Így talán... WIKIz25z írta:haaat penztarcafuggo, de ime tipp: http://hu.wikibooks.org/wiki/MZ_szerelés#Olajok
ahhh valamiert nem akarja beilleszteni pontosan a linket, de itt talalsz otletet ha bemasolod a bongeszobe
Blokk
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
haaat penztarcafuggo, de ime tipp: http://hu.wikibooks.org/wiki/MZ_szerelés#Olajok
ahhh valamiert nem akarja beilleszteni pontosan a linket, de itt talalsz otletet ha bemasolod a bongeszobe
ahhh valamiert nem akarja beilleszteni pontosan a linket, de itt talalsz otletet ha bemasolod a bongeszobe
Egy jó minõségû alkatrészekkel egy blokk felújítás elérheti a 100000ft-ot is.Mivel hogy nehéz egyenként leírogatni,hogy mi mibe kerül,Ezért tudni kellene,hogy mit szeretnél kicserélni és ezeknek az árait belküldöm.persze szétszedésnél még kiderülhetnek dolgok,hogy mit kell még cserélni,azokat pluszban kell számolni.ezért inkább,hívj fel ,vagy keres meg személyesen.06203420977csótány írta:Ok, köszönöm mester úr a gyors választ, kicsit bõvebben szerettem volna hallani. Tudom nem lehet semmi mondani látatlanra. Ha nem hallottam árajánlatot akkor inkább úgy kérdezem mondjuk 100000 ft futna egy motorfelújítást (mondjuk ha totálkár a belselye csapágycserétõl, karburátorcsere, furási hercehurca meg hasonlók minõségi alakatrészekkel amiket az elöbbi hozzászólásomban irtam) a szerelési díj az rendben van! Vagy esteleg inkább 150000ft kellene rá? Tükön ülök mennyibe fájna nekem. Valami megközelítõ ár is megfelelne.
És a lényeg elmondhassam végre megy mint a rakéta és egy vadállat az mz jobb mint a gyári![]()
Nagyon köszönöm válaszát elõre is!
üdv.
Csótány (egy mz fanatikus)
Ok, köszönöm mester úr a gyors választ, kicsit bõvebben szerettem volna hallani. Tudom nem lehet semmi mondani látatlanra. Ha nem hallottam árajánlatot akkor inkább úgy kérdezem mondjuk 100000 ft futna egy motorfelújítást (mondjuk ha totálkár a belselye csapágycserétõl, karburátorcsere, furási hercehurca meg hasonlók minõségi alakatrészekkel amiket az elöbbi hozzászólásomban irtam) a szerelési díj az rendben van! Vagy esteleg inkább 150000ft kellene rá? Tükön ülök mennyibe fájna nekem. Valami megközelítõ ár is megfelelne.
És a lényeg elmondhassam végre megy mint a rakéta és egy vadállat az mz jobb mint a gyári
Nagyon köszönöm válaszát elõre is!
üdv.
Csótány (egy mz fanatikus
)
És a lényeg elmondhassam végre megy mint a rakéta és egy vadállat az mz jobb mint a gyári

Nagyon köszönöm válaszát elõre is!
üdv.
Csótány (egy mz fanatikus

halicsótány írta:Haliho!
Ha Bambi mester véletlenül erre járna nem tudna nekem írni egy árajánlatot mennyibe kerülne nekem egy 250 etz teljes blokk felújítása (fúrás, váltó, stb. kompletten) + munkadíjat is beleértve! Mindenbõl a lehetõ legjobb minõségûre gondoltam (kovácsolt vas dolgok és egyebek)! Ha priviben érkezik a megtisztelõ válasz az is tökéletes lesz! Ha egy telefonszámot is mellékelne az különösen jó lenne, ha megfelelõnek találom a dolgokat mindenképp telefonon értekezünk továbbiakban!
Nagyon köszönöm válaszát elõre is!
üdv.
Csótány (egy mz fanatikus)
A szerelési díj klubtagoknak 12000ft
plusz az alkatrészek,és a gépmunkák
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Hát tényleg nem itt kellett volna...
Budapest nem jó?
Budapest nem jó?
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
Hello!
Tudom hogy nem ehhez a témához tartozik, de mivel ez a leg látogatottabb topic a szervízen belül itt kérdezném meg, hogy van e valaki köztetek aki tudja, hogy Vác környyékén merre van egy megbízható és hozzáérõ MZ szakember, akivel meg tudnám csináltatni a frissen vásárolt 251-es etz-m problémáit?
Tudom hogy nem ehhez a témához tartozik, de mivel ez a leg látogatottabb topic a szervízen belül itt kérdezném meg, hogy van e valaki köztetek aki tudja, hogy Vác környyékén merre van egy megbízható és hozzáérõ MZ szakember, akivel meg tudnám csináltatni a frissen vásárolt 251-es etz-m problémáit?
Haliho!
Ha Bambi mester véletlenül erre járna nem tudna nekem írni egy árajánlatot mennyibe kerülne nekem egy 250 etz teljes blokk felújítása (fúrás, váltó, stb. kompletten) + munkadíjat is beleértve! Mindenbõl a lehetõ legjobb minõségûre gondoltam (kovácsolt vas dolgok és egyebek)! Ha priviben érkezik a megtisztelõ válasz az is tökéletes lesz! Ha egy telefonszámot is mellékelne az különösen jó lenne, ha megfelelõnek találom a dolgokat mindenképp telefonon értekezünk továbbiakban!
Nagyon köszönöm válaszát elõre is!
üdv.
Csótány (egy mz fanatikus
)
Ha Bambi mester véletlenül erre járna nem tudna nekem írni egy árajánlatot mennyibe kerülne nekem egy 250 etz teljes blokk felújítása (fúrás, váltó, stb. kompletten) + munkadíjat is beleértve! Mindenbõl a lehetõ legjobb minõségûre gondoltam (kovácsolt vas dolgok és egyebek)! Ha priviben érkezik a megtisztelõ válasz az is tökéletes lesz! Ha egy telefonszámot is mellékelne az különösen jó lenne, ha megfelelõnek találom a dolgokat mindenképp telefonon értekezünk továbbiakban!
Nagyon köszönöm válaszát elõre is!
üdv.
Csótány (egy mz fanatikus

Ha mindenképp a savazás mellet döntesz(ami nem túl ajánlott),akkor töményebb savat használj.Kereskedelmi forgalomban nem kapsz töményebbet,de hál' Istennek a kénsav egyszerû forralással töményíthetõ,de mindenesetre ha forralod,jól szellõzõ helységben csináld és üvegedényben!
A salétrom és sósavat sajnos nem lehet így töményíteni!
A salétrom és sósavat sajnos nem lehet így töményíteni!
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
".....A kénsavas kuplung felrakással kapcs......"
Neeeeeeee!

Neeeeeeee!


Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- janer6328
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2008.03.12. 22:26
- Tartózkodási hely: Dunapataj
- Kapcsolat:
Sziasztok!
1 visszatérõ kérdés, és bocs ha valakinek már az agyára megyek vele!
A kénsavas kuplung felrakással kapcsolatban 2 dolog még nem világos:
-kereskedelmi forgalomban Akkumlátor Folyadékot találtam, ami 38%kénsav + 62%desztvíz.
Ez jó a fõtengely megsavazásához? Vagy lehet kapni erõssebbet is valahol?
-És ha jó akkor kb. hány percig kell "maratni" a fõtengely kúpját vele?
Még 1x köszi a segítséget mindenkinek!
1 visszatérõ kérdés, és bocs ha valakinek már az agyára megyek vele!

A kénsavas kuplung felrakással kapcsolatban 2 dolog még nem világos:
-kereskedelmi forgalomban Akkumlátor Folyadékot találtam, ami 38%kénsav + 62%desztvíz.
Ez jó a fõtengely megsavazásához? Vagy lehet kapni erõssebbet is valahol?
-És ha jó akkor kb. hány percig kell "maratni" a fõtengely kúpját vele?
Még 1x köszi a segítséget mindenkinek!

- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Tegnap kicseréltem a megszakítómat........a régit ma lefotózom, és holnap közlöm....elég érdekes....és nem éppen a kopás volt a csere oka
Node végre tudok normásis gyújtást és hézagot állítani




Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- moderator
- a cenzúra ura
- Hozzászólások: 76
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:24
- Tartózkodási hely: Mindig a hátad mögött!
kicsibocsi!
A kérdésedet elég 1 helyen feltenned! Azzal nem tudunk többet segíteni, ha 2(-3-4-5-6) helyen is felteszed itt a fórumban!
Egyenlõre megoldottam, de legközelebb nem leszek ilyen finom és nõies
A kérdésedet elég 1 helyen feltenned! Azzal nem tudunk többet segíteni, ha 2(-3-4-5-6) helyen is felteszed itt a fórumban!
Egyenlõre megoldottam, de legközelebb nem leszek ilyen finom és nõies

Szigorú vagyok, de roppant igazságtalan!
Motorom > > >
Motorom > > >
úszószint?kisbocsi írta:Üdv Mindenkinek!
Van egy kis gond a 250 etz atomommal:
Egyszer észrevettem, hogy, ha parkettán megyek a géppel-ez nem szokott sokszor elõfordulni, de itt elõjön és ezért ki kell derítenem mi a gond-szóval ha így megyek, akkor kb 4-5 km után lehörög a gép, érdekes hanggal és erõteljes lassulásba kezdek.
Olyan a hangja, mindha a babettán a lefulassztó gombot használnám.
Ha visszaveszek a gázból, akkor megint megy, de ha parkettázom, rövidessen megint kezdi a ledadogást.
Amiket most csináltam:
Tank-kimosva
Csap kiszedve átmosva szütykos volt de nem annyira.
Karbi alja leszedve-teljesen tiszta, ezért nem szedtem mégjobban szét.
ÚJ BRISK N17YC GYERTYA!!!
Szóval tippeket kérnék.
Elõre is köszi:
kisbocsi
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Üdv Mindenkinek!
Van egy kis gond a 250 etz atomommal:
Egyszer észrevettem, hogy, ha parkettán megyek a géppel-ez nem szokott sokszor elõfordulni, de itt elõjön és ezért ki kell derítenem mi a gond-szóval ha így megyek, akkor kb 4-5 km után lehörög a gép, érdekes hanggal és erõteljes lassulásba kezdek.
Olyan a hangja, mindha a babettán a lefulassztó gombot használnám.
Ha visszaveszek a gázból, akkor megint megy, de ha parkettázom, rövidessen megint kezdi a ledadogást.
Amiket most csináltam:
Tank-kimosva
Csap kiszedve átmosva szütykos volt de nem annyira.
Karbi alja leszedve-teljesen tiszta, ezért nem szedtem mégjobban szét.
ÚJ BRISK N17YC GYERTYA!!!
Szóval tippeket kérnék.
Elõre is köszi:
kisbocsi
Van egy kis gond a 250 etz atomommal:
Egyszer észrevettem, hogy, ha parkettán megyek a géppel-ez nem szokott sokszor elõfordulni, de itt elõjön és ezért ki kell derítenem mi a gond-szóval ha így megyek, akkor kb 4-5 km után lehörög a gép, érdekes hanggal és erõteljes lassulásba kezdek.
Olyan a hangja, mindha a babettán a lefulassztó gombot használnám.
Ha visszaveszek a gázból, akkor megint megy, de ha parkettázom, rövidessen megint kezdi a ledadogást.
Amiket most csináltam:
Tank-kimosva
Csap kiszedve átmosva szütykos volt de nem annyira.
Karbi alja leszedve-teljesen tiszta, ezért nem szedtem mégjobban szét.
ÚJ BRISK N17YC GYERTYA!!!
Szóval tippeket kérnék.
Elõre is köszi:
kisbocsi
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Hmm... Olyan 45mm körül... A hollander 50-es, az tuti!janer6328 írta:Srácok! Hirtelenfelindulásból megtudja "mondani" valaki mennyi a 250ETZ kipufogókönyökének a belsõátmérõje?
Elõre is köszönöm!
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Kösz, hogy utánanéztél!:)janer6328 írta:-ETZ 250 Kupl.lamella 5db/gr. Ajánlott fogyasztói ár: 1 200 Ft
-ETZ 250 Kuplungagy Ajánlott fogyasztói ár: 3 750 Ft
-ETZ kuplung lamella (fém) 250 Német Minõség Ár: 816 Ft /1db
-Csapágy 16005 Ár: 500-3500Ft
-ETZ kuplung nyomórugó 250 Ár: 123 Ft /1db
-Stb..
-Mofaker.hu és Viktormotor.hu szerintem a legolcsóbbak
- janer6328
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2008.03.12. 22:26
- Tartózkodási hely: Dunapataj
- Kapcsolat:
-ETZ 250 Kupl.lamella 5db/gr. Ajánlott fogyasztói ár: 1 200 Ft
-ETZ 250 Kuplungagy Ajánlott fogyasztói ár: 3 750 Ft
-ETZ kuplung lamella (fém) 250 Német Minõség Ár: 816 Ft /1db
-Csapágy 16005 Ár: 500-3500Ft
-ETZ kuplung nyomórugó 250 Ár: 123 Ft /1db
-Stb..
-Mofaker.hu és Viktormotor.hu szerintem a legolcsóbbak
-ETZ 250 Kuplungagy Ajánlott fogyasztói ár: 3 750 Ft
-ETZ kuplung lamella (fém) 250 Német Minõség Ár: 816 Ft /1db
-Csapágy 16005 Ár: 500-3500Ft
-ETZ kuplung nyomórugó 250 Ár: 123 Ft /1db
-Stb..

-Mofaker.hu és Viktormotor.hu szerintem a legolcsóbbak
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára janer6328 2008.03.22. 21:52-kor.
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Kuplung
A kuplungtárcsa 3000 forint környéke.
Papszi írta: Egy kuplung mennyibe kerül egy 250es etz-hez?(kuplungtárcsa, lamellál stb)
Re: BAMBINÁL A 250-esem
sajna nem emlékszemz25z írta:errol a kovacsolt hajtokarrol jut eszembe, az enyemben milyen van mester? En mar nem emlekszem ra...vagyis valami olyasmi dereng, hogy yoko?TZrider250 írta:Sziasztok!
A Mester agyusztálja az ETZ-met 300-ra. Lesz kovácsolt hajtókar, kuplung-tuning, és váltócsapágyasítás is.

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: BAMBINÁL A 250-esem
errol a kovacsolt hajtokarrol jut eszembe, az enyemben milyen van mester? En mar nem emlekszem ra...vagyis valami olyasmi dereng, hogy yoko?TZrider250 írta:Sziasztok!
A Mester agyusztálja az ETZ-met 300-ra. Lesz kovácsolt hajtókar, kuplung-tuning, és váltócsapágyasítás is.

- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Re: Berugókar
Eredmény:(2008.03.20)Papszi írta:Sziasztok!
Tegnap este indítottam volna be az MZ ETZ 250 (de luxe) motoromat és a berugókart eléggé húzósan tudtam lefelé mozgatni, mintha a kuplungot befogtam volna, de attól sokkal húzósabban, nem szakaszosan ment lefelé hanem folyamatosan! Betolva elindult, a motorjának semmi baja nincs, nincs fémes hang, a kuplung se csúszik. A betolás után átmentem Martfûre egyik motorszerelõhöz addigra megszünt ez a probléma, és most is jól mûködik. Ha valakinek volt ilyen gondja, vagy tudja erre a megoldást akkor légyszi írjatok! Elõre is kösz!!!
A motorommail ismét mentem volna motorozni, a berugókarnak semmi baja nem volt rendesen beindúlt a motor szépen is járt. Amikor tettem le 1es sebességbe akkor leállt. Gondoltam hogy majd állítok a kuplungon fent a karnál, és elmentem motorozni. motoroztam kb 15 km-et furcsáltam is hogy "csak" 75-80at mutat az óra 4esben(amúgy 90et kellett volna). Gondoltam csúszik a kuplung. Ezért egy kanyar után meg is akartam állni, (de gondoltam itt van martfû és akkor majd bent megállok ne az országút mellett) A martfû elõtti kanyar után húztam a gázt és felbõgött a motor amikor sebességben volt. A kuplung csúszhatott meg nem? Aztán kuplungoltam egybõl és megálltam de üresbe nagy nehezen tudtam csak betenni és a fogaskerekeket is hallottam ahogy egymáshoz érnek és kicsit csattognak.(mikor lefékeztem amocit akkor is hallottam ezt).
Mikor már állt a motor sebességben el tudtam tolni 1esben. Szerintem tuti a kuplungnak van baja. Csak nem tudom hogy most a tárcsak kopott e el vagy a rugó. Hétvégén a motor mágus haver megcsinálja. CSaka ddig tudni szeretném mi baja lehet! Ha valaki tudja írjon! Köszi elõre is:)
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Emberek!
Csapágyvásárlás elõtt vagyok, és idegbeteg vagyok
Mûanyag kosarasat próbáltam felhajtani, gyöngyösön abban a boltban ahol jó áron vannak a dolgok, csak Koyo-ból van C3-as + mûanyagkosaras. Igen ám, de ez 2RS-es azaz gumiporvédõs, tehát amikor kibontotta a csomagolását az eladó(minek a mûanyagkosár?, mz-be minekaz? minek a C4?) nem láttam bele hogy milyen is az a mûanyag kosár. Olyan-e mint ez, mert ez lenne az igazi, hogy az egyik oldalon rendesen tudja érni az olajos benzin:

Decemberben ugyanitt vettem a kerékagyba 6302 2RS-es Koyo csapágyat, kíváncsiságképp kipattintottam a porvédõt, és mind2 oldalon széles volt... bár az normál illesztésû volt...
Az a parám a mind2 oldalon "széles" kosárral, hogy érzésem szerint nem fog lecsapódni elég kenõanyag a futófelülteken, golyókon.
Aki küzdött már ezzel a problémával, és sikerült megoldania, kérem szóljon!
Csapágyvásárlás elõtt vagyok, és idegbeteg vagyok

Mûanyag kosarasat próbáltam felhajtani, gyöngyösön abban a boltban ahol jó áron vannak a dolgok, csak Koyo-ból van C3-as + mûanyagkosaras. Igen ám, de ez 2RS-es azaz gumiporvédõs, tehát amikor kibontotta a csomagolását az eladó(minek a mûanyagkosár?, mz-be minekaz? minek a C4?) nem láttam bele hogy milyen is az a mûanyag kosár. Olyan-e mint ez, mert ez lenne az igazi, hogy az egyik oldalon rendesen tudja érni az olajos benzin:

Decemberben ugyanitt vettem a kerékagyba 6302 2RS-es Koyo csapágyat, kíváncsiságképp kipattintottam a porvédõt, és mind2 oldalon széles volt... bár az normál illesztésû volt...
Az a parám a mind2 oldalon "széles" kosárral, hogy érzésem szerint nem fog lecsapódni elég kenõanyag a futófelülteken, golyókon.

Aki küzdött már ezzel a problémával, és sikerült megoldania, kérem szóljon!



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Re: KISBOCSI, HORVÁT TÚRA
TZrider250 írta:KISBOCSI, HORVÁT TÚRA!
Ha nem ütközik a horvátországi öt napos az erdélyivel, és a pénztárcám nem lesz nagyon üres, akkor szívesen megyek. Beszélem kicsit a nyelvet. De szerintem ennek a felvetésnek egy másik topikban volna a helye.
Igen!
Alakul a Program. Már 3 an vagyunk Horvát túrára aug kb 20-24.
Tudom, hogy ennek máshol lenne a helye, de a moderátort eddig hiába kértem, hogy hozzon létre egy Horvát túra opciót, nem tette.
Ha tud valaki szintén kérje meg.
Üdv mindenkinek
Re: BAMBINÁL A 250-esem
A csúszó tengelyeket,tûgõrgõsítemAnonimus írta:Sziabambi írta:A hajtókar ingyen elvihetõ
tudnál írni 1pár sort a fent említett váltócsapágyasításról hogyan is kéne ezt elképzelni.
Köszi.
Üdv:Anonimus
Re: BAMBINÁL A 250-esem
Sziabambi írta:A hajtókar ingyen elvihetõTZrider250 írta:Sziasztok!
A Mester agyusztálja az ETZ-met 300-ra. Lesz kovácsolt hajtókar, kuplung-tuning, és váltócsapágyasítás is.
A dugattyún látszottak a megragadások nyomai, amikrõl korábban írtam. Bambi egyértelmûnek látta, hogy elvékonyodott a keverék, tehát a porlasztónál van az ok.
Hihetetlen, miket kibír ez a kis blokk. 140 felett mentem félórákon keresztül, mégse sült be... de az olcsó kínai hajtókar meglilult a terheléstõl (aki kéri a még használható, de nem igazán minõségi levetett alkatrészeimet, a mesterrel boltoljon).
Amin igazán meglepõdtem, hogy bár olcsó volt a hajtókar, a blokk belül teljesen ép, és hibátlan. Bambi megdícsérte. Érthetetlen, miért spórolt az elõzõ tulaj ezen. Mert pl. a motortartót már õ megerõsíttette. Ettõl (és a kuplungtól) eltekintve tényleg gyári a moci.
Éljen sokáig Bambi, ha ettõl is jobbat ki tud hozni a tézémbõl.
tudnál írni 1pár sort a fent említett váltócsapágyasításról hogyan is kéne ezt elképzelni.
Köszi.
Üdv:Anonimus
Re: BAMBINÁL A 250-esem
A hajtókar ingyen elvihetõTZrider250 írta:Sziasztok!
A Mester agyusztálja az ETZ-met 300-ra. Lesz kovácsolt hajtókar, kuplung-tuning, és váltócsapágyasítás is.
A dugattyún látszottak a megragadások nyomai, amikrõl korábban írtam. Bambi egyértelmûnek látta, hogy elvékonyodott a keverék, tehát a porlasztónál van az ok.
Hihetetlen, miket kibír ez a kis blokk. 140 felett mentem félórákon keresztül, mégse sült be... de az olcsó kínai hajtókar meglilult a terheléstõl (aki kéri a még használható, de nem igazán minõségi levetett alkatrészeimet, a mesterrel boltoljon).
Amin igazán meglepõdtem, hogy bár olcsó volt a hajtókar, a blokk belül teljesen ép, és hibátlan. Bambi megdícsérte. Érthetetlen, miért spórolt az elõzõ tulaj ezen. Mert pl. a motortartót már õ megerõsíttette. Ettõl (és a kuplungtól) eltekintve tényleg gyári a moci.
Éljen sokáig Bambi, ha ettõl is jobbat ki tud hozni a tézémbõl.

- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
KISBOCSI, HORVÁT TÚRA
KISBOCSI, HORVÁT TÚRA!
Ha nem ütközik a horvátországi öt napos az erdélyivel, és a pénztárcám nem lesz nagyon üres, akkor szívesen megyek. Beszélem kicsit a nyelvet. De szerintem ennek a felvetésnek egy másik topikban volna a helye.
Ha nem ütközik a horvátországi öt napos az erdélyivel, és a pénztárcám nem lesz nagyon üres, akkor szívesen megyek. Beszélem kicsit a nyelvet. De szerintem ennek a felvetésnek egy másik topikban volna a helye.
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
BAMBINÁL A 250-esem
Sziasztok!
A Mester agyusztálja az ETZ-met 300-ra. Lesz kovácsolt hajtókar, kuplung-tuning, és váltócsapágyasítás is.
A dugattyún látszottak a megragadások nyomai, amikrõl korábban írtam. Bambi egyértelmûnek látta, hogy elvékonyodott a keverék, tehát a porlasztónál van az ok.
Hihetetlen, miket kibír ez a kis blokk. 140 felett mentem félórákon keresztül, mégse sült be... de az olcsó kínai hajtókar meglilult a terheléstõl (aki kéri a még használható, de nem igazán minõségi levetett alkatrészeimet, a mesterrel boltoljon).
Amin igazán meglepõdtem, hogy bár olcsó volt a hajtókar, a blokk belül teljesen ép, és hibátlan. Bambi megdícsérte. Érthetetlen, miért spórolt az elõzõ tulaj ezen. Mert pl. a motortartót már õ megerõsíttette. Ettõl (és a kuplungtól) eltekintve tényleg gyári a moci.
Éljen sokáig Bambi, ha ettõl is jobbat ki tud hozni a tézémbõl.
A Mester agyusztálja az ETZ-met 300-ra. Lesz kovácsolt hajtókar, kuplung-tuning, és váltócsapágyasítás is.
A dugattyún látszottak a megragadások nyomai, amikrõl korábban írtam. Bambi egyértelmûnek látta, hogy elvékonyodott a keverék, tehát a porlasztónál van az ok.
Hihetetlen, miket kibír ez a kis blokk. 140 felett mentem félórákon keresztül, mégse sült be... de az olcsó kínai hajtókar meglilult a terheléstõl (aki kéri a még használható, de nem igazán minõségi levetett alkatrészeimet, a mesterrel boltoljon).
Amin igazán meglepõdtem, hogy bár olcsó volt a hajtókar, a blokk belül teljesen ép, és hibátlan. Bambi megdícsérte. Érthetetlen, miért spórolt az elõzõ tulaj ezen. Mert pl. a motortartót már õ megerõsíttette. Ettõl (és a kuplungtól) eltekintve tényleg gyári a moci.
Éljen sokáig Bambi, ha ettõl is jobbat ki tud hozni a tézémbõl.
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
Az én blokkomban is ki volt kopva a csapágyház,ragsztóval lett berakva tavaly tavasszal,azóta nem volt vele gond,remélem idén sem lesz.
A másik,ami gondot szokott okozni,a kuplung,illetve az abban található aluöntvény belsõagy.Errõl írtam a WIKI-be bõvebben,olvasd át,ha érdekel.
A másik,ami gondot szokott okozni,a kuplung,illetve az abban található aluöntvény belsõagy.Errõl írtam a WIKI-be bõvebben,olvasd át,ha érdekel.
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
De bizony van. A bal oldali blokkfélben a fõtengelyen 2 db 6204-es csapágy van, jobb oldali blokkfélben 1 db 6304-es. És a 125/150es ETZ széria(!) hibája az hogy a fõtengely és a csapágy illesztése széjjelmegy, úgy h elõször elforog a fõtengelyen a csapágy, majd annyira fog kalimpálni h magasabb fordulaton akkora utógyújtásod lesz, hogy 10 centis lángot is kilõ a kipuffogó. Persze elõször az 1 db 6304-esnél adja meg magát. És ekkor a fõtengely kuka, ami nem kevés pénz+ ha késõn veszed észre akkor a hengerben is maradanó "nyomokat" hagy. Én ugyanezt zongorázom most végig. 
Mondjuk ez kb 30ekm után jön ki, bambi ennyit mondott.

Mondjuk ez kb 30ekm után jön ki, bambi ennyit mondott.


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- janer6328
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2008.03.12. 22:26
- Tartózkodási hely: Dunapataj
- Kapcsolat:
Srácok, szerintetek a kuplung lamellák olajvezetõ csíkjainak hogyan kell állnia?
Mert ugye lehetne:
-szinte 1vonalban
-lehet ugy hogy kiindulásihelyzet, majd 2csík közt elfelezve, megint kiindulásihelyzet, felezve...
-1foggal elforgatva egymásután
-stb.
Gyárilag h van?
És melyik miért lehet jó, vagy rossz?

Mert ugye lehetne:
-szinte 1vonalban
-lehet ugy hogy kiindulásihelyzet, majd 2csík közt elfelezve, megint kiindulásihelyzet, felezve...
-1foggal elforgatva egymásután
-stb.
Gyárilag h van?
És melyik miért lehet jó, vagy rossz?

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég