári fesszab" van nekem ez vált be az elmúlt 22 évbe.Tavaly vettem egy komplett 125Ts-t alkatrésznek pár ezresért azon szinte új a szabályzó(gyári) már ezért is megérte.Most nagyon olcson lehet venni vidéken ilyen elfeledett gépeket aki komolyan gondolja annak szerintem érdemes befektetni.A gyári az igazi!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Elektronika
Szerintem nem volt vita csak egy kis eszmecserepempelli írta:Én nem akartam ilyen vitát kirobbantani csak az érdekelt volna melyik üzembiztosabb
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Elektronika
Én nem akartam ilyen vitát kirobbantani csak az érdekelt volna melyik üzembiztosabb
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Elektronika
Látom megy itt a gyújtás verseny, (nekem gyári van és jó) Bezzeg 6V-os fesszaból nincs ekkora felhajtás holott valakinek ez a gyengéje (nehogy valaki elindítson ebből is egy kisebb vitát)
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- nyemi
- Simsonos
- Hozzászólások: 122
- Csatlakozott: 2009.08.20. 16:45
- MZ-d típusa: simson
- Tartózkodási hely: Csabacsűd
Re: Elektronika
Ez így igaz , köszönöm is neked .zsakfos írta:Azért ez ugyanúgy házimunkának tűnik.nyemi írta: De volt olyan átalakításom ahol csak elektronika lett cserélve meg persze a Hall jeladó,mert az eredeti nem volt alkalmas az elektronika vezérlésére.
Volt olyan amikor én csináltam az egész jeladó felfogatást és a mágnes tárcsát.
A tárcsa alumíniumból lett esztergálva és neodímium mágnesek lettek beragasztva 180° észak és 180° déli irányba (igen 180° a zárásszög, azóta is bírja )
A Hall-nak én is panelból készítettem felfogatást, de nekem meg kellet emelni (5-8milire ) mert a generátor TLE 4905-t bezavarta , főleg nagyobb fordulaton.
Üdv nyemi.
Ebben legalább annyi hosszútávú hibalehetőség van mint a többiben.Még ha nem is az elektronikai részben hanem a mechanikusban.
Szóval maradjunk annyiban hogy amit házilag csinálnak és tök mindegy hogy mikből,annak mindig is kikell forrnia magát.
Mint leírtakból látható én is boltban meg vett Hall jeladóval kezdtem.
Nem tagadom , én is végig jártam a elektronikus gyújtás készítés rögös útját.
De azért írtam le az előző hozzászólásokat, hogy nektek könnyebb legyen az építés, és főleg kockázat mentesebb a motorozás.
Köszönöm hogy meghallgattatok, és remélem hogy sikerült pár embert azért meggyőznöm, az igazamról.
Ez legyen a vég szó .
Ajánlom magamat.
Üdvözlettel nyemi.
Soha nem találkoztam olyan motorral, amit nem kedveltem.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
Like!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Elektronika
Csak annyit, az eredeti megszakítók általában ötven , hatvan ezer km-ert futnak és PONT....
A viz szalad, a kő marad!
Re: Elektronika
gesszti írta:Ez is jó...
A sok mazsola azt nem érti meg, hogy ez nem verseny, hogy ez jobb, vagy az jobb. Mindenki azt favorizálja, ami a saját ötlete, saját gyártmánya. Mindnek van előnye, és hátránya.
Kifejezetten illúzióromboló mz-s fórumon ilyen tapló, gyerekes osztozkodást olvasni, mint ami itt megy egy ideje.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Elektronika
Ez is jó...
A sok mazsola azt nem érti meg, hogy ez nem verseny, hogy ez jobb, vagy az jobb. Mindenki azt favorizálja, ami a saját ötlete, saját gyártmánya. Mindnek van előnye, és hátránya.
Kifejezetten illúzióromboló mz-s fórumon ilyen tapló, gyerekes osztozkodást olvasni, mint ami itt megy egy ideje.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Elektronika
Lassacskán közelítek vele a 10.000 km-hez, ha ez számít.hell írta:"Majd az idő eldönti mennyire megbizható ez a gyújtás."
Ezzel megmondtad a frankót maximálisan! Én is így vagyok ezzel ezért figyelem az eseményeket persze nem 20-30 évig.
Mondjuk ha valakinek lement a gyula-bá féle 20.000-25000km az már atomnak minősül nálam. Ha valakinek meglesz 250ETZ ennyi akkor pánikszerűen szoljon!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Azért ez ugyanúgy házimunkának tűnik.nyemi írta: De volt olyan átalakításom ahol csak elektronika lett cserélve meg persze a Hall jeladó,mert az eredeti nem volt alkalmas az elektronika vezérlésére.
Volt olyan amikor én csináltam az egész jeladó felfogatást és a mágnes tárcsát.
A tárcsa alumíniumból lett esztergálva és neodímium mágnesek lettek beragasztva 180° észak és 180° déli irányba (igen 180° a zárásszög, azóta is bírja )
A Hall-nak én is panelból készítettem felfogatást, de nekem meg kellet emelni (5-8milire ) mert a generátor TLE 4905-t bezavarta , főleg nagyobb fordulaton.
Üdv nyemi.
Ebben legalább annyi hosszútávú hibalehetőség van mint a többiben.Még ha nem is az elektronikai részben hanem a mechanikusban.
Szóval maradjunk annyiban hogy amit házilag csinálnak és tök mindegy hogy mikből,annak mindig is kikell forrnia magát.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Elektronika
Nyemi!
"egy régi motor elektronikus gyújtás átalakítás alternatíváiról van szó."
Igazából nem fáraszt téged senki. Te léptél elő a tömegből egy újabb verziójú gyujtás megoldással amiről úgy gondolod így a legjobb.
Senki mellé nem állok de Gyula-bá féle gyújtások nyolc éve működnek amiből természetesen ugyan úgy elromlott pár mint bármelyik másikból. A Szabi féle gyújtásoknál szintén ez a helyzet. Kezd el árulni te is a tiédet és nyitott lesz a verseny
"egy régi motor elektronikus gyújtás átalakítás alternatíváiról van szó."
Igazából nem fáraszt téged senki. Te léptél elő a tömegből egy újabb verziójú gyujtás megoldással amiről úgy gondolod így a legjobb.
Senki mellé nem állok de Gyula-bá féle gyújtások nyolc éve működnek amiből természetesen ugyan úgy elromlott pár mint bármelyik másikból. A Szabi féle gyújtásoknál szintén ez a helyzet. Kezd el árulni te is a tiédet és nyitott lesz a verseny
- nyemi
- Simsonos
- Hozzászólások: 122
- Csatlakozott: 2009.08.20. 16:45
- MZ-d típusa: simson
- Tartózkodási hely: Csabacsűd
Re: Elektronika
Nem kell a BOSCH-t az egekig magasztalni. 3 évig voltam a bosch-nál, mint méréstechnikus. Hidd el, van alapja annak, hogy néhányan fosch-ként is emlegetik.
Jó akkor vissza kérdezek.
Gyula-bá vagy a Müller kreációk, szerinted akkor jobbak, megbízhatóbbak ?
Te mit tennél fel más motorjára ?
Mert ha te ezeket bevállalod, lelked rajta.
Mert én nem. Nekem többet ér a lelki nyugalmam.
Üdv nyemi.
Soha nem találkoztam olyan motorral, amit nem kedveltem.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 75
- Csatlakozott: 2012.08.16. 18:25
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Elektronika
Nem kell a BOSCH-t az egekig magasztalni. 3 évig voltam a bosch-nál, mint méréstechnikus. Hidd el, van alapja annak, hogy néhányan fosch-ként is emlegetik.nyemi írta:pempelli írta:Gyula-bá féle gyújtás a jobb vagy a gyári elektronikus?
Melyik gyárira gondolsz ha a BOSCH-ra? (Mert én itt más gyárit, nem láttam belinkelve)
Mert ha arra, akkor ez nem lehet kérdés.
120 év autóelektronikai fejlesztést és a német minőség magáért beszél.
Aki azt mondja hogy az ő gyújtása felveszi vele a versenyt, teljesítmény és megbízhatóság szempontjából. Az szerintem hazudik.
Link:http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Bosch_GmbH
Üdv nyemi.
- nyemi
- Simsonos
- Hozzászólások: 122
- Csatlakozott: 2009.08.20. 16:45
- MZ-d típusa: simson
- Tartózkodási hely: Csabacsűd
Re: Elektronika
KILL3R etz írta:Ezt a BOSCH mindenek felett dolgot magyarázd meg egy ezredforduló környéki francia, vagy akár merci tulajdonosának....nyemi írta:
Melyik gyárira gondolsz ha a BOSCH-ra? (Mert én itt más gyárit, nem láttam belinkelve)
Mert ha arra, akkor ez nem lehet kérdés.
120 év autóelektronikai fejlesztést és a német minőség magáért beszél.
Aki azt mondja hogy az ő gyújtása felveszi vele a versenyt, teljesítmény és megbízhatóság szempontjából. Az szerintem hazudik.
Link:http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Bosch_GmbH
Üdv nyemi.
Én nem magyarázkodok senkinek semmit. Amúgy is kevered a szezont a fazonnal, mert csak a gyújtás modulról és egy régi motor elektronikus gyújtás átalakítás alternatíváiról van szó.
Amúgy volt olyan gyújtás modulom is amin csak az Audi jele volt rajta, és azt is NYUGODT LELKIISMERETTEL raktam be, mert tudtam hogy az -30°-n és +50°-n is adni fogja a szikrát.
Az itt mutogatott otthon készült "csodákról", már nem biztos hogy ki lehetne ezt jelenteni.
Erről van itt szó , semmi másról.
Ezért ilyen hülyeségekkel ne fárasszatok már.
Köszönöm.
Nem, mert ez egy gyári modul.Ha így nézzük te is csak ekecselt gyújtást raksz fel nem?
Itt van a leírása 4.4.PDF. Link:http://webshop.langauto.hu/frmMuszaki.aspx
Üdv nyemi.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára nyemi 2013.01.02. 20:09-kor.
Soha nem találkoztam olyan motorral, amit nem kedveltem.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
Azt hittem már MZ ETZ lesznek a videón....
Re: Elektronika
nyemi írta:Ki írt ilyet, hogy abban az van? Ha nem vennéd észre,(végig kéne olvasni a hozzászólásokat) az átalakításra felhasználható elektronikus gyújtásokról van szó.Az mz-be gyári Bosch gyújtás van Nem is tudtam.
De maradjunk annyiba hogy a Bosch sem hundert prozent. Szívtam már Bosch-al eleget, legyen az akksi vagy adagoló vagy elektronika. Ha meg Bosch licenc akkor meg megint csak semmi köze hozzá.
Na, jó mondjuk, a BOSCH gyújtás legyen 95%-os, akkor ezek az otthoni készítésűek, se műszakilag ,se kivitelezésbe ,még az 50% se érik el.
Én nem is értem, hogy egyesek hogy is mernek, ilyen szedet vedet alkatrészekből összehordott gyújtásokat motorokra felszerelni.
Mi van akkor, ha előzéskor mondja be az unalmast, és baleset lesz a vége. Hogy fog az illető az után tükörbe nézni. Mert ez nem játék.
Fel kell még nőniük egyeseknek, én úgy érzem.
Üdv nyemi.
Ha így nézzük te is csak ekecselt gyújtást raksz fel nem?
A gyerekjátékról meg annyit hogy gyári alkatrésszel is bármikor előfordulhat az hogy beadja az unalmast. Sőt az Mz esetében nagyobb az esély hogy előzés közben besül mint a gyújtás elmenjen
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
Ezt a BOSCH mindenek felett dolgot magyarázd meg egy ezredforduló környéki francia, vagy akár merci tulajdonosának....nyemi írta:
Melyik gyárira gondolsz ha a BOSCH-ra? (Mert én itt más gyárit, nem láttam belinkelve)
Mert ha arra, akkor ez nem lehet kérdés.
120 év autóelektronikai fejlesztést és a német minőség magáért beszél.
Aki azt mondja hogy az ő gyújtása felveszi vele a versenyt, teljesítmény és megbízhatóság szempontjából. Az szerintem hazudik.
Link:http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Bosch_GmbH
Üdv nyemi.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- nyemi
- Simsonos
- Hozzászólások: 122
- Csatlakozott: 2009.08.20. 16:45
- MZ-d típusa: simson
- Tartózkodási hely: Csabacsűd
Re: Elektronika
2011 nyarán volt nagy "sláger" akkor 8000- 9000 mindenki kijött.
De azóta már a Hall jeladóját is felhasználom mert úgy a tuti.
Linkelek már egy pár videót mások hogy is csinálják.
Lengyelek:http://www.youtube.com/watch?v=0OsPxyAi ... 450621CB4E
így kell az eredeti Hall-t felszerelni.
Oroszok:http://youtu.be/NguqH9GK1qg
Ők a nagy ászok ebben, kulcs szó: зажигания
Arról nem is szólva, hogy egy előgyújtás vezérlő hozzá illesztése is gyerekjáték, ehhez a modul fajtához.
Az Orosz oldalak teli vannak vele.
Üdv nyemi
De azóta már a Hall jeladóját is felhasználom mert úgy a tuti.
Linkelek már egy pár videót mások hogy is csinálják.
Lengyelek:http://www.youtube.com/watch?v=0OsPxyAi ... 450621CB4E
így kell az eredeti Hall-t felszerelni.
Oroszok:http://youtu.be/NguqH9GK1qg
Ők a nagy ászok ebben, kulcs szó: зажигания
Arról nem is szólva, hogy egy előgyújtás vezérlő hozzá illesztése is gyerekjáték, ehhez a modul fajtához.
Az Orosz oldalak teli vannak vele.
Üdv nyemi
Soha nem találkoztam olyan motorral, amit nem kedveltem.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
De a mindennel együtt alatt azt értem átalakítások és egyebek amik kellenek hozzá. Nem vágom pontosan ahhoz mi hogyan kell, hogy jó legyen. Tehát úgy mennyiből jön ki (5000Ft elektonika)+ ami kell még úgy mennyi az annyi?nyemi írta:hell írta:BOSCH gyujtás mennyi cakk-pakk mindennel együt, hogy jó legyen 250-re?
Én még 2011 vettem többet bontóból.
5000-ért a trafó és az elektronika megvolt.
De volt olyan aki hozta, de csak elektronikát, és azt mondta 2500-ért vette.
Bontó függő nagyon ez is. Újat soha nem vettem, nem is tudom árát.
- nyemi
- Simsonos
- Hozzászólások: 122
- Csatlakozott: 2009.08.20. 16:45
- MZ-d típusa: simson
- Tartózkodási hely: Csabacsűd
Re: Elektronika
hell írta:BOSCH gyujtás mennyi cakk-pakk mindennel együt, hogy jó legyen 250-re?
Én még 2011 vettem többet bontóból.
5000-ért a trafó és az elektronika megvolt.
De volt olyan aki hozta, de csak elektronikát, és azt mondta 2500-ért vette.
Bontó függő nagyon ez is. Újat soha nem vettem, nem is tudom árát.
Ja, a Remix az egy ezres volt a szarvasi elektronikai börzén (egyből kiszúrtam ), de azt nem volt szívem senkinek beszerelni, mert az már kuriózum.
Üdv nyemi.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára nyemi 2013.01.02. 18:34-kor.
Soha nem találkoztam olyan motorral, amit nem kedveltem.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
BOSCH gyujtás mennyi cakk-pakk mindennel együt, hogy jó legyen 250-re?
- nyemi
- Simsonos
- Hozzászólások: 122
- Csatlakozott: 2009.08.20. 16:45
- MZ-d típusa: simson
- Tartózkodási hely: Csabacsűd
Re: Elektronika
Ki írt ilyet, hogy abban az van? Ha nem vennéd észre,(végig kéne olvasni a hozzászólásokat) az átalakításra felhasználható elektronikus gyújtásokról van szó.Az mz-be gyári Bosch gyújtás van Nem is tudtam.
De maradjunk annyiba hogy a Bosch sem hundert prozent. Szívtam már Bosch-al eleget, legyen az akksi vagy adagoló vagy elektronika. Ha meg Bosch licenc akkor meg megint csak semmi köze hozzá.
Na, jó mondjuk, a BOSCH gyújtás legyen 95%-os, akkor ezek az otthoni készítésűek, se műszakilag ,se kivitelezésbe ,még az 50% se érik el.
Én nem is értem, hogy egyesek hogy is mernek, ilyen szedet vedet alkatrészekből összehordott gyújtásokat motorokra felszerelni.
Mi van akkor, ha előzéskor mondja be az unalmast, és baleset lesz a vége. Hogy fog az illető az után tükörbe nézni. Mert ez nem játék.
Fel kell még nőniük egyeseknek, én úgy érzem.
Üdv nyemi.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára nyemi 2013.01.02. 18:19-kor.
Soha nem találkoztam olyan motorral, amit nem kedveltem.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
"Majd az idő eldönti mennyire megbizható ez a gyújtás."
Ezzel megmondtad a frankót maximálisan! Én is így vagyok ezzel ezért figyelem az eseményeket persze nem 20-30 évig.
Mondjuk ha valakinek lement a gyula-bá féle 20.000-25000km az már atomnak minősül nálam. Ha valakinek meglesz 250ETZ ennyi akkor pánikszerűen szoljon!
Ezzel megmondtad a frankót maximálisan! Én is így vagyok ezzel ezért figyelem az eseményeket persze nem 20-30 évig.
Mondjuk ha valakinek lement a gyula-bá féle 20.000-25000km az már atomnak minősül nálam. Ha valakinek meglesz 250ETZ ennyi akkor pánikszerűen szoljon!
- bobika68
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2012.09.24. 18:22
- MZ-d típusa: ETZ250 ES125/1
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
zsakfos írta:Gondolom ennek a "szakmai" kritikának semmi köze a kettőtök közti mérges viszonyhoz.bobika68 írta:
A Gyári sokkal biztosabb, amit én láttam, az távol keleti félvezető kacatból, és lágy forgó műanyag kerékből, nem beszélve a 0,5mm-es kábelről ami épp a gyújtást trafót táplálja, oda min 1,5-ös ajánlott. Valamint a gyenge csatlakozó megoldások és a merev riasztó kábel, ami teljesen kizárt egy rezgő elektronikára. A nyák teljesen felmart pöttyös minősíthetetlen. A hibás rajzról nem is beszélve, amit készakarva hibásan ad meg.
A kifaragcsált végfok dobozról szót sem ejtek, elképesztő barbár munka..
A Gyula bá oldalán és az itteni képeket elnézve én nem látom"barbár" munkának.Sőt.
Szerintem tök jól néznek ki.
Műanyag kerékkel mi a bajod?
Riasztókábel ha jól látom nem közvetlenül kapcsolódik a nyáklapra.Akkor miért is baj ha összekötésre használja?
Elég érdekes hogy akár ezen a fórumon,akár máshol én még csak jó tapasztalatokat olvastam azoktól akik rendeltek Gyula bá-tól.
Te vagy az első aki negativ véleménnyel van.
Szerintem sehova nem vezet az efféle lejáratás.
Majd az idő eldönti mennyire megbizható ez a gyújtás.Addig amig ez nem történik meg,addig feltételezzük hogy jó.Ez a minimum amit megelőlegezzünk neki.
Addig amig nem tudod bizonyitani hogy életképtelen ez a gyújtás,addig ez igencsak személyeskedésnek tűnik.
Zsakfos! Mindenkinek lehet véleménye, nekem ez, amúgy, ha ismernéd az előzményeket amit eladott áramköri lapot, mindjárt elgondolkoznál, mi okból tette. Fura lenne számodra is, ha a panel nem élne.. miért, mert teljesen hibás volt.. Ez nem a véletlen műve úgy gondolom..
A mai világban ilyet elkövetni, azt hiszem elég nagy bűn, vagy inkább szélhámos magatartás.
Re: Elektronika
Az mz-be gyári Bosch gyújtás van Nem is tudtam.nyemi írta:pempelli írta:Gyula-bá féle gyújtás a jobb vagy a gyári elektronikus?
Melyik gyárira gondolsz ha a BOSCH-ra? (Mert én itt más gyárit, nem láttam belinkelve)
Mert ha arra, akkor ez nem lehet kérdés.
120 év autóelektronikai fejlesztést és a német minőség magáért beszél.
Aki azt mondja hogy az ő gyújtása felveszi vele a versenyt, teljesítmény és megbízhatóság szempontjából. Az szerintem hazudik.
Link:http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Bosch_GmbH
Üdv nyemi.
De maradjunk annyiba hogy a Bosch sem hundert prozent. Szívtam már Bosch-al eleget, legyen az akksi vagy adagoló vagy elektronika. Ha meg Bosch licenc akkor meg megint csak semmi köze hozzá.
- nyemi
- Simsonos
- Hozzászólások: 122
- Csatlakozott: 2009.08.20. 16:45
- MZ-d típusa: simson
- Tartózkodási hely: Csabacsűd
Re: Elektronika
pempelli írta:Gyula-bá féle gyújtás a jobb vagy a gyári elektronikus?
Melyik gyárira gondolsz ha a BOSCH-ra? (Mert én itt más gyárit, nem láttam belinkelve)
Mert ha arra, akkor ez nem lehet kérdés.
120 év autóelektronikai fejlesztést és a német minőség magáért beszél.
Aki azt mondja hogy az ő gyújtása felveszi vele a versenyt, teljesítmény és megbízhatóság szempontjából. Az szerintem hazudik.
Link:http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Bosch_GmbH
Üdv nyemi.
Soha nem találkoztam olyan motorral, amit nem kedveltem.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
Re: Elektronika
Köszönöm! Akkor befaragok egy visszajelzőt. Nem is értem miért nem jutott ez korábban eszembe. Mikor két éve kész lett a motor így vitettem el műszakira eszembe se jutott hogy kimaradt a visszajelzőgesszti írta:Most is kötelező. Csak kék színű lehet. (más visszajelző lámpa nem lehet kék színű)dkari írta:Hali!
Tudja valaki hogy műszaki vizsgára kell e a motorra kék szinű refi visszajelző? Korábban tudom hogy kötelező volt, de mintha azt halottam volna hogy már nem az.
Köszi!
Na mondjuk ezért is jobb elvitetni mint elvinni
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Elektronika
Valami különbséget érzel a sima megszakításoshoz képet?Troster írta:Gyula-bá féle gyújtást használok, semmi de semmi problémám nincs vele.Igenis jó minőségű munka, igaz még nem 30 éve használom és nem vagyok elektrotechnikai mérnök, így nem is értek a dologhoz, de nálam már bizonyított, én mindenkinek csak ajánlom. Már szinte hiányzik egy kis hézag állítás
( ja és még mielőtt kitalálná valaki nem az apukám, szomszédom, komám, csak egy egyszerű vásárló )
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Elektronika
Gyula-bá féle gyújtást használok, semmi de semmi problémám nincs vele.Igenis jó minőségű munka, igaz még nem 30 éve használom és nem vagyok elektrotechnikai mérnök, így nem is értek a dologhoz, de nálam már bizonyított, én mindenkinek csak ajánlom. Már szinte hiányzik egy kis hézag állítás
( ja és még mielőtt kitalálná valaki nem az apukám, szomszédom, komám, csak egy egyszerű vásárló )
( ja és még mielőtt kitalálná valaki nem az apukám, szomszédom, komám, csak egy egyszerű vásárló )
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Gondolom ennek a "szakmai" kritikának semmi köze a kettőtök közti mérges viszonyhoz.bobika68 írta:
A Gyári sokkal biztosabb, amit én láttam, az távol keleti félvezető kacatból, és lágy forgó műanyag kerékből, nem beszélve a 0,5mm-es kábelről ami épp a gyújtást trafót táplálja, oda min 1,5-ös ajánlott. Valamint a gyenge csatlakozó megoldások és a merev riasztó kábel, ami teljesen kizárt egy rezgő elektronikára. A nyák teljesen felmart pöttyös minősíthetetlen. A hibás rajzról nem is beszélve, amit készakarva hibásan ad meg.
A kifaragcsált végfok dobozról szót sem ejtek, elképesztő barbár munka..
A Gyula bá oldalán és az itteni képeket elnézve én nem látom"barbár" munkának.Sőt.
Szerintem tök jól néznek ki.
Műanyag kerékkel mi a bajod?
Riasztókábel ha jól látom nem közvetlenül kapcsolódik a nyáklapra.Akkor miért is baj ha összekötésre használja?
Elég érdekes hogy akár ezen a fórumon,akár máshol én még csak jó tapasztalatokat olvastam azoktól akik rendeltek Gyula bá-tól.
Te vagy az első aki negativ véleménnyel van.
Szerintem sehova nem vezet az efféle lejáratás.
Majd az idő eldönti mennyire megbizható ez a gyújtás.Addig amig ez nem történik meg,addig feltételezzük hogy jó.Ez a minimum amit megelőlegezzünk neki.
Addig amig nem tudod bizonyitani hogy életképtelen ez a gyújtás,addig ez igencsak személyeskedésnek tűnik.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zsakfos 2013.01.02. 14:52-kor.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 75
- Csatlakozott: 2012.08.16. 18:25
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Elektronika
**0FF**: ja, ja, rosszul írtam, de szerintem a lényegi részét értetted Hiába a 7.1 csati, ha csak egy pár frontod vanKILL3R etz írta:[OFF]atesz155 írta: Hasonlat képpen, tegyük fel, van 2db kis hangsugárzód, kb 5W teljesítménnyel, és mondjuk ezeket egy harman/kardon AVR 365-ös 7.1-es házimozi erősítőről hajtanád. Lehet, meg működik, de van értelme?
Egy hangszórónak nincs teljesítménye, maximum terhelhetősége, de az sem szempont általában.
Jelenleg egy 21W-os h/k magasat hajtok 160W RMS-el, és köszöni jól van.
[ON]
A hsz első felével viszont teljesen egyetértek. Fölösleges hibaforrásokat nem érdemes beépíteni sztem...
Én most gyűjtöm a Dali Concept 6 elemeit, meg a h/k 365-öt Tudom, nem AV fórum
**0N**
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
[OFF]atesz155 írta:
Ez mind szép, és mind nagyon jó dolog, amiket leírtál, de a kérdés az, hogy szükség van-e ilyen "komoly" technológiára? Nem egy turbós hayabusa motoron akarunk állítható gyújtási időt hangolni, hanem mindössze pontos gyújtást egy minimum 23 éves motoron. Szvsz ahhoz tökéletesen megfelelnek az -úgymond- egyszerűbb elektromos gyújtások is.
Hasonlat képpen, tegyük fel, van 2db kis hangsugárzód, kb 5W teljesítménnyel, és mondjuk ezeket egy harman/kardon AVR 365-ös 7.1-es házimozi erősítőről hajtanád. Lehet, meg működik, de van értelme?
Egy hangszórónak nincs teljesítménye, maximum terhelhetősége, de az sem szempont általában.
Jelenleg egy 21W-os h/k magasat hajtok 160W RMS-el, és köszöni jól van.
[ON]
A hsz első felével viszont teljesen egyetértek. Fölösleges hibaforrásokat nem érdemes beépíteni sztem...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 75
- Csatlakozott: 2012.08.16. 18:25
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Elektronika
Ez mind szép, és mind nagyon jó dolog, amiket leírtál, de a kérdés az, hogy szükség van-e ilyen "komoly" technológiára? Nem egy turbós hayabusa motoron akarunk állítható gyújtási időt hangolni, hanem mindössze pontos gyújtást egy minimum 23 éves motoron. Szvsz ahhoz tökéletesen megfelelnek az -úgymond- egyszerűbb elektromos gyújtások is.bobika68 írta:A Gyári sokkal biztosabb, amit én láttam, az távol keleti félvezető kacatból, és lágy forgó műanyag kerékből, nem beszélve a 0,5mm-es kábelről ami épp a gyújtást trafót táplálja, oda min 1,5-ös ajánlott. Valamint a gyenge csatlakozó megoldások és a merev riasztó kábel, ami teljesen kizárt egy rezgő elektronikára. A nyák teljesen felmart pöttyös minősíthetetlen. A hibás rajzról nem is beszélve, amit készakarva hibásan ad meg.pempelli írta:Gyula-bá féle gyújtás a jobb vagy a gyári elektronikus?
A kifaragcsált végfok dobozról szót sem ejtek, elképesztő barbár munka..
Ha veszel akkor a Müller Szabolcs, őt ajánlom, teljesen profi ebben a témában.
A gyújtási időt potival lehet állítani
Van szikrateszt módja K2 jumper felhelyezésével, fordulatmérő kimenete digitális,
lekapcsolja 2 másodperc után a trafót, ha nincs jel.
6és 12V-os rendszerre egyaránt jó.
Szoftveres akkufesz kompenzációja van.
Méri a feszt és aszerint állítja az IGBT kimeneti értékét
így mindig ugyanakkora szikra van.
Nem ég szét a gyertya és nem károsodik a trafó, alapjáraton 3 szikra, egész 1500-as fordulatig
a szebb alapjárat és tökéletesebb égés végett.
Invertálni is lehet a bemeneti jelet a K3-as jumper felrakásával
erről szól
Hasonlat képpen, tegyük fel, van 2db kis hangsugárzód, kb 5W teljesítménnyel, és mondjuk ezeket egy harman/kardon AVR 365-ös 7.1-es házimozi erősítőről hajtanád. Lehet, meg működik, de van értelme?
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
Én erre a profi témára csak annyit mondok sokan sokfélével próbálkoztak már. Az otthon készültek meg addig ameddig birják. Hosszú életű megbízható példánnyal még nem találkoztam(ezzel vagyunk így itt egy páran). Meg olyannal sem amelyiken jó minőségű alkatrész van. Ami talán az élettartamát és megbízhatóságát tudná növelni...
De roppantul várom és figyelem az új fejleményeket. Egyszer talán összejön egy közel hasonló mint a gári valakinek. Remélem meg is élem.
De roppantul várom és figyelem az új fejleményeket. Egyszer talán összejön egy közel hasonló mint a gári valakinek. Remélem meg is élem.
- bobika68
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2012.09.24. 18:22
- MZ-d típusa: ETZ250 ES125/1
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
A Gyári sokkal biztosabb, amit én láttam, az távol keleti félvezető kacatból, és lágy forgó műanyag kerékből, nem beszélve a 0,5mm-es kábelről ami épp a gyújtást trafót táplálja, oda min 1,5-ös ajánlott. Valamint a gyenge csatlakozó megoldások és a merev riasztó kábel, ami teljesen kizárt egy rezgő elektronikára. A nyák teljesen felmart pöttyös minősíthetetlen. A hibás rajzról nem is beszélve, amit készakarva hibásan ad meg.pempelli írta:Gyula-bá féle gyújtás a jobb vagy a gyári elektronikus?
A kifaragcsált végfok dobozról szót sem ejtek, elképesztő barbár munka..
Ha veszel akkor a Müller Szabolcs, őt ajánlom, teljesen profi ebben a témában.
A gyújtási időt potival lehet állítani
Van szikrateszt módja K2 jumper felhelyezésével, fordulatmérő kimenete digitális,
lekapcsolja 2 másodperc után a trafót, ha nincs jel.
6és 12V-os rendszerre egyaránt jó.
Szoftveres akkufesz kompenzációja van.
Méri a feszt és aszerint állítja az IGBT kimeneti értékét
így mindig ugyanakkora szikra van.
Nem ég szét a gyertya és nem károsodik a trafó, alapjáraton 3 szikra, egész 1500-as fordulatig
a szebb alapjárat és tökéletesebb égés végett.
Invertálni is lehet a bemeneti jelet a K3-as jumper felrakásával
erről szól
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Elektronika
Most is kötelező. Csak kék színű lehet. (más visszajelző lámpa nem lehet kék színű)dkari írta:Hali!
Tudja valaki hogy műszaki vizsgára kell e a motorra kék szinű refi visszajelző? Korábban tudom hogy kötelező volt, de mintha azt halottam volna hogy már nem az.
Köszi!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] valamint 0 vendég