"Ne feledje senki, hogy a szerelés, főleg egy idősebb masináé, TÜRELEMJÁTÉK, megfontoltan, kapkodás nélkül szabad csak végeznikiszsebi írta:aztán majd jönnek az olyanok, hogy mert "kistézé", meg ilyesmik...KILL3R etz írta:Én tudom mi a baja!
Elromlott....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Egyébként ilyen jellegű hibákkal tele van a fórum. Kicsit vissza kéne olvasni, én is innen tanultam meg szerelni, mert hát ugye kőműves volnék![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1. lépés: döntsd el, hogy értesz-e a motorok működéséhez, van-e kedved szerelgetni. Ha nem, vidd el szerelőhöz.
Ha van, akkor:
2. lépés: olvass vissza.
4. lépés: kezdd el módszeresen az átvizsgálást: tanksapka, benzincsap, karburátor, gyújtás (gyertya, kábelek, gyújtás jeladó (ami ugye elég gyakran a megszakító)), levegőszűrő, kipufogó.
5. lépés: hárítsd el a hibá(ka)t, mert rendszerint több is van.
és eztán élvezd a motorozást.
Ne feledje senki, hogy a szerelés, főleg egy idősebb masináé, TÜRELEMJÁTÉK, megfontoltan, kapkodás nélkül szabad csak végezni

Akárcsak bontott kisméretű téglával falazni


