Futómű

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: z25z »

google: Küllőkészítés: Csatári Sándor 5630 Békés Vésztői út 1/1 Tel.: 30/4025863
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: MrDok »

z25z írta:Csatári? Az tenyleg szepen dolgozik.
Címet írjatok plz! Hátha kell......
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: z25z »

Csatári? Az tenyleg szepen dolgozik.
Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 436
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: csoka »

Én is küllőzök.Szerencsére csak az elsőt.Nekem a tüsténtkedésem okozott egy kis kárt.Amikor vettem a küllőket,néhány darabbal kevesebb volt a boltban,de megvettem amennyi volt(tavasszal),néhány hónap múlva vettem meg a hiányzó darabokat.Most kezdtem el csinálni a kereket,felni savazás,csiszolás,polírozás,kerék agy festés...előveszem a küllő készletem,és majdnem lefostam a vádlimat!Nem egyforma színűek!És volt vagy 8000Ft.Mutatom a barátomnak erre kiröhög,a szomszéd városban van egy küllő kovács,aki első osztályú,és minőségű küllőket gyárt.
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: MrDok »

Nandor írta:Érdemes utángyártott küllőkre lecserélni a kicsit rozsdás gyárit?
Most, hogy új lesz az első felnim a rozsda nem illik a képbe.
Viszont az utángyártott küllő vékonyabb átmérőjű és ránézésre is gyengébb anyagból van.
Nyakas kiváló küllőket készít =D> ! Az enyémeket is tőle vettem, hibátlan, gyönyörű!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

Nandor írta:Érdemes utángyártott küllőkre lecserélni a kicsit rozsdás gyárit?
Most, hogy új lesz az első felnim a rozsda nem illik a képbe.
Viszont az utángyártott küllő vékonyabb átmérőjű és ránézésre is gyengébb anyagból van.
Nem tudod lekezelni a rozsdát? vagy ez felesleges már ilyen öreg anyagnál? Lehet hogy érdemes megpróbálni...
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1481
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: gabsic »

Nandor írta:Érdemes utángyártott küllőkre lecserélni a kicsit rozsdás gyárit?
Most, hogy új lesz az első felnim a rozsda nem illik a képbe.
Viszont az utángyártott küllő vékonyabb átmérőjű és ránézésre is gyengébb anyagból van.
Nálam a mofakeres küllőanyák szerettek elszakadni, de a küllőkkel nem volt gondom bár valóban vékonyabb mint a gyári
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-

Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Avatar
Nandor
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 486
Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Nandor »

Érdemes utángyártott küllőkre lecserélni a kicsit rozsdás gyárit?
Most, hogy új lesz az első felnim a rozsda nem illik a képbe.
Viszont az utángyártott küllő vékonyabb átmérőjű és ránézésre is gyengébb anyagból van.
Endre
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 74
Csatlakozott: 2011.08.15. 20:14
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Endre »

MP1 írta:Csak a belső csövet!

P.
Hűűű, akkor én itt rontottam el a dolgot! :smt116 Volt egy ilyen érzésem, ugyanis a P20-21 Pancsinál (aminél teljesen ugyailyen elvű a hátsó teló) a szervizkönyv konkrét térfogatot ad meg a betöltendő olaj mennyiségére, tehát valamit csak számít. Nem is dolgozik egyformán a két oldali, mivel más-más adagot öntöttem bele. Erőt gyűjtök, és valamikor megint szétszedem.
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: z25z »

Hujber írta:Mind a 4 db kerékagycsapágy 6302es?


az
Avatar
Hujber
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 456
Csatlakozott: 2011.05.15. 13:07
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Hujber »

Mind a 4 db kerékagycsapágy 6302es?
Piros MZ ETZ 250
UDX
MP1
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 87
Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: MP1 »

Csak a belső csövet!

P.
Endre
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 74
Csatlakozott: 2011.08.15. 20:14
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Endre »

DrV írta:Jól van leírva, teli kell tölteni és a teljesen kihúzott rúddal kell összerakni. Amíg nem húzod meg a zárócsavart addig nem szabad mozgatni különben a kelleténél kevesebb olaj lesz benne és a teteje levegős lesz: a tetejében lévő vákuum miatt (szreintem) nem lehet összenyomni teljesen illetve az alacsonyabb olajszint miatt fog szörcsögni.
Pontosan így csináltam, és nem tudtam utána befelé nyomni a dugattyúrudat. Helyette a rúd befelé tolásakor a nyomás a szimeringet tolta ki 1-2 mm-rel a házából, amit az ismételt szétszedéskor láttam meg. Brutál masszívan feküdt fel. Az a baj, hogy nem is értem, hogy ez a nagy nyomás miért befelé toláskor keletkezett. Ilyenkor a dugattyú tetején lévő szeleptárcsa elvileg nyit, tehát némi fojtás mellett a dugattyú nem is tol anyagot a belső csőben. Ráadásul ilyenkor a belső cső fenékszelepe is lezár.

Azért egy kérdés a félreértések elkerülése végett: Ti a teletöltésen mit értetek?? Az alul fenékszeleppel ellátott belső cső telilöttyintését, vagy a komplett krómozott, felfogató szemmel ellátott henger (amiben a belső cső is van) teliöntését? Én az utóbbit választottam, tehát minden olaj volt nyakig.
Ja, és a szörcsögés az nem is igazán nagy probléma, egy picit purcizik a végén, de még ez lenne a legkevesebb...
A 25*3-as tömítést is cseréltem.
matt1989
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1425
Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
MZ-d típusa: BMW R1100RT
Tartózkodási hely: Dabas

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: matt1989 »

A cikkben sajnos kimaradt, hogy kell venni 25x3-as O gyűrűt, mert ha az nincs cserélve akkor is szörcsöghet.
DrV
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 195
Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
MZ-d típusa: MZ ETZ 250
Tartózkodási hely: Őrség

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: DrV »

Én már szenvedtem vele, a szétszedése volt a legnagyobb probléma.
Jól van leírva, teli kell tölteni és a teljesen kihúzott rúddal kell összerakni. Amíg nem húzod meg a zárócsavart addig nem szabad mozgatni különben a kelleténél kevesebb olaj lesz benne és a teteje levegős lesz: a tetejében lévő vákuum miatt (szreintem) nem lehet összenyomni teljesen illetve az alacsonyabb olajszint miatt fog szörcsögni.
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
Endre
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 74
Csatlakozott: 2011.08.15. 20:14
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Endre »

](*,) ](*,) MEGŐRÜLÖK!!! :smt067
Ma elkezdtem az ETZ hátsó telóját összerakni... Miután már minden csupa lengéscsillapító-olaj lett, szenvedtem vagy egy órát a két telóval, semmi sem olyan amilyennek lennie kellene, szóval ezek után most kérdezek:
Meddig kell olajjal feltölteni a lengéscsillapítót? Ebben a klub oldalán lévő cikkben az áll, hogy töltsük teli. Meg is tettem. Még a szimmeringház behelyezése előtt elkezdtem húzogatni, és láss csodát #-o Ha kihúzom, csökken az olajszint, ha betolom, nő. Ezután rátettem a szimházat, és láss csodát mégegyszer: nem lehet teljesen összenyomni. Annyira nem, hogy szétszedés után vettem észre, hogy a nyomkodástól elkezdte kitolni a szimeringet. Mi a búbánatos p*csától van????? Ezen a képen az látszik, hogy nincs teli a teljes henger, legalábbis a külső rész csak kb. félig:
Kép
Arról már nem is beszélek, hogy a két teleszkóp között olyan nagy a csillapítóerő eltérése, hogy ááááááááááá. Igaz, hogy a másodikba kevesebbet töltöttem. Jaaa, és a legvége: szörcsög ez a g*ci!!!!!! Csinált már ilyet valaki? Nagyon érdekel, hogy hogyan.....
Avatar
Hujber
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 456
Csatlakozott: 2011.05.15. 13:07
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Hujber »

Köszi a válaszokat.
Piros MZ ETZ 250
UDX
Endre
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 74
Csatlakozott: 2011.08.15. 20:14
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Endre »

Elvileg a csapágy élettartamára elegendő zsírt tesznek bele. Persze ez nem szentírás, mivel ha szoftosabb körülmények között üzemel egy csapágy (márpedig itt igen), akkor általában tovább működik, mint amíg a zsírkenés jó lenne 8-[ Na ilyenkor azért újra kell kenni! Természetesen az 'óccó' termékeknél szerintem eleve sz@r a zsír, nem is elég, tehát ott nem is igaz ez az élettartam duma.
Egyébként a porvédőt óvatosan ki tudod pattintani egy zsebkés hegyével. A belső gyűrűnél próbáld. A védőlemez a külső gyűrűben van egy pici horonyban. Ha ügyesen csinálod, vissza is tudod tenni :-"
matt1989
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1425
Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
MZ-d típusa: BMW R1100RT
Tartózkodási hely: Dabas

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: matt1989 »

Úgy tudom, hogy a porvédős csapágyakban gyárilag van zsír.

Javítson ki valaki, ha rosszul tudnám. :)
Avatar
Hujber
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 456
Csatlakozott: 2011.05.15. 13:07
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Hujber »

6302-es porvédős csapágy kenését hogy oldjam meg? Tuszkolni kell a zsírt, ahol csak befér? (kerékagyban)
Piros MZ ETZ 250
UDX
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

smate írta:csak az egyik száron csúszik fel pedik sikosítva van, ha letolom akkor nem úgy nézki mint a másik, mármin olyan mintha nem illene a szárra mert nem simul ra mint a másik
Talán sérült a szárad? :twisted:
Szerintem érdemes kiméretni, ha ez gyanús... (bagoly mondja... én is a teleszkóppal szívok, de azt hiszem, ha lesz pénzem és elvállalja, akkor Bambi lesz belőle).
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: smate »

csak az egyik száron csúszik fel pedik sikosítva van, ha letolom akkor nem úgy nézki mint a másik, mármin olyan mintha nem illene a szárra mert nem simul ra mint a másik
Avatar
Troster
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Troster »

smate írta:helló, miért van az hogy a a ts-em első teló száraból ki termelődik az olaj amikor újak a szimmeringek, illetve az egyik szárról le jön a gumi harang, mintha nem illeszkedne teljesen, a boltban azt mondták h etz-re és ts-re is ugyanolyan gumi harang való
Ugyanaz a szár ment ugyanarra az oldalra, és abba a hüvelybe, és abba a szögbe?Ha egy kicsi kanyar van a szárban amit nem is látni, és nem úgy és oda rakod ahol volt akkor csinál ilyet.Ha ez a gumit is felhúzza akkor valószínű nem a termékkel van a baj sajnos :roll:
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: smate »

helló, miért van az hogy a a ts-em első teló száraból ki termelődik az olaj amikor újak a szimmeringek, illetve az egyik szárról le jön a gumi harang, mintha nem illeszkedne teljesen, a boltban azt mondták h etz-re és ts-re is ugyanolyan gumi harang való
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

gabsic írta: A TS es sz ETZ kromszarak mind egyforma hosszuak.
Tehat vagy valami rovidebbre vagott/esztergalt darabod van, vagy csak szimplan beneztel vmit.
Hallod, nem 2mm hanem 2cm ről van szó :D ezt nem lehet benézni XD
Lássuk be ... ha mással nem szívok, akkor jön ez :D :D
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1481
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: gabsic »

ambrusviktor írta:Hűű...meg tudná valaki mondani, hogy a 250-es ETZ krómszára az milyen hosszú? Mert most összeraktam egyet és most látom, hogy kisebb mint a másik legalább 20mm el :D:D
Ez mi? XD
A TS es sz ETZ kromszarak mind egyforma hosszuak.
Tehat vagy valami rovidebbre vagott/esztergalt darabod van, vagy csak szimplan beneztel vmit.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-

Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

Hűű...meg tudná valaki mondani, hogy a 250-es ETZ krómszára az milyen hosszú? Mert most összeraktam egyet és most látom, hogy kisebb mint a másik legalább 20mm el :D:D
Ez mi? XD
Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 436
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: csoka »

webmotors.hu náluk láttam elsőteleszkóp felújjító készletet.De árulnak külön-külön alkatrészeket is.
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

Most szétszedtem végre darabokra egy teleszkópot, hogy felújítsam, mert elég ramaty ami van. Alul kicsavartam a 10es anyát; és kiszedtem csúszószárat (a krómot) és abból a támcsövet is. Ennek az alján egy félkör alakú holmit láttam, egy rugót és egy kis gumi sapkát (azon a részén, ahol az anya felmegy). A gumi sapkának mi a célja és hol lehetne beszerezni? mert elég ramaty állapotban van...
Köszi.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Nekem az alu eltört már egy telófület. Igaz brutális terhelést kapott...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2804
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

gabsic írta:Zsaki pedig a rajz kapcsán azon élcelődött, hogy kőműves meg asztalos számol centiben, gépész ember milliméterben kalkulál.
De persze Yofo rajza tökéletesen érthető, korrektul kivitelezett dolog.
Ja, vannak helyek, ahol a tolómérőt is csak saccolónak hívják.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

gabsic írta:
Zsaki pedig a rajz kapcsán azon élcelődött, hogy kőműves meg asztalos számol centiben, gépész ember milliméterben kalkulál.
:smt023
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1481
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: gabsic »

Anyagnak szerintem kevés a kettes vaslemez, akkor inkább hármas.
Súlyra nem tudom melyik könnyebb-nehezebb az ötös aluhoz képest, de merevségre ez tökéletes.

Zsaki pedig a rajz kapcsán azon élcelődött, hogy kőműves meg asztalos számol centiben, gépész ember milliméterben kalkulál.
De persze Yofo rajza tökéletesen érthető, korrektul kivitelezett dolog.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-

Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

Troster írta:Tökéletes a rajz, kiolvasom belőle ami nekem kell, nemsokára kezdek is hozzá, bár nem tudom , hogy mért alu és ekkora az anyagvastagság? Biztos, hogy ennek is meg van az oka, arra gondoltam, hogy 2-es vaslemez is adná azt a merevséget, de cáfoljatok ha nem így van, még filózom az anyagon mit tudok összekukázni :D
Ezen anno én is filóztam, de Dénes akkor azt mondta, hogy mert az alu elég rugalmas, és nagyobb nyíróerőnél nem töri el a villán a tartószárakat.
Avatar
Troster
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Troster »

Volt egy ilyen sejtésem... :lol:
Csak nem menekülök meg egy kis munkától :oops:
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Troster írta:
Ne hajlísd meg, átveszem Tőled!
Nincs kedvem bíbelődni vele, lusta vagyok :D
Na és akkor én honnan veszek másikat?
Dehogy adom oda.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
Troster
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Troster »

zsakfos írta:Persze hogy kiolvashatóak a méretek.
Élcelődésnek szántam.Szerintem Yofo érti hogy mire gondoltam,meg tudja azt is hogy viccnek szántam.

Amúgy most kedvet kaptam hogy feltegyem az enyémre is amit Zozy jóvoltából kaptam(kösz Zozy).

Viszont sajnos nem jó a /1-re,úgyhogy már most mondom hogy aki /1re akar ilyet az a 130 mm-es szélesség helyett inkább 120-122 mm széleset csináljon mert NEM FÉR BE a telószárak közé!
Megyek is a céghez hajlitani rajta :-"
Ne hajlísd meg, átveszem Tőled!
Nincs kedvem bíbelődni vele, lusta vagyok :D
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2804
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

Merevítőhöz anyagválasztáskor célszerű a súlyt is figyelembe venni, hogy minél kisebb mértékben növekedjen a rugózatlan tömeg. Természetesen a szilárdsága is fontos!
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Persze hogy kiolvashatóak a méretek.
Élcelődésnek szántam.Szerintem Yofo érti hogy mire gondoltam,meg tudja azt is hogy viccnek szántam.

Amúgy most kedvet kaptam hogy feltegyem az enyémre is amit Zozy jóvoltából kaptam(kösz Zozy).

Viszont sajnos nem jó a /1-re,úgyhogy már most mondom hogy aki /1re akar ilyet az a 130 mm-es szélesség helyett inkább 120-122 mm széleset csináljon mert NEM FÉR BE a telószárak közé!
Megyek is a céghez hajlitani rajta :-"
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
Troster
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Troster »

Tökéletes a rajz, kiolvasom belőle ami nekem kell, nemsokára kezdek is hozzá, bár nem tudom , hogy mért alu és ekkora az anyagvastagság? Biztos, hogy ennek is meg van az oka, arra gondoltam, hogy 2-es vaslemez is adná azt a merevséget, de cáfoljatok ha nem így van, még filózom az anyagon mit tudok összekukázni :D
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

yofo írta:Ehun , ni :D
Kép
Azt már látom hogy a rajz asztalos rajz :D

Yofo nem megsértődni [-X
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

Troster írta:=D>
Nagyon köszönöm!!!
Elintézted, hogy hétvégén ne kelljen porszívóznom, mert halaszthatatlan villamerevítő gyártásba kell kezdenem :lol:
Ha jól tudom, és a rajzon nincs rajta, anyagvastagság 5mm.
Avatar
yofo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: yofo »

Na akkor hajrá :wink:

Amit Dénes csináltatott annak az anyaga alumínium , szerintem legtöbbünknek ilyen van , de subee készített savállóból is .
Powered by Bambi MZ ts 250/1
Avatar
Troster
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Troster »

=D>
Nagyon köszönöm!!!
Elintézted, hogy hétvégén ne kelljen porszívóznom, mert halaszthatatlan villamerevítő gyártásba kell kezdenem :lol:
Avatar
yofo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: yofo »

Ehun , ni :D
Kép

Kép
Powered by Bambi MZ ts 250/1
Avatar
Troster
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Troster »

Eddig jó :mrgreen:
Csak kérdés hová tünt? :-k
Hátha valaki lementette, meglesz az!
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1481
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: gabsic »

Troster írta:Rákerestem, de konkrét méret nincs...
Legfeljebb a tavaszi turnusba benevezek egyre, ha lesz még gyártás :)
Próbáltam rákeresni de én sem találom.
Pedig nekem rémlik egy rajz, fekete háttéren zölden megrajzolva, beméretezve...
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-

Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Avatar
Troster
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Troster »

Rákerestem, de konkrét méret nincs...
Legfeljebb a tavaszi turnusba benevezek egyre, ha lesz még gyártás :)
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1481
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: gabsic »

DrV írta: Hadd ne szedjem le, de ha rákeresel a fórumban akkor sztem találsz róla méreteket, mert a nyáron csináltatott itt valaki 10en nehányat, (ebből 1 az enyém:) Már nem emlékszem, h kicsoda :(
Dénes csináltatta, és talán Yofo méretezte. Tudom, mert egy másik meg az enyém :)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-

Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Avatar
Troster
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Futómű

Hozzászólás Szerző: Troster »

Ok köszi, utánanézek... :shock:
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég