Köszi! Tudsz adni valami elérhetõséget is ehhez a bizonyos Bambihoz?ghostrider írta:Ha Bp. környékén laksz, vidd el a Bambihoz...csodákra képes
Üdv. Ghost
Üdv: M.




Ha azt lecseréled, akkor nem lesz töltésed! Ugyanis az a dögnehéz valami ahhoz kell!!!conus írta:Ajajj... akkor passsz... tudnál feldobni egy képet errõl a gyújtásról? Mert ezt a dögnehéz generátor forgórészt én is le akarom cserélni könnyebbre


 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
 <-----------------------
 <-----------------------
Egyértelmûen gyújtás práblöm. Namármost remélhetõleg nincs olyan nagy baj, azt csináld meg hogy leveszed a gyújtásoldali deknit, megfogod a fõtengely végét és elkedzed föl-le húzogatni erõsen. Ha kottyan akkor nagy a baj, szét kell húznod a blokkot, én hõlégfúvóval(kb 2eFt a Tacskóban és a célnak megfelel) szoktam forrósítani a csapágyfészkeket(fõtengely végi, kislánckerék alatti) széthúzás elõtt, hogy a lehetõ legkíméletesebb legyen ez a mûvelet. Bár ha nagyon odavert a fõtengelyed a csapágyaknak, könnyen lehet h csapágyragasztót kell használnod majd... Én most ugyanebben a cipõben járok, csak nekem annyira visszadurrogott a kipuff, hogy a váltóból az olajbetöltõ nyíláson lõtte kifele az olajatrenestam írta:Sziasztok lenne 1kis gondom egy etz150-essel örülnék ha tudnátok segíteni!!
Szóval a problémám: h teljes gázt húzok menet közben vagy üresben a motor kipörög aztán szépen visszafullad a kipufogóból 1szem füst nem jön de néha durran 1 nagyot ha sokáig húzom neki, gondolom falsot szívhat v.honnan de nem tom honnan a karbi rendesen fel van fogatva méd tömítõpasztával is benyomtam a légszûrõ is jól tömített sz.tem! Mi lehet a baj? elõre is köszi
 Na de ne szaladjunk ennyire elõre, elõször is rángasd meg jól a fõtengely végét, és ha nem kottyan érezhetõen akkor csak gyújtás probléma, megszakítóval, kondenzátor cserével orvosolható. Van a kezdõolalon a letöltésekben etz 125/150 szerelési kézikönyv magyar nyelvû, azt feltétlenül szedd le!
 Na de ne szaladjunk ennyire elõre, elõször is rángasd meg jól a fõtengely végét, és ha nem kottyan érezhetõen akkor csak gyújtás probléma, megszakítóval, kondenzátor cserével orvosolható. Van a kezdõolalon a letöltésekben etz 125/150 szerelési kézikönyv magyar nyelvû, azt feltétlenül szedd le!  
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
 <-----------------------
 <-----------------------


 
  
 

ilyen semmi munka ez a szimeringcsere? kell hozzá valami célszerszám? csak a generátor forgórészt meg a kuplungot hajtó lánckereket kell levenni?kupi írta:Na igen ismerös dolgok ezek,de amit ma látam az nem semmi.Kicseréltem a szimmeringeket mind a két oldalon! És semmi változás,erre berágtam le a hengert és csoda a dugó egyik szoknyája kicsit hiányos"tehát letörött.Az hogy miért és hogyan az nem derült ki de az se hova lett a darab,na mindegy igazábol nem csinált nagyobb bajt(elég ez is)holnap mehetünk dugot keresni.Sajnos a srác nincs elengedve anyagilag én biztos meg is furatnám de ez most szükség helyzet,tehát a tanulság minden elöferdülhet"(ezért is szeretem az MZ-t).Ja és igy is ment azért pár km ert kész csoda.

 
  
  
 




bing-nek is van karbija 150-es etz-re. 25 ropi körül van. meglátom hogy alakul az életem a szezon végére aztán lehet h veszek 1etminoor írta:és megér ez 30-at?
a típusából gondlom hogy jó az etz 150-re!??

 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
 <-----------------------
 <-----------------------Jó a delortominoor írta:sziasztok!
tuningmesterek figyelem!
http://www.rztpower.com/detail.php?nummer=60552
vélemény???
nagyon gondolkozom rajta.

Ha nem is tudsz hibátlant venni alkatrészellátottság az van ezekhez a japán karbikhoz is, komoly gondod nem lehet vele!Balázs írta:Thunder: kösz az infókat, nem is szándékozok Bing-et venni csak ha egyszer BMW-m lesz (de abból is R5 vagy R25...R66 az még jobb aaaaahhhh álmodik a nyomor....)
Nekem volt olyan mocim amin Keihin cucc volt, azzal meg voltam elégedve, ha 15 ropiért kapok olyant az még egész jó, nem kell nekem új jó a használt is ha nincs agyonstrapálva. Majd bontóból lopok
Mégegyszer kösssszzzönöm!
 
 Bambi fantasztikus a humorod, de ezt most elnézem nekedbambi írta:Zizi! Biztos versenymotor,azért kell rá ekkora porlasztó.z25z írta: Te most egy kicsit masrol beszelsz, mint amirol szolt a dolog. A BING!!!-rol volt szo! Nem tudom ki emlegetett mikunit es az se remlik, hogy azt irtam volna, hogy az szar, foleg fikazas nem tudom hol hangzott el???? A lenyeg, hogy 15 ert uj BING-et biztos nem kap. Az egy mas tema, hogy 15 ert vehet fasza mikunit vagy keihin-t is, de azt se vatta ujan, persze siman lehet hogy ugyanolyan jol fog vele muzsikalni.



Zizi! Biztos versenymotor,azért kell rá ekkora porlasztó.z25z írta:Te most egy kicsit masrol beszelsz, mint amirol szolt a dolog. A BING!!!-rol volt szo! Nem tudom ki emlegetett mikunit es az se remlik, hogy azt irtam volna, hogy az szar, foleg fikazas nem tudom hol hangzott el???? A lenyeg, hogy 15 ert uj BING-et biztos nem kap. Az egy mas tema, hogy 15 ert vehet fasza mikunit vagy keihin-t is, de azt se vatta ujan, persze siman lehet hogy ugyanolyan jol fog vele muzsikalni.ThUnDeR írta: Hát Zizi ha neked egy Mikuni verseny karburátor egy tajvani Bingbong koppintással ér fel, akkor tényleg csak azt kapsz érte
Amit én tettem fel az én vasamra az egy Mikuni VM 36-os karbi..
Lehet fikázni ...
ThUnDeR

Te most egy kicsit masrol beszelsz, mint amirol szolt a dolog. A BING!!!-rol volt szo! Nem tudom ki emlegetett mikunit es az se remlik, hogy azt irtam volna, hogy az szar, foleg fikazas nem tudom hol hangzott el???? A lenyeg, hogy 15 ert uj BING-et biztos nem kap. Az egy mas tema, hogy 15 ert vehet fasza mikunit vagy keihin-t is, de azt se vatta ujan, persze siman lehet hogy ugyanolyan jol fog vele muzsikalni.ThUnDeR írta:Hát Zizi ha neked egy Mikuni verseny karburátor egy tajvani Bingbong koppintással ér fel, akkor tényleg csak azt kapsz értez25z írta:annyiert esetleg egy a tajvani bing koppincsat azt is hasznaltan.....
Amit én tettem fel az én vasamra az egy Mikuni VM 36-os karbi..
Lehet fikázni ...
ThUnDeR

 
   
   
   
   
   
   
   
  
   
   
   
   
   
   
  
   
  

Na szoval. Tenyleg jobb. Egy ev alatt behozza az arat, mar ha sokat motorozol. Nekem a regi karbiban volt kb 70 000 km. 4600-5200 kozott nem is dolgozott szepen. Szepen porlaszt, egyenletesen huz es nekem a fogyasztasom latvanyosan csokkent vele. eddig stabilan 6,5 lityit kert a gep szazon. 2 szemely turadobozok, felszereles, Mecsek I-en bekapta a 7-et is. A binggel nem sikerult 5 fele menni. Jelzeserteku, hogy a fofuvoka 118-as benne gyarilag es ugyanazt tudja, mint a 30N x-x szeria a 135 os fuvokaval. Amugy most hogy 300 as a gep kicsit lett dorzsarazva rajta eddig mentem 300 km-t es meg nem urult ki a tank.motormanner írta:z25z írta:ha ujonnan vetted a bing-et akkor azon nem kell levegot allitani csak alapjaratot, az a nagyobbik csavar es azt tekerd kifele, ugy csokken, befele, no
Amúgy érdekelne hogy mi ez a "bing" õrület!
Annyira dicsérik...
Tényleg annyival jobb?
Hol lehet hozzájutni?
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég