Futómű
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Futómű
google: Küllőkészítés: Csatári Sándor 5630 Békés Vésztői út 1/1 Tel.: 30/4025863
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Címet írjatok plz! Hátha kell......z25z írta:Csatári? Az tenyleg szepen dolgozik.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Csatári? Az tenyleg szepen dolgozik.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Futómű
Én is küllőzök.Szerencsére csak az elsőt.Nekem a tüsténtkedésem okozott egy kis kárt.Amikor vettem a küllőket,néhány darabbal kevesebb volt a boltban,de megvettem amennyi volt(tavasszal),néhány hónap múlva vettem meg a hiányzó darabokat.Most kezdtem el csinálni a kereket,felni savazás,csiszolás,polírozás,kerék agy festés...előveszem a küllő készletem,és majdnem lefostam a vádlimat!Nem egyforma színűek!És volt vagy 8000Ft.Mutatom a barátomnak erre kiröhög,a szomszéd városban van egy küllő kovács,aki első osztályú,és minőségű küllőket gyárt.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Nyakas kiváló küllőket készít ! Az enyémeket is tőle vettem, hibátlan, gyönyörű!Nandor írta:Érdemes utángyártott küllőkre lecserélni a kicsit rozsdás gyárit?
Most, hogy új lesz az első felnim a rozsda nem illik a képbe.
Viszont az utángyártott küllő vékonyabb átmérőjű és ránézésre is gyengébb anyagból van.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Futómű
Nem tudod lekezelni a rozsdát? vagy ez felesleges már ilyen öreg anyagnál? Lehet hogy érdemes megpróbálni...Nandor írta:Érdemes utángyártott küllőkre lecserélni a kicsit rozsdás gyárit?
Most, hogy új lesz az első felnim a rozsda nem illik a képbe.
Viszont az utángyártott küllő vékonyabb átmérőjű és ránézésre is gyengébb anyagból van.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Nálam a mofakeres küllőanyák szerettek elszakadni, de a küllőkkel nem volt gondom bár valóban vékonyabb mint a gyáriNandor írta:Érdemes utángyártott küllőkre lecserélni a kicsit rozsdás gyárit?
Most, hogy új lesz az első felnim a rozsda nem illik a képbe.
Viszont az utángyártott küllő vékonyabb átmérőjű és ránézésre is gyengébb anyagból van.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Futómű
Érdemes utángyártott küllőkre lecserélni a kicsit rozsdás gyárit?
Most, hogy új lesz az első felnim a rozsda nem illik a képbe.
Viszont az utángyártott küllő vékonyabb átmérőjű és ránézésre is gyengébb anyagból van.
Most, hogy új lesz az első felnim a rozsda nem illik a képbe.
Viszont az utángyártott küllő vékonyabb átmérőjű és ránézésre is gyengébb anyagból van.
Re: Futómű
Hűűű, akkor én itt rontottam el a dolgot! Volt egy ilyen érzésem, ugyanis a P20-21 Pancsinál (aminél teljesen ugyailyen elvű a hátsó teló) a szervizkönyv konkrét térfogatot ad meg a betöltendő olaj mennyiségére, tehát valamit csak számít. Nem is dolgozik egyformán a két oldali, mivel más-más adagot öntöttem bele. Erőt gyűjtök, és valamikor megint szétszedem.MP1 írta:Csak a belső csövet!
P.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Hujber írta:Mind a 4 db kerékagycsapágy 6302es?
az
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
- MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
- Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék
Re: Futómű
Csak a belső csövet!
P.
P.
Re: Futómű
Pontosan így csináltam, és nem tudtam utána befelé nyomni a dugattyúrudat. Helyette a rúd befelé tolásakor a nyomás a szimeringet tolta ki 1-2 mm-rel a házából, amit az ismételt szétszedéskor láttam meg. Brutál masszívan feküdt fel. Az a baj, hogy nem is értem, hogy ez a nagy nyomás miért befelé toláskor keletkezett. Ilyenkor a dugattyú tetején lévő szeleptárcsa elvileg nyit, tehát némi fojtás mellett a dugattyú nem is tol anyagot a belső csőben. Ráadásul ilyenkor a belső cső fenékszelepe is lezár.DrV írta:Jól van leírva, teli kell tölteni és a teljesen kihúzott rúddal kell összerakni. Amíg nem húzod meg a zárócsavart addig nem szabad mozgatni különben a kelleténél kevesebb olaj lesz benne és a teteje levegős lesz: a tetejében lévő vákuum miatt (szreintem) nem lehet összenyomni teljesen illetve az alacsonyabb olajszint miatt fog szörcsögni.
Azért egy kérdés a félreértések elkerülése végett: Ti a teletöltésen mit értetek?? Az alul fenékszeleppel ellátott belső cső telilöttyintését, vagy a komplett krómozott, felfogató szemmel ellátott henger (amiben a belső cső is van) teliöntését? Én az utóbbit választottam, tehát minden olaj volt nyakig.
Ja, és a szörcsögés az nem is igazán nagy probléma, egy picit purcizik a végén, de még ez lenne a legkevesebb...
A 25*3-as tömítést is cseréltem.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Futómű
A cikkben sajnos kimaradt, hogy kell venni 25x3-as O gyűrűt, mert ha az nincs cserélve akkor is szörcsöghet.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Futómű
Én már szenvedtem vele, a szétszedése volt a legnagyobb probléma.
Jól van leírva, teli kell tölteni és a teljesen kihúzott rúddal kell összerakni. Amíg nem húzod meg a zárócsavart addig nem szabad mozgatni különben a kelleténél kevesebb olaj lesz benne és a teteje levegős lesz: a tetejében lévő vákuum miatt (szreintem) nem lehet összenyomni teljesen illetve az alacsonyabb olajszint miatt fog szörcsögni.
Jól van leírva, teli kell tölteni és a teljesen kihúzott rúddal kell összerakni. Amíg nem húzod meg a zárócsavart addig nem szabad mozgatni különben a kelleténél kevesebb olaj lesz benne és a teteje levegős lesz: a tetejében lévő vákuum miatt (szreintem) nem lehet összenyomni teljesen illetve az alacsonyabb olajszint miatt fog szörcsögni.
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
Re: Futómű
MEGŐRÜLÖK!!!
Ma elkezdtem az ETZ hátsó telóját összerakni... Miután már minden csupa lengéscsillapító-olaj lett, szenvedtem vagy egy órát a két telóval, semmi sem olyan amilyennek lennie kellene, szóval ezek után most kérdezek:
Meddig kell olajjal feltölteni a lengéscsillapítót? Ebben a klub oldalán lévő cikkben az áll, hogy töltsük teli. Meg is tettem. Még a szimmeringház behelyezése előtt elkezdtem húzogatni, és láss csodát Ha kihúzom, csökken az olajszint, ha betolom, nő. Ezután rátettem a szimházat, és láss csodát mégegyszer: nem lehet teljesen összenyomni. Annyira nem, hogy szétszedés után vettem észre, hogy a nyomkodástól elkezdte kitolni a szimeringet. Mi a búbánatos p*csától van????? Ezen a képen az látszik, hogy nincs teli a teljes henger, legalábbis a külső rész csak kb. félig:
Arról már nem is beszélek, hogy a két teleszkóp között olyan nagy a csillapítóerő eltérése, hogy ááááááááááá. Igaz, hogy a másodikba kevesebbet töltöttem. Jaaa, és a legvége: szörcsög ez a g*ci!!!!!! Csinált már ilyet valaki? Nagyon érdekel, hogy hogyan.....
Ma elkezdtem az ETZ hátsó telóját összerakni... Miután már minden csupa lengéscsillapító-olaj lett, szenvedtem vagy egy órát a két telóval, semmi sem olyan amilyennek lennie kellene, szóval ezek után most kérdezek:
Meddig kell olajjal feltölteni a lengéscsillapítót? Ebben a klub oldalán lévő cikkben az áll, hogy töltsük teli. Meg is tettem. Még a szimmeringház behelyezése előtt elkezdtem húzogatni, és láss csodát Ha kihúzom, csökken az olajszint, ha betolom, nő. Ezután rátettem a szimházat, és láss csodát mégegyszer: nem lehet teljesen összenyomni. Annyira nem, hogy szétszedés után vettem észre, hogy a nyomkodástól elkezdte kitolni a szimeringet. Mi a búbánatos p*csától van????? Ezen a képen az látszik, hogy nincs teli a teljes henger, legalábbis a külső rész csak kb. félig:
Arról már nem is beszélek, hogy a két teleszkóp között olyan nagy a csillapítóerő eltérése, hogy ááááááááááá. Igaz, hogy a másodikba kevesebbet töltöttem. Jaaa, és a legvége: szörcsög ez a g*ci!!!!!! Csinált már ilyet valaki? Nagyon érdekel, hogy hogyan.....
Re: Futómű
Elvileg a csapágy élettartamára elegendő zsírt tesznek bele. Persze ez nem szentírás, mivel ha szoftosabb körülmények között üzemel egy csapágy (márpedig itt igen), akkor általában tovább működik, mint amíg a zsírkenés jó lenne Na ilyenkor azért újra kell kenni! Természetesen az 'óccó' termékeknél szerintem eleve sz@r a zsír, nem is elég, tehát ott nem is igaz ez az élettartam duma.
Egyébként a porvédőt óvatosan ki tudod pattintani egy zsebkés hegyével. A belső gyűrűnél próbáld. A védőlemez a külső gyűrűben van egy pici horonyban. Ha ügyesen csinálod, vissza is tudod tenni
Egyébként a porvédőt óvatosan ki tudod pattintani egy zsebkés hegyével. A belső gyűrűnél próbáld. A védőlemez a külső gyűrűben van egy pici horonyban. Ha ügyesen csinálod, vissza is tudod tenni
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Futómű
Úgy tudom, hogy a porvédős csapágyakban gyárilag van zsír.
Javítson ki valaki, ha rosszul tudnám.
Javítson ki valaki, ha rosszul tudnám.
Re: Futómű
6302-es porvédős csapágy kenését hogy oldjam meg? Tuszkolni kell a zsírt, ahol csak befér? (kerékagyban)
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Futómű
Talán sérült a szárad?smate írta:csak az egyik száron csúszik fel pedik sikosítva van, ha letolom akkor nem úgy nézki mint a másik, mármin olyan mintha nem illene a szárra mert nem simul ra mint a másik
Szerintem érdemes kiméretni, ha ez gyanús... (bagoly mondja... én is a teleszkóppal szívok, de azt hiszem, ha lesz pénzem és elvállalja, akkor Bambi lesz belőle).
Re: Futómű
csak az egyik száron csúszik fel pedik sikosítva van, ha letolom akkor nem úgy nézki mint a másik, mármin olyan mintha nem illene a szárra mert nem simul ra mint a másik
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Futómű
Ugyanaz a szár ment ugyanarra az oldalra, és abba a hüvelybe, és abba a szögbe?Ha egy kicsi kanyar van a szárban amit nem is látni, és nem úgy és oda rakod ahol volt akkor csinál ilyet.Ha ez a gumit is felhúzza akkor valószínű nem a termékkel van a baj sajnossmate írta:helló, miért van az hogy a a ts-em első teló száraból ki termelődik az olaj amikor újak a szimmeringek, illetve az egyik szárról le jön a gumi harang, mintha nem illeszkedne teljesen, a boltban azt mondták h etz-re és ts-re is ugyanolyan gumi harang való
Re: Futómű
helló, miért van az hogy a a ts-em első teló száraból ki termelődik az olaj amikor újak a szimmeringek, illetve az egyik szárról le jön a gumi harang, mintha nem illeszkedne teljesen, a boltban azt mondták h etz-re és ts-re is ugyanolyan gumi harang való
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Futómű
Hallod, nem 2mm hanem 2cm ről van szó ezt nem lehet benézni XDgabsic írta: A TS es sz ETZ kromszarak mind egyforma hosszuak.
Tehat vagy valami rovidebbre vagott/esztergalt darabod van, vagy csak szimplan beneztel vmit.
Lássuk be ... ha mással nem szívok, akkor jön ez
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Futómű
A TS es sz ETZ kromszarak mind egyforma hosszuak.ambrusviktor írta:Hűű...meg tudná valaki mondani, hogy a 250-es ETZ krómszára az milyen hosszú? Mert most összeraktam egyet és most látom, hogy kisebb mint a másik legalább 20mm el :D
Ez mi? XD
Tehat vagy valami rovidebbre vagott/esztergalt darabod van, vagy csak szimplan beneztel vmit.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Futómű
Hűű...meg tudná valaki mondani, hogy a 250-es ETZ krómszára az milyen hosszú? Mert most összeraktam egyet és most látom, hogy kisebb mint a másik legalább 20mm el :D
Ez mi? XD
Ez mi? XD
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Futómű
webmotors.hu náluk láttam elsőteleszkóp felújjító készletet.De árulnak külön-külön alkatrészeket is.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Futómű
Most szétszedtem végre darabokra egy teleszkópot, hogy felújítsam, mert elég ramaty ami van. Alul kicsavartam a 10es anyát; és kiszedtem csúszószárat (a krómot) és abból a támcsövet is. Ennek az alján egy félkör alakú holmit láttam, egy rugót és egy kis gumi sapkát (azon a részén, ahol az anya felmegy). A gumi sapkának mi a célja és hol lehetne beszerezni? mert elég ramaty állapotban van...
Köszi.
Köszi.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Futómű
Nekem az alu eltört már egy telófület. Igaz brutális terhelést kapott...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Futómű
Ja, vannak helyek, ahol a tolómérőt is csak saccolónak hívják.gabsic írta:Zsaki pedig a rajz kapcsán azon élcelődött, hogy kőműves meg asztalos számol centiben, gépész ember milliméterben kalkulál.
De persze Yofo rajza tökéletesen érthető, korrektul kivitelezett dolog.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Futómű
gabsic írta:
Zsaki pedig a rajz kapcsán azon élcelődött, hogy kőműves meg asztalos számol centiben, gépész ember milliméterben kalkulál.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Anyagnak szerintem kevés a kettes vaslemez, akkor inkább hármas.
Súlyra nem tudom melyik könnyebb-nehezebb az ötös aluhoz képest, de merevségre ez tökéletes.
Zsaki pedig a rajz kapcsán azon élcelődött, hogy kőműves meg asztalos számol centiben, gépész ember milliméterben kalkulál.
De persze Yofo rajza tökéletesen érthető, korrektul kivitelezett dolog.
Súlyra nem tudom melyik könnyebb-nehezebb az ötös aluhoz képest, de merevségre ez tökéletes.
Zsaki pedig a rajz kapcsán azon élcelődött, hogy kőműves meg asztalos számol centiben, gépész ember milliméterben kalkulál.
De persze Yofo rajza tökéletesen érthető, korrektul kivitelezett dolog.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Futómű
Ezen anno én is filóztam, de Dénes akkor azt mondta, hogy mert az alu elég rugalmas, és nagyobb nyíróerőnél nem töri el a villán a tartószárakat.Troster írta:Tökéletes a rajz, kiolvasom belőle ami nekem kell, nemsokára kezdek is hozzá, bár nem tudom , hogy mért alu és ekkora az anyagvastagság? Biztos, hogy ennek is meg van az oka, arra gondoltam, hogy 2-es vaslemez is adná azt a merevséget, de cáfoljatok ha nem így van, még filózom az anyagon mit tudok összekukázni
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Futómű
Volt egy ilyen sejtésem...
Csak nem menekülök meg egy kis munkától
Csak nem menekülök meg egy kis munkától
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Futómű
Na és akkor én honnan veszek másikat?Troster írta:
Ne hajlísd meg, átveszem Tőled!
Nincs kedvem bíbelődni vele, lusta vagyok
Dehogy adom oda.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Futómű
Ne hajlísd meg, átveszem Tőled!zsakfos írta:Persze hogy kiolvashatóak a méretek.
Élcelődésnek szántam.Szerintem Yofo érti hogy mire gondoltam,meg tudja azt is hogy viccnek szántam.
Amúgy most kedvet kaptam hogy feltegyem az enyémre is amit Zozy jóvoltából kaptam(kösz Zozy).
Viszont sajnos nem jó a /1-re,úgyhogy már most mondom hogy aki /1re akar ilyet az a 130 mm-es szélesség helyett inkább 120-122 mm széleset csináljon mert NEM FÉR BE a telószárak közé!
Megyek is a céghez hajlitani rajta
Nincs kedvem bíbelődni vele, lusta vagyok
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Futómű
Merevítőhöz anyagválasztáskor célszerű a súlyt is figyelembe venni, hogy minél kisebb mértékben növekedjen a rugózatlan tömeg. Természetesen a szilárdsága is fontos!
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Futómű
Persze hogy kiolvashatóak a méretek.
Élcelődésnek szántam.Szerintem Yofo érti hogy mire gondoltam,meg tudja azt is hogy viccnek szántam.
Amúgy most kedvet kaptam hogy feltegyem az enyémre is amit Zozy jóvoltából kaptam(kösz Zozy).
Viszont sajnos nem jó a /1-re,úgyhogy már most mondom hogy aki /1re akar ilyet az a 130 mm-es szélesség helyett inkább 120-122 mm széleset csináljon mert NEM FÉR BE a telószárak közé!
Megyek is a céghez hajlitani rajta
Élcelődésnek szántam.Szerintem Yofo érti hogy mire gondoltam,meg tudja azt is hogy viccnek szántam.
Amúgy most kedvet kaptam hogy feltegyem az enyémre is amit Zozy jóvoltából kaptam(kösz Zozy).
Viszont sajnos nem jó a /1-re,úgyhogy már most mondom hogy aki /1re akar ilyet az a 130 mm-es szélesség helyett inkább 120-122 mm széleset csináljon mert NEM FÉR BE a telószárak közé!
Megyek is a céghez hajlitani rajta
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Futómű
Tökéletes a rajz, kiolvasom belőle ami nekem kell, nemsokára kezdek is hozzá, bár nem tudom , hogy mért alu és ekkora az anyagvastagság? Biztos, hogy ennek is meg van az oka, arra gondoltam, hogy 2-es vaslemez is adná azt a merevséget, de cáfoljatok ha nem így van, még filózom az anyagon mit tudok összekukázni
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Futómű
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Futómű
Ha jól tudom, és a rajzon nincs rajta, anyagvastagság 5mm.Troster írta:
Nagyon köszönöm!!!
Elintézted, hogy hétvégén ne kelljen porszívóznom, mert halaszthatatlan villamerevítő gyártásba kell kezdenem
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Futómű
Na akkor hajrá
Amit Dénes csináltatott annak az anyaga alumínium , szerintem legtöbbünknek ilyen van , de subee készített savállóból is .
Amit Dénes csináltatott annak az anyaga alumínium , szerintem legtöbbünknek ilyen van , de subee készített savállóból is .
Powered by Bambi MZ ts 250/1
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Futómű
Nagyon köszönöm!!!
Elintézted, hogy hétvégén ne kelljen porszívóznom, mert halaszthatatlan villamerevítő gyártásba kell kezdenem
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Futómű
Eddig jó
Csak kérdés hová tünt?
Hátha valaki lementette, meglesz az!
Csak kérdés hová tünt?
Hátha valaki lementette, meglesz az!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Próbáltam rákeresni de én sem találom.Troster írta:Rákerestem, de konkrét méret nincs...
Legfeljebb a tavaszi turnusba benevezek egyre, ha lesz még gyártás
Pedig nekem rémlik egy rajz, fekete háttéren zölden megrajzolva, beméretezve...
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Futómű
Rákerestem, de konkrét méret nincs...
Legfeljebb a tavaszi turnusba benevezek egyre, ha lesz még gyártás
Legfeljebb a tavaszi turnusba benevezek egyre, ha lesz még gyártás
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Dénes csináltatta, és talán Yofo méretezte. Tudom, mert egy másik meg az enyémDrV írta: Hadd ne szedjem le, de ha rákeresel a fórumban akkor sztem találsz róla méreteket, mert a nyáron csináltatott itt valaki 10en nehányat, (ebből 1 az enyém:) Már nem emlékszem, h kicsoda
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Futómű
Ok köszi, utánanézek...
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég