Üzemanyagellátás
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Következő kérdésem lenne,próbáltam ma beállítani a karbimat de semmire nem reagál az levegő állító csavar .
éppen hogy felmegy az alapjárat de vissza is áll ugyan oda amire be volt állítva.(2000rpm)
Egyébként jól megy a motor húz rendesen 100-ig teszteltem ,még járatós a kicsike,hamar kipörgi magát minden sebességben.
Karbi ki van kenve hőálló tömítővel a csonknál falsót nem szív.légszűrő új.
Tanácstalan vagyok:(
éppen hogy felmegy az alapjárat de vissza is áll ugyan oda amire be volt állítva.(2000rpm)
Egyébként jól megy a motor húz rendesen 100-ig teszteltem ,még járatós a kicsike,hamar kipörgi magát minden sebességben.
Karbi ki van kenve hőálló tömítővel a csonknál falsót nem szív.légszűrő új.
Tanácstalan vagyok:(
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Végülis mindegy milyen alakú, ha a te használatodhoz méretezed és ott jól megy. Egy Mikunis leírást olvastam milyen alakú tűk vannak (amit lehet kapni karbihoz készen), hát ott a lépcsőstől kezdve (egy vastag és egy vékony szakasz, ennyi) a teljesen amorfig mindent láttampempelli írta:Pedig 1,2 a vége ahogy a rajzon van.Alfa írta:Vastagnak nézem a végét, de a kúpossága szépen sikerült, lehet h nem fogja szeretni a nagy gázt (kevesell). Amit én faragtam, sokkal jobban bekúposodott, és viszonylag jól is ment vele a gép, de minden úgy működik hogy felpróbálod és az alapján reszeled
Puding próbája az evés:)

Szóval annyira elrontani annyira nem lehet, persze a gyári az fasza, az egy nagyon jó alap.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Pedig 1,2 a vége ahogy a rajzon van.Alfa írta:Vastagnak nézem a végét, de a kúpossága szépen sikerült, lehet h nem fogja szeretni a nagy gázt (kevesell). Amit én faragtam, sokkal jobban bekúposodott, és viszonylag jól is ment vele a gép, de minden úgy működik hogy felpróbálod és az alapján reszeled
Puding próbája az evés:)
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Vastagnak nézem a végét, de a kúpossága szépen sikerült, lehet h nem fogja szeretni a nagy gázt (kevesell). Amit én faragtam, sokkal jobban bekúposodott, és viszonylag jól is ment vele a gép, de minden úgy működik hogy felpróbálod és az alapján reszeled 

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Na megcsináltam az utángyártott tűt a hosszából közel 2 mm le kellett szedni kíváncsi leszek mit művel vele a paripa.
Minimális eltérések lettek,pár század.
Így néz ki:http://kepfeltoltes.hu/111227/IMG_0450_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/111227/IMG_0456_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/111227/IMG_0459_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/111227/IMG_0460_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/111227/IMG_0462_ ... es.hu_.jpg
Minimális eltérések lettek,pár század.
Így néz ki:http://kepfeltoltes.hu/111227/IMG_0450_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/111227/IMG_0456_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/111227/IMG_0459_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/111227/IMG_0460_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/111227/IMG_0462_ ... es.hu_.jpg
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hujber írta:bomber93 írta:
Mert esztergálni nem tudsz olyan sima felületet és olyan pontosan hogy az jó legyen max köszörültetni elég precíz szerkezet egy tű bár láttam már vasszögből reszelt tűt simsonba. Olyan is volt... ment ment de hogy hogyan az már más.
És a gyárban ezt milyen technológiával oldották meg?
Szerintem stabil nyomás alatt öntötték, hogy az érdessége minnél kissebb legyen.
Re: Üzemanyagellátás
pempelli írta:Én is vettem egy utángyártott c6-os tűt de köszönő viszonyban sincs ezekkel a méretekkel:http://kepfeltoltes.hu/111225/mz_bvf_re ... es.hu_.gif
Most megpróbálom 1000-1500-as papírral finomítani.
Én is ezen a megoldáson gondolkodtam

Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Én is vettem egy utángyártott c6-os tűt de köszönő viszonyban sincs ezekkel a méretekkel:http://kepfeltoltes.hu/111225/mz_bvf_re ... es.hu_.gif
Most megpróbálom 1000-1500-as papírral finomítani.
Most megpróbálom 1000-1500-as papírral finomítani.
Re: Üzemanyagellátás
bomber93 írta:
Mert esztergálni nem tudsz olyan sima felületet és olyan pontosan hogy az jó legyen max köszörültetni elég precíz szerkezet egy tű bár láttam már vasszögből reszelt tűt simsonba. Olyan is volt... ment ment de hogy hogyan az már más.
És a gyárban ezt milyen technológiával oldották meg?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Mert esztergálni nem tudsz olyan sima felületet és olyan pontosan hogy az jó legyen max köszörültetni elég precíz szerkezet egy tű bár láttam már vasszögből reszelt tűt simsonba. Olyan is volt... ment ment de hogy hogyan az már más.Hujber írta:Megfogadom a tanácsodat, legalább lesz egy pótkarbi is. De régebben felvetettem, hogy esztergálni nem e lehetne, miért is lett leszavazva? Már nem emlékszem.Extremeblast írta:
Szerintem mindenképp szerezz be ha tudsz egy eredeti bontott karbrurátortból egy tűt, mert hidd el megéri. Én nagyon sokat szívtam az új utángyártott tűvel. Mz-s haverom adott egy eredeti tűt és a moci valóssággal ujjászületett tőle. Persze megvan a C3 illetve C6-os tű mérete, lehet azt reszelgetni, de szerintem az nem lesz olyan mint a gyári, mert századmiliméterekről van szó, amik agyon sokat számítanak a porlasztási betétben.
Re: Üzemanyagellátás
Megfogadom a tanácsodat, legalább lesz egy pótkarbi is. De régebben felvetettem, hogy esztergálni nem e lehetne, miért is lett leszavazva? Már nem emlékszem.Extremeblast írta:
Szerintem mindenképp szerezz be ha tudsz egy eredeti bontott karbrurátortból egy tűt, mert hidd el megéri. Én nagyon sokat szívtam az új utángyártott tűvel. Mz-s haverom adott egy eredeti tűt és a moci valóssággal ujjászületett tőle. Persze megvan a C3 illetve C6-os tű mérete, lehet azt reszelgetni, de szerintem az nem lesz olyan mint a gyári, mert századmiliméterekről van szó, amik agyon sokat számítanak a porlasztási betétben.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hujber írta:Tehát akkor lehet, hogy jobban járnék már egy utángyártottal, az enyém ferdén állt, és a főfúvókatartó már laposra reszelte az egyik oldalát. Talán még az utángyárinak több köze lenne hozzá
Szerintem mindenképp szerezz be ha tudsz egy eredeti bontott karbrurátortból egy tűt, mert hidd el megéri. Én nagyon sokat szívtam az új utángyártott tűvel. Mz-s haverom adott egy eredeti tűt és a moci valóssággal ujjászületett tőle. Persze megvan a C3 illetve C6-os tű mérete, lehet azt reszelgetni, de szerintem az nem lesz olyan mint a gyári, mert századmiliméterekről van szó, amik agyon sokat számítanak a porlasztási betétben.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Üdv Ts 125-ös hengert fúratok fel 150 esre. minden megvan hozzá karbi hengerfej dugó szívócsonk. A járatokat érdemes polírozni(anno trabantnál használt kicsit) Érezhető utána, hogy jobb lenne szóval nyomatékosabb vagy kevesebbet eszik vagy bármi? Érdemes vele foglalkozni?
Re: Üzemanyagellátás
Tehát akkor lehet, hogy jobban járnék már egy utángyártottal, az enyém ferdén állt, és a főfúvókatartó már laposra reszelte az egyik oldalát. Talán még az utángyárinak több köze lenne hozzá 

Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Üzemanyagellátás
Eltaláltad 

Hujber írta:Az utángyártott súbertűt konkrétan miért nem jó beletenni a karbiba? A pontatlan megmunkálás miatt, vagy annyira eltérnek a méretváltozások a gyáritól?
Re: Üzemanyagellátás
Az utángyártott súbertűt konkrétan miért nem jó beletenni a karbiba? A pontatlan megmunkálás miatt, vagy annyira eltérnek a méretváltozások a gyáritól?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ha BVF 30 n2 típusú karbid van, akkor biztos, hogy C6-os kell.pempelli írta:Azt hol tudom meg hogy C3 vagy C6-os tü való-e a karbimba?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Azt hol tudom meg hogy C3 vagy C6-os tü való-e a karbimba?
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Én tavaly vettem a boltba 120 tól 135 ig,aztán elszórakoztam vele,próbálgattam,végül a 130 maradt,megy a gép rendesen,fogyi 4,5 liter vegyes használatnál,ha jól emlékszem,100 ft körül volt darabja 

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Na abban biztos lehetsz hogy az nem 125 ös....
Max az van ráírva...
Sajnos fúvókázni csak dörzsárral, és kaliberrel érdemes. Ezek inkább elrontókészletek...

Sajnos fúvókázni csak dörzsárral, és kaliberrel érdemes. Ezek inkább elrontókészletek...

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Hát már én sem tudom,találtam ilyet is:
ETZ 250 esetén:
üresjárati fúvóka: 45
szivató fúvóka: 110
főfúvóka: 135
Most melyik az igaz?
Rendeltem felújító készletet abban is 125-ös van.
ETZ 250 esetén:
üresjárati fúvóka: 45
szivató fúvóka: 110
főfúvóka: 135
Most melyik az igaz?
Rendeltem felújító készletet abban is 125-ös van.
Re: Üzemanyagellátás
Kezelési könyv szerint 125 (130) ez van odaírva 

jura györgy írta:sziasztok az érdekelne hogy ETZ 250 hányas a gyári fúvóka üdv- juragy
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok az érdekelne hogy ETZ 250 hányas a gyári fúvóka üdv- juragy
- LaloX
- biciklis
- Hozzászólások: 43
- Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
- Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Köszi! Csak szimmering lehet, mert úszót megnéztem... Ha lesz időm szétszedem és megnézem a szimmeringet. Köszi mégegyszer 


-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
A simson más téma annak egyszerű kipufogója van de szerintem egy lyukas úszó miatt nem tud annyi benzin hengerbe jutni h még égés után az mz kipufogó végén szó szerint fossa kifelé. Ha lyukas lenne az úszó akkor az túlságosan lenyomná az aljára ezáltal kiszorítaná a benzint vagy nem zárna ez azt eredményezné hogy ömlene a benzin a túlfolyón is szóval sztm szimmering vagy valami tömítési hiba.nova001155 írta:Ugyan nem mz-n hanem simsonom de tapasztaltam ilyet pöc röff könnyen indul okádja a füstöt meg a bemyát erőtlen nekem elsüllyedt az úszóm ez volt a megoldás de ezután szorosan a szimeringek vannak amik még okozhatják az említett hibát.bomber93 írta:Figy ha a karbiba van fúvóka ami gyárit megközelítő méretű akkor nem lehet hogy a benzint fossa mert egyszerűen főleg ha indul nem tud annyi benzin átmenni rajta , hogy még csöpögjön is. magyarul a kuplung felőli szimmeringed vagy a forgattyúsház enged. Az nem benzin hanem olaj.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Ugyan nem mz-n hanem simsonom de tapasztaltam ilyet pöc röff könnyen indul okádja a füstöt meg a bemyát erőtlen nekem elsüllyedt az úszóm ez volt a megoldás de ezután szorosan a szimeringek vannak amik még okozhatják az említett hibát.bomber93 írta:Figy ha a karbiba van fúvóka ami gyárit megközelítő méretű akkor nem lehet hogy a benzint fossa mert egyszerűen főleg ha indul nem tud annyi benzin átmenni rajta , hogy még csöpögjön is. magyarul a kuplung felőli szimmeringed vagy a forgattyúsház enged. Az nem benzin hanem olaj.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Figy ha a karbiba van fúvóka ami gyárit megközelítő méretű akkor nem lehet hogy a benzint fossa mert egyszerűen főleg ha indul nem tud annyi benzin átmenni rajta , hogy még csöpögjön is. magyarul a kuplung felőli szimmeringed vagy a forgattyúsház enged. Az nem benzin hanem olaj.
- LaloX
- biciklis
- Hozzászólások: 43
- Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
- Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Köszi a tippet megyek máris és megnézem.nova001155 írta:Léket kapott az úszód szerintem .

- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Léket kapott az úszód szerintem .
- LaloX
- biciklis
- Hozzászólások: 43
- Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
- Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Köszi, de tudtommal, ha a síbertű a legalsó állásban van akkor kapja a legkevesebb benzint, de cáfoljatok megSeclusion írta:A kipufogóban lévő eltömődés lefojtja a motort. Ha túl nagy a fojtás, nem tud gondolom megfelelően égni sem, ezért juthat ki benzin a kipuba. Nekem a leírás alapján mondjuk az jött le, hogy ami ott kijön, az inkább az évek alatt lerakódott cucc.LaloX írta:Nincs kiégetve, de ki fogom, de attól függetlenül ennek mi köze hozzá?
Mellesleg a síbertű a legalsó állásban azt jelenti, hogy akkor kapja a legtöbb benzint. Továbbá az úszószinttel tudod variálni még a benzinszintet, de egyelőre ehhez ne nyúlj. Meg ha ez lenne a fő probléma, akkor nem is indulna ilyen könnyen.
Brigéciolt vagy gázolajat a kipufogóba, aztán hadd pucolja ki egy picit. Utána is nézd meg!

És ha leveszem a kipufogót akkor is ugyanúgy köpköd.

-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Üzemanyagellátás
A kipufogóban lévő eltömődés lefojtja a motort. Ha túl nagy a fojtás, nem tud gondolom megfelelően égni sem, ezért juthat ki benzin a kipuba. Nekem a leírás alapján mondjuk az jött le, hogy ami ott kijön, az inkább az évek alatt lerakódott cucc.LaloX írta:Nincs kiégetve, de ki fogom, de attól függetlenül ennek mi köze hozzá?
Mellesleg a síbertű a legalsó állásban azt jelenti, hogy akkor kapja a legtöbb benzint. Továbbá az úszószinttel tudod variálni még a benzinszintet, de egyelőre ehhez ne nyúlj. Meg ha ez lenne a fő probléma, akkor nem is indulna ilyen könnyen.
Brigéciolt vagy gázolajat a kipufogóba, aztán hadd pucolja ki egy picit. Utána is nézd meg!
- LaloX
- biciklis
- Hozzászólások: 43
- Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
- Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Nincs kiégetve, de ki fogom, de attól függetlenül ennek mi köze hozzá?csoka írta:Nincs eldugulva a kémény?Mikor égetted ki?

- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Nincs eldugulva a kémény?Mikor égetted ki?
- LaloX
- biciklis
- Hozzászólások: 43
- Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
- Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Köszi, de elég kezdő vagy még, ha szépen megkérlek le tudnád írni részletesebben. Köszibomber93 írta:Az nem a benzint eszi hanem az olajat sztm. Szimmering a ludas van egy olyan tippem de mindkét oldaliLaloX írta:Sziasztok! Van nekem egy TS 125-ösöm, ami évekig kint állt az udvaron esőben, fagyban, benőtte a gaz, kerék se volt alatta és hasonló finomságok... És pár hónapja úgy döntöttem felújítom, nos ott tartok, hogy motor minden részét kitisztítottuk, ahova csak tudtunk új tömítés meg minden és mivel egy 6v-os aksit is sikerült szereznem, ezért ma sikerült beindítani nagy örömömre, ujjongtam is, hogy hála Istennek nem volt hiábavaló ez a sok munka, amit beleöltem én meg barátom, de van egy kis böki, na jó nem is olyan kicsi.... :S Szinte pöccre indul, de a kipufogóból csak úgy folyik az olaj meg a benzin, minél több gázt húzok neki annál jobban köpi és nagyon nagy mennyiségben és nincs is ereje arra, hogy elinduljak vele, amint beteszem 1-esbe lefullad. Nos igen gondolom túl sok benzint kap, nagyon sokat, de nem tok vele mit csinálni, a síbertű a legalsó állásban van. Mit tegyek??? Légyszi segítsetek, mert tanácstalan vagyok. Köszi!

-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Az nem a benzint eszi hanem az olajat sztm. Szimmering a ludas van egy olyan tippem de mindkét oldaliLaloX írta:Sziasztok! Van nekem egy TS 125-ösöm, ami évekig kint állt az udvaron esőben, fagyban, benőtte a gaz, kerék se volt alatta és hasonló finomságok... És pár hónapja úgy döntöttem felújítom, nos ott tartok, hogy motor minden részét kitisztítottuk, ahova csak tudtunk új tömítés meg minden és mivel egy 6v-os aksit is sikerült szereznem, ezért ma sikerült beindítani nagy örömömre, ujjongtam is, hogy hála Istennek nem volt hiábavaló ez a sok munka, amit beleöltem én meg barátom, de van egy kis böki, na jó nem is olyan kicsi.... :S Szinte pöccre indul, de a kipufogóból csak úgy folyik az olaj meg a benzin, minél több gázt húzok neki annál jobban köpi és nagyon nagy mennyiségben és nincs is ereje arra, hogy elinduljak vele, amint beteszem 1-esbe lefullad. Nos igen gondolom túl sok benzint kap, nagyon sokat, de nem tok vele mit csinálni, a síbertű a legalsó állásban van. Mit tegyek??? Légyszi segítsetek, mert tanácstalan vagyok. Köszi!

- LaloX
- biciklis
- Hozzászólások: 43
- Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
- Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! Van nekem egy TS 125-ösöm, ami évekig kint állt az udvaron esőben, fagyban, benőtte a gaz, kerék se volt alatta és hasonló finomságok... És pár hónapja úgy döntöttem felújítom, nos ott tartok, hogy motor minden részét kitisztítottuk, ahova csak tudtunk új tömítés meg minden és mivel egy 6v-os aksit is sikerült szereznem, ezért ma sikerült beindítani nagy örömömre, ujjongtam is, hogy hála Istennek nem volt hiábavaló ez a sok munka, amit beleöltem én meg barátom, de van egy kis böki, na jó nem is olyan kicsi.... :S Szinte pöccre indul, de a kipufogóból csak úgy folyik az olaj meg a benzin, minél több gázt húzok neki annál jobban köpi és nagyon nagy mennyiségben és nincs is ereje arra, hogy elinduljak vele, amint beteszem 1-esbe lefullad. Nos igen gondolom túl sok benzint kap, nagyon sokat, de nem tok vele mit csinálni, a síbertű a legalsó állásban van. Mit tegyek??? Légyszi segítsetek, mert tanácstalan vagyok. Köszi!

- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
1. Leveszed az alapjáratot és használod a motort alapjárat nélkül.
2. Lecsökkented minimálisra az alapjáratot.
3. Fals levegő szívása miatt, cseréled a főtengely szimmeringeket.
2. Lecsökkented minimálisra az alapjáratot.
3. Fals levegő szívása miatt, cseréled a főtengely szimmeringeket.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Legegyszerűbb, leggyorsabb módja, ha elveszed az alapjáratot...redocstomi írta:Hali!
Miért lehet az hogy ha a gázt visszaengedve motorfékezéskor a motor rángat? Ezt behúzott kuplunggal tudom csak megszüntetni. A BFV 30n2-5 ös karbival is meg a mostani csatos karbival is ezt csinálja. Hogy tudnám ezt kiküszöbölni?
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
Re: Üzemanyagellátás
Hali!
Miért lehet az hogy ha a gázt visszaengedve motorfékezéskor a motor rángat? Ezt behúzott kuplunggal tudom csak megszüntetni. A BFV 30n2-5 ös karbival is meg a mostani csatos karbival is ezt csinálja. Hogy tudnám ezt kiküszöbölni?
Miért lehet az hogy ha a gázt visszaengedve motorfékezéskor a motor rángat? Ezt behúzott kuplunggal tudom csak megszüntetni. A BFV 30n2-5 ös karbival is meg a mostani csatos karbival is ezt csinálja. Hogy tudnám ezt kiküszöbölni?
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Az "MZ hogyan tovább" című könyvben le van írva részletesen ábrával mellékelve, így fejből nemtombomber93 írta:Hali
Mz TS 150 (BVF 24N1-1) karbi úszószint beállítást valaki le tudná nekem írni? honnan hova hány mm úszóház tömítéssel vagy anélkül tűszelep tömítéssel vagy anélkül. Tűszelep lengéscsillapító benyomva vagy nem? Gyári pontos beállításra lennék kíváncsi. Előre is köszi!

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Hali
Mz TS 150 (BVF 24N1-1) karbi úszószint beállítást valaki le tudná nekem írni? honnan hova hány mm úszóház tömítéssel vagy anélkül tűszelep tömítéssel vagy anélkül. Tűszelep lengéscsillapító benyomva vagy nem? Gyári pontos beállításra lennék kíváncsi. Előre is köszi!
Mz TS 150 (BVF 24N1-1) karbi úszószint beállítást valaki le tudná nekem írni? honnan hova hány mm úszóház tömítéssel vagy anélkül tűszelep tömítéssel vagy anélkül. Tűszelep lengéscsillapító benyomva vagy nem? Gyári pontos beállításra lennék kíváncsi. Előre is köszi!
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok,
esetleg Bing 84-es karburátort tud valaki újat eladót? A sok használt BVF-ből, már nem tudok egy épkézlábat összerakni...
Előre is köszönöm
esetleg Bing 84-es karburátort tud valaki újat eladót? A sok használt BVF-ből, már nem tudok egy épkézlábat összerakni...
Előre is köszönöm
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Hát én 135-re emléxem
Re: Üzemanyagellátás
A gyári érték 125ös, nekem 130as van benne.pempelli írta:Rendeltem Huber és társánál karburátor felújító készletet hát egy 125-ös 110-es és egy 20-as fúvóka van benne .
Akkor most mennyi a fő fúvóka mérete?nem 135?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Rendeltem Huber és társánál karburátor felújító készletet hát egy 125-ös 110-es és egy 20-as fúvóka van benne .
Akkor most mennyi a fő fúvóka mérete?nem 135?
Akkor most mennyi a fő fúvóka mérete?nem 135?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Vegyél túlméretes súbert, én 36,05 öst szereztem (asszem ez volt a méret) utángyártott áron. Ja, kell reszelni a gyári házat, mert ovalitás van benne jelenleg, a nagytengely olyan 35,7 lehet, a kicsi meg 36-36,1 között, de ha van hozzá türelmed, baromi jó lesz.pempelli írta:Ez mennyire lehet jó?http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alk ... OR_HAZ.php
Több mint 5ezret mentem már vele, semmi hangja még mindig, tehát nem az van hogy bekopik egyből és ugyanolyan szar lesz.
Futárban kell amúgy megkérdezni, de ritka vendég az ilyen áru.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Ambrusviktor nevezetű klubtársnak küldjetek egy privit. Ő foglalkozott a dologgal mélyebben...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
az elérhetősége engem is érdekelne 

-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Esetleg valami elérhetőséget nem tudsz?KILL3R etz írta:10.000-ért perselyez 3 csavaros BVF-et egy egri szaki. Inkább őt keresd meg szerintem. Ennél biztosan jobb...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
10.000-ért perselyez 3 csavaros BVF-et egy egri szaki. Inkább őt keresd meg szerintem. Ennél biztosan jobb...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég